» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
37 / 78
»»

KuntaKinte ::

same slabe izkušnje,najprej Mlakom,v sredo naročim,v petek me pokliče da nekaj ni dobavljivo,ok,ker sem imel več artiklov rečem da naj pošlje ostalo,v ponedeljek me spet kliče,sploh nisem poslušal kaj mi bluzi,storniral vse takoj,danes pa še FUNTECH,pokličem preden naročim če imajo ziher na zalogi,seveda,dan,dva,ni problema,naročim,jaz kreten pa pol še plačam takoj,ko sem jim poslal obvestilo da je že plačano,takoj kontra da ni dobavljivo,a minilo je od naročila že 3 ure,ko bi me lahko vmes obvestili da izdelek ni dobavljiv,ostal brez keša in še brez artikla,podlo

KuntaKinte ::

FUNTECH se je odkupil z drugim artiklom in popustom,tako da ne bom samo šimfal

solatko ::

Je pač tako, da večino stvari pri nas nimajo centralnih skladišč in je vsak kupec (trgovina) odvisen od teh velikih dilerjev.
Nekateri trgovci imajo pa še to napako, da bi zato, da kupca obdržijo, obljubili tudi nemogoče. Ne zavedajo se, da je samo točna informacija pogoj, da se bom pri njih sploh še oglasil.
Ko nabiraš informacije o artiklih, predvsem dobavo, bodi vztrajen in zahtevaj kolikor toliko točen, dan dostave.
Nikoli nikomur ne plačuj naprej, saj se za kupce borijo in ti bodo robo poslali po povzetju, če pa imaš možnost, dviguj nakupljeno osebno (odpadejo reklamacije zaradi izgleda, poškodb in podobno).
V razgovorih bodi vljuden, vendar odločen.
Skoraj vsak trgovec, se ti bo poskušal odkupiti, vendar po nekaj naročilih poštudiraš ali je to morda stalna praksa - kak USB ključek v vrednosti 1-ga ali 2-eh EUR mi ne more popravit vtisa ob napačnih informacijah - nategovanju.

KuntaKinte ::

ne vem kaj me je sploh prijelo, da sem plačal v naprej,prvič v življenju,mogoče ker sem moral na banko in se mi je zdelo butasto da plačujem poštarju tistih par evrov,poleg tega pa ima FUNTECH tudi manj popusta,če plačaš po povzetju,se strinjam s tabo,v vsem

energetik ::

Zanimivo, jaz sem pa že 3x pri Funtech naročil, pa vsakokrat dobil v roku 2-3 dni, kot so obljubili. 2x celo kišto, 1x komponento.

solatko ::

Si imel pač srečo, da je bila roba na zalogi.

Dr_M ::

Moral pohvalit stacuno electronic4you (majdic).
V nedeljo 21.3. sem narocil avtoradio, na njihovi strani pise, da v slo posiljajo ce placas predracun ali s kreditni kartico. Jaz sem za foro narocil s placilom po povzetju. Malo mi je bilo cudno, da nisem dobil nobenega maila, ampak me je v torek 23.3 ze cakal listek od GLS, da me caka roba. Cena je zelo ugodna (pri nas tak radio ni dobavljiv in verjetno tudi ne bo), pa se postino castijo :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

energetik ::

No, moram pohvaliti še novo spletno štacuno od Funtecha. Zdaj i res zasluži to ime...

Steinkauz ::

Cajt jim je bil ja.

fosil ::

Novo? Ne vem če si cenik na netu zasluži naziv spletna trgovina :)

Sicer pa mi je bil prejšnji sistem po mailu kar všeč. Si dobil feedback od žive osebe, glede dobave in podobno in je vedno vse štimalo.
Upam da se zaradi avtomatizacije sedaj ne bodo poslabšali.
Tako je!

amacar ::

No pa imam še js spet dve pohvali.

Najprej sem se odločil za nakup tonerja. Ugodno ceno sem videl pri tonerji.net in tam tudi naročil zvečer ob 10. Naslednji dan so me poklicali, ker tega niso več imeli na zalogi, so pa mi ponudili drugega za več kopij in ga dali na pošto. Naslednji dan, sem stvar že dobil. Torej sem zelo zadovoljen.

Odločil pa sem se tudi za nakup hladnih katod. Najceneše so bile pri agt.si, a sem v nakup malo dvomil, ker sem bral, da niso najhitrejši pri dostavah, in da večkrat govorijo, da je na zalogi potem pa dolgo čakaš. A to ni tako. Ob sedmih zvečer sem naročil katode. Naslednji dan so me že klicali, da jim je zelene barve zmanjkalo, in da imajo še druge barve ali pa po 4 pakirane v zeleni barvi. Odločil sem se za te. In zopet sem naslednji dan paket prejel in sicer mi ga je pripeljal GLS, k ime je prej poklical, ker pa me ni bilo doma, sva se zmenila, da je kar sosedu dostavil. Torej zopet same pohvale.

Vsekakor bom še v naprej nakupoval pri teh trgovinah.

Se mi pa poraja vprašanje a so se res vse trgovine poboljšale, saj sem do sedaj pri vseh trgovinah, pri katerih sem naročal naletel le na pozitiven odziv. (mimovrste, mlacom, agt, enaa,tonerji, pc cool...) in ni bilo težav niti z uveljavljanjem garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: amacar ()

Steinkauz ::

Ja no sej slej al prej na kakšen negativen vtis naletiš. Sam pač nakupuješ tam, kjer je pozitivnih >> negativnih.
Jst sm skor v vsaki štacuni doživel, da je blo kej narobe oziroma bi lahko lepše izpeljali zadevo.

amacar ::

To je res, a večkrat iz principa kupim še v kakšni drugi trgovini, sploh če je cena najnižja, da vidim kako se obnese trgovina. Tako sem sedaj prvič nakupoval tako pri tonerji kot pri agt.

Tomyboy123 ::

Pozdravljeni

Prosil bi za nasvet, kako ravnati če trgovec po 45 dneh ne zagotovi popravlenega ali novega izdelka, ki ga je dobil v reklamacijo.
Problem je namreč, ker gre za trgovino v sosednji Avstriji, konkretno za PELUGO GRAZ, kjer sem kupil lani decembra nov monitor, v vrednosti 330 EUR. Po vsega ca. dveh mesecih je zadeva crknala.
V ponedeljek bo natako 45 dni, od kar so sprejeli monitor. Med tem sem bil dvakrat tam in so mi zagotavljali, da bo naslednji teden. Sedaj na telefon in emal ne odgovarjajo.
Drugi teden grem gor in bi rad bi pripravljen, mogoče tudi kakšen pisni prevod, zakona v nemščini, če zadeve ne bodo imeli, da jim kakorkoli zagorozim z inšpekcijo.
Imajo v Avstriji tudi 45 dni ?
Kaj lahko sploh storim, če se mi bo samo smejal v fris in si mislil, slovenček, kaj mi boš pa ti... ?i

Najlepša hvala za kakršno koli pomoč.

Zgodovina sprememb…

kmetek ::

Imajo tudi oni 45 dni? Ja, dejansko se ti lahko "smejijo" v obraz saj si za njih "tujec", čeprav smo EU. Povprašaj jutri na našem varstvu potrošnikov ali inšpekcijo.

solatko ::

Nič se ne bodo smejali, če jih prijavi na avstrijski inšpekciji. Reagirali bodo prej in hitreje, pa še trgovc bo bolj nastradal, kot pri nas.

gruntfürmich ::

mylemon-preko spleta: 3x poslali stvari; seveda samo ena poštnina, zelo uredu
enaa-oseben prevzem: BP
mimovrste-preko spleta in nakazilo na trr: BP.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Ziga Dolhar ::

Tomyboy:

1. Kako je prišlo do sklenitve pogodbe? Preko neta? Si šel fizično v Avstrijo? ... Mal več povej.

2. Kaj piše v garancijski izjavi, ki ti jo je izročil prodajalec?

(Ureditev garancije je v državah različna. Slovenija je ena redkih, ki ima urejeno obvezno zakonsko garancijo. Vendar v določenih primerih (gl. Zakon o mednarodnem zasebnem pravu in postopku) lahko pride do uporabe slovenskega prava, mdr. določb o varstvu potrošnika, torej mdr. tudi o garanciji.)
https://dolhar.si/

Šimpanz ::

Slovenske zakonodaje ne moreš uporabljati v Avstriji. Poišči njihov zakon o varstvu potrošnikov, pa preveri.

PC-Freak ::

Lani sem tudi jaz imel podoben problem, kot ga imaš ti.

Kupil sem grafično kartico v eni drugi trgovini v AU in po 2 meseceih še kar nič ni bilo - klical na inšpektorat v SLO-so mi dali tel. od AU (Po kar precej prevezavah) in v AU so mi rekli, da pri njih takšnega zakona nimajo - če potrebujejo 1leto za gar. popravilo, ga lahko imajo-morejo pa dati toliko časa daljšo gar. nazaj, ko vrnejo izdelek.

Sem pa jo dobil nazaj po dobrih 3mesecih - ne dobesedno plošče, ampak dobropis po trenutni prodajni vrednosti. :S

Mogoče se je zdaj že kaj spremenilo, čeprav dvomim.

Od takrat ne kupim več nič v tujini zaradi tega.

fosil ::

Obrni se na slovensko zvezo potrošnikov, ki nato zadevo posreduje avstrijski zvezi potrošnikov, ki potem naprej ureja zadevo.

Možno sicer da moraš bit član slovenske ZPS, oziroma mislim da velja tudi če je član kakšen družinski član.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

user1618 ::

Jaz bi pohvalil AGT.
Predvem: korektnost, osebni pristop, svetovanje, posvetijo se stranki in željam/potrebam, servis kvaliteten, imajo najcenejši RAM in WD-diske (ok, zadnje čase nisem preverjal).
Primer dobre izkušnje, odlična gesta prodajalca: pri novem računalniku sem hotel eno dotično ohišje, ki so ga potem dobavili od cool-pc brez dodatne marže.

Graja na račun Mlacoma. Nezaslišano!
Ne vem, kakšni so zadnje čase, ampak kar se je dogajalo prej, presega vse meje lepega obnašanja. Primer1: disk v garancijskem popravilu, kao me bodo obvestili, ko pride nazaj s popravila - ni bilo klica - kličem jaz, povprašam, me nadere, če so me morda klicali - kličem ko preteče rok za popravilo, ista zgodba - grem ke z nalogom, dobim disk in mi model pove, da me ta disk čaka že dva tedna. Primer2: plošča crkne tik pred iztekom gar. roka, jo nesem v ponedeljek v LJ - niso priznali garancije, ker je kao potekla v nedeljo! (čeprav zakon govori drugače) Primer3: pokličeš jih po telefonu, če imajo na zalogi komponento - vzvišen odnos, soljenje pameti. Primer4: čakam na vrsto pol ure - model pred mano kupi komplet za 2000€ in nekaj drobiža, seveda nima točnega zneska na cent natančno - prodajalec ni imel drobiža za vrnit, zato sta se tam driblala za tiste 3 cente.

LeXani ::

Vsekakor pohvale Funtech-u... super, profesionalen odnos. Mimovrste me tud še ni razočaral, cool pc tud ne.
Kritika trgovini enaa. Zaradi počasne dobave..
Čas prve prijave 04.11.2005

Legend(SLO) ::

Slovenske zakonodaje ne moreš uporabljati v Avstriji. Poišči njihov zakon o varstvu potrošnikov, pa preveri.


TO je sicer res lahko pa jo uporabljaš v sloveniji, če si slučajno naročil robo preko interneta.
krneki

snela ::

Najraj kupim na mimovrste, ker nisem imel se nobenih problemov - kar je cudno. Sem vracal, skenslal potrjeno narocilo,... vedno vse gladko. Tud ce se bo kdaj zataknal, se bo moral kar nekajkrat predno grem stran.

Mimovrste+++
Sestavi.si++
Techtrade++
Enaa+
Mixi+
Demise +/-, men je po cikih vse smrdel.
Mlacom--
LP

Kron ::

Zaenkrat najboljše izkušnje z Enaa + (amazon).

Občasno kupujem preko Nakupovanje.si - seveda če imajo na zalogi ;).

V zadnjem času slabe izkušnje z mimovrste - trenutno ne nameravam več kupovati, ker sem že dvakrat naletel na rabljeno robo, ki pa ne bi smela biti. Pa še potem z vračanjem in komunikacijo so bile težave. Je pa res, da sem do sedaj moral le pri njih reklamirati robo, pri drugih še tega nisem počel.
=**=C64=**=

Ziga Dolhar ::

Šimpanz je izjavil:

Slovenske zakonodaje ne moreš uporabljati v Avstriji. Poišči njihov zakon o varstvu potrošnikov, pa preveri.


O, pa jo lahko. Oziroma ne da jo "lahko", ampak jo avstrijska sodišča celo morajo. Natančne pogoje določajo kolizijska pravila - gl. Rimsko konvencijo .... Za Slovenijo gl. ZMZPP.
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

Tomyboy123 ::

Najlepša hvala vsem nasvete.
Ta teden se zapeljem do njih, da vidmo kako je na stvari in se bom potem obrnil na vas za nasvet kako naprej.
Kupil sem fizižno v trgovini, imam normalno račun in tudi sedaj papir na katerem je datum prevzema monitorja na servis.
Tudi zelo mi gre v nos sama doba garancije. Samsungovi monitorji imajo namreč pri nas normalno 3 leta, tam piše na računu samo eno leto.
Mogoče me pa celo čaka gor, se pustim presenetiti.
V preteklosti sem vse kupoval v AUT in vse komponente tudi zelo stare še do danes delajo, ampak enkrat se nasankaš in potem vidiš, kako je štala tam z garancijo.
Pa še sam sem si kriv. Kolega, ki mi sedaj rihta tukaj mašino, mi je rekel, naj ne hodim v PELUGO in sem vseeno moral za božič imet, ker ga pri nas še ni bilo in evo, imam štalo.
Prav tako je rekel za ditech.at, da znajo fajn zaštrikat. Goesta.at naj bi bila načeloma boljša, pravi, da ne komplicirajo.
Pač, privabijo te res včasih nizke cene in žal nekateri ne moremo iz kože.
Saj nove komponente za "ober comp" so pa že naročene pri nas, čeprav tudi oni večinoma kupujejo gor, ampak z tem se bodo potem oni ubadal.. :)


LP

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

hja, to je tudi eden izmed razlogov za višje cene pri nas. imamo eno najbolj striktnih zakonodaj še iz komunističnih časov. inšpekcije pa samo gledajo, če je na navodilih napisana "xy" deklaracija, katera gotovo vse kupce zanima (recimo v smislu, da ta brezžični produkt ustreza temu-in-temu standardu).
Nekatere določbe so pa OK, to pa moramo priznati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Leks ::

Ali ima kdo info, če lahko pri mediamarket.si v poslovalnici v LJ plačaš s BA kartico na POS terminalu?

nx6325 ::

Kar se tiče tehnične robe, večinoma nakupujem preko enaa. To pa zato ker do sedaj je blo še vse tako kot sem si želel in pričakoval, pa naj si bo dobavni rok ali sama roba.

Zakon so!

bedak ::

Funtech +1

refosk ::

Zanima me kakšne imate kaj izkušnje z ideo.si ? Za izdelek mi obljubljajo dobavni rok 3 dni, je to realno v tej trgovini?

__X__ ::

Za dotičen izdelek preveri še v drugih trgovinah oz pri uvoznikih, če je sploh v Slo. V kolikor je, je dobava v treh dneh realna, če ne, ti prodajajo prazne buče.

mr1two ::

Graja: mimovrste
razlog: počasnost
Obrazložitev:
Naročil sem hladilnik za grafično, ki mi ni prišel prav(nereferenčna zasnova kartice) in sem ga dal v zamenjavo. Čeprav na strani na veliko pišejo celo to, da imaš 15 dni časa za vračilo artikla in ti vrnejo denar, niso vredni pohitet pri menjavi artikla.
Želel sem zamenjavo za miško, ki je iste vrednosti +-50 centov. 5.5. sem jim vrnil paket v poslovalnico osebno, sedaj je pasalo 12 dni in še vedno niso poslali drugega artikla.
Pri vseh dosedanjih izkušnjah, so vse trgovine zamenjale robo TAKOJ. Ne čez pol ure in ne čez 3 dni ampak takoj. Razumem, da stvari nimajo v poslovalnici/prevzemnici ampak je 5 delovnih dni več kot dovolj časa, da stvar speljejo skozi, ne pa da čakam stvar že skoraj dva tedna. Še vedno čakam...
mimovrste: minus za vas

bluefish ::

Kak rok dobave pa ima želen artikel na njihovi strani?

TOP ::

Ja ti očitno pri njih rad menjuješ robo in sedaj te mal zezajo.:D

mr1two ::

Prvič se je zgodilo, da sem kaj menjal pri njih ;) drugače se tudi tega izogibam in premislim preden kupim.
Je pa zanimivo: kot da bi me slišali ko sm jih ošinfal tu, so pohiteli in sm dobu mail, da je zamenjava zaključena :)
Bi pa lahko zmanjšali te časovne zakasnitve...

St235 ::

KAr se garancije tičev avstrije ti ptiporočam branje sledečaga:
http://www.epc.si/index.php?option=com_...

Drugače pa je za takšne zaplete dobro poslat email, ki je na strani EPC in če ne drugega ti bodo lahko posredovali vsaj relavantne informacije.

galu ::

Imam eno pritožbo nad trgovino swedata (pctrgovina.com).. Namreč vrnil sem jim izdelek ki so mi ga prodali (nisem sploh dobil tistega ki sem ga naročil btw). Vse lepo in prav, še poslali so mail da so prejeli izdelek, ampak kaj ko denarja, niti odgovora od njih nisem videl že 20 dni od prejema vrnjenega blaga. Napisal že 6 mailov, na katerega nobenega niso odgovorili. V četrtek sem jih poslal grožnjo z inšpektoratom, če ne vidim denarja na TRR do ponedeljka.
Sej bi nekako kapiral da samo menjujejo vrnjene produkte (npr. 2x 5770 za hd5870 +50e doplačila), ampak imajo v pogojih poslovanja napisano da vračajo kupnino.
Vsekakor, zadnji nakup pri trgovini, ki ni sestavi.si ;(

No, so kar hitro danes odgovorili... Verjetno je stvar rešena...

lp
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

Steinkauz ::

Drugač majo legalnih 30 dni, da ti vrnejo...

galu ::

citiram pogoje poslovanja:
Ponudnik (SVEDATA D.O.O., ŠMARTINSKA 152, 1000 LJUBLJANA) vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejema vrnjenega blaga.
Tako to gre.

hugo ::

Jaz sem kupil tiskalnik pa sem pozneje ugotovil da ni najboljši za fotke in so mi ga celo zamenjali. Vem da morajo artikel zamenjati nisem pa bil prepričan da to velja tudi za tiskalnik. Kartuše sem namreč že odprl. Ampak zadevo so vzeli nazaj in vrnili kupnino in to takoj.
Aja zadevo sem kupil pri pricaraj.si.

solatko ::

In tiskalnik bo dobil nekdo drug, z zasušenimi barvami.

Heisenberg ::

zgleda je nekaj res narobe pri MIMOVRSTE, kajti sam sem tudi dobil RABLJEN prenosnik Sony Vaio 18"! Kar je bilo lepo razvidno in se jim ga seveda naslednji dan peljal nazaj, na kar sem čakal en teden na zamenjavo......

če kdo tukaj bere od MIMOVRSTE naj se koncno zavedajo da ko kupimo nekaj za 1400eur, pricakujem da je BREZHIBNO in brez prstnih odtisov!
(na mojem prenosniku je bila celo praska, windowsi so bili aktivirani in precej je bilo spremenjenih nastavitev, polnilec je bil obtolčen itd...)

verjetno še kdo čuti kot jaz ko dobi posiljko tehnicne robe in si vzame pol ure za odpakiranje in dozivlja orgazmu podobne obcuteke (geeek alarm;) in potem ugotovi da nekaj ne stima.....

Zgodovina sprememb…

333333 ::

solatko je izjavil:

In tiskalnik bo dobil nekdo drug, z zasušenimi barvami.


Jp tak je to, gres na roko eni stranki in s tem zaj**** drugo :)
Spiritual

kmetek ::

Pri tiskalniku sploh ne bi smel vzeti nazaj....ampak ok kartuše se pošlje na RMA zamenjavo, se dobijo nove nazaj zapakiraš printer pa je....

solatko ::

kmetek - ali se pa kar tisto zapakira.

delfinus ::

Pohvalil bi Sestavi.si. Pred kaksnim mesecem nazaj sem tam nabavljal komponente za novi HTPC. Dobil sem komponente, ki jih druge trgovine v Sloveniji nimajo (npr. nizko potratni Athlon X2 240e), dalo se je dobiti najugodnejso ceno tudi za komponente, ki so po njihovem ceniku bile malo drazje od konkurence. Pohvalil bi pa se dejstvo, da lahko cel nakup opravljas interaktivno v pogovoru preko MSN. Natancno obvescanje o statusu posiljke in dobro zapakirane in zavarovane komponente. So zelo odzivni in profesionalni. V glavnem super in se se vidimo.

lp, d.

Nwanko ::

Jaz imam eno grajo za Enaa nemreč,dvakrat sem dobil že tako pakiranje da te sr*** pritisne. Tisto kaj vozi InterEuropa je pakiranje zelo slabo(predvidevam da so stare škatle,brez dodatne pene,brez papira od znotraj)ne vem kam grejo tisti 3EUR.
««
37 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 488 89 90 91 )

Oddelek: Kaj kupiti
4503903375 (7261) D3m

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562138658 (78198) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786120332 (51673) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16532797 (21639) cholt45

Več podobnih tem