Forum » Loža » Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol
Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol
Aston_11 ::
ko je menjalnik sklopljen z motorjem in se z vozilom spuščate v klanec navzdol, ne da bi dodajali gas, pri čemer se motor vrti zgolj zaradi sile pogonskih koles, je poraba pri sodobnem vozilu, kjer vbrizg kontrolira elektronika, enaka 0.0.
Pri stoenkah in jugecih, ki imajo vplinjač, seveda to ne drži, če nimajo dodatnega elektromagnetnega ventila.
Torej, trditev je, post pa je provokacija, da sodobno vozilo pri vožnji navdol v prestavi pri vžganem motorju nafte (npr. TDI, JTD) oziroma bencina (bencinci z elektronskim vbrizgom, torej zadnjih deset in več let vsi), porabijo 0.0. Upam, da sem zadel vse pogoje...
Staviti grem, da se vas polovica s to trditvijo ne bo strinjala. Mularija, strojniki, pa taki.
Pri stoenkah in jugecih, ki imajo vplinjač, seveda to ne drži, če nimajo dodatnega elektromagnetnega ventila.
Torej, trditev je, post pa je provokacija, da sodobno vozilo pri vožnji navdol v prestavi pri vžganem motorju nafte (npr. TDI, JTD) oziroma bencina (bencinci z elektronskim vbrizgom, torej zadnjih deset in več let vsi), porabijo 0.0. Upam, da sem zadel vse pogoje...
Staviti grem, da se vas polovica s to trditvijo ne bo strinjala. Mularija, strojniki, pa taki.
karafeka ::
Sicer ne vem ravno, kaj je vprašanje tu, ampak meni kaže na računalniku 0, ko nimam noge na gasu in sem dalj časa v premikanju.
Icematxyz ::
Da. Na sodobnem avtomobilu že odmik noge z "gasa" zniža trenutno porabo na reci piši 0.0
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Avenger ::
Torej naj bi vozilo, ko odvzameš plin, dejansko prekinilo dotok goriva do motorja, do trenutka, ko ali dodaš plin, ali pa prideš na ravnino in računalnik ugotovi, da bi bilo potrebno pipico spet odpret, sicer bo motor crknil?
Po moji logiki se VEDNO ko je motor prižgan in ni pritiska na stopalko plina porablja določena minimalna količina goriva, ki je sicer potrebna za vzdrževanje prostega teka. Če pa to ni res, mi naj pa nekdo obrazloži kako zadeva deluje v primeru mojega prvega odstavka.
Po moji logiki se VEDNO ko je motor prižgan in ni pritiska na stopalko plina porablja določena minimalna količina goriva, ki je sicer potrebna za vzdrževanje prostega teka. Če pa to ni res, mi naj pa nekdo obrazloži kako zadeva deluje v primeru mojega prvega odstavka.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
karafeka ::
Dejansko med premikanjem ni prostega teka (štangas), ker avtu ni potrebno vzdrževati tistih 900 obratov. Ko pa stojiš, pa mora, drugače ti avto ugasne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
WarpedGone ::
Torej, trditev je, post pa je provokacija, da sodobno vozilo pri vožnji navdol v prestavi pri vžganem motorju nafte (npr. TDI, JTD) oziroma bencina (bencinci z elektronskim vbrizgom, torej zadnjih deset in več let vsi), porabijo 0.0. Upam, da sem zadel vse pogoje...
Pozabil si še na minimalne obrate motorja. Kompjuter ne bo dovolil, da bi obrati motorja padli pod obrate prostega teka. Ko se avtomobil toliko upočasni, da obrati padejo pod obrate prostega teka, kompjuter sam doda nekaj gasa da se obrati dvignejo hkrati pa seveda avto tudi pospeši. Če tega pospeševanje nočeš, moraš stisnit sklopko (in dat v ler ali nižjo prestavo).
Tole je verjetno tudi eden izmed razlogov, da ljudje ne morejo verjet da je možno da avto ne porablja goriva, kljub temu da se premika.
Če mate možnost prikaza trenutne porabe - vklopte si ga. Denarnica vam bo hvaležna.
Zbogom in hvala za vse ribe
SmeskoSnezak ::
Jaz vem za en način, kjer je dejansko zares poraba 0.0 po klancu navzdol. Avto morš ugasnit :P Edina težava pri tem je, da bremze ne delajo :D
Me pa bi to zanimalo, saj si mislim naslednje leto kupit avto in ne vem, al bi kupu starejšega od 10 let al ne.
Me pa bi to zanimalo, saj si mislim naslednje leto kupit avto in ne vem, al bi kupu starejšega od 10 let al ne.
@ Pusti soncu v srce... @
Highlag ::
Zakaj pa nebi to delovalo?
Kolesa so preko menjalnika povezana z gredjo motorja. Ko se kolesa vrtijo skušajo obračati tudi vso mehanizacijo ki je priključena na gred. Torej altenator mogoče še črpalko. In motor dela elektirko. Torej vsi servo sistemi imajo elektriko. Če motorju odvzameš bencin bi se še vedno vrtel, ker ga pač poganjajo kolesa. Zakaj pa računalniki nebi bili toliko pametni da motorju odvzamejo bencin pa tudi ne vidim razloga... Pa drugače nimam pojma kaj je res. Se mi pa to ne zdi tako nemogoče.
Kolesa so preko menjalnika povezana z gredjo motorja. Ko se kolesa vrtijo skušajo obračati tudi vso mehanizacijo ki je priključena na gred. Torej altenator mogoče še črpalko. In motor dela elektirko. Torej vsi servo sistemi imajo elektriko. Če motorju odvzameš bencin bi se še vedno vrtel, ker ga pač poganjajo kolesa. Zakaj pa računalniki nebi bili toliko pametni da motorju odvzamejo bencin pa tudi ne vidim razloga... Pa drugače nimam pojma kaj je res. Se mi pa to ne zdi tako nemogoče.
Never trust a computer you can't throw out a window
Zheegec ::
Sem mislil, da je to že splošno znano... Po moji logiki bi morala biti tudi pri prižgani klimi poraba še vedno 0. To je potrebno pa povedati vsakemu, ki misli da ima manjšo, porabo, če 100m pred semaforjem da v ler, namesto v drugo prestavo in ne pritiska nobenega pedala.
edit: ima pa moja Alfica to tako čudno narejeno, da trenutne porabe nižje od 2.0l/100Km ne prikazuje... Vseeno pa povprečno porabo pravilno izračuna.
edit: ima pa moja Alfica to tako čudno narejeno, da trenutne porabe nižje od 2.0l/100Km ne prikazuje... Vseeno pa povprečno porabo pravilno izračuna.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
tsh2 ::
človek tudi ne porablja 0 kalorij na uro če je pri miru. :D če pa je mrtev potem pa je poraba 0. isto pri avtu. že da oddaja zvok motorja mora porabiti nekaj energije.
darkolord ::
že da oddaja zvok motorja mora porabiti nekaj energije.Ki jo "pridobiva" s premikanjem tone in pol po klancu navzdol.
bobby ::
Ugasn avto pa se pel po klancu dol in avto imej v prestavi. to tej tvoji logiki, bi se zadeva morala obnašat enako. javi, kako se bo avto obnašal po tvoji varianti in pa po moji. definitivno ne isto. 0,0 pokaže samo zato, ker računalnik meri porabo na 100km in v tem primeru pač poraba pade po neko, za računalnik, nemerljivo vrednost, zato ti pokaže na 0,0
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
particle ::
Ja seveda ga ne ugasneš, zato pa ni poraba 0,00. To bi bilo mogoče samo pri ugasnjenem in ustavljenem avtomobilu. Mislim, da po klancu navzdol, kjer se kolesa premikajo in s tem premikajo celotno mehanizacijo, se pravi bate, jermene, itd..., iz cevke za bencin ta obračajoči mehanizem, verjetno vleče gorivo kljub temu, da mi ne pritiskamo stopalke za plin. Po moji logiki, bi tudi pri ugasnjenem vozilu, v prestavi in po klancu navzdol, moralo porabiti nekaj goriva, ker ga sami premikajoči bati vlečejo iz cevke.
SkIDiver ::
Vsi ki pravijo, da je poraba 0.0 litra pri taki vožnji naj naredijo sledeči test.
Spustiš se po klancu navzdol z ugasnjenim motorjem v 3. prestavi in stisnjenim pedalom sklopke (seveda naj bo ključ v položaju 0). Pri recimo 40km/h spustiš sklopko in sedaj opazuj ali se bo avto ustavil ali se bo vozil dalje z nekaj manj kot 40km/h.
Potem ponoviš vajo z motorjem v prostem teku. Se bo ustavil ali se bo peljal dalje?
V katerem primeru bo avto prišel dlje?
Test dela vsak na svojo odgovornost! Za posledice ne odgovarjam in opozarjam, da pri veliki neumnosti pri tem poskusu lahko preskoči zobat jermen.
Pa še odgovor, da ne bo res kdo pristal v grabnu. V primeru ugasnjenega motorja se bo avto dokaj hitro ustavil, ker bo kompresija motorja avto v premikanju ustavljala.
V primeru delujočega motorja pa bo avto prepeljal celotno klančino in še del ravnine preden bo pod povišanim prostim tekom začel motor avto dobesedno poganjat.
Spustiš se po klancu navzdol z ugasnjenim motorjem v 3. prestavi in stisnjenim pedalom sklopke (seveda naj bo ključ v položaju 0). Pri recimo 40km/h spustiš sklopko in sedaj opazuj ali se bo avto ustavil ali se bo vozil dalje z nekaj manj kot 40km/h.
Potem ponoviš vajo z motorjem v prostem teku. Se bo ustavil ali se bo peljal dalje?
V katerem primeru bo avto prišel dlje?
Test dela vsak na svojo odgovornost! Za posledice ne odgovarjam in opozarjam, da pri veliki neumnosti pri tem poskusu lahko preskoči zobat jermen.
Pa še odgovor, da ne bo res kdo pristal v grabnu. V primeru ugasnjenega motorja se bo avto dokaj hitro ustavil, ker bo kompresija motorja avto v premikanju ustavljala.
V primeru delujočega motorja pa bo avto prepeljal celotno klančino in še del ravnine preden bo pod povišanim prostim tekom začel motor avto dobesedno poganjat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Aston_11 ::
Saj se mi je zdelo, da bo obstajal določen % ljudi, ki jim ni jasno, kako dela sodoben motor in čemu koristi računalnik. In očitno je nevednost velika, cca 50%.
Še dodatna kost za glodanje: če bi ugasnjen avto v prestavi spustil po klancu navzdol, ali bi šel hitreje kot tisti, ki ni ugasnjen, ki ima porabo 0.0, ker je comp prekinil dotok goriva oziroma ali bi zaradi tega, ker eni še vedno mislite, da ni mogoče, da bi comp prekinil dotok goriva na 0, avto šel zaradi tega min porabljenega goriva hitreje (kar bi bilo logično, če porablja gorivo) in bi torej navzdol pospeševal, ne pa zaviral zaradi podtlaka v valjih (podtlak verjetno nastane, če gorivo v valju ne izgoreva, ker drugače bi bil to nadtlak).
"/.../ker ga sami premikajoči bati vlečejo iz cevke." ŠALA LETA! Iz cevke, cevka pa v valj, injektorji pa so se skrili.
Kmalu bomo googlali...
Še dodatna kost za glodanje: če bi ugasnjen avto v prestavi spustil po klancu navzdol, ali bi šel hitreje kot tisti, ki ni ugasnjen, ki ima porabo 0.0, ker je comp prekinil dotok goriva oziroma ali bi zaradi tega, ker eni še vedno mislite, da ni mogoče, da bi comp prekinil dotok goriva na 0, avto šel zaradi tega min porabljenega goriva hitreje (kar bi bilo logično, če porablja gorivo) in bi torej navzdol pospeševal, ne pa zaviral zaradi podtlaka v valjih (podtlak verjetno nastane, če gorivo v valju ne izgoreva, ker drugače bi bil to nadtlak).
"/.../ker ga sami premikajoči bati vlečejo iz cevke." ŠALA LETA! Iz cevke, cevka pa v valj, injektorji pa so se skrili.
Kmalu bomo googlali...
particle ::
Nisem avtomehanik, samo sklepam po svoji logiki :P Drugače pa ravno toliko da znam čistilo za stekla doliti.
mihap ::
Če bi avto porabil 0,o l/100km, bi se po klancu navzdol zaradi kompresije ustavil. Že se pelješ za nekom, ki ima še neogret avto po klancu navzdol, vidiš, da se mu iz izpuha kadi (izpušni sistem se ogreva, in se pri tem ustvarja para in druge primesi). To se pravi, v motorju gorivo še vedno izgoreva, čeprav se pelje po klancu navzdol. Poraba takrat torej ni 0 le tako majhna je, da je računalnik očitno ne prikazuje.
http://miha.selfip.com
WarpedGone ::
Če bi avto porabil 0,o l/100km, bi se po klancu navzdol zaradi kompresije ustavil
Kako zelo fajn je razmišljat v absurdih, a ne? Ne ločite med 1. in 5. prestavo, niti med 500 obrati in 5000 obrati, niti med pritisnjenim in spuščenim pedalom za gas, sklopko, zavoro. A naj sklepam na neumnost al zlobo?
Za obračanje motorne gredi se ne potrebuje neskončno energije (zato kolesa ne bodo zablokirala - vsaj v višjih prestavah ne), nekaj pa vendarle (zato avto upočasnjuje - kako močno je spet odvisno od prestave). En trdi, da je za obračanje gredi dovolj že tako mala poraba, da je kompjuter ni sposobn zmerit in pokaže 0.0, drug trdi, da se za to potrebuje tolk energije da se bo avto kr ustavu (a kompjuter je pa crknu, in ne bo zaznal nizkih obratov in dododal gas?)
Funkcionalna nepismenost par exelence.
Vsi, ki imate prikaz trenutne porabe v avtomobilu, tuki je en dokončen test za vas:
- pelte se enakomerno po AC 130 v najvišji prestavi
- vklopite prikaz trenutne porabe in opazujte to cifro
- spustite gas in počakajte par sekund - pokazalo vam bo 0 (hitrost bo seveda začela padat)
- nato pritisnite sklopko - poraba se bo dvignila nad 0
In še en test: na pregledni prazni lokalni cesti v drugi prestavi peljite počasi nato pa spustite gas. Avto bo upočasnjeval, obrati bodo padli proti obratom prostega teka. Ko bodo dovolj nizko, bo avtomobil POSPEŠIL sam od sebe, brez da bi vi pritisnili gas - to bo naredu kompjuter sam, ker bo zaznal možnost da crkne in bo hotu to preprečit.
Vsi, ki nimate prikaza trenutne porabe, pa fehtajte prijatelja, ki jo ma.
Če tudi tale post pametnjakovičem ne bo zadostoval, vam bom narisu še sliko.
@pordečeli in vračanje bencina v tank - norca (iz sebe) lahko delate kje druge
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
:roketa> ::
Res je, da v prestavi po bregu navzdol avto ne porablja goriva. Še vedno pa je manj učinkovit kot če se vozi po istem bregu v prostem teku s prižganim motorjem.
Hehe, too much?
Hehe, too much?
Aston_11 ::
Če bi avto porabil 0,o l/100km, bi se po klancu navzdol zaradi kompresije ustavil.
Torej, če bi stal na mestu v klanec, dal v prestavo, motor ugasnjen, spustil (spuščal) sklopko, se avto ne bi začel niti premikati.
overlord_tm ::
Če bi avto porabil 0,o l/100km, bi se po klancu navzdol zaradi kompresije ustavil.
Torej, če bi stal na mestu v klanec, dal v prestavo, motor ugasnjen, spustil (spuščal) sklopko, se avto ne bi začel niti premikati.
Ce mas V12 dizla z reduktorjem pa v 1 prestavi :)
Drugace pa, pri citroenu C8 HDI, dokler mas obrate nas 1200 je poraba po BC 0.0, potem ko padejo zacne kompjuter dodajat gas. Se lepo vidi v mestu, ko prakticno ne rabis dati gasa da se vozis v drugi, avto kr sam naprej rine :)
jest10 ::
Če imate na voljo dovolj dolg klanec in ne čisto ogret avto, boste videli, da se pri spuščanju brez gasa motor ohlaja-jasno ker v njem ni izgorevanja.
Aston_11 ::
Res je, da v prestavi po bregu navzdol avto ne porablja goriva. Še vedno pa je manj učinkovit kot če se vozi po istem bregu v prostem teku s prižganim motorjem.
Hehe, too much?
Tale učinkovitost mi je too much. V obeh primerih prideš dol. Ljudje, ki hočejo šparati, dajo v ler, ker se jim zdi, da avto tako najmanj porabi. S tem, da izgubi na stabilnosti, da je težje vodljiv itd., te stvari jih ne zanimajo. Ne vedo pa, da ne porabi 0, če ga pustijo v prestavi, npr. 4 ali 5.
WarpedGone ::
Ne sam da je too much, je vprašljiva. Kdaj si bolj učinkovit če nekaj porabiš, kot pa če ne porabiš nič in dosežeš isto? Nikoli.
Zbogom in hvala za vse ribe
SkIDiver ::
@pordečeli in vračanje bencina v tank - norca (iz sebe) lahko delate kje druge
Prijatelj tukaj pa si ga ti brcnil v prazno. Vsak bencinski motor ima povratni vod goriva. Še celo bencinski motor z vplinjačem.
Če imaš garažo in dvigalo pri roki si ob priliki vzamem čas pa ti pokažem vse cevi od rezervoarja do motorja in nazaj. Vzamem iz avtomobila še zadnjo sedežno klop, da boš videl, da prideta na rezervoar dve cevki (ena odvod proti motorju, druga povratni vod nazaj).
Če še vedno ne vrjameš. Verjetno ne prideta brez pomena dve cevki na regulator goriva:
modro obkroženo; regulator pritiska goriva (kovinska svetleča zadeva)
zeleno obkroženo; dovod goriva iz rezervoarja preko črpalke goriva
rdeče obkroženo; povratni vod goriva nazaj proti rezervoarju
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Aston_11 ::
Dosežeš, da imaš na dnu klanca višjo hitrost.
V leru rabiš gorivo in imaš konec klanca večjo hitrost. V prestavi brez gasa ti motor zavira, konec klanca imaš manjšo hitrost, porabo 0. Če je klanec eno uro dolg, ti bo v leru popilo cca 0,8 litra goriva, v prestavi 0. S stališča porabe pa si torej manj učinkovit.
šernk ::
odvisno o kakšnem klancu to govorimo, če ti obrati padejo prenizko motor doda sam gas in se poraba dvigne iz ničle, pri 3000 RPM in močnem klancu navzdol pa je poraba 0.
in da vsi imajo povratni vod goriva, na ta način tovornjakarji lahko sploh vozijo po rusiji v zimskem času (nafta kroži in se na ta način segreva tudi nafta v samem rezervoarju, da ne zmrzne, zato pa tam tečejo mašine 24/7).
euro 5 motorji pa imajo celo povratni vod izpušnih plinov, tako da praktično vse izgoreva 2x
in da vsi imajo povratni vod goriva, na ta način tovornjakarji lahko sploh vozijo po rusiji v zimskem času (nafta kroži in se na ta način segreva tudi nafta v samem rezervoarju, da ne zmrzne, zato pa tam tečejo mašine 24/7).
euro 5 motorji pa imajo celo povratni vod izpušnih plinov, tako da praktično vse izgoreva 2x
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
SkIDiver ::
Povratni vod izpušnih plinov imajo že Euro 3 motorji. Nisem pa prepričan za Euro 2 motorje.
:roketa> ::
V leru rabiš gorivo in imaš konec klanca večjo hitrost. V prestavi brez gasa ti motor zavira, konec klanca imaš manjšo hitrost, porabo 0. Če je klanec eno uro dolg, ti bo v leru popilo cca 0,8 litra goriva, v prestavi 0. S stališča porabe pa si torej manj učinkovit.
Za dolg klanec to kar si napisal drži, ker zračni upor ustavlja avto v leru.
koyotee ::
človek tudi ne porablja 0 kalorij na uro če pri miru. :D če pa je mrtev potem pa je poraba 0. isto pri avtu. že da oddaja zvok motorja mora porabiti nekaj energije.
ta primerjava mi je res najboljša, ko človek nima osnovne logike in meša slive s fiziko...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Izi ::
Vse je odvisno od mašine.
Samo novejši avti brez pritisnjenega gasa prekinejo dotok goriva. Poraba je takrat popolna ničla. Ker se kolesa vrtijo, poganjajo mašino in avto ne more ugasniti, seveda pa kompresija mašine takrat malenkost zavira avto. Za vožnjo po klancu navzdol moraš torej prestaviti v tako visoko prestavo, da se ti avto po določenem času ne ustavi. V višji prestavi je manjša kompresija in avto manj zavira.
Pri starejših avtih pa to ne velja in pri kakšnih Stoenkah in Yugotih boš bolj varčno peljal po klancu navzdol v leru kot pa brez gasa, z preprostega razloga ker bo imela mašina v leru manj obratov kot pa pri vožnji brez gasa. Pri starih mašinah, kjer ni še nič elektronike, je poraba odvisna izključno samo od števila obratov. Nikjer ni nobenega računalnika, ki bi znal prekiniti dovod goriva.
Torej z novejšimi avti se po klancu navzdolj vozi brez dodajanja gasa in poraba bo 0, z starejšimi se da v ler , kjer poraba še vedno ne bo 0 ampak bo pa manjša kot samo z spuščenim gasom. Nikoli pa se ne vozi po klancu navzdol z ugasnjenim avtom, ker hidravlika ne deluje in bremze ne primejo dovolj, volan je zelo težko obračati, pa še volan se ti lahko zaklene po kakšnem nesrečnem naključju.
Samo novejši avti brez pritisnjenega gasa prekinejo dotok goriva. Poraba je takrat popolna ničla. Ker se kolesa vrtijo, poganjajo mašino in avto ne more ugasniti, seveda pa kompresija mašine takrat malenkost zavira avto. Za vožnjo po klancu navzdol moraš torej prestaviti v tako visoko prestavo, da se ti avto po določenem času ne ustavi. V višji prestavi je manjša kompresija in avto manj zavira.
Pri starejših avtih pa to ne velja in pri kakšnih Stoenkah in Yugotih boš bolj varčno peljal po klancu navzdol v leru kot pa brez gasa, z preprostega razloga ker bo imela mašina v leru manj obratov kot pa pri vožnji brez gasa. Pri starih mašinah, kjer ni še nič elektronike, je poraba odvisna izključno samo od števila obratov. Nikjer ni nobenega računalnika, ki bi znal prekiniti dovod goriva.
Torej z novejšimi avti se po klancu navzdolj vozi brez dodajanja gasa in poraba bo 0, z starejšimi se da v ler , kjer poraba še vedno ne bo 0 ampak bo pa manjša kot samo z spuščenim gasom. Nikoli pa se ne vozi po klancu navzdol z ugasnjenim avtom, ker hidravlika ne deluje in bremze ne primejo dovolj, volan je zelo težko obračati, pa še volan se ti lahko zaklene po kakšnem nesrečnem naključju.
Blinder ::
Aston 11 je vse prav napisal. Itak pa verjetno večina ljudi over 30yo, med njimi tudi kašen mehanik mislim da smo še v dobi uplinjačev. Se pa vseeno včasih bolj splača dat v ler.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Boeing ::
Ker se je tule razvila žolčna debata okoli porabe v klancu navzdol in večina od vas piše neumnosti, ki so posledica nerazumevanja motoroznanstva, predlagam, da se nekdo opogumi in naredi praktični preizkus:
Med rezervoar in priključkom goriva na motor se vgradi elektromagnetni ventil, ki se ga ročno vklaplja/izklaplja in prekine dovod goriva. Potem se peljite na en visok hrib in se spustite navzdol, avto v prestavi in vključite ventil, da bo motor ostal brez in poročajte, kako daleč se bo dalo peljati, preden se bo na armaturki pokazala novoletna jelka.
Da skrajšam, ker takega pogumneža ni: avto tudi v klancu navdol vzdržuje vžig, je pa vbrizg količinsko precej manjši od tistega pri prostem teku. Avto v takem režimu vseeno kuri gorivo.
Preprost test: trenutno, ko je mrzlo, se iz auspuha vidi dim oz. para, ko motor deluje. Pelji se v prestavi po hribu navzdol, nekdo za tabo pa naj pozorno opazuje izpuh. Kaditi se ne neha, zaključke pa lahko izpeljete sami.
Med rezervoar in priključkom goriva na motor se vgradi elektromagnetni ventil, ki se ga ročno vklaplja/izklaplja in prekine dovod goriva. Potem se peljite na en visok hrib in se spustite navzdol, avto v prestavi in vključite ventil, da bo motor ostal brez in poročajte, kako daleč se bo dalo peljati, preden se bo na armaturki pokazala novoletna jelka.
Da skrajšam, ker takega pogumneža ni: avto tudi v klancu navdol vzdržuje vžig, je pa vbrizg količinsko precej manjši od tistega pri prostem teku. Avto v takem režimu vseeno kuri gorivo.
Preprost test: trenutno, ko je mrzlo, se iz auspuha vidi dim oz. para, ko motor deluje. Pelji se v prestavi po hribu navzdol, nekdo za tabo pa naj pozorno opazuje izpuh. Kaditi se ne neha, zaključke pa lahko izpeljete sami.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
SkIDiver ::
Boeing se jaz javim, da dokažemo, da vseeno kuri gorivo Z izjemo, da bom samo snel ven varovalko črpalke goriva.
Phil ::
Nisem povsem prepričan da je poraba kadarkoli res 0L/100, bi bilo dobro videti kakšen link proizvajalca. IMHO ena minimalna količina goriva vseeno izgoreva, ker tudi po dolgotrajnejši vožnji s klanca se temperatura motorja ne spusti na temperaturo okolice (no par stopinj več zaradi trenja).
Na potovalne računalnike se ne bi preveč zanašal se že med različnmi proizvajalci obnašajo drugače (proti tek na miru, spust iz klanca, ...). Pri JTD motorjih recimo sodeč po PČ poraba nikoli ne pade pod 2L/100. Isto velja za T-JET bencince.
Na potovalne računalnike se ne bi preveč zanašal se že med različnmi proizvajalci obnašajo drugače (proti tek na miru, spust iz klanca, ...). Pri JTD motorjih recimo sodeč po PČ poraba nikoli ne pade pod 2L/100. Isto velja za T-JET bencince.
Aston_11 ::
@Boeing: Še razloži, kaj je point tega, da vzdržuje vžig, če že gre navzdol. Zakaj? Bi se sicer ustavilo? Kaj s tem doseže? Kako se kaže to pospeševanje navzdol? itd
link:
http://209.85.129.132/search?q=cache:aM...
stran 17: It will coast along and the fuel supply will be interrupted.
link:
http://209.85.129.132/search?q=cache:aM...
stran 17: It will coast along and the fuel supply will be interrupted.
WarpedGone ::
SkiDiver:
Seveda ima povratni vod ampak js sm ciljal na drugačni pomen - zajebancijo, da ne smeš natankat polno, če stanuješ na vrhu klanca, ker da ti bo pol čez teklo.
Boing:
Kje je profit od tega vzdrževanja vžiga?
Mogoče skrb da se zadeve "preveč" ne ohladijo? Druzga morebitnega profita pač ne vidim.
Prijatelj tukaj pa si ga ti brcnil v prazno. Vsak bencinski motor ima povratni vod goriva. Še celo bencinski motor z vplinjačem.
Seveda ima povratni vod ampak js sm ciljal na drugačni pomen - zajebancijo, da ne smeš natankat polno, če stanuješ na vrhu klanca, ker da ti bo pol čez teklo.
Boing:
Da skrajšam, ker takega pogumneža ni: avto tudi v klancu navdol vzdržuje vžig, je pa vbrizg količinsko precej manjši od tistega pri prostem teku. Avto v takem režimu vseeno kuri gorivo.
Kje je profit od tega vzdrževanja vžiga?
Mogoče skrb da se zadeve "preveč" ne ohladijo? Druzga morebitnega profita pač ne vidim.
Zbogom in hvala za vse ribe
Boeing ::
Profit je, da se motor lahko polno odzove takoj v prvem delovnem taktu, ki sledi, kar s prekinitvijo vžiga nebi bilo mogoče.
Motor bi brez vžiga tudi deloval kot retarder, zaviranje v tem primeru pa bi bilo konkretno močnejše.
Skratka, motor kuri gorivo, dokler ima kontakt, neglede na to, kje ga goniš.
Zakaj nekateri bord computerji kažejo 0: ker dejansko nimajo števca pretoka, ampak porabo teoretično izračunavajo iz položaja stopalke in obratov ter obremenitve -> če se pelješ navzdol v brzini, je motor po mnenju "števca" v prostem teku, ker je stopalka na 0% in je torej poraba 0. Pametnejši bord computerji znajo upoštevati tudi take "robne pogoje", vsi pa ne. Happy ?
Motor bi brez vžiga tudi deloval kot retarder, zaviranje v tem primeru pa bi bilo konkretno močnejše.
Skratka, motor kuri gorivo, dokler ima kontakt, neglede na to, kje ga goniš.
Zakaj nekateri bord computerji kažejo 0: ker dejansko nimajo števca pretoka, ampak porabo teoretično izračunavajo iz položaja stopalke in obratov ter obremenitve -> če se pelješ navzdol v brzini, je motor po mnenju "števca" v prostem teku, ker je stopalka na 0% in je torej poraba 0. Pametnejši bord computerji znajo upoštevati tudi take "robne pogoje", vsi pa ne. Happy ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
noraguta ::
mašina bi itak zaribala , če ne dela oljna črpalka. pa še en kup podsklopov, hidravlika na primer. in z bremzanjem bi bi zmanjševal moč na hidravlični črpalki , ravno v trenutku ko bi jo najbolj potreboval. eni res nimate niti osnovne predstave kako stvari delujejo.
gre pa omenjen princip pri hibridih in električnih motorjih , ampak tisto je druga zgodba(tam dejansko teče "bencin" nazaj). tako , da nevem zakaj moderator briše poste katere niti ne razume.
gre pa omenjen princip pri hibridih in električnih motorjih , ampak tisto je druga zgodba(tam dejansko teče "bencin" nazaj). tako , da nevem zakaj moderator briše poste katere niti ne razume.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zheegec ::
No saj vsa ta elektronika deluje, poganja jo motor.
Ampak kaj v tem primeru pri mojem avtu po klancu navzdol poganja motor, kolesa ali nafta?
Ampak kaj v tem primeru pri mojem avtu po klancu navzdol poganja motor, kolesa ali nafta?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
SkIDiver ::
WarpedOne kakorkoli si že razumel.
Sem odgovoril na vprašanje od uporabnika solatko pa vidim, da je tud njegov prispevek izbrisan.
Sem odgovoril na vprašanje od uporabnika solatko pa vidim, da je tud njegov prispevek izbrisan.
Aston_11 ::
Noraguta, oljna črpalka dela neodvisno od tega, ali gre nafta v cilinder ali ne. Vezana je na gred od motorja, ta pa se vrti, ko gre avto navzdol, tudi če ni goriva v cilindru. Isto velja za hidravliko, servovoaln itd. Resno misliš, da bi kaplja nafte držala pokoncu cel sklop od oljne črpalke, do hidravlike itd. Brs v temo je to. Malo poglej svoje osnove, tudi od kje črpa moč servo zavora itd.
Point tistih, ki trdijo, da avto rabi min količino nafte nazdol je, da bi tak avto sredi klanca obstal, če ne bi dobil tiste kaplje goriva.
To, kar razlaga Boing, glede odzivnosti, velja za gocart, ne pa za normalne avtomobile, ker te odzivnosti ne potrebujejo, saj se odzovejo s prvim vbrizgom nafte.
Point tistih, ki trdijo, da avto rabi min količino nafte nazdol je, da bi tak avto sredi klanca obstal, če ne bi dobil tiste kaplje goriva.
To, kar razlaga Boing, glede odzivnosti, velja za gocart, ne pa za normalne avtomobile, ker te odzivnosti ne potrebujejo, saj se odzovejo s prvim vbrizgom nafte.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
SkIDiver ::
ALIEn3001 oboje. Kolesa premo menjalnika obračajo pogonsko gred motorja, gorivo pa skrbi, da motor ne ustvarja prevelikega zavornega učinka s kompresijo.
Skratka tisti, ki trdi, da temu ni tako lahko probamo z odklopom varovalke za črpalko goriva.
Ali pa si bom vzel čas in posnel oba primera vožnje.
Skratka tisti, ki trdi, da temu ni tako lahko probamo z odklopom varovalke za črpalko goriva.
Ali pa si bom vzel čas in posnel oba primera vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
temameseca ::
Kako je pa potem npr. z 2-taktnim motornim kolesom, ko se pelješ z brega (v prestavi seveda)? Je poraba tudi enaka 0,0 ali ni?
noraguta ::
Noraguta, oljna črpalka dela neodvisno od tega, ali gre nafta v cilinder ali ne. Vezana je na gred od motorja, ta pa se vrti, ko gre avto navzdol, tudi če ni goriva v cilindru. Isto velja za hidravliko, servovoaln itd. Resno misliš, da bi kaplja nafte držala pokoncu cel sklop od oljne črpalke, do hidravlike itd. Brs v temo je to. Malo poglej svoje osnove, tudi od kje črpa moč servo zavora itd.res? probi potem avtovleko v prestavi. pa poročaj
Point tistih, ki trdijo, da avto rabi min količino nafte nazdol je, da bi tak avto sredi klanca obstal, če ne bi dobil tiste kaplje goriva.
To, kar razlaga Boing, glede odzivnosti, velja za gocart, ne pa za normalne avtomobile, ker te odzivnosti ne potrebujejo, saj se odzovejo s prvim vbrizgom nafte.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avti, ki nimajo potovalnega računalnika (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15195 (12829) | Spajky |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24191 (22060) | Zheegec |
» | Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 24825 (15115) | Malajlo |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22991 (19738) | Zheegec |
» | Dva centa za pospeševanje iz cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7103 (4633) | Tomi |