Forum » Na cesti » Razvoj hitrosti na cestah
Razvoj hitrosti na cestah
fikus_ ::
Mislim da so omejitve hitrosti čisto ok. Bolj so težava vozniki, ki vozijo konkretno počasneje, še posebej na AC, ko to počnejo na prehitevalnem pasu! Podobno na regionalkah te male škatlice 45 km/h, traktorji, ko se ne umaknejo npr. na avtobusno p.
Veliko težav reši varnostna razdalja med vozili. Tudi meni je že prav prišla.
Veliko težav reši varnostna razdalja med vozili. Tudi meni je že prav prišla.
KAVINSKY ::
pikachu004 je izjavil:
Po moje je kultura dokaj na nivju, kot povsod je težava v 5% ljudi, ki sprovocirajo ostale udeležence. Ne moreš blendat in prehitevat po desni, če je pred vsemi nami več kilometrov dolga tekoča kolona. Ker se ti ne bo noben umaknil, cesta je tvoja prav toliko kot moja. Za vse veljajo enaka pravila.
Jaz bi rekel, da je izpit za avto prelahko narediti ker je zastavljen tako, da ga lahko ima vsak.
Kot zaviješ na avtocesto je kultura nikava in to se vidi že iz tvojega opisa, da si eden tistih, ki spi na prehitevalnem pasu. Pravilo pravi, da ko končaš prehitevati, se vrneš na vozni pas, ne pa v "tekoči koloni" prehitevaš tisti šlepar 1km naprej. Dnevno vas take videvam, 500 metrov + luknje med vozili na voznem pasu, vsi pa kot četica na prehitevalnem. Po možnosti tisti na začetku kolone vozi 110km/h. Nič boljši nisi od onega ki ti blenda zadaj. Včasih se je govorilo, da vozniki BMWjev in Audijev imajo posebno vinjeto za prehitevalni pas. Sedaj pa že vsak pametuje "cesta je tvoja prav toliko kot moja". Če imajo drugi maneverski prostor te prehiteti po desni se daj vprašati kaj hudiča delaš narobe.
https://www.zurnal24.si/avto/avto-nasve...
pikachu004 ::
pikachu004 je izjavil:
Po moje je kultura dokaj na nivju, kot povsod je težava v 5% ljudi, ki sprovocirajo ostale udeležence. Ne moreš blendat in prehitevat po desni, če je pred vsemi nami več kilometrov dolga tekoča kolona. Ker se ti ne bo noben umaknil, cesta je tvoja prav toliko kot moja. Za vse veljajo enaka pravila.
Jaz bi rekel, da je izpit za avto prelahko narediti ker je zastavljen tako, da ga lahko ima vsak.
Kot zaviješ na avtocesto je kultura nikava in to se vidi že iz tvojega opisa, da si eden tistih, ki spi na prehitevalnem pasu. Pravilo pravi, da ko končaš prehitevati, se vrneš na vozni pas, ne pa v "tekoči koloni" prehitevaš tisti šlepar 1km naprej. Dnevno vas take videvam, 500 metrov + luknje med vozili na voznem pasu, vsi pa kot četica na prehitevalnem. Po možnosti tisti na začetku kolone vozi 110km/h. Nič boljši nisi od onega ki ti blenda zadaj. Včasih se je govorilo, da vozniki BMWjev in Audijev imajo posebno vinjeto za prehitevalni pas. Sedaj pa že vsak pametuje "cesta je tvoja prav toliko kot moja". Če imajo drugi maneverski prostor te prehiteti po desni se daj vprašati kaj hudiča delaš narobe.
https://www.zurnal24.si/avto/avto-nasve...
Na desnem vozijo večinoma tovornjaki, na levem jih pa vsi prehitevamo. Tudi jaz bi vozil 130, ampak je pred mano 500 avtov, ki vozi 110. O tem sem govoril. Zakaj mora nekdo v takem primeru prehitevati po desni in se vriniti v mojo varnostno razdaljo?
pikachu004 ::
Še slika, o čem govorim
Če gre v takem primeru po prehitevalnem pasu 110 gre pač 110, avto pred tabo nima kaj za narediti, če jih je pred njim še 500, vozni pas pa je zaseden s prikolicami.
Če gre v takem primeru po prehitevalnem pasu 110 gre pač 110, avto pred tabo nima kaj za narediti, če jih je pred njim še 500, vozni pas pa je zaseden s prikolicami.
GupeM ::
pikachu004 je izjavil:
Na desnem vozijo večinoma tovornjaki, na levem jih pa vsi prehitevamo. Tudi jaz bi vozil 130, ampak je pred mano 500 avtov, ki vozi 110. O tem sem govoril. Zakaj mora nekdo v takem primeru prehitevati po desni in se vriniti v mojo varnostno razdaljo?
Ni mu treba oz celo ne sme. Ampak se vprašaj tudi, zakaj se ti nisi umaknil na desni pas? Če te je tisti lahko po desni prehitel, pomeni, da je bilo prostora za umik več kot dovolj. In ja, to bi se moralo vprašati vseh 500 voznikov, ki vozijo pred tabo. Ampak danes se bova umaknila jaz in bobi_palčka, jutri se boš mogoče še ti, Konec meseca pa bo mogoče kaj več takšnih.
Če bi to policija bolj nadzirala, bi kmalu večina znala normalno voziti, ker nikoli ne bi vedeli, kdaj bodo dobili položnico. Tako pa vsi vejo, da je ne bojo dobili.
pikachu004 je izjavil:
Še slika, o čem govorim
Če gre v takem primeru po prehitevalnem pasu 110 gre pač 110, avto pred tabo nima kaj za narediti, če jih je pred njim še 500, vozni pas pa je zaseden s prikolicami.
V tem primeru te tudi po desni ne bo nihče prehitel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
pikachu004 ::
Ne morem se umakniti, ker prehitevam tovornjake, tako kot vsi pred mano. Bi šel tudi jaz hitreje, pa ne gre. Vrinil se je v mojo varnostni razdaljo.
Utk ::
Če te je tisti lahko po desni prehitel, pomeni, da je bilo prostora za umik več kot dovolj.
In kaj točno bi naredil s tem? Umaknil se bi desno, zaviral iz 110-120 na 90, tist en se bi postavil z njim vzporedno na levem pasu. V čem je faking razlika? Samo da se en zdaj vozi 20 metrov naprej, on pa 90 cijazi za tovornjakom, pa še nima šans, da pride nazaj na levo. Dejte bit realni...
Ko je kolona je pač kolona in se brez veze umikat. Pač je tolk prometa, da se ne da vozit kolk bi hotel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
feryz ::
14 dni nazaj. Seveda lažeš kot pes. Ni jih čedalje več in so dinamične. Se pojavijo in izginejo. Ko potreba po njih poide. Glavni razlog, poleg vpadnic, so, kao, slabe ceste. Ko jih poflikajo, omejitev izgine.Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Kdaj si se nazadnje vozil po nemciji? Tam je vedno vec omejitev in vedno manj odsekov kjer ni omejitve.
Omejitve so na približno 30% avtocest in to z razlogom. Poudarjenim. Čeprav se ne bi ravno strinjal s njim, ampak ok.
Še vedno stokrat bolje kot pri nas.
Gradi se pa ogromno. Tam s tem ni problema, če je potreba, se naredi ali razširi cesta. Pri nas bi pa šoferje dali kar v zapor, ker so prepolne ceste. Ne samo jurček, tudi ostali so tega mnenja. Četudi tudi sami stojijo na cestah in so del problema.
neocodexx ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Ni šans dokler so ceste takšne kot so. Najprej tretji pas, preden sploh razmišljamo o povečanju hitrosti, in še to samo na ravnih odsekih. Na cestah je preveč tovornih vozil, da bi si lahko privoščili višjo hitrost na dveh pasih... In kot je že en napisal, potem bi vsi vozili de facto 160, 170. Z večjo hitrostjo je večja zavorna pot. In dokler imamo na cesti tovorna vozila in avtobuse ki vozijo 1x počasneje od tega kar bi bila nova de facto hitrost, samo na dveh pasih...
In glede OP, tale post je res malo hecen. Ni res, da je končna hitrost za koga pomembna lastnost avtomobila, najbolj pomembna sta poraba in zanesljivost, vzdrževanje. Vsaj za večino, ki jih jaz poznam, vsak tako pravi. Večji navor je vsekakor udoben luksuz, da hitreje pospešiš pri prehitevanju, greš lažje iz ovinka ven itd., z močnejšim motorjem pa ponavadi pride tudi boljši izkoristek goriva, še posebej s 6. prestavo. Jaz sem sicer še na 1.6 bencinarju, ker ne čutim potrebe po menjavi, mi še dobro služi, in za moje potrebe je dovolj hitro. Le poraba ni sorazmerna s tem, koliko pospeškov da od sebe... Menjava, še posebej na novejše modele, je pa itak nepotreben, velik strošek, ki se zelo slabo povrne; raje se na bajto kaj vloži bo bolj pametno:)
feryz ::
Pozabljate, da znajo biti ceste tudi popolnoma prazne.
V preostalem času pa pač voziš 90 km/h.
Tudi v Nemčiji je tako. Čeprav se pelješ po odseku, kjer ni omejitev. Celo z nič km na ha se pelješ po takih odsekih.
V preostalem času pa pač voziš 90 km/h.
Tudi v Nemčiji je tako. Čeprav se pelješ po odseku, kjer ni omejitev. Celo z nič km na ha se pelješ po takih odsekih.
3p ::
Hitrost na AC bi morali vzdigniti na 150 km/h. Tistim, ki so proti, pobrati izpite zaradi nesposobnosti.
Jaz bi nemški sistem, ampak moramo biti realisti. Mi nismo Nemci. Oz. Slovenci niso Nemci.
Število smrtnih žrtev s hitrostjo narašča. Tudi na nemških avtocestah. A v Nemčiji je to itak religiozna debata, kjer je debata o omejitvah hitrosti podobna debatam o omejitvi orožja v ZDA. Osebna svoboda je ogrožena!
Povedano drugače: glavna nemška industrijska panoga z dobror znanim lobističim potencialom je skrajno nezainteresirana za omejitve, ker jih skrbi, da bi v tem primeru prodali premalo predimenzioniranih "mini-avtobusov", ki jim prinašajo najvišje dobičke.
V praksi omejitev načeloma v glavnem sicer nimajo, a še tam kjer jih ni, je velika možnost da boš "Stau" in ne peljau. Tako da je vožnja brez omejitev od zastoja do zastoja le pomirjevalo za živce, ki so napeti, tudi zato, ker v realnosti vožnja nikoli ni podobna reklami, ki ti je prodala avto. V reklami so ceste prazne in odprte, samozavestni voznik pa s pomočjo pravkar kupljene tehnike uspešno premaguje vse "ovire". Ste že videli reklamo za avto, v kateri se prevažajo po prometni konici v mestu ali v gneči na avtocesti?
Se pa strinjam, da tipična limuzina srednjega razreda, s prisebnim polno pozornim voznikom, in prisebnih polno pozornih voznikih v koloni vozil, ki je istočasno na cesti, ob dobrih vremenskih razmerah komot omogoča varno vožnjo s 150km/h. A kaj ko omenjeni predpogoji praktično nikoli niso izpolnjeni? Ko pa tak samodeklarirani sposobnež "zaropota" po cesti, potem vsi v koloni, ki nismo bili ravno deležni ~2MJ energije v obliki postrani 150km/h vozečega, 2,3t težkega nemškega izstrelka, čakamo na gasilce, zaradi česar nam povprečna hitrost pade na 90km/h.
Invictus ::
Nemci so zanič vozniki v povprečju.
Okuženi z eko miselnostjo, pa vozijo v povprečju počasi, z enim očesom na merilniku trenutne porabe goriva. Seveda na prehitevalnem pasu.
Tukaj jih predvsem rešuje večpasovna avtocesta, ne pa vozniška mentaliteta.
Okuženi z eko miselnostjo, pa vozijo v povprečju počasi, z enim očesom na merilniku trenutne porabe goriva. Seveda na prehitevalnem pasu.
Tukaj jih predvsem rešuje večpasovna avtocesta, ne pa vozniška mentaliteta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
KAVINSKY ::
In kaj točno bi naredil s tem? Umaknil se bi desno, zaviral iz 110-120 na 90, tist en se bi postavil z njim vzporedno na levem pasu. V čem je faking razlika? Samo da se en zdaj vozi 20 metrov naprej, on pa 90 cijazi za tovornjakom, pa še nima šans, da pride nazaj na levo. Dejte bit realni...
Ko je kolona je pač kolona in se brez veze umikat. Pač je tolk prometa, da se ne da vozit kolk bi hotel.
Nisem napisal naj se umakne med 10 metersko luknjo med dvema voziloma na voznem pasu. V gneči promet poteka po obeh pasih z nekaj km/h razlike, pogosto se celo zgodi da vozni pas začne hitreje peljati kot pa prehitevalni.
Kaj dosežeš z umikanjem? Predvsem to, da stlačiš več vozil na isti odsek avtoceste. Dokler jih večina spi na prehitevalnem imaš tudi precej večjo varnostno razdaljo in preglednost pred seboj. In kar je najpomembneje, z par km/h počasnejšo vožnjo (da ne prehitevaš po desni) imaš manj emisij in porabe. Časovna razlika pa je mogoče 0 ali par minut več.
feryz ::
Webmojster ::
In kaj ima veze kdaj!? Lahko so tudi prazne, ja. Ponoči, ob štirih zjutraj, med božičnim fruštkom...Pozabljate, da znajo biti ceste tudi popolnoma prazne.
Ja. Ponoči.
Tudi če je prazna avtocesta, ti še vedno lahko kakšna žival skoči na cesto (ja, se tudi na avtocesti zgodi). Potem pa reagiraj z "varnimi" 180km/h
Krele ::
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira. Če sem dobre volje, jim ustrežem, zavrem, da gre tovornjak mimo in se umaknem za tovornjak - škoda da nisem nikoli nikogar pofotkal, face ki jih motenci naredijo ob tem manevru so fenomenalne, nekaj med tele v nova vrata bulji stil ter besom na robu joka. Enkrat mi je pa zavrelo in sem peljal za takim junakom na izvoz, ker sem vedel da bo na križišču po koncu izvoza moral ustavit, izstopil in mu šel potrkat na šipo. Junak me ni hotel pogledat v oči, slišal sem klik od centralnega zaklepanja, samo krepko je zahrumelo in zadimilo, ko je imel pot prosto in je stopil do konca na gas. Tisti kratek čas, ko je čakal da lahko spelje je bilo najdaljših par sekund v življenju tega ubogega alpskega junaka.
Predlog: Blendanje, trobljenje in vožnja v rit na prehitevalnem pasu = 1200€ + odvzem vozniškega izpita
Predlog: Blendanje, trobljenje in vožnja v rit na prehitevalnem pasu = 1200€ + odvzem vozniškega izpita
Krele ::
Prav neverjetno je, kako se vse skupaj lepo umiri, ko zaviješ na italijanske avtoceste ali pa na gorenjko, na primorki se je pa prav Homo homini lupus kultura razvila. Poznam vsaj 3 pupe, ki se po avtoceatah drugače vozijo, tudi italijanskih, če je pa treba iz primorske v LJ ali obratno, gredo pa vedno po stari cesti.
AngelOfDeath ::
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira. Če sem dobre volje, jim ustrežem, zavrem, da gre tovornjak mimo in se umaknem za tovornjak - škoda da nisem nikoli nikogar pofotkal, face ki jih motenci naredijo ob tem manevru so fenomenalne, nekaj med tele v nova vrata bulji stil ter besom na robu joka. Enkrat mi je pa zavrelo in sem peljal za takim junakom na izvoz, ker sem vedel da bo na križišču po koncu izvoza moral ustavit, izstopil in mu šel potrkat na šipo. Junak me ni hotel pogledat v oči, slišal sem klik od centralnega zaklepanja, samo krepko je zahrumelo in zadimilo, ko je imel pot prosto in je stopil do konca na gas. Tisti kratek čas, ko je čakal da lahko spelje je bilo najdaljših par sekund v življenju tega ubogega alpskega junaka.
Predlog: Blendanje, trobljenje in vožnja v rit na prehitevalnem pasu = 1200€ + odvzem vozniškega izpita
Je Nemška kazen za tako početje dosti bolj učinkovita:
3 leta zapora + lepa denarna "nagrada".
edit: Slovnica
KAVINSKY ::
Krele ::
Če jim poraba ni pomembna, jim ne bi smelo biti problem zavirat in spet pospeševat, sicer se jim pa večinoma, kot z blendanjem očito hočejo, umaknem, pač neham prehitevat, počakam, da gre tovornjak na desni mimo in zapeljem za njim na desni pas. Sem pač ustrežljiv, ne vem zakaj nekatere to tako razjezi :)
130 ni potovalna hitrost ampak skrajna meja. Če hočeš vseskozi vozit na meji, izvoli, temu primerno boš moral pač zavirat in nazaj pospeševat, nimaš pa licence za teroriziranje 95% voznikov, ki hočejo pač samo varno in brez stresa pridt iz A v B.
Govorim pupam, kaj se cijazite po stari cesti, vozite pač po AC lepo za tovornjaki ,90kmh, samo seveda se je sem in tja treba umaknit tistim ki se vključujejo in potem so takoj spet v območju psihotov, ki pa, kot so mi povedale, zganjajo še precej hujši teater, če opazijo, da je avtu sama ženska (pogosta je baje rezanje vratov gestikulacija). Tako imajo na izbiro ali cijazenje ali PTSD.
130 ni potovalna hitrost ampak skrajna meja. Če hočeš vseskozi vozit na meji, izvoli, temu primerno boš moral pač zavirat in nazaj pospeševat, nimaš pa licence za teroriziranje 95% voznikov, ki hočejo pač samo varno in brez stresa pridt iz A v B.
Govorim pupam, kaj se cijazite po stari cesti, vozite pač po AC lepo za tovornjaki ,90kmh, samo seveda se je sem in tja treba umaknit tistim ki se vključujejo in potem so takoj spet v območju psihotov, ki pa, kot so mi povedale, zganjajo še precej hujši teater, če opazijo, da je avtu sama ženska (pogosta je baje rezanje vratov gestikulacija). Tako imajo na izbiro ali cijazenje ali PTSD.
Krele ::
Če nekdo vozi po levem pasu kar tako, "iz navade", mu kar blendaj, če pa vozi po prehitevalnem pasu, ker pač prehiteva, im mu vseeno moriš, je pa to zrelo za kazenski pregon - nasilje pač.
Scorpy84 ::
s tempomatom na 120km/h
Kralj tempomata. Si kdaj pomislil, da si sam na istem nivoju kot tisti, ki ti blendajo? Gospoda za teboj noče voziti počasneje, ti Gospod pa nimaš volje malo stopiti po plinu? Pospeši na 130, 140 pa ti ne bo nihče več blendal.
Sam vecinoma vozim 135-150 in se mi zdi da sem prepocasen, ker vedno vsakih par minut nekoga oviram, ce mu takoj zadovoljim in se umaknem morem mocno zavirati, kar ne pride v postev, se ne obremenjujem, ker itak prehitevam nad zakonsko dovoljeno hitrost. Se pa vedno umaknem, ko vem da ne bom rabil zavirati na voznem pasu, za mano pa hudicevo trpijo.
GupeM ::
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira. Če sem dobre volje, jim ustrežem, zavrem, da gre tovornjak mimo in se umaknem za tovornjak
Sploh veš, kakšno nevarnost s tem povzročaš? Enkrat tisti za tabo ne bo do časa zaviral, pa te bo porinil pod tovornjak.
Saj to veš, da lahko prehitevaš le, če s tem ne oviraš vozila, ki se ti približuje od zadaj? Očitno ne.
Predlog: Zaviranje, ko to ni nujno potrebno, še posebej med prehitevanjem in oviranje zadaj vozečih med prehitevanjem = 1500 € + odvzem vozniškega dovoljenja. Trajni.
In da se razumeva: Ne podpiram vožnje 1 m za ritjo, blendanje in podobnega sranja. Ampak tudi tvoj način vožnje ni dosti boljši.
Ti je res tako težko med prehitevanjem pospešiti na 130 ali celo nekaj čez? Če prehitevaš tist kamion, se ti bo pri porabi celega tanka mogoče poznalo za en štamprle. Pa sem pretiraval.
KAVINSKY ::
Invictus ::
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira.
Žal si ti enak psiho. Na drugačen način...
Sam se takim umaknem, naj vsak vozi po svoje. Mene tisti, ki prehitevajo, ne spravljajo tako ob živce, da bi jim moral zapirati pot.
Pač izživljaš svojo slovensko zahojenost, ker drugače ne znaš sprostiti svojih kompleksov in nezadovoljstva.
Če nekdo vozi po levem pasu kar tako, "iz navade", mu kar blendaj, če pa vozi po prehitevalnem pasu, ker pač prehiteva, im mu vseeno moriš, je pa to zrelo za kazenski pregon - nasilje pač.
Moraš iti nazaj v avto šolo.
Manever prehitevanja moraš izvesti čim hitreje, kot je mogoče.
BTW. tempomat tega ne omogoča...
Po možnosti niti ne pogledaš v ogledala, saj drugače niti ne bi prehiteval...
Zaradi takih idiotov je stanje na cestah tako kot je. Samooklicani policaji in kavzi "varuhi" prometa...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
feryz ::
Točno se ve, kdaj nekdo prehiteva in kdaj visi na prehitevalnem in hkrati na telefonu, mrtev za dražljaje iz okolice.
Naslednja zadeva, zakaj pravzaprav viseti za ritjo. Če voziš za takimi s primerno varnostno razdaljo, bodo viseli na prehitevalnem, s 120 km/h, od Ljubljane do Kopra.
Če jim prideš za rit, jim bo mogoče, ampak res samo mogoče, prišlo v butaro, da bi rad šel mimo in se lahko blagovoljijo umakniti na prazen vozni pas. Ponavadi jim vseeno ne kapne, zato jih pač prehitiš po desni. In potem blendajo kot zmešani.
Naslednja zadeva, zakaj pravzaprav viseti za ritjo. Če voziš za takimi s primerno varnostno razdaljo, bodo viseli na prehitevalnem, s 120 km/h, od Ljubljane do Kopra.
Če jim prideš za rit, jim bo mogoče, ampak res samo mogoče, prišlo v butaro, da bi rad šel mimo in se lahko blagovoljijo umakniti na prazen vozni pas. Ponavadi jim vseeno ne kapne, zato jih pač prehitiš po desni. In potem blendajo kot zmešani.
nicksonn ::
Đizs, Krele!
Tut sam pogosto vozim nekih 120 na tempomatu (če je kolkortok prazna cesta). In redno spremljam vzvratno ogledalo. Če ni nikogar, prehitim tovornjak lagno. Če se mi kdo bliža, dam po gasu na 130-140, pa se čimhitreje umaknem nazaj na voznega.
Ker je tako pravilno in uvidevno.
Komur se mudi, jih briga za večjo porabo. Gre se jim za čas. Pa če je par minut prej na cilju pa par minut. Ne veš zakaj se mu mudi. Če se gre tebi za nižjo porabo, pa ti vozi za tovornjakom in ne oviraj prometa.
In tudi pogosto vozim na primorski AC (ne, v gužvi tam ne gre s tempomatom, jbg). Navadno vozim polovico časa tam 120-130 na prehitevalnem skupaj z ostalimi (ker vsi skupaj prehitevamo tovornjake ali avtodome). Ko je pa prostor, pa se umaknem na voznega. In magari kilometer ali dva vozim 100, pa se vključim »nazaj« na prehitevalni pas ko je luknja. Tako da drugi ne rabijo preveč bremzat. In s tem delat še večje gužve (ali fantomske zastoje).
Se strinjam sicer, da je primorka kaos in zahtevna za vozit. 1h vožnje bolj utrudi kot 4h vožnje drugod.
Ne morš pa bit tak tipičen slovencelj, »važno da sosedu krava crkne (če ne sama od sebe, mu jo bomo pa zastrupili)«. Oz če prevedemo na cesto: Če jst ne vozim hitreje, se tudi ti ne boš.
To ni napredek.
Tut sam pogosto vozim nekih 120 na tempomatu (če je kolkortok prazna cesta). In redno spremljam vzvratno ogledalo. Če ni nikogar, prehitim tovornjak lagno. Če se mi kdo bliža, dam po gasu na 130-140, pa se čimhitreje umaknem nazaj na voznega.
Ker je tako pravilno in uvidevno.
Komur se mudi, jih briga za večjo porabo. Gre se jim za čas. Pa če je par minut prej na cilju pa par minut. Ne veš zakaj se mu mudi. Če se gre tebi za nižjo porabo, pa ti vozi za tovornjakom in ne oviraj prometa.
In tudi pogosto vozim na primorski AC (ne, v gužvi tam ne gre s tempomatom, jbg). Navadno vozim polovico časa tam 120-130 na prehitevalnem skupaj z ostalimi (ker vsi skupaj prehitevamo tovornjake ali avtodome). Ko je pa prostor, pa se umaknem na voznega. In magari kilometer ali dva vozim 100, pa se vključim »nazaj« na prehitevalni pas ko je luknja. Tako da drugi ne rabijo preveč bremzat. In s tem delat še večje gužve (ali fantomske zastoje).
Se strinjam sicer, da je primorka kaos in zahtevna za vozit. 1h vožnje bolj utrudi kot 4h vožnje drugod.
Ne morš pa bit tak tipičen slovencelj, »važno da sosedu krava crkne (če ne sama od sebe, mu jo bomo pa zastrupili)«. Oz če prevedemo na cesto: Če jst ne vozim hitreje, se tudi ti ne boš.
To ni napredek.
x n!
feryz ::
Zlagal si se. 120 - 130 km/h je normalna vožnja prometa na Primorki, brez prehitevanja tovornjakov.
Če se prehiteva tovornjake, potem promet teče s 100 - 110 km/h. Več glavnina šoferjev ni zmožna.
Ne vozim se samo pogosto tam, ampak vsaj 2x na dan, raje pa še večkrat.
Če se prehiteva tovornjake, potem promet teče s 100 - 110 km/h. Več glavnina šoferjev ni zmožna.
Ne vozim se samo pogosto tam, ampak vsaj 2x na dan, raje pa še večkrat.
IL_DIAVOLO ::
Pac kreten, ki se vozi po voznem in prehitevalnem pasu prijetnih 120 po tempomatu oz. realnih 110. Potem pa so vsega drugi krivi, ker se ti ne das in mislis da si sam na cesti.
WhiteAngel ::
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira. Če sem dobre volje, jim ustrežem, zavrem, da gre tovornjak mimo in se umaknem za tovornjak -
A malo trolaš? Že po CPP si naredil ene tri prekrške (počasno prehitevanje, izsiljevanje prednosti in oviranje prometa brez razloga, ko zaviraš). Če hočeš šparat z gorivom, se skrij za šlepar in vozi 90. Čemu potem prehitevanje?
EnStot ::
WhiteAngel je izjavil:
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira. Če sem dobre volje, jim ustrežem, zavrem, da gre tovornjak mimo in se umaknem za tovornjak -
A malo trolaš? Že po CPP si naredil ene tri prekrške (počasno prehitevanje, izsiljevanje prednosti in oviranje prometa brez razloga, ko zaviraš). Če hočeš šparat z gorivom, se skrij za šlepar in vozi 90. Čemu potem prehitevanje?
Od kdaj je počasno prehitevanje prekršek ?
Kje je izsiljeval prednost ?
Kakšno oviranje brez razloga ? Kvečjemu z zelo upravičenim razlogom!
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira. Če sem dobre volje, jim ustrežem, zavrem, da gre tovornjak mimo in se umaknem za tovornjak - škoda da nisem nikoli nikogar pofotkal, face ki jih motenci naredijo ob tem manevru so fenomenalne, nekaj med tele v nova vrata bulji stil ter besom na robu joka. Enkrat mi je pa zavrelo in sem peljal za takim junakom na izvoz, ker sem vedel da bo na križišču po koncu izvoza moral ustavit, izstopil in mu šel potrkat na šipo. Junak me ni hotel pogledat v oči, slišal sem klik od centralnega zaklepanja, samo krepko je zahrumelo in zadimilo, ko je imel pot prosto in je stopil do konca na gas. Tisti kratek čas, ko je čakal da lahko spelje je bilo najdaljših par sekund v življenju tega ubogega alpskega junaka.
Predlog: Blendanje, trobljenje in vožnja v rit na prehitevalnem pasu = 1200€ + odvzem vozniškega izpita
Krele, ti si naš! Tudi sam sem že izstopil iz avta na izvozu in enkrat se me je en model tako prestrašil, da je po travi mimo kolone pobegnil v daljavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: EnStot ()
2dark ::
EnStot ::
Kateri hitrejši? Omejitev je znana in veljavna za vse. Vožnja 1m za ritjo je pa smrtno nevarna in kaznivo dejanje povzročanja splošne nevarnosti. Najprej prekini potek smrtno nevarnega kaznivega dejanja, potem pa kaj piši!
Pa lep pozdrav.
Pa lep pozdrav.
2dark ::
Kateri hitrejši? Omejitev je znana in veljavna za vse. Vožnja 1m za ritjo je pa smrtno nevarna in kaznivo dejanje povzročanja splošne nevarnosti. Najprej prekini potek smrtno nevarnega kaznivega dejanja, potem pa kaj piši!
Pa lep pozdrav.
Napisal si počasno prehitevanje. To pomeni da prehitevaš počasneje kot bi lahko. Ja, ja. če ti prehitevaš s hitrostjo 115-120 km/H in se ti zadaj pripeljejo vozila s hitrostjo 130 km/H prehitevaš prepočasi in delaš zastoj.
Zato so ti v tovarni notranje ogledalo , da spremljaš promet za sabo. Tisto ogledalo v katero lahko gledaš svojo neumno faco imaš spravljeno za senčnikom.
Krele ::
UUU, vidim da sem kar nekaj blendašev in gestikulantov razjezil, me veseli! :)
Mam znanca blendaša, ki prizna da to redno počne in je sposoben tudi jasno artikulirati česas simptom je to, v službi mora tiho in mirno prenašat dan za dnem prenašat kar spodobno količino mobinga in to da se popoldne na AC-ju mal znese nad drugimi mu omogoči, da zdrži naslednje dopoldne, ne da bi eksplodiral. Pravi, da deluje, in to bolje kot alkohol.
Hodim po pločniku, prehitim, pešca ki hodi malo počasneje in med prehitevanjem, ko sva vštric se od zadaj nekdo približa in začne kričat, grozit, kazat fakiče, naj se mu takoj umaknem. Zakaj se to ne dogaja? Ker slovenjclni se upajo napihovat samo, če je okrog njih dve toni pleha. Pokojni Rugelj je zapisal in izrekel ogromno neumnosti, tista analiza pogostega tipa karakterja Slo. moških ("pezdetki") pa žal ni bila tako zgrešena.
Pogosta lepa gesta, ki jo žal doživim zgolj na tujih avtocestah, je da nekateri vozniki, ko se vozijo po prehitevalnem in vidijo, da bo moral avto na desnem pasu ki se bliža tovornjaku zaradi njih krepko zavreti, upočasnijo in ga spustijo pred sabo.
Pogosta gesta na slo. ACjih: ti in avto za tabo se z isto hitrostjo bližata tovornjakom in ko vklopiš "žmigovc" da bi jih prehitel tisti za tabo divje pospeši na levi pas in te začne prehitevat in te tako seveda zablokira da moraš potem seveda ti krepko zavret (in to se dogaja pri vseh hitrostih, tudi če navijaš 140, da ne bo kdo začel s tem...).
Mam znanca blendaša, ki prizna da to redno počne in je sposoben tudi jasno artikulirati česas simptom je to, v službi mora tiho in mirno prenašat dan za dnem prenašat kar spodobno količino mobinga in to da se popoldne na AC-ju mal znese nad drugimi mu omogoči, da zdrži naslednje dopoldne, ne da bi eksplodiral. Pravi, da deluje, in to bolje kot alkohol.
Hodim po pločniku, prehitim, pešca ki hodi malo počasneje in med prehitevanjem, ko sva vštric se od zadaj nekdo približa in začne kričat, grozit, kazat fakiče, naj se mu takoj umaknem. Zakaj se to ne dogaja? Ker slovenjclni se upajo napihovat samo, če je okrog njih dve toni pleha. Pokojni Rugelj je zapisal in izrekel ogromno neumnosti, tista analiza pogostega tipa karakterja Slo. moških ("pezdetki") pa žal ni bila tako zgrešena.
Pogosta lepa gesta, ki jo žal doživim zgolj na tujih avtocestah, je da nekateri vozniki, ko se vozijo po prehitevalnem in vidijo, da bo moral avto na desnem pasu ki se bliža tovornjaku zaradi njih krepko zavreti, upočasnijo in ga spustijo pred sabo.
Pogosta gesta na slo. ACjih: ti in avto za tabo se z isto hitrostjo bližata tovornjakom in ko vklopiš "žmigovc" da bi jih prehitel tisti za tabo divje pospeši na levi pas in te začne prehitevat in te tako seveda zablokira da moraš potem seveda ti krepko zavret (in to se dogaja pri vseh hitrostih, tudi če navijaš 140, da ne bo kdo začel s tem...).
EnStot ::
Kateri hitrejši? Omejitev je znana in veljavna za vse. Vožnja 1m za ritjo je pa smrtno nevarna in kaznivo dejanje povzročanja splošne nevarnosti. Najprej prekini potek smrtno nevarnega kaznivega dejanja, potem pa kaj piši!
Pa lep pozdrav.
Napisal si počasno prehitevanje. To pomeni da prehitevaš počasneje kot bi lahko. Ja, ja. če ti prehitevaš s hitrostjo 115-120 km/H in se ti zadaj pripeljejo vozila s hitrostjo 130 km/H prehitevaš prepočasi in delaš zastoj.
Zato so ti v tovarni notranje ogledalo , da spremljaš promet za sabo. Tisto ogledalo v katero lahko gledaš svojo neumno faco imaš spravljeno za senčnikom.
Bodo pač lepo na zakonski 2 sekundni varnostni razdalji počakali, da končam s prehitevanjem. Končal pa bom, ko bo na levi dovolj prostora med dvema avtomobiloma, da lahko varno zapeljem na levi vozni pas. Obenem pa mi mora vozilo za menoj zagotoviti varno vrnitev na izhodiščni pas. Če eden od teh pogojev ni izpolnjen, potem se ne vračam na izhodiščni pas, ampak lepo nadaljujem po prehitevalnem.
Še preden v tovarni namestijo vzvratno ogledalo, avto opremijo z vetrobranskim steklom. In le to ni zaman 100× večje od rikverc špegla.
2dark ::
Pogosta gesta na slo. ACjih: ti in avto za tabo se z isto hitrostjo bližata tovornjakom in ko vklopiš "žmigovc" da bi jih prehitel tisti za tabo divje pospeši na levi pas in te začne prehitevat in te tako seveda zablokira da moraš potem seveda ti krepko zavret (in to se dogaja pri vseh hitrostih, tudi če navijaš 140, da ne bo kdo začel s tem...).
Kdo ti je kriv, da imaš slab avto. Ni on zadaj kriv, da mu avto bolje potegne. OMisli si 200 konjskega dizla z 400-450 nm navora pa se ti to ne bo dogajalo.
Ah jeba je, ko vozite jajca od avtov, ker razmišljanje v vaših glavah je stalo v letu 1990, da 200 konjski avto porabi 15 litrov.
2dark ::
Bodo pač lepo na zakonski 2 sekundni varnostni razdalji počakali, da končam s prehitevanjem. Končal pa bom, ko bo na levi dovolj prostora med dvema avtomobiloma, da lahko varno zapeljem na levi vozni pas. Obenem pa mi mora vozilo za menoj zagotoviti varno vrnitev na izhodiščni pas. Če eden od teh pogojev ni izpolnjen, potem se ne vračam na izhodiščni pas, ampak lepo nadaljujem po prehitevalnem.
]
Ni problema. Takšni kot si vozite potem še najmanj 400-500 metrov po levem pasu po prehitevalnem manevru, predno vam posveti, da je desni pas prost. V tem času sem že mimo. A, ja. Joki se mi zdej, da te po desni ne bi smel prehitet pa daj tožbo na sodišče. Jaz sem že zdavnaj mimo.
Se pa po pisanju vidi, da nisi biser od voznika oz. rad zajebavaš ostale udeležence v prometu samo zato, ker lahko to počneš in ne boš dobil kazni.
Res imaš majhnega!
In grdega.
Jaz imam avto, ki se premakne in takšnih problemov nimam kot ih imaš ti, da ti zadaj vozeči delajo probleme in moraš ti bremzat. Rofl.
Meni je vožnja v užitek, ker grem mimo, pa tudi kakšnega zajebem, kot si ti, da mora potem na desnem pasu bremzat, da se ne zabije v kamijon. Za zmanjšanje hitrosti še tudi nisi slišal. Očitno jetreba nogo tišat v tvoji karjoli na polno , da se sploh premakne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
zmaugy ::
Na primorki je cela horda psihopatov. Od Kopra do Lj, s tempomatom na 120km/h, se povprečno vsaj 3 do 4x ob prehitevanju tovornjakov nalepi kak psiho 1m za rit, blenda trobi, gestikulira. Če sem dobre volje, jim ustrežem, zavrem, da gre tovornjak mimo in se umaknem za tovornjak - škoda da nisem nikoli nikogar pofotkal, face ki jih motenci naredijo ob tem manevru so fenomenalne, nekaj med tele v nova vrata bulji stil ter besom na robu joka. Enkrat mi je pa zavrelo in sem peljal za takim junakom na izvoz, ker sem vedel da bo na križišču po koncu izvoza moral ustavit, izstopil in mu šel potrkat na šipo. Junak me ni hotel pogledat v oči, slišal sem klik od centralnega zaklepanja, samo krepko je zahrumelo in zadimilo, ko je imel pot prosto in je stopil do konca na gas. Tisti kratek čas, ko je čakal da lahko spelje je bilo najdaljših par sekund v življenju tega ubogega alpskega junaka.
Predlog: Blendanje, trobljenje in vožnja v rit na prehitevalnem pasu = 1200€ + odvzem vozniškega izpita
To je precej noro početje in ko boš naletel na pravega, ki bo imel dashcam, te zna drago stati - tako ali drugače.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
zmaugy ::
Če jim poraba ni pomembna, jim ne bi smelo biti problem zavirat in spet pospeševat, sicer se jim pa večinoma, kot z blendanjem očito hočejo, umaknem, pač neham prehitevat, počakam, da gre tovornjak na desni mimo in zapeljem za njim na desni pas. Sem pač ustrežljiv, ne vem zakaj nekatere to tako razjezi :)
130 ni potovalna hitrost ampak skrajna meja. Če hočeš vseskozi vozit na meji, izvoli, temu primerno boš moral pač zavirat in nazaj pospeševat, nimaš pa licence za teroriziranje 95% voznikov, ki hočejo pač samo varno in brez stresa pridt iz A v B.
Govorim pupam, kaj se cijazite po stari cesti, vozite pač po AC lepo za tovornjaki ,90kmh, samo seveda se je sem in tja treba umaknit tistim ki se vključujejo in potem so takoj spet v območju psihotov, ki pa, kot so mi povedale, zganjajo še precej hujši teater, če opazijo, da je avtu sama ženska (pogosta je baje rezanje vratov gestikulacija). Tako imajo na izbiro ali cijazenje ali PTSD.
Zakaj so potem na levem pasu, če jim je pomembno zgolj da pridejo iz točke A v točko B? Saj počasi se daleč pride - po voznem pasu.
Odgovor: seveda ni tako, večina si želi pot opraviti v čim krajšem času, zato tudi vozijo najhitreje, kot se jim zdi varno. Z izkušnjami se hitrost kar dolgo časa veča, ker vožnjo pač čedalje boljše obvladaš in z izkušnjami tudi čedalje boljše lahko predvidiš, kaj se bo v nekem trenutku zgodilo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
solatko ::
Krele - Na srečo me je en tak debil samo enkrat takole podjebaval, ko sem bil na motorju in sem se odločil voziti med 120 in 140. Ko sem zavil na pumpo se je zapodil za menoj, skoraj med gibanjem avta skočil ven in se zapodil proti meni, pa je imel zelo hudo nesrečo, oziroma slab dan, saj se je dobesedno vsedel na rit, ko se mu je motorističen škorenj ustavil v polnem udarcu kak mm od nosa in je skozi podplat lahko zavohal štumfe.
Zato ti ne priporočam, da se takole kurčiš po cesti, poleg tega da nisi v od voznika, še računaš na to, da so vsi vozniki pezdetje, saj lahko naletiš na hud strup v zelo majhni flaški, ki ti bo tvoj prenapihnjen ego potlačil v rit.
Pač ni bil toliko strpen, da bi mu na hitro razložil, da se ne splača spuščat na neznan teren, večinoma mirno opozorilo pomaga, nekateri ste pa kreteni, ki poleg tega, da hebete folk, ki bi se rad mirno vozil po cesti, še trkate po šipah, tako, da povprečen človek dejansko misli, da niste čisto pri pravi in je bolje zaprt šipo in se ne ukvarjat s potencialnimi pacienti ustanov, ki se s tem ukvarjajo profesionalno.
EnStot - ti si pa popolnoma enak pacient.
Zato ti ne priporočam, da se takole kurčiš po cesti, poleg tega da nisi v od voznika, še računaš na to, da so vsi vozniki pezdetje, saj lahko naletiš na hud strup v zelo majhni flaški, ki ti bo tvoj prenapihnjen ego potlačil v rit.
Pač ni bil toliko strpen, da bi mu na hitro razložil, da se ne splača spuščat na neznan teren, večinoma mirno opozorilo pomaga, nekateri ste pa kreteni, ki poleg tega, da hebete folk, ki bi se rad mirno vozil po cesti, še trkate po šipah, tako, da povprečen človek dejansko misli, da niste čisto pri pravi in je bolje zaprt šipo in se ne ukvarjat s potencialnimi pacienti ustanov, ki se s tem ukvarjajo profesionalno.
EnStot - ti si pa popolnoma enak pacient.
Delo krepa človeka
Krele ::
Jest nisem nasilen, hotel sem ga samo vprašati, zakaj je usmerjal erektirane sredince proti meni in mu dati priložnost, da se mi ustno upraviči.
Si pa predstavljam, da ti nekdo z "dashcamom" vozi 1m za ritjo in ti blenda, potem pa se gre s posnetkom pritožit na policijo, da si ga z zaviranjem ogrožal.
Si pa predstavljam, da ti nekdo z "dashcamom" vozi 1m za ritjo in ti blenda, potem pa se gre s posnetkom pritožit na policijo, da si ga z zaviranjem ogrožal.
EnStot ::
EnStot ::
Krele - Na srečo me je en tak debil samo enkrat takole podjebaval, ko sem bil na motorju in sem se odločil voziti med 120 in 140....
Dragi solatar, saj sem vedel da si čisti nakladač, ko trdiš, da vedno voziš varno in predvsem, da vedno skrbiš, da se lahko varno ustaviš. Z moprdinom si izzival usodo in vijugal meter za ritjo človeku, ki ga kličeš debil ?!?! Poglej se v ogledalo, pa ga boš zagledal!
Še dobro, da si se odpovedal moprdističnim dogodivščinam, ker drugače bi te že uvrstili na seznam za odpoved naročnine na TV in elektriko.
zmaugy ::
Jest nisem nasilen, hotel sem ga samo vprašati, zakaj je usmerjal erektirane sredince proti meni in mu dati priložnost, da se mi ustno upraviči.
Si pa predstavljam, da ti nekdo z "dashcamom" vozi 1m za ritjo in ti blenda, potem pa se gre s posnetkom pritožit na policijo, da si ga z zaviranjem ogrožal.
Brake check pacienti veliko bolj ogrožajo varnost kot pacienti, ki vozijo za ritjo. In če nekomu narediš to, kar si napisal in to lahko dokaže s posnetkom, obstaja možnost, da bo reskiral tistih nekaj evrov kazni za to, da te res dobro zajebe.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
EnStot ::
...
Brake check pacienti veliko bolj ogrožajo varnost kot pacienti, ki vozijo za ritjo. In če nekomu narediš to, kar si napisal in to lahko dokaže s posnetkom, obstaja možnost, da bo reskiral tistih nekaj evrov kazni za to, da te res dobro zajebe.
Torej če te prav razumem, ko te nekdo iz čistega mira udari na gobec, se ti obrneš in zbežiš ?!
Veš kako smo takšnim včasih rekli ?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123129 (100151) | solatko |
⊘ | Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 73917 (64911) | dzinks63 |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48313 (43708) | solatko |
» | Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 69767 (62556) | BlaY0 |