Forum » Loža » Policijska kazen
Policijska kazen
listje123 ::
Danes sva se z mami peljala.
Kolikor veva je dovoljena hitrost čez vas 50 km/h.
In midva se lepo peleva in je že znak za vas ampak je še zelo daleč do hiš tako da je še zmeri vozila 70 km/h.
In pol se znajdejo za kontenerjem P******* polcaji ki so merili z radarjem in tud v naju nacilal radar. Takrat je bla hitrost približno 65 km/h.
Zanima me kakšna je lahk približna kazen in ce je možno da bo celo ob izpit.
(za izpit jo je najbolj strah)
Ze v naprej hvala za odgovore
Lp
Matej
Kolikor veva je dovoljena hitrost čez vas 50 km/h.
In midva se lepo peleva in je že znak za vas ampak je še zelo daleč do hiš tako da je še zmeri vozila 70 km/h.
In pol se znajdejo za kontenerjem P******* polcaji ki so merili z radarjem in tud v naju nacilal radar. Takrat je bla hitrost približno 65 km/h.
Zanima me kakšna je lahk približna kazen in ce je možno da bo celo ob izpit.
(za izpit jo je najbolj strah)
Ze v naprej hvala za odgovore
Lp
Matej
- zaklenil: Gandalfar ()
listje123 ::
BlueRunner ::
Če so bili policaji, vaju bi pri previsoki hitrosti 99% zagotovo ustavili in oglobili na kraju samem. Torej je verjetnost naknadne položnice zelo majhna. Morda celo nična.
Če lastnik/lastnica vozila nima predhodnih kazenskih točk, potem tudi izpita ne bo izgubil/izgubila.
Najvišja potencialna kazen, če bi vozila 70km/h v naselju, bi bila globa 300€ + 3 k.t. (46. čl. ZPrCP).
Če je bila to res policija, potem bi bila velika verjetnost, da bi vaju za prehitro vožnjo takoj ustavili in oglobili. Sploh pa za takšen "masten" prekršek.
Če sta vozila "okoli 65", potem to po zaokroževanju navzdol postane "globa za 60 v naselju", ki pa znaša 100€. Za tako nizek znesek pa policija v naseljih tipično ne ustavlja in kaznuje. Žal ne. Pa prosim, nič osebnega za ta "žal ne" ali pa, da bi vama privoščil globo - na dolgi rok pa menim, da bi morali strožje preganjati tudi to.
Torej po najslabši varianti 150€ + 3 k.t. Po najboljši in zelo verjetni: nič.
Če lastnik/lastnica vozila nima predhodnih kazenskih točk, potem tudi izpita ne bo izgubil/izgubila.
Najvišja potencialna kazen, če bi vozila 70km/h v naselju, bi bila globa 300€ + 3 k.t. (46. čl. ZPrCP).
Če je bila to res policija, potem bi bila velika verjetnost, da bi vaju za prehitro vožnjo takoj ustavili in oglobili. Sploh pa za takšen "masten" prekršek.
Če sta vozila "okoli 65", potem to po zaokroževanju navzdol postane "globa za 60 v naselju", ki pa znaša 100€. Za tako nizek znesek pa policija v naseljih tipično ne ustavlja in kaznuje. Žal ne. Pa prosim, nič osebnega za ta "žal ne" ali pa, da bi vama privoščil globo - na dolgi rok pa menim, da bi morali strožje preganjati tudi to.
Torej po najslabši varianti 150€ + 3 k.t. Po najboljši in zelo verjetni: nič.
BALAST ::
Samo denarna kazen.
Hej cestni zakoni so kar nekaj... Recimo primer tiste meglene verižne nesreče, zdaj so udeleženci dobili že položnice za prehitro vožnjo v izrednih razmerah.
Po podatkih ministrstva za promet, so naše ceste izredno varne.
Normalno če pa 95% slovencev vozi manj kot so omejitve, pa kakšnih 50% tujcev tudi zna brat omejitve.
Hej cestni zakoni so kar nekaj... Recimo primer tiste meglene verižne nesreče, zdaj so udeleženci dobili že položnice za prehitro vožnjo v izrednih razmerah.
Po podatkih ministrstva za promet, so naše ceste izredno varne.
Normalno če pa 95% slovencev vozi manj kot so omejitve, pa kakšnih 50% tujcev tudi zna brat omejitve.
BlueRunner ::
Normalno če pa 95% slovencev vozi manj kot so omejitve
Trkam po svojem detektorju sarkazma... izgleda, da se mi je pokvaril.
amigo_no1 ::
In pol se znajdejo za kontenerjem P******* polcaji ki so merili z radarjem in tud v naju nacilal radar.
Ročni ali stacionarni radar ?
Da niso bili mestni redarji ?
BlueRunner ::
Napisal sem "vozi manj kot so omejitve"
V vaseh, kjer po "glavni cesti" vozim natančno 50km/h, za seboj vedno naredim kolono "tistih 5%", ki vozijo nad omejitvijo. Daljše kot je naselje, daljša je kolona. Zato se mi "95% vozi manj kot so omejitve" zdi sarkastično, hkrati pa se mi kontekst v katerem si to napisal, ne zdi sarkastičen.
Ampak predlagam, da raje to pustiva stati... da ne bova še v tej temi preveč pomagala smetiti z "prehitra/prepočasna vožnja". Imamo za to že neko tretjo temo.
MisterR ::
Kazen je 300€ + 3 točke, sem se zadnjič peljal poleg kolega ki je dobil kazen za prekoračitev hitrosti do 20km/h v naselju.
MadMicka ::
V zadnjih letih se mi zdi, da ljudje dejansko vozijo počasneje. Pred recimo desetimi leti je večina dirkala po avtocestah, danes redko kdaj vidiš koga, ki bi tišal po avtocesti več kot 150 km/h. Jih je pa cel kup, ki vozijo celo manj kot 130 km/h. Podobna zgodba je v naseljih.
RejZoR ::
Naknadno se pošilja samo pri avtomatskih stacionarnih alimobilnih radarjih. Če te policaj postreli z lasersko pištolo te mora ustaviti na licu mesta, enako velja za Provida nadzor. Zato se ne sekiraj preveč imo. Očitno so imel kanček zdrave pameti in vaju niso šli oglobit, ker je bila hitrost pač na delu kjer še ni dejanskega naselja.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
telexdell ::
Če si na števcu avtomobila videl tam (in si še zmanjševal) 65 km/h to pomeni na radarju 55-60 km/h saj vsi avtomobilski prikazi hitrosti kažejo več, kot je dejanska hitrost. Če odšteješ še 5 km/h ali 5% odbitka zaradi napake meritve policaja bi na morebitni položnici bila hitrost od 50-55 km/h. Za takšno prekoračitev pa ob nekaj prijaznih besed dobiš največkrat le ustno opozorilo.
PS- tisti, kateri vozite striktno 50 km/h skozi naselje in se za vami običajno nabira kolona si dajte enkrat preveriti, koliko takrat dejansko peljete (kakšna navigacijska naprava ali kakšen informativni radar ob cesti). Bi prej rekel, da zaradi prepočasne vožnje ovirate promet in bi se morali (po zakonu!) na prvem primernem mestu sami izločiti, kot pa da vi vozite po predpisih in so vsi za vami divjaki.
PS- tisti, kateri vozite striktno 50 km/h skozi naselje in se za vami običajno nabira kolona si dajte enkrat preveriti, koliko takrat dejansko peljete (kakšna navigacijska naprava ali kakšen informativni radar ob cesti). Bi prej rekel, da zaradi prepočasne vožnje ovirate promet in bi se morali (po zakonu!) na prvem primernem mestu sami izločiti, kot pa da vi vozite po predpisih in so vsi za vami divjaki.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Keyser Soze ::
V zadnjih letih se mi zdi, da ljudje dejansko vozijo počasneje. Pred recimo desetimi leti je večina dirkala po avtocestah, danes redko kdaj vidiš koga, ki bi tišal po avtocesti več kot 150 km/h. Jih je pa cel kup, ki vozijo celo manj kot 130 km/h. Podobna zgodba je v naseljih.
Ja, pa razlika med norci in normalnimi je tud ratala veliko bolj očitna. Ob tem se pa moram vprašat koliko dejansko se je povečala moja varnost. Bi bilo veliko bolje če bi imel malo manjše kazni pa bolj rigorozen nadzor, kot vice versa.
OM, F, G!
RejZoR ::
Jezst sem opazil, da moj števec kaže ene 3 km/h manj od dejanske pri 50km/h.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Če odšteješ še 5 km/h ali 5% odbitka zaradi napake meritve policaja
ena boljših danes, a to je zato ker se policaju roka trese?
JanK ::
Če odšteješ še 5 km/h ali 5% odbitka zaradi napake meritve policaja
ena boljših danes, a to je zato ker se policaju roka trese?
Ne, zato ker je to zakonsko predpisano, da se kdo ne bi pritozeval nad potencialno napako radarja.
Sta dve toleranci, stevil ne vem na pamet, ampak se mi zdi da je 5km/h do 100 km/h, in 10km/h nad 100km/h. Od izmerjene hitrosti na radarju morajo odsteti to toleranco in sele ta razlika je tista, ki se jo primerja z omejitvami.
Vec ali manj to je napisano tudi na listu z obvestilom o prekrsku: izmerjena hitrost je X, toleranca je Y, hitrost (X-Y) je nad omejitvijo hitrosti, zatorej je kazen toliko in toliko.
RejZoR ::
Laserske pištole imajo dovoljeno odstopanje 3km/h, navadni radarji pa 5km/h. To velja do hitrosti 100km/h.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
M-XXXX ::
Tole je meni policija eno leto nazaj odpisala:
Spoštovani!
Z ročnimi laserskimi merilniki hitrosti policisti merijo hitrost v skladu z zahtevami Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike
hitrosti v cestnem prometu (pravilnik). V pravilniku so določene varnostne razlike, ki se upoštevajo pri izmerjenemu rezultatu hitrosti
in znašajo:
ˇ 5 km/h pri merilnem rezultatu do 100 km/h,
ˇ 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h in
ˇ 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h,
ˇ pri merjenju v ovinkih se upošteva varnostna razlika 11% izmerjene
vrednosti.
Lep pozdrav!
Sektor za odnose z javnostmi
Generalna policijska uprava
Ministrstvo za notranje zadeve - Policija
Štefanova 2
1501 Ljubljana
Blazz ::
če so bili policaji z ročnim laserskim radarjem in vaju niso ustavili potem kazni ne bo, če pa so imeli sistem za slikanje potem bo pa na dom položnica 300 + 3
Company ::
Če si na števcu avtomobila videl tam (in si še zmanjševal) 65 km/h to pomeni na radarju 55-60 km/h saj vsi avtomobilski prikazi hitrosti kažejo več, kot je dejanska hitrost. Če odšteješ še 5 km/h ali 5% odbitka zaradi napake meritve policaja bi na morebitni položnici bila hitrost od 50-55 km/h. Za takšno prekoračitev pa ob nekaj prijaznih besed dobiš največkrat le ustno opozorilo.
PS- tisti, kateri vozite striktno 50 km/h skozi naselje in se za vami običajno nabira kolona si dajte enkrat preveriti, koliko takrat dejansko peljete (kakšna navigacijska naprava ali kakšen informativni radar ob cesti). Bi prej rekel, da zaradi prepočasne vožnje ovirate promet in bi se morali (po zakonu!) na prvem primernem mestu sami izločiti, kot pa da vi vozite po predpisih in so vsi za vami divjaki.
Samo tole o izločanju: "Voznik ne sme brez upravicenega razloga voziti tako pocasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na celu kolone s hitrostjo, ki je nižja od najvecje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišcu, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišca in pustiti kolono vozil mimo."
Torej, če pelješ 50 na 50 omejitve, mirno pelješ naprej, pa če za tabo še tako pizdijo in norijo. In ne, ne rabiš preverjati na navigaciji, tvoj števec v avtu je za to čisto dovolj.
LP!
telexdell ::
Če si na števcu avtomobila videl tam (in si še zmanjševal) 65 km/h to pomeni na radarju 55-60 km/h saj vsi avtomobilski prikazi hitrosti kažejo več, kot je dejanska hitrost. Če odšteješ še 5 km/h ali 5% odbitka zaradi napake meritve policaja bi na morebitni položnici bila hitrost od 50-55 km/h. Za takšno prekoračitev pa ob nekaj prijaznih besed dobiš največkrat le ustno opozorilo.
PS- tisti, kateri vozite striktno 50 km/h skozi naselje in se za vami običajno nabira kolona si dajte enkrat preveriti, koliko takrat dejansko peljete (kakšna navigacijska naprava ali kakšen informativni radar ob cesti). Bi prej rekel, da zaradi prepočasne vožnje ovirate promet in bi se morali (po zakonu!) na prvem primernem mestu sami izločiti, kot pa da vi vozite po predpisih in so vsi za vami divjaki.
Samo tole o izločanju: "Voznik ne sme brez upravicenega razloga voziti tako pocasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na celu kolone s hitrostjo, ki je nižja od najvecje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišcu, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišca in pustiti kolono vozil mimo."
Torej, če pelješ 50 na 50 omejitve, mirno pelješ naprej, pa če za tabo še tako pizdijo in norijo. In ne, ne rabiš preverjati na navigaciji, tvoj števec v avtu je za to čisto dovolj.
LP!
Saj tudi nimaš ničesar drugega v avtu, kot svoj merilec hitrosti in po njem se tudi ravnaš (zato pa ti kaže vedno manj od dejanske hitrosti!). Je pa zelo mučno voziti za nekom, kateri očitno po svojem prikazovalniku hitrosti vozi 50 moj števec pa kaže npr. 42 km/h. Če razumeš poanto dobro, drugače pa tudi.
PS- pa nisem noben divjak in imam (trkam na les) 0 (DIN, bon, SIT, €) kazni v nekaj desetletni vozniški praksi.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
darkolord ::
Je pa zelo mučno voziti za nekom, kateri očitno po svojem prikazovalniku hitrosti vozi 50 moj števec pa kaže npr. 42 km/h.Zakaj pa mučno?
Gray_Warden ::
Je pa zelo mučno voziti za nekom, kateri očitno po svojem prikazovalniku hitrosti vozi 50 moj števec pa kaže npr. 42 km/h.
To je praktično nemogoče. števci se NIKAKOR ne razlikujejo toliko da bi nekomu kazalo 50 drugemu pa 42. Tudi digitalni števci so narejeni tako da lažejo za nekaj km/h.
Why so serious?
GrimReaper ::
Načeloma do 100km/h kaže 5 preveč, nad 100km/h pa 10 preveč, se prav 50 je 45, 100 je 90.
Sicer maš pa po cesti dost merilcev hitrosti, na Gorenjskem vem za Lancovo pri Radovljici, Žirovnica (oz. v eni od vasi pred Žirovnico), Jesenice.
Tko da za 65 po števcu ti policaj napiše 55km/h in 50€ za polovičko, oz. če že ustavljajo je najbrž dost tistih ki gredo nad 60 in se ne ukvarjajo z vsemi.
Sicer maš pa po cesti dost merilcev hitrosti, na Gorenjskem vem za Lancovo pri Radovljici, Žirovnica (oz. v eni od vasi pred Žirovnico), Jesenice.
Tko da za 65 po števcu ti policaj napiše 55km/h in 50€ za polovičko, oz. če že ustavljajo je najbrž dost tistih ki gredo nad 60 in se ne ukvarjajo z vsemi.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
telexdell ::
Možno je, če ima nameščene gume neustreznih dimenzij.
Pa obrabljene, neustrezno napolnjene...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
BlueRunner ::
Je pa zelo mučno voziti za nekom, kateri očitno po svojem prikazovalniku hitrosti vozi 50 moj števec pa kaže npr. 42 km/h.
Teoretično seveda možno. Osebno pa dvomim, da ima cel kup vozil, razen mojega, malo večje odstopanje od mojega.
Še posebej, če upoštevam, da pritisk redno kontroliram, da imam tovarniške dimenzije platišč in plaščev in, da vozim vozilo, ki je mlajše od dveh let.
Dodatno pa tudi zato, ker me prve tedne po začetku veljave novega zakona, ni v naselju praktično nihče dohitel. Sam pa zagotovo nisem spreminjal svojih navad.
Radarskim tablam ob cesti ne zaupam. Nekaj različnih mi kaže čisto različne hitrosti. Predvidevam, da tudi zato, ker to niso merodajne table in je njihov osnovni namen umirjanje prometa, ne pa pravilno merjenje hitrosti. Samo za eno vem, ki se sklada s stanjem na mojem števcu.
Načeloma do 100km/h kaže 5 preveč, nad 100km/h pa 10 preveč, se prav 50 je 45, 100 je 90.
To ni čisto. TSV 117-00, na katerege sem bil pred nekaj časa opozorjen, dopušča toleranco pri 50km/h, da lahko števec kaže od 50km/h do 59 km/h. Kar preračunano pomeni, da lahko skozi naselje voziš tudi cca. 41km/h, pa boš na števcu imel 50km/h. Tehnični standard to dopušča.
Po tehničnem standardu pa prikazana hitrost pod nobenim pogojem ne sme biti nižja od dejanske hitrosti.
Praktična posledica pa je IMHO res, to kar si navedel. Večini vozil najverjetneje (če privzamem normalno distribucijo) kalibrirana na polovico dovoljenega intervala. To pa je cca. 5km/h nad dejansko hitrostjo.
Kar pa znova privede to tega, kako večina ljudi vozi? Tako, da poskušajo uganiti za koliko števec kaže preveč, ali pa tako, da vozijo toliko, kolikor kaže števec. Zaradi tega, ker osnovni statistiki bolj zaupam, kot pa "sodelavcem" na cesti, sumim, da večina vozi s svojim števcem nad 50, ker ciljajo na to, da bo njihova dejanska hitrost, ali potencialno največja z radarjem izmerjena hitrost še vedno 50 ali manj.
O čemer pa bom rekel, da morda tehnično gledano v veliko primerih morda res ne kršijo omejitve. Ni pa to ravnanje, ki bi bilo smotrno. Še posebej, če se pred njimi najde nekdo, ki bo v naselju vozil brezpogojno po števcu in ne števcu + ugibanju.
Za "mučnost" vožnje pa ne vem. Se mi zgodi da naletim na kakšno vozilo, kjer moram jaz upočasniti na 40. Pa me to niti ne moti. Ne vem zakaj bi me. V naselju zagotovo ne.
kmetek ::
V zadnjih letih se mi zdi, da ljudje dejansko vozijo počasneje. Pred recimo desetimi leti je večina dirkala po avtocestah, danes redko kdaj vidiš koga, ki bi tišal po avtocesti več kot 150 km/h. Jih je pa cel kup, ki vozijo celo manj kot 130 km/h. Podobna zgodba je v naseljih.
Tudi cena vode za avto je naredila svoje, kje so časi, ko smo šli vsak dan malo na Bled pa 1x tedensko v Portorož....danes je vse predrago.
gendale ::
mene pri vožnji najbolj moti, ko se ti (pri vožnji po omejitvah in ne pod njimi) nekdo zalepi pol metra stran od riti
BlueRunner ::
To je neprijeto pri kateri koli hitrosti, ne glede na siceršnje omejitve. Očitno je govora o vozniku, ki do takrat v življenju še ni imel "skoraj" ali pa "sh*t" trenutka, da se bi naučil zakaj je varnostna razdalja vredna zlata.
gendale ::
to imaš tudi prav, ampak ubistvu jih ne razumem, kaj s tem pridobijo
razen večje verjetnosti za prometno nesrečo...
razen večje verjetnosti za prometno nesrečo...
BlueRunner ::
Res je. Čisto nič ne pridobijo. Hkrati tudi pojma nimajo kaj tvegajo, ker se še niso opekli. Kdor se je že opekel, tega (več) ne počne. Tudi, če pride na trenutke preblizu, bo napako hitro popravil.
Furbo ::
Dostikrat se neveščemu vozniku tudi samo zdi, da mu je nekdo pol metra za ritjo, v bistvu je pa precej dlje. Pol metra za ritjo ti zagotovo nihče ne vozi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
BlueRunner ::
Ja, ja. To je figurativnega pol metra, ampak dejstva še vedno ostanejo dejstva.
Na mojem vozilu je razdalja, ko v vzvratnem ogledalu več ne vidim žarometov od zadaj vozečega cca. 1,5m. V naselju pri 50km/h v povprečnem reakcijskem času 1s to pomeni prevoženih 13,8m. Če moram jaz zavirati ob t0 z običajnim pojemkom 0,2G (običajno, nikakor ne prenaglo zaviranje), potem bom jaz v prvi sekundi svojega zaviranja prepotoval cca. 11,1m. To je v tisti sekundi, ko je oseba na "varnostni" razdalji 1,5m komaj uspela reagirati - torej še preden so se v povprečju njene zavore aktivirale. V tej sekundi je prepotoval 13,8m. 13,8m - 11,1m = 2,7m. 2,7m > 1,5m.
Bum. Pri 1,5m razdalje in 50km/h, kar vizualno izgleda kot "pol metra za ritjo" me je človek počil v rit, ker ni imel ustrezne varnostne razdalje. Brez kakršnih koli variant naglega zaviranja. Še preden je uspel začeti zavirati, je že počil. Kako varna pa je vožnja, ko gledaš samo rit tistega pred seboj in ne vidiš nobene okolice (saj pri takšni razdalji ne moreš ravno izpustiti pogleda iz vozila pred seboj)... no, to si tudi mislim, da ni ravno varno.
Nekateri na takšni varnostni razdalji (da več ne vidiš njegovih žarometov) vozijo celo na AC.
Zelo nevarno početje. V naselju bo sicer trpel samo pleh. Na AC zaradi umirajo tudi nedolžni ljudje.
Na mojem vozilu je razdalja, ko v vzvratnem ogledalu več ne vidim žarometov od zadaj vozečega cca. 1,5m. V naselju pri 50km/h v povprečnem reakcijskem času 1s to pomeni prevoženih 13,8m. Če moram jaz zavirati ob t0 z običajnim pojemkom 0,2G (običajno, nikakor ne prenaglo zaviranje), potem bom jaz v prvi sekundi svojega zaviranja prepotoval cca. 11,1m. To je v tisti sekundi, ko je oseba na "varnostni" razdalji 1,5m komaj uspela reagirati - torej še preden so se v povprečju njene zavore aktivirale. V tej sekundi je prepotoval 13,8m. 13,8m - 11,1m = 2,7m. 2,7m > 1,5m.
Bum. Pri 1,5m razdalje in 50km/h, kar vizualno izgleda kot "pol metra za ritjo" me je človek počil v rit, ker ni imel ustrezne varnostne razdalje. Brez kakršnih koli variant naglega zaviranja. Še preden je uspel začeti zavirati, je že počil. Kako varna pa je vožnja, ko gledaš samo rit tistega pred seboj in ne vidiš nobene okolice (saj pri takšni razdalji ne moreš ravno izpustiti pogleda iz vozila pred seboj)... no, to si tudi mislim, da ni ravno varno.
Nekateri na takšni varnostni razdalji (da več ne vidiš njegovih žarometov) vozijo celo na AC.
Zelo nevarno početje. V naselju bo sicer trpel samo pleh. Na AC zaradi umirajo tudi nedolžni ljudje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
gslo ::
vse lepo in prav, če naduti slovenci ne bi vozili po prehitevalnem pasu svojih 120 vzporedno z unimi na voznem in se ne umaknejo (KER NE GLEDA NOBEN OGLEDAL) dokler se jim ne zalimaš na rit, ko mu luči tvojega avta blisknejo direkt v glavo. včasih moraš pol še žmigovc dat, pa še poblendat mogoče.
zakaj se jst nimam problema umikat hitrejšim vozilom? zato ker vem kako se obnašat na cesti. določeni ljudje se ti NE UMAKNEJO če imaš varnostno razdaljo, saj preprosto mislijo da voziš tako kretensko kot oni.
zakaj se jst nimam problema umikat hitrejšim vozilom? zato ker vem kako se obnašat na cesti. določeni ljudje se ti NE UMAKNEJO če imaš varnostno razdaljo, saj preprosto mislijo da voziš tako kretensko kot oni.
telexdell ::
vse lepo in prav, če naduti slovenci ne bi vozili po prehitevalnem pasu svojih 120 vzporedno z unimi na voznem in se ne umaknejo (KER NE GLEDA NOBEN OGLEDAL) dokler se jim ne zalimaš na rit, ko mu luči tvojega avta blisknejo direkt v glavo. včasih moraš pol še žmigovc dat, pa še poblendat mogoče.
zakaj se jst nimam problema umikat hitrejšim vozilom? zato ker vem kako se obnašat na cesti. določeni ljudje se ti NE UMAKNEJO če imaš varnostno razdaljo, saj preprosto mislijo da voziš tako kretensko kot oni.
Smo ravno zgoraj ugotovili, da lahko voznik na svojem merilniku hitrosti vidi 130 km/h in torej vozi z največjo dovoljeno hitrostjo. Ti kateri mu zadaj blendaš pa si nestrpen divjak.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Matev ::
Toleranca na avtocestah je bojda zrastla na 150 kmh.
na avtocestah res ne vidim razloga zakaj bi bilo 130 varno in 150 kar naenkrat nevarno
res da če je manj je bol jvarno
a po tej logiki bi bilo najvarneje da bi avte porivali z rokami
ducky ::
vse lepo in prav, če naduti slovenci ne bi vozili po prehitevalnem pasu svojih 120 vzporedno z unimi na voznem in se ne umaknejo (KER NE GLEDA NOBEN OGLEDAL) dokler se jim ne zalimaš na rit, ko mu luči tvojega avta blisknejo direkt v glavo. včasih moraš pol še žmigovc dat, pa še poblendat mogoče.
zakaj se jst nimam problema umikat hitrejšim vozilom? zato ker vem kako se obnašat na cesti. določeni ljudje se ti NE UMAKNEJO če imaš varnostno razdaljo, saj preprosto mislijo da voziš tako kretensko kot oni.
Smo ravno zgoraj ugotovili, da lahko voznik na svojem merilniku hitrosti vidi 130 km/h in torej vozi z največjo dovoljeno hitrostjo. Ti kateri mu zadaj blendaš pa si nestrpen divjak.
taki ste najboljši ja.. jajcate po prehitevalnem pasu in se vozite komaj 130 (ali pa še to ne), potem pa je že vsak, ki se hoče pelat malo bolj normalno po AC nestrpnež, divjak itd. za vas.. vi pa kar vztrajate pri svojem in še kar blokirate cesto ter delate nepotrebne kolone.. tudi temu jaz pravim nestrpnost!
Matev ::
taki ste najboljši ja.. jajcate po prehitevalnem pasu in se vozite komaj 130 (ali pa še to ne),
jaz ko prehitevam pa se vozim blizu 130kmh tisti čas ko prehitevam
pa vedno enga nestrpneža za rit fašem ki mi blenda in trobi ker ne more počakati da jaz prehitim in se mu umaknem
gslo ::
no to jaz ne delam, vsak ima pravico prehitevat s hitrostjo kolikor je max po zakonu. problem nastane, ko se kakšna češpla sicer vozi 130km/h (pa še to raje 20km manj, za vsak slučaj), vendar na prehitevalni pas zapelje že 800m od vozila, ki naj bi ga prehitela, vmes pa rešuje svet po telefonu. fuck off, res.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35874 (33626) | Heavy |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48786 (44181) | solatko |
» | Radar in tolerancaOddelek: Na cesti | 30016 (27845) | St235 |
» | Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 31165 (28371) | ;-) |