» »

slovenske železnice - nesposobneži

slovenske železnice - nesposobneži

«
1
2

slovencl ::

Slovenske železnice so totalni nesposobneži, kako se lahko naredi, da vlak pri 45 minutni vožnji zamudi pol ure! ;(( Tire imajo samo zase, pa se ne znajo uskladit, bedaki! Pa nebi reku če se to učasih naredi...ampak usak dan - sploh ne vem če je bil vlak že kdaj točn :\

Dr_M ::

in to temo si odpru ker.....?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

slovencl ::

...ker sem hud ;((

BigWhale ::

Vsak dan ma tvoj vlak pol ure zamude? Heh... Dvomim.

Ginginova ::

He, he, užitki vožnje po slovenskih železnicah. :D
Slovenske železnice so še vedno relikvija iz časa Avstro Ogrske. Edinole elektrificirali so se vmes. Ostalo je več ali manj isto, vključno z logistiko, ki je najpomembnejša, kar se tiče usklajevanja voženj in spoštovanja urnikov.

Ogo

LapD ::

Hm zanimivo. Z izjemo voženj Budimpetša-Benetke še nisem naletel na večjo zamudo. Nismo pa Japonci da bomo v sekundo točni, ampak zaradi nekaj minutk se nisem še nikoli sekiral oziroma niti opazil nisem. Me prav zanima kam se ti voziš, da je vsak dan pol ure zamude?

BigWhale ::

Mnja.. Tudi jaz sem se prakticno eno leto vozil mb-lj-mb vsak dan, pa ne vem, ce sem imel enkrat vec kot nekaj minut zamude.

PS: V bistvu sem imel samo enkrat, pa se to zaradi tega, ker se je vlak pokvaril in je potem peljal drug vlak. Samo je bil drug vlak ze prej pripravljen, preden smo se vkrcali. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Tear_DR0P ::

no pri slovenskih železnicah so dokaj nesposobni, če ne nebi mel takšnih izgub, sam so pač dinozavri, tko kot je že nekdo napisal. zamude pa niso neka težka jeba pri njih sm se tud sam dost vozu vsakodnevno med CE in LJ ter nazaj. najdaljša zamuda je bla, ko smo povozl samomorilko
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Matev ::

če ima vlak vsak da pol ure zamude - potem lahko to upoštevaš in se temu prilagodiš

BluPhenix ::

Sej pri javnih prevozih je vedno izguba, dosti dobička ne more biti, vsaj pri nas ne, ker ni razvite kulture javnih prevozov, ker se folk raje vozi z avtom, vsak svojim.

Glede zamud pa ... jaz sem enkrat čakal v Lj 5 ur na vlaku, ker je bila zasnežena proga, pa nisem toliko penil. Če te motijo železnice pri nas potem nikar v italijo, tam imajo vlaki vsak dan tako zamudo. Aja pa da ne pozabim da je vlak za 200 potnikov gor pa se jih pelje čez 400... toliko o razmerah pri nas. Že ker smo tako "nazaj"...

EDIT: s kje pa je prišel ta vlak? Če je prišel kje z tujine je to precej normalno, saj na mejah še vedno kar pregledujejo vlake in če kaj najdejo se zadeve precej zavlečejo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

Ch4N93 ::

da niso slučajno spremenili voznega reda, ker vlak vsak dan isto "zamudi" :D
Ni nam lahko...

slovencl ::

Matev, ne vem kolk časa bi to govoril, če bi vsak dan sedel na vlaku eno uro dalj kot je treba...

Vlak vozi iz jesenic proti ljubljani. Da ne naštevam naprej...ko gre iz ljubljane vlak nazaj proti jesenicam, je taka gužva, da se komaj na vlak zbašeš.

Je pa en plus pri tem...pri taki gužvi se še sprevodnik ne more premikat, tako da sploh ne kupujem karte :D

Nesposobneži ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slovencl ()

Matev ::

Matev, ne vem kolk časa bi to govoril, če bi vsak dan sedel na vlaku eno uro dalj kot je treba...


lej slovencelj
če je pot z vlakom vsakdan dolga toliko in toliko časa je to zato ker je toliko dolga
nič manj in nič več

na tebi pa je alise voziš z vlakom ali z avtomobilom ali pa hodiš peš

to da bi se lahko pripeljal eno uro prej je res. a zakaj tpotem ne naročiš taksija

taksi te bo pripeljal od točke A do točke B brez postankov in nepotrebne kot ti temu rečeš izgube časa

a da je predrago?

hja
težko življenje ane

slovencl ::

Jest se nebi pritoževal, če bi se to naredilo avtobusu...ampak vlak pa nima nobenih ovir na svoji poti, vsi morjo njega čakat...

Matev ::

vsi morjo njega čakat...


in kaj ti sedaj tu ni všeč

saj si se ti na začetku pritoževal da ga moraš čakat... logično da ga čakaš

samo zate ne bo voznega reda prilagajal

matvoz ::

imajo probleme vsake toliko te slo zeleznice ja :)

zadnjic njihova stran ni delala naprimer :)

potem pa.. zelezniska postaja maribor.. vsaj 40 folka pripravljenih za ljubljano, na peronu na vsaki strani vlak. nihce nima pojma.. strojevodji (voznika :) ).. eden se je trudil dopovedovati, da njegov vlak ni pravi, drugi pa se je pogovarjal po mobitelu in vsake toliko zmigoval z glavo.
seveda je bilo konstantno od 1 do 4 osebja, ki so cakali na vkrcanje.. cisto vsak je govoril drugace..

na koncu se je en vlak odpeljal in prisel je pravi (bil je iz tujine ja).. zamude ni bilo prijavljene, bila je pa nekaj cez 40 minut.
kar se pa tistih njihovih objav preko zvocnika tice.. en vlak na peronu, pa se nic vec ne slisi..


zamuda.. ajt.. ni blema.. samo da pa vsak tam pravi drugace, pa da moras potem iz tretje roke izvedeti, kako pa kaj..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matvoz ()

Zheegec ::

Vlak ki vozi iz Mb v Lj ima dostikrat zamudo, tako da je 15min zamude čisto standardno.

Me pa zanima nekaj drugega - zakaj se SŽ pritožujejo nad izgubo, če pa so totalno tehnološko zastarele? Ali je res treba na vsaki postajici imeti 4 zaposlene da mahajo z loparčkom in 2 blagajničarki ter čistilko, pa recimo pri nas v Zagorju še cel kup delavcev, ki v glavnem nimajo nič za početi!? Pa na vlaku dva sprevodnika da gledata karte?!
Get a fu***ng job!! Vse bi lahko nadomestili z dobro urejenim računalniškim sistemom. Na vse postajice se da en konkreten terminal za preverjanje voznih redov in zamud ter naročanje vozovnic, pa v vsak vlak GPS pa je zadeva rešena. Ampak neee.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Boeing ::

Ampak neee.

Valjda da ne. Ogromno stane, denarja nimamo, pa še sindikatom se bo utrgalo.


To je, žal, problem miselnosti, ne tehnologije.
Sicer pa be patient, po 15 letih finančnega zanemarjanja se začenja obdobje konkretnih vlaganj v železnico, ki je bila res zapostavljena na račun avtocest. Zaradi praktičnega dokončanja AC križa se je sprostilo veliko denarja, ki bo šel za 2. tir, posodobitev elektro omrežja, vlakov ipd.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

gzibret ::

Jaz bi pa zelo rad videl eno hitro progo KP-Lendava, kjer bi vlak vozil s kakšnimi 200 km/h in bi bila cena vozovnice na tej relaciji do 1500 SIT.

Eh... samo fantaziram.....
Vse je za neki dobr!

gzibret ::

Drugače pa se veliko vozim z vlakom na relaciji CE-LJ in moram rečt, da so cene vozovnic veliko predrage. V bistvu so nekonkurenčne celo, če se peljem sam z avtom (po stari cesti, da ne plačam cestnine) v primerjavi s ceno nafte. Da ne omenjam dejstva, da z avtom priheš hitreje na cilj.

Glede voznih redov pa moram rečt, da so kar solidni. Seveda z nekaj izjemami. Ko grem v nedeljo zvečer (po voznem redu 20.35) iz CE -> LJ, ima vlak obvezno 15 minut zamude. Vsakič. Pa na voznem redu piše ICS, pride pa navaden IC. Bemti, zakaj ne morej spremenit voznega reda. Pa to traja že kakšno leto, tako, da pozimi zmrzujem na postaji.

Ko bom pa prišel 20.40 na postajo, takrat pa bo vlak ziher točen odpeljal (po Murphy-ju).


Letos poleti sem šel z vlakom do Rijeke, kjer sem imel avtobus za na Pag. Vlak bi naj šel ob 6.30 iz Lj, štartali pa smo nekaj čez 8.8-O Je bila še kar panika, ker sem komaj dobil avtobus. Še dobro, da sem točno vedel kam iti, ker, če bi lutal, bi ga zamudil.
Vse je za neki dobr!

globoko grlo ::

za vse une, ki se radi vozte z vlakom, pejte v indijo in boste mel takih in drugačnih užitkov malo morje

hint: 11 h čakanje je neki običajnega :D

BigWhale ::

lj-mb-lj je cca 6 jurjev vozovnica za ICS. Ce se peljes z avtom in avto zre 6l/100km potem das 4 jurje samo za bencin. Cestnina te pride vec kot 2 jurja.

Po stari cesti na relaciji mb-lj porabis priblizno toliko casa, kot ce bi se peljal z vlakom, po avtocesti si jasno hitrejsi.

Mesecna karta za 1 razred VSEH slovenskih vlakov in 2 razred ICS je bila, ko sem se jaz vozil, tri leta nazaj, 70.000, sedaj je najbrz kaj drazja. Na dolgi rok se vlak bolj izplaca, ker je cenejsi, ker ne rabis zanj zimskih gum kupovat, pa se marsikaj drugega... :)

perci ::

Sam vlak ne parkira pred litijsko, tko da rabs potem vzet se mesecno za lpp in se za prevoz po MB.

Tr0n ::

Jaz sem se pred kratkim peljal v LJ, si lepo kupil karto za ICS (2.040,00 SIT ena smer) in v kaj so nas stlacli? V navadnega Siemensa, ki je potem imel dobrih 40 minut zamude! :(

No ja, sem pa se drugace skoraj 10 let vozil Race-MB-Race in v povprecju so bili vlaki kr tocni. Je pa res, da je to bolj kratka relacija (15 minut).

Da pa so slovenske zeleznice v qurcu, se pa ve ze dolgo. Samo poglejte si v kaksnem stanju je mariborska postaja. Zalost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

BluPhenix ::

Točno tako. V kolikor se voziš sam (kar večina ljudi počne) je vlak vedno cenejši na malo večje razdalje. V kolikor si pa že samo v dveh je pa avto že verjetno cenejši. Ampak kaj ko slovenci nimamo kulture se voziti na delo z sodelavci, amapk vsak s svojim avtom!

Jaz sem se 5 let vozil Sežana-LJ-sežana enkrat na teden. 80% časa so bili vlaki točni (tu ne upoštevam samo kdaj so štartali s postaje - zamuda, ampak tudi koliko so bili točni na končni postaji). Tako da...

Me pa moti, ker so dali na to relacijo spet tiste gomuljke, siemens je samo še 1 na dan in to takrat ko ga ne rabiš. Potem pa greš z gomuljko do sežane in ko začne tam pri postojni pihati mimo oken je cela žurka. Seveda da to ni preveč moteče ti zažgejo rit in noge s tistimi pečkami pod stoli (marsikatera je že zagorela). Ali pa imaš to nesrečo, da ne dela gretje (se dogaja tudi na ICju) in preživiš dveurno pot pozimi brez nikakršnega gretja. Še spat ne moreš ker te tako zebe...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

perci:

Sem imel rolerje. Tistih nekaj dni, ko je bila pa temperatura vec kot -5 sem sel pa pac na avtobus ali pa z avtom. :)

Vseeno, tudi skupaj z mesecno vozovnico za LPP me ne bi prislo drazje kot avto. :)

Thomas ::

Off topic:

A smo ratal črnogledi zadnje čase!

Enim se zdijo bwane na Želecnici nesposobne, drugim bwane na Slotechu, tretji se zgražajo nad bwanami filmske in glasbene industrije ... sam jest sem nekej jamral, kako bwane pri CIA niso dost sposobne ... pa še mnogo tega!

Kriza! :))
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

BluPhenix ::

Tokrat oa se strinjam s tabo. Očitno je moda na slo-techu postala da postaviš topic xxxxxxx nesposobni xxxxx

Ali pa folk postaja čedalje bolj nestrpen oz se pride potožit za vsako stvar na forum (in to tak, ki naj bi bil primarno računalniško tehnične narave..). Včasih se sprašujem če so zaprli ostale forume...

Sicer pa se mesečna za vlak+mesečna za LPP vedno bolj splača kot avtomobil. Prišparaš kar pošteno, še zato, ker ti potne stroške vlaka lažje povrnejo. Prineseš lepo račun pa je, sej je vozovnica za točno določeno relacijo. Ne pa da ti pri avtomobilu računajo kilometre, kar je še posebej smešno, ko se po mestu voziš tako, da se ustavljaš vsakih 15 sekund. U sej sem naredil le 5km, porabil pa pol rezervarja...

Ampak kot sem že rekel (in bom še) v Sloveniji ni kulture javnega prevozništva, zato stagnira oziroma se nobenemu ne splača vlagati vanj.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Jan987 ::

ja no če bi blo cenej bi se tud kdo vozu. od mojega doma do kranja je cca. 7,5 kilometrov, avtobus pa stane 520sit. torej je to za tja in nazaj več kot 1000sit. To je pa potem več ali isto kot z avtom in pa še z avtom se pripelješ kamor hočeš. kako se o potem človek navadu hodit na avtobus? Sicer to ni o vlakih a vseeno o javnih prevoznih sredstvih

BluPhenix ::

No, ok avtobusi so res dragi (ker velikokrat vozijo le od 1-10 ljudi), jaz govorim bolj za vlake.

Mi pa ni jasno zakaj uporabljajo za proge, kjer se vozi malo ljudi ta velike avtobuse? Nekateri so se znašli in so dali malo večje in opremljene kombije, kar je v veliko krajih povsem dovolj in vsekakor bolj rentabilno. Bi pa za tak prevoz morala seveda biti cena malo nižja kt za pravi avtobus.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

gzibret ::

> Enim se zdijo bwane na Želecnici nesposobne, drugim bwane na Slotechu, tretji se zgražajo nad bwanami filmske in glasbene industrije ... sam jest sem nekej jamral, kako bwane pri CIA niso dost sposobne ... pa še mnogo tega!

Eh, po svoje maš prav. Samo, če pa bi bili z vsem zadovoljni, potem pa bi itak bilo vedno slabše. Kaj nam nuca, če bi govorili, da je vse v najlepšem redu, da vse laufa in da boljše sploh ne more bit?
Vse je za neki dobr!

LapD ::

Avto ne morš računat tko da zdej sm pa jst naredu 100km porabo mam 7 u fino samo 1500Sit me je stalo. Če se že izogneš avtocesti se pa ne morš servisom. Ne zagovarjam železnic ker marsikaj ne štima (predvsem so to potrdili tisti od "znotraj") ampak nikakor niso dražje od avta..sam nobenmu se neda nardit 10m peš

gzibret ::

> ...železnic ker marsikaj ne štima (predvsem so to potrdili tisti od "znotraj") ampak nikakor niso dražje od avta..

Ka, da ne!

ICS CE-LJ stane 2.300 SIT. Za ta denar dobim 10 l nafte, s katerimi se peljem iz CE v LJ, se vozim cel teden po LJ in še za nazaj imam dovolj. Morda res prišparaš pri servisih, ker so ti bolj poredko. Glede zavarovanja in registracije pa se ne strinjam, ker jo itak plačaš. Razen, če sploh nimaš avta, kar je v Sloveniji praktično nemogoče, ker je javni promet totalno u k***, razen, če se nikoli ne makneš iz Ljubljane.
Vse je za neki dobr!

BluPhenix ::

Pa kaj v celju imate samo ICS? ni navadnih vlakov? Ker ti stanejo vsaj 1x manj kot ICSi.

Sežana-lj stane 1400 SIT. Za toliko z avtom ne pridem niti do lj (6 litrov 95 + avtocesta je dražje).

Mesečna v Lj (dokler sme še bil gor) je bil 3100SIT, ni šans da se s takim denarjem vozim cel mesec po Ljubljani (no potem nabaviš bicikel in niti tega keša ne rabiš).

Vsi govoriste kako so javni prevozi v k..... Kdaj ste se tisti, ki to govorite nazadnje peljali s kakšnim javnim prevozom. V Lj funkcionira čisto uredu. Tudi vlak gre na "moji relaciji" kar uredu, saj so zelo pogosti (zaradi tipa relacije). Samo nekaj jokate, človek se vpraša kako bi moralo biti, da bi vam bilo kaj prav.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

para! ::

Ja sej LPP v LJ funkcionira kar vredu, ampak men osebno se pač ne da prestopat iz 6 na 1 recimo (torej, čakat in plačat 2 busa). Grem raje z avtom. Sam :)

lp
Death before dishonor!

Boeing ::

para!: rešitev za takšne in podobne lenuhe so dnevne LPP karte, ki stanejo menda 700 tolarjev... pa saj to verjetno že veš :)

Glede železnic: jaz dosti potujem po SLO in praktično povsod grem z vlakom. Sicer je res, da me do "tazaresne" dosti frekventne postaje zategne kdo od domačih z avtom, a vseeno. Z vlaki se da dosti daleč priti relativno poceni, če ti le ni škoda časa... časovno potratni pa so vlaki... če si pa kupiš ICS-a, si sicer hitro, a imaš malo postaj na izbiro + drag je.

Kakorkoli, železnice v naslednjih 10 letih čaka veliko resnih posodobitev. Od gradnje novih tirov do dosti modernejšega voznega parka, a se bojim, da bojo lenuhi še vedno našli kak razlog kontra.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Tr0n ::

gzibret: Ne vem, kje si ti dobil 2300 za CE-LJ. Jaz sem pred kaksnim mescom dal 2.040 za MB-LJ ICS. :)

Super Sonic ::

"a vseeno"

Ne ni vseeno. Zakaj ni vseeno? Zato, ker če bi bilo vseeno, potem pojdi peš.

"vlaki se da dosti daleč priti relativno poceni, če ti le ni škoda časa... "

Jest verjamem, da obstajajo ljudje, ki v današnjem svetu niso vezani na čas. A žal, večina jih (nas) je.

Dejstvo je, da nas preganjajo. Vse. Oz. sami sebe preganjamo okol in skušamo dvignit že tako divji tem v življenju. Ok, a sestavni del tega je avto. Dejstvo je, da je danes vse podrejeno avtomobilu. Služba, prosti čas, itd., zato torej si človek ne more privoščiti, da meče minute in ure v zrak kot so počeli par deset let nazaj (no, kot sm že omenil, obstajajo ljudje, ki niso vezani na čas) in zato, ker so vodilni ljudje javnih prevozov totalno nesposobni in dekadentni.

Dejte mal razmislit, zakaj obstajajo vozni redi (časi) in zakaj (pa Italjane pustimo ob strani, ker so narod s katerim se _nočemo_ meriti) se _razvite_ države in civilizirani ljudje držijo voznega reda do sekunde natančno in zakaj veliko vlagajo v infrastrukturo mest.

V Sloveniji, pa sedimo ob kupu gnoja in čakamo na navdih.

p.s.
(in potem ti zaprejo centre mest, češ da je to EVROPSKO - ja, civilizirani ljudje si to lahko privoščijo - mi žal ne!)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

matvoz ::

ma ja.. ce si v kaksnih vecjih mestih, verjetno res ni problem uporabljati javna prevozna sredstva (v teoriji).

ko pa si iz enega kraja, kjer je najblizja zelezniska postaja >30km stran, pa da bi zaradi tega moral clovek na bus, potem prestopiti na vlak, potem pa se enkrat na bus.. (primer Koroska - Idrija).

da imas sedaj na izbiro to varianto, ki traja bog-ve-koliko casa, stane pa tudi dovolj,
ali pa da gres z avtom.

ali pa Koroska - Maribor.. z avtobusom celo pot? me ne spravijo.. drago in dolgotrajno. z busom do celja/dravograda in potem z vlakom do maribora?

Utk ::

Mislim, da vsak ki premore toliko inteligence, da je prišel na ta forum, sposoben sam zase izračunat kaj se mu bolj (najbolj) splača. Ni treba tako hudo podcenjevat ljudi. Mislim tudi, da je malo zaposlenih ljudi, ki si lahko privoščijo, da nimajo avta. In če ga že imajo, ga bojo uporabljali...no, pa sej ni to važno, kot pravim, to zna vsak zase preračunat.
Čist neka druga stvar so pa naše železnice. Zastarele, počasne in prav nič poceni. Na tistih progah in ob tistem času, ko se vlak celo napolne, je pa dostikrat tako polno, da nimaš kje sedet. Ni treba v Indijo, tudi pri nas kdo stoji več kot eno uro, ali pa 2. Tam vseeno nekako sedijo, magari na strehi:) no, ob takih situacijah sem se že nekajkrat zaklel, da ne bom šel več na vlak, če ne bo to absolutno nujno. In tega se probam držat. Sigurno bom še kdaj moral it, ampak nekega dobička ne bojo delali na meni. Še bolj smešna je njihova izguba oz. dobiček. Pred nekaj leti so celo imeli dobiček ja, cele 3 mio dolarjev. Takrat pa res nism znal, ali bi se smejal ali jokal. Dokler niso res sodobni, je vsak dobiček žalitev za potnike. Sej, lahko bi še slabši vlaki vozili, in res pri vsaki hruški ustavljali, pa morda enkrat na dan na kakšni progi, tolk da bi bil dobiček, drugo itak ni važno.

DOOM_er ::

moja mat dela na železnc. poznam prometnike in folk k ureja promet na železnicah in morm rečt da je to hudičevo delo. Strojevodje vozijo po 14 ur dnevno al pa še več zato da dobijo 140k mesec. Pa problemi so s slabo infrastrukturo, štromom in podobnimi stvarmi, tko da se ni treba otrešat na njih, prtožujte se nad državo, ki ne uredi železnic in zmanjša število delovnih ur za delavce ter poviša plače.
Robots will steal your job. But that's OK

Matev ::

Sej, lahko bi še slabši vlaki vozili, in res pri vsaki hruški ustavljali,


a se ni en ravno prej pritoževal
da se vlaki ne ustavljajo povsod tam kjer bi bilo potrebno - da je premalo postaj za vstop

res je težko narest da bi bili vsi zadovoljni

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

Jan987 ::

ja lej un k je z mesta in se recmo vozi v drugo mesto bi mu bilo najbolje da gre ravna linija 200km/h pa da se niko ne ustavi. sam kaj bi reku un k bi gledov vlak vsak dan kako se mem pelje on pa daje 3x več za autobus. A slučajno ve koliko časa traja vožnja lj-mb z autobusom in kakšna je cena ker za vlak je najcenejše tam 1,7k oz. 2k v drugem razredu mednarodnega oz. ics vlaka

Utk ::

Matev, stvar je enostavna. Če bi imeli sodobne, hitre vlake, to sploh ne bi bil problem. Hitro se bi ustavil in hitro potegnil naprej. Obenem pa več vlakov, vsi se ne bi ustavljali povsod, kot se ICS ne. Da vlak vozi nekam 2 ure pa pol, kamur prideš z avtom v eni uri, ni sprejemljivo. Kako mislijo to rešit, če sploh, ni moj problem. Kaj šele ko bojo avtoceste dokončane in bomo imeli neko avtomatsko pobiranje cestnin. To avtomatsko pomeni tudi cenejše cestnine.

L0sT ::

V Sloveniji še dolgo ne boste/mo videli vlakov furati več kot 100km/h. Zakaj? Preprosto. Ker so tiri vijugasti. Zakaj so tiri vijugasti? Zato ker so se ogibali hribam!! Zakaj pa to? Zato ker ni bilo, ni in dolgo ne bo denarja za tunele!! Ali pa bi radi videli da imamo tire kot pri rollercosterjih = gor pa dol po bregah ?!? :D Ko pa bomo meli ravno linijo od Maribora pa do Kopra, pa bomo verjetno meli tudi vlak ki bo v uri in pol ali celo manj, prišel od Mb-ja do Kopra ali obratno.

nasvidenje
Lost is my soul wondering in space and mistery...

budili ::

...ur dnevno al pa še več zato da dobijo 140k mesec...
cak kdo so bli pa tisti fantje zadnjic na nacionalki, ki so govorili bolj o 300k neto?

drugace kdaj uporabim vlak, ker je npr. zlo hitrej pridet v center LJ (poj pa bike...) in nimam kakih pripomb

ena pohvalna: zadnjic na postaji v LJ ni startal vlak, prisel novi, presedli... vse v roku 15-20min
ena grda: vlak pokvaril v Medvodah, prisla ekipa z drugim v 1 uri, eno uro so pa zapisnik pa papirje rihtal...10 minut stran od gl. postaje LJ:\

Smorny ::

Glede 2. tira sem jaz zelo skeptičen! Zakaj? Ker so evropski denar za gradnjo 2. tira dobili Avstrijci. Sedaj že več kot leto dni gradijo podvoze, ker so izvennivojska križanja pogoj. Naša država je komaj zgradila progo MS-Madžarska, pa še tu se jim je nekaj za***, ker se pred edinim tunelčkom vlak skoraj ustavi, zaradi neravne proge. Sedaj pa bi naj zgradila 2. tir, uredila vseh "n" križanj s cesto in še posodobila vozni park? Država še za vzdrževanje ceste nima. Če se je kdo peljal med Gornjo Radgono in Mariborom, je med vožnjo prev gotovo sanjal o kakem hardcore terencu, ker osebega avta je za tako cesto škoda. 863.541 šleperjev v enem letu pač naredi svoje, država tudi pokasira svoje, gradi AC, mi se pa je**** po navadni cesti še vsaj do 2008.
Vlak je v Radgoni samo tovorni, vozi 2x na teden, če se ne motim, pa še ta povozi vsako leto koga. Moja prva izkušnja z vlakom je bila Radkersburg - Bruck am der Mur (Avstrija, da ne bo ugibanj). Peš sem šel lepo čez mejo in na vlak, ki me je odložil v Brucku 1km od stadiona. Kje je že žel. postaja v Kopru? Nekje čisto X na zamljevidu :\
Motiti se je človeško.
Ampak, če hočeš stvar totalno zajebati potrebuješ računalnik!
http://www.smorny.com/

BigWhale ::

MrIce, ICS ze kaj nekaj casa vozi z vec kot 100km/h... Ne povsod ampak na precej delih proge. :)

whatever ::

+ ažurna spletna stran z dobrim iskalnikom voznega reda
+ kvaliteta novih vlakov (Siemensov in ICSa)

- prepogoste zamude in slaba logistika
- zastarelost infrastrukture
- cene, čeprav v primerjavi z avtobusnim prevozom so še vedno kar ugodne
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: whatever ()

flipflop ::

CE-MB-CE sem se jaz skoraj vedno vozil z vlakom, s tem da so po mene prišli z avtom do Celja, ker naprej je bila slaba povezava. Avtobus pa v moje konce itak hodi mogoče vsake 4 ure enkrat.:\ Tako da je edina varianta avto al pa štop, oziroma avtobus če se ti res ne mudi nikamor in se ti da čakat pol dneva da prideš na bus. Tud v VE sem se vozil z avtobusom, mesečna karta je bla pa na koncu mislim da blizu 17.000 SIT za Žalec-Velenje, se pravi 22km v eno smer. Ko je prvi iz tega konca naredil izpit smo se začeli vozit z avtom ker je bilo VELIKO ceneje za vse, bolj udobno, bolj praktično,...:)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ICS še vozi?

Oddelek: Loža
309066 (7285) Spajky
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636468 (30541) DuleKrtola
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37742627 (32005) jest10
»

TGV novi rekorder med vlaki (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7311496 (9175) Vantage
»

Tehnologija: najhitrejši vlak

Oddelek: Novice / Diski
234670 (4670) Boeing

Več podobnih tem