» »

Gorenjski vozniki

Gorenjski vozniki

1 2 3
4
5

ahac ::

Ne vem zakaj ne naredijo prehitevalnih pasov na cestah, kjer je dost prometa. Ne mislm, da bi razširil cesto v celoti, ampak samo na določenih območjih (tam, kjer je prostor) bi naredil tretji pas, kjer bi se dal prehitet počasne (na enem delu za eno smer, na drugem na drugo). Pa tko vsakih par kilometrov.
Sploh tam, kjer so redno traktorji na cestah bi bilo to nujno.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

darkolord ::

Ne vem zakaj ne naredijo prehitevalnih pasov na cestah, kjer je dost prometa.
Ker ni prostora in denarja

Utk ::

Thank you, captain obvious.

___ ::

ne naredijo jih zato, da lahko vozniki ki vozijo "varno" ogrožajo vse okoli sebe in vozijo 20 kmh pod omejitvijo..ali pa celo več...

darkolord ::

Seveda, vse to je globalna zarota proti prehitrim voznikom!

T-h-o-r ::

hm, le zakaj pri vožnji 90-100 kmh zaenkrat še nisem bil blizu nesreči, ko sem se pa cijazil v koloni pa sem bil 2x res blizu (enkrat sem se nekomu skoraj zapizdil v rit, enkrat pa en od zadaj meni, šlo je milimetre)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

solatko ::

darkolord - Ne to je vozniška kultura in neobvaladovanje vozil v prometu.

T-h-o-r - V koloni, kjer je prometni tok omejitev +5, se varnostna razdalja bistveno poveča, tako da lahko tudi tisti,ki radi izzivajo inkasante, prehitijo po eno vozilo in jim ni potrebno prehitevat cele kolone.

T-h-o-r ::

ja, jaz govorim o koloni, kjer se en odloči, da bo vozil 70, ker je to njegova pravica
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

darkolord ::

V koloni, kjer je prometni tok omejitev +5, se varnostna razdalja bistveno poveča
Ja, to je prov žalostno, da ljudje niso sposobni držati varnostne razdalje pri vseh hitrostih.

T-h-o-r ::

žalostno, da je na cestah toliko invalidov, ki niso sposobni voziti 90
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

solatko ::

darkolord - Ko se vozniki pripravljajo prehiteti mečkača pred seboj, jim je varnostna razdalja zadnja skrb. Ker se zaradi takega varnega bedaka, cela kolona pripravlja h prehitevanju, se kolona zbije, prostora med avtomobili ni in zato mora tisti, ki začne prehitevanje, prešibat celo kolono.
Iz varnostne razdalje, na naših cestah lahko le redko kje prehitiš varno.

bluefish ::

Ne to je vozniška kultura in neobvaladovanje vozil v prometu.
Del vozniške kulture je tudi strpnost do drugih udeležencev v prometu. Ne rečem, če vozilo vozi 30km/h počasneje, za 10km/h pa je panika odveč.

T-h-o-r ::

ampak, če ima za sabo 7 avtomobilov, naj se vendar umakne
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

bluefish ::

Oprosti, samo znak za omejitev predstavlja zgornjo hitrost in ne priporočene (glede na to, da večina mlati ravno to). Če torej vozim malenkost počasneje, to niti slučajno ne pomeni, da oviram promet.

Utk ::

Če se za tabo nabira kolona, pomeni točno to.

solatko ::

blueFish - Zakaj pa ravno tistih 10, zakaj ne nič ali +10, pa ne bo nobene nestrpnosti. Če bi rad -10, lahko, vendar se na primernem mestu umakni, pa spet ne bo panike.

Dobrim voznikom so omejitve absolutno prenizke, sedaj pa se niti teh ne morejo držat, saj so te omejitve za nekatere previsoke. Kdo naj se prilagaja ali pa celo odstrani iz prometa.

ABX ::

Oprosti, samo znak za omejitev predstavlja zgornjo hitrost in ne priporočene (glede na to, da večina mlati ravno to). Če torej vozim malenkost počasneje, to niti slučajno ne pomeni, da oviram promet.


Ni problem top speed, ampak najnižja hitrost. Določeni pacjenti vozijo tako počasi čez ovinke, da bi lahko stopil ven iz avta in ga vprašal kaj je narobe.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

solatko ::

ABX - V večini prometnih nesreč so problem nižje hitrosti nekaterih udeležencev. Nihče se ne zaveda, da s svojo počasnejšo vožnjo in vlečenjem kolone za seboj, ogrožajo vse tiste, ki vozijo nasproti. Ko bo voznikom postalo to jasno, se bodo morda pričeli držat zgornjih mej omejitve ali, pa se bodo pričeli pravočasno umikat hitrejšim. Takrat se bo tudi vozniška kultura močno povečala.

ABX ::

Vozniška kultura se ne bo nikoli povečala. Zato ker Slovenci imamo prehiter življenjski tempo. Vsi postanemo živčni če moremo 1 minuto čakat v vrsti.

Ko se zavedaš da prispet 5 minut kasneje na cilj ne predstavlja konec sveta, takrat se končno malo umiriš.

Koliko ljudi poznaš ki zna vozit 200km/h čez ovinke ampak vseeno zaradi ostalih ljudi vozi po predpisih?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

bluefish ::

Če se za tabo nabira kolona, pomeni točno to.
Samo je zanimivo, ko jih čez 100m srečaš pred semaforjem, ergo niso pridobili nič.

Sam sicer vozim nekje v območju omejitve in z nestrpneži za sabo nimam težav. Kljub vsemu pa se mi zdi neko pretiravanje odveč.

Zakaj pa ravno tistih 10, zakaj ne nič ali +10, pa ne bo nobene nestrpnosti. Če bi rad -10, lahko, vendar se na primernem mestu umakni, pa spet ne bo panike.
Samo zanimivo je, da se ponekod najdejo tudi nestrpneži, ki jim tudi 20km/h čez omejitev ne zadošča in se nalimajo na zadek. Naj se torej človek podreja tudi takim?

Dobrim voznikom so omejitve absolutno prenizke, sedaj pa se niti teh ne morejo držat, saj so te omejitve za nekatere previsoke. Kdo naj se prilagaja ali pa celo odstrani iz prometa.
Spet smo pri tej famozni definiciji dobrega voznika, ki se je pojavila že v nekaj temah. Je dober voznik tisti, ki cel čas vozi po prehitevalnem s 160km/h? Morda nek lokalec, ki ima lokalno cesto v mezincu in ne tolerira drugih, ki se morda tam peljejo prvič in so malo bolj pazljivi?

Ni problem top speed, ampak najnižja hitrost. Določeni pacjenti vozijo tako počasi čez ovinke, da bi lahko stopil ven iz avta in ga vprašal kaj je narobe.
Saj pravim, resničen problem so tisti, ki vozijo po polžje, ne pa nekdo, ki morda ne pozna ceste in popusti za tistih nekaj km/h.

Vozniška kultura se ne bo nikoli povečala. Zato ker Slovenci imamo prehiter življenjski tempo. Vsi postanemo živčni če moremo 1 minuto čakat v vrsti.
Se strinjam. Enostavno ni problem le v počasnetih, temveč v marsičem drugem - balkanska mentaliteta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Utk ::

Če se za tabo nabira kolona, pomeni točno to.
Samo je zanimivo, ko jih čez 100m srečaš pred semaforjem, ergo niso pridobili nič.

To je njihov problem. Lahko bi pa zadeli zeleno, ti pa ostal na rdeči.
Seveda so tudi takšni, ki se ti pri vsaki hitrosti prilepijo na rit, tudi če nimajo namena prehitevat. Pred takimi imam še večje veselje vozit točno 50 čez kakšno čim daljšo vas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

darkolord ::

žalostno, da je na cestah toliko invalidov, ki niso sposobni voziti 90
Sploh ni problem v sposobnosti... Lahko bi enako govoril o invalidih, ki niso sposobni voznit počasneje od _najvišje_ dovoljene hitrosti.

A si nesposoben, če vedno ne voziš z najvišjo dovoljeno vrednostjo alkohola v krvi?

Ko se vozniki pripravljajo prehiteti mečkača pred seboj, jim je varnostna razdalja zadnja skrb
To je slab izgovor. Če ne moreš nekoga prehitet tako, da vseskozi držiš varnostno razdaljo, potem to ni varno prehitevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

T-h-o-r ::

"To je slab izgovor. Če ne moreš nekoga prehitet tako, da vseskozi držiš varnostno razdaljo, potem to ni varno prehitevanje. "


ahaahaa :))


mislim, da v sloveniji ni veliko ravnin, ki bi bile dolge vsaj 3km (razen seveda avtoceste)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Berserker ::

Najdeš jih dosti na štajerskem: MB-ptuj, ptuj- slovenska bistrica. pa tam dol do ormoža pa do murske sobote.
Sicer bi si moralo dosti ljudi ponovnoma prebrat CPP.

solatko ::

A ti morda živiš v Sibiriji, kjer srečaš avto na vsake 14 dni.
Kadar se na prehitevanje pripraviš, lahko to storiš hitro in na izredno majhni prevoženi razdalji, brez da bi koga ogrozil, česar pa iz varnostne razdalje ne moreš, saj imaš nasproti skozi promet.

blueFish - pri tej zadevi sploh ne gre za prišparat čas, temveč predvsem za tekočo in mirno vožnjo, kar se doseže z vožnjo na zgornji meji dovoljenega, saj večini, taka vožnja ne povzroča galvobolov in jim ne sprošča željo po prehitevanju, tako da se ob taki vožnji vozijo lepo na zadostni varnostni razdalji za teboj. Spustiš hitrost za 10km in takoj se ti kolona približa in zbije, vsi pa se tudi premaknejo k sredinski črti in opazujejo za možnost prehitevanja. Verjemi, da je to sprobano na več odsekih v SVN in brez izjem, se dogaja isto.

Tistih nekaj promil divjakov, lahko v primiru voznega toka +5 varno prehitijo vsak avto v koloni posebej, zaradi razdalje med vozili pa nikjer nimajo toliko prostora, da bi prehiteli celo kolono, torej so posledično tudi oni varnejši vozniki, kljub želji po divjanju.

Ko boš, če boš postal dober voznik, boš to zlahka opazil, saj se ti za ritjo ne bodo dogajale čudne stvari, pa tudi tisti pred teboj, pešci in kolesarji, bodo pred teboj varni.

Ko vozim po cestah, ki jih ne poznam, se poizkušam obesit za rit lokalnim voznikom in v 40-ih letih voženj po Evropskih cestah, mi je še vedno uspelo, da sem pripeljal na cilj, brez, da bi za seboj vlačil kolone.

Vozniška kultura je tako kot bonton sestavljena iz drobcev. S tem, da oviraš tiste, ki bi glede na tvoje sposobnosti vozili hitreje, bolj tekoče in podobno, kažeš cel repertuar svoje nekulture in pričakuješ, da se bo pa sedaj vseh tistih 100 za teboj, obnašalo kulturno. Začni se sam obnašat kulturno in videl boš popolnoma drugačen obraz, sicer po tvoje, nekulturnih voznikov.

Binji ::

Ma ste nardili celo znanost iz tega. Omejitev velja za vse, ne glede na to, kakšne reflekse/znanje ima kdo. Tako da če voziš po zgornji meji omejitve je vse ok (čeprav če kak pacient rine vate je vseeno dobro se umaknit.. že zaradi lastne varnosti).
Če pa voziš magari samo 2km/h počasneje in za tabo nastaja kolona vozil... zaboga spokaj se že dol s ceste! Nekateri še kar ne razumejo, da je to tudi prekršek.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

solatko ::

Binji - to tudi je znanost, predvsem dokazat zanič voznikom, da so nesposobni in ne varni, temveč izredno nevarni vozniki.
Mnogi od teh, so za prometne udeležence dosti nevarnejši od divjakov, sploh če ti obvladajo vozilo in sebe.

darkolord ::

mislim, da v sloveniji ni veliko ravnin, ki bi bile dolge vsaj 3km (razen seveda avtoceste)
A nekoga, ki vozi 70km/h, potemtakem prehitevaš z 71km/h?

Mnogi od teh, so za prometne udeležence dosti nevarnejši od divjakov
Kvečjemu tako, da naredijo divjake dovolj živčne, da naredijo še večjo neumnost in povzročijo nesrečo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

T-h-o-r ::

"A nekoga, ki vozi 70km/h, potemtakem prehitevaš z 71km/h?"

ja, če greš 60m za njim na levi pas in preden si mimo, rabiš kar dolgo, da
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

bluefish ::

Ko boš, če boš postal dober voznik, boš to zlahka opazil, saj se ti za ritjo ne bodo dogajale čudne stvari, pa tudi tisti pred teboj, pešci in kolesarji, bodo pred teboj varni.
Tako delam že sedaj, pa me to še ne naredi dobrega voznika.
Skratka, res bi rad enkrat videl objektivno definicijo dobrega in varnega voznika.

darkolord ::

ja, če greš 60m za njim na levi pas in preden si mimo, rabiš kar dolgo, da
Nekaj sekund z normalnim avtom. Pa ni 60m ampak manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

T-h-o-r ::

ja, če greš 60m za njim na levi pas in preden si mimo, rabiš kar dolgo, da
Nekaj sekund z normalnim avtom. Pa ni 60m ampak manj.



:))

pa 54
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

darkolord ::

20.

ahac ::

Ne vem zakaj ne naredijo prehitevalnih pasov na cestah, kjer je dost prometa.
Ker ni prostora in denarja


Prostora je v Sloveniji ogromno. Na nekaj 100 metrih razširit cesto tudi ne more bit tolk full drago. Bi pa to dost zmanjšal nastajanje kolon in bilo bi manj navarnih prehitevanj.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

TESKAn ::

Seveda so tudi takšni, ki se ti pri vsaki hitrosti prilepijo na rit, tudi če nimajo namena prehitevat. Pred takimi imam še večje veselje vozit točno 50 čez kakšno čim daljšo vas.


Veš kaj je problem takih? Da te grejo furjavo prehitevat z 70 - 80 kmh skozi naselje, zunaj naselja pa nadaljujejo s svojimi 70 kmh, tako da si potem primoran vozit za njimi po cesti, ki omogoča vožnjo po omejitvi v razmerah, ki to dopuščajo.

Najdeš jih dosti na štajerskem: MB-ptuj, ptuj- slovenska bistrica. pa tam dol do ormoža pa do murske sobote.
Sicer bi si moralo dosti ljudi ponovnoma prebrat CPP.

In kaj narediš, ko na ovinkasti cesti naletiš na kamijonček, ki se skozi ovinke cijazi 30 kmh, verjetnost, da se bo umaknil, je na ravni verjetnosti, da bo LHC uničil svet, potem pa prideš na ravnino, kjer lahko prehitiš ta kamijonček, vendar se mu moraš za uspešno prehitevanje v zadnjem ovinku približat na manj, kot je varnostna razdalja? Pred sabo imaš pa še 10 km ovinkov skozi katere si lahko prepričan, da se boš za tem kamijončkom cijazil 30 kmh.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

darkolord ::

a) tvegas zivljenje sebe in sopotnikov, tistega, ki ga prehitevas in tistega, ki ti bo pripeljal nasproti
b) se cijazis tistih par kilometrov

Mehmed ::

Če se za tabo nabira kolona, pomeni točno to.

Bullshit. Ce pogledas nekatere tukaj se ti brez tezav naredi kolona tud ce vozis 3 km pod omejitvijo. Pa nisi s tem nic narobe naredu.

Zheegec ::

Če voziš na omejitvi to ni problem. Če pa pod se pa moraš umakniti na prvem primernem mestu.

Drugače če prehitevaš počasneža in povzročiš nesrečo si kriv čisto sam! Veliko večji problem imam s takšnimi, ki pritisnejo na gas, ko jih začneš prehitevati. Na srečo še nisem imel nesreče (zahvala 150 konjem v Alfici in temu da imajo ostali ponavadi manj konjenice), bi jo pa z lahkoto imel pri vseh takšnih idiotih. Takšnih pa policija preprosto ne ustavi, pa tudi zelo težko jih je nadzirati in nastavljati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

solatko ::

darkolord - Tudi to, da delaš nekoga živčnega, ne spada glih v dobro vozniško kulturo, se ti ne zdi.

blueFish - Dober voznik je predvsem voznik, ki je 100%-no skozi vso relacijo z glavo pri stvari, obvlada vozilo - vsaj toliko da se ne smeši na poligonu dobre vožnje, se vsak trenutek zavdea kako mu bo reagiralo vozilo, zna dobro predvidevati situacije v naprej, je strpen, ne izgubi živcev ob vsaki malenkosti, pravilno odreagira v kritičnih situacijah.
Če tega nisi sposoben, ti priporočam obisk poligona in vsaj enodneven preizkus spretnosti.
Dober voznik se ne rodi, potrebni so km in km, dobro je biti čim več v spremstvu dobrega voznika in upoštevati njegove sugestije.
Dobremu vozniku ni potrebno nikoli bremzati na polno.
Če si v teh okvirih, si lahko zadovoljen, saj spadaš med boljše voznike.

Mehmed - To je znak, da tvoj števec precej laže in da ne voziš 3km manj, temveč 10 ali celo več. Pelji 5km+ po tvojem števcu pa ne boš imel nobenega na odbijaču.

Ravno presoja realne hitrosti je pri naših voznikih največja težava. Tudi tam kjer je omejitev 50 - vozijo med 45 in 47; 60/53-56; 90/75-82; 130/110-120. Za tiste, ki realne hitrosti svojih števcev poznamo, so to zadosti velika odstopanja, za slabo voljo, sploh, če se to dogaja vsak dan, na skoraj vseh relacijah, ki jih človek naredi. To dela voznike živčne in ne tistih par norcev, ki malo bolj pritisnejo na gas in odbrzijo nesreči nasproti.

Edini uporabni predlog voznikom, ki ga poznam, je ta, da opazujte dogajanje zadaj in v primeru, da je za vami kolona, ki nima varnostne razdalje, enostavno na prvem možnem mestu, spustite kolono mimo. S tem boste pripomogli k varnosti, ne boste v situaciji, da bi koga živcirali, niti vam ne bo potrebno pazit, da bi vozili +5 in nikoli vam ne bo potrebno razlagati, kako so vam norci hupali in blendali, pa tudi z vožnjo na odbijaču vas ne bo nihče sikiral. Ob umiku, boste slišali kar nekaj pozdravov s hupo, saj se vam bo vsak, ki bi šel malo hitreje, pri takem manevru, zahvalil.

darkolord ::

Tudi to, da delaš nekoga živčnega, ne spada glih v dobro vozniško kulturo, se ti ne zdi.
Jah, pri takih, ki vozijo počasneje, je to povečini nenamenoma.
Taki, ki se ti zalepijo za rit in blendajo, pa tistega pred sabo namenoma delajo (poskušajo delat) živčnega.

Sem pa mnenja, da tisti, ki ga lahko nekaj na cesti spravi ob živce tako, da naredi nekaj neumnega (= nevarnega), na cesti nima kaj početi.

solatko ::

darkolord - Ni prav nobene razlike - prvi to delajo zato, ker ne obvladajo prometa, ne opazujejo vzvratnih ogledal ali pa mislijo, da so najboljši in najvarnejši vozniki.
Drugi počnejo to iz objestnosti, nevzgoje, prepotentonosti, ko pa enkrat naletijo na mino (se model ustavi in jim naloži par vzgojnih klofut), naenkrat postanejo mirni ali celo padejo med tiste, ki delajo kolone.
Po mojem oboji ne spadajo na cesto, dokler ne naredijo tečaja prilagodljivosti - prevzgoje.

knesz ::

Samo je zanimivo, ko jih čez 100m srečaš pred semaforjem, ergo niso pridobili nič.

Sam sicer vozim nekje v območju omejitve in z nestrpneži za sabo nimam težav. Kljub vsemu pa se mi zdi neko pretiravanje odveč.


V bistvu sploh ni problem v počasnih voznikih, ampak v načinu vožnje teh voznikov. Vožnja je prijetna, če je dinamična, pa tudi če je 5 ali 10 pod omejitvijo, ne pa da vozi 65 v naselju in 70 izven naselja.
Osebno mi je pa čisto vseeno vseeno, če me tak počasnež, ki sem ga prej prehitel, dohiti na semaforju.

Pyr0Beast ::

Ob umiku, boste slišali kar nekaj pozdravov s hupo, saj se vam bo vsak, ki bi šel malo hitreje, pri takem manevru, zahvalil.
Eh pa ja da ne. Ravno tisti ki se ti za rit limajo so lahko mečkači a pogumni ker lahko rinejo enega pred seboj. Sam večkrat z isto hitrostjo ujamem taiste ki sem jih spustil.

Ko se peljem po mestu mi števec kaže 60km/h v koloni ostalih vozil. Ne, to ni napaka števca ampak dejstvo da ljudje toliko vozijo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

solatko ::

Na Zaloški sem se dogovoril z inkasantom, da mi izmiri dejansko hitrost. Pri 70 po števcu, je bila dejansko 62, torej, če peljem 60 po števcu, je to dejansko 53, pri omejitvi 60 sem več kot 10% v -. Ti v koloni kar lepo vozi 60, pa te ne bo noben sikiral. Števci dejansko po defaultu lažejo v plus, razen ruskih moskvichev, ki pa so edini kazali v -.

zee ::

Hitrost si lahko tudi pomeris s kaksnim GPS navigatorjem, brez pomoci inkasantov.

Da avtomobilski stevci kazejo vec, kot je dejanska hitrost, pa se ve ze nekaj casa, vendar to ne sme biti razlog za divjanje.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Utk ::

Če se voziš 95 ali pa 100, to ni divjanje. Divjajo (in ven letijo) ljudje, ki se vozijo 140-150 po navadni cesti. Če bi blo 90 normalna vožnja, 100 pa na robu samomora, se niti jaz ne bi vozil več kot 70. Pa ni tako.

solatko ::

Za nekatere na tem forumu je.

zee ::

Sprozi postopek, da se omejitev na navadni/avto cesti dvigne. Dotlej nima nekega smisla jamrati, kaka tesla so vozniki, ki si drznejo voziti najvec 90 km/h izven naselja in 130 km/h na avtocesti.

Razen ce ti seveda ostaja denar...
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

solatko ::

zee - 95 po števcu je približno 88 realne hitrosti. Omejitve so kar v redu, če bi bili vsi sposobni peljat na zgornji meji ali pa bi imeli toliko vozniške kulture, da bi se na primernem kraju umaknili hitrejšim.

WarpedGone ::

Zakaj je tak užitek podtikat izjave drugim? Strokovno se temu reče pretepanje slamnatih mož.

Vožnja ~90 po regionalki al pa ~130 po AC ni oviranje prometa. Tudi ni resen problem vožnja pod omejitvami, problem je SAMOZAVEROVANOST in IGNORIRANJE drugih. Vozi pod omejitvami ampak ko je za tabo cel vlak vozil, katere očitno oviraš/zadržuješ ti in jim kradeš čas, se PROSIM umakni ob prvi al pa vsaj ob drugi priliki, če si prvo zamudu. In to ne glede na tvojo hitrost in omejitve in ostale razmere. Če delaš kolono = oviraš.

In js, ki to od tebe pričakujem, zato še nism noben divjak in mi zato, ko mi končno uspe te prehitet, ni treba hupat, blendat al pa tik pred mano vklaplat levih žmigavcev in celo slalomirat. Okej?

Moja toleranca do budalaštin na cesti namreč kopni. Imam polno razumevanje do navadnih zajebov. Človek je človek in človek včasih kej spregleda, zamoči itd, vključno z mano in vsemi ostalimi na cesti. Kompenziranju takšnih napak namenjeni tudi "buffer-zoni" v predpisih in pravilih vožnje.

Nimam pa nobene tolerance več do namernega, očitnega, večkratnega in dolgotrajnega zajebavanja drugih. Kdor izziva, bo slej ko prej tut fasal. Polurno zadrževanje kolone z vožnjo 60 po regionalki spada v kategorijo dolgotrajnega zajebavanja drugih. Do tega nihče nima pravice.

Zee, predno skočiš v luft: Ta "Ti" ne leti (samo) nate ampak na vse nas, ki smo kdaj na cesti.

OT:
Tale forum bi pri registraciji moral imet preizkus funkcionalne pismenosti. Imeli bi vsaj pol manj sodelujočih, bi blo pa zato manj smeti.
Sej se zavedam, da problem pravzaprav ni funkcionalna nepismenost ampak enostavno zloba in dolgcajt. Toda sej veste - Never attribute to malice what can easily be explained by stupidity. Dajte enkrat za spremebo poskusit razumet soforumaša in doumet kaj hoče povedat ne pa skočt na prvo "slabodefinirano" tezo in jo utopit v absurdu in flamih.

Prosim in hvala.
Zbogom in hvala za vse ribe
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332537 (30289) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114015 (91037) solatko
»

RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1277971 (7686) JohanP

Več podobnih tem