Forum » Loža » Gorenjski vozniki
Gorenjski vozniki
Super Sonic ::
"Iz mojega posta si me takoj označil kot negativca in praviš, da divjam."
Ja sori, samo tvoj post je izlival veliko žolča. Najbrž prometa ne oviraš zarado počasne vožnje. Sicer pa če si že razmišljal o selitvi, te cesta resno moti. In samo še slabše bo, ker zakoni se ne bodo spremenil, motorično zaostali bodo pa še naprej dobivali izpite.
"Če vozim za nekom 50-60 in ga prehitim tam kjer je možno, ali sem divjak?"
Pomoje da ne, čak da pride jype in ti pove, da si.
Ja sori, samo tvoj post je izlival veliko žolča. Najbrž prometa ne oviraš zarado počasne vožnje. Sicer pa če si že razmišljal o selitvi, te cesta resno moti. In samo še slabše bo, ker zakoni se ne bodo spremenil, motorično zaostali bodo pa še naprej dobivali izpite.
"Če vozim za nekom 50-60 in ga prehitim tam kjer je možno, ali sem divjak?"
Pomoje da ne, čak da pride jype in ti pove, da si.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
solatko ::
darkolord - prepočasna vožnja je vsaka vožnja, ki je pod omejitvijo in z njo upočasnjuješ normalni vozni tok. Torej, če je za teboj kolona in voziš pod omejitvijo, je tvoja dolžnost, da se na primernem mestu umakneš in spustiš kolono mimo, sicer si v prekršku, ki pa ga na žalost naši inkasanti praviloma ne kasirajo, raje počakajo na tistega, ki mu bo zaradi tvoje vožnje dopizdilo in bo naredil kakšno neumnost (prehitevanje v ovinek ali čez, sicer na lepo preglednem delu ceste, čez nesmiselno narisano polno črto).
kmetek - večina slovenskih voznikov, še nikoli ni znala vozit.
kmetek - večina slovenskih voznikov, še nikoli ni znala vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
.:joco:. ::
Saj je prav, da se kaznuje prekrškarje, ki svoj ego pumpajo na cesti z divjanjem in povzročanjem nevarnih situacij.
Ampak če ti na avtocesti nekdo poblenda, ker se že 3 kilometre voziš 110 po prehitevalnem, to ni nervoza ali pumpanje ega, ampak je pač le hotel opozorit. Mogoče misli, da ga nisi opazil ali kaj takega.
Ali pa če ti nekdo potrobi, ko ne spelješ, ko se prižge zelena. Rumena je zato, da se pripraviš, ko je zelena, nimaš kaj več čakat.
V kakšnem Milanu, ko se prižge zelena, 200 metrska kolona spelje naenkrat. Vsi. In če ti ne rata speljat točno takrat, ni nujno, da fašeš samo hupanje, ampak te tisti zadaj butne v avto.
Pri nas pa se, če je sreča, čez križišče spravi kakih 10 avtov.
Da ne govorim o levem zavijanju na semaforju. Ponavadi se prvi postavi tako, da pride čez semafor samo on.
Ampak če ti na avtocesti nekdo poblenda, ker se že 3 kilometre voziš 110 po prehitevalnem, to ni nervoza ali pumpanje ega, ampak je pač le hotel opozorit. Mogoče misli, da ga nisi opazil ali kaj takega.
Ali pa če ti nekdo potrobi, ko ne spelješ, ko se prižge zelena. Rumena je zato, da se pripraviš, ko je zelena, nimaš kaj več čakat.
V kakšnem Milanu, ko se prižge zelena, 200 metrska kolona spelje naenkrat. Vsi. In če ti ne rata speljat točno takrat, ni nujno, da fašeš samo hupanje, ampak te tisti zadaj butne v avto.
Pri nas pa se, če je sreča, čez križišče spravi kakih 10 avtov.
Da ne govorim o levem zavijanju na semaforju. Ponavadi se prvi postavi tako, da pride čez semafor samo on.
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
ABX ::
Ali pa pacjenti ko iz enosmerne zavijajo levo in se dajo na desno stran.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
particle ::
>>Invictus: Pa ni mi zdaj utrujat da imajo vsi ti vozniki pravico tako vozit. Tudi jaz imam pravico vozit po avtocesti 160 km/h.
A da jo imaš? Koliko je pa omejitev na avtocesti?
Tody ::
Pravico seveda da ima vozit, tega mu noben ne more preprečit razen gužve, ali je to legalno ali ne je pa druga stvar :D
dzinks63 ::
Zanimiva razmišljanja. Potem ima pravico tudi v nasprotno smer na avtocesti vozit. A to pa ne?
Tody ::
Seveda imaš pravico... Imaš pravico tudi ustavit se na prehitevalnem pasu :) Sej veš svoboda gibanja in lastnega odločanja... Če je to pametno ali ne je pa druga zgodba.
darkolord ::
No sej po taki logiki imaš "pravico" delat tut kazniva dejanja...
"Ne krati mi moje pravice, da oropam banko!"
"Ne krati mi moje pravice, da oropam banko!"
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Tody ::
Ja seveda, ampak družba je potem za določena dejanja predvidila določene posledice, nekatere so bolj nekatere pa manj smiselne. Ampak to je že res offtopic :)
Invictus ::
še dobr da so predor odprl :))
+1
Ampak vseeno sem se danes peljal od Vodic dalje 80km/h po prehitevalnem pasu, ker je en kreten telefoniral ali si drkal kaj ... Kdo ne bi bil potem nestrpen. Naivnež jaz sem mislil da so avtoceste za hitrosti od 12-130 km/h.
Seveda policajev ni bilo nikjer. Najbrž vsi kresajo Kresalovo.
V soboto sem celo gledal 24ur ko so poročali iz kolon zaradi snega. pa je en trpeči lepo rekel, kje so zdj policaji da preverijo kakšne gume imaš . Upam da je gledal kdo od policije ...
LP I.
ABX ::
Vedno obstajajo taki ljudje... manj se sekiraš boljš je...
Zdaj sva celo 2 ki opozarjava na strpnost. Če je to povprečje tudi na cesti ni čudno da imamo štalo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Avenger ::
Trije. V taki situaciji imaš vedno dve možnosti, ali popustiš in se umakneš, ali pa ignoriraš idiota - po prosti presoji. Včasih se ga splača spustit, ker nič ne zgubiš in veš da bi te sicer samo živciral tam 5 cm za ritjo, včasih ga pa ignoriraš, če hoče nekaj čisto debilnega, recimo v prehitet te v dolgi koloni. Nikakor pa ne bi priporočal 'maščevanja' v smislu, da potem ti voziš za njim in delaš štalo - nikoli ne veš s kom imaš opravka in še enkrat, ni vredno.
Ko si enkrat izračunaš kako MALO v recnici prihraniš na času če greš 30km/h hitreje, hitro postane jasno, da je veliko bolje - in bolj prijetno vozit počasneje, čas pa lahko šparaš drugače. Če enega bebca torej spustiš naprej, te to stane slabi 2 sekundi, imaš pa potem mir.
Ko si enkrat izračunaš kako MALO v recnici prihraniš na času če greš 30km/h hitreje, hitro postane jasno, da je veliko bolje - in bolj prijetno vozit počasneje, čas pa lahko šparaš drugače. Če enega bebca torej spustiš naprej, te to stane slabi 2 sekundi, imaš pa potem mir.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Domina ::
ja se čisto strinjam, ampak včasih te pa kakšna stvar res tok razpizdi, da se ne more vsak zadržat. Ponavadi takrat k se ti najbolj mudi, zato, da je pol situacija še slabša.
Jz ostajam pri načelu,da če je le možno se izognem kakršnemu koli obračunavanju.
Jz ostajam pri načelu,da če je le možno se izognem kakršnemu koli obračunavanju.
krneki0001 ::
Trije. V taki situaciji imaš vedno dve možnosti, ali popustiš in se umakneš, ali pa ignoriraš idiota - po prosti presoji. Včasih se ga splača spustit, ker nič ne zgubiš in veš da bi te sicer samo živciral tam 5 cm za ritjo, včasih ga pa ignoriraš, če hoče nekaj čisto debilnega, recimo v prehitet te v dolgi koloni. Nikakor pa ne bi priporočal 'maščevanja' v smislu, da potem ti voziš za njim in delaš štalo - nikoli ne veš s kom imaš opravka in še enkrat, ni vredno.
Ko si enkrat izračunaš kako MALO v recnici prihraniš na času če greš 30km/h hitreje, hitro postane jasno, da je veliko bolje - in bolj prijetno vozit počasneje, čas pa lahko šparaš drugače. Če enega bebca torej spustiš naprej, te to stane slabi 2 sekundi, imaš pa potem mir.
Največ pridobiš, če se voziš 100m za kamionom z njegovo hitrostjo. Za kamion noben ne zapelje, tako da imaš stalno varnostno razdaljo, hitrost je konstantna in 90km/h, tako da imaš majhno porabo. Delno si v zavetrju, čemur sledi še manjša poraba. PREDVSEM PA NISI ŽIVČEN, NOBEN SE TI NE LIMA NA RIT, NOBEN TI NE TROBI, NOBEN NE BLENDA, NITI NISI NA TRNIH, KDAJ TI BO KDO PRED TEBE SKOČIL. IN PRIPELJEŠ SE NA CILJ 5 MINUT KASNEJE, AMPAK SPOČIT!!!
krneki0001 ::
Vidim ja, ti kričiš še ko se nič ne dogaja.
To je bilo poudarjeno samo tisto, kar se v tej temi razglablja in na naših cestah ne uporablja. Pač smo še vedno 100 let za bontonom v prometu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Tody ::
nebivedu se ne strinjam, lih zato ker folk ne zna dinamično vozit ampak se gredo stare ate in pelejo 80 in 90 na uro potem tudi na prehitevalnem pasu, ko nekdo zarad tega in onega razloga pelje 70... Dosti ljudi enostavno ne ve zakaj so stranska ogledala in vzratno ogledalo NI namenjeno stiskanju mazolov in popravljanje šminke.
Zheegec ::
nebivedu se ne strinjam, lih zato ker folk ne zna dinamično vozit ampak se gredo stare ate in pelejo 80 in 90 na uro potem tudi na prehitevalnem pasu, ko nekdo zarad tega in onega razloga pelje 70... Dosti ljudi enostavno ne ve zakaj so stranska ogledala in vzratno ogledalo NI namenjeno stiskanju mazolov in popravljanje šminke.
Uh, soo true. Že parkrat se mi je zgodilo, da je nekdo nenadoma zavil pred mene izmed dveh tovornjakov na voznem pasu, seveda se ni spomnil pospešit na vsaj 100km/h. Še sreča, da bremze dobro delujejo
Pri nas si konstantno ogrožen, če greš počasi vate prileti kdo od zadaj, če greš normalno pa neka mamica (ki ima pripravno celo vožnjo na avtocesti zložena stranska ogledala) zapelje pred tebe s pol nižjo hitrostjo brez da bi prej vsaj vključila smernik, potem pa se razburja ko ji par avtov piska in si misli kakšni bedaki morajo to biti...
Nebivedu - če pa res voziš cel čas po voznem pasu... potem pa se ti opravičujem, imaš očitno več živcev kot vsi ostali.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Dr_M ::
Take, ki ne uporabljajo smernikov, bi jaz gladko poslal za kaksno uro ali dve nazaj v avto solo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Mr_Globus ::
Največ pridobiš, če se voziš 100m za kamionom z njegovo hitrostjo. Za kamion noben ne zapelje, tako da imaš stalno varnostno razdaljo, hitrost je konstantna in 90km/h, tako da imaš majhno porabo. Delno si v zavetrju, čemur sledi še manjša poraba. PREDVSEM PA NISI ŽIVČEN, NOBEN SE TI NE LIMA NA RIT, NOBEN TI NE TROBI, NOBEN NE BLENDA, NITI NISI NA TRNIH, KDAJ TI BO KDO PRED TEBE SKOČIL. IN PRIPELJEŠ SE NA CILJ 5 MINUT KASNEJE, AMPAK SPOČIT!!!
Ja seveda... razen ko ti pride drug kamjon za rit in začne blendat
krneki0001 ::
Ne pride, drži varnostno razdaljo do tebe - sprobano, ker se vedno tako vozim - na prehitevalni pas zapeljem zelo redko - ponavadi pred cestninsko postajo, kjer se hitrost že umirja.
Po prehitevalnem pasu vozim samo kadar pada sneg, ker takrat vozim povprečno vsaj za tretjino hitreje kot vsi ostali - nekje okol 90 do 100km/h po zasneženi cesti - pač 4x4 dela svoje in je takrat res milina vozit - ker spet nobenega ni na tvojem pasu.
Po prehitevalnem pasu vozim samo kadar pada sneg, ker takrat vozim povprečno vsaj za tretjino hitreje kot vsi ostali - nekje okol 90 do 100km/h po zasneženi cesti - pač 4x4 dela svoje in je takrat res milina vozit - ker spet nobenega ni na tvojem pasu.
kmetek ::
Največ pridobiš, če se voziš 100m za kamionom z njegovo hitrostjo. Za kamion noben ne zapelje, tako da imaš stalno varnostno razdaljo, hitrost je konstantna in 90km/h, tako da imaš majhno porabo. Delno si v zavetrju, čemur sledi še manjša poraba. PREDVSEM PA NISI ŽIVČEN, NOBEN SE TI NE LIMA NA RIT, NOBEN TI NE TROBI, NOBEN NE BLENDA, NITI NISI NA TRNIH, KDAJ TI BO KDO PRED TEBE SKOČIL. IN PRIPELJEŠ SE NA CILJ 5 MINUT KASNEJE, AMPAK SPOČIT!!!
Ja seveda... razen ko ti pride drug kamjon za rit in začne blendat
kamionarji vsi po vrsti gonijo 100+ in nihče ne drži varnostne.
Invictus ::
Še nisem videl kamiona ki bi držal varnostno razdaljo.
Po zakonu bi morali imeti kamioni med samo varnostno razdaljo 100m (velja sicer bolj za navadne ceste), da se avtomobili, ki prehitevajo, lahko umaknejo nazaj med prehitevanjem če kdo pripelje nasproti. Ampak tega se niso držali včasih, se manj pa zdaj na avtocestah.
V Sloveniji je vožnja po avtocestah katastrofa. Bi zagotovo lahko rekel da je to posledica vinjet (ki so sicer zelo pozitivna zadeva - bo treba kupit novo za 2010), ker se je cel kup ljudi, ki so včasih sanjali po lokalnih cestah, premaknilo na avtoceste. Opažam naslednje napake (od najpomembnejše navzdol):
1. Vključitev na vozni pas z 40,50 ali 60 km/h. Pas za vključitev je dovolj dolg da se celo fičko ali stoenka lahko vključi s 100km/h, kaj šele novejši avti.
2. Neuporaba smernikov pri menjavi pasu. To je tako redko skoraj kot jeti ...
3. Vožnja po prehitevalnem pasu. Ko prehitijo počasnejšega od sebe, se nekako ljudje ne zanjo umaknit nazaj na vozni pas in dati možnost hitrejšim od sebe. Ampak to najbrž pride od manjvrednostnega kompleksa. V končni fazi je več avtov na prehitevalnem pasu kot na voznem (slovenska posebnost, ali pa se je vmes spremenila stran vožnje).
4. Ta je bolj sezonska zadeva, ampak za pozimi bi morali uzakonit obvezne zimske gume brez izjem (npr. Primorska). Sedaj maš cel kup kretenov (ne da rečem kaj hujšega), ki vozijo z slabimi letnimi gumami in imajo dostikrat celo neustrezne verige v prtljažniku. Seveda ko obstanejo, niti pod razno ne morejo več zapeljati vstran, verig pa tako ali take ne znajo nataknit.
5. Pomanjkanje policije na cestah, ki bi kaznovala tudi druge prekrške, ne samo hitrost in alkohol ...
Tako, izlil sem svoje komplekse ali kakor hočete temu reči ... Upanje na kako konstruktivno debato sem opustil, tako da se pljuvanje lahko nadaljuje .
LP I.
Po zakonu bi morali imeti kamioni med samo varnostno razdaljo 100m (velja sicer bolj za navadne ceste), da se avtomobili, ki prehitevajo, lahko umaknejo nazaj med prehitevanjem če kdo pripelje nasproti. Ampak tega se niso držali včasih, se manj pa zdaj na avtocestah.
V Sloveniji je vožnja po avtocestah katastrofa. Bi zagotovo lahko rekel da je to posledica vinjet (ki so sicer zelo pozitivna zadeva - bo treba kupit novo za 2010), ker se je cel kup ljudi, ki so včasih sanjali po lokalnih cestah, premaknilo na avtoceste. Opažam naslednje napake (od najpomembnejše navzdol):
1. Vključitev na vozni pas z 40,50 ali 60 km/h. Pas za vključitev je dovolj dolg da se celo fičko ali stoenka lahko vključi s 100km/h, kaj šele novejši avti.
2. Neuporaba smernikov pri menjavi pasu. To je tako redko skoraj kot jeti ...
3. Vožnja po prehitevalnem pasu. Ko prehitijo počasnejšega od sebe, se nekako ljudje ne zanjo umaknit nazaj na vozni pas in dati možnost hitrejšim od sebe. Ampak to najbrž pride od manjvrednostnega kompleksa. V končni fazi je več avtov na prehitevalnem pasu kot na voznem (slovenska posebnost, ali pa se je vmes spremenila stran vožnje).
4. Ta je bolj sezonska zadeva, ampak za pozimi bi morali uzakonit obvezne zimske gume brez izjem (npr. Primorska). Sedaj maš cel kup kretenov (ne da rečem kaj hujšega), ki vozijo z slabimi letnimi gumami in imajo dostikrat celo neustrezne verige v prtljažniku. Seveda ko obstanejo, niti pod razno ne morejo več zapeljati vstran, verig pa tako ali take ne znajo nataknit.
5. Pomanjkanje policije na cestah, ki bi kaznovala tudi druge prekrške, ne samo hitrost in alkohol ...
Tako, izlil sem svoje komplekse ali kakor hočete temu reči ... Upanje na kako konstruktivno debato sem opustil, tako da se pljuvanje lahko nadaljuje .
LP I.
Tody ::
Invictus vrjetno na tem forumu dost zakompleksanih ljudi ;) Vključno z mano :P
+1 or something :D
+1 or something :D
krneki0001 ::
1. Vključitev na vozni pas z 40,50 ali 60 km/h. Pas za vključitev je dovolj dolg da se celo fičko ali stoenka lahko vključi s 100km/h, kaj šele novejši avti.
Slovenski nacionalni šport - kdo počasneje zapelje na avtocesto. Če se kdaj mimo grosupljega voziš - nekateri primerki s 40km/h potem zapeljejo na prehitevalni pas.
2. Neuporaba smernikov pri menjavi pasu. To je tako redko skoraj kot jeti ...
Tudi en izmed nacionalnih športov - kako zaje*at voznika za sabo, ker ne ve ali boš zavil ali vozil naravnost.
3. Vožnja po prehitevalnem pasu. Ko prehitijo počasnejšega od sebe, se nekako ljudje ne zanjo umaknit nazaj na vozni pas in dati možnost hitrejšim od sebe. Ampak to najbrž pride od manjvrednostnega kompleksa. V končni fazi je več avtov na prehitevalnem pasu kot na voznem (slovenska posebnost, ali pa se je vmes spremenila stran vožnje).
Ni se spremenila stran vožnje, ampak to je pa sploh nujno da, ko si enkrat na prehitevalnem pasu, ga ne smeš zapustit - bo naslednje leto preveč za plačat pri rednem servisu (desni pas je uničen in ti uničuje podvozje) pa lahko se ti zgodi, da boš 10 minut prepozno prišel na cilj.
4. Ta je bolj sezonska zadeva, ampak za pozimi bi morali uzakonit obvezne zimske gume brez izjem (npr. Primorska). Sedaj maš cel kup kretenov (ne da rečem kaj hujšega), ki vozijo z slabimi letnimi gumami in imajo dostikrat celo neustrezne verige v prtljažniku. Seveda ko obstanejo, niti pod razno ne morejo več zapeljati vstran, verig pa tako ali take ne znajo nataknit.
Ni treba, naj vse to umaknejo, samo kazen naj bo 1000 evrov za oviranje prometa in delanje kolon + vsak ki je za takim obstal, ga lahko toži za 100 evrov (če je naredil kilometrsko kolono, pa naj jih vse izplača).
5. Pomanjkanje policije na cestah, ki bi kaznovala tudi druge prekrške, ne samo hitrost in alkohol ...
To bo treba pa spremenit mišljenje ljudi, nekaterim se zdi pa policije preveč.
Aja za cel sestavek velja , da ne bo kdo misli, da sem resen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
darkolord ::
Ni treba, naj vse to umaknejo, samo kazen naj bo 1000 evrov za oviranje prometa in delanje kolon + vsak ki je za takim obstal, ga lahko toži za 100 evrov (če je naredil kilometrsko kolono, pa naj jih vse izplača).Se strinjam. Ampak če pa tisti "zadaj" vozi prehitro in s premajhno varnostno razdaljo, pa naj bo kazen zanj 2000 evrov.
Utk ::
Jebeš strpnost. Če nekdo sred največje gužve pri zeleni drka po menjalniku, si zasluži simfonijo in še kakšno brco v rit. Sej zarad mene imajo ljudje lahko tudi v rikvercu v križiščih, samo ko je zelena, se naj premaknejo, takoj, za boga milega. Še posebej ko je gužva. Ne pa da še potem gledajo kot teleta naokoli. Pa tudi tist, ki je drugi, tretji v koloni, se bi lahko začel premikat istočasno kot prvi. Ne vem kako človek z iq-jem nad 12 ne opazi, da je gužva, in da vsaka sekunda zelene spravi čez 3 avte, oni se pa obnašajo kot da je njihova poraba bencina edina pomembna stvar na svetu. Ali so pa res tako nesramni, da jim dol visi.
Pa tudi vsako drugo pretirano mečkanje je bolj nesramno kot marsikaj drugega. Samo zato, ker za take stvari ne moreš dobit kazni, še ne pomeni, da nisi bedak, če se tako obnašaš. In to dosti večji bedak kot nekdo, ki se vozi 140 po avtocesti.
Pa tudi vsako drugo pretirano mečkanje je bolj nesramno kot marsikaj drugega. Samo zato, ker za take stvari ne moreš dobit kazni, še ne pomeni, da nisi bedak, če se tako obnašaš. In to dosti večji bedak kot nekdo, ki se vozi 140 po avtocesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Legend(SLO) ::
Si si že kdaj prebral zakon, ki pravi, da se moraš varno umaknit in spustit hitrejši prometni tok naprej, potem pa se spet cjazi do mile volje.
Si že kdaj prebral zakon in ugotovu, da je na avtocesti najvišja dovoljena hitrost 130km/h in da se ti ko prehitevaš s 140 res ne da umikat med dva kamiona, zavirat na 90 in potem MOČNO upat, da boš uspel pridet nazaj na prehitevalen pas, da bo pač nekdo lahko vozil svojih 180.
Vozet 160 ni nikakeršna pravica. Kje poberate take izjave. Za izvrševanje ali neizvrševanje pravice ni sankcij.
Strinjam se pa z vsemi, ki so mennja, da bi se mogla kolona premaknit ob zeleni. Poleg tega se mi zdi, da če imaš cesto za naravnost zabasano ni treba onemogočati zavijanja levo pa čeprav maš prednost. A je tako težko pustit koridor za avtomobile da zavijo in stat 5m bl nazaj?
Mislim, da ni treba, da nehajo voziti vsi, ki se vozijo 70 na cesti do Kočevja pa celo nism med njimi. Samo mislm vsi, ki vozite z hitrostmi nižjimi od večine jah če vm je tako vseen za hitrost vožnje v ovinkih a čim je mal ravnine mi je pa treba pokazat da mate 60 konjov več al kaj? Pač obdržite hitrost, da vs lahko normalno prehitimo tisti, ki vozimo nekoliko hitreja na tistih redkih ravnih odsekih kjer celo je neprekinjena črta.
In predvsem, če izsilite in zapeljete an cesto in namesto da zabremzam za vami grem prehitevat ne vem kakšno zadovolstvo predstavlja določenim osebkom da ti pospešujejo vzporedno s tabo.
Vožnjo izključno po prehitevalnem pasu sm vsaj v konicah srečal povsod. Ljudje vsepovsod prehitijo do konca kolono kamionov in se nato umaknejo nazaj na vozni pas in ne skačejo med kamione. Mogoče vsi tisti, ki ste v tujini uspel vozit po prehitevalnem pasu nemoteno 180 ali še več in so se vam vozniki umikal niste opazil da to ni 2. pas ampak 3. oz mogoče kje celo 4.
krneki
Avenger ::
Pa ko smo že pri nepravilnostih pri vožnji... Očitno skoraj nihče ne razume funkcije pospeševalnega in zaviralnega pasu. Prvi se uporablja za pospeševanje do hitrosti, ki jo prilagodiš glede na hitrost vozil na voznem pasu, na katerega se potem vključiš, tako da poiščeš prazen prostor in se ne vrivaš. Zaviralni pas je namenjen zaviranju, nanj se vključiš čimprej in postopno začneš nižati hitrost glede na razmere oz. do predpisane.
Folk ki se vključuje na avtocesto/obvoznico - mislijo da je predpis - NE VOZI PO POSPEŠEVALNEM PASU, TAKOJ SE VKLJUČI NA VOZNI PAS, S KATEREGA SE TI MORAJO VSI UMAKNITI NA PREHITEVALNI PAS, ZAVIRATI ALI POSPEŠEVATI, DA TI OMOGOČIJO VKLJUČITEV, SAJ IMAŠ PREDNOST. Redkokdo zdrži na tem pasu več kot 10 metrov - hitrost je običajno malo nižja od tistih na voznem pasu, ki morajo nato zavirati. Tisti, ki gredo dol z avtoceste pa dokaj pogosto hitrost znižajo že preden zapeljejo na zaviralni pas.
Folk ki se vključuje na avtocesto/obvoznico - mislijo da je predpis - NE VOZI PO POSPEŠEVALNEM PASU, TAKOJ SE VKLJUČI NA VOZNI PAS, S KATEREGA SE TI MORAJO VSI UMAKNITI NA PREHITEVALNI PAS, ZAVIRATI ALI POSPEŠEVATI, DA TI OMOGOČIJO VKLJUČITEV, SAJ IMAŠ PREDNOST. Redkokdo zdrži na tem pasu več kot 10 metrov - hitrost je običajno malo nižja od tistih na voznem pasu, ki morajo nato zavirati. Tisti, ki gredo dol z avtoceste pa dokaj pogosto hitrost znižajo že preden zapeljejo na zaviralni pas.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Pyr0Beast ::
Če nekdo sred največje gužve pri zeleni drka po menjalniku, si zasluži simfonijo in še kakšno brco v rit. Sej zarad mene imajo ljudje lahko tudi v rikvercu v križiščih, samo ko je zelena, se naj premaknejo, takoj, za boga milega. Še posebej ko je gužva. Ne pa da še potem gledajo kot teleta naokoli.
In, misliš da je tvoja pravica, da prideš pravočasno na cilj nad vsem ? Za tiste sekunde boš že potrpel.
In, misliš da je tvoja pravica, da prideš pravočasno na cilj nad vsem ? Za tiste sekunde boš že potrpel.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Matako ::
Moja izkušnja je, da ljudje zgodbe o mečkačih itak razlagajo kolegom zjutraj ob kavi. Toliko o nujnosti "pravočasnega" prihoda na delo!!
Razen interventnim vozilom se v resnici nikomur tako zelo ne mudi. Vse je v glavi.
Razen interventnim vozilom se v resnici nikomur tako zelo ne mudi. Vse je v glavi.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Utk ::
In, misliš da je tvoja pravica, da prideš pravočasno na cilj nad vsem ? Za tiste sekunde boš že potrpel.
Moja izkušnja je, da ljudje zgodbe o mečkačih itak razlagajo kolegom zjutraj ob kavi. Toliko o nujnosti "pravočasnega" prihoda na delo!!
Razen interventnim vozilom se v resnici nikomur tako zelo ne mudi. Vse je v glavi.
In že imamo dva taka, ki nimata pojma kaj sem hotel povedat (očitno pomanjkanje zdrave, ali pa sploh kakšne, pameti). Ne gre se za tisto jebeno sekundo! Gre se za to, da če postaviš 20 avtov pred semafor, se bojo sigurno našli vmes 3 takšni debili. In zarad njih treh bo šlo čez zeleno 12 avtov namesto 20. In čez naslednjo zeleno enako. In čez eno uro imaš v koloni 300 avtov, ki čakajo pol ure, čisto popolnoma brez veze. Samo zato, ker so nekateri prejebeno pametni, da bi ob zeleni takoj speljali, in še potem ne preveč mečkali. In potem imaš čez mesto cel dopoldan gužvo. Ne pa da nekdo zato čaka eno sekundo več. Je res tak umski napor to razumet? In kaj je tako težkega ob zeleni normalno speljat, pa tudi če si nekje zadaj v koloni, ne nujno prvi? Se ni dalo tega natrenirat v 50 urah avtošole in še potem z izpitom? Je tako težko dat v prvo par sekund preden se prižge zelena (če že ne moreš skoz imet v prvi)?
In na avtocestah imamo tudi dostikrat gužvo še 5 ur potem, ko je nesreča pospravljena. Ker so nekateri tako hudičevo pametni, da rabijo 200 metrov prostora pred sabo, tudi če se pomikajo 40 na uro. Če je vsak 20. tako strašno pameten, se zgodi točno to, nesreča pospravljena ob 10h dopoldan, kolona pa še ob 3h popoldan.
Pyr0Beast ::
Da, in še več takih misli, da se lahko prehiteva vse in vsakogar, zato se pa rinejo in zadeva ne gre nikamor.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Utk ::
Ne, jaz se ne rinem, niti ne puščam not nikogar, ki se po frej pasu zapelje do začetka kolone. Se bi pa manj rinli, če ne bi imeli tolk mečkačev in takšne gužve. Debili so oboji.
šernk ::
jah no...za kolone na AC so bolj krivi tisti, ki ne upoštevajo tabel...do konca gonit po prehitevalnem 160...pol pa zavirat ker ga prvi ne spusti not...drugi je takoj za njim...itd...potem pa nekdo ga pač mora spustiti noter...se rpaktično ustavi in promet se naslednjih 15min ne sprosti...v italiji so 200m pred zožanjem ceste vsi že razvrščeni in kolona lepo pelje tekoče skozi.
v LJ so pa tudi tisti ta pametni krivi za zastoje, ne le mečkači. Ti lahko zapelješ v križišče le v primeru, da ga lahko tudi takoj zapustiš, ne pa ko gre še 5 avtov v rdečo, potem pa ostanejo sredi križišča, ker naslednji semafor ne spusti naprej
v LJ so pa tudi tisti ta pametni krivi za zastoje, ne le mečkači. Ti lahko zapelješ v križišče le v primeru, da ga lahko tudi takoj zapustiš, ne pa ko gre še 5 avtov v rdečo, potem pa ostanejo sredi križišča, ker naslednji semafor ne spusti naprej
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
krneki0001 ::
šernk, princip zadrge pomeni ravno to - oba do konca po prehitevalnem in voznem pasu, potem pa na en pas. Vendar mora vsak imet varnostno razdaljo vsaj za 2 avtomobila, da se iz drugega pasu lahko nemoteno vklopi eno vozilo. ENO, NE DVE ALI VEČ!!! In če bi se vsi tega držali tako kot v tujini, bi lahko ob zožanjih vozili vsi 80 brez problema in brez zastojev - samo varnostna razdalja je tista, ki bo to omogočila.
Torej pred sistemom zadrge obdržujte varnostno razdaljo, vozite do konca zožanja in se lepo zapeljite na vozni pas - pa čimveč se naj vas tega drži in bomo imeli manj problemov.
Torej pred sistemom zadrge obdržujte varnostno razdaljo, vozite do konca zožanja in se lepo zapeljite na vozni pas - pa čimveč se naj vas tega drži in bomo imeli manj problemov.
TESKAn ::
šernk, princip zadrge pomeni ravno to - oba do konca po prehitevalnem in voznem pasu, potem pa na en pas. Vendar mora vsak imet varnostno razdaljo vsaj za 2 avtomobila, da se iz drugega pasu lahko nemoteno vklopi eno vozilo. ENO, NE DVE ALI VEČ!!! In če bi se vsi tega držali tako kot v tujini, bi lahko ob zožanjih vozili vsi 80 brez problema in brez zastojev - samo varnostna razdalja je tista, ki bo to omogočila.
Torej pred sistemom zadrge obdržujte varnostno razdaljo, vozite do konca zožanja in se lepo zapeljite na vozni pas - pa čimveč se naj vas tega drži in bomo imeli manj problemov.
In kakšna je razlika v vožnji v koloni po dveh pasovih z 2x varnostno razdaljo in vožnjo v eni koloni z 1x varnostno razdaljo? Je ni. Razen to, da tako debili ne morejo šibat mimo in se potem vrivat, kar pa je bolj problem kulture in dokler bo ta problem, bo tudi taka zadrga zgolj mokre sanje voznikov, ki v pravi koloni pred zožitvami bemtimo čez idiote, ki šibajo mimo in delajo zgago ob zožitvi.
V tujini (Nemčija) se drugače držijo pravila, da se _pravočasno_ razvrstiš na pravi pas.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Invictus ::
Pa ko smo že pri nepravilnostih pri vožnji... Očitno skoraj nihče ne razume funkcije pospeševalnega in zaviralnega pasu. Prvi se uporablja za pospeševanje do hitrosti, ki jo prilagodiš glede na hitrost vozil na voznem pasu, na katerega se potem vključiš, tako da poiščeš prazen prostor in se ne vrivaš. Zaviralni pas je namenjen zaviranju, nanj se vključiš čimprej in postopno začneš nižati hitrost glede na razmere oz. do predpisane.
Folk ki se vključuje na avtocesto/obvoznico - mislijo da je predpis - NE VOZI PO POSPEŠEVALNEM PASU, TAKOJ SE VKLJUČI NA VOZNI PAS, S KATEREGA SE TI MORAJO VSI UMAKNITI NA PREHITEVALNI PAS, ZAVIRATI ALI POSPEŠEVATI, DA TI OMOGOČIJO VKLJUČITEV, SAJ IMAŠ PREDNOST. Redkokdo zdrži na tem pasu več kot 10 metrov - hitrost je običajno malo nižja od tistih na voznem pasu, ki morajo nato zavirati. Tisti, ki gredo dol z avtoceste pa dokaj pogosto hitrost znižajo že preden zapeljejo na zaviralni pas.
+1
Nekako je postalo nepisano pravilo v glavah ljudeh, da se ti morajo ob vključevanju na avtocestni vozni pas vsi umakniti. Se strinjam da je to lepo in dobrohotno do tistih, ki se vključujejo. Ampak meni se ni z voznega pasu treba nikamor umikat. Tisti, ki se vključuje na avtocesto mora poskrbeti da se varno vključi, ne da za to skrbi celotna kolona vozil.
Kar se tiče pravice vozit 160 km/h, pa toliko. Seveda je zakonsko to preveč in kršiš zakon. Ampak pravico imaš še vedno. Poleg tega na 100 km/h števci kažejo 10% preveč. Se pravi, da ljudje, ki so previdni in vozijo 110 km/h, v bistvu vozijo 100km/h. Točno hitrost ti izmeri le radar ...
Tako da tudi tudi mojih 160km/h ni 160 ampak nekje 145. Zato me policaji še ne bodo šli ustavljat ...
Priznam, se pa rad hitro vozim ...
Kar se pa tujine tiče, imam pa precej lepše izkušnje kot v Sloveniji. Ljudje se vedno po prehitevanju vrnejo nazaj na vozni par (tujina = praktično cela Evropa).
LP I.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Matako ::
darkolord - prepočasna vožnja je vsaka vožnja, ki je pod omejitvijo in z njo upočasnjuješ normalni vozni tok.
Koliko kmh ali % pod omejitvijo? Ker recimo če mora zaradi tebe nekdo upočasniti za 5kmh to ni nobeno oviranje prometa - še 10 kmh je v bistvu komaj omembe vredno, ker to na koncu ne prinese nič. Kljub temu nekateri dobijo skoraj živčni zlom. Po mojem bi vsi morali več delati na sebi in napredovati v tem pogledu.
/\/\.K.
Trupl0 ::
Pa ko smo že pri nepravilnostih pri vožnji... Očitno skoraj nihče ne razume funkcije pospeševalnega in zaviralnega pasu. Prvi se uporablja za pospeševanje do hitrosti, ki jo prilagodiš glede na hitrost vozil na voznem pasu, na katerega se potem vključiš, tako da poiščeš prazen prostor in se ne vrivaš. Zaviralni pas je namenjen zaviranju, nanj se vključiš čimprej in postopno začneš nižati hitrost glede na razmere oz. do predpisane.
Folk ki se vključuje na avtocesto/obvoznico - mislijo da je predpis - NE VOZI PO POSPEŠEVALNEM PASU, TAKOJ SE VKLJUČI NA VOZNI PAS, S KATEREGA SE TI MORAJO VSI UMAKNITI NA PREHITEVALNI PAS, ZAVIRATI ALI POSPEŠEVATI, DA TI OMOGOČIJO VKLJUČITEV, SAJ IMAŠ PREDNOST. Redkokdo zdrži na tem pasu več kot 10 metrov - hitrost je običajno malo nižja od tistih na voznem pasu, ki morajo nato zavirati. Tisti, ki gredo dol z avtoceste pa dokaj pogosto hitrost znižajo že preden zapeljejo na zaviralni pas.
+1
Nekako je postalo nepisano pravilo v glavah ljudeh, da se ti morajo ob vključevanju na avtocestni vozni pas vsi umakniti. Se strinjam da je to lepo in dobrohotno do tistih, ki se vključujejo. Ampak meni se ni z voznega pasu treba nikamor umikat. Tisti, ki se vključuje na avtocesto mora poskrbeti da se varno vključi, ne da za to skrbi celotna kolona vozil.
Kar se tiče pravice vozit 160 km/h, pa toliko. Seveda je zakonsko to preveč in kršiš zakon. Ampak pravico imaš še vedno. Poleg tega na 100 km/h števci kažejo 10% preveč. Se pravi, da ljudje, ki so previdni in vozijo 110 km/h, v bistvu vozijo 100km/h. Točno hitrost ti izmeri le radar ...
Tako da tudi tudi mojih 160km/h ni 160 ampak nekje 145. Zato me policaji še ne bodo šli ustavljat ...
Priznam, se pa rad hitro vozim ...
Kar se pa tujine tiče, imam pa precej lepše izkušnje kot v Sloveniji. Ljudje se vedno po prehitevanju vrnejo nazaj na vozni par (tujina = praktično cela Evropa).
LP I.
Mislim, da tudi v avtošoli ( in po zakonu tudi ) velja, da se moraš umaknit na prehitevalni pas za lažjo vključitev ostalega prometa na avtocesto. Seveda, če imaš prostor...
If you are going through Hell, keep going !
Pyr0Beast ::
Ne velja. Priporočljivo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Dr_M ::
Nekako je postalo nepisano pravilo v glavah ljudeh, da se ti morajo ob vključevanju na avtocestni vozni pas vsi umakniti.
Meni se stalno dogaja, da me hocejo zrinit iz voznega pasu tisti ki se vkljucujejo na AC. In to takoj, ko se zacne prekinjena crta.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
solatko ::
Matako - To je predvsem ocena in stopnja kulture prvega v koloni. Če sploh gleda v vzvratna ogladala, se bo v primeru, da mu vozijo zelo blizu, pač na primernem mestu umaknil in spustil tiste zadaj, predse. Ni toliko važno koliko je pod omejitvijo, kot to, kako hitro bi se radi vozili tisti za njim. Lahko voziš 85 km/h, števec ti laže cca 10% in je to že hitrost toliko pod omejitvijo, da boš imel celo kolono na zadnjem odbijaču. Kadar opaziš, da se ti zadaj ne pribijajo na rit, je to nedvomno znak, da voziš prometnemu toku primerno. Te stvari smo se leta 1980 učili v avtošoli, pri načinu defenzivne (ne počasne), varne vožnje in do sedaj nisem imel še nikakršnih problemov s tistimi zadaj.
Pyr0Beast ::
Kadar opaziš, da se ti zadaj ne pribijajo na rit, je to nedvomno znak, da voziš prometnemu toku primerno.
No, s takim mišljenjem sem prišel do nekje 130 ... na regionalki.
No, s takim mišljenjem sem prišel do nekje 130 ... na regionalki.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
ABX ::
A sem jaz edini ki nima težav na cesti?
Če nekdo naredi kako neumno, so what, se umaknem in mu omogočim da varno nadaljuje.
Če nekdo naredi kako neumno, so what, se umaknem in mu omogočim da varno nadaljuje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35913 (33665) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124602 (101624) | solatko |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8495 (8210) | JohanP |