» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
52 / 78
»»

kuglvinkl ::

Super so.

luky ::

kuglvinkl je izjavil:

Super so.


Hvala lepa.
luky!

onitam ::

Ena dobra izkušnja z Dinokomp.
Pri njih sem naročil Antec Kühler H2O 620 in pa pasto Noctua NH-L1. Žal niso imeli hlaidlnika takoj na zalogi in se me o tem naknadno obvestili. Ko sem čakal na paket sta se oba izdelka pocenila. Osmi dan od naročila sem prejel paket z ceno po pocenitvi (3,30€ ceneje).

Jacobs6Geno ::

Imam super izkušnje z Comshopom v Slovenj Gradcu, Prodajalec prijazen, imajo zamenjave, ne komplicirajo z garancijo, skratka so super.

Mimovrste je tudi O.K., čeprav so cene glede na trg malce dražje (foter je kupoval neke bokse) vredu dostava itd...

Zanima me kako je kaj z Sestavi.si glede vaših izkušenj?

antonija ::

Pri sestavi.si sem kar nekaj casa nazaj (par let) nabavil en comp za starejso obcanko (pac en poceni civilen comp) in je zadeva sla super skozi. Takrat precej ugodne cene, komp je prisel solidno sestavljen, hitra dostava.
Kot ze receno je blo kar nekaj casa nazaj, nimam pojma kaksni so zdej.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

amacar ::

Da se citiram (bilo je to začetek 2010 leta):

Pohvalit morem trgovino sestavi.si. Poslal sem jim predračun po mailu, so mi naredili ponudbo, cena je bila najnižja na spletu. Naročil sem dva pc-ja. Preden so mi poslali, so komponente testirali. Na enem je bila v okvari matična, zato so mi jo brez doplačila zamenjali z malo boljšo. Tisti dan ob 5 zvečer so dali stvar na pošto in naslednji dan je bilo vse skupaj že pri meni. Tako da ob prvi izkušnji same pohvale. Priporočam.

Amadej Pevec

Ganon ::

Če pri mimovrste izberem plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke, si pošta vzame še dodatno provizijo?

amacar ::

Sem pred 1 mesecem naročil pa je bilo točno toliko kot na računu, tako da sedaj so kot kaže to s pošto uredili.

Ganon ::

Odlično, sem naročil. :D

finpol1 ::

Kake izkušnje s SEOM d.o.o.? Pozna sploh kdo to trgovino?

http://www.seom.si/Default.aspx

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: finpol1 ()

m0LN4r ::

Sam za mimovrste bi nekaj dodal. Imel sem dve naročili ki sem naročil in oba artikla sta bila na zalogi. Prvega sem dobil čez 5 dni. Drugega pa čez 9.

To bi samo rad dodal kot slaba izkušnja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

šernk ::

tudi meni so sedaj nekaj zmutili z naročilom na mimovrste. v sredo sem dobil potrjeno , da je izdelek na zalogi in da bo na voljo za prevzet v četrtek ali petek. včeraj popoldan jih kličem in izdelka niso niti poslali še iz skladišča.

rekel sem jim naj mi pošljejo zadevo po pošti (ker me pač vsaj 1 teden ne bo v LJ) in glede na to, da so obljubili da bo za prevzem v 2 dneh, bi pričakoval, da bodo poslali zadevo po pošti za isto ceno prevzema ampak seveda so ceno lepo dvignili in zaračunali celotno poštnino.

skratka prvi minus za mimovrste (poleg zaračunavanja osebnega prevzema), ne gre se mi za tist evro ali dva dni, vendar če je prišlo do napake na njihovi strani (spet lahko rečeš se zgodi), bi pričakoval vsaj kakšno opravičilo ali zastonj poštnino, dobil nisem ne prvega ne drugega.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

D3m ::

Hahahhaaha za isto ceno prevzema, ta je dobra :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

šernk ::

glej, sam bi se potrudil, da kupca zadržim zadovoljnega. zadrži se jih pa ravno s takšnimi malenkostmi. ne gledamo vsi le da je tistih 5 centov ceneje kot drugje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Tom-Cat ::

Ista slaba izkusnja z mimovrste tudi pri meni. Ker nisem dobil posiljke na obljubljen datum sem jih poklical - kot razlog je to da so v procesu selitve skladisca in zato vse posiljke zamujajo in bodo odposlane nekje naslendji teden. Je tako tezko prestaviti vse roke dobave za par dni preden da narocis? Ne pa da j*****o vse kupce po vrsti z dobavnimi roki ki se jih potem ne drzijo ? Ce bi to vedel bi narocil nekje drugje, ker sem zadevo potreboval za vikend.

D3m ::

To je res. Nov skladišče imajo na Koprski ulici 92 v Ljubljani. Otvorili so ga 19.9.2011.
|HP EliteBook|R5 6650U|

amigo_no1 ::

rekel sem jim naj mi pošljejo zadevo po pošti (ker me pač vsaj 1 teden ne bo v LJ) in glede na to, da so obljubili da bo za prevzem v 2 dneh, bi pričakoval, da bodo poslali zadevo po pošti za isto ceno prevzema ampak seveda so ceno lepo dvignili in zaračunali celotno poštnino.

Novo skladišče nima nič z neopravičenim dvigom cene.

@šernk
Si jim že poslal prijazen email :) ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

šernk ::

saj ni neopravičen dvig cene. najprej sem se odločil za osebni prevzem ( Dobre novice! Naročilo smo preverili in potrdili pravilnost podatkov o ceni in dobavljivosti.

Glede na trenutne podatke o dobavljivosti artiklov, je predvideni rok prevzema četrtek 22. september 2011 do petek 23. september 2011.)

23. popoldan jih kličem (do 15 ure sem rekel da počakam drugače pokličem in grem domov, če ne bo nič) in mi rečejo, da je zadeva še vedno v skladišču, vprašam če mi lahko pošljejo zadevo na dom (ker pač nisem vsak dan v LJ) in mi reče, da bodo poslali na dom, seveda brez kakršnegakoli opravičila in bi pričakoval, v znak dobre volje kak % popusta ali karkoli.

sem že 2x tako čakal na prenosnik (v drugih trgovinah), ko mi je bilo v treh dneh v tretje rečeno bomo preverili, bi se lahko tudi če bi bil prenosnik ravno na vratih skladišča ko sem zapuščal trgovino, na glavo postavili za prodat. obljubi čez 1 teden in dostavi v 6ih dneh, ne pa obljubi čez 1 dan in dostavi čez 4 dni, zgleda da bo potrebno res najprej dobavitelje klicat, če imajo zadevo, pol pa šele v trgovino in jim povedat: tu pa tu imajo na zalogi, tako da naročam, ker na tak način je zadeva preverjeno v roku 2 dni pri tebi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MihaPR ::

@šernk in @Tom-Cat

Najprej iskreno opravičilo obema in še komu drugemu, ki je morda prejel svoje naročilo dan ali dve kasneje.

Selitev celotnega skladišča in odpreme z Jesenic v Ljubljano je bil precej obsežen logistični podvig, ki se je na mimovrste=) načrtoval že več časa - zadnji tedni so bili večinoma namenjeni pripravam na vsa potrebna opravila. Vendar pri tako obsežnem postopku težko predvidiš čisto vse spremenljivke in ti kakšna ponagaja, zato se je selitev malenkost zavlkela, s tem pa tudi prevzem in odprema vaših naročil.

Ta zaostanek pospešeno odpravljamo, odprema naročil pa že poteka nemoteno.

Hvala za razumevanje.

--
@miharejc za @mimovrste=)
<a href="http://www.twitter.com/miharejc">@miharejc
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>

šernk ::

@MihaPR: to je nič več in nič manj kar od trgovin vašega kova pričakujem. škoda je le da moramo sami prosit za opravičilo.

mislim da vsi razumemo, da smo vendarle vsi le ljudje in lahko pride do kakšne napake mimogrede.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

šernk - To da kličeš dobavitelje, je težko, saj vsaka trgovina dobavlja robo drugje (res, jih večina robo nabavlja pri Avteri, Asbis-u), tako, da ni nujno, njihov dobavitelj. Nekateri naročajo robo v Nemčiji, Avstriji.... in te so praviloma cenejši, izjema je le Funtech, ki pa ima politiko nizkih marž, večje število prodanega.
Delo krepa človeka

fosil ::

Funtech se mi zdi da ima kar v redu sistem.
Parkrat na dan updatajo bazo s podatki o zalogah pri dobaviteljih in tistega kar ni na zalogi sploh ne moreš naročit, lahko te samo obvestijo, ko bo.
Tako je!

Tom-Cat ::

@MihaPR

Saj ne bi bilo problema, če bi samo roke dobave prestavili za par dni, ker sem pač stvar potreboval za čez vikend. Upam da pride pošiljka še ta teden. Drugače pa tudi ne bi bilo slabo če bi vaša sodelavka na drugi strani telefona (Maribor) ljudi vikala in ne tikala, nekako bi bilo bolj profesionalno. :)

smoke ::

Pozdravljeni!

Ima kdo kakšne izkušnje s trgovino Laptop-shop iz Maribora? Kupujem prenosnik in razmišljam da bi ga vzel pri njih.

LP

kivi113 ::

Zdravo

Na mimovrste sem naročil router TP-Link 1043n. Začuden nad tikanjem v avtomatsko generiranem sporočilu sem jih na napako opozoril, na kar sem v 5 minutah dobil odgovor (skrajšano):

Smo mlado podjetje, ki ga sestavljamo mladi ljudje in ena izmed naših vrednot je, da se ne želimo jemati preveč resno. Verjamemo namreč, da to zavira ustvarjalnost, inovacije in razvoj. Sproščeno okolje je predpogoj za ustvarjanje močne, sinhronizirane ekipe, ki skrbi za zadovoljstvo naših uporabnikov in kupcev.

To energijo želimo prenašati tudi na svoje kupce in verjamemo, da se bomo lažje razumeli in dogovarjali, če smo na "ti".


Hmm. Uredu.

Rok dobave je bil nastavljen nerealistično optimistično, dobava je zamujala 4-5 dni, vendar je bil vmes vikend, torej 2-3 dni. Ni večjega problema, ..

Ko sem paket končno dobil, je sledilo naslednje negativno presenečenje. Škatla je bila očitno odprta, malček poškodovana, na samem routerju, ki jasno ni bil pravilno zapakiran, pa prstni odtisi. Dobil sem izdelek, ki ga je pred menoj nekdo očitno že vrnil.

Zato sem jim poslal reklamacijski email, in čez nekaj dni še enega, pa na nobenega nisem dobil odgovora. Od takrat je minilo že 14 dni.

Torej odsvetujem nakup v mimovrste.com, zaradi nespoštljivega odnosa in nerazčiščenih pojmov glede olike in bontona, ter predvsem zaradi ignoriranja reklamacij in pošiljanja rabljenih, umazanih izdelkov.

St235 ::

pazi, če je minilo že 14 ker toliko časa imaš da odstopiš od nakupa!!!! potem ti ostane samo še mukotrpno uveljavljanje stvarne napake in dokazovanje da je bil izdelek rabljem. In reklamacijski email ni nujno enako odstopu od pogodbe.

RejZoR ::

Če je poslal mail (oz dva) in nanj niso hoteli odgovoriti to ni ravno njegov problem se ti ne zdi?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

meni so potrdili odstop od pogodbe v roku enega dneva. bomo pa videli kaj bo, ko bom imel izdelek za vrnit. ker tudi na moji zaščitni foliji se je poznal en lep črn prstni odtis, že ko sem prejel zadevo, tako da je zadeva že bila enkrat vrnjena in bo še drugič, pa ne zaradi tistega odtisa.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Če je poslal mail (oz dva) in nanj niso hoteli odgovoriti to ni ravno njegov problem se ti ne zdi?


Dopis v katerem se pizdiš, da so ti poslali rabljeno zadevo, ali zahtevaš reklamacijo NI isto kot odstop od pogodbe.!

Okapi ::

Če je poslal mail (oz dva) in nanj niso hoteli odgovoriti to ni ravno njegov problem se ti ne zdi?
Njegov problem bo postal takoj, ko mu ne bodo hoteli vrniti denarja.

O.

RejZoR ::

Se pravi če stranka pride k men v trgovino jo lahko mirno ignoriram, če se hoče pritožit zakaj je bila zadeva že odprta in rabljena. Če pošlješ mail (kakršenkoli) neki resni trgovini potem tud pričakuješ odovor...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kivi113 ::

RejZoR je izjavil:

Se pravi če stranka pride k men v trgovino jo lahko mirno ignoriram, če se hoče pritožit zakaj je bila zadeva že odprta in rabljena. Če pošlješ mail (kakršenkoli) neki resni trgovini potem tud pričakuješ odovor...


Zato pa sem jih zatožil, šalabajzerje, na slo tech. :=)


Drugače pa hvala Lakotnik29 za opozorilo, ker pa router deluje, sem se odločil, da ga pač obdržim.

St235 ::

RejZoR je izjavil:

Se pravi če stranka pride k men v trgovino jo lahko mirno ignoriram, če se hoče pritožit zakaj je bila zadeva že odprta in rabljena. Če pošlješ mail (kakršenkoli) neki resni trgovini potem tud pričakuješ odovor...


To kaj ti delaš z stranko je tvoja stvar, slej kot prej bo zadevo prevzela tržna inšpekcija, sam če hoče uveljavit pravico do vračila blaga, mora to namero sporočit v 14 dneh. V tem času lahko pošlje 100 mailov za reklamacijo in 200 groženj, pa nič ne pomaga, če v roku ni zahteval odstopa od pogodbe.

Drugač pa mam enak router in je fenomenalna zadeva, sam sem ga raje naročil pri Jacob electronic, plačal po nakazilu, dostavljeno v 3 dneh po prejemu denarja.

T-h-o-r ::

kako je s tistim sestava in testiranje pri funtech? ali se dejansko potrudijo s tem, al jim brezveze daš 18 €, pa za 2 minuti zmeče v kišto komponente :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

šernk ::

pred 3 tedni kupil prifuntech sestavljen PC. kabli so lepo pospravljeni, je pa tako da ram moraš sam vgradit in ti dajo na poseben račun, da se izognejo zakonodaji :)

skratka sam sem zadovoljen z njimi (zaenkrat) in najbrž so pridobili kupca :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T-h-o-r ::

ja, tisto za ram sem prebral in je res najmanjši problem

drugače pa kul, bom dal še teh 18 €, pa ne bojo šli živci :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

SG_101 ::

če se izdelek kupi v spletni trgovini enaa ter se naročen izdelek osebno prevzame, se lahko garancija na ta izdelek uveljavlja na enaa ALI pri pooblaščenem serviserju, drži?

St235 ::

Garancijo lahko VEDNO, ne grede na to kako kupiš uveljavlja pri prodajalcu ali dajalcu garancije oziroma pooblaščenem servisu.

V primeru osebnega prevzema pa pri ENAA smatrajo, da ne gre za nakup na daljavo in ti ne bodo vzeli izdelka nazaj oziroma ti priznali pravice do odstopa do pogodbe.

mcgeek ::

Z moje strani si je Mimovrste v zadnjem času nabral kar nekaj minusov.
Pravijo da rastejo in se širijo - vendar definitivno ne tudi na področju komuniciranja s strankami in obvladovanjem pošiljanja paketov.

SG_101 ::

gre se za to, da sem prinesel izdelek v garancijsko popravilo na enaa, le-tega pa mi blontna gospodična ni hotela vzeti, ker naj bi jaz to moral nesti direktno na pooblaščeni servis. Dejala je, da lahko k njim (enaa) prinesem le nerabljen izdelek v roku 14 dni od nakupa. Prav tako sem od nje izvedel, da zato so izdelkom priloženi garancijski listki s seznamom pooblaščenih serviserjov, da v garancijsko popravilo neseš njim. No kmalu je "popustila" ter mi izdelek vzela v garancijo. (baje da mi je naredila "uslugo", in prevzela izdelek, ker bi moral to jaz nesti sam serviserju)

mr1two ::

Ona je tam itak bolj za okras kot kaj drugega.
Ko sem vstopil v njihovo trgovino, sem dobu občutek, kot da sem jo zmotu pri nečem zelo pomembnem...

St235 ::

Tisto o 14 dneh je odstop od pogodbe. V garancijsko popravilo pa MORAJO vzet izdelek. Lahko ga neseš direktno na pooblaščen servis, je pa to tvoja dobra volja in ne njihova.

To da so pa na ENAA bolj kot ne nesposobni, pa škoda zgubljat besed, pri meni so že dolgo na seznamu podjetji od kateri ničesar v življenju ne bom kupil.

SG_101 ::

aha hvala za odgovor. sem vedel, da imam prav, le prepričati sem se še hotel. res ne vem kaj hočejo s tem dosečt. me pa zanima kaj si bojo še izmislili v tem času, ko se bo moj izdelek popravljal. so pa izgubili še enega kupca, kar pa jih seveda ne bo ganilo kaj preveč.

Aljoša ::

Na EnaA.com zelo skrbimo za zadovoljstvo naših uporabnikov in za to prejemamo tudi najvišje ocene v Sloveniji. Vodstvo za to še posebej skrbi in kot vidita (vidite) tudi spremlja odzive na delo EnaA sodelavcev. Ta dogodek sem zato tudi osebno preveril. Sodelavka na šalterju svoje delo že nekaj let odlično opravlja, tako da ne dvomim v njeno pojasnilo, da je le pojasnila, da garancijo zagotavlja dobavitelj oz. njegov pooblaščeni servis ter da bo celoten postopek preko nas nekoliko daljši. Zato vsem kupcem svetujemo, da izdelek sami nesejo na servis. Upam, da ni težko razumeti, da izdekov ne popravlja EnaA, temveč pooblaščeni servis in da potem seveda zaradi dostave vse skupaj traja dlje. Poleg tega kupec nima no voljo neposrednih informacij, kaj se dogaja na servisu. Vse to jasno povemo vsakomur, ki vpraša. In če se vseeno odloči, da želi garancijo urejati preko EnaA, to tudi uredimo. Ne kot "uslugo" temveč kot storitev za katero se potrudimo po svojih najboljših močeh.
Ob naslednjem obisku katerekoli trgovine se spomnite, da je tudi prodajalec oz. prodajalka, človek tako kot vi in da z oznakami, kot so "blontna gospodična", "je tam bolj za okras" in podobnimi o sebi verjetno ne bi bili najbolj zadovoljni. Z malo potrpežljivosti in odprtosti pa se lahko vedno vse dogovori. Tudi na EnaA. Predvsem na EnaA.

SG_101 ::

Kot sem opisal situacijo par postov višje, tako pač je žal bilo. Gospodična svetlih las (ne vem sicer zakaj se vam zdi oznaka blontna gospodična neprimerna, če pa ima dejansko blontne lase, le za oznako gospodična nisem siguren, mogoče je pa res gospa) NI HOTELA sprejeti mojega izdelka v garancijo, vseskozi me je pošiljala na pooblaščeni servis. Prav tako je navedla primer, da če nekaj kupiš v E-LECLERKU, MORAŠ garancijo uveljavljati pri pooblaščenem serviserju. Ko sem dejal, kako pa to, da sem lahko garancijo za nek izdelek uveljavljal pri mimovrste, mi je dejala, da imajo pač drugo politiko oz. način. Kar vam bo ona dejala me pa čisto nič ne zanima, verjamem pa, da, kot ste napisali, ne boste dvomili v njeno pojasnilo. Zato pa je čez enaa toliko napisano v tej temi od vseh mogočih uporabnikov in situacij, ker pač gospod aljoša najbrž tudi pri drugih kritikah "ne dvomite" in se nikoli kaj ne spremeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SG_101 ()

mihco ::

Glede na to, da se vedno vec predlogov glede razlicnih sestav tukaj uporablja MLACOM-ov konfigurator se cutim dolznega, da omenjeno spletno trgovino odsvetujem vsem, ki bi zeleli narocen izdelek imeti doma v doglednem casu. Po vec mesecih(ali celo letih) narocanja iz tujine sem se zaradi precej majhne razlike v ceni odlocil za spremembo narociti racunalnisko komponento(v tem primeru procesor) pri slovenskemu trgovcu(tokrat Mlacom). Naveden rok dobave je bil(in se je vedno :S) 1-2dni. Po enem tednu sem jih opomnil, po dveh tednih sem prosil za REALNO informacijo glede dobave in so mi obljubili, da bo naslednji teden. Po vec kot treh tednih sem narocilo preklical, ker ocitno ne poznajo razlike med enim dnevom in enim mesecem. Se enkrat vec sem dobil potrditev, da vecina slovenskih trgovcev ni sposobna delovati na racunalniskem trgu za kar so si krivi izkljucno sami in ne nizke marze, stroski nabave/dostave in nevem kaj se vse ste nekateri v bran trgovcem nastevali tukaj.

St235 ::

SG101, aljoša priluta na ta forum enkrat na kvarte zlajna marketinški odgovor, potem, ko pa se kritika konkretizira pa ponikne ali pa ti reče, da raje pošiljal pritožbe na njihov email, tako, da ne bodo vsi videli, da si nezadovoljen.

Sem imel z njimi zelo slabo izkušnjo, ki je tudi v tej ali eni od sorodnih tem, pa so enako nekaj repenčili, potem je pa hitro zmanjkalo argumentov, ko so ugotovili, da si samo še bolj pljuvajo v lastno skledo.

Ravno ta njihov odnos, "mi ne delamo napak, vi uporabniki ste vsi po vrsti neumni", ki veje tudi iz zgornjega pisanja je ključni razlog za kaj pri njih pač ne kupujem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Aljoša ::

In tudi danes mi je zmanjkalo argumentov. Glede na to, da smo to garancijo pričeli urejati še pred tole objavo, da se je torej sg_101 s sodelavko vse dogovoril, res ne vem kaj bi še dodal.

St235 ::

Nič ni treba, si vse povedal s stavkom:
Sodelavka na šalterju svoje delo že nekaj let odlično opravlja, tako da ne dvomim v njeno pojasnilo, da je le pojasnila, da garancijo zagotavlja dobavitelj oz. njegov pooblaščeni servis ter da bo celoten postopek preko nas nekoliko daljši.


Je pač sg_101 tist, ki je neumen in ni razumel jasnega in očitnega pojasnila, da vi artikel z veseljem sprejmete v popravilo, da pa bo malce hitreje, če zadevo sam na svoje stroške nese na servis. Ker je popolnoma logično, da smo uporabniki zabite ovce, ki nam je v neskončno veselje letat od enega od drugega okenca zato, da se nas nekdo usmili in nam naredi uslugo in opravi svojo z zakonom predpisano dolžnost.

/sarkazem off

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Aljoša ::

Lakotnik29, svet v katerem živiva dopušča precej več možnosti kot le to, da je kriv ali a)sg_101 ali b)moja sodelavka. In zase upam, da vem več kot lahko povem le z enim stavkom.
Če sem se postavil v bran sodelavki, še ne pomeni, da je sg_101 neumen. Še manj pa iz tega izvira, da so uporabniki zabite ovce.
««
52 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14423548 (10172) Ganon

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562139933 (79473) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786121090 (52431) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16533154 (21996) cholt45

Več podobnih tem