Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Prvič naročal pri computeruniverse in že so me ''napizdili''
Včeraj naročim 4 izdelke in plačam z paypalom, mi pošlejo mail kateri vsebuje vse podatke in informacije glede zaloge itd.. za vse 4 izdelke piše, da so takoj pripravljeni da mi jih odpošljejo. Danes preverim mojo naročilo na njihovi strani in BAAAM. Za dva izdelka mi napiše, da nevejo kdaj bo jih sploh možno dobiti, da nebi o tem kdaj bi jih blo mozno odposlati..
gg computeruniverse gg
imel zelo podobno prvo izkušnjo, 4 naročil in plačal, po 2 dneh sporočilo, da eden ni več ... skenslal vse in kupil za 40 eur dražje v Slo.
Zaloga na spletni strani != zalogi v trovini ali skladišču ali dobavitelju.
Dokler pa ti oddaš naročilo in se potrdi in nekdo spremeni količino na strani, ki je odvisna še od ene 3-4 drugi časovnih posrednikov/dejavnikov vmes.
Je povsem normalen pojav, da ti nekaj naročiš in je v tistem trenutku na zalogi, čez dva dni pa ne.
Recimo za 1231v3 xeona je tako povpraševanje, da zmanjkuje po 10 kosov na uro.
Spletno stran pa zalogo pri trgovini, skladišču oz. dobavitelju pa lahko preverijo oz. spremenijo šele, ko se zaključi nek časovni interval in sešteje naročila, ki so bila potrjena in grejo v obdelavo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
perci ::
Če zaloge pri vas tako vodite, potem povej ime štacune, da ne bomo slučajno kupovali pri vas.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Engineer_ ::
Prvič naročal pri computeruniverse in že so me ''napizdili''
Včeraj naročim 4 izdelke in plačam z paypalom, mi pošlejo mail kateri vsebuje vse podatke in informacije glede zaloge itd.. za vse 4 izdelke piše, da so takoj pripravljeni da mi jih odpošljejo. Danes preverim mojo naročilo na njihovi strani in BAAAM. Za dva izdelka mi napiše, da nevejo kdaj bo jih sploh možno dobiti, da nebi o tem kdaj bi jih blo mozno odposlati..
gg computeruniverse gg
imel zelo podobno prvo izkušnjo, 4 naročil in plačal, po 2 dneh sporočilo, da eden ni več ... skenslal vse in kupil za 40 eur dražje v Slo.
Zaloga na spletni strani != zalogi v trovini ali skladišču ali dobavitelju.
Dokler pa ti oddaš naročilo in se potrdi in nekdo spremeni količino na strani, ki je odvisna še od ene 3-4 drugi časovnih posrednikov/dejavnikov vmes.
Je povsem normalen pojav, da ti nekaj naročiš in je v tistem trenutku na zalogi, čez dva dni pa ne.
Recimo za 1231v3 xeona je tako povpraševanje, da zmanjkuje po 10 kosov na uro.
Spletno stran pa zalogo pri trgovini, skladišču oz. dobavitelju pa lahko preverijo oz. spremenijo šele, ko se zaključi nek časovni interval in sešteje naročila, ki so bila potrjena in grejo v obdelavo.
kje delaš, da se ne dotaknem vaše mizerne "trgovine", ki si ne zasluži obstajati?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
huelz ::
Kaj sta vidva genija, vecina dela tako.
Al kako si predstavljata, da ta proces poteka? Da carobna vila vsem v tej verigi na pladnju servira takoj info, kdaj je gospoda blagovoljila narocit en izdelek in naj alocira zalogo isti moment?
Govorimo o spletnih stacunah, ki prakticno nobenga nima lastne zaloge.
Al kako si predstavljata, da ta proces poteka? Da carobna vila vsem v tej verigi na pladnju servira takoj info, kdaj je gospoda blagovoljila narocit en izdelek in naj alocira zalogo isti moment?
Govorimo o spletnih stacunah, ki prakticno nobenga nima lastne zaloge.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Peaceful ::
Glejte. Se opravicujem ce sem naredil kaj narobe. Sem samo delil mojo izkusnjo z vami. Zdi se mi neprimerno, da ti ob placilu poslejo informacije v katerih pise, da je vse na zalogi nato pa ti naslednji dan zjutraj pise da sta dva datuma NEZNAN. Še hujše, za en item so mi dva dni kasneje napisali da ga ne bojo vec dobavljali in prodajali..
Seveda sem vse uredil in so mi tri iteme poslali danes, za tistega, ki pa ga kao vec ne dobavljajo pa so vrnili denar.
Mogoce sem bil malce jezen, je pa res da se kot clovek ki prvic kopujes in nimas izkusenj pocutis malo nerodno ob takih stvareh.
Moram dodati da so v roku 2 dneh tudi na mail odgovorili in probali zadevo resiti.
moja ocena trgovine je 7.5/10 ( ker so me in me tudi niso nategnili :P )
lp pa brez zamer.
Seveda sem vse uredil in so mi tri iteme poslali danes, za tistega, ki pa ga kao vec ne dobavljajo pa so vrnili denar.
Mogoce sem bil malce jezen, je pa res da se kot clovek ki prvic kopujes in nimas izkusenj pocutis malo nerodno ob takih stvareh.
Moram dodati da so v roku 2 dneh tudi na mail odgovorili in probali zadevo resiti.
moja ocena trgovine je 7.5/10 ( ker so me in me tudi niso nategnili :P )
lp pa brez zamer.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nofaith ::
Majhna graja za Hardwareversand.de.
Plačal pred dvema tednoma izdelek se vedno cakam. Res da ni bil na zalogi ampak datum dobave se kar naprej spreminja. Sem tudi pošiljal majle pa ni bilo nobenega odgovora.
Plačal pred dvema tednoma izdelek se vedno cakam. Res da ni bil na zalogi ampak datum dobave se kar naprej spreminja. Sem tudi pošiljal majle pa ni bilo nobenega odgovora.
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Peaceful ::
Zanima me ali pri EnaA lahko uporabis opcijo plačilo z gotovino ob prevzemu pošiljke za naročilo ki je nad 420€.
V njihovih pravilih piše da bi lahko plačali le do 420€ , danes pa mi je njihov ''support'' odgovoril da se placa z gotovino lahko neglede na vrednost narocila..
je kdo narocil pri njih za vec kot 420 z gotovino ali ne ?
ali so zanesljivi?
V njihovih pravilih piše da bi lahko plačali le do 420€ , danes pa mi je njihov ''support'' odgovoril da se placa z gotovino lahko neglede na vrednost narocila..
je kdo narocil pri njih za vec kot 420 z gotovino ali ne ?
ali so zanesljivi?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
NejcSSD ::
Probaj oddati naročilo, v zadnjem/predzadnjem koraku ti pokaže, če je možno.
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Arctander ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Wolfman ::
Še jaz nekaj trgovin, kje sem kupoval v zadnjem času:
- funtech.si: Naročil, plačal, dobil, brez problemov.
- mimovrste.com: Naročil, naslednji dan je bilo pripravljeno za prevzem. V skladišču je bila ena prijazna punca, lepo pozdravi, takoj da paket. Za eno drugo stvar, je bil en košček nekoliko slab, pisal na support, kjer so se mi najprej opravičili in rekli, da bo dobavitelj poslal nov košček. V dveh dneh je bil pri meni. Zelo zadovoljen.
- enaa.com: Naročil, kmalu je bil izdelek pripravljen na prevzem. Nekoliko mi je šlo na živce, da ti dodatno zaračunajo prevzem, ampak o tem so bile že mnoge debate zakaj. Prevzel sem v na Savski v LJ, prodajalec se mi je zdel nekoliko mrk, ni bil ravno najboljše volje, nekoliko odrezav. Mogoče je imel slab dan. Drugače pa OK.
- hardwareversand.de: V redu, večkrat kupil, cene so dokaj ugodne, do mene rabi cca. 3-4dni, tako da skoraj isto kot če bi naročil pri nas. Enkrat, ko izdelka ni bilo na zalogi, so sicer čakali cca. 4 dni, da so me potem obvestili, da ga ni na zalogi in mi predlagali drugega (10€ cenejšega). Odločil sem se za drugega, ki je bil cca 4€ dražji (brez idealo) od prvega, in v nekaj urah sem dobil mail, da so odposlali. Res je, da je običajno potrebno na njihov mail čakati en do dva dni. Verjetno bi bilo še manj, če se ne bi našli kakšni patroni, ki pričakujejo odgovor v eni uri in potem vsako naslednjo uro spamajo z maili in polnijo inbox.
- bigbang.si Pri njih sem dvakrat poskusil naročiti, in nazadnje dobil mail, da stvar žal ni več na voljo (v prodaji je bila leta 2011, tako da sem vedel, da ni več). Po nekaj urah sem slučajno preveril in so popravili na spletni strani, da imajo na voljo še nekaj kosov, ko pa sem zopet pisal, so spet rekli, da izdelek ni več na voljo in mi predlagali drugega, ki ni bil niti slučajno podoben iskanemu.
- funtech.si: Naročil, plačal, dobil, brez problemov.
- mimovrste.com: Naročil, naslednji dan je bilo pripravljeno za prevzem. V skladišču je bila ena prijazna punca, lepo pozdravi, takoj da paket. Za eno drugo stvar, je bil en košček nekoliko slab, pisal na support, kjer so se mi najprej opravičili in rekli, da bo dobavitelj poslal nov košček. V dveh dneh je bil pri meni. Zelo zadovoljen.
- enaa.com: Naročil, kmalu je bil izdelek pripravljen na prevzem. Nekoliko mi je šlo na živce, da ti dodatno zaračunajo prevzem, ampak o tem so bile že mnoge debate zakaj. Prevzel sem v na Savski v LJ, prodajalec se mi je zdel nekoliko mrk, ni bil ravno najboljše volje, nekoliko odrezav. Mogoče je imel slab dan. Drugače pa OK.
- hardwareversand.de: V redu, večkrat kupil, cene so dokaj ugodne, do mene rabi cca. 3-4dni, tako da skoraj isto kot če bi naročil pri nas. Enkrat, ko izdelka ni bilo na zalogi, so sicer čakali cca. 4 dni, da so me potem obvestili, da ga ni na zalogi in mi predlagali drugega (10€ cenejšega). Odločil sem se za drugega, ki je bil cca 4€ dražji (brez idealo) od prvega, in v nekaj urah sem dobil mail, da so odposlali. Res je, da je običajno potrebno na njihov mail čakati en do dva dni. Verjetno bi bilo še manj, če se ne bi našli kakšni patroni, ki pričakujejo odgovor v eni uri in potem vsako naslednjo uro spamajo z maili in polnijo inbox.
- bigbang.si Pri njih sem dvakrat poskusil naročiti, in nazadnje dobil mail, da stvar žal ni več na voljo (v prodaji je bila leta 2011, tako da sem vedel, da ni več). Po nekaj urah sem slučajno preveril in so popravili na spletni strani, da imajo na voljo še nekaj kosov, ko pa sem zopet pisal, so spet rekli, da izdelek ni več na voljo in mi predlagali drugega, ki ni bil niti slučajno podoben iskanemu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nofaith ::
No jst bom se enkrat napisu o mojem nakupu na hardwareversand.de
11.8.2014 naročil lumio 625 in lumia 630
13.8.2014 Plačano
17.8.2014 poslal sem da bi spremenil naročilo (lumio 630 sem zamenjal z lumio 1320)
18.8.2014 poslali so mi da je pač dispatch prdviden 20.8.2014
26.8.2014 sem dobil mail da so spremenili naročilo in da naj doplačam razliko. Isti dan do treh plačana razlika.
29.8.2014 sem poslal mail da naj mi pojasnejo kaj se dogaja
30.8.2014 so napisali tole ''
Due to a hugh demand for the article "Nokia Lumia 625 white" and "Nokia Lumia 1320 (yellow)" shortness of supplies have arrissen at the producer. Therefore the delivery of your order will also be postponed. Unfortunately we are not able to term a delivery date.''
Vmes sem jim poslal se par majlov na katere nisem dobil odgovora. Glede na to da veljajo za zanesljive sem zelo razočaran.
Lep pozdrav
11.8.2014 naročil lumio 625 in lumia 630
13.8.2014 Plačano
17.8.2014 poslal sem da bi spremenil naročilo (lumio 630 sem zamenjal z lumio 1320)
18.8.2014 poslali so mi da je pač dispatch prdviden 20.8.2014
26.8.2014 sem dobil mail da so spremenili naročilo in da naj doplačam razliko. Isti dan do treh plačana razlika.
29.8.2014 sem poslal mail da naj mi pojasnejo kaj se dogaja
30.8.2014 so napisali tole ''
Due to a hugh demand for the article "Nokia Lumia 625 white" and "Nokia Lumia 1320 (yellow)" shortness of supplies have arrissen at the producer. Therefore the delivery of your order will also be postponed. Unfortunately we are not able to term a delivery date.''
Vmes sem jim poslal se par majlov na katere nisem dobil odgovora. Glede na to da veljajo za zanesljive sem zelo razočaran.
Lep pozdrav
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
NejcSSD ::
@Wolfman O kakšnem plačilu ob prevzemu govoriš? Jaz sem naročil disk in ga prevzel prejšnji teden plačal pa samo ceno diska.
Pa tudi v zadnjem koraku ti napiše kako je s ceno, ne more ti pol tam nekaj več računat.
Pa tudi v zadnjem koraku ti napiše kako je s ceno, ne more ti pol tam nekaj več računat.
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
pixelzgaming ::
Dodal še bom mojih pet centov glede nakupov v spletnih trgovinah. Upam da bo moj formating dovolj razviden... :p
Mlacom.si
#1 Naročil sem ohišje Sharkoon T28 in Corsair CX600M. Ne spomnim se točno če sta bila na voljo ali ne, ampak mislim da je ohišje bilo rumeno (6-10 dni se mi zdi), zato sem se odločil, da jih pokličem in vprašam, kako je s ohišjem. Zagotovili so mi, da bom zagotovo dobil v roku enega tedna. Po desetih dneh sem jim pisal mail, če so komponente že na pošti, saj še jih nisem prijel, na kar so mi odgovorili:
Sem jim odpisal, da bi mi lahko to sporočili prej in da si bom izbral alternativno ohišje ki ga imajo na zalogi. (Doma sem že imel vse druge komponente, ki sem jih kupil pri dinokomp.si in jih dobil v roku 3 dneh in jih seveda sedaj nisem mogel uporabljati). Odločil sem se za ohišje Xigmatek Alfar, ki so ga dejansko meli na zalogi. Mislim da so me klicali potem isti dan zvečer okoli 17:40 in mi povedali, da je napajalnik ki sem ga naročil po vsej verjetnosti nedelujoč, saj je škatla močno poškodovana (torej rabli so 10 dni da so to ugotovili? Verjetno ga sploh niso meli na zalogi..?) Rekli so da mi lahko dajo drugi model tudi s 80+ bronze, brez modularnih kablov da bi lahko paket poslali še tisti dan. Bil sem prepričan, da bo to seveda Corsair CX600. Ko sem prijel paket sem pa seveda videl da je vbistvu Zalman ZM600-GT (znamke ali modela mi sploh niso omenili, saj za to firmo takrat še nisem slišal in po vsej verjetnosti nebi vzel nekega generic PSU-ja).
#2 Nekaj mesecev kasneje sem za procesor želel še nabaviti nov hladilnik (Cooler Master Hyper 212 Evo). Po več kot tednu dni sem jim ponovno poslal mail in jih vprašal, kako je s naročilom. Nazaj sem dobil odgovor:
Seveda je prvi cooler bil okoli 10EUR dražji, drugi pa je imel 92mm fan, ki mi ni ustrezal. Naročilo sem preklical in naročil pri sestavi.si za 4EUR več in je prišel v 4-5? dneh.
sestavi.si
Pri njih sem do sedaj naročal samo dvakrat, saj so večinoma cene malo višje kot drugod in poštnino imajo dražjo ~6EUR??? ampak lahko vseeno dobiš 3% popust če si član foruma (napišeš samo svoj UN in dobiš 3%) Okoli 2012 sem naročil slušalke Plantronic Gamecom 380, ki sem jih dobil v 4 dneh (po škatli je bilo razvidno, da so jih kupili pri neki drugi firmi v slo na dan ko sem oddal naročilo) in je bilo vse vredu, in pa kot sem že napisal zgoraj hladilnik za CPU CM Hyper 212 EVO ki je tudi prišel v manj kot tednu dni.
TOPSOLUTIONS
Tukaj sem naročal 2x, enkrat sem naročil miško Razer Naga Molten Edition drugič pa polnilec za ASUS laptop. Zdeli so se mi zelo prijazni in odpisali na mail tudi hitro. Najprej sem naročil neko drugo miško ampak so mi napisali, da je ni na zalogi in da se lahko zavleče tudi za 2 tedna in da lahko vzamem kaj drugega, če ne želim čakati.
Komportal.com
Naročil sem hladilnik za starejši pc s 775 podnožjem, ki sem ga dobil v roku tedna dni. S njim nisem vspostavljal kontakta, tako da nevem kako je kaj druga.
Mimovrste.com
Pri njih sem naročal ogromno in do sedaj nisem mel kakšnih problemov. Tudi ko mi je v laptopu crknil HDD so ga zamenjali v nekje 2-3 tednih (BIG BANG RANT)(Pred tem sem na popravilo v bigbang dal hišni pc, tudi okvara diska in sem prenosnik dobil nazaj prej kot od bigbanga, ki so rabli vse skupaj 54 dni da so menjali en jeben disk...starega pa so mi zrcalili čeprav je bilo pol sektorjev zjebanih (y) carji)
Od njih sem ponavadi naslednji delovni dan po naročilu dobil zjutraj sms, da so odpremili, nikoli nisem čakal več kot teden dni, najpogosteje 2-3, enkrat sem dobil celo naslednji dan.
Naročal sem že:
zaradi nakupa preko 600EUR sem imel tudi 1 leto zastonj poštnino, zato sem prijateljem naročal in so tudi vsi dobili vse v manj kot 1 tednu. Naročal sem grafične, igre, slušalke,...
S njimi resno nikoli nisem mel problemov, kljub številnim nakupom.
Dinokomp.si
Naročil skoraj vse komponente za PC vrednosti 800>EUR, dobil v manj kot 1 tednu, vse potekalo brez problemom. Prijatelj si je iz .at strani naročil skoraj enak pc dobil v manj kot 1 tednu vse brez problemov. Opazil sem da imajo dokaj drage trde diske v primerjavi s drugimi trgovinami....
Hardwareversand.de
Naročil trdi disk in mehansko tipkovnico, prišlo v 3 dneh, zelo zadovoljen. Ravno danes naročil še za 900EUR komponent zame in prijatelja, ki bodo po vsej verjetnosti pri meni ta teden. Sem tudi preko idealo.de dobil komponente ceneje tako da sem lahko 270x zamenjal za 280x za nekaj EUR več.
Kolega iz nizozemske je naročil tudi PC za okoli 400EUR. Vse komponente so bile zelene pri nakupu in je čez 2-3 dni dobil mail, da XFX 430W napajalnika nimajo na voljo in mu ponudili 500W EVGA napajalnik (dražji) brez dodatnih stroškov.
AGT
Kolega kupil grafično GTX760, ki jo je dobil po 3 mesecih. Kr hitro glede na to da je pri AGT vzel (y)
Mlacom.si
#1 Naročil sem ohišje Sharkoon T28 in Corsair CX600M. Ne spomnim se točno če sta bila na voljo ali ne, ampak mislim da je ohišje bilo rumeno (6-10 dni se mi zdi), zato sem se odločil, da jih pokličem in vprašam, kako je s ohišjem. Zagotovili so mi, da bom zagotovo dobil v roku enega tedna. Po desetih dneh sem jim pisal mail, če so komponente že na pošti, saj še jih nisem prijel, na kar so mi odgovorili:
Žal še nismo poslali, ker še nismo prejeli ohišja. Žal ga trenutno naš dobavitelj nima na zalogi.
Sem jim odpisal, da bi mi lahko to sporočili prej in da si bom izbral alternativno ohišje ki ga imajo na zalogi. (Doma sem že imel vse druge komponente, ki sem jih kupil pri dinokomp.si in jih dobil v roku 3 dneh in jih seveda sedaj nisem mogel uporabljati). Odločil sem se za ohišje Xigmatek Alfar, ki so ga dejansko meli na zalogi. Mislim da so me klicali potem isti dan zvečer okoli 17:40 in mi povedali, da je napajalnik ki sem ga naročil po vsej verjetnosti nedelujoč, saj je škatla močno poškodovana (torej rabli so 10 dni da so to ugotovili? Verjetno ga sploh niso meli na zalogi..?) Rekli so da mi lahko dajo drugi model tudi s 80+ bronze, brez modularnih kablov da bi lahko paket poslali še tisti dan. Bil sem prepričan, da bo to seveda Corsair CX600. Ko sem prijel paket sem pa seveda videl da je vbistvu Zalman ZM600-GT (znamke ali modela mi sploh niso omenili, saj za to firmo takrat še nisem slišal in po vsej verjetnosti nebi vzel nekega generic PSU-ja).
#2 Nekaj mesecev kasneje sem za procesor želel še nabaviti nov hladilnik (Cooler Master Hyper 212 Evo). Po več kot tednu dni sem jim ponovno poslal mail in jih vprašal, kako je s naročilom. Nazaj sem dobil odgovor:
Pozdravljeni,
Žal nimamo potrjenega roka o dobavi, tako da se zna zavleči!
Iz zaloge Vam lahko ponudimo:
http://www.mlacom.si/scythe-mugen-4-scm...
http://www.mlacom.si/za-procesorje/scyt...
Če Vam kateri od zgoraj ustreza nam prosim to sporočite.
Seveda je prvi cooler bil okoli 10EUR dražji, drugi pa je imel 92mm fan, ki mi ni ustrezal. Naročilo sem preklical in naročil pri sestavi.si za 4EUR več in je prišel v 4-5? dneh.
sestavi.si
Pri njih sem do sedaj naročal samo dvakrat, saj so večinoma cene malo višje kot drugod in poštnino imajo dražjo ~6EUR??? ampak lahko vseeno dobiš 3% popust če si član foruma (napišeš samo svoj UN in dobiš 3%) Okoli 2012 sem naročil slušalke Plantronic Gamecom 380, ki sem jih dobil v 4 dneh (po škatli je bilo razvidno, da so jih kupili pri neki drugi firmi v slo na dan ko sem oddal naročilo) in je bilo vse vredu, in pa kot sem že napisal zgoraj hladilnik za CPU CM Hyper 212 EVO ki je tudi prišel v manj kot tednu dni.
TOPSOLUTIONS
Tukaj sem naročal 2x, enkrat sem naročil miško Razer Naga Molten Edition drugič pa polnilec za ASUS laptop. Zdeli so se mi zelo prijazni in odpisali na mail tudi hitro. Najprej sem naročil neko drugo miško ampak so mi napisali, da je ni na zalogi in da se lahko zavleče tudi za 2 tedna in da lahko vzamem kaj drugega, če ne želim čakati.
Komportal.com
Naročil sem hladilnik za starejši pc s 775 podnožjem, ki sem ga dobil v roku tedna dni. S njim nisem vspostavljal kontakta, tako da nevem kako je kaj druga.
Mimovrste.com
Pri njih sem naročal ogromno in do sedaj nisem mel kakšnih problemov. Tudi ko mi je v laptopu crknil HDD so ga zamenjali v nekje 2-3 tednih (BIG BANG RANT)(Pred tem sem na popravilo v bigbang dal hišni pc, tudi okvara diska in sem prenosnik dobil nazaj prej kot od bigbanga, ki so rabli vse skupaj 54 dni da so menjali en jeben disk...starega pa so mi zrcalili čeprav je bilo pol sektorjev zjebanih (y) carji)
Od njih sem ponavadi naslednji delovni dan po naročilu dobil zjutraj sms, da so odpremili, nikoli nisem čakal več kot teden dni, najpogosteje 2-3, enkrat sem dobil celo naslednji dan.
Naročal sem že:
Prenosnik za 600EUR
Obesni skimer za bazen
16GB USB ključ
2TB zunanji trdi disk
Miško Razer Orochi
Tipkovnico Trust GXT18 in podlogo X-Strike Super Pad
Tipkovnico + miško set nevem točno kateri ter še kaj sem izpustil verjetno...
zaradi nakupa preko 600EUR sem imel tudi 1 leto zastonj poštnino, zato sem prijateljem naročal in so tudi vsi dobili vse v manj kot 1 tednu. Naročal sem grafične, igre, slušalke,...
S njimi resno nikoli nisem mel problemov, kljub številnim nakupom.
Dinokomp.si
Naročil skoraj vse komponente za PC vrednosti 800>EUR, dobil v manj kot 1 tednu, vse potekalo brez problemom. Prijatelj si je iz .at strani naročil skoraj enak pc dobil v manj kot 1 tednu vse brez problemov. Opazil sem da imajo dokaj drage trde diske v primerjavi s drugimi trgovinami....
Hardwareversand.de
Naročil trdi disk in mehansko tipkovnico, prišlo v 3 dneh, zelo zadovoljen. Ravno danes naročil še za 900EUR komponent zame in prijatelja, ki bodo po vsej verjetnosti pri meni ta teden. Sem tudi preko idealo.de dobil komponente ceneje tako da sem lahko 270x zamenjal za 280x za nekaj EUR več.
Kolega iz nizozemske je naročil tudi PC za okoli 400EUR. Vse komponente so bile zelene pri nakupu in je čez 2-3 dni dobil mail, da XFX 430W napajalnika nimajo na voljo in mu ponudili 500W EVGA napajalnik (dražji) brez dodatnih stroškov.
AGT
Kolega kupil grafično GTX760, ki jo je dobil po 3 mesecih. Kr hitro glede na to da je pri AGT vzel (y)
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 50TB HDD | Proxmox VE
Telefon: Samsung S23 Ultra | iPhone 16 Pro Avto: Megane MK4 GTLine
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 50TB HDD | Proxmox VE
Telefon: Samsung S23 Ultra | iPhone 16 Pro Avto: Megane MK4 GTLine
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pixelzgaming ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
galu ::
Že pred časom (mesec, mogoče dva) sem šel v mylemon.at, kjer sem dosedaj imel dobre izkušnje in sem zato trgovino tudi priporočil dvema kolegoma. Vse OK, 1500e robe je bilo pripravljeno na prevzem v 3 dneh (torej 72h, kot imajo tudi napisano na strani). Sem pa pred pickupom že dostavil pri njih mojo prejšnjo R9 290, ki je začela dobivati black screene. No, ko sem jo dostavil, so mi rekli, da refund ne bo mogoč, ker je stvar starejša od 30 dni (majo namreč nek 30 day refund policy) in da bom dobil novo oz. me bo servis kontaktiral o nadaljnem postopku. Si mislim, v redu, in odidem. No, preden sem šel po robo za kolega, pa sem vseeno poslal mail, da pridem naslednji teden k njim vzet 1500e robe in bi bilo fino, če bi lahko takrat tudi prevzel grafično ali pa njen refund. Dobil odgovor naslednji dan, da žal niso mogli dobiti iste (bil je Sapphire BF4 edition, ki se itak več ne prodajajo) in mi bojo dali refund.
No, še isti dan sem šel na bolho iskat 290-ke za 200e, ter potem naslednji teden pobral originalno kupnino, ki je bila 350EUR (no, pa še BF4 kupon sem prodal
).
Verjetno je vpliv na to odoločitev imel tudi obsežnejši nakup, je pa vseeno fino, da sem dobil po dobrih 2 tednih RMA-ja vrnjeno celotno kupnino.
Heck, še prodajalec je imel odlično angleščino, v primerjavi z nekaterimi drugimi IT prodajalci v AT.
EDIT:
Aja, še ena pohvala Mediamarkta v Grazu.
Ko sem testiral slušalke, mojega favorita (Sibiera V2 s 3.5mm plugom) niso imeli razstavljenega - le Siberio z USB plugom (ki je tako zelo uporaben za testiranje preko telefona). Prosil sem (s skromnim pričakovanjem) eno trgovko, če bi mogoče lahko vseeno probal eno s 3.5mm jackom, ona pa kr vzela eno tako iz police, "raztrgala" škatlo in mi jih dala. Take prakse še nisem videl v SLO za kakšno 'vrednejšo' IT robo. Na koncu sicer nisem vzel točno tistih (ker mi je dala črne), ampak belo verzijo.
No, še isti dan sem šel na bolho iskat 290-ke za 200e, ter potem naslednji teden pobral originalno kupnino, ki je bila 350EUR (no, pa še BF4 kupon sem prodal
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Verjetno je vpliv na to odoločitev imel tudi obsežnejši nakup, je pa vseeno fino, da sem dobil po dobrih 2 tednih RMA-ja vrnjeno celotno kupnino.
Heck, še prodajalec je imel odlično angleščino, v primerjavi z nekaterimi drugimi IT prodajalci v AT.
EDIT:
Aja, še ena pohvala Mediamarkta v Grazu.
Ko sem testiral slušalke, mojega favorita (Sibiera V2 s 3.5mm plugom) niso imeli razstavljenega - le Siberio z USB plugom (ki je tako zelo uporaben za testiranje preko telefona). Prosil sem (s skromnim pričakovanjem) eno trgovko, če bi mogoče lahko vseeno probal eno s 3.5mm jackom, ona pa kr vzela eno tako iz police, "raztrgala" škatlo in mi jih dala. Take prakse še nisem videl v SLO za kakšno 'vrednejšo' IT robo. Na koncu sicer nisem vzel točno tistih (ker mi je dala črne), ampak belo verzijo.
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
novak-t ::
Ima kdo izkušnje z trgovina.over.net? Sem opazil, da imajo ugodne cene monitorjev, ostalo pa ne vem, nisem gledal.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Wolfman ::
@Wolfman O kakšnem plačilu ob prevzemu govoriš? Jaz sem naročil disk in ga prevzel prejšnji teden plačal pa samo ceno diska.
Pa tudi v zadnjem koraku ti napiše kako je s ceno, ne more ti pol tam nekaj več računat.
Mislim, da je odvisno, ali je tista stvar na zalogi v trgovini ali jo morajo pripeljati iz skladišča. Vem, da je na koncu cena, verjetno sem se slabo izrazil; zaračunajo ti obdelavo in dobavo, kljub osebnemu prevzemu, to sem hotel reči (ravno zato, ker morajo izdelek pripeljati iz skladišča / od dobavitelja). Seveda tista dva ali tri evre se pri večjem nakupu ne pozna, ampak če kupiš eno stvar za 5€, ki je drugje 8-9€, pa prideš na isto.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Ang3lo ::
Ne zaračunajo ti obdelave. Kolikor vem ti na Enaa zaračunajo poštnino, če naročiš izdelek, ki ga morajo prenaročit od zunanjega dobavitelja, oz. trgovine. Enkrat sem namreč naročal ergonomski trak za zapestje in samo takrat sem plačal dodatno, ker so naročili od drugje. Če naročiš nekaj kar imajo od rednega dobavitelja, nimaš dodatnega stroška. Medtem ko recimo na Mimovrste ti v vsakem primeru zaračunajo obdelavo, tudi če imajo robo v svojem skladišču.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Nwanko ::
En veliki minus za Sestavi.si.
26.8 oddal naročilo za cooler R1 Ultimate,kaže dobava 3-7 dni. Si mislim OK,drugje v SLO se ga ne da dobit,cena je bla solidna še zraven nekaj popusta. Na forum odprem temo za status naročila,povprašam če je ziher dobavljiv saj ga drugod nimajo,trdijo da ja,da bo v 2.,3. predvidoma oddan na pošto. Kličem 2. pravijo da ne vejo ki je,na dobavnici ga imajo,kulera pa nikjer. WTF? Bojo zadevo uredili pa mi sporočili. Do danes še kr nič,pokličem gor spet,dobim info da kulera nikjer ni na zalogi,da je imel dobavitelj napačni info o zalogi. Bravo, če danes nebi poklical bi vrjetno še čakal in status naročila bi verjetno še kar ostal isti.
Do sedaj nisem imel nikoli problemov, sem kar precej naročeval pri njih. Zdaj pa bom dvakrat premislil če še pri njih kaj naročim.
26.8 oddal naročilo za cooler R1 Ultimate,kaže dobava 3-7 dni. Si mislim OK,drugje v SLO se ga ne da dobit,cena je bla solidna še zraven nekaj popusta. Na forum odprem temo za status naročila,povprašam če je ziher dobavljiv saj ga drugod nimajo,trdijo da ja,da bo v 2.,3. predvidoma oddan na pošto. Kličem 2. pravijo da ne vejo ki je,na dobavnici ga imajo,kulera pa nikjer. WTF? Bojo zadevo uredili pa mi sporočili. Do danes še kr nič,pokličem gor spet,dobim info da kulera nikjer ni na zalogi,da je imel dobavitelj napačni info o zalogi. Bravo, če danes nebi poklical bi vrjetno še čakal in status naročila bi verjetno še kar ostal isti.
Do sedaj nisem imel nikoli problemov, sem kar precej naročeval pri njih. Zdaj pa bom dvakrat premislil če še pri njih kaj naročim.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Fritz ::
- enaa.com: Naročil, kmalu je bil izdelek pripravljen na prevzem. Nekoliko mi je šlo na živce, da ti dodatno zaračunajo prevzem, ampak o tem so bile že mnoge debate zakaj. Prevzel sem v na Savski v LJ, prodajalec se mi je zdel nekoliko mrk, ni bil ravno najboljše volje, nekoliko odrezav. Mogoče je imel slab dan. Drugače pa OK.
Glede na identično izkušnjo kaže, da imajo tam zelo pogosto 'slab dan'.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Arctander ::
Glede na identično izkušnjo kaže, da imajo tam zelo pogosto 'slab dan'.
Nič čudnega glede na to kakšni naj bi bili odnosi v firmi (vsaj glede na to, kar se govori po kuloarjih).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mkonci ::
PRITOŽBA!!!
POZOR!!!
Mimoskrbi od Mimovrste je morda uporabna za male aparatke, NIKAKOR poudarjam NIKAKOR pa ne za pralni stroj/pomivalni stroj in vso opremo, ki ni premična!!!
Mene so gladkorečeno pošteno nategnili in sigurno ne prvi ne zadnji.
2011 sem kupil pralni in pomivalni stroj. Imel sem dva ponudnika GA in Mimovrste, izbral sem slednje, ker so bili cenejši.
S promoviranjem Mimoskrbi, kot so to takrat prodajali kot podaljšanje garancije iz 2 na 5 let. Seveda sem plačal 50€ po opremi, če mi s tem podaljšajo garancijo za dodatna 3 leta. NAPAKA!!!
2014, pred 14 dnevi se je pralnemu stroju zmešalo. Se spomnem u super da sem skenil Mimoskrbi, sedaj sem "brez" skrbi.
Kličem na center za pomoč strankam omenjenega ponudnika, po mojem opisu napake pravijo, "pokličite uradnega serviserja pa bomo vse uredili". O super sem si mislil... Pogledam kateri mi je najbližje, ga pokličem in naslednji dan mi popravi pralni stroj, jaz vesel.
Prejšnji teden me kliče serviser, da še ni dobil naročilnice od Mimoskrbi. Ok pravim, bom poklical nazaj in jim sporočil, da naj kontaktirajo serviserja, ker se mi ne javijo po 10-15min čakanja jim napišem mail.
Sledi šok in po eni strani neželjeno a v večini primerov realno presenečenje, kjer ugotoviš, da te do tega trenutka spoštovana in korektna firma NATEGNE in ni nič boljša od drugih!
Kar na enkrat pravijo, da bi se moral zglasiti pri njih, da bi odprli dokument... Ker tega nisem storil ne bodo povrnili ničesar (ITAK, tepec uporabnik, kaj pa ne bereš malega texta...). Na to, da bi se moral zglasiti pri njih me ob mojem prvem klicu nikoli niso opozorili, lahko bi bili vsaj tako fer, vendar niso.
Škoda vendar tak odnos do strank je nesprejemljiv sploh ker promovirajo "kao podaljšanje garancije za x let" potem pa ugotoviš, da ta velja le če ti aparat pade na tla, se zruši vesolje, ga zadane strela, odnese voda.... totalno neuporabne zadeve za velike naprave, ker imamo itak vsi hiše/stanovanja zavarovana!!!
MOJ NAUK:
1. predno kaj kupite se o tem res dobro pozanimajte in preverite na spletu s kakšno firmo imate opravka (tudi če je dobra ne pomeni, da ni možnosti da vas N........)
2. ne kupujte "kao" garancij v zadnjem hipu, ker bodo te seveda na prvi pogled izgledale vredne zlata, ko pa se kaj zgodi ugotovite so vam prodali drek za veliko denarja
3. jaz ne kupujem več v zgoraj omenjeni spletni trgovini, sej je konkurence še dost in bodo veseli vsakega nakupa
želim vam več sreče!
POZOR!!!
Mimoskrbi od Mimovrste je morda uporabna za male aparatke, NIKAKOR poudarjam NIKAKOR pa ne za pralni stroj/pomivalni stroj in vso opremo, ki ni premična!!!
Mene so gladkorečeno pošteno nategnili in sigurno ne prvi ne zadnji.
2011 sem kupil pralni in pomivalni stroj. Imel sem dva ponudnika GA in Mimovrste, izbral sem slednje, ker so bili cenejši.
S promoviranjem Mimoskrbi, kot so to takrat prodajali kot podaljšanje garancije iz 2 na 5 let. Seveda sem plačal 50€ po opremi, če mi s tem podaljšajo garancijo za dodatna 3 leta. NAPAKA!!!
2014, pred 14 dnevi se je pralnemu stroju zmešalo. Se spomnem u super da sem skenil Mimoskrbi, sedaj sem "brez" skrbi.
Kličem na center za pomoč strankam omenjenega ponudnika, po mojem opisu napake pravijo, "pokličite uradnega serviserja pa bomo vse uredili". O super sem si mislil... Pogledam kateri mi je najbližje, ga pokličem in naslednji dan mi popravi pralni stroj, jaz vesel.
Prejšnji teden me kliče serviser, da še ni dobil naročilnice od Mimoskrbi. Ok pravim, bom poklical nazaj in jim sporočil, da naj kontaktirajo serviserja, ker se mi ne javijo po 10-15min čakanja jim napišem mail.
Sledi šok in po eni strani neželjeno a v večini primerov realno presenečenje, kjer ugotoviš, da te do tega trenutka spoštovana in korektna firma NATEGNE in ni nič boljša od drugih!
Kar na enkrat pravijo, da bi se moral zglasiti pri njih, da bi odprli dokument... Ker tega nisem storil ne bodo povrnili ničesar (ITAK, tepec uporabnik, kaj pa ne bereš malega texta...). Na to, da bi se moral zglasiti pri njih me ob mojem prvem klicu nikoli niso opozorili, lahko bi bili vsaj tako fer, vendar niso.
Škoda vendar tak odnos do strank je nesprejemljiv sploh ker promovirajo "kao podaljšanje garancije za x let" potem pa ugotoviš, da ta velja le če ti aparat pade na tla, se zruši vesolje, ga zadane strela, odnese voda.... totalno neuporabne zadeve za velike naprave, ker imamo itak vsi hiše/stanovanja zavarovana!!!
MOJ NAUK:
1. predno kaj kupite se o tem res dobro pozanimajte in preverite na spletu s kakšno firmo imate opravka (tudi če je dobra ne pomeni, da ni možnosti da vas N........)
2. ne kupujte "kao" garancij v zadnjem hipu, ker bodo te seveda na prvi pogled izgledale vredne zlata, ko pa se kaj zgodi ugotovite so vam prodali drek za veliko denarja
3. jaz ne kupujem več v zgoraj omenjeni spletni trgovini, sej je konkurence še dost in bodo veseli vsakega nakupa
želim vam več sreče!
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
solatko ::
Preden sklenete kakršenkoli zavarovalni posel, si vedno preberite določila drobnega tiska (sam vedno nosim s seboj lečo, ki ta drobni tisk dobro poveča in postane normalen). Prodajalci tega imajo od vsake nategnjene stranke provizijo in zato veliko več obljubijo, kot so potem sposobni storiti.
Etika in morala sta v našem trgovstvu nezaželjeni kategoriji, na prvem mestu je profit in še enkrat profit, tudi s fiktivnimi posli.
Pri večini zavarovalnic ni nič bolje.
Etika in morala sta v našem trgovstvu nezaželjeni kategoriji, na prvem mestu je profit in še enkrat profit, tudi s fiktivnimi posli.
Pri večini zavarovalnic ni nič bolje.
Delo krepa človeka
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ddhdd ::
Kakšne imate izkušnje s mylemon.at? Glede na to da je njihova celotna stran samo v nemščini, me malo skrbi kako bi urejal stvari v primeru kakšnih težav (obvladajo angleščino?).
Mogoče kdo ve kako je s njihovim načinom dela pri rezervaciji. Kolikor je prevajalnik točno prevedel, če prav razumem, lahko izdelek samo rezerviraš, če pa ga ne prevzameš v roku 5dni, velja kot da odstopaš on rezervacije. Nobenih zajebancij?
Ko sem že tu, bi na hitro pohvalil odzivnost Mlacom.si in Funtech.si. Sem se zanimal za nove modele prenosnikov in čeprav jih še nekaj časa ne nameravajo imeti na voljo, so me pozitivno presenetili s hitrostjo odziva (pisal sem jim zvečer, drug dan pa dobil odgovor)
Mogoče kdo ve kako je s njihovim načinom dela pri rezervaciji. Kolikor je prevajalnik točno prevedel, če prav razumem, lahko izdelek samo rezerviraš, če pa ga ne prevzameš v roku 5dni, velja kot da odstopaš on rezervacije. Nobenih zajebancij?
Ko sem že tu, bi na hitro pohvalil odzivnost Mlacom.si in Funtech.si. Sem se zanimal za nove modele prenosnikov in čeprav jih še nekaj časa ne nameravajo imeti na voljo, so me pozitivno presenetili s hitrostjo odziva (pisal sem jim zvečer, drug dan pa dobil odgovor)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
morii ::
Katere so torej najbolj zanesljive SLO trgovine (po komponentah) pa da ne komplicirajo z orginal racunom (brez ddv, preko s.p.)?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Epialt ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M4T1C ::
http://www.mindfactory.de/
kdo kaj naroča od tukaj? ...kako se vam zdi in zanima me kak je z dostavo, če zna kdo malo boljše nemško, nisem ravno razumel kako deluj način dostave(UPS mislim da je) ampak kako glede teže/pošiljanja v SLO. je lahko kaka komplikacija na meji slučajno???
naročilo bo nad 1000EUR (več se nas je zbralo in bomo skupaj naročili)
hvala za pomoč in info
kdo kaj naroča od tukaj? ...kako se vam zdi in zanima me kak je z dostavo, če zna kdo malo boljše nemško, nisem ravno razumel kako deluj način dostave(UPS mislim da je) ampak kako glede teže/pošiljanja v SLO. je lahko kaka komplikacija na meji slučajno???
naročilo bo nad 1000EUR (več se nas je zbralo in bomo skupaj naročili)
hvala za pomoč in info
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: M4T1C ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Enron x86 ::
@M4T1C, jaz sem od tam naročil po komponentah in je prinesel kar poštar.
Poštnino za ohišje ti računajo posebej (torej plačaš 2 x 30 eur), zato morda od tam raje kupi samo komponente, ohišje pa pri nas ali v kakšni drugi trgovini s cenejšo dostavo.
V mojem primeru je bilo malo dlje za počakat, ker je takrat kartica geforce 970 ravno prišla ven. Na mail po navadi odgovorijo v roku pol ure; delajo tudi v soboto (je pa res, da sem pisal v nemščini; ne vem, kako obvladajo angleško). Plačal sem prek obrazca za plačilo v tujino; računali pa so nemški davek, torej 19 %.
Lp
Poštnino za ohišje ti računajo posebej (torej plačaš 2 x 30 eur), zato morda od tam raje kupi samo komponente, ohišje pa pri nas ali v kakšni drugi trgovini s cenejšo dostavo.
V mojem primeru je bilo malo dlje za počakat, ker je takrat kartica geforce 970 ravno prišla ven. Na mail po navadi odgovorijo v roku pol ure; delajo tudi v soboto (je pa res, da sem pisal v nemščini; ne vem, kako obvladajo angleško). Plačal sem prek obrazca za plačilo v tujino; računali pa so nemški davek, torej 19 %.
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
FlyingBee ::
Pohvala Mlacomu, ker so se preselili iz ne preveč posrečene lokacije na Drenikovi v BTC ... dobra konkurenca Comshop-u in BigBangu. Upam le, da ne bodo podražili artikle.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Pohvala Mlacomu, ker so se preselili iz ne preveč posrečene lokacije na Drenikovi v BTC ... dobra konkurenca Comshop-u in BigBangu. Upam le, da ne bodo podražili artikle.
Lahko bi imeli otvoritveno razprodajo in 20% off oz. neko finto v smislu dan brez davka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
FlyingBee ::
ja, ampak vseeno, grem precej večkrat v BTC kot mimo Drenikove, tako da je win win, vsekakor pa funtechu komaj konkurira, da ne omenjam tujih spletnih trgovin
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mitkos ::
Se je kdo pri mlacomu že kdaj zmenil za kakšen popust pri večji ceni (cca. 2,5-3k) pri plačilu z gotovino. Vsaj ene 5% bi pričakoval če ne kr 10% :).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Snegec ::
Se je kdo pri mlacomu že kdaj zmenil za kakšen popust pri večji ceni (cca. 2,5-3k) pri plačilu z gotovino. Vsaj ene 5% bi pričakoval če ne kr 10% :).
Nisem siguren, vendar predvidevam, da nisi nič drugačen od ostalih strank, da bi ti prodajalec lahko dal takšen popust na izdelke. Konec koncev, smo v dobi potrošništva in ne-lojalne konkurence, kjer so velike marže zgolj sanje vsakega zaposlenega v računalništvu (ne govorimo o eksotiki). Dandanes je tudi doba zavajanja kupcev na prefinjen način.
Vprašaj.
Vedi pa en osnovni račun. Če ima trgovina na povprečen izdelek 2-10% RVC-ja* (če je spletna, zna biti 2-6%), jim je pravzaprav vseeno - kakšno plačilno sredstvo izbereš - dokler ne zahtevaš popusta, ki bi se napajalo iz njihovih procentov.
*RVC - razlika v ceni (marža, razlika med nabavno in prodajno ceno, brez davka)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nofaith ::
Dober dan
Imam vprašanje. Je ta trgovina legitimna in če ima že kakšno izkušnjo z njo in če bi blo kej problemov s carino ipd. https://si.chatandvision.com .
Sicer se ogrevam za nakup Leap motion-a in je ta trgovina navedena kot wordwide option. https://www.leapmotion.com/where-to-buy .
Kakšna so vaša mnenja bi bilo bolje kupiti od njih? ker 20 € je kar velika razlika. Na offical strani je 89.99€ in sicer je od 1-31 decembra zastonj poštnina, na chatandvision.com pa je 70€ (za stroške poštnine nič ne piše)
Hvala za mnenja in izkušnje
Imam vprašanje. Je ta trgovina legitimna in če ima že kakšno izkušnjo z njo in če bi blo kej problemov s carino ipd. https://si.chatandvision.com .
Sicer se ogrevam za nakup Leap motion-a in je ta trgovina navedena kot wordwide option. https://www.leapmotion.com/where-to-buy .
Kakšna so vaša mnenja bi bilo bolje kupiti od njih? ker 20 € je kar velika razlika. Na offical strani je 89.99€ in sicer je od 1-31 decembra zastonj poštnina, na chatandvision.com pa je 70€ (za stroške poštnine nič ne piše)
Hvala za mnenja in izkušnje
V prostem in neprostem času tehnološki entuziast.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
M-XXXX ::
Včeraj sem končno dobil nazaj grafično katero sem poslal v servis Mlacomu.
Rabili so cca 70dni!!! za vračilo. Vmes mi je bilo obljubljeno vračilo denarja, potem celo grožnje, kompliciranje, zavlačevanje, zahtevanje podatkov do katerih niti približno niso upravičeni itd...
Mene vem, da so izgubili kot stranko...
Rabili so cca 70dni!!! za vračilo. Vmes mi je bilo obljubljeno vračilo denarja, potem celo grožnje, kompliciranje, zavlačevanje, zahtevanje podatkov do katerih niti približno niso upravičeni itd...
Mene vem, da so izgubili kot stranko...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
stiper7 ::
Dobil ohišje od Mimovrst. Odprl paket, ohišje polomljeno(odlomljena zgornja stranica ohišja). Vrnil nazaj, čakam da me pokličejo in rečejo da sem ga polomil sam.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
knesz ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Machete ::
Sicer nič posebnega, ampak prodajalec v BigBangu me je malce presenetil oz. razočaral, ko je na vprašanje ali slušalke rabijo svoj BT oddajnik ali je ok če ga ima matična plošča (stacionarnega PCja) debelo gledal, češ da BT za matične, če ni prenosnik, sploh ne obstaja, če že pa verjetno na najdražjih modelih itd..
Hehe. Sem mu razložil da ni nič posebnega če ima MB BT. Sam ga imam na čisto srednjem razredu Asus plate, stare že kar nekaj let :)
Hehe. Sem mu razložil da ni nič posebnega če ima MB BT. Sam ga imam na čisto srednjem razredu Asus plate, stare že kar nekaj let :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
FlyingBee ::
pa USB Bluetooth ključki so tudi že 10 let za 5 eur
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Za tiste stare pa uporabiš driverje od windows xp (če jih windows8 že ne najde sam). Če paše bitnost, tut drajver ponavad dela.
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
me je malce presenetil oz. razočaral, ko je na vprašanje ali slušalke rabijo svoj BT oddajnik ali je ok če ga ima matična plošča (stacionarnega PCja) debelo gledal, češ da BT za matične, če ni prenosnik, sploh ne obstaja, če že pa verjetno na najdražjih modelih itd..
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Zheegec ::
ne štekam dobro, pa si mu povedal kateri model matične plošče imaš :) ali si predvideval, da bo vedel katero matično imaš :))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23613 (10237) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140714 (80254) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121527 (52868) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33341 (22183) | cholt45 |