Forum » Na cesti » Nakup avtomobila
Nakup avtomobila
stromar ::
Jaz sem nekje bral, da naj bi bili vsi deli pri Z-10 enaki kot pri Puntih, razen karoserije, ki jo bodo delali sami. Upam, da bo karoserija tudi tako kvalitetno pocinkana in pobarvana kot pri Fiatih
Cena pa bi res lahko bila nižja.
Lp
Cena pa bi res lahko bila nižja.
Lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stromar ()
gkovac ::
No včeri mi je kolega "pokazal" še 3 avtomobile v mojem rangu na katere pa sploh nisem pomislil.
1) Citroen C5 Break Hdi
2) Peugeot 307 SW Hdi
3) Peugeot 206 SW Hdi
C5 mislim, da že takoj odpade, saj ga moja predraga ne bo mogla vozit... no... vozit že že, ampak pri parkiranju bojo pa problemi sej ima zverina skor 5 metrov (4,7 če sem natančen). Kar se pa tiče ostalih dveh me pa prav zanima kaj boste porekli. Vsi trije avtomobili so na trgu dostopni za ceno od 2 do 2,5 milijona.
1) Citroen C5 Break Hdi
2) Peugeot 307 SW Hdi
3) Peugeot 206 SW Hdi
C5 mislim, da že takoj odpade, saj ga moja predraga ne bo mogla vozit... no... vozit že že, ampak pri parkiranju bojo pa problemi sej ima zverina skor 5 metrov (4,7 če sem natančen). Kar se pa tiče ostalih dveh me pa prav zanima kaj boste porekli. Vsi trije avtomobili so na trgu dostopni za ceno od 2 do 2,5 milijona.
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
TESKAn ::
Dobi si C5 z senzorji za vzvratno parkiranje, pa ne bo problemov.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
zlobcek ::
A ni ta z-10 cist podoben temu predzadnjemu punteku
Zastava, to ti je neki...
Zastava, to ti je neki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
stromar ::
Saj je Punto, le da je drugače poimenovan. V Fiatu bodo zaključili s proizvodnjo omenjenega Punta in zato selijo proizvodnjo v Zastavo. Vsi deli bodo enaki kot v Fiatovih Puntih (ne made by Zastava), le karoserija bo Zastavina, oz jo bodo tam izdelovali. Verjetno bodo v zastavi delali poleg karoserije še sedeže, plastike,... gotovo pa ne bodo delali motorjev, menjalnikov...
Podobno kot z zastavo 750, Zastavo 128, Zastavo 101. To so v izvirniku vsi fiatovi avtomobili. Mislim, da sta bila edino Yugo in Florida samostojena projekta Zastave.
Lp
Podobno kot z zastavo 750, Zastavo 128, Zastavo 101. To so v izvirniku vsi fiatovi avtomobili. Mislim, da sta bila edino Yugo in Florida samostojena projekta Zastave.
Lp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stromar ()
krneki0001 ::
Ne vem kako mate vi lahko čričke v novih avtomobilih, ko pa jaz v 16 let starem terencu z zelo grobimi gumami tut pri večjih hitrostih nimam čričkov v avtu.
A to pomeni, da so bili starejši avtomobili nekoč tok bolje skup sestavljeni?
A to pomeni, da so bili starejši avtomobili nekoč tok bolje skup sestavljeni?
WarpedGone ::
črički so posledica plastike.
kaka ideja kak jih odpravit?
kaka ideja kak jih odpravit?
Zbogom in hvala za vse ribe
klemen22 ::
kaka ideja kak jih odpravit?
Zamenjaš avto? Mislim da druge rešitve ni
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
codegen ::
@stepni volk
Živjo, po tvojem priporočilu ( thx, btw )sem šel gledat vaneota ( automatic , dizel ) in morm rečt da so res ugodni za to kar dobiš...Mogoče veš kako je z avtom glede servisa, če je to ubistvu povečana A klasa (se te dosti kvarijo ? ) , ker se jih kar precej prodaja z nizkimi km pa sm mal skeptičn, da ni kej narobe s celo serijo...
Lp
Živjo, po tvojem priporočilu ( thx, btw )sem šel gledat vaneota ( automatic , dizel ) in morm rečt da so res ugodni za to kar dobiš...Mogoče veš kako je z avtom glede servisa, če je to ubistvu povečana A klasa (se te dosti kvarijo ? ) , ker se jih kar precej prodaja z nizkimi km pa sm mal skeptičn, da ni kej narobe s celo serijo...
Lp
Super Sonic ::
Tako. Šalabajzerjev sem sit. Totalno noro. Sami dilerji - vse se prodaja samo zato, da te nategnejo ko Marijo.
Čist sem vn padu dans. Prekleti šalabajzerji. Sam $$$. NI niti osnovnega pogoja, da kupm avto od enga bosanca (sem prvi lastnik - avto letnik 1996, tip ne zna niti besedice slovensko, pa totalno zriban avto - jao).
Pismo, avto rabimo res nujno za vozit (ker ne bo to neka vožnja v stilu "enkrat na teden po mestu") in enostavno ni avtomobila.
Tako, da sem se odločil naslednje - tamal dobi mojga, jest pa plunem mal več kot miljon.
Zdej sem nekje na dveh miljonih (ok, ko bo plača mam še 300k fore). Torej zdej se kupuje avtomobilčke v rangu 2 000 000 SIT.
To bo dizel s klimo in malo prevoženimi km.
Super Sonic teče nov krog (k da mam cajt).
Čist sem vn padu dans. Prekleti šalabajzerji. Sam $$$. NI niti osnovnega pogoja, da kupm avto od enga bosanca (sem prvi lastnik - avto letnik 1996, tip ne zna niti besedice slovensko, pa totalno zriban avto - jao).
Pismo, avto rabimo res nujno za vozit (ker ne bo to neka vožnja v stilu "enkrat na teden po mestu") in enostavno ni avtomobila.
Tako, da sem se odločil naslednje - tamal dobi mojga, jest pa plunem mal več kot miljon.
Zdej sem nekje na dveh miljonih (ok, ko bo plača mam še 300k fore). Torej zdej se kupuje avtomobilčke v rangu 2 000 000 SIT.
To bo dizel s klimo in malo prevoženimi km.
Super Sonic teče nov krog (k da mam cajt).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Fizikalko ::
Če ti je dost velik, sicer boš za 2 mio težko dobil velik dizel z malo kilometri. Med manjšimi avti je pa izbira kar konkretna.
mzidy ::
Kaj TAKEGA?
Poznam prodajalca, avto vozi punca 18 let stara, kilometri 100% realni, konjsko je pa tudi dovolj močen, poraba je pa 6.5l/100km če se ne motim
Men se ful dopade vožnja z njim, je pa res, da te registracija kr lepo butne po žepu, ker padeš v rang 80-100kW.
Poznam prodajalca, avto vozi punca 18 let stara, kilometri 100% realni, konjsko je pa tudi dovolj močen, poraba je pa 6.5l/100km če se ne motim
Men se ful dopade vožnja z njim, je pa res, da te registracija kr lepo butne po žepu, ker padeš v rang 80-100kW.
Morfejus1 ::
Jaz nikoli več ne kupim nič drugega kot Hondo. Včeraj sem prodal svojo staro Hondo, ki je imela 330.000 kilometrov in v vseh teh letih (prvi lastnik) je nisem niti enkrat imel na popravilu. Delal sem samo redne servise, pa še to bolj tak. Novi avto je seveda tudi Honda.
Super Sonic ::
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BlackHole ::
Eno nevmestno vprašanje, ko je že glih debata. Koliko ima Clio (let.96, tu nekje) priporočen pritisk v gumah? Sem iskal po avtu, pa ne najdem kje pišejo ti podatki.
LP Marko
gkovac ::
Black Hole če boš nastavil 2.1 zadnje in 2.0 sprednje ne morš falit
tko sem imel jest pri mojem bivšem pežojkotu (106) in je blo čist OK)
tko sem imel jest pri mojem bivšem pežojkotu (106) in je blo čist OK)
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gkovac ()
BlackHole ::
Kaj pa če je kaj več, recimo 2.3? Vseeno me zanima, kje bi našel priporočeno vrednost za ta avto. V navodilih tega ni. Kolikor vem, bi moralo nekja na avtu pisat, pa ne najdem nič v zvezi z gumami.
LP Marko
Fizikalko ::
Poglej še na vrata - pri dosti avtomobilih piše na voznikovih vratih.
Sicer pa niti ni tako pomembno. Če daš mal več, maš mogoče malce manjši oprijem (pri normalni vožnji sokozi ovinke irelevantno) in pa manjšo porabo.
Jaz mam npr. na P 206 2.4/2.4, včasih pa tudi 2.4/3.0 (spredaj/zadaj). Pri slednji opciji je občutno manjša poraba.
Sicer pa niti ni tako pomembno. Če daš mal več, maš mogoče malce manjši oprijem (pri normalni vožnji sokozi ovinke irelevantno) in pa manjšo porabo.
Jaz mam npr. na P 206 2.4/2.4, včasih pa tudi 2.4/3.0 (spredaj/zadaj). Pri slednji opciji je občutno manjša poraba.
Stepni Volk ::
SuLc - osebno mi je najbolj všeč 307SW. Ne toliko zaradi steklene strehe, ki je dejansko v veselje le za zadaj sedeče (voznik nima nič od tega, razen tega, da ti sonce nažiga v "bojler", temveč zaradi mešanice enoprostorca in karavana. Nižje težišče od enoprostorca: boljša lega, ter sedeži, ki so posamično zložljivi in odstranjljivi: veliko prostora, če ga potrebuješ. Zelo uporabno, žal je SW edino vozilo s takšnim konceptom.
Ko sem pred leti kupoval novo vozilo je bil rudi med kandidati. A je končna izdelava prepovršna, kvarljivost po ADACu, Top Gearu, AutoBildu, zelo visoka tako pri Citroenih, kot Peugeotjih. Prehiti jih v tem smislu le še Fiat in občasno Renault.
Pri rabljenem se kriteriji seveda spustijo. Za hec pojdi na testno vožnjo z nemško ali japosnko konkurenco, ter potme v 307SWja. Potem ti bo jasno kaj govorim.
O 206 in katastrofalnih letnikih sem že. 307-ica je podobno zajahala uspeh na podlagi oblike in ne kvalitete. Večina kupcev pač nima časa spremljati testov, statistik in se odloča na podlagi "imagea". Zelo rad tudi zagori, tako v HDI, kot bencinski izvedbi, glej nekaj sporočil nazaj. 307ka gori iz treh različnih razlogov: korozije na stikalo servo črpalke, zaradi vlage na upravnem delu ABSa pri modelih brez ESP-ja, ter napake, da zaganjalnik motorja, med vožnjo dela naprej in "zaganja" - začne delovati kot generator in pošiljati tok velikosti 100 amperov v akumulator. Povezovalni kabel se zato segreje na 500 C, in vname okolico.
307ka ima še kar nekaj drugih vpoklicev poleg omenjenih vnetljivih: odpadala so kolesa, voda vdira v ABS sisitem in ga onesposobi, software ima napako, da tudi ob izklopljenem motorju še naprej dovaja gorivo motorju, kar ga "poplavi" in posledično ni moč zagnati motorja itd...
Če te ne moti površna izdelava, majavi sedeži, a nisi v gasilskem društvu, roke proč.
Nov pregovor bi se moral glasiti: "Lepim konjem se ne gleda v zobe."
seveda to ne pomeni, da bo za vsemi omenjenemi stvarmi bolehal ravno tvoj avtomobil. Lahko imaš srečo in naletiš na serijo, ki nima tovrstnih težav oz. so jih odpravili. Da pa bi prišel do tega, potrebuješ strokonvjaka s tega področja.
codegen - Vaneo je narejen na osnovi A-ja. Ta ima težave z zadnjo premo, zavorami in včasih z lučmi: KLIK. Drugače dober avto, sem ga imel en dan kot nadomestno vozilo.
Vanea nisem še nikoli vozil. Njegova nizka cena rabljenega na nemškem tržišču je posledica neuspeha novega vozila. Lansko leto so ga po samo 55'000 primerkih prenehali izdelovati. Kvalitativno je seveda vseeno boljši od Kangoo-ja, Berlinga, Corse Combo, Fiat Dobbla, Ford Turnea... ne tudi od VW Caddya. Za hec poglej dimenzije distančnika pri npr. Renault-ju, ter potem pri Mercedesu... takoj ti bo že na izgled jasno, kateri ima fizično več možnosti za daljše življenje :)
Vaneo je podobno kot Avantime, A2... neuspeli model, ki se ga dobi relativno poceni, glede na konkurenco oz. primerljivo s sorodniki znotraj istega proizvajalca. Malo ljudi jih je želelo kupiti, ko so bili novi, malo jih bo, ki jih bodo kupili rabljene. Nizko povpraševanje - nizka cena. Včasih se zgodi to celotni seriji nekega proizvajalca. V najbolj katastrofalnem primeru zadnjega desetletja: Rover.
Nekaj podobnega se dogaja s Seatom. Kanibalizem znotraj VAG, namišljena "športnost", konkurenca... bomo videli koliko časa bo VW še trpel izgubarja do ukinitve oz. prodaje.
Seveda se tržišče z leti spreminja in lahko pride do preobrata. Vsaj za Avantime se napoveduje, da zna biti na stara leta zelo cenjen. Dejansko le nekaterim vozilom uspe na stara leta biti bolj vreden, kot nov. Iz Opel-ovih logov sta to dva: GT in Kapitaen ali Admiral sem že pozabil.
Super Sonic - 1.4 75PS ni ravno najbolj kultiviran motor. Tudi razvoj ni bil nič posebnega, lepo so odrezali en valj. In ker je trivaljni, teoretično porabi manj, a je zato manj kultiviran: tresljaji, ropot. Škoda sama je drugače prekleto dobro skupaj dana. Nenazadnje so bili Čehi pred VW II veliko bolj cenjeni, kot danes Nemci.
Napake Fabie odražajo napake celega VAG konzerna: el. stekla rada odpovedo, motorji delajo preko CAN bus elektornike, ki občasno ne razume samega sebe, pri močnejših TDIjih od 100PS naprej je problem prenosa moči med sklopko in pogonsko gredjo, rad odpove tudi generator.
Opcija je še prejšnji Clio 1.5 Dci, ki ga lahko dobiš v razponu 60, 80 do 100PS. Razlogi za: veliko na tržišču - večja izbira, še vedno ga proizvajajo v NM, večina otroških bolezni odpravljena. Motor je dober. Sam ga imam v Kangooju. Živ, odziven, varčen... kaj še ostane velikim :)
Ko sem pred leti kupoval novo vozilo je bil rudi med kandidati. A je končna izdelava prepovršna, kvarljivost po ADACu, Top Gearu, AutoBildu, zelo visoka tako pri Citroenih, kot Peugeotjih. Prehiti jih v tem smislu le še Fiat in občasno Renault.
Pri rabljenem se kriteriji seveda spustijo. Za hec pojdi na testno vožnjo z nemško ali japosnko konkurenco, ter potme v 307SWja. Potem ti bo jasno kaj govorim.
O 206 in katastrofalnih letnikih sem že. 307-ica je podobno zajahala uspeh na podlagi oblike in ne kvalitete. Večina kupcev pač nima časa spremljati testov, statistik in se odloča na podlagi "imagea". Zelo rad tudi zagori, tako v HDI, kot bencinski izvedbi, glej nekaj sporočil nazaj. 307ka gori iz treh različnih razlogov: korozije na stikalo servo črpalke, zaradi vlage na upravnem delu ABSa pri modelih brez ESP-ja, ter napake, da zaganjalnik motorja, med vožnjo dela naprej in "zaganja" - začne delovati kot generator in pošiljati tok velikosti 100 amperov v akumulator. Povezovalni kabel se zato segreje na 500 C, in vname okolico.
307ka ima še kar nekaj drugih vpoklicev poleg omenjenih vnetljivih: odpadala so kolesa, voda vdira v ABS sisitem in ga onesposobi, software ima napako, da tudi ob izklopljenem motorju še naprej dovaja gorivo motorju, kar ga "poplavi" in posledično ni moč zagnati motorja itd...
Če te ne moti površna izdelava, majavi sedeži, a nisi v gasilskem društvu, roke proč.
Nov pregovor bi se moral glasiti: "Lepim konjem se ne gleda v zobe."
seveda to ne pomeni, da bo za vsemi omenjenemi stvarmi bolehal ravno tvoj avtomobil. Lahko imaš srečo in naletiš na serijo, ki nima tovrstnih težav oz. so jih odpravili. Da pa bi prišel do tega, potrebuješ strokonvjaka s tega področja.
codegen - Vaneo je narejen na osnovi A-ja. Ta ima težave z zadnjo premo, zavorami in včasih z lučmi: KLIK. Drugače dober avto, sem ga imel en dan kot nadomestno vozilo.
Vanea nisem še nikoli vozil. Njegova nizka cena rabljenega na nemškem tržišču je posledica neuspeha novega vozila. Lansko leto so ga po samo 55'000 primerkih prenehali izdelovati. Kvalitativno je seveda vseeno boljši od Kangoo-ja, Berlinga, Corse Combo, Fiat Dobbla, Ford Turnea... ne tudi od VW Caddya. Za hec poglej dimenzije distančnika pri npr. Renault-ju, ter potem pri Mercedesu... takoj ti bo že na izgled jasno, kateri ima fizično več možnosti za daljše življenje :)
Vaneo je podobno kot Avantime, A2... neuspeli model, ki se ga dobi relativno poceni, glede na konkurenco oz. primerljivo s sorodniki znotraj istega proizvajalca. Malo ljudi jih je želelo kupiti, ko so bili novi, malo jih bo, ki jih bodo kupili rabljene. Nizko povpraševanje - nizka cena. Včasih se zgodi to celotni seriji nekega proizvajalca. V najbolj katastrofalnem primeru zadnjega desetletja: Rover.
Nekaj podobnega se dogaja s Seatom. Kanibalizem znotraj VAG, namišljena "športnost", konkurenca... bomo videli koliko časa bo VW še trpel izgubarja do ukinitve oz. prodaje.
Seveda se tržišče z leti spreminja in lahko pride do preobrata. Vsaj za Avantime se napoveduje, da zna biti na stara leta zelo cenjen. Dejansko le nekaterim vozilom uspe na stara leta biti bolj vreden, kot nov. Iz Opel-ovih logov sta to dva: GT in Kapitaen ali Admiral sem že pozabil.
Super Sonic - 1.4 75PS ni ravno najbolj kultiviran motor. Tudi razvoj ni bil nič posebnega, lepo so odrezali en valj. In ker je trivaljni, teoretično porabi manj, a je zato manj kultiviran: tresljaji, ropot. Škoda sama je drugače prekleto dobro skupaj dana. Nenazadnje so bili Čehi pred VW II veliko bolj cenjeni, kot danes Nemci.
Napake Fabie odražajo napake celega VAG konzerna: el. stekla rada odpovedo, motorji delajo preko CAN bus elektornike, ki občasno ne razume samega sebe, pri močnejših TDIjih od 100PS naprej je problem prenosa moči med sklopko in pogonsko gredjo, rad odpove tudi generator.
Opcija je še prejšnji Clio 1.5 Dci, ki ga lahko dobiš v razponu 60, 80 do 100PS. Razlogi za: veliko na tržišču - večja izbira, še vedno ga proizvajajo v NM, večina otroških bolezni odpravljena. Motor je dober. Sam ga imam v Kangooju. Živ, odziven, varčen... kaj še ostane velikim :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
gkovac ::
@ Stepni
hehehe... ko sem začel brat tvoj post sem reku "evo zmagovalca" ko sem pa prišel do konca me je pa vse minil :) tale peugojko mi je padel v oči, ker sem sam 8 let vozil 106-co in mi je bil res super avto. Z njim nisem imel nobenih večjih problemov.. dotrajanost materialov in pa kilometrina pa vedno ubije avte takšnega razreda (prej ali slej).
Z testno vožnjo Merive ni bilo še nič (razbil so jim testni avto) in čakam, da me pokliče ta teden... res me zanima kako se bo ta avto ogrezal, ker odkrito povedano se moja predraga najboilj zavzema lih za njega in še naprej ostaja moj najresnejši kandidat bi ga pa rad prej preizkusil. Golfa sva črtala, ker je predrag in ima v primerjavi z Merivo premalo prostora.. črtala sva pa tudi Berlingota ( ne morm jo prepričat, da je to lep avto).
No.. kot sem rekel... bom poročal kaj sem pogruntal z Merivo pa se javim.
hehehe... ko sem začel brat tvoj post sem reku "evo zmagovalca" ko sem pa prišel do konca me je pa vse minil :) tale peugojko mi je padel v oči, ker sem sam 8 let vozil 106-co in mi je bil res super avto. Z njim nisem imel nobenih večjih problemov.. dotrajanost materialov in pa kilometrina pa vedno ubije avte takšnega razreda (prej ali slej).
Z testno vožnjo Merive ni bilo še nič (razbil so jim testni avto) in čakam, da me pokliče ta teden... res me zanima kako se bo ta avto ogrezal, ker odkrito povedano se moja predraga najboilj zavzema lih za njega in še naprej ostaja moj najresnejši kandidat bi ga pa rad prej preizkusil. Golfa sva črtala, ker je predrag in ima v primerjavi z Merivo premalo prostora.. črtala sva pa tudi Berlingota ( ne morm jo prepričat, da je to lep avto).
No.. kot sem rekel... bom poročal kaj sem pogruntal z Merivo pa se javim.
lp,
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
____________________________________________
"Left to themselves, things tend to go from bad to worse."
Stepni Volk ::
Statistika je sicer neka relativna mera na katero se lahko zanašaš, a ti ne more podati vsega. Lahko se sicer odločiš za statistično najbolj zanesljiv avto, a to ne pomeni, da ne boš nikoli šel na servis izven servisnih terminov. Zato so nasveti na tem področju, kot že rečeno težki.
Merivin rabljen test ni dosegljiv on-line ali pa ga še niso opravili. Je pa test po 100 000 prevoženih kilometrih, kjer so ugotovili, da je 1.7CDTI motor vzdržljiv, protikorozijska zaščita dobra. Svetujejo le čiščenje in konzerviranje motornega prostora po vsaki zimi, zaradi umazanije in soli, ki jo tja nanese.
Merivin rabljen test ni dosegljiv on-line ali pa ga še niso opravili. Je pa test po 100 000 prevoženih kilometrih, kjer so ugotovili, da je 1.7CDTI motor vzdržljiv, protikorozijska zaščita dobra. Svetujejo le čiščenje in konzerviranje motornega prostora po vsaki zimi, zaradi umazanije in soli, ki jo tja nanese.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Super Sonic ::
No, še epilog te sage ;).
Zbirala sva med tremi avtomobili:
- Clio 1.5 dci
- Fabia 1.4 tdi
- Accent 1.5 crdi
Na koncu sva prišla do zaključka, da je bil Accent najbolj ugodna rešitev problema (sicer na dolgi rok bomo še vidli kako bo, a takšna je pač bila odločitev).
Če gremo po vrsti.
Najprej Clio.
Kot zakleto, je pred dnevi sodelavki dotični model Clia naredil totalno štalo. Crknil je (upam, da sem si zapomnil prav) računalnik za dovod goriva. Da bi to crknilo, je bojda možnosti 1:100000, ampak njej se je to zgodilo. Druga takšna stvar, je bilo dejstvo, da poznam kar nekaj ljudi, ki vozi Renault vozila in _nihče_ (razen določenih uporabnikov slo-techa) jih ne pohvali. Tu se mi je non-stop bliskala izjava Stepnega Volka, ki je dejal, da pri določenih vozilih nisi pripravljen odpuščati napak. Piko na i pa je predstavljalo dejstvo, da _nihče_ ni hotel dati več kot 12 mesecev garancije, čeprav so bila vozila praktično nova.
Škoda.
Ja, pri Fabiji je šlo nekaj hudo narobe. Lega na cesti dobra, položaj za volanom odličen, motor zelo soliden,... ampak Čehi so Čehi. Avto je bil letnik 2005/09, prevoženih je imel 5.000 km, garancija - 3 leta, toda pozor: avto je bil totalno brez (ampak brez) opreme. Za trenutek se mi je zazdelo, da nudijo kot dodatno opremo volan in kovinsko pedalko za gas (namesto plastične?). Fabia je bila brez opreme, najbolj pa se mi je zamerila zaradi tega, ker ni imela ABS sistema.
To se mi je zdelo zelo čudno saj na uradni strani piše, da ima vsaka Škoda Fabia ABS serijsko. V čem je bil problem te škode ne vem, dejsto pa je, da mi tudi prodajalec ni dal kakšnega zanesljivega občutka, da je s to Škodo vse ok.
Pa kljub vsemu, bi Škodo vzela pred Cliom (se opravičujem vsem fenom Renaulta).
Hyundai Accent (aka accident; Top Gear).
Prav zaprav je šlo za pravo presenečenje. Uporabnik Slo-Techa me je v naprej opozoril, da so tam kje je avto stal (Hyundai, Brnčičeva), namazani z vsemi žavbami. Izkazalo se je za 100% resnico. Odnos prodajalca je bil slab (po šolskih ocenah 1-5, bi mu dal -2), saj ni kazal pretirane volje, da avto proda. Pa vendar.
Sedenje v avtu me je presenetilo, poleg tega ima avto dokaj veliko nastavitev za prilagoditev voznika avtomobilu. Opreme je bilo veliko:
-zračna blazina 4x
-abs sistem
- ebd sistem
-klima
-potovalni računalnik, avtoradio + 4 zvočniki, meglenke, servo volan, daljinsko c. zaklepanje, bla, bla (skratka gre za TOP-K opremo, s skoraj vsem dodanim "šodrom").
Bolj kot vse, pa me je zanimal motor. Gre za 1.5 literski 3 valjni dizel s common rail tehnologijo. V oči mi je najprej padel podatek, da avto premore 82 KM. To vendarle ni tako malo, saj naprimer Golf V generacije (SDI) premore 75 KM. Prvi občutek je bil čuden, a sem se hitro navadil. Popeški so bili nenavadni. Avto je pospeševal dokaj solidno in predvsem čudno (kratka prva, kratka druga, izjemna tretja prestava,...). Zadnji dokaz je vendarle moral biti bolj očiten. Poklical sem prijatelja, ki vozi Golfa 4 SDI in ga z lahkoto "počil" dol na pospeševanju in končni hitrosti. Vem, gre za dizel, ki se ga ne "tiši", ampak na Top Gearu je bilo to prikazano tako, da sem imel občutek, da avto potrebuje dobro leto dni, da pride na 100km/h. Šok, vam rečem.
Avtu sem se posvetil 100% in ga stestiral na poligonu. Tam se je pokazalo:
-slab ABS sistem (ropot pri močnem zaviranju in slaba kontrola vozila pri močnem zaviranju, ki pa se jo na določen način, da skorigirat)
-dober EBD sistem
- (pre)mehko vzmetenje (celo življenje vozil nemce)
in failer prodajalca (avto je bil služben in je imel prevoženih 12500km). Izgleda, da je avto nekdo grdo butnil, zato je naredilo premak prednjega levega kolesa naprej in avto je na ravnem šel v desno. To se je kasneje odpravilo, prav pa mi je prišlo pri kasnejšem "cenkanju". Spustili so ceno in avto je v garanciji še dve leti in pol oz. 100.000 prevoženih km.
Na koncu se je bilo res, res težko odločiti. Hyundai ima več napak; hitro izgublja ceno, težko ga je prodati, določena izdelava določenih stvari je zelo, zelo "Češka", a takoj po drugi strani ogromno prednosti; nezanimiv za krajo (lahko ga odklenjenega s ključem v volanskem drogu pustiš sredi Fužin, pa ga noben noče), po testih dokaj zanesljiv (pred Fabio in Cliom), vozne lastnosti zadovoljive, po prebiranju knjigice sem dobil filing, da se da pol avta zamenjat doma v garaži, ta najin model je še dokaj atraktiven,...
Na koncu sem še enkrat zaokrožil in noben avto ni prepripričal bolj kot ostali. Odločale so malenkosti, kapirce, detalji. Tvegali smo, kako bo, bomo videli.
Še enkrat hvala vsem, ki ste namenili svoj čas tej temi, še posebej uporabnikoma Stepni Volk in nebivedu.
Še nekaj slik:
Zbirala sva med tremi avtomobili:
- Clio 1.5 dci
- Fabia 1.4 tdi
- Accent 1.5 crdi
Na koncu sva prišla do zaključka, da je bil Accent najbolj ugodna rešitev problema (sicer na dolgi rok bomo še vidli kako bo, a takšna je pač bila odločitev).
Če gremo po vrsti.
Najprej Clio.
Kot zakleto, je pred dnevi sodelavki dotični model Clia naredil totalno štalo. Crknil je (upam, da sem si zapomnil prav) računalnik za dovod goriva. Da bi to crknilo, je bojda možnosti 1:100000, ampak njej se je to zgodilo. Druga takšna stvar, je bilo dejstvo, da poznam kar nekaj ljudi, ki vozi Renault vozila in _nihče_ (razen določenih uporabnikov slo-techa) jih ne pohvali. Tu se mi je non-stop bliskala izjava Stepnega Volka, ki je dejal, da pri določenih vozilih nisi pripravljen odpuščati napak. Piko na i pa je predstavljalo dejstvo, da _nihče_ ni hotel dati več kot 12 mesecev garancije, čeprav so bila vozila praktično nova.
Škoda.
Ja, pri Fabiji je šlo nekaj hudo narobe. Lega na cesti dobra, položaj za volanom odličen, motor zelo soliden,... ampak Čehi so Čehi. Avto je bil letnik 2005/09, prevoženih je imel 5.000 km, garancija - 3 leta, toda pozor: avto je bil totalno brez (ampak brez) opreme. Za trenutek se mi je zazdelo, da nudijo kot dodatno opremo volan in kovinsko pedalko za gas (namesto plastične?). Fabia je bila brez opreme, najbolj pa se mi je zamerila zaradi tega, ker ni imela ABS sistema.
To se mi je zdelo zelo čudno saj na uradni strani piše, da ima vsaka Škoda Fabia ABS serijsko. V čem je bil problem te škode ne vem, dejsto pa je, da mi tudi prodajalec ni dal kakšnega zanesljivega občutka, da je s to Škodo vse ok.
Pa kljub vsemu, bi Škodo vzela pred Cliom (se opravičujem vsem fenom Renaulta).
Hyundai Accent (aka accident; Top Gear).
Prav zaprav je šlo za pravo presenečenje. Uporabnik Slo-Techa me je v naprej opozoril, da so tam kje je avto stal (Hyundai, Brnčičeva), namazani z vsemi žavbami. Izkazalo se je za 100% resnico. Odnos prodajalca je bil slab (po šolskih ocenah 1-5, bi mu dal -2), saj ni kazal pretirane volje, da avto proda. Pa vendar.
Sedenje v avtu me je presenetilo, poleg tega ima avto dokaj veliko nastavitev za prilagoditev voznika avtomobilu. Opreme je bilo veliko:
-zračna blazina 4x
-abs sistem
- ebd sistem
-klima
-potovalni računalnik, avtoradio + 4 zvočniki, meglenke, servo volan, daljinsko c. zaklepanje, bla, bla (skratka gre za TOP-K opremo, s skoraj vsem dodanim "šodrom").
Bolj kot vse, pa me je zanimal motor. Gre za 1.5 literski 3 valjni dizel s common rail tehnologijo. V oči mi je najprej padel podatek, da avto premore 82 KM. To vendarle ni tako malo, saj naprimer Golf V generacije (SDI) premore 75 KM. Prvi občutek je bil čuden, a sem se hitro navadil. Popeški so bili nenavadni. Avto je pospeševal dokaj solidno in predvsem čudno (kratka prva, kratka druga, izjemna tretja prestava,...). Zadnji dokaz je vendarle moral biti bolj očiten. Poklical sem prijatelja, ki vozi Golfa 4 SDI in ga z lahkoto "počil" dol na pospeševanju in končni hitrosti. Vem, gre za dizel, ki se ga ne "tiši", ampak na Top Gearu je bilo to prikazano tako, da sem imel občutek, da avto potrebuje dobro leto dni, da pride na 100km/h. Šok, vam rečem.
Avtu sem se posvetil 100% in ga stestiral na poligonu. Tam se je pokazalo:
-slab ABS sistem (ropot pri močnem zaviranju in slaba kontrola vozila pri močnem zaviranju, ki pa se jo na določen način, da skorigirat)
-dober EBD sistem
- (pre)mehko vzmetenje (celo življenje vozil nemce)
in failer prodajalca (avto je bil služben in je imel prevoženih 12500km). Izgleda, da je avto nekdo grdo butnil, zato je naredilo premak prednjega levega kolesa naprej in avto je na ravnem šel v desno. To se je kasneje odpravilo, prav pa mi je prišlo pri kasnejšem "cenkanju". Spustili so ceno in avto je v garanciji še dve leti in pol oz. 100.000 prevoženih km.
Na koncu se je bilo res, res težko odločiti. Hyundai ima več napak; hitro izgublja ceno, težko ga je prodati, določena izdelava določenih stvari je zelo, zelo "Češka", a takoj po drugi strani ogromno prednosti; nezanimiv za krajo (lahko ga odklenjenega s ključem v volanskem drogu pustiš sredi Fužin, pa ga noben noče), po testih dokaj zanesljiv (pred Fabio in Cliom), vozne lastnosti zadovoljive, po prebiranju knjigice sem dobil filing, da se da pol avta zamenjat doma v garaži, ta najin model je še dokaj atraktiven,...
Na koncu sem še enkrat zaokrožil in noben avto ni prepripričal bolj kot ostali. Odločale so malenkosti, kapirce, detalji. Tvegali smo, kako bo, bomo videli.
Še enkrat hvala vsem, ki ste namenili svoj čas tej temi, še posebej uporabnikoma Stepni Volk in nebivedu.
Še nekaj slik:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Stepni Volk ::
1.5 Crdi je common rail, kar pomeni, da ima črpalko, ki pod visokim (nekajkratni atmosferski) pritiskom pošilja dizelsko gorivo po skupnem vodu v motor.
To ne moreš in ne smeš enačiti z "ljudskim" SDI - atmosferskim dizlom.
Idealne odločitve tako ni. Končni ocenjevalec si vedno ti sam. Vsak izmed nas ima svoj pogled na svet, okus... itd. Za vsako vozilo lahko najdeš dolg spisek napak, ter nekaj lastnikov, ki so imeli probleme z njim (pri Renault-jih imaš najmanj dela z iskanjem, saj jih je tudi največ na cesti).
Želim ti srečo ob uporabi... kar je tudi v današnjici očitno najbolj pomembno... ter predvsem, da na BBC Prime ne vidiš Top Gear testa svojega vozila. Lahko bi bil zelo užaljen.
To ne moreš in ne smeš enačiti z "ljudskim" SDI - atmosferskim dizlom.
Idealne odločitve tako ni. Končni ocenjevalec si vedno ti sam. Vsak izmed nas ima svoj pogled na svet, okus... itd. Za vsako vozilo lahko najdeš dolg spisek napak, ter nekaj lastnikov, ki so imeli probleme z njim (pri Renault-jih imaš najmanj dela z iskanjem, saj jih je tudi največ na cesti).
Želim ti srečo ob uporabi... kar je tudi v današnjici očitno najbolj pomembno... ter predvsem, da na BBC Prime ne vidiš Top Gear testa svojega vozila. Lahko bi bil zelo užaljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
Super Sonic ::
"ter predvsem, da na BBC Prime ne vidiš Top Gear testa svojega vozila. Lahko bi bil zelo užaljen."
Ta posnetek sem tud videl. Ne vem. Gre za to, da je Hyundai vrgel ven več serij Accenta. In ta moj, je zadnji v seriji, ker letos pride nov Accent.
Na Top Gearu so testirali eno serijo pred tem. Vem, ne pomaga veliko, bi te pa presenetilo, če ti povem, da je Accent letnik 2001 na crash testu dobil 2 zvezdice, letnik 2004 - 3 zvezdice, ta, novejši pa 4,5. Nek napredek je, pa tud tako zelo "green", ni vse. In tudi 18 sekund ne rabi avto da pride do 100km/h (pa boljše, da ne dobijo v roke SDI inačico Golfa, ker je ta še počasnejši).
Že to, da na Top Gearu izberejo GTI inačico vozila, za naj vozilo, pa mi pove preveč. Nisem racing usmerjen.
Pa hvala!
Ta posnetek sem tud videl. Ne vem. Gre za to, da je Hyundai vrgel ven več serij Accenta. In ta moj, je zadnji v seriji, ker letos pride nov Accent.
Na Top Gearu so testirali eno serijo pred tem. Vem, ne pomaga veliko, bi te pa presenetilo, če ti povem, da je Accent letnik 2001 na crash testu dobil 2 zvezdice, letnik 2004 - 3 zvezdice, ta, novejši pa 4,5. Nek napredek je, pa tud tako zelo "green", ni vse. In tudi 18 sekund ne rabi avto da pride do 100km/h (pa boljše, da ne dobijo v roke SDI inačico Golfa, ker je ta še počasnejši).
Že to, da na Top Gearu izberejo GTI inačico vozila, za naj vozilo, pa mi pove preveč. Nisem racing usmerjen.
Pa hvala!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Phoebus ::
Ja itak, izbrali so naj varjanto accenta in zaključili da je sranje
Ne, sej accent je "prijazen" in trpežen mali avtek... samo na TG ga ne marajo
Ne, sej accent je "prijazen" in trpežen mali avtek... samo na TG ga ne marajo
sebastjan v ::
Stepni Volk
Po prebiranju tvojih postov človek dobi občutek, da skoraj ni razlik v kvaliteti (številu okvar) med posameznimi avt. znamkami oz. da moraš imeti srečo.
S tem se popolnoma strinjam, če gre tu za evropske znamke, ne strinjam pa se, da to velja za japonske, ki so sicer razred zase. Res mogoče da na začetku po prvem, drugem, tretjem letu ni po statistiki velike razlike okvar med prvim in desetim mestom, po tem času se pa razlika števila okvar bistveno razlikuje
Primer, ki se ga spomnim 5-6 let nazaj , za primerjavo števila okvar med toyoto carino E, pa med opel vectro l.96-97, 3 leta vožnje. Vectra je imela 33 X več okvar kot carina E
Je pa res, da eni dajo več na izgled avtomobila, prestižnost znamke, eni na kvaliteto - jaz recimo, eni na opremo...
Res pa je tudi, da japonci ne znajo delati ( to velja predvsem za manjše avtomobile yaris, micra) lepih avtomobilov.
Po prebiranju tvojih postov človek dobi občutek, da skoraj ni razlik v kvaliteti (številu okvar) med posameznimi avt. znamkami oz. da moraš imeti srečo.
S tem se popolnoma strinjam, če gre tu za evropske znamke, ne strinjam pa se, da to velja za japonske, ki so sicer razred zase. Res mogoče da na začetku po prvem, drugem, tretjem letu ni po statistiki velike razlike okvar med prvim in desetim mestom, po tem času se pa razlika števila okvar bistveno razlikuje
Primer, ki se ga spomnim 5-6 let nazaj , za primerjavo števila okvar med toyoto carino E, pa med opel vectro l.96-97, 3 leta vožnje. Vectra je imela 33 X več okvar kot carina E
Je pa res, da eni dajo več na izgled avtomobila, prestižnost znamke, eni na kvaliteto - jaz recimo, eni na opremo...
Res pa je tudi, da japonci ne znajo delati ( to velja predvsem za manjše avtomobile yaris, micra) lepih avtomobilov.
sebo
Eru ::
Jaz pi samo pristavil. Ko dobite servisno knjigo vedno pokličite na servis (tudi če v tujini) in vprašajte ali so oni servisirali ta avto in kdaj je bil zadnji sevis, ter to poglejte v knjigi. Kupite avto ki ima čim "starejši" motor (da prodajajo enak motor že dalj časa), ker je ta doživel največ popravkov. Zanima pa me tudi zakaj pravite ne dizel, če manj kot 20k na leto... Sam sem kupil passata 19tDI z 120k km starega 4 leta, mislim ga imeti 10 let, naredim malo manj kot 20k na leto. Se splača =) Aja pa še nekaj 1.2 bencinar in 1.9SDI poraba je že mogoče podobna, kaj pa ko prideš do klanca?
stromar ::
Aja pa še nekaj 1.2 bencinar in 1.9SDI poraba je že mogoče podobna, kaj pa ko prideš do klanca?
Ko sem iz Polota SDI 60KM prišel na Puntota 55, se mi je zdel raketa proti Polotu. Pri Polotu sem moral v nek klanec obvezno šaltat v 4, s puntom sem šel v istega brez težav v 5.
Lp
stromar ::
Vozil sem takega klik
Sem mislil da sta približno enako težka
Sem mislil da sta približno enako težka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stromar ()
profii ::
da še jaz nekaj povem glede mojih izkušenj pri renaultu. gre za clio 1.2 letnik 1999
napake:
-volan obrneš do polovice...zavija...ga še obrneš ...zavija isto kot prej.
-pol gasa je mrtvega
-slabo pospeševanje (res da je 1.2 samo to je dost sam za šajtrgo pa drva vozt)
-izdelava podpovprečna
-če sedim notr več kot pol ure me hrbet boli za znort
-ni prostorn avto
-preglednost kokr je majhen povprečna
-za moje pojme nikakva lega na cesti
(prigoda z prejšnega tedna: na avtocesti se mi je na rit zalimal clio dci. jaz sem bil z tdi-jem. s principa ga nisem hotel spustiti naprej ker je bil preveč pametn. tiščal se mi je za rit do 180(po števcu - po računalniku do slabih 170) potem ga je pa zmankalo. nakar sem tečneža spustu pred sebe. pa sm mu šel jaz malo dihat za ovratnik. ni se mi oddaljil tud za pol metra ne. pa je mislu kakšn stroj ma k je bil u zavetrju. pa 200kg lažji avto.)
ne mi zdaj govort da je clijo oh in sploh avto. deli so dragi k žafran (vodilo za šipo - 70k(železna šina pa mal plastike k šipo drži)). rajši si kupim rablen avto star 5 let za isti dnar (golf Iv, hondo civic...nekaj takega(večji avto, več opreme, večja varnost - manjši dnar))
clio je avto za tiste ki ne zahtevajo od avta nič drugega kot 2km na dan za v trgovino in nazaj pa še to je useeno če v plastičn blatnik mal ruknejo.
napake:
-volan obrneš do polovice...zavija...ga še obrneš ...zavija isto kot prej.
-pol gasa je mrtvega
-slabo pospeševanje (res da je 1.2 samo to je dost sam za šajtrgo pa drva vozt)
-izdelava podpovprečna
-če sedim notr več kot pol ure me hrbet boli za znort
-ni prostorn avto
-preglednost kokr je majhen povprečna
-za moje pojme nikakva lega na cesti
(prigoda z prejšnega tedna: na avtocesti se mi je na rit zalimal clio dci. jaz sem bil z tdi-jem. s principa ga nisem hotel spustiti naprej ker je bil preveč pametn. tiščal se mi je za rit do 180(po števcu - po računalniku do slabih 170) potem ga je pa zmankalo. nakar sem tečneža spustu pred sebe. pa sm mu šel jaz malo dihat za ovratnik. ni se mi oddaljil tud za pol metra ne. pa je mislu kakšn stroj ma k je bil u zavetrju. pa 200kg lažji avto.)
ne mi zdaj govort da je clijo oh in sploh avto. deli so dragi k žafran (vodilo za šipo - 70k(železna šina pa mal plastike k šipo drži)). rajši si kupim rablen avto star 5 let za isti dnar (golf Iv, hondo civic...nekaj takega(večji avto, več opreme, večja varnost - manjši dnar))
clio je avto za tiste ki ne zahtevajo od avta nič drugega kot 2km na dan za v trgovino in nazaj pa še to je useeno če v plastičn blatnik mal ruknejo.
Stepni Volk ::
sebastjan v - žal je točno tako pri čisto vseh proizvajalcih. Lahko naletiš na slab "letnik" in si potem dober znanec servisov.
Glede japoncev pa, Toyota je ravno imela vpoklic skoraj milijona vozil med katerimi sta tudi Corolla in Prius.
Mazda je v lasti Forda. Ne v celoti, le lastniško kontrolni delež. Zato si večino delov, podvozje, menjalnike, motorje delijo: Ford, Jaguar, Mazda in Volvo.
Ker pri Dizelskih motorjih Ford sodeluje s PSA, pomeni, da se pod omenjenimi znamkami skrivajo pravzaprav Citroen/Peugeotjevi dizli.
Ker Toyota prav tako sodeluje s PSAjem, so mali dizli spet Citroen/Peugeotjevi.
FSI tehnologija v VAG je Toyotina. VW je v zameno Toyoti dal TDI... a se je potem le ta vseeno odločila za common rail.
Dizli v GM so mešano japonsko, nemško italijanski. 1.7 je Isuzujev. Torej japonski. Našlo se ga je tudi v prejšnji generacije Honde Civic, kot Opel/Vauxhall/Sirion/Cherovlett/Holdenih..
itd, itd...
Sodelovanja, lastništva in izmenjave tehnologij je toliko, da je težko vsem slediti. Tako ali tako večino avtomobila ne sestavi podjetje katerega znamka potem krasi avtomobil (Johnson, Delphi, TRV, Look, Mahle, Bosh, Siemens, Hela...). Zato trditi nekaj o "japonskih", "nemških" in podobnih lastnostih ni najbolj politično korektno.
Lahko govorimo le o japonskemu načinu proizvodnje. Toda glej ga zlomka... bratranci Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107 nastajajo vsi v isti slovaški tovarni (Slovaki na uro stanejo manj kot Kitajci).
Globalizacija je zelo premešala karte. Zelo.
Glede japoncev pa, Toyota je ravno imela vpoklic skoraj milijona vozil med katerimi sta tudi Corolla in Prius.
Mazda je v lasti Forda. Ne v celoti, le lastniško kontrolni delež. Zato si večino delov, podvozje, menjalnike, motorje delijo: Ford, Jaguar, Mazda in Volvo.
Ker pri Dizelskih motorjih Ford sodeluje s PSA, pomeni, da se pod omenjenimi znamkami skrivajo pravzaprav Citroen/Peugeotjevi dizli.
Ker Toyota prav tako sodeluje s PSAjem, so mali dizli spet Citroen/Peugeotjevi.
FSI tehnologija v VAG je Toyotina. VW je v zameno Toyoti dal TDI... a se je potem le ta vseeno odločila za common rail.
Dizli v GM so mešano japonsko, nemško italijanski. 1.7 je Isuzujev. Torej japonski. Našlo se ga je tudi v prejšnji generacije Honde Civic, kot Opel/Vauxhall/Sirion/Cherovlett/Holdenih..
itd, itd...
Sodelovanja, lastništva in izmenjave tehnologij je toliko, da je težko vsem slediti. Tako ali tako večino avtomobila ne sestavi podjetje katerega znamka potem krasi avtomobil (Johnson, Delphi, TRV, Look, Mahle, Bosh, Siemens, Hela...). Zato trditi nekaj o "japonskih", "nemških" in podobnih lastnostih ni najbolj politično korektno.
Lahko govorimo le o japonskemu načinu proizvodnje. Toda glej ga zlomka... bratranci Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107 nastajajo vsi v isti slovaški tovarni (Slovaki na uro stanejo manj kot Kitajci).
Globalizacija je zelo premešala karte. Zelo.
K0K0 ::
Bom kar tole temo ponucu
Brat je danes v avtohiši kupil ravljenega pežoja 206. Nategnil so ga po dolgem in počes idiot je avto kupil na parkirišču niti probal ga ni obenem pa podpisal pogodbo v kateri piše da je seznanjen z stanjem vozila in se odpoveduje vsem kasnejšim reklamacijam.
Nekje sem zasledil da je morajo avtohiše dati garancijo tudi na rablejena vozila. Sam a to velja tud v primeru take pogodbe?
Ko ga je hotel registrirat so ugotovili da prodajalec ni overjene kupoprodajne pogodbe z prejšnim lastnikom ki pa je v Italiji. Potem je prišel tip iz avtohiše za 4k podkupil uno babo obljubil da bo prunesel papirje in avto se je naenkrat dalo registrirat .
Na avtu je takoj crknil senzor za temperaturo (verjetno že prej ni delu) tko da je mislu da je zakuhu.
Brat je danes v avtohiši kupil ravljenega pežoja 206. Nategnil so ga po dolgem in počes idiot je avto kupil na parkirišču niti probal ga ni obenem pa podpisal pogodbo v kateri piše da je seznanjen z stanjem vozila in se odpoveduje vsem kasnejšim reklamacijam.
Nekje sem zasledil da je morajo avtohiše dati garancijo tudi na rablejena vozila. Sam a to velja tud v primeru take pogodbe?
Ko ga je hotel registrirat so ugotovili da prodajalec ni overjene kupoprodajne pogodbe z prejšnim lastnikom ki pa je v Italiji. Potem je prišel tip iz avtohiše za 4k podkupil uno babo obljubil da bo prunesel papirje in avto se je naenkrat dalo registrirat .
Na avtu je takoj crknil senzor za temperaturo (verjetno že prej ni delu) tko da je mislu da je zakuhu.
sebastjan v ::
@Stepni Volk
Kratek komentar na tvoj post :
Ni vse tako črno-belo, kot ti prikazuješ.
Še vedno je japonski avto, kljub izmenjavi tehnologij boljši od evropskih, to na koncu koncev imaš tega na netu malo morje statistik, tabel, primerjav, forumov,... Ne bi bilo v Usa skoraj 40% novih avtov, ki se prodajo na leto japonskih, če bi bilo to tako enostavno
Če je pa toyota NEKAJKRAT v svoji zgodovini klicala avte na servis, je pa to zelo fer od njih, in ena od redkih tovarn, ki priznavajo svoje redke napake v prizvodnji, da ne govorim od določenih evropskih znamk, ki jim po (ali še prej) nekaj letih začne crkavat ali motorna elektronika, mehanizem za odpiranje stekel, svetijo lučke za airbag, pregori katalizator, pa kljub temu morajo plačati za nov del, ker tovarna ne prizna napak. V kakšni mazdi 6, toyoti avesnsis ali hondi accord ne boš našel kakega drugorazrednega štarterja, alternatorja od boscha, ali še kakšnega slabšega ( tiste, ki uporablja renault), namreč bojo od matsushite, matsuija, hitachija
Fsi tehnologija je pa prvotno od Mitsubishija motorja Gdi, on jih je pa zaradi prevelikih emisij NOx in težavne, zapletene konstrukcije motorja in katallizatorja ukinil. Toyota je potem rešila ta problem s katalizatorjem
No ja, tudi, ko gre za izmenjavo tehnologije, nikjer ne piše da sta dve iste tehnologije, nerejene v dveh različnih tovarnah enake kvalitete
Kratek komentar na tvoj post :
Ni vse tako črno-belo, kot ti prikazuješ.
Še vedno je japonski avto, kljub izmenjavi tehnologij boljši od evropskih, to na koncu koncev imaš tega na netu malo morje statistik, tabel, primerjav, forumov,... Ne bi bilo v Usa skoraj 40% novih avtov, ki se prodajo na leto japonskih, če bi bilo to tako enostavno
Če je pa toyota NEKAJKRAT v svoji zgodovini klicala avte na servis, je pa to zelo fer od njih, in ena od redkih tovarn, ki priznavajo svoje redke napake v prizvodnji, da ne govorim od določenih evropskih znamk, ki jim po (ali še prej) nekaj letih začne crkavat ali motorna elektronika, mehanizem za odpiranje stekel, svetijo lučke za airbag, pregori katalizator, pa kljub temu morajo plačati za nov del, ker tovarna ne prizna napak. V kakšni mazdi 6, toyoti avesnsis ali hondi accord ne boš našel kakega drugorazrednega štarterja, alternatorja od boscha, ali še kakšnega slabšega ( tiste, ki uporablja renault), namreč bojo od matsushite, matsuija, hitachija
Fsi tehnologija je pa prvotno od Mitsubishija motorja Gdi, on jih je pa zaradi prevelikih emisij NOx in težavne, zapletene konstrukcije motorja in katallizatorja ukinil. Toyota je potem rešila ta problem s katalizatorjem
No ja, tudi, ko gre za izmenjavo tehnologije, nikjer ne piše da sta dve iste tehnologije, nerejene v dveh različnih tovarnah enake kvalitete
sebo
5pellfire ::
Vidim da se kr spoznate na jeklene konjičke pa mam eno vprašanje.
Razmišljam o nakupu Nissan Note-a, pa me zanima kakšne izkušnje imate z
Nissani ...predvsem zanesljivosti, vzdrževanja itd. Kateri motor bi bil boljši
za ta avto...1.4 ali 1.6 ...divljam ne tako da hitrost in pospeški niti niso tak
važni...bolj me zanima povpračne poraba in sama ekonomija vožnje.
Priporočite lahko tudi kakšen podoben avto...cena nekje do 3mio SIT ...max.
Trenutno vozim Fiat Tipo 1.6letnik 1993 ampak ta moja gara pije bencin da ni
res...zdaj če grem v nakup rabljenega avta se bojim da pod 2mio ne dobim kaj
pametnega...potem se mi bolj splača vzet Note-a za 3mio.
V glavnem rad bi dobil (malo večji) zanesljiv družinski avto, kjer vzdrževanje
ne zahteva najemanja kreditov
Razmišljam o nakupu Nissan Note-a, pa me zanima kakšne izkušnje imate z
Nissani ...predvsem zanesljivosti, vzdrževanja itd. Kateri motor bi bil boljši
za ta avto...1.4 ali 1.6 ...divljam ne tako da hitrost in pospeški niti niso tak
važni...bolj me zanima povpračne poraba in sama ekonomija vožnje.
Priporočite lahko tudi kakšen podoben avto...cena nekje do 3mio SIT ...max.
Trenutno vozim Fiat Tipo 1.6letnik 1993 ampak ta moja gara pije bencin da ni
res...zdaj če grem v nakup rabljenega avta se bojim da pod 2mio ne dobim kaj
pametnega...potem se mi bolj splača vzet Note-a za 3mio.
V glavnem rad bi dobil (malo večji) zanesljiv družinski avto, kjer vzdrževanje
ne zahteva najemanja kreditov
Stepni Volk ::
Note je "popravljeni" Modus. Le ta ima resnično poddimenzioniran prtljažnik za pravi družinski avtomobil. Note je to popravil, a za dva otroka in psa ni prostora :)
Note je večino notranjih rešitev podedoval od Micre.
V povprečju imajo japonci dražje rezervne dele, a glede na skupno zasnovo Clia, Moduas, Micre in Note-a se kar nekaj delov prekriva. Prednost je tudi daljša garancija.
Minus je, da je avto nov, morebitne otroške bolezni še neodpravljene. A hkrati zasnovan na že obstoječih platformah in motorjih... kar naj bi zmanjšalo količino otroških bolezni. A to je težko napovedati. Vprašaj Dannya ali Maručo :)
Prakso naj omeni, kdo ki vozilo poseduje. Sam ga še nisem vozil / testiral.
Note je večino notranjih rešitev podedoval od Micre.
V povprečju imajo japonci dražje rezervne dele, a glede na skupno zasnovo Clia, Moduas, Micre in Note-a se kar nekaj delov prekriva. Prednost je tudi daljša garancija.
Minus je, da je avto nov, morebitne otroške bolezni še neodpravljene. A hkrati zasnovan na že obstoječih platformah in motorjih... kar naj bi zmanjšalo količino otroških bolezni. A to je težko napovedati. Vprašaj Dannya ali Maručo :)
Prakso naj omeni, kdo ki vozilo poseduje. Sam ga še nisem vozil / testiral.
5pellfire ::
Hvala...zaenkrat samo en otrok in pes (bolj mali)
Grem gledat te dni...pa bomo potem videli kak bo vtis.
BTW, kateri motor je bolj primeren za ta avto 1.4 ali 1.6 ...gre se mi predvsem za
čim manjšo porabo goriva samo se bojim da bi bil 1.4 prešvoh in bi se bolj matral in
s tem tudi bolj pil bencin.
Grem gledat te dni...pa bomo potem videli kak bo vtis.
BTW, kateri motor je bolj primeren za ta avto 1.4 ali 1.6 ...gre se mi predvsem za
čim manjšo porabo goriva samo se bojim da bi bil 1.4 prešvoh in bi se bolj matral in
s tem tudi bolj pil bencin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 5pellfire ()
Primoz78 ::
Nissan Note trenutno testirajo na Mobisux-u...mogoce bo test kmalu zunaj...drugace pa poskusi ce je v kaki reviji AMZS ce je morda test...
Lp Primoz
p.s. Tukaj so ga testirali...najdi.si dela cudeze
Lp Primoz
p.s. Tukaj so ga testirali...najdi.si dela cudeze
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Primoz78 ()
klemen22 ::
5pellfire: jaz bi ti priporočal 1.6. Da ne boš ravno trepetal za življenje ko boš prehiteval kakšnega šleparja pred sabo. Razlika je zagotovo opazna. In verjetno kuri še manj benza. Sploh če je avto polno naložen. Torej glasujem za 1.6
Spet nekdo ki mokro sanja na statistične podatke in si verjetno lasti japonca ter misli ker dober deal je naredu. Poglej, pri nakupu avta se lahko naserješ pri japoncu, evropejcu ali amerikancu. In 2-3% boljši statistični podatki povvprečno za japonske avte povedo bore bore malo. Kar malo povpraši koga ki dela na Toyota servisu da le niso brez nedolžnih napak tile japonci in tudi serijskih je precej. Tako kot pri Evropejcih. Sicer pa tako: če kupujete nov avto se nikoli ne splača kupovati PRVE serije. Bolje počakati 2-3 leta ko se model uteče ter so pač prve serijske napake ponavadi že popravljene. Kar spomnite se vsaj Peugeotov 206 ki so meli u začetku neverjetno apnast menjalnik, ki so ga z poznejšimi modeli izboljšali (malo).
Še vedno je japonski avto, kljub izmenjavi tehnologij boljši od evropskih
Spet nekdo ki mokro sanja na statistične podatke in si verjetno lasti japonca ter misli ker dober deal je naredu. Poglej, pri nakupu avta se lahko naserješ pri japoncu, evropejcu ali amerikancu. In 2-3% boljši statistični podatki povvprečno za japonske avte povedo bore bore malo. Kar malo povpraši koga ki dela na Toyota servisu da le niso brez nedolžnih napak tile japonci in tudi serijskih je precej. Tako kot pri Evropejcih. Sicer pa tako: če kupujete nov avto se nikoli ne splača kupovati PRVE serije. Bolje počakati 2-3 leta ko se model uteče ter so pač prve serijske napake ponavadi že popravljene. Kar spomnite se vsaj Peugeotov 206 ki so meli u začetku neverjetno apnast menjalnik, ki so ga z poznejšimi modeli izboljšali (malo).
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: klemen22 ()
sebastjan v ::
Klemen
Povedal bo takole : pri naši hiši imamo 4 japonske avtomobile, eden je star 16 let, eden 10, eden 6, eden pa 3, za prve tri lahko mirno trdim (ker so že toliko stari), da je bil to dober DEAL!
Pri NOBENEM od teh ni prišlo do nebene napake v tem času, poznam tudi veliko ljudi, ki imajo japonske avte, pa se nobenemu ni pokvarilo popolnoma nič oz. skoraj nič, pa če je bil star 5 ali 15 let. Na drugi strani, pa ne poznam primera, pa naj bo to VW, bmw , seat, škoda, bog ne daj renault ali peugeot, da se ne bi kaj pokvarilo. Poznam mehanika, ki popravlja vse vrste avtomobilov, poznam tudi enega iz tehničnih pregledov, ki so v bližini, tako, da te stvari izvem iz prve roke, ki na temeljijo samo na statistikah. V večini primerov, sploh, ko grejo v leta ni razlika samo v 2-3 %, recimo lexus-bmw je 1:3 ...
Povedal bo takole : pri naši hiši imamo 4 japonske avtomobile, eden je star 16 let, eden 10, eden 6, eden pa 3, za prve tri lahko mirno trdim (ker so že toliko stari), da je bil to dober DEAL!
Pri NOBENEM od teh ni prišlo do nebene napake v tem času, poznam tudi veliko ljudi, ki imajo japonske avte, pa se nobenemu ni pokvarilo popolnoma nič oz. skoraj nič, pa če je bil star 5 ali 15 let. Na drugi strani, pa ne poznam primera, pa naj bo to VW, bmw , seat, škoda, bog ne daj renault ali peugeot, da se ne bi kaj pokvarilo. Poznam mehanika, ki popravlja vse vrste avtomobilov, poznam tudi enega iz tehničnih pregledov, ki so v bližini, tako, da te stvari izvem iz prve roke, ki na temeljijo samo na statistikah. V večini primerov, sploh, ko grejo v leta ni razlika samo v 2-3 %, recimo lexus-bmw je 1:3 ...
sebo
klemen22 ::
Da te negiram:
Spet nekaj v smislu. Zvedu sem od moje babice, ta od svojega brata, lej pa tut un sosed je neki povedu.
Isto kot zgoraj.
Aha zelo kredibilno. In verjetno je ta mehanik in pa ta iz tehničnega tudi mojster v statističnem računanju. Ker razmerje pri nas med evropejci:japonci je hudo v korist prvih. Tako da en mehanik ne more objektivno oceniti vsega skupaj. AJa pa če je mehanik ki popravlja vse potem popravlja verjetno bolj kakšne stare avtomobile tja 10 let right? Pojdi malo povprašat kakšnega mladega serviserja na Toyoto kakšne so kaj okvare Yarisov, Corrol, ipd.
A to je spet tvoj mehanik izračunal? Verjetno je v letu imel na delu 1 lexusa in 3 BMWje.
Pač poglej. Vsak svojega konja hvali. Sej meni se bimmer tudi še ni nič polomil pa ne govorim kako je sedaj BMW superioren, samo me pa malo jezi pretirano hvaljenje japoncev ki se skoraj toliko kvarijo kot vsi ostali. Za 2% razlike meni totalno doli visi. Še vedno pa je pač največji dejavnik sreča na kakšen voz naletiš. Lahko kupiš novo Lado 10ko in ti bo delala 20 let s samo rednimi servisi, lahko pač kupiš Mercedes SLa in ti bo crknil 100km po tem ko si zapustil avtosalon.
Pri NOBENEM od teh ni prišlo do nebene napake v tem času, poznam tudi veliko ljudi, ki imajo japonske avte, pa se nobenemu ni pokvarilo popolnoma nič oz. skoraj nič, pa če je bil star 5 ali 15 let.
Spet nekaj v smislu. Zvedu sem od moje babice, ta od svojega brata, lej pa tut un sosed je neki povedu.
Na drugi strani, pa ne poznam primera, pa naj bo to VW, bmw , seat, škoda, bog ne daj renault ali peugeot, da se ne bi kaj pokvarilo.
Isto kot zgoraj.
Poznam mehanika, ki popravlja vse vrste avtomobilov, poznam tudi enega iz tehničnih pregledov, ki so v bližini, tako, da te stvari izvem iz prve roke,
Aha zelo kredibilno. In verjetno je ta mehanik in pa ta iz tehničnega tudi mojster v statističnem računanju. Ker razmerje pri nas med evropejci:japonci je hudo v korist prvih. Tako da en mehanik ne more objektivno oceniti vsega skupaj. AJa pa če je mehanik ki popravlja vse potem popravlja verjetno bolj kakšne stare avtomobile tja 10 let right? Pojdi malo povprašat kakšnega mladega serviserja na Toyoto kakšne so kaj okvare Yarisov, Corrol, ipd.
V večini primerov, sploh, ko grejo v leta ni razlika samo v 2-3 %, recimo lexus-bmw je 1:3 ...
A to je spet tvoj mehanik izračunal? Verjetno je v letu imel na delu 1 lexusa in 3 BMWje.
Pač poglej. Vsak svojega konja hvali. Sej meni se bimmer tudi še ni nič polomil pa ne govorim kako je sedaj BMW superioren, samo me pa malo jezi pretirano hvaljenje japoncev ki se skoraj toliko kvarijo kot vsi ostali. Za 2% razlike meni totalno doli visi. Še vedno pa je pač največji dejavnik sreča na kakšen voz naletiš. Lahko kupiš novo Lado 10ko in ti bo delala 20 let s samo rednimi servisi, lahko pač kupiš Mercedes SLa in ti bo crknil 100km po tem ko si zapustil avtosalon.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: klemen22 ()
sebastjan v ::
Klemen
Vse zgoraj našteto drži, sem pač napisal na čem temelji moj post, če bi hotel napisati vse, kaj sem videl, slišal, bral inpd enostavno tu ni prostora in časa.
Vem, da so tudi pri toyoti problemi, vendar ne gre za takšne banalne probleme, kot so pri drugih proizvajacih - motorji, menjalniki, elektronika, podvozje, mehanizmi za šipe ...
Če mi ne verjameš, je pač tvoj problem.
Glede bmw-lexus, sem se malo zmotil, je pa subaru-bmw skoraj 3x razlika. Evo link
www.autonet.ca/News/story.cfm?story=/Ne...
Vse zgoraj našteto drži, sem pač napisal na čem temelji moj post, če bi hotel napisati vse, kaj sem videl, slišal, bral inpd enostavno tu ni prostora in časa.
Vem, da so tudi pri toyoti problemi, vendar ne gre za takšne banalne probleme, kot so pri drugih proizvajacih - motorji, menjalniki, elektronika, podvozje, mehanizmi za šipe ...
Če mi ne verjameš, je pač tvoj problem.
Glede bmw-lexus, sem se malo zmotil, je pa subaru-bmw skoraj 3x razlika. Evo link
www.autonet.ca/News/story.cfm?story=/Ne...
sebo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sebastjan v ()
Stepni Volk ::
sebastjan, klemen - nakup avtomobila je tudi religija. Pač eden verjame to, drugi nekaj drugega. Vse statistike imajo svoje napake. ADACova zajema samo vozila, ki jih je na cesti "pobral" ADAC (nemški AMZS). Za vse ostale, ki so jih ljudje odvlekli sami ali druge službe seveda nimajo podatkov.
Če pogledam sebe, niti enkrat nisem klical AMZS, temveč se problema rešil direktno: popravil oz. zvlekel avto do mehanika. S tem dejanjem sem izboljševal uradno statistiko :)
Drug problem so ANKETE, tipa Auto Bild, BBC; JD Powers itd... tu ljudje opisujejo občutek. Zato bo nekdo, ki je kupil avto za 40'000 EUR znorel, če mu bo gumica na vetorbranskem steklu škripala, kupec avtomobila pod 10'000 EUR niti ne. Kupil bo novo in zamenjal.
Vse je relativno.
1.6 bencinski motor je najbolj pogost motor v golfovem segmentu vozil. Ker je tu "največja gužva" sledi, da so ti motorji optimistično gledano najbolj optimalni, preverjeni... ter gledano pesimistično: se pri izdelavi najbolj vračuje.
Če pogledam sebe, niti enkrat nisem klical AMZS, temveč se problema rešil direktno: popravil oz. zvlekel avto do mehanika. S tem dejanjem sem izboljševal uradno statistiko :)
Drug problem so ANKETE, tipa Auto Bild, BBC; JD Powers itd... tu ljudje opisujejo občutek. Zato bo nekdo, ki je kupil avto za 40'000 EUR znorel, če mu bo gumica na vetorbranskem steklu škripala, kupec avtomobila pod 10'000 EUR niti ne. Kupil bo novo in zamenjal.
Vse je relativno.
1.6 bencinski motor je najbolj pogost motor v golfovem segmentu vozil. Ker je tu "največja gužva" sledi, da so ti motorji optimistično gledano najbolj optimalni, preverjeni... ter gledano pesimistično: se pri izdelavi najbolj vračuje.
Gogo ::
Živjo
Zanima me vaše mnenje o Honda Yazz-u. kakšen avto je to: se kvari, deli, itd. Je dober deal kupit rabljenega? kakšen motor je optimalen zanj, bencinar jasno.
PS. Imam Rover 416 Si z dodatno opremo in letnik 96, 142.000 km. Se mi ga splača menjat ali vozit do konca? Se ne kvari in samo tankam in vozim.
gogo
Zanima me vaše mnenje o Honda Yazz-u. kakšen avto je to: se kvari, deli, itd. Je dober deal kupit rabljenega? kakšen motor je optimalen zanj, bencinar jasno.
PS. Imam Rover 416 Si z dodatno opremo in letnik 96, 142.000 km. Se mi ga splača menjat ali vozit do konca? Se ne kvari in samo tankam in vozim.
gogo
Gigabyte Aorus B550 Elite|Ryzen 3 3100|GeForce GT 1030|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|
TG Delta RGB 16GB CL 16|ADATA XPG SX8200 PRO 512GB NVMe SSD M.2|
Chieftec Photon Series 650W RGB ATX| Antec PerformanceOne P7 Silent Black|
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gogo ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenega avtka.Oddelek: Loža | 3426 (2601) | globoko grlo |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 20340 (16122) | Goldee |
» | Kater avtoOddelek: Loža | 1873 (1646) | stromar |
» | Pomoc pri nakupu avtomobila od 400k do 650 kOddelek: Na cesti | 4834 (3712) | SynTax64 |
» | fiat bravo 1.4 sxOddelek: Loža | 5402 (4845) | stromar |