Slo-Tech
Prijavi se z GoogleID

» »

slovenske železnice - nesposobneži

slovenske železnice - nesposobneži

1
2
»

gzibret ::

> gzibret: Ne vem, kje si ti dobil 2300 za CE-LJ. Jaz sem pred kaksnim mescom dal 2.040 za MB-LJ ICS. :)

Ja, ti, ko maš popust.
Vse je za neki dobr!

keber ::

Super Sonic:
>>> _razvite_ države in civilizirani ljudje držijo voznega reda do sekunde natančno

Hm, si se kdaj peljal z evropskimi vlaki? >:D

Samo toliko, slovenski vlaki ne zamujajo nič kaj dosti več kot ostali evropski (ne samo italijanski, tudi francoski, nemški, švedski ...)

Tear_DR0P ::

jst študiram v LJ pa se vozim trikrat na teden z avtom, če se peljem 4x, porabim 40 litrov nafte (40*230=9200) v štrih tednih bi mi to nanesl 37000. Če se še vsak dan dvakrat peljem čez cestninsko v lukovici, kjer je cestnina 150, je to 300 dnevno in 4800 zraven na mesec, če bi se vozil čez cestninsko med brezovico in lukovico, je to +11500 mesečno, torej me celoten znesek za vožnjo z avtomobilom na CE-LJ-CE 4x na teden, 16x na mesec pride 48500 - to je najdražja varianta. avto bi pa itak mel, torej bi mel tud zimske gume in servise
največji strošek ceste je drugje, v utrujenosti in živcih, ter nevarnosti na cesti
glede na to, da v ponedeljek in četrtek peljem še po tri kolege v eno smer, in mi vsak da mal zraven, pa pride strošek dosti manj.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

BluPhenix ::

Ja sej jaz sem to rekel, če se pelje v isto smer več ljudi z avtom (seveda istim), oziroma je dovolj že samo 2 potnika, ki si delita stroške. To pride skoraj vedno bolj poceni. Če so pa trije je pa to sigurno bolj poceni.

Za enega človeka se navadno to ne splača, ampak če ti firma krije potne stroške, kaj se boš sekiral, greš sam ne. Čeprav, če bi se vozil s sodelavcem bi itak obema krili in bi za denar, ki bi jima ostal lahko šla vsako teden vsaj na eno pivo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

L0sT ::

BW, so izjeme, da. In kot si rekel vozi ICS več kot sto, da, ampak po tistih delih proge kjer lahko pospeši, to pa je ravnica. Tega pa je malo. :P

Še vedno je poudarek na progi tirov. In gre se za večino vlakov, ne mešaj teh novih ICS-ov ki stojijo samo na začetni in zadnji postaji :)

(če se prav spominjam sem bil z ICS-om iz Ljubljane v MB v dveh urah in pol, z navadnim pa traja po tre ure in več)
Lost is my soul wondering in space and mistery...

keber ::

ICS bi lahko vozil tudi 200 (in več), če bi ne bile proge, po katerih vozi, zgrajene v času Franca Jožefa. Žal tudi najnovejši superduper vlak na takih tirih ne more kaj hitreje voziti kot gomulke.

RookY ::

@DOOM_er: strojevodje definitivno ne vozijo 14ur skupaj in za to prejmejo 140k. Vozijo max. 12ur, kot je določeno v pravilniku, ki se ga 100% držijo. Zaslužijo 2x tok kot si napisal, benificirana doba itd.
Juhu juhu spet bom bruhu

Tear_DR0P ::

ICS lahko vozi nad 90km/h samo tam, kjer ni prečkanja proge na nivoju proge - ko še ni blo te omejitve, si bil CE-LJ v ~40 minutah - tudi cena je bila 1000, smešno nizka, je pa res da je to pet let nazaj.
poleg tega mi ni jasno, kako so lahko eni vlaki konstantno tako nabuhani, da vedno stojiš, drugič se pa deset ljudi pelje na 10 vagonih - mislim sej razumem da če grejo vagoni v eno stran, morjo tud v drugo, sam ne vedno ob istem času, ko se pričakuje gužva dej še dva vagona zram, ko ni gužve pa kakega stran, sej če gre gužva v eno stran, bo šla tud v drugo stran, tko da se da vagone mal sm pa tja pošiljat.
če pa furajo prazne vlake sm pa tja pa kr nej majo izgubo
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

BluPhenix ::

Problemi z 10 vagoni so res, vendar se vlikokrat zgodi to: Vlak Lj-divača, 2x siemens, ali pa dolga gomulka. Ura 12.25 ali 13.20. Postaja Lj - vlak nabito poln, nimaš kje sedeti. Postaja Brezovica - le še pol ljudi na vlaku, do logatca jih ostane nekje 1/4, po postojni pa je navlaki nekje 40 ljudi, do divače, ali Sežane se jih pri pelje ~ 5. Edina rešitev je odklapljanje vagonov, kar pa bi dodatno zavleklo postanke na postajah. Druga možna rešitev: več krajših vlakov v špicah. Edini problem: se bolj splača več krajših vlakov, ali en dolg, ki je pol poti skoraj prazen? Glede na to, da je kolomotivi bolj vseeno ali vleče 5 ali 10 vagonov mislim, da se bolj splača druga varjanta in je točno to kar delajo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

keber ::

>>> ICS lahko vozi nad 90km/h samo tam, kjer ni prečkanja proge na nivoju proge

Nekje od Trbovlja do Laškega sama proga ne omogoča hitrosti večjih od 80 km/h. Preveč zavita trasa. Dejansko bo morala Slovenija za bistveno povečanje hitrosti na novo zgraditi skoraj vse železniške proge. Franc Jožef pač ne more vztrajati v 21. stoletju. Seveda pa bo to stalo več kot celoten avtocestni program

Nejc Pintar ::

Teli siemensi tud niso nevemkaj, nevem kako lahko skoraj novi vlaki tako škripljejo.
Poleg tega ti sedeži dojadijo po 4 urah vožnje -> ja, ni blo ICja:)
Lahko je biti prvi, če si edini!

delfinus ::

Jup dalec od tega, da bi bilo vse vredu z nasimi zeleznicami. Sem redni konzument te storitve, saj hodim vsak dan z vlakom v LJ v sluzbo. Zjutraj je IC relativno udoben. Paziti moras le, da ne naletis na en vagon posebne vrste, ki smrdi po fekalijah, potem danes sem sedel v kupeju z enim bogim gretjem. Obveznost toplih oblacil je skoraj da predpisana, seveda pa je hladno na vlaku bolje kot pa vrocina do full, ko si lahko stopis cevlje ali pa omedlis ker ni zraka. Slabost je tudi, da je vedno manj zaves v kupejih, ampak kar se tice sedenja so kar udobni, v njih redno spim zjutraj. Poljske gomuljke so ze zbirateljske vrednosti in z njimi se bol poredko peljem, imajo bolj nostalgicno vrednost na srednjo solo. Pomnim kako je blo takrat, poln vlak srednjesolcev nabasan do vrh,a se kadilo se je takrat, temperatura v vlaku je bila mozna samo 0 ali 1, obcutkovno cca +40, ko so kurl, izstop v Celju temperatura -20. Izracunajte temperaturno razliko. Sedaj prakticiram tudi enega oldimerja in to je Zeleni regionalni vlak. Je relativno udoben, ampak ze malo zguljen in je hiter, le plac je vcasih problem dobit, saj se z njim prevaza prekmurska mladina konec tedna na drug konec Slovenije. Prednost je, da z njim pridem tudi 25min prej domov. To je tudi najhitrejsi nacin transporta za mojo destinacijo (hitrejse od avtomobila). Simensi so moderni, ampak je res prekati nekaj skripajo, premalo razmika je med stoli v nasproti postavljene vrste in prevec so osvetljeni, saj se pocutis kot v kaksni valilnici za piscance. Ni priporocljivo it na njih zjutraj, ko si se cist nameden in nenaspan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

Simko ::

A smo ratal črnogledi zadnje čase! Enim se zdijo bwane na Želecnici nesposobne, drugim bwane na Slotechu, tretji se zgražajo nad bwanami filmske in glasbene industrije ... sam jest sem nekej jamral, kako bwane pri CIA niso dost sposobne ... pa še mnogo tega! Kriza!

Vreme je krivo. Vsaj pri meni. Mene ta zima in temačnost v tako slabo voljo spravi, da mi ni nič všeč. Joj, kako bi se preselil nekam, kjer lahko celo leto v krakih hlačah hodim...

Pa še malo ontopic:
Glede javnega prevoza imam tudi jaz slabo mnenje. Predvsem avtobusni prevoz v MB. Železniški je sicer boljši, ampak vseeno poln napak. Zato pa imam avto.

Jan987 ::

jest se sicer bl mal vozim z vlakom ampak zanime me kako zgleda notr ta ic vlak in koliko časa se ti voziš in kam? Cena?

Nejc Pintar ::

IC je vlak ki je razdeljen na kupeje, in vozi le med večjimi postajami. Je precej udobna zadeva, ma pa eno slabost. Je 300 za doplačat! Se pa na kakšne daljše destinacije bolj splača z ICjem
Lahko je biti prvi, če si edini!

keber ::

>>> Se pa na kakšne daljše destinacije bolj splača z ICjem

Ker se v nasprotju z ostalimi vlaki da dejansko tudi zaspat na teh zicih. Sicer pa bi SLO železnice potrebovale še kakega Siemensa. Dejansko jih imajo ob konicah premalo, potniški promet pa narašča (kdo bi si mislil, sploh ko ima že vsak svoj avto). Ampak lokomotive in vlaki so dragi.

Nejc Pintar ::

Jah, pri siemensu namesto tistih šmensi polic rajš bolj mehke zice.
Lahko je biti prvi, če si edini!

BluPhenix ::

Ker se v nasprotju z ostalimi vlaki da dejansko tudi zaspat na teh zicih


Eh to je pa odvisno od treninga. Jaz sem se v 5ih letih vožnje v Lj navadil spati na vseh vlakih, tudi na gomulki in siemensu. Edino na ICSu mi ni uspelo (mogoče ker sem se peljal le enkrat in je bilo takrat vse zanimivo :D )

IC je pač tisti vlak, ki ima lokomotivo spredaj in vagone zadaj (najpogosteje, čeprav ne vedno)
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

keber ::

Ena lokomotiva je vedno spredaj. Lahko pa da še kako lokomotivo vleče zadaj, ki pa dejansko ni potrebna, ker so potniški vagoni precej lažji od kakih vagonov, polih železove rude.

delfinus ::

Nekaj interierjev.


Siemens, prazen, vecerna ura. Spi se slabo, premocna svetloba.



Klasicni IC, kupejska razlicica, jutranja ura, vcasih gretje ne dela, vcasih dela prevec, manjkajo zavese v kupeju, ali pa smrdi po fekalijah, vcasih celo nic od tega in je fino. Spi se fino zici so mehki.



Zeleni vlak, popoldanska ura, udoben, malo zguljen, ob petkih ogromna guzva, spi se nobl.


Manjka nam se gomuljka pa ICS, pa se kak EC in MV vlak.

lp, D.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

LapD ::

No ja tisti IC kupeji majo nekateri celo nastavljivo gretje tko da odvisno na kaj naletiš. Pride pa tud tak kjer ne moreš uravnat zvoka tako da pred postajo zatuli da še v okološki hiši luči pržgejo.
ICS je neverjetno udobna zadeva pa nevem zakaj ker sploh ni nič posebnega. Ampak vožnja Lj-Mb je minila prej kot z avtom čeprav časovno ni tako. Stoli so men zlo uredu pa še tiste ubijajoče svetlobe kot v Siemensih ni.
MV je povečini isti kot IC, EC ma pa zame najbolj butast vagon kjer se ne morš normalno vsest kaj šele raztegnt. Zadeva je tko kot v siemensu sam še ožji stoli pa koši za smeti štrlijo pol metra vn (nezman bolš opisat :D ). Zato v ECju upam na prosto mesto v vagonu z kupeji :) Jst sm tud mislu prej kok je lepo v avto pa prideš hitro in pred vrata. Ampak včasih prov paše se sprostit na vlaku in mogoče še nardit kaj da ni treba doma ali pa celo film ipd. pogledat :)

BigWhale ::

Men je bil vlak cool, ker sem ponavad final build delal na njem preden sem k stranki nesel software... ;>

Al pa kak test se, sem ter tja...

64202 ::

Za kako l33t k0diranje IC-je niso kaj prevec. Se tko tresejo, da ti monitor spuli dol.
I am NaN, I am a free man!

64202 ::

Pa razen pocasnosti sem kar zadovoljen z nasimi zeleznicami, sem ze v tujini cakal po X-ur, v slo. pa se nikoli v rangu ur...
I am NaN, I am a free man!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 64202 ()

smilyxx ::

Če mene spomin ne vara so mednarodni valki ki pridejo iz Švice vsakič zamujeni za kakšno uro ker v Švici popravjajo progo in mora vlak naredit velik obvoz. Sicer se pa vozim v šolo z avtobusom, ki me pa še bolj motijo ker včasih pride 10 min prezgodaj, včasih pa 10 min prepozno.
Save water.
drink beer.

dejanslo ::

A obstaja return money policy glede zamud? Namrec, nas vlak ima 130 (sto trideset) min zamude in ne ostane nam drugega kot z avtom do cilja, kar bo prineslo en kup stroskov in bi blo higiensko, da bi dobili povrnjene karte.. Mislim si, da streljam v prazno, zato bom kar napisal, da so vsi skupaj banda nesposobna, ki ponuja storitve, ki jih ni sposobna izvajat, pol pa nastavlja svoj lacen gobcek pod drzavno vreco. Za odstrel.
There`s More Than One Way To Do It

BigWhale ::

Higiensko?

kmetek ::

dejanslo: dokazati moraš vse, kar ti prineslo izgubo živcev in časa.

SŽ = SRANJE od ŽELEZNIC.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če imaš karto, ki ni preluknjana, ti bojo denar vrnili. Kaj več pa seveda ne.

DOOM_er ::

dejanslo, ali je šlo za mednarodn vlak?
Robots will steal your job. But that's OK

kopernik ::

Pa razen pocasnosti sem kar zadovoljen z nasimi zeleznicami,


Se strinjam, naši vlaki so ekstremno počasni. Hribovita področja niso izgovor, če lahko delamo avtoceste po hribovjih, lahko tudi hitre tire. Mislim, žalostno je, da z avtom pridem od vrat doma do vrat službe v 25 minutah, vlak pa rabi 1 uro - za tako razdaljo (60km) vlak nima kaj voziti več kot 25 minut. To je moje mnenje. Poleg tega moram iz postaje še priti do službe (dodatnih 20 do 30 minut), kar je še dodaten minus za vlak. Se pa za hec to poletje vseeno vozim z vlakom in ko se navadiš je kar ok. Pač cel dan te ni doma ...

globoko grlo ::

ma kaj se pritožujete, v indiji koromandiji čakaš 24h samo zato, ker en folk neki štrajka (na ne delavci na železniški)

tko da naše so kr kul :)

Karaya 52 ::

Si strojevodja? Slovenski vlaki so v povprečju za cca 10km/h hitrejši od albanskih. 55km/h je kar spodobna hitrost za 21. stoletje. Mimogrede, naše in albanske železnice so po novem v tandemu strateškega partnerstva.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Jast študent, hočem pa luksuz za majhen denar. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14618009 (14561) Tear_DR0P
»

Ima sprevodnik na vlaku pravico zaračunati ''dodatek'', ker vozovnice nisem kupil pre (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
7711675 (9574) Pyr0Beast
»

Kako najceneje iz Nizozemske in nazaj (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
507943 (6758) _marko
»

Mini anketa: Ali uporabljate vlake?

Oddelek: Loža
351783 (1121) delfinus
»

ICS vs. IC

Oddelek: Loža
121916 (1692) moj_nick

Več podobnih tem