» »

RADAR - kaj storiti

RADAR - kaj storiti

1 2
3
»

Keyser Soze ::

53. kolona vozil so tri ali več vozil, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;


_(ne strnjeni)_

Ane?
OM, F, G!

jype ::

Keyser Soze> _(ne strnjeni)_

V tem primeru upočasnim - ker to od mene terja zakon in ker tako omogočim tistim, ki se bašejo po prehitevalnem pasu, da zapeljejo na voznega in omogočijo hitrejšim vozilom nadaljevanje prehitevanja.

Prometnih predpisov pa ne kršim kar tako, ker bi bilo "komot".

TESKAn ::

Ja, ******, kaj naj ti drugega rečem. Prehitevanje po desni je ena najbolj debilnih reči, ki jih voznik lahko na avtocesti izvede.


Kaj naj naredim, če vozim lepo po pravilih 130, pa dohitim enega, ki po prehitevalnem pasu leze 100? Naj stopim na zavoro?
In kaj storit, če oni na prehitevalnem pasu, ko je ravno mimo mene, stopi na zavoro? Naj naredim enako še jaz, da slučajno ne bi šel mimo njega po desni?

Sploh pa bi kazen najprej morali potalat tistim, ki vozijo po prehitevalnem pasu manj kot 130 in ne prehitevajo npr. kamijona. Če se čutijo nesposobne peljat tako hitro, naj spokajo nazaj na vozni pas.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jype ::

TESKAn> In kaj storit, če oni na prehitevalnem pasu, ko je ravno mimo mene, stopi na zavoro? Naj naredim enako še jaz, da slučajno ne bi šel mimo njega po desni?

V tem primeru zakon krši tisti, ki zavira na prehitevalnem pasu - ti nimaš kaj dost počet.

TESKAn> Sploh pa bi kazen najprej morali potalat tistim, ki vozijo po prehitevalnem pasu manj kot 130 in ne prehitevajo npr. kamijona. Če se čutijo nesposobne peljat tako hitro, naj spokajo nazaj na vozni pas.

Po prehitevalnem pasu vozim približno po omejitvah. Če je omejitev 80 pač peljem 80. To seveda ne pomeni, da tam vztrajam, če se kdo pojavi za mano - seveda se čimprej umaknem.

Dokler bodo po cestah taki, ki jim ni problem prehitevat po desni, so tisti, ki vozijo počasi in imajo vzvratna ogledala obrnjena tako, da jih blendanje vozil za njimi ne moti, še najmanjši problem.

OChack ::

se strinjam zypejom kar je napisov zgorej
omejitve niso vse, lahko je na avtocesti omejitev 130, vendar je treba voziti razmeram primerno ,atko alhko v dežju po prehitevalnem pasu voziš 90 in nima veze ker je to varna hitrost
teoretično to pomeni d abi mogl tud po voznm pasu vozt 130, ker pospešk od 100-130 ni enak 0s ampak traja in če z 100kmh na uro vn zapelemo na prehitevalnega in začnemo pospeševat, pa nas pri 110 radar ujame ker smo prepočas vozil potem plačamo kazn, kje je logika kle? se vid da mamo preveč debilnih voznikov na cestah zato pa je tko
Int€l inside, IDIOT Outside

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OChack ()

TESKAn ::

V tem primeru zakon krši tisti, ki zavira na prehitevalnem pasu - ti nimaš kaj dost počet.


Krši ga tudi tisti, ki vozi 100 po prehitevalnem pasu - ovira mene, ki bi lahko vozil 130, pa ga ne morem prehitet. Rečem tudi v tem primeru, da nimam kaj naredit in grem po desni mimo 130 na uro?

Dokler bodo po cestah taki, ki jim ni problem prehitevat po desni, so tisti, ki vozijo počasi in imajo vzvratna ogledala obrnjena tako, da jih blendanje vozil za njimi ne moti, še najmanjši problem.


Meni je problem prehitet po desni, ampak če se najde pacient, ki gre 100 na uro in se ne premakne z prehitevalnega pasu - kaj naj naredim? Razlika med 100 in 130 se pa že pozna.


Pa ne noter vlačit "kaj pa, če pada toča, se bliska, je gosta megla in zaradi GW 10 cm vode na avtocesti?", ker je jasno, da voziš razmeram primerno. Tu govorimo o normalnih pogojih, ko lahko BP voziš 130. Če je kakršnakoli drugačna situacija, je tu brezpredmetna.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jype ::

TESKAn> Rečem tudi v tem primeru, da nimam kaj naredit in grem po desni mimo 130 na uro?

Ne, tega pa ne smeš - to je prehitevanje.

TESKAn> Meni je problem prehitet po desni, ampak če se najde pacient, ki gre 100 na uro in se ne premakne z prehitevalnega pasu - kaj naj naredim? Razlika med 100 in 130 se pa že pozna.

Greš na bencinski servis na sendvič.

TESKAn> Tu govorimo o normalnih pogojih, ko lahko BP voziš 130.

Tudi ob normalnih pogojih ne smeš prehitevat po desni. Meni je jasno, da vas večina vozi po "zdravi pameti" in mi je tudi jasno, da vas zaradi tega 300 na leto umre na cestah.

Še bolj mi je pa jasno, da zaradi tega utegnete enkrat v grob zvlečt tudi mene.

Nehajte, lepo prosim.

molotov ::

No dejte se ustavit s tem otročjem kreganjem...

Ker tole gre malo offtopic.

Dejmo se osredotočit na temo, kako se izognit kazni!

Premaz za tablice, ki sm ga prej omenil se imenuje Photoblocker.
Deluje pa le majšini primerov, odvisno od kamere...

TESKAn ::

Se pravi vozim 130, lepo po pravilih, po suhi avtocesti, razmeram prijetno in naletim na nekoga, ki vozi 100 po prehitevalnem pasu in ne smem it mimo, tudi če se noče umaknit, pa da delam karkoli?

Normalne pogoje sem omenil samo zato, ker se vse prerado očita "a ko pada dež tudi voziš 130?". Ne zaradi drugega.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Super Sonic ::

Teskan - ne se matrati.

So ljudlje, ki nočejo oz. ne (z)morejo razumeti, da je promet živa stvar in nosilec moderne "đungle". So ljudje, ki so 100% prepričani, da bi upoštevanje predpisov in visoke kazni doseglo število "nič" mrtvih na cestah.

Najbolje bo, da se vsak znajde po svoje, pa bomo ob zaključku življenja govorili kdo ima prav in kdo narobe.

Osebno preferiram varno vožnjo, kar v prevodu pomeni tudi kakšno kazen. Na 600.000 prevoženih km sem trenutno 230€, kar se mi ne zdi nič spornega. Tako tudi avtorju teme sporočam, da tu kaj dosti ni storiti. Prekršek je v postopku in ker v uspelost pritožb ne verjamem (mislim, da se zelo redko zgodi, da na cesti fašeš kazen za "prazen nič"), je najbolje plačati. Pa še mir je hiši.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

jype ::

molotov> Dejmo se osredotočit na temo, kako se izognit kazni!

Vožnja po predpisih je v tem oziru zelo učinkovit način izogibanja kazni.

Pa še normalnim voznikom utegneš živce prihranit.

Keyser Soze ::

Kaj naj naredim, če vozim lepo po pravilih 130, pa dohitim enega, ki po prehitevalnem pasu leze 100? Naj stopim na zavoro?

Tako je, brez pomisleka se obesiš na zavoro. Kajti vožnja mimo je pač prekršek. Tega pa nočemo storiti, ker bo kdo umrl. Imamo namreč tak dogovor.:\

Eni so prav čudni v tem svoji korektnosti. Približno tako kot tisti otroci v OŠ, katerih ata ali mama sta über alles. Saj vemo kako zgleda to. Ko se nekdo hoče delat Mr. Perfecta. Smešno.:)
OM, F, G!

jype ::

Pa poglejmo s plati, ki jo vidim jaz.

Če je nekdo tako usekan, da vozi po prazni avtocesti 100 po prehitevalnem pasu lahko predvidevamo da potrebuje novo vozilo, starega pa ne more prodati. Vozilo in sebe temeljito zavaruje, nakar se spravi na avtocesto in počasi vozi po prehitevalnem pasu, dokler ne pride naivni voznik, ki po začetnem blendanju začne prehitevat po desni. Predrznež takrat zavije desno, razbije dva avtomobila in zaradi vaše krivde (prehitevanje po desni je prepovedano, počasnejša vožnja pa pač ni) dobi v žep obilno zavarovalno vsoto.

Ker je to storil za denar ste lahko prepričani, da bo tudi zelo dolgo trdil, da ima bolečine v vratu in hrbtenici, pa da se ponoči zbuja.

Serves you right, kaj pa prehitevate po desni.

Keyser Soze> Tako je, brez pomisleka se obesiš na zavoro.

Hja, jaz se. Pomišljam ne prav dosti, zagotovo pa preverim vzvratna ogledala, preden pričnem z zaviranjem, zaviram pa seveda že precej prej, ne zadnji trenutek.

Ker so taki predpisi in ker je tako bolj varno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Keyser Soze ::

Superman? On preden začne zavirati zadevo preveri še v vzvratnem ogledalu. Jype, za nos lahko vlečeš ostale, tiste, ki so kolčkaj toliko na realnih tleh in so že upralvjali z osebnim vozilom, pa lahko pustiš pri miru.

Reakcijski "termin" v takih primerih je par desetink sekunde po par desetinkah sekunde pretečenega časa. Če tebi uspe v tem času pogledat v vzvratno ogledalo, se prepričat, da lahko zaviraš na polno, in seveda v tem 100% uspet si pač Clark Kent. Čestitam.:\

Eni ste pa res fu** of c***.

Glede tegale tvojega primera pa lahko rečem samo to, da si malo poglej policijska poročila o podobnih primerih. Pa poglej na čigavi strani je krivda. Na strani tistega, ki je vozil po voznem pasu ali tistega, ki je bil na prehitevalnem in nato upočasnil ter se pomaknil na vozni pas. Jako hud primer.

Glede počasnejše vožnje po prehitevalnem se pa še enkrat vprašaj ali je ali ni kazniva.
OM, F, G!

jype ::

Keyser Soze> Reakcijski "termin" v takih primerih je par desetink sekunde po par desetinkah sekunde pretečenega časa. Če tebi uspe v tem času pogledat v vzvratno ogledalo, se prepričat, da lahko zaviraš na polno, in seveda v tem 100% uspet si pač Clark Kent. Čestitam.

Imam drugo metodo, ki je učinkovitejša. Sicer sem res nadbitje, ampak se kljub trudim predvidevat vnaprej in tako zmanjšati stres za ostale udeležence in obremenitve, ki izhajajo iz močnega zaviranja na hitrih cestah.

Hecno, celo vedno imam čas vključiti varnostne utripalke, če moram sunkovito zavirati pri visokih hitrostih, kar začuda večina voznikov resnično upošteva in bolj zgodaj začne zavirati.

Keyser Soze> Glede tegale tvojega primera pa lahko rečem samo to, da si malo poglej policijska poročila o podobnih primerih.

Sem že. Niti sledu o tem, da bi bil tisti, ki z ustreznim znakom pri vključevanju s prehitevalnega na vozni pas kriv trčenja, če nekdo po voznem pasu vozi hitreje kot poteka promet po prehitevalnem pasu, čeprav je deljena krivda sveti gral vsake zavarovalnice.

Keyser Soze> Glede počasnejše vožnje po prehitevalnem se pa še enkrat vprašaj ali je ali ni kazniva.

Navzdol je omejitev 50 km/h, navzgor pa 130 km/h. Drugih hitrostnih omejitev ni, seveda pa je voznik dolžan umakniti vozilo s prehitevalnega pasu, če tam ovira hitreje vozeča vozila. Ampak ob trčenju zaradi prehitevanja po desni ne moremo govoriti o deljeni krivdi.

poweroff ::

Reakcijski "termin" v takih primerih je par desetink sekunde po par desetinkah sekunde pretečenega časa. Če tebi uspe v tem času pogledat v vzvratno ogledalo, se prepričat, da lahko zaviraš na polno, in seveda v tem 100% uspet si pač Clark Kent. Čestitam.

No, seveda je to nemogoče, če moraš najprej iz ene roke odložiti pivo, iz rame odstaviti telefon ter iz vzvratnega ogledala umakniti klobuk, ki si ga tja odložil. Če pa voziš tako, da redno gledaš v vzvratno ogledalo, ter spremljaš dogajanje na cesti, pa to niti ni tako težko. :D
sudo poweroff

BigWhale ::

Meni so v avtosoli rekli: "Na avtocesti ti preti nevarnost od zadaj!"

Po domace povedano, redno glej v spegle, cepec.

Keyser Soze ::

Hja, jaz se. Pomišljam ne prav dosti, zagotovo pa preverim vzvratna ogledala, preden pričnem z zaviranjem, zaviram pa seveda že precej prej, ne zadnji trenutek.


Če pa voziš tako, da redno gledaš v vzvratno ogledalo, ter spremljaš dogajanje na cesti, pa to niti ni tako težko.


Po domace povedano, redno glej v spegle, cepec.


Ajej, tole zna biti pa problem.
Čeprav _vseskozi_ gledate v vzvratno ogledalo še vedno _morate_ pogledati v vzvratno ogledalo. Se _prepričati_, da nikogar ni tam (kar pomeni 100% izključeno, da je bilo karkoli spregledano - sprocesirati celo situacijo, ki se dogaja okoli vas) in nato primerno ukrepati. Skratka ena mala misija za volanom.

Ne vidim nobenega daljšega "time-framea" za razmišljanje in preverko situacije. Čeprav vseskozi spremljate situacijo. Moram rečt, da sem prav neprijetno presenečen, kako ležerno ljudje smtrajo situacije na cestah. Mislijo, da je popolnoma dovolj, če vseskozi spremljaš situacijo na cesti in "se gledaš" v špegu, da na koncu samo bežno ošineš (TRI???) ogledala in imaš celo dogajanje okoli sebe že v svoji glavi.

P.S.: Na kratko... A ste vsi po spisku malo "ful of crap"? Imam zelo dobre reflekse in vem, kdaj folk na polno nabija. Kako "varni" so ljudje, ki precenjujeo svoje sposobnosti pa sami presodite.
OM, F, G!

jype ::

Keyser Soze> Čeprav _vseskozi_ gledate v vzvratno ogledalo še vedno _morate_ pogledati v vzvratno ogledalo.

Jasno! Na avtocesti se situacija utegne spremeniti precej hitreje kot v štirih sekundah, kolikor v povprečju približno traja en cikel pregledovanja okolice vozila.

Keyser Soze> Ne vidim nobenega daljšega "time-framea" za razmišljanje in preverko situacije.

Tisti, ki se zaletijo, se zaletijo zato, ker so

- vozili bistveno prehitro glede na razmere, kar je posledično tudi bistveno skrčilo intervale, ki bi zadostovali za pravočasno in zadostno reakcijo,
- več sekund niso spremljali okolice vozila, ker so med vožnjo počeli kaj drugega,
- niso upoštevali ali uporabljali ustrezne signalizacije (smernike ob menjavanju pasov, varnostne utripalke pri zaviranju in počasni vožnji na hitrih cestah, upoštevanje takih signalov pri drugih vozilih),
- imeli "zelo dobre reflekse" in so zato vozili zunaj ovojnice, ki jo (z zakonom zagotovljeno in upravičeno) pričakujejo vsi ostali udeleženci v prometu.

Skratka, "full of shit" je vsakdo, ki se je na avtocesti pustil spravit v situacijo, ki ga je stala trčenja. Nazadnje ko sem se peljal skozi trojanski predor (omejitev v predoru je bila 60 zaradi mokrega in zelo spolzkega betonskega cestišča, na cesti zunaj predora pa je bilo ogromno vode, nekaj plundre in na izpostavljenih odsekih celo nekaj ledu) se je od zadaj tovorno vozilo približalo na približno meter razdalje in vztrajalo pri vožnji brez varnostne razdalje skozi več kot polovico predora. Ker sem vedel, da je reč izjemno nevarna, sem vključil varnostne utripalke in upočasnil. Neodgovorni voznik tovornega vozila ni razumel namigov in dela prometne signalizacije (očitno je razumel, da s tovornim vozilom v tunelu ne sme prehitevati, številke 60 v rdečem krogu pa žal ne) in je še naprej vozil brez ustrezne varnostne razdalje, do konca tunela, ko je zaradi izrazito neugodnih razmer na cesti na štajerski strani tunela tudi sam izdatno upočasnil vožnjo (medtem ko sem sam smel pospešiti do omejitve, ki je bila 80 km/h). "Full of shit" je v tem primeru seveda nesposobni voznik tovornega vozila, ki je prekršil enega najpomembnejših pravil varne vožnje (upoštevanje varnostne razdalje). V primeru nepričakovanih ovir na cesti bi bilo trčenje praktično neizbežno, čeprav je imel voznik toliko "časa za razmišljanje", da se je odločil dohiteti moje vozilo in zelo natančno vzdrževati minimalno razdaljo do mojega vozila.

Keyser Soze ::

Zeeehh, jype. Zeeehh. :\
OM, F, G!

jype ::

Jah, saj vem... Danes so zanimivi samo krvavi detajli silovitih trčenj. Nezmotljivi nadljudje sploh nismo več zanimivi.

sBOY ::

JA dan danes je tko dragi strpni vozniki, sam sm iz ng a moj bog kaj se dogaja ko prideš v lj že tko je kažin k morš zmeri table gledat pa se lovit,ker brez zamere lublančani vsi ne vemo kje točno je šiška,pa vič..pol pa ti en ljubljančan se na zadek prpopa in sam gleda ku boš eno napako naredu da ti lahk potrobi,če pa ti že rata da se ob vsem tem ne zmedeš ti pa potolče u glavo da nkamr ne zganeš in kak kurčev pajac primorski k ne zna vozt.pa brez zamere k niso vsi lublančani isti.ZATO FOLK NE SE ČUDT ČE BO KAK K NI IZ OKOLICE LJUBLJANSKEGA AC RINGA KDAJ POLETEL V IZVOZ S180KM/h

trdoreh ::

Bom še jaz kaj dodal, ker je tema prav zanimiva...take ko pišejo nekateri...sej ni čudno da mamo tolko smrtnih žrtev! Kultura manjka in to je razvidno ze iz besed nekaterih!

Nekaj rešitev, kako se izognit kazni:

1. Greš na kraj zločina in odmotiraš znak 80! Poslikas zadevo in ko pride položnica oz. poziv sodnika, se pritožiš in sliko (na kateri ni znaka 80) priložiš kot glavni razlog pritožbe!:D

2. kupiš in uporabiš TO! :D

3. Plačaš kazen, ki si jo zaslužiš in drugič voziš po omejitvah. Če rad pritisneš na gas bodi pripravljen na plačilo kazni.


Lp, Jan

p.s. jype, take rabimo!!!;)

p.p.s. Jaz tudi rad pritisnem na plin!:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trdoreh ()

MadMax ::

Seveda sta tako 1. kot 2. možnost v nasprotju z zakonom in lahko ceno prekrška še krepko zasolita.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

trdoreh ::

Seveda, sam nisem se mogu vzdržat! Pač neumno vprašanje, neumen odgovor!:D

Lp, Jan

p.s. no drugi bi bil za probat, če ne za drugo, ko greš po klancu navzdol, sej veš takrat je avto malo hitrejši in omejitve ne štejejo!:D

Ejsi_Disi ::

A je že kakšna žrtev novega zakona?
Rock n' roll ain't noise pollution!

poweroff ::

Jaz pa predlagam nakup spreja, s katerim celoten avto postane neviden ter še enega spreja, s katerim postaneš nesmrten.

Zadeva stane samo 100 EUR. To je pa ja majhen strošek v primerjavi z novimi kaznimi... :P
sudo poweroff

JohanP ::

Če je nekdo tako usekan, da vozi po prazni avtocesti 100 po prehitevalnem pasu lahko predvidevamo da potrebuje novo vozilo, starega pa ne more prodati. Vozilo in sebe temeljito zavaruje, nakar se spravi na avtocesto in počasi vozi po prehitevalnem pasu, dokler ne pride naivni voznik, ki po začetnem blendanju začne prehitevat po desni. Predrznež takrat zavije desno, razbije dva avtomobila in zaradi vaše krivde (prehitevanje po desni je prepovedano, počasnejša vožnja pa pač ni) dobi v žep obilno zavarovalno vsoto.


Sem kar precej na cestah in ljudi, ki znajo pelat 100km/h po prehitevalnem brez razloga je kar nekaj. Ponavadi se tak folk sčasoma sicer umakne, če ne svetujem:
Če blendanje ne pomaga, se postavite na desni pas in ga prehitevajte s 100,1km/h, dokler ne pridete vštric njega - potem pospešite. Če prej zapelje v desno, je še vedno kriv on, ker je prehiteval brez smernika, ni upošteval varnostne razdalje. Lahko bi rekli tudi, da je zapeljal v škarjice oziroma ni preveril, če je desni pas prazen.

Uradno ste peljali po normalnem pasu 100km/h nakar je možakar na prehitevalnem pasu brez smernika zapeljal v vaš avto.

Potem se pa pejmo.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114482 (91504) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745578 (40973) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612761 (10588) r3dkv1c4
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508945 (8229) KoMar-

Več podobnih tem