Forum » Loža » Opel Corsa
Opel Corsa
tx-z ::
Opel Corsa, 1.2 16V, letnik 2001, avtomatik.
A mogoče kdo ve, če se da pr tem avtu pustit v prestavi k je ugasnn? Kr takrat k morš kao dat v "N" je to v bistvu ler in če ti slučajno popusti ročna gre avto lepo po klancu Pr navadnmu jst recimo vedn pustim v tisti prestavi k je obratna od klanca(pa usmeritve avta), ročn, pa še volan obrnm v pravo smer...Tle pa se ne da pustit v prestavi...Tut če avto ugasnm v 1., gre še zmer kt da je v leru.
A mogoče kdo ve, če se da pr tem avtu pustit v prestavi k je ugasnn? Kr takrat k morš kao dat v "N" je to v bistvu ler in če ti slučajno popusti ročna gre avto lepo po klancu Pr navadnmu jst recimo vedn pustim v tisti prestavi k je obratna od klanca(pa usmeritve avta), ročn, pa še volan obrnm v pravo smer...Tle pa se ne da pustit v prestavi...Tut če avto ugasnm v 1., gre še zmer kt da je v leru.
tx-z
- premaknil iz Pomoč in nasveti: OmegaBlue ()
Klemzz ::
a ni pr AT da kao pustiš u drive mode pa ročno zategneš? tak usaj kolega dela pr Volvotu S60.
tx-z ::
Pozabu oment da ni navadn avtomatik ampak Easytronic al kaj tle piše u navodilih...Sej sicr avto je dobr ustavljn k dam ročno, sam če se slučajn zgodi da zavore neb delale več al pa kj....Bi lah avto rešl to da je v prestavi..Zato me zanima če se sploh da, pa kako
tx-z
balocom ::
Easydrive? brezstopenjski? ne verjamem da bi lahk tole zablokerov.. ...sm ke nimajo avtomatiki P prestave (parking)?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Phoebus ::
Pri avtomatiku imaš:
D, R, P in N.
D- Drive (naravnost)
R- Reverse (rikverc)
N- Neutral (ler, isto kot pri ročnem)
P- Park (podobno kot bi imel v prestavi z ugasnjenim avtom pri kvačkalici- kolesa blokirana, se pa motor vrti v prazno če je prižgan).
Iščeš torej pozicijo P
D, R, P in N.
D- Drive (naravnost)
R- Reverse (rikverc)
N- Neutral (ler, isto kot pri ročnem)
P- Park (podobno kot bi imel v prestavi z ugasnjenim avtom pri kvačkalici- kolesa blokirana, se pa motor vrti v prazno če je prižgan).
Iščeš torej pozicijo P
tx-z ::
"Pomoč pri speljevajnu" ...Zato da avto spelje v drugi prestavi...Kao za spolzka cestišča.
tx-z
stock ::
Phoebus, prejšnjič sm sedeu u enmu mercedesu pa kolkr vem u N (ler) "on" pelje oz. se avto začne počas premikat naprej u kolikor ne držiš bremze. Sepravi ni sito kot v P (park) kjer nejansko je u leru in lahko nažigaš gas.
Kot je nekdo reku da ko je gužva pride prau, ma lih ne ker tolk već požre...
Kot je nekdo reku da ko je gužva pride prau, ma lih ne ker tolk već požre...
tx-z ::
Drgač sm ugotovu kko pustit v prestavi. Medtem k se še mau furaš izklopš avto.Pa ti pusti v prvi k nima časa da prešalta u ler...Sam pol k ga hočš pržgat maš mau več dela + pomojm da ni najbolš če tko ugašaš avto k bi lah kšne zobnike sfu**
tx-z
C_maniak ::
Phoebus, prejšnjič sm sedeu u enmu mercedesu pa kolkr vem u N (ler) "on" pelje oz. se avto začne počas premikat naprej u kolikor ne držiš bremze
to bi moglo bit v D. N je pa pač ler, če ne ne bi blo smisla met te postavitve, če bi še naprej avto speljeval. P pa še avtomatsko zategne ročno (pri novejših, ki je itak nimajo - tj. ročke za ročno (ki pa je tudi pri manual MB-jih itak ni (nožna "ročna"):)
to bi moglo bit v D. N je pa pač ler, če ne ne bi blo smisla met te postavitve, če bi še naprej avto speljeval. P pa še avtomatsko zategne ročno (pri novejših, ki je itak nimajo - tj. ročke za ročno (ki pa je tudi pri manual MB-jih itak ni (nožna "ročna"):)
#000000 ::
Jest sem mel forda in bmw avtomatik, in vsak je mel P= park. Pri fordu mi je enkat ratal porint v P med vožnjo pri cca 2-3 kmh, občutek je bil podoben kot bi se zagonu, vse je zablokiral, in srečo sem mel da je bilo na travi, drugač bi verjetno zmlel vse komplet. Pri bmw-ju tega nisem upal probat.
Neki more met, mogoče moraš pustit v D al pa dej v R pa maš pomojem mir. LP
Neki more met, mogoče moraš pustit v D al pa dej v R pa maš pomojem mir. LP
edge540 ::
>>Sej sm ugotovu. Ne da se Razn na silo sam bi sčasom use uniču
Te moram razočarat, da se. Sem vozil tak avto dve leti, 1.4 z Easytronicom. Ni priporočljivo ugašati v prestavi (nikjer ne piše zakaj), škodi pa ne, preverjeno.
Aja, ko ga potem vžgeš avto pač sam vklopi sklopno, ko spelješ pa spusti. Vsaj pri meni je tako bilo.
Te moram razočarat, da se. Sem vozil tak avto dve leti, 1.4 z Easytronicom. Ni priporočljivo ugašati v prestavi (nikjer ne piše zakaj), škodi pa ne, preverjeno.
Aja, ko ga potem vžgeš avto pač sam vklopi sklopno, ko spelješ pa spusti. Vsaj pri meni je tako bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edge540 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46776 (34999) | INSIDE |
» | Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 24850 (15140) | Malajlo |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12911 (10764) | darkolord |
» | Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 30006 (21942) | ;-) |
» | Dva centa za pospeševanje iz cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7113 (4643) | Tomi |