Forum » Na cesti » Ali so japonski avtomobili res boljši?
Ali so japonski avtomobili res boljši?
Spock83 ::
Foter je imel Megana 1.6 '97 letnik, zamenjal nešteto stvari in na koncu je počil blok od motorja. Veliko denarja je bilo zmetanega stran. Nekako smo se na srečo znebili tega avta in fotr je kupil Hondo Civic 1.5 '95 letnik. Že 3 leta deluje kot urca. Olja malenkostno več popije in pleh rjavi pri zadnjem baltniku (kar je standard pri teh avtomobilih). Ampak poraba bencina je nizka.
Jaz pa imam Peougeot 106 '99 letnik. Skupaj sva naredila 70k zdaj jih ima že blizu 100k. Večje popravilo je bilo, da sem moral menjat košaro pri sklopki oz. oboje. Popravilo je bilo cca. 45k. Redno menjam olje, filtre itd. Pa zadnje brenze so mi blokirale. To je bilo za zdaj vse :)
Jaz pa imam Peougeot 106 '99 letnik. Skupaj sva naredila 70k zdaj jih ima že blizu 100k. Večje popravilo je bilo, da sem moral menjat košaro pri sklopki oz. oboje. Popravilo je bilo cca. 45k. Redno menjam olje, filtre itd. Pa zadnje brenze so mi blokirale. To je bilo za zdaj vse :)
rok_i ::
Veste kaj niti ni nujno da so bolj natančno izdelani! Mogoče sedaj novi modeli drugače so bili pa kakih par let nazaj zelo slabo sestavljeni! Špranje pri vratih so bile tudi cca 1cm. Drugače pa se pri nas ne splača kupovati japoncev kajti 10 let starega japonskega avta ne bo nihče več kupil, ker so rezervni deli za te avte zelo zelo dragi!
Vajenc ::
Špranje pri vratih so bile tudi cca 1cm.
Čudno, jaz pri japoncih nimam takih izkušenj. Sem pa te špranje opazil pri novem scenicu (iz Francije) in te so bile še povsem nesimetrično razporejene (na zadnjih vratih, prtljažniku...). Ampak sej cvetke imaš povsod, vendar IMO dosti manj pri Japoncih.
rok_i ::
No to ne bom rekel ampak kar se pa cen tiče so pa za vzdrževanje dost dragi. Imam izkušnje z starimi japonskimi avtomobili in lahko povem, da so ležaji za 10 let star japonski avto okrog 40 do 50k SIT potemtakem skoraj 4x dražje kot za 10 let star nemški avtomobil. Nasplošno japonski avti sami po sebi niso tako zelo zelo dragi samo težko je dobiti rezervne dele in zato so rezervni deli pri nas dragi!
Morfejus1 ::
Deli za japonce so res dražji, sam je treba vedet, da recimo z originalnimi zavornimi diski narediš 150.000 kilometrov. Vsaj jaz sem jih z hondo civic. Diski za cliota so bili resda za polovico cenejši, ampak sem jih menjal na 70 do 80.000. Če sešteješ vidiš, da sem pri hodni prišparal enkratno menjanje diskov.
kekz ::
Meni so pri mazdi zdržali diski 200.000. Zdaj imam notri italijanske in sem pri 300.000 in so še v redu
Cena teh italijanskih je pa sitnica. Mislim, da so bili za spredaj po 7 jurjev in zadaj po 5 jurjev po kosu. Od tega je ~4 leta. Za originale te pa res oderejo.
Cena teh italijanskih je pa sitnica. Mislim, da so bili za spredaj po 7 jurjev in zadaj po 5 jurjev po kosu. Od tega je ~4 leta. Za originale te pa res oderejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
jRk0 ::
res je, da so deli drazji=) za ceno oljnih amortizerjev pri mojem avtocku, bi na bravotu in taksnih dobil ze plinske :) sam jebes =)
You fuck up once, you loose two teeth.
rok_i ::
Jah pač ljudje smo si različni sej bi jaz tud kupil japonski avto če bi mi bil všeč sam problem so pač dragi deli! Samo tukaj gre za princip koliko stanejo deli za kakšen avto in vem tudi da so deli dražji samo zato, ker jih je težko dobiti iz japonske in ker jih japonci že sami dosti porabijo. Sigurno pa so deli na japonskem sigurno velko cenejši sam ne vem če se nam splača hoditi tja. Najdražji deli pa se mi zdi da so od RENAULTA pa ne vem zakaj. Imam pač tak občutek!
Stepni Volk ::
V času, ko so se japonski proizvajalci prebijali na tržišču, so uporabili stari trik: prodaj poceni izdelek, računaj veliko za rezervne dele.
Mislim, da je že Rockefeller okoli poceni prodajal svoje pečke, ki so delovale samo na njegovo nafto, ki je bila seveda dražja.
Poceni rezervni deli so v EU mogoči tudi zato, ker lahko dele kupiš neposredno od proizvajalca (Hela, Luk, Mahle, TRW, Magneti Marelli, Siemens, Bosh...) in ne preko trgovske verige avtomobilskih znamk, kjer za razliko pakiranja embalaže plačaš nekaj 10% več.
Seveda je tu tudi trg kopij... ki za avtomobile izdelujejo nadomestne del, ki so nekoliko drugačni od originalnih (recim prednji žarometi...) a še vedno služijo namenu.
Zato je bistvena razlika ali kupuješ avto nov ali rabljen. Tržišče vedno oblikuje svojo ceno rabljenih. Nekateri modeli držijo ceno, drugi ne. Toyote v glavnem prekleto dobro držijo ceno. Z izjemo nekaterih neuspelih modelov ala Corolla Verso prve generacije in Yaris Verso...
Hkrati japonci tudi sami sebi minirajo vrednost vozil na tržišču. Veliko hitreje kot ostali na tržišče mečejo face-lifte in nove modele.
Za hard-core japonske ljubitelje je tu še zanimiva stran polna HD-Video prezentacij in testov vozil, ki jih mi ne bomo videli: Nihon Car
Mislim, da je že Rockefeller okoli poceni prodajal svoje pečke, ki so delovale samo na njegovo nafto, ki je bila seveda dražja.
Poceni rezervni deli so v EU mogoči tudi zato, ker lahko dele kupiš neposredno od proizvajalca (Hela, Luk, Mahle, TRW, Magneti Marelli, Siemens, Bosh...) in ne preko trgovske verige avtomobilskih znamk, kjer za razliko pakiranja embalaže plačaš nekaj 10% več.
Seveda je tu tudi trg kopij... ki za avtomobile izdelujejo nadomestne del, ki so nekoliko drugačni od originalnih (recim prednji žarometi...) a še vedno služijo namenu.
Zato je bistvena razlika ali kupuješ avto nov ali rabljen. Tržišče vedno oblikuje svojo ceno rabljenih. Nekateri modeli držijo ceno, drugi ne. Toyote v glavnem prekleto dobro držijo ceno. Z izjemo nekaterih neuspelih modelov ala Corolla Verso prve generacije in Yaris Verso...
Hkrati japonci tudi sami sebi minirajo vrednost vozil na tržišču. Veliko hitreje kot ostali na tržišče mečejo face-lifte in nove modele.
Za hard-core japonske ljubitelje je tu še zanimiva stran polna HD-Video prezentacij in testov vozil, ki jih mi ne bomo videli: Nihon Car
neobjavljeno.blogspot.com
sebastjan v ::
V času, ko so se japonski proizvajalci prebijali na tržišču, so uporabili stari trik: prodaj poceni izdelek, računaj veliko za rezervne dele
In ti misliš, da so na račun dragih delov prišli na isto raven, kot ostali proizvajalci ?
Ja, ob precej manjšem številu okvar na kilometre, oz. potrebi po novih rez. delih (razen, če je prišlo do fizične poškodbe) so Japonci res "fajn" zaslužl!
Sploh pa ne vidim problema v rezervnem delu, ki je bolj kvaliteten, da je dražji, sploh ob upoštevanju dejstva, da pri tistih, ki menjajo cenejše dele večkrat, zraven pa še upoštevaš delo mehanika.
ps tiste zav. obloge, jermena pa niso bila toliko dražja
In ti misliš, da so na račun dragih delov prišli na isto raven, kot ostali proizvajalci ?
Ja, ob precej manjšem številu okvar na kilometre, oz. potrebi po novih rez. delih (razen, če je prišlo do fizične poškodbe) so Japonci res "fajn" zaslužl!
Sploh pa ne vidim problema v rezervnem delu, ki je bolj kvaliteten, da je dražji, sploh ob upoštevanju dejstva, da pri tistih, ki menjajo cenejše dele večkrat, zraven pa še upoštevaš delo mehanika.
ps tiste zav. obloge, jermena pa niso bila toliko dražja
sebo
krneki0001 ::
Deli za daihatsu(tudi japonska znamka) so cenejši od renaultovih ali vagovih.
Ne govorit o dragih delih za japonce, če ste to samo slišali.
Sam sem menjal na avtu prejšnjo sredo (res da za delo nič ne plačam, ker vse delam sam, ampak deli so poceni - vsi deli (razen lamele za sklopko - sinter) so bili kupljeni v torek - trgovina saming hala A -klet v BTC-ju);
Sklopka (karbonska lamela, košara, potisni ležaj) 31.000 sit
vodna pumpa 7.800 sit
jermen in napenjalec 10.000 sit
jermen alternatorja in vodne pumpe - 3000 sit
prednje ploščice 6600 sit
svečke 3200 sit - 4 komadi
Kabli za svečke 10.000 sit (5 komadov - 4x za od razdelilne kape do svečk in ena iz cinšpule do razdelilne kape)
olje 5 litrov shell helix super 10-W40 5400 sit
zračni filter 2700 sit
oljni filter 1000 sit
Za vse skupaj sem dal 80.700 sit, pa je to servis na 300.000 km prevoženih.
Probajte vse te dele kupit za cliota 1.2 ali pa polota 1.2 pa povejte ceno. Fantje ne ga srat s tem, da ste nekje slišal, da so deli za japonce dragi, ker že samo jermen, napenjalec in vodna pumpa za cliota (vse neoriginalno - kopije) pride skor 25.000 sit, sklopka za cliota je pa 38.000 sit najcenjša s popustom na gotovino 10%.
Z amortizerji je pa tako. Monroe so res poceni, samo se pozna na kvaliteti - so čist zanič. Ko pa daš kako KYB(kayaba) na avto se pa orenk pozna - cena za twintube excelG polnjene z dušikom kayabine amortizerje je pa samo 3000 sit dražje na komad kot pa navadni 4x4 performance monrojevi. S tem da imam monrojeve na avtu šele eno leto, pa so že zanič, kayabine pa leto in pol, pa so še vedno taki kot so bili ko sem jih kupil - kvaliteta se pozna in se jo splača plačat za 12.000 sit več za vse 4 amortizerje.
Ne govorit o dragih delih za japonce, če ste to samo slišali.
Sam sem menjal na avtu prejšnjo sredo (res da za delo nič ne plačam, ker vse delam sam, ampak deli so poceni - vsi deli (razen lamele za sklopko - sinter) so bili kupljeni v torek - trgovina saming hala A -klet v BTC-ju);
Sklopka (karbonska lamela, košara, potisni ležaj) 31.000 sit
vodna pumpa 7.800 sit
jermen in napenjalec 10.000 sit
jermen alternatorja in vodne pumpe - 3000 sit
prednje ploščice 6600 sit
svečke 3200 sit - 4 komadi
Kabli za svečke 10.000 sit (5 komadov - 4x za od razdelilne kape do svečk in ena iz cinšpule do razdelilne kape)
olje 5 litrov shell helix super 10-W40 5400 sit
zračni filter 2700 sit
oljni filter 1000 sit
Za vse skupaj sem dal 80.700 sit, pa je to servis na 300.000 km prevoženih.
Probajte vse te dele kupit za cliota 1.2 ali pa polota 1.2 pa povejte ceno. Fantje ne ga srat s tem, da ste nekje slišal, da so deli za japonce dragi, ker že samo jermen, napenjalec in vodna pumpa za cliota (vse neoriginalno - kopije) pride skor 25.000 sit, sklopka za cliota je pa 38.000 sit najcenjša s popustom na gotovino 10%.
Z amortizerji je pa tako. Monroe so res poceni, samo se pozna na kvaliteti - so čist zanič. Ko pa daš kako KYB(kayaba) na avto se pa orenk pozna - cena za twintube excelG polnjene z dušikom kayabine amortizerje je pa samo 3000 sit dražje na komad kot pa navadni 4x4 performance monrojevi. S tem da imam monrojeve na avtu šele eno leto, pa so že zanič, kayabine pa leto in pol, pa so še vedno taki kot so bili ko sem jih kupil - kvaliteta se pozna in se jo splača plačat za 12.000 sit več za vse 4 amortizerje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Loki ::
mislim, da so z dragimi rezervnimi deli mislili originalne dele. recimo tisti, ki je gor govoril o lezajih, je ze en primer nategovanja (tudi od drugod).
nebivedu a si sam naredil servis? celega? :p
nebivedu a si sam naredil servis? celega? :p
I left my wallet in El Segundo
kekz ::
Jaz na mazdi sam delam servise. Vgrajujem neoriginalne dele. Originalni so dražji od zlata. Npr. ena cevka od klime (aluminij dolžine dobrih 20 cm) z ventilčkom, ki mi je počila, je stala 40 jurjev.
Originalne zadnje zavorne ploščice so 20 jurjev, neoriginalne 5 jurjev. Isto je za en kos zadnjega diska.
Zanimivo, da je zobati jermen original 10 jurjev in neoriginal 11 jurjev.
Še dobro, da res zelo redko rabiš kak rezervni del
Nekoč, ko sem malo priletel v enega WV pola, ki mi je pripeljal na cesto z dvorišča, so policaji ocenili škodo na 100 jurjev. Dejansko je bila pol milijona, pa se avtu ni dosti poznalo. Razbite luči (luč, meglenka, smernik), odbijač in malo motornega pokrova.
Originalne zadnje zavorne ploščice so 20 jurjev, neoriginalne 5 jurjev. Isto je za en kos zadnjega diska.
Zanimivo, da je zobati jermen original 10 jurjev in neoriginal 11 jurjev.
Še dobro, da res zelo redko rabiš kak rezervni del
Nekoč, ko sem malo priletel v enega WV pola, ki mi je pripeljal na cesto z dvorišča, so policaji ocenili škodo na 100 jurjev. Dejansko je bila pol milijona, pa se avtu ni dosti poznalo. Razbite luči (luč, meglenka, smernik), odbijač in malo motornega pokrova.
kekz ::
Amortizerje sem dal nazadnje (do zdaj tretjič) izmeriti pri 230.000 km. Še originalne!
Menda so manj kot 10% slabši od novih .
Menda so manj kot 10% slabši od novih .
krneki0001 ::
Ja cel servis sem naredil sam, pa tut na ostalih domačih avtomobilih vse sam delam. Vse skup mi je vzelo 7 ur časa z vmesnim odmorom pol ure za kosilo. Delal sem od 11h dopoldne do 18h zvečer.
Sej problem je bil samo mašino iz avta ven dobit, ker je bilo dvigalo zasedeno (kolega ima avto gor) jaška pa nimam , pa sem kar na kovinski nadstrešek montiral ketno in ročni vitel pa potem celo mašino z vitlom dvignu ven iz avta - pa avto odmaknu in sem servis delal kr na mašini obešeni na vitel. Zraven sem si kr stol prinesel in lepo sedel na stolu in delal - sklopka, jermeni, napenjalec in vodna pumpa. Potem pa mašino nazaj v avto spravit (to mo je vzelo 2 uri časa), ker sem to prvič delal na avtu, ki ima vzdolžno postavljeno mašino in je bolj malo placa za zraven prit. Delal sem to že na subarujih, samo tam zarad boxer mašine ni tok težko, ker je krajša a širša mašina.
Potem, ko sem vstavil mašino v avto pa samo še olje v mašino in svečke zamenjat, pa ko sem skup dajal še zračni filter in je zadeva poštimana.
Sej problem je bil samo mašino iz avta ven dobit, ker je bilo dvigalo zasedeno (kolega ima avto gor) jaška pa nimam , pa sem kar na kovinski nadstrešek montiral ketno in ročni vitel pa potem celo mašino z vitlom dvignu ven iz avta - pa avto odmaknu in sem servis delal kr na mašini obešeni na vitel. Zraven sem si kr stol prinesel in lepo sedel na stolu in delal - sklopka, jermeni, napenjalec in vodna pumpa. Potem pa mašino nazaj v avto spravit (to mo je vzelo 2 uri časa), ker sem to prvič delal na avtu, ki ima vzdolžno postavljeno mašino in je bolj malo placa za zraven prit. Delal sem to že na subarujih, samo tam zarad boxer mašine ni tok težko, ker je krajša a širša mašina.
Potem, ko sem vstavil mašino v avto pa samo še olje v mašino in svečke zamenjat, pa ko sem skup dajal še zračni filter in je zadeva poštimana.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Simonx ::
Bmw, ostalo so le prevozna sredstva.
Rajši imam starega bmw-ja kot pa novejšo hondo
Rajši imam starega bmw-ja kot pa novejšo hondo
Zgodovina sprememb…
- polepsal: perci ()
krneki0001 ::
Odvisno od okusa človeka, jst osebno nebi imel ne honde in ne bmw-ja. Oboje mi je namreč prenizko in po snegu ne gre nikamor, jst pa obožujem sneg in norenje po snegu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Loki ::
nova honda civic :heart:
nova honda accord :heart:
je pa res, da tudi prejsnji model bmw3ci je tudi lep
nova honda accord :heart:
je pa res, da tudi prejsnji model bmw3ci je tudi lep
I left my wallet in El Segundo
Step2en Wolf ::
Eden najboljših testov kvalitete (česarkoli) je vojna. In neregularne vojske izbirajo Toyote:
Talibani že dalj časa zaupajo Toyoti in prav zaradi te ljubezni, so imeli pri Toyoti tudi probleme:
Tudi Libijsko vojno so v Čadu razbili prav s Toyotami: Toyota War - Wikipedia.
Top Gear je prav tako poskušal Toyoto HiLux uničiti na vse načine, a jim ni uspelo. Z novejšim bratom so se celo zapeljali na severni tečaj.
Talibani že dalj časa zaupajo Toyoti in prav zaradi te ljubezni, so imeli pri Toyoti tudi probleme:
Tudi Libijsko vojno so v Čadu razbili prav s Toyotami: Toyota War - Wikipedia.
Top Gear je prav tako poskušal Toyoto HiLux uničiti na vse načine, a jim ni uspelo. Z novejšim bratom so se celo zapeljali na severni tečaj.
Gregor P ::
Naj ponovno citiram moj komentar iz druge teme
... tako da me sedaj zanima, koliko resnice je o teh "najboljših" Japoncih
sem kupil revijo Katalog rabljenih vozil (avto magazin), ki povzema Dekrino poročilo napak (pregledi brez bistvenih okvar) 160 pregledanih modelov (na več kot 1000 avtomobilov istega modela).
Na kratko so v tem poročilu ugotovili, da je na vrhu Audi A6 (pregledali so jih 18.159), nato sledi BMW serije 5 (pregledali 49.720 vozil), tretji pa je Mercedes-Benz razred E (77.987 preverjenih primerkov); najslabše pa sta bila ocenjena Fiat Seicento in Barchetta (neokvarjena je le tretjina). Za Japonce pa so ugotovili, da se je njihova pločevina izkazala slabše od pričakovanja.
... tako da me sedaj zanima, koliko resnice je o teh "najboljših" Japoncih
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Valvoline ::
Če kupiš novga z 5 let garancije in ga potem spet menjaš ja,drugače k ze začne z okvarami so japonci zelo drag špas.
krneki0001 ::
Moje mišljenje; Vsak avto je pokvarljiv, več ko ima elektonike in večji kot so posamezni deli (mislim več delov v enem kosu kot en rezervni del), večje so možnosti, da kaj crkne.
Nekoč so nemci delali dobre avtomobile, japonsi so jih lovili po kvaliteti, tam do leta 1980, potem so japonci prehiteli nemce in so še danes spredaj. Nemci danes delajo škart proti tistemu, kar so delali včasih (golf 1, golf 2 sta bila nekoč pojem avta - vzdržljiva delovna konja, danes pa je golf samo še bleda senca tistega, kar je to včasih bilo).
Pa tudi japonci ne delajo več avtomobilov, ki bi zdržali veliko. Kolega je na toyoti landcruiser že 2x menjal zadnji difernecial, ker ga je zdrobilo med vožnjo. Pa če pogledaš (da se naslonim na prejšnje poste) 20 let staro toyoto hilux, se še kar vozijo in to brez problemov.
Uglavnem, pri svojem 20 let starem avtu delam samo redne servise (ki so zelo poceni) in se vozim. Enako dela bratranec z golfom 2. Večina ki jih poznam pa ima probleme z novejšimi avtomobili, pa naj bo to japonec ali pa evropejec. Še najmanj problemov imajo ljudje, ki kupijejo novejše korejce. Ti imajo ogromno garancije, delajo zanesljivo in še vedno manj elektronike kot drugi.
Francozi pa uvajajo mnogo inovacij in te ponavadi delajo probleme, ker niso dovolj preverjene. V parih generacijah avtomobilov jih potem izboljšajo, vendar so pa že druge nove inovacije, ki pa spet delajo probleme.
Vsi skupaj pa dajejo nekvalitetne dele v avtomobile, slabša je kakovost, manjša vzdržljivost, na račun tega, da bodo še servisi kaj zaslužili.
Nekoč so nemci delali dobre avtomobile, japonsi so jih lovili po kvaliteti, tam do leta 1980, potem so japonci prehiteli nemce in so še danes spredaj. Nemci danes delajo škart proti tistemu, kar so delali včasih (golf 1, golf 2 sta bila nekoč pojem avta - vzdržljiva delovna konja, danes pa je golf samo še bleda senca tistega, kar je to včasih bilo).
Pa tudi japonci ne delajo več avtomobilov, ki bi zdržali veliko. Kolega je na toyoti landcruiser že 2x menjal zadnji difernecial, ker ga je zdrobilo med vožnjo. Pa če pogledaš (da se naslonim na prejšnje poste) 20 let staro toyoto hilux, se še kar vozijo in to brez problemov.
Uglavnem, pri svojem 20 let starem avtu delam samo redne servise (ki so zelo poceni) in se vozim. Enako dela bratranec z golfom 2. Večina ki jih poznam pa ima probleme z novejšimi avtomobili, pa naj bo to japonec ali pa evropejec. Še najmanj problemov imajo ljudje, ki kupijejo novejše korejce. Ti imajo ogromno garancije, delajo zanesljivo in še vedno manj elektronike kot drugi.
Francozi pa uvajajo mnogo inovacij in te ponavadi delajo probleme, ker niso dovolj preverjene. V parih generacijah avtomobilov jih potem izboljšajo, vendar so pa že druge nove inovacije, ki pa spet delajo probleme.
Vsi skupaj pa dajejo nekvalitetne dele v avtomobile, slabša je kakovost, manjša vzdržljivost, na račun tega, da bodo še servisi kaj zaslužili.
Steinkauz ::
Seveda pa pri starih niamš udobja , varnosti in pri isti porabi dobiš precej manj konjev
T-h-o-r ::
mi imamo že 8. leto focusa karavana 1.6 16v in dosedaj ni bilo problemov, pač kar se menja na rednih servisih (zavore ipd.) pije pa med 7 in 8 litrov
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Gregor P ::
Moje izkušnje sem tudi že enkrat opisal, več kot 20-letni Šved in 20-letni Nemec skorajda ne kažeta, da bi ju načelo zobovje starosti, medtem kot zgleda 10-letni Japonec dosti starejši od njiju; in prav to je očitno tudi pokazalo zgornje poročilo iz katerega mimogrede ni razvidno, da bi bili Nemci kaj slabši, sploh pa ne od Japoncev.
Ali je kdo kje morda naredil bolj obširno poročilo, ki bi ovrgel zgornjega in dejansko dokazal nasprotno trditev, ali gre zgolj za mnenja posameznikov? Razen seveda, če so Nemci podkupili Dekro, kar je seveda tudi mogoče
Ali je kdo kje morda naredil bolj obširno poročilo, ki bi ovrgel zgornjega in dejansko dokazal nasprotno trditev, ali gre zgolj za mnenja posameznikov? Razen seveda, če so Nemci podkupili Dekro, kar je seveda tudi mogoče
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
amigo_no1 ::
Avti so bili pred 20 leti grajeni drugače kot danes, kot tudi za drugo življensko dobo (danes na cca 10 let -> logika je : prej crkne, prej kupiš novega).
Poglej si samo MB 200 D, ta bo šel dokler ne bo nafte zmanjkalo.
Poglej si samo MB 200 D, ta bo šel dokler ne bo nafte zmanjkalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Step2en Wolf ::
T-h-o-r Focus prve generacije je bil vozilo Golf klase, ki je prvo pregnalo s prvega mesta zanesljivosti Toyoto Corolo.
Toyota je bila lansko leto največji proizvajalec vozil na svetu. To se je pokazalo tudi v kvaliteti, kar so priznali sami. Pri stremenju za prvim mestom, so spregledali kvaliteto. Večje število vozil, ko izdeluješ, težje je zagotavljati kvaliteten dotok materialov in sestavnih delov.
Očitno se bodo lahko za letos oddahnili, ker jih bo na prvem mestu izgleda prehitel Volkswagen Auto Group. V letošnjem letu so uspeli narediti za 400 000 vozil več (cca 10%). Do sedaj. Leta še ni konec.
Drug tak primer je zadnji vpoklic Toyot zaradi podlog v avtomobilu, ki lahko povzročijo nenadzorovano pospeševanje (in tudi smrt - tožba je v toku). Toyota se je odločila in vpoklicala 3.8 milijona vozil! Največji vpoklic do sedaj!
Pri čemer, ni nujno, da gre res samo za "podlogo".
Primer: pri mojem Scenicu, to podloga počne že ves čas.. in namesto Renaultjevega vpoklica, raje sam vsakič znova ob vstopu popravim gumijasto podlogo, ki jo nekako privablja stopalka za plin :)
Japoncem tudi ni vedno zaupati. Mitsubishi je pred leti hudo lagal glede vpoklicev in napak. Le te so potihoma odpravljali na "rednih servisih". To jih je potem tudi pokopalo in pripeljalo v zobe Mercedesu, ki se jih je kasneje spet znebil.
Toyota je bila lansko leto največji proizvajalec vozil na svetu. To se je pokazalo tudi v kvaliteti, kar so priznali sami. Pri stremenju za prvim mestom, so spregledali kvaliteto. Večje število vozil, ko izdeluješ, težje je zagotavljati kvaliteten dotok materialov in sestavnih delov.
Očitno se bodo lahko za letos oddahnili, ker jih bo na prvem mestu izgleda prehitel Volkswagen Auto Group. V letošnjem letu so uspeli narediti za 400 000 vozil več (cca 10%). Do sedaj. Leta še ni konec.
Drug tak primer je zadnji vpoklic Toyot zaradi podlog v avtomobilu, ki lahko povzročijo nenadzorovano pospeševanje (in tudi smrt - tožba je v toku). Toyota se je odločila in vpoklicala 3.8 milijona vozil! Največji vpoklic do sedaj!
Pri čemer, ni nujno, da gre res samo za "podlogo".
Primer: pri mojem Scenicu, to podloga počne že ves čas.. in namesto Renaultjevega vpoklica, raje sam vsakič znova ob vstopu popravim gumijasto podlogo, ki jo nekako privablja stopalka za plin :)
Japoncem tudi ni vedno zaupati. Mitsubishi je pred leti hudo lagal glede vpoklicev in napak. Le te so potihoma odpravljali na "rednih servisih". To jih je potem tudi pokopalo in pripeljalo v zobe Mercedesu, ki se jih je kasneje spet znebil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Step2en Wolf ()
krneki0001 ::
Seveda pa pri starih niamš udobja , varnosti in pri isti porabi dobiš precej manj konjev
20 let starega saaba 9000 aero z 2.3 turbo motorjem in 220KM moči dobiš danes za celih 500 evrov in garantiram da si v njem zelo varen in da se v njemu zelo udobno in prav tako športno voziš. Verjamem, da je ta avto kljub starosti, še vedno bolj varen kot katerikoli avto nižjega in srednjega razreda današnjih avtomobilov.
Tiste dilmčke novih avto v nesrečah z avtomobili iz odpadov pa zadržite zase (če je avto vzdrževan, je malo drugačna pesem, kot če enga volvota pobereš iz odpada, kjer je stal nekaj let in se vanj zaletiš z modusom. Volvo za moje pojme ni bil nikoli prav varen avto, samo velik in spredaj trd je bil, ko pa si njegov odbjač prebil, si pa v kabino z lahkoto prebil)
Step2en Wolf ::
nebivedu - pojdi v sorodno temo ali na Youtube in si poglej kako tvoja teorija izgleda v resnici. Volvo 960 vs Modus.
krneki0001 ::
Ja sej sem napisal, iz odpada volvo 960 (ki je samo pleh in nič pametnega za zaščito - namreč samo stranski del tega volva (blatnik) nima nobene zaščite niti opore - pač prestara zasnova) in nov modus. In tadva avta so zabili skupaj točno v tisti del, kjer je volvo najšibkejši, pa ker je že zelo star, je še bolj šibak na blatnikih. Enako so testirali z espaceom in land roverjem . zabili so ga v blatnik, ki je samo malo pleha. Če bi imel land rover bullbar, ki vsaj malo prevzame energije, ker se nasloni spredaj na cel avto, bi bila zgodba čisto drugačna.
Zakaj niso probali čelnega trka direktno sredina avta v sredino drugega avta? Ker bi volvo odpeljal modusa? Ker bi land rover zdrobil espacea? Misliš da so nesreče vedno take? Sam osebno, če vidim, da ne gre drugače bom probal trčit v drug avto z najmočnejšim delom mojega avta, ne z najšibkejšim, saj bom probal zavarovat sebe, za druge me v tistem trenutku nič ne briga - ravno to pa so delali v teh dveh filmčkih, najtrši del espacea in modusa v najšibkejši del drugih dveh avtov. Ker če si pogledaš filmček 4x4 vs honda, kjer mitsubishi pajero trči v bok honde civic, se pokaže kako trdna je šasija pri terencu - praktično je nepoškodovana. amapak ta šasija je samo na sredini avta, cela školjka je samo postavljena na to šasijo, pleh blatnikov pri terencu je samo s parimi vijaki privit - zviješ ga takoj. Enako je z volvom 960, na sredini trd, blatniki mehki in brez opore.
Zakaj niso sprobali takega trka s saabom 9000 ali 95? Zakaj s tema dvema saaboma noben noče probavat trkov novih avtomobilov? Mogoče zato, ker je leta pred vsemi po varnosti in trdnosti?
Takole zgleda trk dveh saabov pri 120km/h čelno - voznika v obeh avtomobilih bi bila pretresena, mogoče kake notranje krvavitve (vendar manj kot v primerljivih avtomobilih, na zunaj pa brez večjih poškodb v tej nesreči(praske).
Zakaj niso probali čelnega trka direktno sredina avta v sredino drugega avta? Ker bi volvo odpeljal modusa? Ker bi land rover zdrobil espacea? Misliš da so nesreče vedno take? Sam osebno, če vidim, da ne gre drugače bom probal trčit v drug avto z najmočnejšim delom mojega avta, ne z najšibkejšim, saj bom probal zavarovat sebe, za druge me v tistem trenutku nič ne briga - ravno to pa so delali v teh dveh filmčkih, najtrši del espacea in modusa v najšibkejši del drugih dveh avtov. Ker če si pogledaš filmček 4x4 vs honda, kjer mitsubishi pajero trči v bok honde civic, se pokaže kako trdna je šasija pri terencu - praktično je nepoškodovana. amapak ta šasija je samo na sredini avta, cela školjka je samo postavljena na to šasijo, pleh blatnikov pri terencu je samo s parimi vijaki privit - zviješ ga takoj. Enako je z volvom 960, na sredini trd, blatniki mehki in brez opore.
Zakaj niso sprobali takega trka s saabom 9000 ali 95? Zakaj s tema dvema saaboma noben noče probavat trkov novih avtomobilov? Mogoče zato, ker je leta pred vsemi po varnosti in trdnosti?
Takole zgleda trk dveh saabov pri 120km/h čelno - voznika v obeh avtomobilih bi bila pretresena, mogoče kake notranje krvavitve (vendar manj kot v primerljivih avtomobilih, na zunaj pa brez večjih poškodb v tej nesreči(praske).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
C_maniak ::
najtrši del avti ni nujno najboljši zate, ker se tako preveč energije prenese direktno nate. je pa tudi res, da ti pri mehkem drug avto prej v kabino pride (pri starih avtih). ampak to kalkulirat pred trkom ...
zakaj ne zaletavajo v sredino? se mi zdi, da zato, ker večina trkov ni frontalnih. pa trk v stranski del je večja preizkušnja za avto, ker se na manjši površini razdeli sila in na samo enem varnostnem drogu/loku.
zakaj ne zaletavajo v sredino? se mi zdi, da zato, ker večina trkov ni frontalnih. pa trk v stranski del je večja preizkušnja za avto, ker se na manjši površini razdeli sila in na samo enem varnostnem drogu/loku.
krneki0001 ::
Zato pa so rezultati starih avtov porazni. Namreč nekoč so delal avtomobile trde samo na sredini. blatniki so bili samo s parimi vijaki pritrjeni na avto, nikjer pa nobene opore. saab je imel pa že takrat orenk odbijač, ki je bil na vzmeteh pritrjen na avto. Do 40km/h je ta odbijač prenesel vso silo na vzmeti in s tem čisto ublažil udarec. To danes rešujejo z abs plastiko, vendar rezultati niso taki kot pri saabu, kjer drugih poškodb kot odrsanje odbijača ni bilo.
Včasih so bili testi drugačni in tudi standardi za izdelavo avtomobilov so bili drugačni in zato je avto bil narejen - zaletavali so se v trikotne stebre in to čelni trk s sredino avta.
Spomnim se testa v eni nemški reviji, ko so testirali višji srednji razred - volvo 760, saab 9000, alfa 164, mercedes 190 in še par avtomobilov(fiat, lancia, renault), čelno s sredino avta v trikotni steber z malo večjo brzino (milim da 70km/h).
mercedes 190 - volan je potisnilo v notranjost vozila in bi ubil voznika, s tem ko bi mu stisnil prsni koš
alfa 164 - zdrobilo bi mu noge, in volan bi mu stisnil prsni koš
volvo 760 avto bi bil spredaj zelo razbit, vendar v kabino ni prišlo nič
saab 9000 - 12cm zareza v sprednji del - avto je celo vozen in bi se z njim odepljal naprej.
Ostali bi vsi ubili voznike.
Uglavnem že takrat je bil saab najbolj varen od vseh tistih avtomobilov višjega srednjega razreda. Kar ostaja še do danes, danes ima model 95 16 točk od 16 možnih za bočni trk.
Včasih so bili testi drugačni in tudi standardi za izdelavo avtomobilov so bili drugačni in zato je avto bil narejen - zaletavali so se v trikotne stebre in to čelni trk s sredino avta.
Spomnim se testa v eni nemški reviji, ko so testirali višji srednji razred - volvo 760, saab 9000, alfa 164, mercedes 190 in še par avtomobilov(fiat, lancia, renault), čelno s sredino avta v trikotni steber z malo večjo brzino (milim da 70km/h).
mercedes 190 - volan je potisnilo v notranjost vozila in bi ubil voznika, s tem ko bi mu stisnil prsni koš
alfa 164 - zdrobilo bi mu noge, in volan bi mu stisnil prsni koš
volvo 760 avto bi bil spredaj zelo razbit, vendar v kabino ni prišlo nič
saab 9000 - 12cm zareza v sprednji del - avto je celo vozen in bi se z njim odepljal naprej.
Ostali bi vsi ubili voznike.
Uglavnem že takrat je bil saab najbolj varen od vseh tistih avtomobilov višjega srednjega razreda. Kar ostaja še do danes, danes ima model 95 16 točk od 16 možnih za bočni trk.
ABX ::
Jaz sem mnenja da se avto kupi ko je že 2 leti na trgu. V tem času se porodne napake odpravijo in je jasno ali je avto zanesljiv ali ne.
Drugače Japonci so zanesljivi a kaj ko je design star.
Drugače Japonci so zanesljivi a kaj ko je design star.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
krneki0001 ::
Am trd!=varen
Učinek sunka pa kr zanemariš al kako?
Ravno to sem razložil - saabov odbijač absorbira ogromno energije, potem pa še visoko raztezno jeklo iz katerega je narejen avto, absorbira ostanek. Učinek sunka je tako mnogo manjši na voznika kot v drugih avtomobilih.
Še zanimivost - saab 96, ki so ga delali v 60ih letih je imel poden iz rostfreja, ker niso znali narest avta, da nebi zgnil pozimi v soli in snegu.
IceIceBaby ::
Japonci so mogoče najbolj zanesljivi nikakor pa niso najboljši. Meni pri avtu zanesljivost ne pomeni veliko, ker so itak vsi sodobni avtomobili precej zanesljivi. Glede na teste in raziskave so razlike med najboljšim in najslabšim še vseeno precej majhne, tako, da je več odvisno od sreče kot od znamke, ki jo izbereš.
Meni veliko več kot zanesljivost pomeni počutje v avtomobilu. Trenutno vozim avto, ki pije 13 litrov, pade v najvišji zavarovalni razred in spada med najmanj zanesljive znamke :) Ampak z veseljem trpim vse te napake, ker v avtu uživam. Če že moram preživeti v avtu 2, 3 ure na dan hočem ta čas preživeti udobno.
Torej, moj point je ta, da zanesljivost še zdaleč ni edini kriterij pri izbiri avtomobila. Pri meni osebno je precej nizko.
Meni veliko več kot zanesljivost pomeni počutje v avtomobilu. Trenutno vozim avto, ki pije 13 litrov, pade v najvišji zavarovalni razred in spada med najmanj zanesljive znamke :) Ampak z veseljem trpim vse te napake, ker v avtu uživam. Če že moram preživeti v avtu 2, 3 ure na dan hočem ta čas preživeti udobno.
Torej, moj point je ta, da zanesljivost še zdaleč ni edini kriterij pri izbiri avtomobila. Pri meni osebno je precej nizko.
Dami ::
Drugače Japonci so zanesljivi a kaj ko je design star.
Aha, evropski so pa top kar se tega tiče? Vw, audi, peugeot so isti že 10let. Novi renaulti so mal spremenjeni (so jih mogl kr stari so bli grdi za zjokat), vendar mi je maska čist preveč podobna mazdi3.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
ABX ::
Drugače Japonci so zanesljivi a kaj ko je design star.
Aha, evropski so pa top kar se tega tiče? Vw, audi, peugeot so isti že 10let. Novi renaulti so mal spremenjeni (so jih mogl kr stari so bli grdi za zjokat), vendar mi je maska čist preveč podobna mazdi3.
Kaj imajo veze Nemci z modo? :)
Francija, Španija in Italija so modni kreatorji.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
IceIceBaby ::
Med vsemi biseri evropskega dizajna ti je uspelo najti ravno tole povprečno limuzino srednjega razreda? :) Bravo.
Gregor P ::
Ta primer sem dal predvsem zato ker je avtor Slovenec in ker govorimo o navadnih povprečnih avtomobilih; ne nekih eksotičnih modelih. In ta passat je za "navadno" vozilo zelo lep avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
IceIceBaby ::
Imaš tudi v razredu do 50k eur oblikovne mojstrovine, kar tale passat definitivno ni. Saj niti ni njegov namen, da je lep. Passat je praktičen in prostoren, kar pomeni, da so oblikovalci dosti bolj omejeni.
Pri VW bi lahko izpostavil recimo CCja, ali Eosa.
Pri VW bi lahko izpostavil recimo CCja, ali Eosa.
Gregor P ::
Sem se pač omejil na najbolj prodajana vozila, ki so najbolj zastopana na našem trgu. Se mi je pač zdelo bolj relevantno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
amigo_no1 ::
Če grejo Italijani za 100 let na dopust in vse zaprejo jih Nemci čez 100 let ne bojo dohiteli.
So preveč ozkogledi in imajo premalo domišljije.
Ali korakajo naravnost na Paris ali na Moskvo.
So preveč ozkogledi in imajo premalo domišljije.
Ali korakajo naravnost na Paris ali na Moskvo.
krneki0001 ::
Na svetu je le malo lepih avtomobilov.
vir: Wikipedia
Multiplo si pozabil zraven prilimat. Tisto je pa meni najgrši avto vseh časov.
ABX ::
Kako smo končali iz Japonske zanesljivosti na Italijanske avte?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
energetik ::
Ni res, tvoje telo se ustavi v 1m razdalje, pa če je odbijač iz titana, vzmeti ali pa gume. Zato boš tudi v Saabu pri hudem trku dobil notranje krvavitve, čeprav bo kletka čisto cela. Pospešek na telo lahko zmanjšaš le tako, da povečaš zmečljivo cono ali zmanjšaš hitrost pred trkom. To, kako je narejena zmečkljiva cona, pa vpliva le na potek pospeška v odvisnosti od časa. Če ostane cona cela, je to najslabše.Am trd!=varen
Učinek sunka pa kr zanemariš al kako?
Ravno to sem razložil - saabov odbijač absorbira ogromno energije, potem pa še visoko raztezno jeklo iz katerega je narejen avto, absorbira ostanek. Učinek sunka je tako mnogo manjši na voznika kot v drugih avtomobilih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtomobilsko poreklo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9478 (7903) | frikec() |
» | Kateri avto kupiti (čist na kratko)? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 132829 (124371) | Valvoline |
» | avtomobilske znamke (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12979 (10201) | iNooby |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9624 (8360) | Kilgore T |
» | zakaj samo 75 KM ? (Seat)Oddelek: Loža | 3883 (3258) | krneki0001 |