» »

Katerega karavana se najbol splača kupit

Katerega karavana se najbol splača kupit

«
1
2 3

frenk ::

Odločam se med Škodo Octavia, Opel Vectra, Renault Megane, Peugeot 306(?), Citroen Xara, Citroen Xantia in Nissan Primera. Potrebujem velik pritljažnik, dobro razmerje med ceno in kvaliteto oz. zdržljivostjo avtomobila. Stal na bi od 2 pa do 2.5 milijona.

Hvala:)

asPeteR ::

Ce ces bit jack, ni dileme. AUDI S4.>:D
http://blog.stegnar.com

jan020 ::

Če hočeš dobrga karavana, vzemi Peugeot 307 SW. Glede na ceno super avto in tudi prostora ima zelo veliko. Ali pa malo višji karavan, Kia Carens II. Zelo velik avto za majhno ceno!

frenk ::

aspeter:sej ni zame...jest nkol nebi šu nabavlat karavana:D...raj kšnga mjhnga pa močnga cliota...mogoče 16V 2.0>:D...pa mau predelave pa tko

jan020: a pa sta teledva ki jih predlagaš v rangu med 2 in 2.5 milijona??...kako je pa s pokvarljivostjo

al mogoče kdo ve kje na netu je tista lestvica pokvarljivosti avtomobilov??...al pa kšne podobne primerjave:\

nebivedu: dej še ti kej povej če boš slučajno kej ukol hodu:)

R0K ::

Vectra Caravan 00-01' 2.0 DTI 100PS.
Ali pa Octavio 1.9TDI 00'.

Neki od teh dve bi jaz izbral.

LEstvice 'pokvarljivosti' so, ampak ti nebodo v pomoč. Lohk ti povem, da od naštetih h nobeden ne slovi, da bi se ful kvaril oz da bi bil ultra dober. Nekak so vsi v sredini...čist povrprečni torej.

Bolj je treba gledat, da ne dobiš zgojenega avtomobila. Pri TB je šhit. Lohk menjaš turbino že pri 150k km, če je bil prejšni lastnik bolj lulek. Pa si spet ob 200k sit, pa še ziher pol kej zram crkne...

IceIceBaby ::

Tole je moj izbor.

Nissan Primera. Avto ni lep (ok ok, grd je :)) ampak zelo lepo služi svojemu namenu. Prostora je ogromno, motorji so dost močni, avto je udoben pa tut opreme je precej (odvisno od letnika in motorja). Cena je zelo ugodna, za tak denar dobiš 2000, 2001 letnik z dobrimi kilometri. Primere in Almere so pa drugač znane po vzdržljivosti. Avto brez težav naredi 200k km brez težav, preverjeno. Če te zanima se zapelji do Krulca v Moravče ker tam dost obvladajo in ti bodo znali povedat kaj več. Jaz sem pred kratkim tam vidu enga tipa ki je na redni servis pripeljal Almero s 360k km in je reku da ni blo težav, potrošni materjal pač.

Xantia. Kar se pokvarljivosti tiče malo slabši, ampak so deli zato tolk cenejši. Pa tudi nabavna cena je nižja, za tak denar dobiš tazadnji letnik z malo kilometri, se pravi praktično nov avto tko da te nima kej skrbet še par let. Je pa mogoče malo manj prostorna, ampak dost bolj udobna. Tudi hidravlika je kul, če nakladaš avto ga preprosto spustiš da lažje v prtljažnik natovoriš itd. Če kupiš kakšno močnejšo verzijo maš tudi opreme not ogromno. Za tak denar se dobijo tudi HDI, ampak jih je težko dobit.

Poznam tudi Xsaro, ampak če rabiš velik prtljažnik pol pomoje to ni prava izbira. Prostora je občutno manj kot pri primeri in xantiji. Je pa res da dobiš za tak denar že nov avto če kakšen dober popust dobiš (če kaj daš na to da je avto nov).

Sicer pa boš takoj vidu kaj ti je najbolj všeč če greš na testne vožnje. Je avto lahko še tolk dober na papirju, ampak lahko da tebi ne ustreza.

ali3n ::

Volvo V70, letnik 1997-99, motor 2.0T - 2.5L (odvisno od modela), 140-193KM; oprema: ni da ni; varnost: ni da ni; poraba - ne sprašuj, sam pel!
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Loki ::

se strinjam z rokom; vectre karavan so solidne kvalitete okoli l. 98-99 (raje 99), ker so do takrat vecino "hroscev" ze odpravili.
avtomagazin priporoca vectro karavan 2.2 dti (99>).

alf__ ::

hm jzt pa mislm da je xantia res dobra izbira...vozt se je k u mercedezu ,):D

Popeye ::

Nissan Primera - 100% !!!

iso2000 ::

No, jaz imam Xantio karavan in lahko povem, da je odličen avto. Udobje je na vrhunski ravni, opreme je kar veliko (ABS, vsa el. stekla, air bagi, el. ogledala, klima, tipala za dež,...) In predvsem HIDRAVLIKA!!! No, prtljažnik je precej praktičen, zadnjo klop se lepo podre in dobiš popolnoma ravno dno - pri podrti klopi lahko stegnjen ležim pri višini 183 cm. Je pa še en hec pri Xantii - čeprav jo naložiš, se to praktično nič ne pozna pri vožnji - hidravlika se ne obnaša kot klasični amortizerji in je vožnja z naloženim avtom precej prijetnejša kot pri klasičnem "fedrašu" - še posebej se to pozna pri višjih hitrostih ali na ovinkasti cesti, ko se praktično ne opazi, da imaš poln prtljažnik. Jaz jo vozim sedaj približno eno leto in sem naredil ca. 20.000 km. Nepredvidljivih stroškov je bilo za 20 tisočakov (lambda sonda), drugače pa en redni servis. Če te je strah hidravlike, da se ves čas kvari in podobne neumnosti, to po mojih izkušnjah ni res. Če avto redno servisiraš in skrbiš zanj, je Xantia odlična izbira. Vsaj tako je moje mnenje. Če bi še enkrat kupoval, bi jo spet vzel. Sicer pa, ko se enkrat voziš okrog na hidravliki, so ostali avtomobili navadne trdonje. Kar se tiče motorja - moja ima 1.8 16v bencinca, ki je bil nekako osnovni motor za te avtomobile. Ni preveč požrešen, ni poseben športnik, je pa čisto soliden. Ima 113 KM. Obstajajo pa seveda tudi večji (in dražji) motorji. Če se da, tudi jaz priporočam HDI.

No, na tihem pa občudujem še en avtomobil, ki ni hidravličar : Subaru Legacy. Kaj meniš o tem. Vrhunska kvaliteta, dolga tradicija pogona na 4 kolesa, zmogljivi boxer motorji, izredno podvozje - razporeditev teže je blizu 50:50.

LP

ordan ::

kupi BMW serija 5 karavana 2.0 masina 96-97 letnik in ga vozi se 5 let brez vecjih problemov

flipflop ::

ordan: rekel je od 2 do 2.5 miljona,tak BMW pride pa vsaj se 500k zraven.

ordan ::

mal se motis. tak soliden bmw stane maximalno 2.700.000. jst sm kupo pred mescom dni BMW 525 sam limuzino. 97 letnik za 2.650.000

cekr ::

Za veliko robe vozit so bolj primerni enoprostorci, jaz imam recimo VW Sharan in Hondo Shuttle.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

maksimvs ::

Nissan Primera! Edino težko jo je dobit ker ni prave ponudbe.

krneki0001 ::

Jst bi na tvojem mestu kupu subaru legacy karavan. Za ceno dost dobiš, pa še pozimi zarad 4x4 nimaš problemov.

LP
Nebivedu

[MYTiX] ::

Jst bi ti svetoval Mazdo 6 al pa ta novo Toyoto Avensis. So sicer mal dražje,sam če gledaš Primero.

ordan ::

Mazda je vredu, ker vem moja sestra ima 626 2.0 98 letnik. motor je dober pospeski vse je uredu. v 6 je pa itak isti motor razen da so nametal mal plastike zravn. Toyota je pa grda.
Sam tak ko sm reku kupi BMW in bodi srecn clovk:D

IceIceBaby ::

ordan, ni nujno da si glih srečen če maš bmwja. Sploh če je to 6, 7 let star avto višjega razreda ti pa kupuješ cenovno ugodnejši avto. Stroški so kar hudi z kakšnim 523 (520 sux), registracija in bencin predvsem. Vsaka malenkost dost stane, servisi so dragi ko prasica če na uradne servise voziš itd.
Pa tudi tko ni BMW nek pojem zanesljivosti in pri teh letih lahko že pričakuješ menjavo vitalnih delov kar pri BMWju 5 kar znese.

MadMax ::

Saj še pri novem lahko naletiš na "enciklopedijo napak", zato ne moreš od starega avta zahtevat več kot od novega...

Stroški hudi? Kubikažo in konje poznaš, torej se lahko pripraviš. Bencin? A zato ker je BMW ima pa 3x večjo porabo kot drugi?

Servisi dragi? V primerjavi z jugoti so res... V primerjavi z oplom, renojem, fordom - zastonj.

Ne klatit neumnosti, če poznate samo en primer, ko je frend hotu bit frajer, pa je za 500kSIT kupil zgonjenega bmwja, s katerim je imel same probleme (le zakaj me to ne čudi?).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ordan ::

ce hoces BMW v odlicnem stanju (motor,karoserija) in da je vse ostalo OK bos dal za njega od 2 miljona pa naprej. jst sm mojga iskau 2 mesca. sej mas ti zgonjenih ko so po tako kot si reku 500000 sam to je da ga mas 1-2 mesca pa preprodat.

ordan ::

KST:ja to ko si reko okol registracij in zavarovanj in to je res drago. sam menjava delov ni saqj zdaj ze vsak del dobis neorginalen. pejt regnemerju pogledat. tole res da moj nima nekih pospeskov sam pa je za solidno voznjo. treba se je furat 12 u v crno goro pa bi te rad vidu u kakem putotu al pa cem kak bi biu po taki furi.

Lp

IceIceBaby ::

MadMax, poglej kakšen avto človek kupuje. BMW 5 karavan je težek mal manj kot 2 toni ima pa recimo 170 konjev (523). Torej je logično da ma porabo precej večjo kot xsara 1,6.

O servisih me ne prepričevat. Če greš na pooblaščeni servis s tabo delajo kot s klošarjem če nimaš nove 7ke in armanijeve obleke pa še dragi so ko prasica. Obstaja sicer možnost da tist olje pa filtre in jermene sam menjaš, ampak nekateri majo avto za vozit in ne za šraufat tko da mogoče tega nezna vsak sam.

Poleg tega so rezervni deli dragi. BMW 5 je rabljen res 2 do 3 miljone ampak deli so pa tolk kot za novega ki je čez 10 miljonov. Jaz mam podobno varjanto ko sem kupil star avto za drobiž za dele pa plačujem kot bi bil avto nov.

Poleg tega BMW ni znan po razmerju bang for buck. Če priznaš ali ne ogromno plačaš značko na nosu in če kupuješ čim cenejši avto ti verjetno ni do tega da bi še za znamko plačeval.

Ne me narobe zastopt. BMWji se mi dopadejo, jaz bi skor enga kupil pred kratkim :) Zadnji pogon pač rulz. Ampak v tem primeru se pa men 5ka pač ne zdi primerna, ker je v igri cenejši avto.

Btw...če greš z bavario v črnogoro je itak neboš več domov pripeljal :D :D :D

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

kst:
Se strinjam, da smo z BMWjem malo zašli od osnovnega vprašanja teme in v višji cenovni rang.

Drugače pa ne vem, kje si našel 2 toni (še Opel Frontera - tadolga - jih ima komaj toliko...).
S tem (težo) je pa tudi povezana varnost, saj se v tistih francoskih papirnatih škrnicljih ne počutiš preveč varno, a ne? No, vsaj jaz se ne...

Glede servisov: dobra 4 leta hodim na pooblaščen servis z 12 let staro petico-v kavbojkah in majici, tako da govorim iz prve roke - ali ti tudi?

Pa čeprav plačaš značko na nosu, s tem dobiš tudi ogromno majhnih detajlov: morda se bo komu zdelo smešno, toda v večini cenenih avtomobilov bi se lahko porezal na nedodelano plastiko armature/obloge vrat/ročke za odpiranje itd...
In še to: zame ima BMW dušo. Ostale cenejše firme delajo "prevozna sredstva".
Se pa je težko sprijaznit s takšno resnico, če lahko o BMWju samo sanjaš...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

kopernik ::

Avto je orodje. Drago orodje, ampak še vedno samo orodje. Iskati dušo v njem nima smisla.

ABX ::

Kopernik:Arghhh! :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Wox ::

Kupi 2 leti starega Subaruja Legacy. Boljšega dila ne boš nikoli naredu.

IceIceBaby ::

Kopernik, NOT!!! Čeprav pa to res velja za veliko večino novih avtomobilov. Žalostno.

MadMax, v tistem francoskem šrniclju se pelješ kr uredu. Upam si trdit da enakovredno ali bolše kot v BMWju (o xantiji govorim). Ampak pustmo to.

Glede teže sem tut neki na hit bleknu. Touring 5ka ima 1600kg, kar je še vedno veliko.

"In še to: zame ima BMW dušo. Ostale cenejše firme delajo "prevozna sredstva".
Se pa je težko sprijaznit s takšno resnico, če lahko o BMWju samo sanjaš..."

Zame ni treba da je avto drag. Dušo ima zame spaček za 50k sit, medtem ko so novi BMWji bolj tako. Sicer pa si že sam povedal kolk stanejo bmwji 5ke tko da to niti ni nek nedostopen avto. Veliko ljudi ne sanja o BMWjih ampak si rajši kupjo novega twingota ali cliota.

ordan ::

To je blo pred par leti da so kradl nemce ko nori v crni gori. jst vedno ko sm sou nobenih problemov. kar se pa tice tega da smo zasli iz cenovnih razredov pa ni res. sej je clovk reku od 2 do 2,5 miljonov. za ta denar dobis spodobnega BMWja. v črni gori je problem samo z temi drazjimi novimi avtomobil. npr.BMW 760li gre v promet ko mobi-ji ko so prsl v slovenijo.


lp

MadMax ::

kopernik:
Če bi bili vsi tvojega mnenja, bi na cesti videl le cca 8 različnih avtov. In koliko jih vidiš v resnici?

kst:
MadMax, v tistem francoskem šrniclju se pelješ kr uredu. Upam si trdit da enakovredno ali bolše kot v BMWju (o xantiji govorim). Ampak pustmo to.
Francozi so vedno bili mehkejši. BMW ima pač pridih športne elegance. Ampak to je stvar okusa. (francoz pa je še vedno škrnicelj-čeprav lep, pisan, privlačen-v osnovi škrnicelj...)

Glede teže sem tut neki na hit bleknu. Touring 5ka ima 1600kg, kar je še vedno veliko.
Veliko? Kateri manjši avto (rang VW Golf) pa ima manj kot 1100kg?
Meni se 1600kg za 5+ metrski (poltovorni:D )avto sploh ne zdi veliko...

Veliko ljudi ne sanja o BMWjih ampak si rajši kupjo novega twingota ali cliota.
Točno. Ker se bojijo "dragih" velikih avtov. Sam sem pač raje kupil 7 let starega BMWja s kar nekaj opreme kot pa novega cliota brez vsega. Za isto ceno.
Potem pa upoštevaš, da te redni servis za twinga ali cliota pride 20÷25kSIT, kar je 5÷10kSIT več od BMWja. Pa še upoštevaj relativno primerjavo vrednosti vozil... In koliko izgubiš na sami vrednosti v enakem obdobju. Registracija BMWja je dražja kot za twinga, toda ker je twingo nov, boš zanj plačal kasko. In tako naprej. Potegni črto, pa premisli.

Stvar je v principu zelo podobna tiskalnikom: cenejši ko je tiskalnik, dražje so kartuše in s tem izpis.

Če hočeš poceni avto, ki je v osnovi dokaj trpežen, si kupi Hyundaija. Za malo denarja zelo veliko avtomobila. Toda: ko bo treba naredit izredno popravilo, je pa dražji od BMWja, MBja, VWja...
Naj navedem primer?
Vodna črpalka:
BMW (5) 15kSIT, 25 z delom vred.
Hyundai (pony) 20kSIT, z delom dobrih 40...

S tem, da za Hyundiča pol delov ni na zalogi v SLO. Neoriginalnih (cenejših) pa skorajda ni.

Eni pišemo po izkušnjah, drugi nakladajo v 3 dni... Vsak pa naj sam zase presodi kaj želi in pričakuje od avta, koliko si lahko privošči itd.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

ordan ::

sedino kar me moti pri BMW so sedezi.1.trdi so.2.kvaliteta velurja je zelo slaba. to kar pa govorite da se bo nekdo rajsi odlocil za novega cliota ali twingota. kr naj ga ma sam bi ga rad uprasu kak je kej ce se zakantas kam z takim mali autom.

kopernik ::

MadMax:
zato, ker niso, zagonijo ves denar in čas za avto, potem pa pozimi nimajo denarja za ogrevanje... kar veliko ljudi vloži ogromno svojega denarja v avto, kar pa je pomoje neumnost. Tvoja trditev, da bi videli le 8 različnih avtov, pa mislim da ni pravilna, ker večina ljudi kupuje avto glede na zunanji videz. Vsi pa vemo, da imajo vsake oči svojega malarja.

IceIceBaby ::

Madmax, mogoče se teb zdijo škrniclji ampak pelješ se pa s xantio še vseen zelo dobro. Sicer sploh nevem zakaj se ti zdijo škrniclji francoski avtomobili ? S slabim plehom pri citroenih je tko kot z zanesljivostjo nemcev...oboje je le še predsodek in stvar preteklosti.

Teh 1600kg za tak avto mogoče ni veliko. Ampak moj point je bil da avto z 2.3 literskim straight 6 motorjem in 1600kg porabi precej več kot recimo xsara ali xantia.

Dele za ponija pa dobiš v vsaki bolje založeni trgovini. Gamma center v BTCju ima veliko izbiro. Jaz sem za svojga dobil tam komplet material za servis pa je avto dost redek, tko da mislim da bi tut za ponija moral met.
BTW...kje pa servisiraš ? Pred kratkim sem šel zraven ko je znanka peljala v celje na tisti prvi servis 316 compact in je plačala lepo 70k sit ! Glede na to ceno sem sklepal da more bit za 5ko servis vsaj toliko če ne več.

Ordan, ni vse v velikosti. Čeprav jaz nimam nič proti če mam vsaj kakšen meter pleha pred sabo to še ne pomeni da je avto varen. Lahko tudi drugače pogledamo na stvar. Vpraši se kolk stvari je že iztrošenih na 8 let starem BMWju, kolk so takrat sploh razmišljaji o varnosti itd. Ne trdim da je twingo bolj varen kot bmw 5 ampak velikost tudi ni vse in nekateri pač morjo kupit nov avto.

kopernik ::

kst:
moj znanec ima BMW serije 5 (star okrog 4 let) in je dal za redni servis okrog 80kSIT.

IceIceBaby ::

Kopernik, jaz sem pred kratkim kupil avto ki mi je bil že dolgo ful všeč. Za njega sem v kratkem času zmetal že goro denarja, pa še več ga bom zmetal. Tankam vsake 2 dni za 10k sit :) Prodal bom tadrug računalnik da si bom kupu izpušni sistem, delam cele noči da mam za bencin... Pa mi ni niti malo žal.

Jebi ga, nekaterim se to dopade. Meni se zdi skrajno brez veze da nekdo kupi grafično za 50k sit ali več. Al pa da zagoni 400k zato da gre za 14dni na morje. Ampak vsak ma svoje želje in potrebe.

Damn, ne dohajam postov :) Ja pol ni tistih 70k nič nenavadnega. Mami je pa na C5 ravno nardila servis na 30k km in je plačala malenkost manj kot 40k. Pa še to je drago.

Zgodovina sprememb…

ordan ::

regnemerju pejte po dele v cele. ker so ti deli isti kot original( mogoc kvaliteta malo zaostaja) so deli od 25 do 50% cenejši pa eno delavnco najdit pa pride servis velik cenej.
Tist ko je pa napisu da je sou z znanko k selmarci na servis. rec ji naj bezi od selmarce na 2 kilometra stran ker je baba opaljena z cenami. ce pred parimi mesci je imela kompakta 98 letnik cena 3900000

kopernik ::

da me ne bo kdo narobe razumel: jaz ne obsojam nikogar, ki da veliko denarja za avto. Vem, da ima vsak svoj vrednostni sistem. Jaz sem podal le svojega.

ordan ::

sej mas prav . sam das enkra 2,5 miljona pa mas mir neki cajta

IceIceBaby ::

ordan, ona vozi avto tja kjer ga je kupla. Če je dala 5,5 miljonov za 316 kompakt pol je men jasno da ni človek ki bi iskal najugodnejše ponudbe :)

"sej mas prav . sam das enkra 2,5 miljona pa mas mir neki cajta"

Spet tam kjer smo bli :) Mir maš tudi če xantio kupiš ali 307. Če kupiš japonca imaš celo večjo možnost da bo avto delal kot če BMWja kupiš. Poleg tega pa ni čist res da maš mir pri BMWju, ker plačuješ poleg 2,5 miljona še vse ostale stroške.

Čist tko na hitro. Primerjava Primere in 523.

Registracija: Primera 135k, BMW 175k.
Gume: Primera 185/15 cca 20k, BMW 225/16 cca 40k
Bencin: Primera povprečno 3 litre manj. V 50k km slabih 300k razlike.

Poleg tega je recimo primera letnik 2000 in ima pri taki ceni cca 50k km BMW pa je letnik 96 in ima 150k km kar pomeni menjavo diskov, jermenov, kakšnih zglobov itd.

Spet da neboš navalil na mene. Ne rečem da je 5ka slab avto. Samo ni pa tako poceni kot ti hočeš pokazat.

frenk ::

kst: ti zgleda veš kašn avto se rab:)

Naj še enkrat povem da mora bit avto nekje 1.6 ali max 1.8, namenjen pa je le prevažanju in ne nevemkakšnim užitkom ob pritisku na plin. Kot sm že zgorej povedou bi jest meu najraj ferrarija ampak tega ne kupujem jest. To kupuje moj fotr(blizu 50 let), ki mu ni mar za pritiskanje po gasu. BMW je pa totalno predrag in pokuri petkrat preveč. Glaven pomen ima tukaj čimmanj sit/kilometer.

Hm...poglejte tole...odgovori na tem forumu so daleč prekosili odgovore na forumu, ki je namenjen avtomobilizmu...to je še en dokaz o velikosti slo-tech foruma in slo-tech-a na sploh:D

ordan ::

sej danes sploh ni vec slabih avtov. so pac boljsi in mal manj boljsi. sej ne recem da je BMW poceni za vzdrzevat. sam mene neki zivcira ti novi avti to nabijejo tulk tte elektronike da ce kej crkne lahka jes kruh pa mleko mesec dni

MadMax ::

No, pa pojdimo od začetka:
Glede na to, da imam zelo malo večjih izdatkov, navajam primer izpred dveh let (junij '01):

-5l olja Castrol TXT
-oljni filter
-svečke
-zobati jermen
-3x klinasti jermen
-vodna črpalka
-liter antifriza
-1/2l zavorne tekočine

Torej večji redni servis (60000km), na mojo zahtevo menjava zavorne tekočine in preventivno vodne črpalke (176000km, "luft" na osovini črpalke), kontrola vsega možnega, test zavor.... skratka krepkih par ur dela.
Na pooblaščenem servisu, z računom.
OK, nekaj % ceneje je že bilo kot redni stranki, ampak popust gre itak samo na delo...
Pa če bi bilo dela 25kSIT namesto 15-big deal...
Vsota na računu: 59kSIT

Edina draga stvar je bilo čiščenje šob za vbrizg goriva-pavšalnih 12kSIT, kar je pač dvignilo končni seštevek na 71kSIT.

Redni servis (olje, filter, kontrole...) pa je dandanes cca 16kSIT.

Na žalost sem založil račun za izpušno cev, ki sem jo menjal leta '99. Če me spomin ne vara, je bilo to slabih 30kSIT, za 3 metre cevi in lonec (od katalizatorja do konca), z delom vred. Res pa ni bil original (Walker-še danes je enako tih kot 4 leta nazaj, niti nič rjav), niti ni bil menjan na uradnem servisu.

Prejšnji mesec sem ravno imel manjši redni servis (filter, olje Agip sint 2000) pri "splošnem" mehaniku: 9kSIT, material in delo.


Jaz sem se razpisal-razpišite se še lastniki ostalih, "cenejših" vozil!
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

IceIceBaby ::

Kolk olja si menjal ? Jaz sem dal samo za 5 litrov olja 18k v trgovini. Res je mal boljše olje ampak sintetika je vsa draga.

MadMax ::

3.5l, iz soda, 1.7kSIT/liter (al je blo 1.6kSIT...:\ ) Sintetika, seveda.

A ti si kupil Castrol RS, al kaj? (3.6kSIT/liter je res malo huda...)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

IceIceBaby ::

Mobil 1 tankam. eno 4l kantico pa 1 litersko flaško sem kupil pa filter pa je blo 18k. S tem da je filter dobrega jurja.

budili ::

evo danasnji redni servis polo karavan pri 75000km

servisni pregled (popust 20% za redne) delo 9000sit
deli:
antifriz g12 300sit
zarnica w5w 300sit
olje aral basic tronic 205l 4l 11000sit
cistilo za stekla 500sit
filter olja 2000sit
sprednje gumice 2800sit

to je to cca. 25000sit

cez 10000km pa zavorne ploscice zamenjat (so se prve gor) in tekocino cca. (cca. 15000sit)

izredno je blo cca. 30000sit stroskov : en lonec zanic (je blo se nekaj garancije, pa en kolesni lezaj)

nikoli se nikjer ostal:D v splosnem zadovoljen, sam mal mi je vroce

obvezno vzeti klimo karkoli kupujes, dam ABS,el.sipe... sam klimo mi pust!!!

pin29 ::

Subaru Legacy... O kvaliteti, zanesljivosti in udobnosti je škoda zgubljat besed do 400.000 z rednimi servisi BP!!!

Za enak dnar po mojem ne dobiš boljšga avta.

@ budili: Mi je pa že rajš vroče kot pa de brez ABS ostanem...

lp

Sodom ::

Ko se začnete pogovarjati o kvaliteti, začnite raji pri nemcih in ne pri subaruju. :D

Torej, kot že rečeno, kupi Audi 80 TDI Avant in ne bo ti žal. Avto, star deset let, s polno opremo. Si predstavljaš? Japončeki še takrat za servo niso slišali.

:D
I am falling fast, I'm right in the final hour
future turns to past, been sent to hell and back

Sodom ::

pin29, me prav zanima, kako bi ti zaviral na snegu in ledu z ABS...
Si že poskusil? Dvomim.
Najboljši ABS do zdaj je Nožni ABS­™. Le občutek je treba imeti.
I am falling fast, I'm right in the final hour
future turns to past, been sent to hell and back
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Predelava avtomobila (BMW) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12016815 (15137) Dr_M
»

Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8341413 (40001) krneki0001
»

kateri avtocic (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14610043 (7900) krneki0001
»

BMW novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
829013 (8011) ||_^_||
»

Kateri avto do 200k?

Oddelek: Loža
492515 (1906) krneki0001

Več podobnih tem