» »

Nakup avtomobila

strani: 1 ... 6 7 8 9 10

Fizikalko ::

Tista Corolla je super, samo nima pa klime.

Melanholija ::

U pa res, tega sploh nisem opazil, klima pa že mora bit!
Če je glava nora cev telo trpi

flipflop ::

Mogoče kakšna PRIMERA

koyotee ::

1
2
3

edit: 4
5
6
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

Melanholija ::

Tale Kia sportage zgleda zanimivo. So drugače pri tej Kii kašni posebni problemi tu mislim predvsem na motor?
Če je glava nora cev telo trpi

Srachko ::

No da še jaz svoj piskerček pristavim. Tudi sam sem pred kratkim opravil vozniški izpit in sem se nekaj časa vozil z mamino Corso, sedaj pa je tudi mama dobila službo in si nujno moram nabaviti en avto. Sodelavca, ki je poznan po "posredništvu" pri prodaji avtomobilov, sem vprašal, če ima mogoče kaj za prodat in ponudil mi je kar nekaj avtomobilov, ki sem si jih tudi ogledal.

Med vsemi mi je še najbolj všeč Opel Vectra 1.6, bencinski motor, letnik 92, neregistriran, prevoženih okoli 140.000 km, izjemno lepo ohranjen. Kot sodelavcu mi je ponudil ceno 400€, kar mi trenutno zelo zelo ugaja (majnha plača, poleg tega pa moram odplačevati še dokaj zajeten kredit). Avto sva tudi preizkusila in deluje vse tip-top, pred kratkim je bila obnovljena notranjost (sedeži, talne obloge, ...). V to ponudbo mi je tudi vključil 4 zimske pnevmatike na felgah (4 felge z letnimi in 4 felge z zimskimi pnevmatikami + rezerva - cool). Sem pa šele začetnik, kar se tiče vožnje in nabave avtomobila, pa me zanima nekaj stvari.

Povedano mi je bilo, da bom za zavarovanje in registracijo tega avtomobila moral plačati kar precej denarja (baje zaradi 1.6 mašine), pa me zanima, če mi lahko kdo vsaj približno pove, koliko bi me to lahko stalo.
Prav tako me zanima, kolikšni so stroški prepisa in kdo jih plača.
Da se zavarovanje za avtomobil da plačati po obrokih, sem izvedel iz prve roke pri zavarovalnici, vendar pa ne vem če me stric proba dobit na finto ali pa ima on prav, da se baje da tudi registracijo plačat po obrokih.

Sicer se sliši smešno, ampak v tem trenutku res nisem sposoben "napraskat" dovolj denarja, da bi si privoščil vse to naenkrat, saj sem ga letos preveč investiral v hišo, ki pa zaradi dotrajanosti zahteva svoje...

Sicer mi je že dosti ljudi odsvetovalo kupiti "tako požrešno mrcino", vendar mislim, da ob 15km vožnje na dan ne bom bankrotiral. Če pa gremo že kam v kakšne diskač ali pa na kakšno žurko, se pa itak peljem z nekom, ki piha 0.0.
I can see clearly now, the brain has gone...

nastyboy ::

Ola... z moje strani.. zavarovanje vem da se da plačati po obrokih, ker ga tako odplačuje mojacimra, za cestnino ne vem,

Glede registracije lahko preveriš koliko bi te prišlo na amzs.si... tam nekje poišči zavarovanje... pa vnesi prave podatke .. sicer bi ti na zavarovalnicah tudi lepo povedali koliko te pride...

Glede avtomobila je tako. Večja kubatura na avtu pomeni meni osebno da je bil motor manj časa obremenjen do konca. Če ima avto na števcu 180km/h je še vedno večinoma časa peljal pod 130km/h, se pravi je bil motor obremenjen manj kot 70%. Če pa gre avto le 130, pa bo večinoma časa obremenjen motor do konca. Torej iz tvojega stališča je mašina bolj ohranjena, boš pa plačal več za registracijo.

Avto je po mojem za to ceno ugoden. sploh zaradi dodatnih gum. Vedi pa da je pri starih avtih lahko več vzdrževanja. Vendar to pač moraš vzeti v zakup. Vsseno se ti tudi pri par let mlajših modelih lahko zgodi isto.

Cena je za to kar dobiš ugodna, verjetno pa ga boš težko prodal in boš zadnji lastnik kar ti.


LP

PS. V disko pa ne smeš ... da boš prej kredit vrnal :D joke

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nastyboy ()

Srachko ::

Hvala za informacije. Sem preveril na amzs, in če vržem prihranke, ki sem jih namenil za nov računalnik lahko vse razen zavarovanja plačam naenkrat, tako da nimam več skrbi.

Je res dobra finta, da so pri amzs-ju to postavlni na svojo stran.

Avta pa sicer ne nameravam potem prodati, ampak bi ga rad obdržal vsaj dovolj let, da bo postal old-timer. Ljudje pravijo, da sem preveč časa za računalnikom, tako da rabim nekak hobi, ki ni vezan na računalnik. :D
I can see clearly now, the brain has gone...

Vikking ::

Avta pa sicer ne nameravam potem prodati, ampak bi ga rad obdržal vsaj dovolj let, da bo postal old-timer.

Se boš načakal, poleg tega ena Opel Vectra sploh kot old-timer ni noben biser avtomobilističnega razvoja. Tako da to rjo 92 najbolje da čimprej prodaš če je ne misliš uporabljat.

Pogoji za oldtimer je 20 let, in lastiti moreš še osebno vozilo, da lahko imaš drugo vozilo kot old timer. Vedi da če ne misliš uporabljat avta in čakati da bo old-timer da ga moreš primerno konzervirat in uskladiščit. Ne šparaj avta če te daje sentimentalnost.

nebivedu ::

Pogoji za oldtimer so taki kot se zmeniš na oldtimer klubu. Nekateri avtomobili so lahko že po 20 letih oldtimerji (zaradi pomanjkanja le teh in ker so recimo da nekaj posebnega (kar pa vektra sigurno ni)), velika večina pa ima rok najmanj 25 let.


Predlagam, da vectre ne vzameš, ker nimaš dovolj denarja za vzdrževanje teh jajc, ki stalno rjavijo in imajo probleme z mašino. Če si še študent si kupi kako R5 za 100 do 200 evrov, pa jo začni štimat in naredi orenk servis in ji kupi nove gume. Veliko cenejši servisi so, vsak mojster jo zna popravit in tut če ti cela mašina crkne, jo za 50 evrov dobiš po oglasniku.

Super Sonic ::

Se popolnoma podpišem pod post nebivedu-ja.

Absolutno kupuješ avto, ki je za tvoje potrebe prevelik in predrag za vzdrževanje.

Za takšne razmere, ki si jih opisal sam, je _edino_ pravo prevozno sredstvo samo eno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Fizikalko ::

Ne vzet Vectre, jaz bi na tvojem mestu kaj takega. IMHO bolje od petke.

Super Sonic ::

Že, že - iz stališča vožnje in zanesljivosti je sigurno tvoj predlog boljši, Fizikalko.

Toda če se gleda na stroške vzdrževanja ni primerjave. R5 povozi Swifta na celi črti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

nebivedu ::

Ne vzet Vectre, jaz bi na tvojem mestu kaj takega. IMHO bolje od petke.


Če pogledaš servise in dele, ki se dobijo za ta avto, pa koliko je teh avtomobilov v sloveniji, bo za swifta zmetal ravno toliko kot za vectro.

Še vedno je v sloveniji največ renaultov in deli so zelo poceni, tako da se za plitev žep še vedno najbolj splača vzet staro petko ali pa cliota prve generacije.
Japonci so sicer poceni za nakup, vendar vsi zelo zmahani in potrebni temeljite obnove, sploh ti manjši avtomobili kot so hondice in swifti, pa micre. Čeprav micra zdrži ogromno in je tudi best-buy, če dobiš dobro in celo že v osnovi.


Je pa recimo en zelo poceni in zelo vzdržljiv avto za študenta tudi AX dizel ali pa daihatsu charade dizel ali pa bencinar. 998ccm in 3 cilindre, poraba mala in deli zelo zelo poceni, pa velik je teh avtov.

McClane ::

se strinjam, glede stroškov. R5 ima poceni dele, vendar se tudi ZELO rada kvari, ko se enkrat začnejo težave jim ni konca. Vem, ker sem jo imel.
Najprej je šla sklopka, potem vodna pumpa (pa je bil avto redno vzdrževan)itd..Sploh r5 rade zakuhajo, tega pa sploh ne veš dokler ne posveti lučka v armaturi, ker nimaš kazalca temperature. Ogrevanje je slabo in traja kar nekaj časa da se segreje, poleg tega ima še ročni "zaug" in če nisi vešč boš kar naprej zalival motor..
Namesto r5 raje vzamem Cliota, v vsakem primeru je boljši, novejši in ne toliko drag.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

suntrace1 ::

Jaz nimam tako slabih izkušenj s petko. Večinoma so delale BP, večji problem je bila rja. Raje ne vzemi 1.4i, ker piejo na veliko (tudi 9l po mestu), bolje je imeti Campus z 1.1. Servisi pa so smešno poceni :D

Vikking ::

Kar se tiče Opel Vectre lahko rečem da je sama mašina OK. Avto ne kupi zaradi tega ker so menjane notranje tapete in dobiš zraven 4 zimske gume z platišči. Če so rabljene te pride cca. 50€.

Pri Opel letnik 92 preveri obvezno celotno podvzoje. Se pravi dvignat na dvigalo in naj ga strokovnjak oceni, obvezno pregledat zadnje blatnike, zadnji most in obvezno pragove. Ne verjami sodelavcu na besedo kako zelo avto je ohranjen, prepričaj se sam z kvalitetnim pregledom vozila nekoga ki se spozna na avtomobile.

Registracija na obroke, sicer prvič slišim da je možna, zavarovanje pa ti zavarovalnice na obroke ponudijo tudi do 10 mesecev.

Res da za 500€ ne dobiš nevem kaj, ampak tudi tisto kar ti nekdo ponuja za majhen denar obvezno preveri, sploh pa ker kilometri po mojem mnenju pri tej Opel vectri niso realni.

username ::

Pri Opel letnik 92 preveri obvezno celotno podvzoje. Se pravi dvignat na dvigalo in naj ga strokovnjak oceni, obvezno pregledat zadnje blatnike, zadnji most in obvezno pragove. Ne verjami sodelavcu na besedo kako zelo avto je ohranjen, prepričaj se sam z kvalitetnim pregledom vozila nekoga ki se spozna na avtomobile.
Tole lahko potrdim. Sem pred leti imel Vectro MkI, je treba pazit glede gnilosti - če je kolikor toliko ohranjena in poštimana, je pa super avto. Mašine so pa načeloma grajene preprosto in 'ornk', bi moralo biti kar zdržljivo.
Vzdrževanje ne bi smelo biti tak problem (pač kot vsak toliko star avto). Res pa je treba se malo pozanimat glede servisnih delavnic - če si iz LJ, naprimer nikar ne hodi h kakemu Trobcu (bohnedej!) ali Avtotehni, ker te bodo oskubili. Imaš manjše (a še vedno pooblaščene) servise, ki v redu naredijo zadevo in za čisto normalne cene. Pošlji PM, ti lahko dam naslov enega vredu servisa, kamor sem vozil, če je kdaj kaj bilo oziroma na preglede.

Variante z Renault 5 pa jaz sploh ne bi jemal resno. Res so Renaulti pri nas razširjeni, ampak tudi z Opli ne bi smelo biti panike, teh vecter je tudi še kar nekaj.
Petka je pa truga na kolesih (malo pretiravam, ampak z vectro se vseeno niti pod razno ne more primerjati, konec koncev sta 2 razreda narazen - se močno pozna tudi pri udobju in zmogljivostih).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

username ::

sploh pa ker kilometri po mojem mnenju pri tej Opel vectri niso realni.
Lahko tudi, da so. Računaj, kakšen folk ima take avtomobile. Če bi veliko km delal, bi bolj verjetno vzel dizla, ne bencinarja.

1.6 mašina je sicer super. Seveda ne pričakuj, da bo raketa. Pije 9-10 litrov po mestu, na odprti cesti in tudi na AC pa precej manj, tam nekje 6 litrov pričakuj. Še enkrat povem, da so pa to zanesljive mašine (1600 ccm in 75 KM - definitivno zelo ne-navita), ki delajo in delajo. Edino jermene bi bilo najbrž pametno zamenjat, če niso bili pred kratkim.

Če jo dobiš za 400 EUR in če ni na vidiku kake večje okvare, zakaj ne bi vzel. V najbolj črnem scenariju, če je res totalen šrot, si izgubil 400 EUR, nič več. Ampak verjetno sploh ne bo panike.
Se mi pa zdi 400 EUR nekako realna cena za tak avto, tako pač je.

Čeprav je avto relativno velik in udoben, se vsi bojijo "stroškov vzdrževanja" itd, zato pa potem kupujejo sklumpane petke in cliote, ker imajo iluzije, da tisto bo pa kaj ceneje...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

nebivedu ::

Username, napisal je da bi dal vse svoje prihranke v ta avto, kar pomeni, da ima samo 400 evrov. Če pa tako vzameš, pa on potem zgubi vse, če mu avto crkne.

Če pa vzame eno petko za 100 evrov, pa za 100 evrov naredi veliki servis(ker tok namreč stane tak servis) in mu za 100 evrov kupi nove nalitegume, ter da ostanek za registracijo + ostali obroki registracije, pa bo imel avto, s katerim se bo nekaj časa vozil.

Pa za 15 evrov dobiš pokazatelja za temperaturo mašine v konradu in si ga sam zmontira v avto, pa ne bo imel nobenih problemov več. In mislim da je vsakdo, ki nima tega števca temperature mašine ali len, ker se mu ne da tega poštimat, ker to ni noben denar, ali pa tega ne potrebuje (tako misli do prvega problema, ko avto zakuha).

Sam sem imel skoraj vse modele petk. os 1.1 campus, preko 1.4i, pa 1.7i in 1.4GT turbo. Z nobeno od njih nisem imel ravno velikih problemov. Celo z GT turbo sem naredil 420.000km, kar je za tak avto ogromno kilometrov. Od vseh sem imel probleme samo na 1.7i, kjer mi je šel štarter in na 1.4GTT, kjer je prebilo oljni hladilnik, ki je vgrajen v vodni hladilnik (cena je bila 35.000 sit za novega) in je olje prišlo v vodo, pa enkrat sem zaradi izživljanja uničil menjalnik, kar me je takrat potem prišlo 15.000 sit (danes 60 evrov).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nebivedu ()

username ::

No saj se strinjam da mora tudi za "samo" 400 EUR tisto vectro dobro preveriti.
Sicer je ob tem moje (ne preveč skromno) mnenje, da če 400 EUR predstavlja njegove celotne prihranke, morda še ni čas za lastništvo avta... posebej če si ne more privoščiti odpisa take izgube.

Aja glede zavarovanja avta, imajo pa izračune na www.amzs.si - vpišeš kubike in moč motorja pa bonus (če ga imaš), pa ti izračuna registracijo in obvezno zavarovanje.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Super Sonic ::

username - izgleda, da ima fant pač težave. Je na začetku neke poti in življenje danes brez avtomobila je zelo omejeno. Žal. Še posebno v primeru, ko nisi v Ljubljani in se moraš nekako "pregurat" tistih 30+ km na dan.

In ravno za takšne primere imaš avtomobile v stilu R5. Toda R5 pri nas izstopa, zaradi Revoza. Teh 5-tic je prinas kot listja in trave, posledično je vzdrževanje res_ poceni. TO pomeni, da bi, sicer zelo radikalno, lahko za 400€ dobil "solidne" 3 avtomobile. In to ni avto za luksuz ampak je ena navadna konzerva, ki te pelje. Pika. Od točke A do B.

In ravno takšen avto človeku danes prihrani toliko časa, da povrne ves vloženi denar že v nekaj mesecih.

O vzdrževanju pa raje ne bi. Je najprej avto potrebno imeti, da ga poznaš. Lahko ti samo povem, da redni servisi (pri mehanikih, ki jih ne poznaš) stanejo od 20-30€, "ta velik" je pa okoli 120€. Torej?

Velika stara jajca, ki so že zdavnaj odslužila svojemu namenu, pa na trgu samo mešajo drek in sem ter tja nekoga speljejo na led. Takšnega avtomobila, roko na srce, danes ne rabi nihče več.

Razen "frajerjev", ki nimajo za burek.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

c00L3r ::

Jaz bi si malo sposodil to temo... 8-) Spomladi si bom po 4 letih vozniškega izpita in težko zasluženih € (sem študent) kupil svoj prvi avto... Zanima me predvsem postopek nakupa in registracije rabljenega avtomobila.

Koliko razumem, je postopek sledeči:
1.) Uredim prepis s starim lastnikom pri enemu izmed podjetij, ki se s tem ukvarja.
2.) Stari lastnik gre na Občino (ceneje kot notar), da se pogodba uveri. Nato sem jaz lastnik avtomobila, če se ne motim?
3.) Potem pa se pojavljajo vprašanja:
- Slišal sem da mora stari lastnik odjavit avto iz prometa, kako je s tem?
- Ali obdržim jaz staro prometno, da lahko z njo dokažem do kdaj velja tehnični?
- Ali moram takoj uredit novo zavarovanje? Najboljše kar v kraju kjer sem avto kupil?
- Kaj vse potrebujem za novo prometno pri podjetjih ki urejajo registracije vozil?

Prosim če mi lahko kdo razloži birokracijo, ki se skriva za tem. Prav tako je vsak nasvet dobrodošel :D

kixs ::

Najbolje je, da gres k nekomu, ki se ukvarja s prepisi IN zavarovanjem. Tako naredis PREPIS in PRENOS zavarovanja takoj. Seveda moras it overit kupo-prodajno pogodbo na Upravno Enoto!

Tako imas vse papirje crno-na-belem in nobenih dvomov.

Vecji problem imajo prodajalci avtov, ki zaupajo kupcu, da bo avto na novo zavaroval, potem pa se se kaksen mesec ali do konca vozijo s polico prejsnjega lastnika. Kot kupec naceloma teh problemov nimas.

Kot receno, najbolje je vse to takoj na licu mesta uredit. Vse skupaj traja cca 1 uro vkljucno z Upravno enoto.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

c00L3r ::

kixs97 hvala za ta info. Še vedno pa me zanima kako je z novim prometnim dovoljenjem in kako se dokaže veljavnost tehničnega pregleda?

kixs ::

Da vidim, ce se prav spomnim... pisuka, je ze res vec kot leto od kar sem menjal avtej :8)

Z novo zavarovalno polico in njegovim prometnih dovoljenjem gres potem nekam kjer urejajo Registracijo in potem dobis novo prometno - lahko tudi tablice, ce zelis.

V glavnem najbolj pomemben je prvi del, ki sem ga prej opisal.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Calligulla ::

Ne kupuj avta, ce das vanj vse svojeprihranke, ker je avto vreca brez dna. Skos ti bo nekaj crkalo. Za kakih 100 Eurov kupi Suzuki Maruti (poraba 3-5L na 100 km), poceni o skoraj zastonj vzdrzevanje, veliko placa notri samo varnost je tako tako. Drugace pa dela kot sus, za kratke voznje je itak zakon,...

Avto je konstanten strosek. Skos je nekaj. Sploh pri starejsih. Delal bos samo za avto. Verjamem, da te vlece nakup malo bolj solidnega avta ampak te bo to takoj v rit ugriznilo.

c00L3r ::

Calligulla, je to bilo meni namenjeno? Jaz se zavedam stroškov, ki nastajajo z avtom in ne mislim jaz živet za avto. Na razpolago imam (bolje rečeno bom imel) cca. 2000€ ki se bodo razdelili takole:
-do 1000€ za avto
-500€ za zavarovanje
-500€ za morebitna popravila v 1 letu

Najverjetneje bom kupil kakšnega malo bolj ohranjenega Citroen AX-a. Vendar moraš še prej moped (skuterja) prodat :)

Neki avto pa bom kupil saj ga vedno bolj potrebujem... Doma pa si ga ne morem vedno sposodit.

Calligulla ::

Vseeno bi ti priporocil cimcenejse jetro ala Maruti. Verjemi, da se da z takimi jetri dozivet veliko voznih uzitkov, sploh, ker ga i pretirano skoda, zacuda ga ne mores in ne mores unicit,.. 500 Eurov pa ti gre pri kateremkoli relativno zaresnem avtu zelo hitro. Ze zaradi dela ne toliko zaradi delov.

Skratka priporocam ti bolj skromen zacetek. Sem ti ze celo mislil predlagat, da ce se vozis 15km, da se splaca skuter :D
Te pa stekam, da hoces avto in vse to. Vsi smo bili tam v tvojih letih. Bencin bo tudi cedalje drazji. Jaz sem v tvojih letih svojega dizla takrat futral za 100 SIT na liter. Skratka sem se zivel v lepih casih :D

Danes bi ti priporocal Marutija. Sem ga mel 9 mesecev, ko mi je ratalo unicit moj avto in je blo cudovitih in zabavnih 9 mesecev to. Skos nasmeh na frisu.

Roadkill ::

No sej... AX ni baš neki višji razred kot Maruti... ne velikostno ne cenovno.
Ü

kixs ::

Sej je napisal, da si zeli AX kupit, pa ne rect, da je Maruti kaj boljsi :P
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Calligulla ::

Meni je bil Maruti boljsi. Se manj se kvari, se malo manj zre, se malo manj zaresen avto je in ga je se manj skoda,..
Ceprav tudi AX ok ok.

kixs ::

Marutija si imel 9 mesecev... ni ravno neko obdobje, da bi lahko podal zanesljivo oceno.

AX-ov je veliko vec in s tem lahko dobis boljsega in tudi cene rezervnih delov so nizje.

Na poraba.com ni nobenega Marutija, da bi lahko primerjali porabo. AX-ov je kar nekaj.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

koyotee ::

Ah ja, marutija pa res nebi kupoval. Že zaradi tega, ker nikamor negre, pa ne mislit, da sem divjak, ampak, če rabiš prehiteti nekoga, bo trajalo pol stoletja. Lega na cesti ---> nikakva, tudi če se voziš po magistralki 90km/h, da ne govorim o vožnji po avtocesti, kjer te bo na primorskem koncu prestavljala burja, ter vsak šlepar mimo katerega se boš peljal, ali on mimo tebe. Dobro premisli, sploh ker gre za tvoj prvi avto.

EDIT:
1
2
3
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

stock ::

Kupiš pežoja 306?

p.s. ni biu nikoli navit zarazliko od mojga athlona ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

Calligulla ::

1. Maruti je bil zlorabljan bolj kot katerikoli Maruti v SLO v obdobju 5ih let. Avto je skakal cez stopnice, letel po zraku, ... in se naredil 20.000 kilometrov povrh ze prevozenih 130.000 brez velikih popravil-se rednih servisov ni imel.

2. Ta avto je po mestu neverjetno hiter in poskocen. Pac za na avtoceste ni zur, ker je pri 130 oz 140 malo glasen, po magistralkah te pa nihce ne prehiteva, ker se nesramno drzi ceste.

3. Saj ne forsiram v nulo. Samo sam sem bil vsak dan presenecen. To naj bi bil samo nadomestek za kak mesec pa ni pa ni hotel crknit. Na koncu sem ga senkal nekemu invalidu, ki mu bojda odlicno sluzi se danes.

dzinks63 ::

:)) Torej kateri nov avtomobil kupiti do max 11000€. Vozilo se bo max 15000 km/leto, torej bencinar. Mora imeti 5vrat , klimo , metalic, ostalo ni več prioriteta. Ožji izbor : Peugeot 207 , Opel corsa , Clio? Vaše mnjenje , za katerega bi se bilo najpametnejše odločiti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

djordjevic ::

Starost? Imho se da za 11000 bruseljčanov dobit še kaj boljšega.

dzinks63 ::

Za nov avtomobil, ali pogojno dobro ohranjen testni z malo kilometri.

djordjevic ::

Sprobaj vse tri, pol pa se odloči, kateri ti najbolj ustreza.

Super Sonic ::

"Vaše mnjenje , za katerega bi se bilo najpametnejše odločiti?"

Če bi osebno kupoval, za nobenega od teh. Prav tako na omenjene kilometre niti pomislil ne bi, da bi bil tako nor, da bi šel v nakup novega vozila.

Sam bi izbiral med prestižem, športnim izgledom in ekonomiko vozila.
Šport:
- 1
- pogojno novo vozilo 2
- 3
- 4

Kvalitetnega prestiža je za ta denar bolj malo, dva slaba primerka >:D :
- 1
- 2

Ekonomična vozila (se pravi, da ti avto ne razpade v dveh letih, servisi ugodni, zavarovanje ugodno, nezanimivi za krajo, relativno varni, etc.):
- spet novo vozilo, 1
- 2
- 3

NO, to so pač predlogi, ki jih ne boš jemal preveč resno. Vseeno od tega kar si naštel ti, bi šel po Opla, nato po Clia in čisto na koncu še po 207-ko.

Sicer pa ne vem kam se ti mudi z nakupom glede na to, da bo vožna z avtomobilom kmalu tako draga, da pravzaprav nihče ne bo več vozil (počakaj še kakšne par let, pa dobiš vse te avtomobile zastonj) >:D - "pol šala", avtomobila, ampak bomo kupoval bickle.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

:)) Avtomobil bo kupil oče, torej umirjen voznik. Športni ga ne zanimajo. Ne sme biti prevelik, max do 4m dolžine. Model mora biti aktualen in ne takšen kateri ni več v proizvodnji, oziroma bo zamenjan model že drugo leto, ker potem imaš takoj star model avtomobila. Kupil si ga bo za obdobje 10+ let in mora biti nov , oziroma kakšen testni ali dobro ohranjen rabljen z prevoženih do max 10000 km.
Od zgornjih predlogov je edino svift še zanimiv, čeprav je mogoče že malo premali.

Super Sonic ::

Ja če je za fotra, potem je original izbira kar ok oz. edina prava.

"Model mora biti aktualen in ne takšen kateri ni več v proizvodnji, oziroma bo zamenjan model že drugo leto, ker potem imaš takoj star model avtomobila. Kupil si ga bo za obdobje 10+ let in mora biti nov"

No tukaj se malo izločiš iz konteksta, ker če ti je zakaj mar za novi model, potem ti je mar iz naslova prodaje avtomobila. Ker ata ne misli avtomobila prodati, je to metanje denarja čez okno (glede na to, da ne da nič na stil).

Mogoče še poglej za temle.

Resnično kvalitetno izdelan, pregleden, lepo vozen avtomobil, ki mu pritiče tudi cenovno razumno vzdrževanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::

:)) Ja Fabio je spregledal, tako da v izbor lahko sedaj da 207, Clio, Corsa, Fabia. Sedaj pa vprašanje, zakaj je kateri od teh štirih boljši od drugih treh? Katere so prednosti in slabosti posameznih modelov?

Super Sonic ::

Slabosti 207-ce so predvsem:
- slaba kakovost izdelave
- slaba kakovost izdelave
- slaba kakovost izdelave
- cena popravil

prednosti:
- videz
- vozne lastnosti

Enako velja za Clia, s tem, da bi Clio verjetno imel najcenejše servise od vseh (pozanimaj se pri prodajalcih ne vem iz glave).

Bolje resna avtomoibla sta Corsa in Fabia. Obe znamki imata precej boljši renome kar se tiče kakovosti izdelave in manj serijski napak. Sploh Škoda, kateri je VW v določenih serijah celo prepovedal, da vgradi v avtomobil kvalitnejše materiale (notranjost). Tu je enostavno potrebno iti na testno vožnjo in sprobati avtomobil.

Osebno lahko povem, da je Škoda bolj "topla" in manj "plastična". Fabija se tudi oponaša s natančnim menjalnikom in čudovitimi pedalkami (sklopka, gas, bremza - vse delujejo čvrsto, natančno in brez zatikanj.

Preveri stopnjo opreme, motorje, poglej kateri standard zelenih kdo drži (na uč rečem, da so vsi motorji v 4. razredu), registracijo, garancijo (mislim, da imajo vsi izbrani avtomobili 2 letno garancijo - mogoče Clio v akciji 4 leta?), obvezno poglej kje je bil avto izdelan (prodajalec ti mora povedati kje so avtomobili narejeni, čeprav večinoma že piše takoj ob ceniku kje so avtomobili narejeni.

Dobre države so: Nemčija, Belgija, Češka, Koreja, Japonska, Velika Britanija,
Slabe države so: Albanija, Turčija, Madžarska, Estonija, Latvija, Romunija,
Države, ki niso nič od tega: Italija, Španija, Francija, Slovenija (lahko fašeš ali slabo ali zelo kvalitetno vozilo)

Čeprav ti bo skoraj vsak prodajalec povedal, da ni važno kje so avtomobili narejeni je to kljub vsemu, grda laž. Razlika je ogromna in se kaže na dolgi rok. In dobri prodajalci to vedo.

V glavnem to kar sprašuješ je tvoje delo oz. očetovo. Naj sam presodi komu gre denar in zakaj. Kot sem že enkrat zapisal, moja izbira v tem krogu je:
1. Škoda
2. Opel
3. Renault
4. Peugeot
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

:)) Zaenkrat hvala, bomo pa seveda malo potestiral in bomo videl kako in kaj.

Super Sonic ::

Pa sicer ne vem če ste gledali še za:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8


Da ne boš rekel, da je izbira lahka :D.


p.s.
Yaris in COlt nista tako majhni vozili, kot se misli na prvi pogled.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

:)) Ja izbire je res kar nekaj.

Punto nekak ne (spredaj deluje pusto, osebno mnenje, drugače je ok),
Polo bo kmalu menjan (09 pride novi),
Yaris je zanimiv, (samo nevem kako bi se navadil armature na sredini ,
tako čuden občutek se mi zdi, bolj je všečna klasična postavitev),
Nova mazda2 je neznanka , še eden, kateri pride v poštev,
Ceed je malenkost predraga, nekak še nima renomeja, drugače ok,
C3, (oblika nekako ni povšeči, osebno mnenje),
Jazz zanimiv , (samo nekak ne, optično deluje ozko, osebno mnenje),
Colt , (zadek nekak ne deluje skladno, spet osebno mnenje),
Kar nekaj osebnih kriterijev zaradi katerih avtomobil ne pride v izbor , tako kot pri vsakomur.

Od teh bi lahko sedaj dodal še mazdo2 , tako da odločitev bo kar težka.

T0RN4D0 ::

Peugeouta črtaj iz seznama če mu zanesljivost karkol pomeni.... ;)

djordjevic ::

Mazda2 je seksi, ja. Glede na to, da ti avti itak slovijo po zanesljivosti, bi morda veljala priti v ožji izbor.
strani: 1 ... 6 7 8 9 10


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5513222 (5210) Fizikalko
»

kakšen avto kupit (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
817074 (4519) djordjevic
»

Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
906912 (4482) profii
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13424973 (2710) OmegaM
»

Postrošni material pri avtu in cena le tega

Oddelek: Loža
92234 (2070) Vikking

Več podobnih tem