» »

RADAR - kaj storiti

RADAR - kaj storiti

1
2
3

username ::

:D
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

mte ::

Tem našim avtošolam nekaj bistvenega manjka - to je zbijanje morale. Ni čudno, da je toliko norcev na cesti, če so vsi prepričani v svoje znanje vožnje. Potem pa pride kritična situacija, pa imaš hitro koga na vesti. Jaz bi vsem tem junakom predpisal tečaj varne vožnje. Saj sploh ni težko dokazati nekomu, da nima blage veze o obvladovanju vozila.
Slaba cesta se pač ne bo prilagajala voznikom, vreme tudi ne, živali na cesti prav tako. Zato pa so omejitve take kot so, čeprav se strinjam, da niso vedno pametno postavljene.
Ampak vožnja 50km/h več od dovoljene je bistveno bolj neumna od vsakega neumno postavljenega znaka.
Iskreno upam, da ne bo kdo nedolžen nasankal zaradi vas, ki zagovarjate tako visoka odstopanja od omejitev, žal pa v resničnem svetu ni vedno tako.

lp

poweroff ::

Da smo si na jasnem - jaz se vsak dan vozim dve uri, pa praviloma vozim po predpisih. Je pa res, da vsake toliko kršim prometna pravila.

Ampak se zavedam, da če me bodo dobili, si bom kriv izključno sam. Ne bom šel jokat kakšna krivica se mi je zgodila.

Podobno kot piratstvo...
sudo poweroff

aljazh ::

Tem našim avtošolam nekaj bistvenega manjka - to je zbijanje morale.

Dovolj bi bilo, če bi moral vsak voznik opraviti trening varne vožnje, kot je AMZS-jev v Avstriji. Ko v živo vidiš in občutiš, kakšna je razlika pri zavorni poti in zanašanju vozila med 30 km/h in 50 km/h, najbrž ni junaka, ki bi še naprej gonil svojo mantro, da se "njemu to tako ali tako ne more zgoditi, ker je dober voznik".

Ko sem bil jaz na tečaju, je bil tam tudi en fant s pimped Meganom Coupe prve generacije. Športni amortizerji, znižan v poden, ogromna platišča, široke gume (z dobrim profilom), spojlerji, skratka ni da ni. Pričakoval bi, da se bo avto držal ceste kot žvečilka in imel najkrajšo zavorno pot. A kaj se je zgodilo? Imel je najdaljšo zavorno pot in na mokrem je bil kot vrtavka. Fant je avto v simuliranih nevarnih situacijah komaj obvladoval; če bi bili namesto vodnih zaves tam ljudje, bi imeli vsaj ducat mrtvih. Ostali s stock avti s(m)o se odrezali mnogo mnogo bolje.

Hvalabogu pravim, da je fant šel na tečaj in tam ugotovil, da je njegov pimped car očitno en velik jajc. Kaj bi bilo, če bi to ugotavljal zagozden pod tovornjakom ali bog ne daj s kolesarjem ali pešcem na havbi, raje ne pomislim.

gruntfürmich ::

ma tile naše kazni so naravnost smešne. itq jih na koncu plačajo ljudje z nizkimi in povprečnimi dohodki, onih najbogatejših pa te kazni niti malo ne spametujejo.
našpuka samo navaden folk, varnosti pa to čisto nič ne poveča. samo povečuje nezadovoljstvo med ljudmi.
kazni v sloveniji za preveliko hitrost so groteskno visoke, omejitve in znaki za njih so pa popolnoma idiotsko postavljeni.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

mrz ::

klemenSLO

Še vedno imaš šanso, da kamere ni bilo v ohišju. Sem bral enkrat, da ne bo v vseh ohišjih kamere. Mislim, da je okoli 20 ohišij in 4-5 kamer, ki jih prestavljajo.
Seveda, če je to res.

lp

poweroff ::

Res je. Samo če ti fleš zabliska v obraz... potem "škatla" ima vsebino...
sudo poweroff

BigWhale ::

> Upam, da se kateri od vas 'filozofov' pelje vsak dan relacijo v eno smer 45+minut.

Jaz sem se vozil po uro in pol v eno smer dnevno... Kar precej casa.

120km v eno smer. Ugani koliko pridobis na casu, ce vozis 170 namesto 130 celo pot.

Izracunaj si.

Potem pa se upostevaj, da imas, ce vozis 130km/h po avtocesti potem povprecno hitrost kakih 90-100km/h. Pa da so vmes tri cestnine.

;>

V bistvu bi bil na boljem, ce bi vozil 110 po avtocesti. Ekonomsko gledano. Bi precej vec prihranil z bencinom.

dexterboy ::

BigWhale; iz tvojih ust v božja ušesa :))
Težko je razložiti nekomu, ki se ne pelje vsak dan v službo po eno uro ali več, kako so tvoji živci trhli in na preizkušnji že po petih minutah vožnje. Samo da prideš na avtocesto oz. obvoznico se pelješ 40, mogoče 50 na uro po ceti, kjer je omejitev 60 kmh. In ti vmes padejo 3-4 rdeči semaforji, ki bi jih drugače ujel v zeleni val, če bi vozil po omejitvah, nisi za volanom več ti, ampak... Mad Max. Minute pa tečejo in tečejo in tečejo, ej, kje ste Duracel baterije?
Kdor ni tega občutil na lastni koži... mu je tuje in nerazumljivo.
Škoda, da ni železnica bolj razvejana. Ko sem pred leti kupoval stanovanje (pa ne v LJ), sem hotel pogoj, da je cesta, bus in vlak. In ko sem nato poklical na SŽ, če kanijo v prihodnosti vpeljati proti Kočevju (tam stanovanja ceneje zelo:P ) tudi potniški vlak (tovorni že obstaja), sem dobil v odgovor... tišino. Najverjetneje je model na drugi strani žice mislil, da ga "nategujem na suho".
Na koncu sem pristal na drugem koncu SLO in ko grem na vlak... življenje je zopet lepo ;) :D 8-)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

klemenSLO ::

Če se ne motim bi se morala ta omejitev čez 80 čez 'nekaj metrov končati, in od tam naprej velja 130.
Naredil sem kakor bi verjetno večina: pred mano ni nikogar, cesta se je že izravnala, omejtve bo čez nekaj metrov konec...

Bom naslednjič bolj pozoren... Ponavada pač vozim prilagojeno 'razmeram' - velja v OBE smeri.
Nisem pa nestrpen če nekdo vozi po pravilih....

a zaračunavajo že po novih kaznih, al pride zakonv veljavo z novim letom ?

jype ::

klemenSLO> Če se ne motim bi se morala ta omejitev čez 80 čez 'nekaj metrov končati, in od tam naprej velja 130.

Prepoved se konča s križiščem ali ustreznim znakom. Od človeka, ki si lasti vozniško dovoljenje, bi sam to znanje naivno pričakoval.

mte ::

Dovolj bi bilo, če bi moral vsak voznik opraviti trening varne vožnje, kot je AMZS-jev v Avstriji.

Točno to sem imel v mislih.

Težko je razložiti nekomu, ki se ne pelje vsak dan v službo po eno uro ali več, kako so tvoji živci trhli in na preizkušnji že po petih minutah vožnje.

Ja... taki živčkoti so potem najbolj tečni, ki so nestrpni, rinejo v rit avtu pred njimi, prehitevajo v škarje in s tem upočasnjujejo kompletno kolono, trobijo, ... nasploh slabo prispevajo k varnosti in boljšemu pretoku prometa.
Ne zagovarjam obratnih voznikov, ki ne vejo sploh za kaj bi rabili ogledala, ki speljujejo pol ure, stojijo na zelenih semaforjih, peljejo 60 po ravni magistrali ipd., ampak živčkoti se ponavadi ne zavedajo, da s svojim stanjem situacijo poslabšujejo, da niso tako odlični vozniki kot mislijo, ipd.
Ampak je brez pomena razpravljati in jokati, kakšna je situacija v prometu. V prometu so tako počasneži kot norci in tisti ki tega ne morejo sprejeti, obenem pa so vsak dan živčni, ker morajo voziti po eno uro v službo, naj resno razmislijo o menjavi stanovanja ali službe. Jaz na njihovem mestu bi.

klemenSLO ::

Zamenjava stanovanja ali službe ni tako enostavno kot zamenjati trgovino v kateri kupuješ nogavice....
Verjamem da si večina tistih ki se vozijo v teh kolonah želi zamenjati najmanj službo....

St@jler ::

Zakaj pa vsi tisti ne grejo na vlak ali avtobus?

mte ::

Verjamem da ni enostavno. Zato pa je za njih in za ostale udeležence bolje, da se s situacijo sprijaznejo in ne živčarijo po cestah ter s tem stresajo svojo jezo na ljudi, ki niso nič krivi za njihove osebne probleme. Ampak očitno smo še daleč od normalnega umirjenega prometa.
lp

šernk ::

tudi sam vozim povprečno 10km/h čez omejitev, če je omejitev 60 grem 70, vendar pa na magistralki kjer je omejitev 90, le redko pokaže na števcu številko 100 pa še to le do naslednjega ovinka in ob prazni cesti z dobrimi razmerami, saj je zame 90km/h hitrost ki je popolnoma primerna. marsikdaj tudi vozim celo pot 50km/h pa čeprav je pred mano "le" 5 avtov.

na avtocesti pa kdor gre več kot 30 čez omejitev (pa naj bo omejitev tudi 20km/h) je norec ki ga je potrebno odstraniti s ceste preden on odstrani eno ali več oseb iz tega sveta. da ne govorim da je hvaljenje s hitrostjo zelo aktualno.

pred kratkim smo šli s prijatli s štirimi avti zaporedoma. prvi trije smo šli pač z normalno hitrostjo, četri ki se pač ni počutil zmožnega voziti tako "hitro" je vozil počasneje mi smo ga pač na koncu počakali tisto minutko. torej nihče naj nikogar ne sili da naj vozi hitreje. tisti ki se vam zdi 5-10min na dan več porabit za vožnjo a tudi kave ne pijete??? saj tudi tam gre takoj 5 min mimo, pa verjetno malico imate namesto 25-30min le 10 min?? saj je škoda vašega časa??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bozjak ::

po mojem mnenju bi mogle biti vse kazni v obliki javnih del (toliko in tolko ur za določen prekršek). Tako ti kazen ni le udarec po žepu ampak dejansko nekaj pomeni, pa tudi enako prizadane vse ljudi. + kazenske točke seveda.

Lp
http://upor.blogec.si
http://bozjak.deviantart.com

Zheegec ::

Slo ceste so blazno čudne. Ponekod so hitrostne omejitve precej prenizke, ponekod pa ravno obratno. Same ceste so pa katastrofalne.

Je pa potrebno vožnjo prirediti razmeram in idiotom na cesti. Zadnjič se mi je na (nespluženi!) cesti čez Trojane en takšen prilepil za avto (par cm) in mi svetil z dolgimi lučmi, prehiteti pa si ni upal zaradi snega na cesti. Res katastrofa vse skupaj.

Včasih seveda greš nad omejitvijo, seveda odvisno od razmer. Ob suhi cesti v trojanskem predoru pač ne greš 60Km/h (najbrž če pozabijo spremeniti omejitev), kolikor je bila prejšnji teden omejitev. Ko je cesta mokra se pa te omejitve vsaj približno držiš.

predlagam boljšo rešitev - vsakemu v avto eno solidno kamerco, pa zagotovljena aninomnost če posnetke nekoga drugega neseš na policijo. Dosti bolje, kot kamere na (ljudem poznanih) mestih :D

Pa mogoče še kazni povečati, pa prilagoditi razmeram - kazen ob popolnoma prazni cesti v obe smeri bi bila nižja, kot kazen ob ne-prazni cesti, saj sebe lahko ogrožaš, drugih pač ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

doublemp ::

Matej_K: "Pravkar s prve roke zvedel, da na tistem odseku vsak dan stoji radar. "

Zdaj sem se spomnil: Pred časom so govorili, da bodo uvedli merjenje povprečne hitrosti (section control) z ANPR kamerami... a to so tiste škatlice, ki visijo dol iz LED displayev nad vsakim pasom? A kdo ve, kdaj bo to začelo delat oz. ali gre za isti radar?

Se opravičujem za offtopic

koyotee ::

@McMallar:
ko sem na prehitevalnem pasu in vozim 130km/h

če voziš 130 vozi po desni, najbrž veš kaj pomeni PREHITEVALNI
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

jype ::

koyotee> če voziš 130 vozi po desni, najbrž veš kaj pomeni PREHITEVALNI

Če se promet po desni premika počasneje od 130 km/h je smiselno prehitevati s 130 km/h po levem (prehitevalnem) pasu.

Če se premika 130 km/h, potem pa nima smisla, ker hitreje od 130 km/h ni dovoljeno voziti.

McMallar ::

@koyotee
Pred davnimi leti, ko sem delal izpit je PREHITEVALNI pas bil namenjen za prehitevanje. Kako je danes, ne vem, kajti dnevno vidim prehitevanja tudi po ODSTAVNEM pasu (ki spet v mojem spominu igra drugo vlogo). Ampak ne bomo o tem.

Reči sem samo hotel, da ko prehitevam npr. kolono 5 tovornjakov jo prehitevam 130, max. 140 km/h. In če se mi tedaj nek tepec prilepi za rit in mi blenda, pač zaradi svojih in njegovih živcev raje malo pospešim in se potem čimprej umaknem. Kajti, kaj ti bedaki počnejo... Je dejansko veliko bolj varno pospešiti na magari 160 km/h in se mu čimprej umakniti, kot da se te loti prehitevati po voznem ali celo odstavnem (ja, tudi to sem že videl, in ne enkrat).

Vem, da to ni nobeno merilo, ampak dnevno naredim čez 200km, zato lahko rečem, da marsikaj vidim (ne trdim pa, da sem odličen voznik).

Zeberdee ::

Ena raziskava bi bila potrebna koliko nesreč na avtocesti povzroči neupoštevanje 130 oz 100 (ob dežju) oz 60/80 v tunelu in koliko "neprilagojena" hitrost, branje žurnala, lišpanje, neuporaba žmigovcev, neuporabe ogledal, premajhna varnostna razdalja, brez občutka za hitrost vozila, ki te bo ravnokar prehitelo...

Vozim hitro, 140-60. Več samo, kadar se umikam flurestenčnim lučem. Ker vem, da nekoga oviram. Ja, pa na hrvaških avtocestah. Glede na prevoženo so veliko bolj prazne, lepše daljše ovinke, ni šans, da te zanese.
Osebno mi gredo bolj kot tisti, ki vozijo hitreje (že dolgo mi ni noben blendal) motijo tisti, ki vozijo 110 na ac ali 75 na magistralki. Motijo me skakanja ob prehitevanjih na avtocestah, tovornjakih, ki prehitevajo zato, da bodo vozili 1600 metrov na uro več. Obenem pa opažam, da je promet na naših avtocestah recimo v nedeljo iz smeri postojna (ker se večkrat vozim rijeka-kranj) ogromen. Ob taki masi prometa se omejitev premakne na 150 in tisti ki skoči ven, pa čeprav z veliko razdaljo ob mokrih cestah riskira.

Razumem pa državo, kamere itd. To so €.

Tody ::

@avtorju teme

Po pol leta boš dobil sliko... Vidla se bo samo tvoja tablica in kazen bo 250 eur + 3 kazenske točke, ampak ker seveda policaji bodo upošteval "ta nov" zakon boš vrjetno dobil ene 500 eur + 6 kaznskih točk. Če se bo kej zapletlo in bodo rabili več kot 6 mescev boš vrjetno pa šel kr v zapor, če bodo še naprej stopnjeval kazni.

Tole ni zafrkancija sem lihkar dobil položnico, za prekršek izpred 6 mescev isto radar. 140 na 100 omejitve... Najlepše je pa to da sploh nimajo pravne podlage, ampak če bi se šel z njimi tepst bi ga vrjetno jest najebal tko da...

UPB4 člen 32 odstavek 10 če ti kaj pomaga :)

McHusch ::

Seveda si za prekršek kaznovan po takrat veljavnem zakonu. Razen če je novi ugodnejši, kar pa pri nas nikoli ne bo. :)

poweroff ::

Glede hitrosti je zanimivo kako vozijo nekateri vozniki... peljem se po naselju, kjer je omejitev 50 - voznik pelje 70 in me prehiti... potem je konec naselja, kjer je omejitev 90.

Pričakujem, da bo človek tukaj peljal vsaj 100. Pa ne.

Pelje - 70.

Take bi bilo treba poslati na ponovno opravljanje poznavanja CPP...
sudo poweroff

hooger ::

Zakaj pa naj ne bi imeli pravne podlage?

Sicer pa, kolegico so slikali dober mesec nazaj. Pritožila se je, da ni vozila ona. Čez dober teden so ji poslali povečano sliko, na kateri se je videlo da med vožnjo še telefonira :D

lonz ::

Res mi gre na k***, ker se ne znamo pri nas iti drugačnih ukrepov kot represalije. A je res tako težko porihtat te preklemane ceste? Če ni avtoceste si non stop omejen na 50(!) km/h, ker imaš vasico ob vasici in nobenemu ne pade na pomet, da sprosti v vasi hitrost na 90 km/h in zdihta podhode ali nadhode za varnost pešcev. Ma sigurno bi se dalo v 50% urediti zadevo v voznikom prijazno cesto v naseljih in urediti obvoze okoli večjih vasi.

Aja, ni denarja. Ah še dobro, da imamo za patrije in transportna letala pa obromne premične bolnice... Za zadeve, ki nas ne brigajo imamo denar, za domače probleme je pa lažje populacijo udarit po žepu, kot zrihtat kaj konstruktivnega.
...arrrrrr, shiver me timbers...

BigWhale ::

> Zakaj pa naj ne bi imeli pravne podlage?

Ja to tudi mene zanima, ce te slikajo kako vozis vec kot je omejitev in ce vemo, da je prehitra voznja prekrsek, ki se kaznuje po veljavnih zakonih.

Zakaj tu ni kazenske podlage? A te mora nujno ustaviti policaj in ti pomahati z liziko?

Potem tudi ni kazenske podlage, ce jaz banko oropam in me dobijo na podlagi posnetka, da sem tam mahal s pistolo, da me za to obtozijo? Al kako?

;>

AngelOfDeath ::

Ne mešaj jabolk in hrušk.

Prekoračitev hitrosti je prekršek.

Rop banke pa kaznivo dejanje.
edit: Slovnica

jype ::

Zeberdee> Osebno mi gredo bolj kot tisti, ki vozijo hitreje (že dolgo mi ni noben blendal) motijo tisti, ki vozijo 110 na ac ali 75 na magistralki.

Ja, to sem jaz. Jaz praviloma vozim 100 po avtocesti, razen če se večina premika hitreje. Ne vidim razloga, zakaj bi moral voziti hitreje, če to pomeni bistveno višjo porabo goriva in onesnaževanje in le približno 10 minut časovne razlike v eni uri vožnje ob popolnoma prazni cesti brez ovir. Omejitev tudi velja navzgor, ne pa navzdol.

Seveda na prazni in ravni magistralki vozim 90 in na avtocesti nikoli ne zapeljem izza tovornjaka na prehitevalni pas, če ta ni pregleden in prazen. Ker praviloma vozim počasi tudi nimam nobenega razloga, da bi pogosto prehiteval tovornjake, ki običajno vozijo okoli 90 km/h po mojih merilnih instrumentih. Ko prehitevam tudi pošteno pritisnem na plin in ne prehitevam tako, kot se med seboj prehitevajo tovornjaki, nikakor pa ne pospešim bistveno nad 130 km/h (čeprav morda kdaj merilnik prikaže 135 km/h, za kar pa itak GPS pravi, da je v resnici zgolj 127 km/h).

Skratka, če voziš vljudno do ostalih in po predpisih, ni nobenega razloga, da bi šel komurkoli na živce.

molotov ::

Btw. nekje sm zasledil, da obstaja nek premaz za tablico, da se pri močni svetlobi (fleš) tako zablešči, da kamera nemore razpoznati številke.

Sam nevem kolko je to dovoljeno. Bom proval malo pogooglat :)


Drugače pa se strinjam z omejitvami, kazni pa so previsoke.
Npr. če dobi en delavec, ki ima 600€ neto plače, kazen 1000€ bo trpela cela družina npr. 2 mesca...
Nevem kako bi to popravli, ampak tako res nemore bit!


Jaz sam vedno vozim 10km/h več kot je omejitev, če je suha cesta.
Pač stevec kaže cca. 5km/h več in toleranca pri merjenju je 5km/h :)
Nikoli nisem dobil kazni, čeprav so me večkrat merili.

jype ::

molotov> Npr. če dobi en delavec, ki ima 600€ neto plače, kazen 1000€ bo trpela cela družina npr. 2 mesca...

Lahko proda avto in zagotovo ne bo več plačal kazni za prehitro vožnjo. Škoda je sicer, da mora biti pravi revež, da se mu to lahko zgodi, a na srečo tudi bogatejšim vzamejo izpit zaradi tistih kazenskih točk. Na žalost to seveda mnogih ne odvrne od upravljanja z vozilom. Po moje bi morali tistim, ki vozijo s suspendiranim vozniškim dovoljenjem zapleniti vozilo.

McMallar ::

Največkrat pa prekršek bogatejših niti ne pride naprej...

Edit: brisal neprimeren del (samocenzura :D )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: McMallar ()

Keyser Soze ::

Glede hitrosti je zanimivo kako vozijo nekateri vozniki... peljem se po naselju, kjer je omejitev 50 - voznik pelje 70 in me prehiti... potem je konec naselja, kjer je omejitev 90.


Odvisno. Če je strnjeno naselje peljem tudi 40. Recimo da imam ob cesti živo mejo, ipd. kjer ne vidiš kaj ti bo prilaufalo izza nje. Če je to "naselje", kjer so hiše ob cesti šele čez 1km ali pa so oddaljene od ceste kakšnih 20-30m ter je zadeva lepo pregledna vsaj kakšnih 200m bom peljal tudi konkretno čez omejitev (70-90) odvisno od kakovosti ceste ter vrememnskih razmer oz. vidljivosti.

In da, rahlo me jezijo vozniki, ki pač vozijo 50, ker tako piše na znaku (oz. po omejitvi, ne glede na realne razmere oz. situacijo). Kot eni slabo programirani bebci, dobesedno. Potem te pa še grdo gledajo, ko jih prehitiš, češ, lej ga norca. Wake up call za vse "mrtve"?

Po avtocesti je pa podobna situacija. Če je gužva, se pač prilagodim in vozim tako kot ostali. Če gužve ni, vozim od 120-140. Odvisno od razpoloženja. Manj vozim samo če to zahtevajo razmere oz. omejitve in radarji. Če naletim na "rahlo omejenega" voznika, ki ne loči prehitevalnega pasu od voznega in smatram, da ima dovolj varnostne razdalje (500+ metrov :\ ) da se umakne na vozni pas mu poblendam, če se ne umakne, ga prehitim po desni strani oz. bolje rečeno se umaknem na vozni pas in nadaljujem vožnjo z normalnim tempom. Seveda, sem spet delež neumnih pogledov (verjetno posledica dejanksega stanja opazaovalca).:\
OM, F, G!

jype ::

Keyser Soze> In da, rahlo me jezijo vozniki, ki pač vozijo 50, ker tako piše na znaku (oz. po omejitvi, ne glede na realne razmere oz. situacijo). Kot eni slabo programirani bebci, dobesedno. Potem te pa še grdo gledajo, ko jih prehitiš, češ, lej ga norca. Wake up call za vse "mrtve"?

Mene pa zabavajo vozniki, ki vozijo 20 centimetrov za mano skozi tako naselje, ko se peljemo mimo parkiranega policijskega vozila pa nenadoma izgubijo potrebo po tem in začnejo voziti s primerno varnostno razdaljo. Čudaki.

Keyser Soze> Če naletim na "rahlo omejenega" voznika, ki ne loči prehitevalnega pasu od voznega in smatram, da ima dovolj varnostne razdalje (500+ metrov) da se umakne na vozni pas mu poblendam, če se ne umakne, ga prehitim po desni strani oz. bolje rečeno se umaknem na vozni pas in nadaljujem vožnjo z normalnim tempom. Seveda, sem spet delež neumnih pogledov (verjetno posledica dejanksega stanja opazaovalca)

Ja, ******, kaj naj ti drugega rečem. Prehitevanje po desni je ena najbolj debilnih reči, ki jih voznik lahko na avtocesti izvede.

Zgodovina sprememb…

mte ::

In da, rahlo me jezijo vozniki, ki pač vozijo 50, ker tako piše na znaku

Da sam voziš malo hitreje, če situacija dopušča, ok. Ampak da se znašaš nad tistimi ki dejansko upoštevajo pravila, se mi zdi malo omejeno.

ga prehitim po desni strani

Takim je pa za jajca rezat. Če nekdo ne sodeluje v prometu tako, da bi se umaknil na vozni pas v opisani situaciji, očitno ni ravno varen voznik. Če greš pa ti ga še desno prehitevat, je pa situacija nevarna na kvadrat za vse ostale udeležence, tebe pa očitno briga samo to, kako boš ti šel skozi. Kaj če se oni drugi spomne ravno takrat vračat na vozni pas, ko si ti paralelno? Zelo pametno.
Pač ne odobravam dolgega in počasnega prehitevanja, ampak ti kot civilist nimaš nobene pravice jemat zakona v svoje roke in s tem ogrožat ostale.

lp

Keyser Soze ::

@jype
Bi pazil kaj govorim na tvojem mestu. Razžalitve so resna stvar in če nočeš nosit kakšnih hujših finančnih posledic bodi rajše tiho drugič. Se strinjamo? Sploh kar se tiče konkretnih razžalitev. (moderatorji? podpiramo kršitve zakona na S&T strani?)
Pa opravičilo bi bilo na mestu. Samo je pa res, da kaj takega lahko pričakuješ zgolj od nekoga, ki je sposoben določenega nivoja.

@mte
Da sam voziš malo hitreje, če situacija dopušča, ok. Ampak da se znašaš nad tistimi ki dejansko upoštevajo pravila, se mi zdi malo omejeno.

Znašam? A si sposoben branja besedila, ki zahteva kvečjemu osnovno znanje ki se ga pridobi v prvih razredih osnovne šole?
Na tvojo reakcijo, burno in nadvse čustveno, bi pa rekel, da si verjetno bolj sebe našel v tej svoji izjavi.

Pač ne odobravam dolgega in počasnega prehitevanja, ampak ti kot civilist nimaš nobene pravice jemat zakona v svoje roke in s tem ogrožat ostale.

Glede na preostalo tvoje pisanje, bi rekel, da nimaš blage veze kako in kaj pravi zakon. Ane? Ker nekako sam sebe izpodbijaš z svojimi izjavami.

Kaj če se oni drugi spomne ravno takrat vračat na vozni pas, ko si ti paralelno?

Em, a stranska in vzvratno ogledalo so ti tujka? Obvezno gledanje nazaj ko menjaš pas tudi? Ja, to so res vzorni in varni vozniki.:\

Obema:
Mijav?

P.S.: Kritično, kako nerazgledan folk imamo na tem forumu. Kako hitro se vlečejo zaključki brez osnove in kako nizek nivo komuniciranja imajo nekateri.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

jype ::

Keyser Soze> Bi pazil kaj govorim na tvojem mestu. Razžalitve so resna stvar in če nočeš nosit kakšnih hujših finančnih posledic bodi rajše tiho drugič. Se strinjamo?

Mislim, da je povsem smiselno vsakogar, ki na avtocesti prakticira prehitevanje po desni, označiti za ********.

Približno tako kot to velja za človeka, ki po naselju občasno strelja z avtomatskim orožjem.

Če potrebuješ inštrukcije iz prometnih predpisov lahko seveda zanje prosiš, ampak jaz sem prepričan, da ti VEŠ zakaj je prehitevanje po desni prepovedano, pa to kljub temu počneš.

Keyser Soze> Pa opravičilo bi bilo na mestu. Samo je pa res, da kaj takega lahko pričakuješ zgolj od nekoga, ki je sposoben določenega nivoja.

Opravičil se ti bom tisti hip, ko boš svečano obljubil, da na avtocesti nikoli več ne boš prehiteval po desni. Menda razumeš, da oznaka ne pomeni, da te smatram za karkoli drugega, kot lahkomiselnega voznika brez olike in vsakršne skrbi za soudeležence v prometu. Po domače: **********, čeravno zgolj prometni.

Keyser Soze> P.S.: Kritično, kako nerazgledan folk imamo na tem forumu. Kako hitro se vlečejo zaključki brez osnove in kako nizek nivo komuniciranja imajo nekateri.

Za to da prehitevanje po desni označiš za ********** ne potrebuješ nobenih drugih podatkov. Edina okoliščina, ki bi iz prehitevanja po desni izključila debilizem prve vrste je vožnja intervencijskega vozila na nujni vožnji, česar pa po moje ti ne počneš.

Zgodovina sprememb…

mte ::

Keyser: si me prav nasmejal, ko si v momentu postal živčen takoj, ko si opazil, da nisi deležen odobravanja :)

Vidiš, iz tega sem izhajal, ko sem sklepal, da se na tak ali drugačen način znašaš nad tistimi, ki vozijo po omejitvah. Upam, da sem se zmotil in da res upočasniš ter obdržiš varnostno razdaljo kljub temu, da ti gre prednji voznik na živce.

Glede na preostalo tvoje pisanje, bi rekel, da nimaš blage veze kako in kaj pravi zakon.

Prehitevanja po voznem pasu gotovo ne dovoljuje. Na avtocesti pač ni dveh voznih pasov kot v mestih, ampak je en vozni in en prehitevalni (če si to mislil). Če se pa tvoja trditev nanaša na enega prvih členov, ki pravi da imaš pravico predvidevati, da bodo tudi ostali vozili po predpisih, je pa žalostno, kako upoštevaš samo tiste stvari, ki govorijo tebi v prid, ostalih pa ne (ogledala pa to). Očitno tudi ti ne znaš brati, kar sem napisal.

lp

Keyser Soze ::

Ne vleči se ven. ********* je žaljiv izraz in s tem izrazom si konkretno označil mene.

To je razžalitev kot jo tudi definira KZ. Od moderatorjev pričakujem ustrezen ukrep, glede na to, da jasno piše tudi v pravilih same strani, da je prepovedano kršenje slovenske zakonodaje. Al to ne velja več in se greste tu gor eno običajno šlamaprijo?

Sicer pa, kaj je prehitevanje? Kako ga lahko definiramo? Na avtocesti?

1. Sprememba pasu (iz voznega na prehitevalni, upoštevajo varnostno razdaljo in z vključenim smerokazom).
2. Samo prehitevanje (vožnja mimo vozila na voznem pasu).
3. Umik nazaj na vozni pas (upoštevaje varnostno razdaljo).

Torej, če jaz nekoga prehitim in se umaknem na vozni pas nato pa z vožnjo po voznem pasu nadaljujem mimo vozila, ki je bodisi zmanjšalo hitrost ali pa vozi z zmanjšano hitrostjo po prehitevalnem pasu... Je to prehitevanje?

Togo gledano na to situacijo je praktično vsako jutro na avtocesti v prekršku mali milijon voznikov. Ko večina voznikov, ki se ne umakne s prehitevalnega pasu začne voziti počasneje kot vozniki na voznem pasu.

Čudno, da folk pošlje 10 letnike v trgovino po kruh in mleko. Konec koncev govorimo o kupoprodajni pogodbi. :\
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

Tody ::

Vsi pametnjakoviči ki niste šli prebirat uradnega lista, boste vidl da piše tam notr da je pod točko a ) ki sem jo jest osebno dobil piše da je tam kazen do 10.000 sit in če smo pošteni in priznamo 40 km/h prehitre vožnje pod točko d) je kazen še vedno 40.000 sit in 3 kazenske točke.

40.000 SIT = 250 EUR ?

naslednja točka je točka e) ki ima kazden 50.000 sit in 5 kazenskih točk za hitrost nad 50 kmh

50.000 SIT = 250 EUR ?

Kdo se iz koga dela norca tukaj ?

Če pa je neki nov zakon z nekim novimi kazni pa naj se gospodi smrkci za to pozanimajo in napišejo po katerem zakonu sem kaznovan

Keyser Soze ::

@mte

Keyser: si me prav nasmejal, ko si v momentu postal živčen takoj, ko si opazil, da nisi deležen odobravanja :)

Izhajal nisi iz ničesar. Ker nisi imel pojma in ga še vedno nimaš kako sem jaz odreagiral na napisane žaljivke in tvoje nebuloze. Razen če namiguješ na to, da imaš kakšne paranormalne sposobnosti? To tudi veliko pove o tebi.

Vidiš, iz tega sem izhajal, ko sem sklepal, da se na tak ali drugačen način znašaš nad tistimi, ki vozijo po omejitvah.

V bistvu upam, da si se hecal ane. Jao, jao...

P.S.: Veš, to je problem teh forumov. Ker ne dobiš popolnega feedbacka od sogovornika. Ne vidiš njegove mimike, tona glasu, kretenj... Skratka, dobiš samo del sporočila. In si ga narobe interpretiraš. Tipičen primer.
OM, F, G!

mte ::

Keyser: Sklepam po tvojem pisanju, prav tako kot ti o meni :) Sicer pa se na osebni nivo ne želim več spuščati.

V ZVCP je na začetku lepo definirano prehitevanje in je precej drugačno od tvoje definicije. Kasneje imaš poleg definicije tudi dodatno razdelane natančne primere "iz prakse".
lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mte ()

WarpedGone ::

Dejte mir in ne nasedajte poceni provokacijam.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

Keyser Soze> Ne vleči se ven. ****** je žaljiv izraz in s tem izrazom si konkretno označil mene.

Ja. IMHO si si oznako zaslužil s tem, ko si razložil, da prehitevaš po desni, če se ti nek drug idiot ne umakne s prehitevalnega pasu, čeprav vidi, da voziš hitreje.

Keyser Soze> Sicer pa, kaj je prehitevanje? Kako ga lahko definiramo? Na avtocesti?

Kaj ma pa to veze? Če pripelješ po desni strani ob drugo vozilo, se lahko zelo hitro zgodi, da drugo vozilo trešči vate. Če nihče drug ne bi občasno uporabljal avtocest, bi se mi zdelo vseeno, tako pa dejansko spravljaš v življensko nevarnost vse, ki so tedaj v bližini.

Ker vidim, da o prometu nimaš najmanjšega pojma, se ti iskreno opravičujem za oznako in ti bom vse lepo razložil, kot štiri leta staremu otroku:

Na avtocesti zaradi visokih hitrosti vsaka okvara vozila ali druga nepričakovana situacija terja bliskovito reakcijo voznika, zato obstaja dogovor, ki voznikom prepoveduje prehitevanje po desni. V primeru težav tako lahko voznik na levi računa s tem, da lahko razmeroma varno zavije desno in se znajde na odstavnem pasu, razen v primeru, ko je sam pripeljal vzporedno drugemu vozilu (torej je prehiteval), kar pa je nedvomno opazil, saj mu za to ni bilo treba obračati glave in gledati v desno slepo cono (kar pri preseženih 100 kilometrih na uro pomeni najmanj 20 prevoženih metrov, praviloma pa precej več).

Kršenje takega dogovora ne bi bilo tako sporno, če ne bi potovalne hitrosti na avtocesti bile tako visoke, da v primeru trčenja pomenijo skoraj zagotove hude telesne poškodbe in pogosto tudi smrt. Ker verjamem, da v svojo štiri leta staremu otroku podobno glavo težko spraviš neposredne posledice takega dogodka ti priporočam, da se povabiš v knjižnico na Inštitut za sodno medicino na Medicinski fakulteti poleg Kliničnega centra v Ljubljani in prosiš za gradivo o ponesrečencih prometnih nesreč pri visokih hitrostih. Tudi če ti vsa tista latinščina ne bo razumljiva ti bodo fotografije zagotovo ostale v spominu.

Zgodovina sprememb…

Keyser Soze ::

@moderatorji
Prosim, da uredite objavo od jype-ta. Al sedaj lahko pričakujemo neupoštevanje pravil še z vaše strani?

@jype
In kaj si sedja povedal s tems vojim sestavkom? Dogovor? Kakšen dogovor? Kakšne teorije to ti vlečeš sedaj na plano?
Daj, ne zapletaj teme z nakladanjem in preusmerjanjem pozornosti. KAkšna tipična reakcija forumovcev tule gor. En kup nakladanja in preusmerjanja.

Dve koloni (ne strnjeni) na avtocesti. Ena na prehitevalnem, druga na voznem pasu. Povprečna hitrost 110km/h. Prehitevalni pas malenkost zastane, ker se večina voznikov pomakne iz voznega na prehitevalni in "prehitevanje" po desni strani se začne.
Bomo komentirali? Aja, pa dajmo pogledat višino kazni za prehitevanje po levi strani in višino kazni za tiste, ki se ne umaknejo z prehitevalnega pasu.:\

Toliko o dogovoru in olepševanju situacije z jypejeve strani. In toliko o njegovem znanju.
OM, F, G!

mte ::

Povprečna hitrost 110km/h. Prehitevalni pas malenkost zastane, ker se večina voznikov pomakne iz voznega na prehitevalni in "prehitevanje" po desni strani se začne.
Bomo komentirali?


Bomo :) ZVCP pravi, da opisana situacija ni prehitevanje. Daj si prosim malo preberi zakon, preden govoriš na pamet.

lp

jype ::

Keyser Soze> Dve koloni (ne strnjeni) na avtocesti. Ena na prehitevalnem, druga na voznem pasu. Povprečna hitrost 110km/h. Prehitevalni pas malenkost zastane, ker se večina voznikov pomakne iz voznega na prehitevalni in "prehitevanje" po desni strani se začne.

Ne, se ne.

ZVCP namreč pravi:

23. člen:
75. prehitevanje je vožnja mimo drugega udeleženca cestnega prometa, ki se premika v isti smeri po prometnem pasu ali delu smernega vozišča, ki je namenjen prometu. Hitrejša vožnja ene kolone vozil od druge na cesti, ki ima najmanj dva prometna pasova za vožnjo v isto smer, ni prehitevanje;

36. člen:
(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.

in

(5) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, razen na ploščadi iz tretje alinee drugega odstavka tega člena.

In še zavoljo sklicevanja na drugi odstavek:

(2) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je dovoljeno prehiteti po desni strani:
– vozilo, ki zavija levo;
– vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
– vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h;
– tirno vozilo, ki vozi po tirnicah, položenih po sredini vozišča.

Moderatorju se opravičujem - sem samocenzuriral zbadljive povedi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WarpedGone ::

jype in Keyser Soze:

Prosim, da svoj dvoboj preselita na ZS. Od tule naprej brišem vse kar je konkretno med vama.
Zbogom in hvala za vse ribe
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528112822 (89844) solatko
»

Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24745035 (40430) solatko
»

Tretji pas AC na klancih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612604 (10431) r3dkv1c4
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508808 (8092) KoMar-

Več podobnih tem