» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
42 / 78
»»

amigo_no1 ::

Če že naročiš preko neta, moraš prevzeti in potem vrniti (ko/če iz X razloga), tako da tu ni nobenega podtikanja od njih.

energetik ::

whatever je izjavil:

En velik minus za trgovino Enaa. V preteklosti sem pri njih naročil že vsaj 10 paketov in jih prevzel, nato pa sem enkrat naročil eno grafično za 60 eur in je nisem prevzel, pa so mi onemogočili nakupovanje. Prevzel je pa nisem zato, ker sem naknadno ugotovil, da je preslaba in sem se zmotil. Tako da Enaa, mene ne vidite več.

Si jim sporočil, da bi preklical naročilo? Grem stavit, da bi upoštevali tvojo želje.

whatever ::

Oni so me poklicali, zakaj nisem prejel, in sem povedal, da sem ugotovil, da sem naročil napačno (premalo zmogljivo kartico). To ni dovolj? Razumel bi, da mi skenslajo račun, če bi to naredil 3x zaporedoma, pa se še kje ne bi javil na telefon, ampak se je to zgodilo enkrat, prej pa sem naročil že vsaj 10 paketov.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: whatever ()

whatever ::

Niso edina trgovina, naj se jebejo, po zakonu o varstvu potrošnikov nisem dolžan sprejeti nobenega paketa, tako da grem h konkurenci in me s takim odnosom ne vidijo več.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

kmetek ::

Pa veš, da imajo s takimi stroške? Ki niso majhen %? Pojdi h konkurenci, še tam kaj zaj..... pa te bodo še tam.
Bolj premišljeno kupuj, saj ne greš tankat dizla na bencinarja? Zmotil sem, dejte mi spumpat ven, ne bi plačal :D

whatever ::

In kako in za koga točno je bolje, da paket prevzamem, nato pa ga vrnem? Kot če ga uopšte ne prevzamem? Kje je razlika?
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

Izy ::

Poštnino v drugo smer plačaš ti, če vrneš, drugače jo 2x oni. Če je to stvar za 60-70 eur, si lahko sam izračunaš kakšen % je to, če poštnina 3-4 EUR.

energetik ::

Če ugotoviš, da nisi v redu naročil, čim prej pokličeš in mogoče še ujameš, preden pošljejo. No, v vsakem primeru jih ti obvestiš, ne pa da te po 14 dneh kličejo, ker je paket nazaj s pošte prišel. Ni glih to nek odnos.

Jebac18 ::

no pa da jaz se povem svoje, pri enaa sem dve leti nazaj naročil rame za okoli 50 evrov pisalo je 2-3 dni dobave... nakar jim po 5 ih dneh pošljem mejl in mi odgovorijo, da bo čez 5 dni nato jim spet pošlem in odgovor spet enak ... no uglavnm sem pol ta izdelek dobil šele po 1 mescu od naročila hvala bogu so mi dali nekaj popusta mislim da 10 evrov ali tam nekje...moram pa pohvalit mimovrste pri njih naročil okoli 10 izdelkov in ni bilo težav glede dostave je hitra..

Ziga Dolhar ::

whatever je izjavil:

Niso edina trgovina, naj se jebejo, po zakonu o varstvu potrošnikov nisem dolžan sprejeti nobenega paketa, tako da grem h konkurenci in me s takim odnosom ne vidijo več.


Kje ZVPot pravi, da ti ni potrebno prevzeti nobenega [naročenega, seveda] pakega? ;)
https://dolhar.si/

ziga1990 ::

Dinokomp-odlični vse dobu v casu ki so mi ga obljubili.
Sestavi.si-dobri tud vse dobu zapakirano kot da je krhko steklo

kitara8 ::

mimovrste...

- drago, slaba ponudba, ne preveč pestra
+ ker sem vip imam ponudbe, blizu imam za prevzem, lepo delajo s kupci


enaa

- ne preveč ponudba, drago, nepregledna stran
+ prej posodabljajo ponudbo kor mimovrste

bigbang
+ do sedaj samo dobre izkušnje

LeQuack ::

Pri več trgovinah mi je zoprno, ker imajo isti izdelek večkrat dodan. Po vsej verjetnosti od več dobaviteljev, samo vseeno je zmeda. Tako za a primer WD Caviar Black 2TB, ki ga hočem nabaviti je na Enaa kar ene 5 različnih cen, vsak ima svoj opis in dobavni rok, pa tudi garancija je nekje 5, drugje pa 3 leta.
A ti v trgovini morajo povedati, od katerega dobavitelja je stvar ali ne?
Quack !

__X__ ::

Načeloma potem vidiš po garancijskem listu od katerega distributerja je roba. Če jih prej povprašaš bodo zagotovo povedali od koga je.

LeQuack ::

No ravno danes, ko sem hotel naročiti pri Enaa grafično kartico sem opazil, da nimam več možnosti plačila po povzetju, ko sem jih poklical so mi rekli, da so mi to možnost ukinili, ker sem vrnil disk 8-O
Ne vem kakšne taktike so sedaj to, pri njih bi naročil ravno zaradi dobre izkušnje z vračilom.
Quack !

bluefish ::

Heh, ta je pa res podla.

guest #44 ::

Zaenkrat, pohvala enaA. Roba dostavljena in kot zgleda je pristno nova ne pa kot podjetje Mlacom, ki razpošilja pokvarjeno robo na okoli.

Zaenkrat zgleda da bo enaA moj redni dobavitelj.

Zgodovina sprememb…

drzni86 ::

mam eno vprašanje... Pri spletni trgovini sem v enkratnem naročilu naročil dva različna artikla.

Potem ko so naročilo sprejeli sem na mail dobil sporočilo da bo naročilo izvedeno v dveh pošiljkah.

Pošiljke sem nato zelo hitro dobil (eno takoj naslednji dan, drugo pa dan potem), zmotilo pa me je to da so mi na obe pošiljki zaračunali stroške pakiranja in dobave.

Zanima me ali oni lahko tako ravnajao glede na to da sem izdelke naročil v enkratnem naročilu!?

St235 ::

LeQuack je izjavil:

No ravno danes, ko sem hotel naročiti pri Enaa grafično kartico sem opazil, da nimam več možnosti plačila po povzetju, ko sem jih poklical so mi rekli, da so mi to možnost ukinili, ker sem vrnil disk 8-O
Ne vem kakšne taktike so sedaj to, pri njih bi naročil ravno zaradi dobre izkušnje z vračilom.


Preberi si post par vrstic višje pa ti bo jasno za kaj so ukinili plačilo po povzetju. Pri takšnem naročanju popolnoma ves riziko nosi podjetje. Lahko se mirno premisliš, ne dvigneš robe in nimaš s tem nikakršnih problemov/stroškov. Pač podjetje, ki v gleda samo in le na kratkoročne dobičke, ne pa na zadovoljstvo strank in širok spekter storitev.

Ziga Dolhar ::

Čeprav, Lakotnik29, glede na to, da ima kupec po ZVPot zgolj pravico do odstopa od nakupa in pri tem nosi vse stroške vračanja blaga, po OZ pa je še vedno njegova obveznost prevzema blaga, se ne bi čudil, če bi kakšna trgovina v takšnem primeru kupcu lepo poslala račun za stroške poštnih storitev ob vračanju blaga.
https://dolhar.si/

LeQuack ::

St235 je izjavil:

LeQuack je izjavil:

No ravno danes, ko sem hotel naročiti pri Enaa grafično kartico sem opazil, da nimam več možnosti plačila po povzetju, ko sem jih poklical so mi rekli, da so mi to možnost ukinili, ker sem vrnil disk 8-O
Ne vem kakšne taktike so sedaj to, pri njih bi naročil ravno zaradi dobre izkušnje z vračilom.


Preberi si post par vrstic višje pa ti bo jasno za kaj so ukinili plačilo po povzetju. Pri takšnem naročanju popolnoma ves riziko nosi podjetje. Lahko se mirno premisliš, ne dvigneš robe in nimaš s tem nikakršnih problemov/stroškov. Pač podjetje, ki v gleda samo in le na kratkoročne dobičke, ne pa na zadovoljstvo strank in širok spekter storitev.


Ja to ti bilo logično, če bi na splošno ukinili to storitev, ampak so jo samo meni. Poleg tega sem jaz tisti vrnjen disk osebno prevzel in ga tudi osebno vrnil, še v original zavarjeni vrečki neodprtega. Tako da s tem kakšnih stroškov niso imeli, razen stroškov, da so mi vrnili denar na TRR, ker sem plačal preko predračuna. Torej celoten proces nima nobene veze s plačilom po povzetju.
Očitno sem postal slaba stranka, ker sem izkoristil pravico vrnitve :|
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

St235 ::

Aha, oprosti. sem mislil, da so na splošno ukinili prevzem po pošti. Kot kaže ti na "lep" način sporočajo, da jim dol visi zate kot stranko ker si nekaj zamišljaš in jih delaš probleme. Sem imel z njimi podobno izkušnjo pred kratkim in zato ne kupujem več pri njih.

Peon ::

Še moja slaba izkušnja z enaa:
Naročil sem komplet računalnik po komponentah, od katerih je bil disk v okvari. Naslednji dan sem ga prinesel nazaj in ga želel reklamirati, pa so mi rekli, da naj se obrnem na pooblaščeni servis. Sem bil zlo vesel, da bom moral sedaj čakat par tednov, da na servisu pošljejo disk v Nemčijo, da ga stestirajo oz. popravijo in pošljejo nazaj.

Moram pa pohvalit pooblaščeni servis Accord-92, saj so mi še isti dan na njihovo pobudo zamenjali ta disk za enakovradnega, ki so ga imeli na zalogi. Svaka čast!

amacar ::

Pohvala bigbang. V nedeljo zvečer naročil, v torek zadevo dobil.

Pohvalno.

kmetek ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Čeprav, Lakotnik29, glede na to, da ima kupec po ZVPot zgolj pravico do odstopa od nakupa in pri tem nosi vse stroške vračanja blaga, po OZ pa je še vedno njegova obveznost prevzema blaga, se ne bi čudil, če bi kakšna trgovina v takšnem primeru kupcu lepo poslala račun za stroške poštnih storitev ob vračanju blaga.


Kar ne bi bilo čisto nič narobe!!!!!! PTT ni gratis, spletne že tako delajo za drobiž.

Peon je izjavil:

Še moja slaba izkušnja z enaa:
Naročil sem komplet računalnik po komponentah, od katerih je bil disk v okvari. Naslednji dan sem ga prinesel nazaj in ga želel reklamirati, pa so mi rekli, da naj se obrnem na pooblaščeni servis. Sem bil zlo vesel, da bom moral sedaj čakat par tednov, da na servisu pošljejo disk v Nemčijo, da ga stestirajo oz. popravijo in pošljejo nazaj.

Moram pa pohvalit pooblaščeni servis Accord-92, saj so mi še isti dan na njihovo pobudo zamenjali ta disk za enakovradnega, ki so ga imeli na zalogi. Svaka čast!


15 dni rok vračila no kveščn asked? ;(( anyone >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

49106 ::

Mislim da ne delajo za drobiž, vsaj glede na cene severnih sosedov.

kmetek ::

Pusti ti cene severnih sosedov, 4x večji trg. Da ne omenjamo DE, 30x večji trg.

Proizvajalci dajejo višje cene naših dobaviteljem, preverjeno. Spletne rešuje edino masa prodaje, marže so 3-10% max. Veš kaj morajo vse prodati, da naredijo ne vem 500EUR čistega na dan? Enaa mora delati na tisoče EUR čistega-RVCja na dan, da plača zaposlene, trženje itd.....

To ni kafič, ki ima 500EUR prometa na dan, od tega 300EUR čistega ko suza. x 30 = 9000EUR čistega...pa še to sem malo rekel, če nima nek normalen kafič/lokal vsaj 15.000 mesečno čistega (po vseh stroških, plačah itd) sem jaz Papež.

bluefish ::

Kar ne bi bilo čisto nič narobe!!!!!! PTT ni gratis, spletne že tako delajo za drobiž.
Njihovo tveganje. Ko se podajo v ta posel točno vedo, da bo določen procent izdelkov vrnjen.

LeQuack ::

Zastonj te trgovine vseeno nebi delale, tako da nek dobiček očitno je v tem, pa tudi če je minimalen ali pa skrit v bilancah. Res je, da imajo že naši dobavitelji višje cene, pa tudi ne dobi vsako podjetje iste cene. Nek Mimovrste bo robo dobil ceneje od istega dobavitelja, kot pa kak novinec. Pa je ponavadi ravno obratno, novinec ima nižje cene kot pa Mimovrste. Imaš pa tudi vedno več trgovin, ki uvažajo iz tujine ala Dinokomp, s tem lahko ponudiš nižje cene, samo moraš potem vse garancijske zahtevke reševati sam, ne moreš ljudi pošiljati na uradne zastopnike, kjer te lepo po Slovensko odjebejo.
Quack !

49106 ::

kmetek je izjavil:

Pusti ti cene severnih sosedov, 4x večji trg. Da ne omenjamo DE, 30x večji trg.

Proizvajalci dajejo višje cene naših dobaviteljem, preverjeno. Spletne rešuje edino masa prodaje, marže so 3-10% max. Veš kaj morajo vse prodati, da naredijo ne vem 500EUR čistega na dan? Enaa mora delati na tisoče EUR čistega-RVCja na dan, da plača zaposlene, trženje itd.....


Majo mar slovenska podjetja prepoved poslovanja v AT, DE in EU trgu

Samuel ::

Sploh ne. Samo fora je v tem, da v razviti Evropi ni takih brihtnih for, kot na primer, da mora garancija ob zamenjavi artikla znotraj garancijske dobe teči znova. PA tudi raznih 45 dni. Popravijo, ko popravijo. Al pa tud ne.

LeQuack ::

Samuel je izjavil:

Sploh ne. Samo fora je v tem, da v razviti Evropi ni takih brihtnih for, kot na primer, da mora garancija ob zamenjavi artikla znotraj garancijske dobe teči znova. PA tudi raznih 45 dni. Popravijo, ko popravijo. Al pa tud ne.


Tisto z garancijo je čist logično. Garancija je na izdelek in če dobiš nov izdelek zakaj bi garancija zanj veljala samo na primer 10 dni?
Kar pa se tiče 45 dni pa je pač tako, da tu na Balkanu je to potrebno dat v zakon, drugje pa takih zakonskih omejitev ne rabijo, ker očitno nimajo tako slabih poslovnih praks. Ampak to še ne pomeni, da zdaj tam trgovine nategujejo vse povprek, po vsej verjetnosti še hitreje popravijo kot pri nas.
Quack !

Snegec ::

Moja pritožba pa leti na Birotehno.

Workstationu se je pokvaril napajalnik, katerega so mi pri Birotehni seveda pripravljeni izdobaviti, za debelih 100€+DDV, gre namreč za 280W napajalnik za tak tip Workstationa kot ga ima stranka.
In potem, ker sem navajen, da imajo prestižno drage stvari temu primerno dolgo garancijo (pričakoval sem VSAJ 2 leti), mi kontaktna oseba po e-pošti odgovori "Garancija je 3 mesece.". Prosim?

Nimajo izdelki v republiki Sloveniji nekega določenega tipa, med katere spadajo napajalniki obveznost VSAJ 12 mesecev garancije? Ali je v zakonu navedeno (pa jaz tega nisem opazil, ker slabo vidim) 12 mesecev oz. kolikor določi proizvajalec?

Že njihov sistem podaljšanja garancije, ko ti neko stvari zamenjajo z novo mi ni všeč. Dogodek izpred leta dni, ko sem bil še zaposlen v *cenzura*, ko je stranka prinesla v servis tiskalnik in so ji ga zamenjali, nanj pa nalepili nalepko, kjer je bila serijska starega tiskalnika in obrazložitev, da garancija velja le do dne določen v garancijskih pogojih od dneva nakupa prvotnega tiskalnika.
Torej, jaz kupim tiskalnik, garancija 1leto, po 11h mesecih se mi pokvari in dobim novega z garancijo enega meseca?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

thramos ::

Zheegec ::

Napajalnik ne spada pod potrošni material, zato ima garancijo vsaj eno leto. Drugače, če se gre za HP workstation jih ima večina 3 leta garancije, če pa nima se pa da podalaljšati/dokupiti garancijo.
Torej, jaz kupim tiskalnik, garancija 1leto, po 11h mesecih se mi pokvari in dobim novega z garancijo enega meseca?

Zakon pravi (bi ga bilo sicer potrebno spremeniti, ampak to je besides the point), da za zamenjani del začne garancija teči od začetka, če se gre pa za bistven del naprave pa začne garancija teči čisto od začetka za celo napravo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

nejko8 ::

Zheegec je izjavil:

Napajalnik ne spada pod potrošni material, zato ima garancijo vsaj eno leto. Drugače, če se gre za HP workstation jih ima večina 3 leta garancije, če pa nima se pa da podalaljšati/dokupiti garancijo.
Torej, jaz kupim tiskalnik, garancija 1leto, po 11h mesecih se mi pokvari in dobim novega z garancijo enega meseca?

Zakon pravi (bi ga bilo sicer potrebno spremeniti, ampak to je besides the point), da za zamenjani del začne garancija teči od začetka, če se gre pa za bistven del naprave pa začne garancija teči čisto od začetka za celo napravo.



Kje to piše? Ne najdem ne v ZVPot ne v Pravilniku o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje.

V Birotehni so mi predkratkim namreč menjali na garancijskem popravilu panel in inverter na monitorju. Glede na to, da je panel bistven del naprave bi se lahko skliceval na tole, da hočem nova 3 leta :).

Ziga Dolhar ::

OZ to določa.
Podaljšanje garancijskega roka
483. člen
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari. (2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.
https://dolhar.si/

sss ::

whatever je izjavil:

Niso edina trgovina, naj se jebejo, po zakonu o varstvu potrošnikov nisem dolžan sprejeti nobenega paketa, tako da grem h konkurenci in me s takim odnosom ne vidijo več.


Ne niso ampak gre se za načela. To, da jih nisi obvestil ni ravno na nivoju dobrega odnosa.

nejko8 ::

Ziga Dolhar je izjavil:

OZ to določa.
Podaljšanje garancijskega roka
483. člen
(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari. (2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.


Hvala za tole!

Sem poslal prošnjo po emailu na Birotehno in so mi dali brez izgovorov nov 3 letni garancijski rok na popravljen monitor.
+1 za Birotehno z moje strani - škoda edino, da jih je treba na zakonske obveznosti opominjati :).

gokky ::

Poskusi to urediti z Renaultom. Vztrjano trdijo,da ima del, zamenjan v 2-letni garancijski dobi vozila, samo eno leto garancije.

Tudi Gorenjev serviser se zna delati nevednega in te napotiti v centralo. Če boš vztrajal, boš dobil, sicer ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gokky ()

ZvoneB ::

Pohvalil bi podjetje gsracunalniki.si

Naročil sem procesor, osnovno ploščo, RAM in grafično kartico. V ponedeljek sem naročilo potrdil, v sredo so me obvestili, da lahko pridem prevzeti. Sprva sem mislil sam premontirati komponente v računalniku a sem se odločil, da bom to raje to prepustil njim. Montaže mi na koncu sploh niso zaračunali kar me je prepričalo, da bom še kaj kupil pri njih.


Lep pozdrav!
Zvone

blackbfm ::

enaa:
Praktično se jim jebe za kupce in dolga čakalna doba za artikle. Izgleda da imajo tok dela sami s sabo, skrajno bedna organizacija v glavnem. Brezveze.

gregimus ::

No sam sem kupil 3 izdelke pri enaa in je vse stimalo.... narocil... cez dva dniprevzel.... brez pripomb

Sem se pa nasral pri Slonakupi... Narocil LCD LG42... ki naj bi imel dobavo 2-3 dni, placam po predracunu, cakam 5 dni, poklicem kdaj bo zadeva, nakar mi model rece da se ne ve kdaj bo on dobil robo in da mi bo naslednji dan poslal mail.... Seveda iz tega ni bilo nic, poklicem, pravi da bo en mesec za pocakat.
Ko sem mu potem rekel da ne bom cakal in naj vrne denar, mi pa pravi da ne more.... naj pocakam ali pa naj si izberem kaj drugega...... Potem mi je pa pritisk narasel.... Prvo kot prvo je na internetu napisana dobava 2-3dni.... kar je ze zakonsko obvezujoce.... niso me niti obvestili da robe ni na zalogi.... in ko sem mu omenil urad za varstvo potrosnikov......je pa rekel da se pa ni treba tko pogovarjat.... in sem imel drug dan denar nakazan na racun....

No potem sem vzel TV pri enaa in ga prevzel v treh dneh.....

solatko ::

Kje pa si se naučil plačevati po predračunu, plačaj ob prevzemu in nikoli ne boš imel problemov. Drugo bi bilo, če bi imel zaradi tega 10-15% popusta.

Snegec ::

solatko je izjavil:

Kje pa si se naučil plačevati po predračunu, plačaj ob prevzemu in nikoli ne boš imel problemov. Drugo bi bilo, če bi imel zaradi tega 10-15% popusta.


Morda zato, ker je lažje plačati 600€ po predračunu kot pa imeti 600€ gotovine, ko bo dostavljač pripeljal blago? Res, tak komentar je čist izven nivoja. Jaz tudi vsa naročila, ki jih dajem plačujem preko predračuna. Z gotovino pač ne opletam. In mnogi drugi tudi ne.

Aja, in to, da bi dal plačilo po prevzemu nebi čisto nič spremenilo situacije, če je bil monitor nedobavljiv prej kot v enem mesecu.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

solatko ::

V današnjih pogojih, ko nikdar ne veš katera firma je pred izdihom, je plačevanje po predračunu velika loterija, saj lahko v času dobave, dobiš zadevo ugodneje, nekje drugje, denar pa lahko firma zadržuje 30 dni, preden ti ga nakažejo nazaj. Tudi vsote preko 1500EUR nisem nikoli nakazoval prej, temveč, izključno ob dobavi ali osebnem dvigu. Druga stvar je Nemčija in Anglija, tam zadevo pač moraš plačati, vendar lahko zaupaš bonifikacijam in izkušnjam drugih kupcev.

bluefish ::

Eh, pri bolj uveljavljenih trgovinah tudi pri nas ni prevelikega strahu.

solatko ::

Ja kupci Vegradovih stanovanj (tudi to je bila velika firma), pa še bi ti jih lahko naštel tudi iz računalniškega področja (recimo Jerovšek), bodo in so popušili težke denarje.
Praviloma kupujem z osebnim dvigom, plačam pa takrat ali po računu na firmo (ja nekateri naši trgovci poslujejo tudi tako, da robo dobiš in plačaš v cca 14-20-ih dneh), poleg tega si robo, preden jo plačam, tudi lahko ogledam, da ni potem problemov z reklamacijami.
Večina firm pri nas in v bljižnjih državah ima možnost osebnega dviga.

bluefish ::

Ja kupci Vegradovih stanovanj (tudi to je bila velika firma), pa še bi ti jih lahko naštel tudi iz računalniškega področja (recimo Jerovšek), bodo in so popušili težke denarje.
Primera Jerovška ne poznam, Vegrad pa je druga zgodba.

... poleg tega si robo, preden jo plačam, tudi lahko ogledam, da ni potem problemov z reklamacijami...
Plačilo ob prevzemu ti tega načeloma ne omogoča in kvečjemu preveriš stanje pakunge.

solatko ::

Govorim o osebnem dvigu v firmi, pri kateri izdelek kupim. Jerovšek computers je bila zelo velika firma v domžalah v devetdesetih letih, ki je ostala dolžna tako dobaviteljem, kot kupcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()
««
42 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 486 87 88 89 )

Oddelek: Kaj kupiti
4437850687 (27) srus

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562132812 (72352) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786116478 (47819) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531624 (20466) cholt45

Več podobnih tem