» »

Ali so japonski avtomobili res boljši?

Ali so japonski avtomobili res boljši?

strani: 1 2 3 »

nebivedu ::

Saab ima zmečkljive cone (u bistvu je celotna karoserija iz visokonateznega jekla, ki sprejme nase ogromno energije, da se deformira), ampak pred tem moraš premagat moč vzmeti med odbijačem in karoserijo. Te vzmeti poberejo dobršen del energije pri trku, potem je pa še cel odbijač narejen da se obdrži na avtu in prenese energijo na celoten prednji del, ki se mečka. Zato je tudi mnogo manj poškodb na ljudeh v avtomobilih saab, kot pri drugih znamkah.

galimim ::

Nisem bral cele teme (še)-sam da se zastopmo.
Treba je razlikovat med japonsko znamko in avtomobili ki so dejansko narejeni na japonskem. Aygo je že dober primer. Ljudje rečejo sej je Japonec in se ne bo kvaru...pa ja de! Ne glede na to kdo dobavlja dele še vseeno je važno kdo avto sestavi. Naslednji primer je Nissan Micra. Malo kdo ve da je avto sestavljen v VB in ne na japonskem.
Najverjetneje je takih primerov več. Pa tudi Renaulti niso vsi sestavljeni v Franciji, saj imamo Revoz v Novem mestu. Danes je svet tako globaliziran da težko trdimo da je pa zdej neka stvar 100% sestavljena tam pa tam. Izjema je Made in China za katero pa vsi vemo da ima prednost v poceni delavni sili...
Glede na spremljanje forumov in to kaj sam opazim je precej večja verjetnost da vidim pokvarjenega Evropejca kot pokvarjenega Japonca.
Pa še: Nekaj je bilo govora o Subarujih v Ameriki. Subaruji za Ameriko so delani v Ameriki. Subaruji za ostali svet pa na japonskem.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

jype ::

Bistveno bolj kot znamka na življensko dobo avtomobila vpliva to, kako z njim ravna lastnik.

Pa lade niso grde!

C_maniak ::

@galimim, je sicer res, ampak saj če ima japonska firma svojo tovarno, s svojimi stroji, svojim načinom dela/nadzora in istimi deli, ki jih vgrajujejo na japonskem, bi moralo biti isto. al pa preveč idealiziram?
večji problem se mi zdi, da določene znamke kupujejo druge in tako recimo japonski nissan pod renaultovim okriljem izgublja svoj renome zanesljivosti.

nebivedu ::

c maniak preveč idealiziraš. Ljudje po celem svetu delamo samo toliko kolikor smo plačani, japonci pa v nasprotju z nami delajo za nekaj kar se reče ponos in pripadnost firmi. Tudi če so slabo plačani delajo tako kot mi, kadar smo odlično plačani. In delavci po drugih japonskih fabrikah v evropi ne delajo dobro, ker nimajo tega v sebi. Slabša ko je plača, slabši so izdelki. In to se pozna tako na toyotah, kot na drugih avtomobilih narejenih izven japonske.
Saj pravim, kolega je na landcruiserju letnik 2003 menjal že drugi zadnji diferencial (zanič material), medtem ko talibanom in drugim vojaškim enotam po afriki in aziji 20 in več let stare toyote hillux delujejo brez problemov in tudi nimajo namena crknit.

Uglavnem včasih so delali avtomobile za ljudi, danes delajo avtomobile za servise. Pa ni važno kje je narejen(z izjemo resnično japonskih vozil narejenih na japonskem), še vedno bo večino časa na servisu.

Ciklamen ::

Nisem bral celotne teme, ampak precej je odvisno od voznika oz. lastnika avtomobila, kako ravna z avtom, tako kot je že jype povedal.

Je pa odvisno od tega, kaj se ti pri samem avtu tudi dopade, meni naprimer je všeč masivnost, da veš da se voziš z "avto-tankom", kar se dosti že izrazi pri samem zapiranju vrat (kot primer), da so "evropski" avtomobili bolj masivni, medtem ko pa so japonci malo premalo (za moj okus). Vem iz primera, ker imamo doma VW Transporterja in Toyoto Hi-Ace in je razlika precej očitna.

Ampak seveda je to stvar okusa posameznika, težko je reči kateri so boljši, ker lahko je en naletel na slab avto iz evrope, pa dobrega iz vzhoda, medtem ko drugi obratno. Verjamem pa, da je 90% tega odvisno kako ravnaš z avtom.
- End of the Post ->

T-h-o-r ::

mojemu okus trenutno najbolj pritegne novacorsa opc :P

samo se mi zdi totalno overpriced z 20kEUR :\
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

IceIceBaby ::

No ja, 20k ni malo denarja. Ampak glede na konkurenco pa ni draga. Clio RS je po ceni kar primerljiv. Tudi P207RC, punto, polo in podobni hot hatchi so okrog 20k.

Jaz sem imel prej suzuki swift 1.5, pa sem hotel "nadgraditi" na Sport model. Dal bi dobrih 17k, pa ima avto komaj 125 konjev. Sicer je baje dober za vozit, ampak definitivno ni primerljiv s Corso, ki stane samo slabe 3 jurje več.

T-h-o-r ::

mislim, kako je lahko kateri japanezar boljši od tega




;)


20k je precej hudičevo veliko denarja, za avto razreda corsa :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Ciklamen ::

kst, dejansko če gledaš tudi 125 konjev sploh ni malo za tak majhen avto. Drugo bi bilo, če bi imel nevem kakšno limuzino ali terenca.

Drugače pa mene vleče precej k kakšnemu Golfu GTI ali GTDju (dream that will never come true lahko rečem) ali pa morda kakšna Opel Astra GTC, tudi morda novi Polo :D
- End of the Post ->

IceIceBaby ::

Ciklamen, 125 konjev je malo, kakorkoli obrneš :) Najbolj me je pa motilo to, da sem imel prej malo čez 100 konjev. Avto je bil vreden še cca 7k, tako, da bi moral doplačati 10k eur za dobrih 20 konjev več. Ok, res dobiš še boljše podvozje, 17" feltne in boljše sedeže, ampak je enostavno preveč za doplačat.

20k je precej hudičevo veliko denarja, za avto razreda corsa :D


Kakor gledaš. Dobiš pa 190 konjsko turbo raketo :)

Drugače pa lahko kupiš "navadno" Corso 1,6 turbo, ki se čipa na 220 konjev, enako kot OPC. Očitno je mašina identična kot pri OPC.

Ciklamen ::

Aja, tako je pa že drugače ja. Za 10 000EUR za borih 20 konjev več se res ne splača.

Je pa res da ta 190 konjska turbo raketa tudi malo ne popije. No, seveda tudi malo odvisno od stila vožnje, ampak če si že kupiš kaj takšnega ga ponavadi ne šparaš preveč :D

Sam pa prisegam bolj na dizlaše, ker mi je nenormalno odličen filing ko ga lahko natiram (našo limuzino) s 115 konji v breg v isti prestavi, pa še gre lepo (220km/h) :D
- End of the Post ->

nebivedu ::

No ja, majhen avto je recimo tudi rav4 ( stara verzija do 2003 - 3 vratna izvedba) s svojimi 3,4 metra, pa ima bencinsko 2.0 mašino s 150 konji. Če pa vzameš mašino iz toyote celice 2.0 turbo(paše na vijake, ker je samo dodelana mašina), imaš pa preko 200 konjičev v 340cm dolgem avtu. S tem da imaš 4x4 pogon, odlično trpežno podvozje, zelo širok avto in zelo stabilen avto za majhen denar (samo je pa grd tudi).

jype ::

Meni ni jasno, kje pri nas najdete breg, v katerega lahko vozite 220km/h.

Fizikalko ::

Ciklamen, s 115 konji 220km/h v breg? In potem si se zbudu, ane?

ABX ::

No ja, majhen avto je recimo tudi rav4 ( stara verzija do 2003 - 3 vratna izvedba) s svojimi 3,4 metra, pa ima bencinsko 2.0 mašino s 150 konji. Če pa vzameš mašino iz toyote celice 2.0 turbo(paše na vijake, ker je samo dodelana mašina), imaš pa preko 200 konjičev v 340cm dolgem avtu. S tem da imaš 4x4 pogon, odlično trpežno podvozje, zelo širok avto in zelo stabilen avto za majhen denar (samo je pa grd tudi).


Pa še višji zavarovalni polici se izogneš. Sicer dvomim da bo Cesar to cenil. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

C_maniak ::

mislim, da je 220 mislil na splošno končno hitrost, tist hrib se pa nanaša na dizelski navor. čeprav bi rekel, da je 220 s 115 dizelskimi konji malo preoptimistično. mogoče po hribu navzdol ...

globoko grlo ::

pa itak števc laže :)

ABX ::

Za top speed rabiš aerodinamiko in navor.

Sicer pospešek bo zanič z malo konji, ampak končna bo dobra. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

energetik ::

Ne, max hitrost je na ravnem odvisna praktično samo od aerodinamike in max moči. Mora pa biti tudi menjalnik dobro izračunan, da ravno takrat doseže mašina ustrezne obrate.
Navor in moč sta itak povezana prek obratov; kaj ti bo dizelskih 500Nm pri 2000rpm, če pa ima pri max 4500rpm le še npr. 200Nm?

buneech ::

Drugače pa mene vleče precej k kakšnemu Golfu GTI ali GTDju (dream that will never come true lahko rečem) ali pa morda kakšna Opel Astra GTC, tudi morda novi Polo :D

Danes sem spet z Astro GTC na šihtu, pa ti loh povem, da neb menjal za nobenega japonca, niti za VW-ja.

C_maniak ::

js bi tut mel tak šiiiiht :D

ABX ::

Ne, max hitrost je na ravnem odvisna praktično samo od aerodinamike in max moči. Mora pa biti tudi menjalnik dobro izračunan, da ravno takrat doseže mašina ustrezne obrate.
Navor in moč sta itak povezana prek obratov; kaj ti bo dizelskih 500Nm pri 2000rpm, če pa ima pri max 4500rpm le še npr. 200Nm?


Ne, moč nima veze, za premagat upor zraka rabiš navor.
Vsekakor pa mora biti menjalnik primeren. Kar itak nikoli ni za vse pogoje. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

dzinks63 ::

npr. golf:
110 kW (150 KM) 4000/min- 320 Nm pri 1900/min- 216 km/h- 0-100 km/h 8,6 s
147 kW (200 KM) 5100/min- 280 Nm pri 1800-5000/min- 233 km/h - 0-100 km/h 6,9 s

alfa 159:
110 kW (150 KM) 4000/min– 320 Nm pri 2000/min- 207 km/h- 0–100 km/h 9,6 s
136 kW (185 KM) 6500/min- 230 Nm pri 4500/min- 222 km/h- 0-100 km/h 8,8 s

BMW 3:
170 kW (231 KM) 4000/min- 500 Nm pri 1750-3000/min- 238 km/h- 0-100 km/h 6,7 s
225 kW (306 KM) 5800/min- 400 Nm pri 1300-5000/min- 250 km/h (elektronsko omejena)-0-100 km/h 5,5 s

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

ABX ::

Zanimivo. Imajo tej golfi različno aerodinamiko, kakšen spoiler ali kaj takega?
Mogoče pa je menjalnik smotan in dizel pri končni hitrosti ima preveč obratov in posledično manj navora?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

energetik ::

Ne, moč nima veze, za premagat upor zraka rabiš navor.
Vsekakor pa mora biti menjalnik primeren. Kar itak nikoli ni za vse pogoje. :)

No, no, to so pa osnovne fizikalne zakonitosti.
vmax=Pmax/Fupor
Seveda pa je Pmax=M*rpmmax
Max moč je odvisna od obratov IN navora pri teh obratih. Ogromen navor pri nižjih obratih ti ne zagotovi velike hitrosti, če ima motor majhno največjo moč. Če to ne razumeš, se bo težko karkoli zmenit. Sicer smo pa to že miljonkrat obdelali in je OŠ fizika. Pa še offtopic smo zelo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

oldguy ::

Danes sem spet z Astro GTC na šihtu, pa ti loh povem, da neb menjal za nobenega japonca, niti za VW-ja.


Ojjej. Pa ne ravno Astro? Ono gajbico ti za japonca tudi nihče zamenjal ne bi. Pa brez zamere, a Opel Astra res ni v ponos nemcem. Tudi manjši Wolksvagni ne, ko jih ravno omenjaš... So pač precej osnovna prevozna sredstva, a nič več kot to. Udobje na nuli, egronomija ruska, plastika češka... Tudi spimpani ti še vedno dajo občutek nemške šparovnosti.

No, na koncu je pa itak tako, da vsakemu svoje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oldguy ()

IceIceBaby ::

ABX, za končno je treba velik moči. To je dokaj logično, glede na to, da končno hitrost avtomobili običajno dosegajo pri visokih obratih, blizu rdečega polja. Pri enem tipičnem bencinarju bo največja moč tam okoli 6000 in tam bo tudi max. hitrost. Če bi bil za hitrost pomemben navor bi bila max. hitrost pri cca 4000 obratih.

Sicer sta pa moč in navor ena in ista stvar v različnem območju obratov.

ABX ::

Mi je jasno da moč = navor x obrati / neka cifra.

Ampak jaz menim da je navor pomemben za končno hitrost (vsekakor rabiš tudi moč) in moč je pomembna za pospeške (logično da rabiš tudi nekaj navora).

Ker končna hitrost ima grozni zračen upor, ki je nekako podobno kot vožnja v klanec. Moč ti ne pomaga, rabiš navor.
Dejansko avto neha pospeševat ker zračen upora je previsok za trenuten navor.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

TOP ::

Mislim da ste tole mal vseskup zakomplicirali preveč.Primer vzemite benzinarja 2,0 in 150KM in dizla 2,0 in 150KM in seveda isti avtomobil.In kaj se bo zgodilo v pospeševanju bo dizel bilj stegnu,zakaj ker ma več navora pri majhnih obratih in končna brzina bo pa pri benzinarju večja in spet zakaj ,ker doseže navor pri višjih obratih.Pri dizlu pa bo začelo nad 4000 RPM mu zmankovat moči.In benzinarja se tud zaradi tega ga dosti bolj naterat.

energetik ::

ABX, moč=navor. Samo še pomnožen z obrati.
Če ni navora pri nekih obratih, ni moči. In enako če ni obratov, ni moči - pa če je še tako ogromen navor.
Vse se vidi iz diagrama moč,navor v odvisnosti od obratov in iz diagrama menjalnika. Težko je tu nekaj posploševati.

ABX ::

ABX, moč=navor. Samo še pomnožen z obrati.
Če ni navora pri nekih obratih, ni moči. In enako če ni obratov, ni moči - pa če je še tako ogromen navor.
Vse se vidi iz diagrama moč,navor v odvisnosti od obratov in iz diagrama menjalnika. Težko je tu nekaj posploševati.


Da da to mi je jasno, kot sem že zgoraj napisal. Ampak je zanimivo kako 3.0 TD kombiji ne pospešijo nikamor ampak po avtocesti letijo.

Mislim da ste tole mal vseskup zakomplicirali preveč.Primer vzemite benzinarja 2,0 in 150KM in dizla 2,0 in 150KM in seveda isti avtomobil.In kaj se bo zgodilo v pospeševanju bo dizel bilj stegnu,zakaj ker ma več navora pri majhnih obratih in končna brzina bo pa pri benzinarju večja in spet zakaj ,ker doseže navor pri višjih obratih.Pri dizlu pa bo začelo nad 4000 RPM mu zmankovat moči.In benzinarja se tud zaradi tega ga dosti bolj naterat.


Bencinar ob isti moči ima manjšo težo. Koliko se ta teža pozna na avtu pa je druga debata.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Ciklamen ::

Zgleda da sem se malo narobe izrazil za tistih 220 km/h, to sem mislil končno hitrost, zdaj pa nevem koliko ponavadi števci lažejo, zagotovo pa malo že. Ampak pomoje je bilo kakšnih 210-215 realnih, pa to v končni fazi niti ni tak pomembno, ker vozit se s takšno hitrostjo je nesmiselno, dovolj bi bilo zgolj 150 km/h.
- End of the Post ->

ABX ::

Ma dovolj da je cesta malo nagnjena in veter v pravo stran in boš zabil limitator.


Se še spomnim kako sem "obrnil" števec na katri, če me spomin ne vara sem prišel nazaj na 30km/h.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Spock83 ::

Katrca. LoL. Zelo nevarno početje. :D

Edit: Drugače je danes vse isti drek. Sam sem privženec japonskih avtomobilov še posebej honde. Če bi že moral kupiti novega, bi bil to verjetno BMW. Drugače ostajam pri tem kar trenutno imam. Surovina je surovina in še kako kvalitetna. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

ABX ::

Mladost norost.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

oldguy ::

Se še spomnim kako sem "obrnil" števec na katri, če me spomin ne vara sem prišel nazaj na 30km/h.


Haha, sem imel isto zgodbo. Števec je nato kmalu crknil, katrca se pa najbrž še danes vozi nekje po hrvaških rovtah...

Step2en Wolf ::

Pri TOYOTI se sami zavedajo, da so njihovi avtomobili vsi dolgočasno oblikovani (navkljub design centru v Franciji - Toyota Corola Verso, Yarisa I je zrisal Grk...).
Zato so tudi naredili kratko risanko, ki otrokom razloži: proces izdelave avtomobila - oz. odločanje o tem, zakaj so vsi njihovi avtomobili isti/enaki :)

username ::

Mislim da ste tole mal vseskup zakomplicirali preveč.Primer vzemite benzinarja 2,0 in 150KM in dizla 2,0 in 150KM in seveda isti avtomobil.In kaj se bo zgodilo v pospeševanju bo dizel bilj stegnu,zakaj ker ma več navora pri majhnih obratih in končna brzina bo pa pri benzinarju večja in spet zakaj ,ker doseže navor pri višjih obratih.Pri dizlu pa bo začelo nad 4000 RPM mu zmankovat moči.In benzinarja se tud zaradi tega ga dosti bolj naterat.
Vseeno ni tako preprosto. Če govorimo o uporabnosti, je treba gledat tudi menjalnik in prestavna razmerja.
Pri pospeševanju 0-100 pa ne bo 'bolj stegnu' dizel, ampak bencinar. Res pa je, da je tovrstno merjenje qurca povsem brezpredmetno in zgolj lepa (a neuporabna) cifra za v tehnične podatke proizvajalcev. Ker v realnih situacijah na cesti praktično nikoli ne rabiš 0-100, ampak te zanima pospešavanje recimo z 30 na 50-60 (na mestni vpadnici) ali z 50 na 100-130 (vključevanje na AC). Po možnosti s čim manj šaltanja.
Tu so pa pogosto (turbo)dizli v prednosti pred običajnimi bencinarji. Tudi zato, ker turbodizla v normalni vožnji voziš že pri cca 1500 obratih, torej bližje obratom, kjer ima največji navor (to je okoli 2000 ali celo že manj = polovica uporabnih obratov ali manj). Sodobni (non-turbo) štiriventilski bencinarji rabijo za največji navor pogosto okoli 4000 obratov, kar je približno že dve tretjini uporabnih obratov; ob normalni vožnji pa ga tudi voziš okoli 2000 obratov, kar je dokaj daleč od navorno najugodnejših 4000 obratov (kjer je motor tudi pogosto že opazno glasen, precej bolj kot povprečen turbodizel v svojem območju največjega navora).

A propos naslova: ne, japonci niso boljši. Imajo večji sloves zanesljivosti in podobne (ali raje višje) cene, iz svojih konkretnih izkušenj pa neprimerno raje sedem v VW kot v Toyotin avto istega ranga in letnika (l. 2007/2008). Ergonomija, občutek kakovosti materialov in izdelave ter posledično udobje in užitek vožnje so pri VW opazno boljši.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: username ()

oldguy ::

A propos naslova: ne, japonci niso boljši. Imajo večji sloves zanesljivosti in podobne (ali raje višje) cene, iz svojih konkretnih izkušenj pa neprimerno raje sedem v VW kot v Toyotin avto istega ranga in letnika (l. 2007/2008). Ergonomija, občutek kakovosti materialov in izdelave ter posledično udobje in užitek vožnje so pri VW opazno boljši.


Bi dodal, da je težko primerjat takole na počez, zato je tvoja ocena lahko le subjektivna. Honda, Toyota, Mazda, Lexus, Subaru niso kar enaki drug drugemu. Tudi Opla nihče ne primerja z npr. Mercedesom. Tako nam ostane primerjava po posameznih cenovnih in velikostnih razredih. Tu pa enkrat dobiš več za svoj denar pri enem, enkrat pri drugem. Nov avto mora nato itak delovati kolikor-toliko brez problemov vsaj 5 let, preden kupljen model lahko upravičeno hvališ. Tu ga pa japonci pretežno zmagajo zaradi tega, ker že precej let ni bilo večjih kiksov...

Da pa vržem še eno kost: Nemci so sicer oblikovno super, v mojih očeh pa jih najbolj tolče špartanska oprema, ki je bodisi pod kritiko, bodisi jo 100x preplačaš (USB vmesnik za BMW 3 = 323EUR - kaj so na glavo padli?). Za osnovne modele se sicer da dobit popuste, a za vsak košček "luksuza" (ki je pri japoncih zraven že v kakem od paketov) plačaš ko žuti. Tako da res ne vem, kje eni vidite kakšno posebno egronomijo in kakovost materialov na jajčkih tipa golf in astra. Ok, pri max. opremi še nekako gre, a tista ima ceno avtomobila en razred višjega (in udobnejšega) ranga. 30+ jurjev za enega golfa je pač preveč... To je bil pri meni eden glavnih razlogov za nenakup, čeprav sem resno ocenjeval novo trojko.

Na koncu pa vsak avto gleda s svojimi očmi, če ti je všeč nemec, japonec, ali pa Tata, pač kupiš in se voziš...

Spock83 ::

30+ jurjev za enega golfa je pač preveč... To je bil pri meni eden glavnih razlogov za nenakup, čeprav sem resno ocenjeval novo trojko.

Na koncu pa vsak avto gleda s svojimi očmi, če ti je všeč nemec, japonec, ali pa Tata, pač kupiš in se voziš...


Ali golfa za 30+ ali pa novga Accorda za ta denar. Odločitev ni niti malo teška. :)

galu ::

Honda je kolko sem gledal firma z najbolj zadovoljnimi strankami v Nemčiji. Sledi BMW, toyota... (enkrat v Delu blo).
Naša stara honda Accord je delala 9 let, pa niti 1x ni motor crknil. Edino posoda za umivanje stekla je začela puščati, ostalo pa vse bp.
Tako to gre.

jype ::

Čist odvisno je od tega, kaj od avtomobila pričakuješ. Pri Toyoti pričakuješ, da bo povprečen avto, pa da ne bo predrag - in tudi je tak. Nič posebnega, zanesljiv verjetno predvsem zato, ker lastniki v povprečju z njim delajo precej bolj nežno, kot delajo z Golfi al pa BMWji. Subaru je podobna reč, pa Lexus tudi, samo da so narejeni za različne ciljne skupine.

Seveda to ne pomeni, da so vsi vozniki japonskih znamk kar zmerni, ali pa da so vsi avtomobili brezhibni. Z drugimi besedami:

Ah, kje so časi, ko so vozniki Volvotov vozili zmerno in po predpisih...

ABX ::


Ah, kje so časi, ko so vozniki Volvotov vozili zmerno in po predpisih...


Za to je kriv Volvo, zakaj pa so nehali delat tiste ogabne in varne kište. Samo nonoti v penziji brez občutka za estetiko so jih vozili. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Step2en Wolf ::

S Subarujem Imprezo nekako dvomim, da lastniki "nežno" delajo. Pa tudi Foresterje ne negujejo ravno po terenu...

Za BMW pa prav nasprotno mislim. Ne vem, če je kje še katera znamka avtomobilov, katere lastniki bi imeli tako čiste avtomobile. Zelo težko je najti umazan BMW. Mercedeza še najdeš :)

Enako za Golfe.. ko ga slovencl kupi, ga časti in neguje do konca njega dni.
Lokalno patriotne znamke, kupujejo ljudje, ki želijo imeti odnos z avtom. Ga popravljajo, glancajo, šraufajo... frizirajo in celo zelo spoštovano hackajo (tuning ni ravno pri tem mišljen).

Japonce ne bo šel noben glancat in negovat. Avto si kupil zato, da ne bi imel odnosa z njim. Ker je zanesljiv, ga čisto zares ne boš imel. V bistvu ti je avto odveč, pač sredstvo za prepotovati od točke A do B.
Samo športni oddelek japoncev nekoliko pokvari povprečje, tu se že najdejo "tunerji" in firziranje že tako grde zunanjosti. Iz buldoga ne boš nikoli naredil lepega psa, pa če mu zlato krono gor našraufaš.

Gre tudi za tržišče. V VB veljajo Honde za vozila penzionerjev, pri nas za divjake. Go figure?!

BlueKnight ::

392.000 km
13 let

prva "napaka" pred 4k km, ko je sklopka začela škripat, pa sem jo dal zamenjati
Subaru Impreza ftw :D
Assumption is the mother of all fuckups!
"Under Siege 2:Dark Territory"

Venomus ::

Volvo S40 2002 1.8 199.999: Brez problema, niti ena stvar še ni šla, samo redni servisi :)

Tu sem napisal, ker ima Mitsubijshijevo 1.8 mašino iz Carisme in je tehnično gledano skoraj več kot pol japonec.

The Player ::

T-h-o-r je izjavil:

mislim, kako je lahko kateri japanezar boljši od tega




;)


20k je precej hudičevo veliko denarja, za avto razreda corsa :D


oprosti, mi da sm tako nesramen, sam get a life, 20K € za tole, katastrofa. Glede kaj ponujajo evropejci me kr tičši na WC, ampak ljudje bojo še zmeraj raj kupoval evropejce k pa japonce. Za ta dnar dobiš že mitsubishi lancer 2.0 dizel mašina, z večinoma vso opremo, ki ti prav zlo prav pride.
renault (pa vsi francozi) so preplačani glede na to kaj se dobi, čudim, se da je renault najbolj popularen avto v sloveniji glede na to, da je še zmeraj drag, medtem ko jih z levga pasu prehitevajo korejci z price/performance avti (za navadne ljudi)
Nemci so bli včas ime za kvaliteto, zato bodo vedno šli dobr v promet, čeprav danes niso več to kar so bli pa še preplačani so, ampak še zmerm jih bo folk kupoval zaradi mentalitete. Pa še zmerm ubogi slovani kupujejo nemce, ker imajo neko globoko spoštovanje do njih (sicer ne vem zakaj, namreč so nas hotl iztrebit med 2. sv. vojno).
Nissan-u se ne piše dobr, odkar sodeluje z renaul-tom, in zgublja na kvaliteti, zanima me tudi, a je nissan še zmeram svoja ferma al je pod renaltovim lastništvom? Namreč renalt si lasti 44% njihovih delnic.
zanima me tudi, kako izvedeti, kje je bil avto delan, v kateri fabrki, ko ga kupuješ? Namreč na avtih ne piše tako kot pri rač. komponentah made in china.
Pri renaultih je drgač taka zgodba, da večina renaultovih vozil iz revoza, gre v francijo, iz kje pol dobimo mi avte?! (romunija, turčija, maroko?!)

drgač če primerjam mazdo 3 pa opel corso (vozil v avto šoli), seveda nism nek stručko, tko, da me ne jemat resno

mazda 3
- boljši materjali
- menjalnik ubitačen :D
- udobje
- mašina
- sklopka v k**** (ali je to normalno za mazde, al je blo to zato, ker je to pač avto šola?)

opel corsa
- slabši materjali, vsi gumbi so se zatikal in ko sem si štimal ogledala ni bilo stika s štromom
- sklopka ubitačna :D
- menjalnik se je skos zatikal isto pr astri 96 letnik
- če primerjam novo corso in 96 letnik astre je stara astra veliko boljša, tudi 2004 corsa ni slaba, ampak še zmerm ni to to

nekdo je omenil masivnost, zanimiv primer opel astra 96 letnik, masivna vrata res težka, opel corsa 2004 se prav čuti kok so vrata votla, da ne omenjam citroena k so bla vrata lahka k perešček (en star avto ne vem ker sicer)

tudi ne razumem, zakaj azijci nebi bli sposobni delat dizajna in morjo pol najemat evropejce (pa čeprav so oni mentalitetno ne vem kok desetletji pred evropejci in zahodno zalego), pa četudi evropejci delajo dizajn za japonce, zakaj je pol dizajn še zmerm grd? drgač men se kr dopade oblika japonskih avtov, drgač pa Kie je itak švaba dizajniral, pa tut tastare kie so mi dost lepe za moj okus (sephia, clarus), pač odvisn od človeka, vsak ma svojga malarja pravjo :)
drgač če gremo nazaj v zgodovino so itak francozi prvi začel z dizajnom avtov, nemcem je bil motor zgolj okras h kočiji/vozu, namreč niso imel potrebe po uporabnosti oblikovanja.

ne vem, jaz raje stavim na japonce ali korejce, pač moje mnenje, voziš itak to kar ti je všeč in koliko si lahko privoščiš. Evropejci se mi zdijo preveč preplačani pa itak vsak avto je danes preplačan, če tko pogledaš, švabov nikoli ne mislm met, če ne druzga zarad poteka zgodovine.

Venomus :: včeraj, 22:58:47
kako to da ma tvoj volvo mitsubishijev motor? A nima volvo renaultovih motorjev?

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

Venomus ::

The Player je izjavil:

Venomus :: včeraj, 22:58:47
kako to da ma tvoj volvo mitsubishijev motor? A nima volvo renaultovih motorjev?


To pa zato, ker imata Mitsubishi Carisma in Volvo S40 isto podvozje in tudi to mašino, 1.8 GDI.
Za 2.0 bencinarja pa ne vem, čigav je.
Za 1.9 dizla v S/V 40 sem slišal, da je Renaultov, starejši DTi.

Renaultove motorje se mi zdi, da so imeli prej. Vem, da smo imeli v 460 Renaultovega bencinarja.
Možno pa tudi, da so bili v kakšnem novejšem. Ampak ne vem te stvari sigurno, ker se nisem nikoli pozanimal.

Dami ::

The Player je izjavil:


- mašina

To si pohvalil mazdino 1.6 mašino? Ker jaz sem z avtom drugače zadovoljen, sam mašina je pa katastrofa. Morš zelo (skor nedeljsko) vozit da ga spraviš pod 8l/100km, poleg tega pa je 105bhp premalo za karkoli druga kot nedeljsko vožnjo. Še pred hondinim 1.6esi v 15+ let starem civicu se lahk skrije. Se tepem že 1 let po glavi zakaj nisem rajš 2.0 vzel...
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
strani: 1 2 3 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski proizvajalci z najmanj okvarami v letu 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5516274 (8262) Fizikalko
»

avtomobilske znamke (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
869476 (6698) iNooby
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
677202 (5938) Kilgore T
»

Toyota proti GM?

Oddelek: Kaj kupiti
202022 (1262) Vikking
»

Ford odpušča (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
1798148 (5756) Thomas

Več podobnih tem