» »

Nakup avtomobila

Nakup avtomobila

««
9 / 10
»»

BigFoot ::

Torej kateri nov avtomobil kupiti do max 11000€. Vozilo se bo max 15000 km/leto, torej bencinar. Mora imeti 5vrat , klimo , metalic, ostalo ni več prioriteta. Ožji izbor : Peugeot 207 , Opel corsa , Clio? Vaše mnjenje , za katerega bi se bilo najpametnejše odločiti?

Škoda Fabia
LG 77CX OLED TV; Marantz SR6010 7.2: 5x Focal Sib, 2x Focal Cub, 2x Focal
Little Bird; PS5, Xbox Series X, PS4 Pro, Xbox One, PS3, Vero 4K, Samsung
UBD K8500 4K UHD, Philips BDP2180/12

dukenukem ::

vw je zakon :)) kvaliteta mašine se pozna ;) če je voznik tak ,ki dela redne servise :Dzmed tvojega ožjega izbora, mi je všeč 207

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dukenukem ()

ialexxb ::

Ja, sem v dilemi, ker bom po vsej verjetnosti kupil avto srednjega razreda ali pa terenca. Avto mora pognati min. 190km/h(terenec 180km/h), mora imeti več kot 120KM in dobrodošel je tak, ki malo pokuri(max. 8 litrov komb.), kar pomeni dizelski motor, prostornina mašine je max. 2500cm3, zgornja meja pri ceni je 28,000€, ampak mora avto držati min. 12let oz. nad 180,000km.
Ogledane imam naslednje:
- Chrysler Sebring Sedan 2,0CRD 140KM(Passatov motor in menjalnik),
- Dodge Avenger 2,0CRD 140KM (isti motor in menjalnik kot Chrysler Sebring Sedan),
- Toyota Avensis Sedan 2,0-D4D 126KM,
- Ford Mondeo 2,0TDCI 130KM ali 140KM,
- Volvo S40 2,0D 136KM,
- Audi A4 1,8TFSI 120KM(pride v aprilu)
- Volkswagen Passat 2,0TDI 140KM
- KIA Sorento 2,5CRDI 170KM 4x4
- Volkswagen Tiguan 2,0TDI 140KM 4x4
- *prihajajoča Škoda Superb,

Zdaj glede Chryslerja nevem, ampak ker ima Passatov motor in menjalnik se tukaj nima kaj argumenterat, 1A kvaliteta, samo Chryslerjevo značko ima na karoseriji in ufura neverjetno. Isto je Dogge. Toyota Avensis je tudi kakor vem odlična glede vsega. Ford Mondeo je krasen od zunaj vendar kakšna kakovost se skriva po pokrovom, kjer je motor? Volvo je luštn, včasih ni bil, glede motorja se nimamo kaj prerekat. Audi pa sploh, trenutno vozim že 12 let starega bencinarja s 190,000km na števcu. Passat je škrt pri plastiščih, 15" da jih ni sram, ostalo super, samo top 1 je na listi ukradenih vozil. Kie ne poznam dobro, vendar motor in menjalnik se dela na Japonskem, in sicer tovarna HVD Japan. Tiguan je povsod v redu in vsi ga imajo radi. Prihajajočo Škodo Superb sem zasledil, je kar lepa.

Dajte mi vi zdaj povedat kaj je najbolje zame, hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ialexxb ()

djordjevic ::

Kaj je najbolje zate, boš že moral vedeti sam. Izmed pisane bere avtov bi osebno še najraje vzel mondea, ker bi za ta denar najbrž že dobil titaniuma, kolikor pa sem teste bral, je razturil tudi passata, ki naj bi bil najbolj cost-effective nakup v svoji klasi.

Fizikalko ::

Če ti kaj pomaga - jaz imam trenutni Superb model (torej ne prihajajočega - novega), star dobrih 5 let in je res fenomenalen za ta denar, IMHO, seveda. 136KM, izjemno udoben in velik, vsa možna oprema, kuri pa 5,4 litra (moje povprečje zadnjih 30000 km). Skratka, priporočam. Nov Superb bo namreč kvečjemu boljši.

bond007 ::

Kakšne relacije pa maš Fizikalko? Ker če gledam na poraba.com je sam en vpisuje porabo za superba, pa še ta ima z 1.9 tdi porabo več ko 7,5l.

Fizikalko ::

Hja, res ne vem, kako folk vozi. Jaz vozim dokaj normalno, ne pospešujem kot nor, na AC kakšnih 140 - 150 max. Govoril sem pa o mešani porabi. Na relacijah pridem zlahka pod 5, mestna je okrog 6.

perci ::

Ja da ne prideš kar na 2 litra no ;). Zlahka pod 5 pri hitrosti 140-150, hehe. Bi rad vidu, ja :).

Fizikalko ::

Reku sm max! , ne pa povprečno. Na dolge relacije kuri okrog pet, tudi manj, če se potrudim (zlahka). Relacija je recimo do zagreba pa nazaj - šel prejšni mesec, poraba je bla 5,3, pa sem ga žgal na AC med 140 in 150, na magistralki pa pač običajnih 90-100. Če bi šparal, bi prišel zlahka pod 5 (če bi pač vozil na AC okrog 120).

perci ::

Ja, ok. Jst ce pelem s svojim 1,9 jtd 80 na uro tut pridem na 4 litre ;), sam pri konstantni 150 je pa cca 7,5.

Povprecje mam pa 7, sam je vecina mesto, pa velik guzve.

krneki0001 ::

Vsi pa to gledate po računalniku, v resnici pa pije najmanj liter več.

Fizikalko ::

niti slučajno, nebivedu, sem kakšnih 20x izmeru in mi kaže računalnik zelo zelo točno.

kixs ::

poraba.com je odlicna stran - tudi sam sodelujem ze vec let. Za kaj vec statisticnih podatkov, pa je enaka stran tudi v nemciji.

Za Skodo Superb Diesel:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=1

Torej, minimalna povprecna poraba od 5.03 naprej.

lp

Super Sonic ::

Izbiraj med Fordom, Audijem, Škodo, Passatom in pogojno Toyoto.

Pri Toyoti imaš na voljo tudi Corollo Sedan 2,0 D. Lahko si jo omisliš tudi z f1 menalnikom, pametnim ključem, itd. V črni barvi seveda.Dotični model je eden redkih še delanih na Japonskem in je delo italjanskih oblikovalcev. Avensis je kot ena krava, poleg vsega je še grd - po vsej verjetnosti iz Turčije. Avto ima vseh 5 zvezdic in nudi resnično najvišjo stopnjo možne varnosti.

Mondeo ima 5 let garancije (če je iz Bremna in kupljen pri pooblaščenem prodajalcu). Vozne lastnosti so sijajne in avto je lep. Motor znan, ob predpostavki, da so se pri Fordu le nekaj naučili iz katastrofalne prejšne serije dizelskih Mondeov lahko sklepam, da se ta nova generacije ne bi smela toliko kvariti.

Za Audija ne bi izgubljal besed. Avto se pelje sijajno, TFSI nažge večino dizelskih turbačev, poraba je ok. Tu si že razred višje, kar se pozna tudi na denarju pri servisu.

Škoda je čisti Audi, a brez renomeja. Z njo boš neopazen, praktično neviden. Na dolgi rok bo obržala svojo vrednost in ti bo služila več kot odlično.

Passat je nekje vmes med Audijem in Škodo. Dizli so bolj problematični na dolgi rok in danes je treba že dvakrat premisliti, če se jih sploh splača kupiti.

Tisto kar moti je nekaj povsem drugega. Imaš denar in na eni strani izbiraš med Kio in na drugi Audijem. Ta logika nekako ne gre skupaj. Kia nima nič s prestižen in Audi nima nič s skromnostjo in ekonomičnostjo.

Odvisno kaj bi rad. Če bi rad zapravljal denar in si to tudi lahko privoščiš, potem Audi in Mondeo (stvar okusa).
Če bi rad vozil neopazen in nimaš denarja za kaksno kvalitetno zdrževanje, potem Kia in Škoda (I prefer Škoda).
Če ne veš kaj bi, potem Passat. Razočaran ne boš, zagotovo.

Če pa rad gledaš realno: Toyota ti bo ponudila elektronsko servisno knjigico, japonsko vzdržiljovst (čeprav je dizel kupljen od PSA in dejansko je vprašanje), avto bo obdržal vrednost, za krajo nezanimiv, servisi so smešno nizki, lep izgled,...

Imaš pa še Mazdo 6 in Hondo Accord.


V glavnem vse je odvisno od tebe kam boš odšel. Traparija bi edinole bila (če kupuješ na tako dolgi rok) kupovati US avtomobile.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

bond007 ::

Glede superba in http://www.spritmonitor.de - povprečna poraba 41 vozil (skupno več kot miljon prevoženih) je:

6,94 l/100km 1.078.315 km and 74.824 l

To se mi zdi nekak kar realen podatek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

KandazaR ::

Jaz bi na tvojem mestu pogledal še za novo renault laguno. Podvozje je trše (bolj nemško) kot bi za renault pričakoval, na drugi strani pa mondeo postaja bolj francosko mehak avtomobil in pa velikih mer (z zelo velikim prtljažnikom).

ialexxb ::

Najprej bi se vsem zahvalil za predloge, mnenja...zdaj ko si omenil Toyoto Corollo, ja zgleda v redu, klasika, vendar me moti oprema(premalo je je). Ker če imam daljše ture imam najraje usnjeno oblazinjenje, prtljažnik mora zadoščati...potem bi že raje kupil Mitsubishi Lancerja 2,0 DID 140KM...pri Avensisu pa je res, da ni nič kaj lep, posebej luči zadaj...Ford Mondeo pa je v bistvu še najboljše. Passat je standard ampak pride v drugem četrtletju nov, tist je pa res lep...

koyotee ::

Kaj pa Alfa 159 1.9 jtdm 150km klik za 28000€ bi najbrz ze dobil varjanto s Ti opremo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

SmeskoSnezak ::

Je kje na internetu kakšen seznam novih avtomobilov in njihovih specifikacij, opreme, cene, porabe in da lahko urejaš izbor po ceni ali pa po kakšni drugi lastnosti? Mal zamudno hodit na stran od proizvajalca in iskat cenike, itd. Najdo sn eno stran, sam lahk izbereš samo proizvajalca in dobiš seznam avtomobilov ter cen.
@ Pusti soncu v srce... @

T0RN4D0 ::

Hm, www.avto.net in iščeš nove avtomobile... neki malga stvari lahko izbiraš, neki malga specifikacij maš... prbližn ugotoviš kaj ti je všeč, pol pa pač iščeš naprej. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Step2en Wolf ::

@ Fizikalko

On board computer se prekleto moti v prikazu podatkov porabe. Recimo pri Mercedesu pri hladnem štartu izpisuje "tovarniške podatke" in ne trenutno porabo: KLIK.
Pri Renault Grand Scenicu 2.0 Dci kaže za cca 1l nižjo porabo. Pri Opel Omegi mi je kazal 0,5l preveč.

Leni programi. Ne da se jim ves čas računati. Zato bo vsem nam na kratkih poteh vedno kazalo narobe.

@LeMans

Poglej moje prejšnje komentarje (glej pod "Stepni Volk" * ), še vedno držijo. Avto in motor, ki nimata vsaj že 2 leti produkcija za sabo je riskantno kupovati.

* Stepni Volk account imam zablokiran zaradi dobrega smisla za humor nekaterih ali nagnenja k paranoji... karkoli se vzame :)

Super Sonic ::

Stepni lepo, da si spet nazaj!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Step2en Wolf ::

Nisem nazaj. Sem samo na obisku :)

Drugače pa... v enem letu ste mi nekam malo avtomobilov prodali... slabo, slabo >:D

Super Sonic ::

1. Škoda.
2. Vsi so brez keša. >:D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Step2en Wolf ::

Ko sem že ravno tu...

@LeMans
Avto za 12 let? Hmmm. težka. EU si izmišljuje nove in nove predpise (glede opreme, izpušnih plinov...) in zna se zgoditi, da se čez 12 let ne bomo mogli voziti z današnjimi vozili.
Tako je že v nekaterih nemških mestih, kjer so razglasili naravovarstvene cone. Avtomobili so razdeljeni na tri tipe nalepk. Rdeči, rumeni in zeleni. Kadar se v mestu dvigne nivo onesnaženosti, se najprej prepove vožnjo v mestu rdečim (tudi, če ga parkiraš preden so začele veljati omejitve, te čaka kazen, kar zna biti nerodno, če živiš v sami coni), nato še rumenim.

SUV in 8l/100km se izključuje.

Manjka še en zelo pomemben podatek: kolik na leto prevoziš in kakšne so v glavnem relacije. Glede na podano 12 let 180'000km, pomeni, da letno prevoziš 15 000km. To je za nakup dizla premalo. Prav tako predelava na plin.
V 12 letih se ti tudi spremeni življenje (otroci, psi, počitnice) in naenkrat ugotoviš, da potrebuješ vsaj karavana, če ne že enoprostorca. Belive me, vedno sem imel napačen avto :)
Velikega karavana, ko sem bil samski in sem imel do službe 10min s kolesom.
Mini avto segmenta A, ko sem se vozil LJ-KR-LJ.
Mali avto segmenta B, ko je privekal prvi otrok.
Potem sem prišel k sebi. Psa smo pričakali s Kangoojem, drugega otroka tudi.

Aja, še ena zoprna stvar. V tistem starem karavanu še sedaj lahko najdeš lase vseh mojih bivših. Zoprno, če ti potem žena pred nos vlači razne lase, ki jih poznaš (časovno zelo distancirano, seveda >:D )

Moj nasvet: izbor reduciraj na 3 favorite. Testna vožnja, prebrati vse možne teste (še posebej rabljenih oz. vsaj 100'000km teste), obiskati forume... in obvezno k trgovcu s sledečo CHECK LISTO:
- ali ima motor verigo ali zobati jermen (slednji odpadejo);
- servisni interval;
- garancija (tudi "small print");
- kako lahko je menjati žarnice za luči (izjema xenon);
- gredo v avto stvari, ki jih počnem v življenju [ligenzitzi ino to :) ]

Super Sonic ::

Ko si že ravno tu, bi imel vprašanje.

Kako je kaj s 1,6 in 1,8 mašina koncerna VW. Zanima me za en nakup Audija A4 1,6, 1,8, Smotrn nakup? Vaga se na eni strani Audi na drugi pa Volvo S40 (ravno tako 1,8 bencin). Vse letniki od 98 do 00.

Nisem šel še nič čez trg, nič še konkretno testiral, pa me zanima tvoje mnenje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Step2en Wolf ::

1,6 mašine so tiste, ki jih največ prodajo. Logično je torej, da so tudi nadomestni deli dostopnejši ter konkurenca najhujša, kar naj bi pomenilo tudi večjo kvaliteto.
1,8 če se ne motim ima turbo polnilk. Ne maram.
Od VAG (Volkswagen Auto Group) mi je najljubši bencinar 2.0.

Volvovih bencinarjem žal nisem posvečal večje pozornosti. Tam me zanima samo D5.

Super Sonic ::

"1,8 če se ne motim ima turbo polnilk. Ne maram."

Ja pa ne. Obe verziji sta na voljo (125 in 150 KM). Sigurno 1.8t ne pride v poštev.

Volvo je težka uganka, se strinjam.

p.s.
"Belive me, vedno sem imel napačen avto :)"

Ja sej, če imaš pa vedno "pravi" avto pa pomeni, da si glavni "diler" na vasi. Vsaj zase govorim, ko sem sedaj opazil, da avtomobile menjam na 8-12 mesecev.

Nikol ni prav. :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

chucki ::

@klemen22 sam vozim e46 320i in vem kako je ljudjem razlagat o bmwju,ker vsi najprej pomislijo,da je drag za vzdrževanje ter ,da te na ovinku odnese zarad pogona. :D Najtežje v sloveniji je pa ljudjem razložit,da ne dizla,če boš delu manj kot 20.000km. Ker vidim ljudi okoli kako govorijo,da imajo manjšo porabo za 2-3l od mene, ampak noben pa ne pomisli koliko več je plačal za avto in koliko več možnosti za okvaro ima.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

;-) ::

Mi tud vozmo e46 sam da je 318i. Nobenih problemov., prej z ford mondeom so bli sami problemi itd. Zdaj so ga dali men pa me je kar strah da me nebojo popravila več stala kot vse ostalo.

b ::

Če bi hotel avto za 12let po 15Kkm na leto in bi operiral z 28K EUR, bi kupil rabljen e46 320i z veliko opreme za nekje 12-15K EUR. Tak avto bo imel max 100.000km in bo ob rednem servisiranju pri DOBREM serviserju, ki se spozna na BMW (kdaj pa kdaj tudi preventivna menjava kakšnega dela, odvisno od serije avtomobila, zato rabiš DOBREGA serviserja) prišel do tistih 280.000km brez najmanjših težav. Poraba bo sicer bolj 9-10 litrov, vožnja pa boljša kot z z večino ostalega. Razliko recimo 1000EUR/leto, ki si jo naredil pri nakupu, pa v naslednjih 12 letih porabiš za nekaj več bencina in VSE servise, pa še bi moralo ostati. Pri 15kkm bo servis pač enkrat letno, interval je pri teh avtih če se ne motim celo daljši. Liter razlike v porabi pa je pri 15kkm na leto dobrih 150EUR. Zanemarljivo.

Ti 2.0 in 2.5 BMW motorji so znani kot zelo vzdržljivi - z manjšimi spremembami jih delajo od leta '90 in (zopet: ob rednem vzdrževanju) naredijo brez generalke 500.000km.

Zadnjega pogona se pa nobenemu ni treba bati. Jaz vozim starejšega BMW-ja 5 ('91), pa se mi ne dogaja, da bi mi odnašalo zadek, če le ne totalno zapretiravam (1x do sedaj). Važno pa je, da imaš dobre gume in v redu podvozje (predvsem amortizerje), ko sem avto kupil je imel neke stare trde gume in v par dneh, preden sem jih zamenjal, sem imel občutek, kot da vozim po ledu. Nove gume, nov avto :) Problem zna bit, če ima avto 200+ konjev, pri manjših motorjih (recimo do 2000ccm - 150km), pa res nima kaj biti, ker power slide bolj težko narediš, brez tega pa se ti avti držijo ceste kot bolha dlake, po mojih izkušnjah.

Ampak jaz sem biased, imam doma 3 bavarce ('78 - '95 :)

EDIT: recimo nekaj takega

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b ()

stock ::

No.. še 20oookm letno je tko tko za dizla. Pravijo da dizla se bol splača če maš večji auto.. rang bmw petice in narediš 30000km letno.

Sicer pa človeku razlagat da naj kupi bmwja je dejansko nemogoče. Nekateri so za to nekateri ne. Teško boš človeku pojasnu, da gre zadnji pogon lepše in varnejše v ovinek ko ga še ni peljou, pa tud če bi ga 1x,2x,3x tak auto je treba met par meseceu, da ti pride v podzavest zadnji pogon.

"b" no tole da so na 2.0-2.5 motorjih bile le manjše spremembe v 20letih je mal smeh/:P vanos,veriga,elektronika... prostornina nenazadnje

Pa tudi vzdrževanje nemoreš rečt da je poceni... da se, samo je teško!
Ker pač če imaš tak auto neboš dou enega poceni olja neboš dau gor sava S3 ampak bridgestone potenza itd. in tako te dejansko pride uzdrževanje 2x čene 3X dražje, ker k dobrim gumam spadajo tud lepe 17" feltne... pa smo tm!



Za Super Sonica pa priporačam Audi (lažje ga boš prodau manj zgublja ceno itd.) npr. A4 za 5000€ 99l. 1.6 je premalo za tak auto. najbolša izbira je res 1.8T!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

b ::

Ja seveda, ampak osnova je pač ista. Verigo imajo od zmeraj, vmes so dobili VANOS (ki ni nekaj pokvarljivega in ga je mogoče potrebno zamenjat enkrat v življenjski dobi motorja, če nimaš sreče) in po letu 2001 če se ne motim so večje prostornine, a še vedno velja, da so to zelo vzdržljivi motorji. Se je pa ogromno spremenilo v samem avtomobilu od takrat, tisti e46 na mojem linku zgoraj ima elektronski gas ipd., pojma nimam kako bo s temi sklopi čez 10 let. Ampak tu verjetno tudi par let mlajši (novi) avtomobili niso nič na boljšem.

To, kakšne imaš gume na avtu in koliko stanejo pa ni ravno odvisno od znamke avtomobila, kajne? Meni se ne zdi, da na takem avtu rabiš kaj več kot 16", ampak okusi se seveda razlikujejo. Pa spet, pri 15kkm na leto gume res niso nek strošek. So prej stare (recimo da jih ne uporabljaš več kot 3 sezone) kot obrabljene...

trapezz ::

Hello!

Ker vidim da ste sami stručkoti, bi prosil še za komentarje in nasvete ob mojih odkritjih na poti do "novega" avta... Torej iščem karavana, nekje 2004 ali novejši za okoli 13k€. Na leto bo delal recimo 30kkm. Po avto.netu si ogledujem varjante: Opel Vectra, Astra, Renault Laguna, VW Passat. Bencincev skorajda ni v ponudbi tako, da je takorekoč dizel edina izbira...
Po zadnjih ogledih v živo pa sem najbolj ogret za
- Vectro 1.9 CDTI 110kW 2004 (108kkm) - Link
- Laguno 2.2 DCI 102kW 2005 (120kkm) - Link

Laguna je v tem primeru res HiTech, ima vso možno opremo in znoter res fajn zgleda. Po drugi strani pa mi Vectra vliva več zaupanja, saj že z dosedanjo Astro nisem imel večjih težav. Avto je res velik ni pa noter tako spedenan kot Laguna in ima manj dodatne opreme. Sem pa slišal od večih ljudi, da znajo bit z Laguno problemi (turbina pa to)... Čeprav prodajalec pravi, da teli 2005 novi motorji nimajo problemov 8-O . Tudi ceno mi je precej znižal, a ko sem doma gledal na Avto.netu je bila v bistvu na spletu še nižja ;(. Pa še na netu spodaj ni zapisano da ni karamboliran 8-O .
Pri Vectri pa me zanima, če je normalno da turbina precej tuli ob pospeševanju, tako ob zvoku motorja še tuljenje kot da vzleta JumboJet?
No, če imate katerega od modelov, prosim če napišete svoje izkušnje...
Hvala :D

perci ::

oplovi 1,9 dizli so kokr vem JTD mašine - torej fiatove. Sam imam 1,9 jtd lybro in se zvoka turbine praktično ne sliši - samo, če si res pozoren na to. Tast ima pa diesel vectro (mislim, da 2,0) in se tudi nič ne sliši turbine.

Do sedaj je edini avto, ki sem ga vozil in je bila turbina res glasna, bil Rutarjev Iveco Daily (un poltovornjaček).Tam je blo pa res ko vzletanje 747, sam je bil pomojem avto neki zjeban.

Drugač sem jst z lybro ful zadovoljen, imajo pa tudi fotr in nima pripomb. Pejt sam pogleda kaksno za hec. Enim se dopade, drugim ne - ima pa dalec najboljsi price/performance ration.

dzinks63 ::

:)) Npr ugodno se da dobit tudi Megane Grandtour z polno opreme, moraš pa biti potrpežljiv, da se prikaže najboljša varianta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

perci ::

ufff, alfice so res za pojest :P - 156, sploh pa 159.

Roadkill ::

Evo ker mi gre trenutna mašinca k vragu (peugeot 106 letnik 1997), rabim vašo pomoč.

Avto rabim za vsakodnevno furanje na šiht (dnevno skupaj ~60km).
Moje želje:
- malce večji avto kot je pižo 106
- malce močnejši klot pižo ki je imel 45KM (80KM bo povsem dovolj)
- da je avto čim cenejši za vzdrževanje
- čim nižji stroški zavarovanja in registracije
- od opreme vsaj klimo, ostale opreme se pa ne bom branil

Moj budžet: 4 do 5 tisoč evrov (raje štiri, pa jih tisoč namenim prvemu servisu in ostalim štartnim stroškom)

Trenutno malce ogledujem po Škodah Fabia 2002-2004 letnikih okrog 1.4 bencinske mašine in cca 50k - 100k prevoženih.

... predlogi? Razmišljajte nekje v velikostnem rangu Fabie, lahko pa tudi kaj večjega, če mi znate utemeljit zakaj bi imel večji avto.
Ü

perci ::

Golf 2 1,6 diesel - s tem, da si vgradi še 5 prestavo in klimo, da bo vožnja res udobna in ne preveč glasna.

bond007 ::

PA ne bo se s to drvarnco furu no. ČE je reku 4-5k €, potem si lahko privošči kaj boljšega, varnejšega, udobnega,... Res, da je fino, če je dizl, zarad mal daljših relacij. Mogoče kaj takšnega klik oz mogoče kakšnega z malo manj prevoženimi kilometri.

dzinks63 ::

WarpedGone ::

Glede turbin v Lagunah:

Zajeb se je zgodil, ko so prišle nove Lagune II in so vanje vgrajeval stare dci mašine iz Lagun I, razlika je bila le, da so mal geometrijo turbine spremenil, da je ustvarjala višje tlake in posledično večje moči motorja. Niso pa uporabl močnejših materialov za turbino. Posledično se je stvar hitreje obrabila in spustila dušo. Problematični so bili letniki do 2002. Takrat so začel vgrajevat ojačane turbine, ki zdržijo čisto normalno - kot pri vseh drugih 'normalno' narjenih avtih - 150.000km je pričakovana življenska doba. Tut 250.000 ni izključeno.

Ljudje turbinskih dizlov na splošno ne znajo furat zato te reči pogosteje crkujejo, kot bi pa načeloma morale. V čem je problem? Turbina se maže z motornim oljem in se zažene nekje okrog 2000 vrtljajev. Če hladen motor takoj nabiješ čez 2000 vrtljajev je mazanje turbine zaradi hladnega olja zanič - ležaji so praktično takoj suhi in obraba je posledično velika. Dodaten problem je, da se diesl mašine ne segrejejo tako hitro kot benciranji. Js nucam tut po 20km pr 90kmh da se voda ogreje na normalno temperaturo, olje pa še nekaj kasneje. Zadna težava pa je, da če veselo goniš mašino čez 2000 obratov (AC), turbina dela ko nora, nato pa ustaviš na pumpi in ugasneš avto. Olje se neha pretakat skoz turbino, ona pa vsa vroča in se neenakomerno hladi kar povzroča notranje obremenitve v materialih in njihovo hitrejše staranje.

Če ti je kej do udobja, je laguna prava izbira :)
Zbogom in hvala za vse ribe

T0RN4D0 ::

Problem je ker vsi kupujejo dizle, tud za kratke relacije. Če maš do šihta 5-10km ga nimaš kej v obrate tišat- oz to se sliš kot da ga ne smeš v rdeče, dejanso pa se morš izogibat sploh delovanju turbine, kar je, ko mal pomisliš mal silly da maš turbino ki jo pol lahko izkoristiš samo ko greš na morje, če nočeš met prezgonjih problemov. Da bi pa kdo pustu avto še kakšno minuto pržgan po tem ko se ustavi pa tud skor ne najdeš junaka. :)

Takšne stvari bi po mojem trgovci lahko povedal ko prodajajo avtomobile, samo ni ravno pozitivna reklama tako da je odveč pričakovat.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Fizikalko ::

>>150.000km je pričakovana življenska doba.

Hvala lepa za tak avto. Kvaliteten avto mora držat 500000 km.

Steinkauz ::

Z 2k obrati mal pretiravaš. Pomoje je tam do 2,5k še vedno vredu. Mam golf IV tdi 90km(obžalujem, da ne več, ker razlika v porabi je precej majha), furam relacijo 2x na teden 70km, letno pridem do kakih 15k kilometrov, pa sm nekako zračunu, da se mi nakup dizla po 4ih letih vrne. Folk red primerja dizle z kakimi mini motorji v stilu 1.2-1.4, pozabljajo, da z dizlom dobiš kr orng konje pri relativno majhni porabi. Drugač ga pa pazim, dokler se ne ogrejem furam na 1500obratov, razn, kadar pospešujem gre tja do 2300... Na koncu pa tut furam bl u izi. Problem je matka, ki ga fura v trgovino in grejo obrati tja do 3k. Sicer sm jo nauču, da ne gre več tolk, sam še vedno mi srce stisne vedno k se vsede vajn :D

T0RN4D0 ::

No ja, 2k, al pa 2.5, odvisno od avtomobila. Fizikalko, golfov 1 in 2 oz njihovih dizlov pa že neki časa ne delajo več :D .
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Fizikalko ::

Kakšen golf 2 neki, tudi moderna mašina mora (če je kvalitetna) zdržati ob primernem servisiranju in pametni vožnji 500 k km. Brez problema.

T0RN4D0 ::

No ja tu pa tam kakšna zdrži, sam menjava turbine je pol redni servis. Pa da ti vmes odpove še kakšna neumna in drga ko žafran elektronika je tud na žalost kr za pričakvat.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

KandazaR ::

@steinkauz zakaj pa svojega golfa ne čipaš?
««
9 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avtka.

Oddelek: Loža
323299 (2474) globoko grlo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21419486 (15268) Goldee
»

Kater avto

Oddelek: Loža
101773 (1546) stromar
»

Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 k

Oddelek: Na cesti
424702 (3580) SynTax64
»

fiat bravo 1.4 sx

Oddelek: Loža
355226 (4669) stromar

Več podobnih tem