Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
solatko ::
Te stvari smo že prediskutiral v drugi temi, v smislu, koliko prodajalci sploh poznajo stvari, ki jih prodajajo, da ne govorimo o zadevah, katerih ne prodajajo pa bi bilo dobro, da bi jih (na primer, kaj ponujajo, kot dodatek drugi računalniški izdelki).
To, da neke stvari mašina ne podpira, je velikokrat odgovor prodajalca, ki zadev ne pozna.
To, da neke stvari mašina ne podpira, je velikokrat odgovor prodajalca, ki zadev ne pozna.
Delo krepa človeka
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Zheegec ::
Ja, samo kako veš, če ima matična plošča BT, če ne veš modela? Machete, si mu povedal, katero matično imaš?
Ker če rečeš, ali bo tale BT slušalka delala z mojo matično ploščo (modela ne poveš), ti nihče ne bo znal odgovoriti...
Ker če rečeš, ali bo tale BT slušalka delala z mojo matično ploščo (modela ne poveš), ti nihče ne bo znal odgovoriti...
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
solatko ::
Zheegec - Če bi se malo pozanimal, bi vedel, da določeni proizvajalci, vgrajujejo na MB tudi BT. Začel je ravno Asrock.
Prodajalec je izjavil, da na desku to ne obstoja.
Prodajalec je izjavil, da na desku to ne obstoja.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Zheegec ::
Ok, izjava, da to ne obstaja je malo smešna, to priznam.
Če pa vprašaš: "ali bo to delalo z mojo matično?", brez da poveš model je pa drugo
Zato me je zanimalo...
In pa ja, vem da določeni proizvajalci to vgrajujejo, to tukaj ni bila debata
Če pa vprašaš: "ali bo to delalo z mojo matično?", brez da poveš model je pa drugo
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
In pa ja, vem da določeni proizvajalci to vgrajujejo, to tukaj ni bila debata
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Če nebi mel BTja na plati po mojem nebi vprašal. Bi lahko prodajalec rekel: "ali imate na plati BT slučajno?" Al pa mu ponudil BT receiver
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
D3m ::
Saj še jaz ne bi vedel. Ker je govora o plati in ali bo BT delal na njej.
|HP EliteBook|R5 6650U|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Hanzo ::
Ravno danes dobil paket od dinokompa.at ( rac.komponente ) Vse zelo na nivoju morm jih pohvalit.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ddhdd ::
Pohvala mylemon.at. Naročil laptop v petek, bil pripravljeno na prevzem v torek. Prevzem tudi brez problemov.
Če kdo išče kaj posebnega, se splača pogledati na geizhals.eu ker mi je poiskalo laptop na mylemon strani, ki ga prek njihovega iskalnika nisem našel.
Če kdo išče kaj posebnega, se splača pogledati na geizhals.eu ker mi je poiskalo laptop na mylemon strani, ki ga prek njihovega iskalnika nisem našel.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Seljak ::
Rad bi pohvalil spletno trgovino Mimovrste. Ker zelo rad kupujem na obroke z Diners kartico ali pa tudi z kešom me ta trgovina zelo privlači,saj je malo spletnih trgovin v katerih lahko kupujem z omenjeno kartico in to še na obroke,poleg tega je sedaj že kar nekaj časa,da ni provizije v nakupu in dejansko plačaš kolikor je znesek. Poleg tega ni omejitve najnižjega zneska za obročno plačevanje,kar nima niti BigBang in podobne trgovine,kjer mora biti najnižji znesek obroka 40€. Pohvalil bi tudi njihovo spletno pomoč in nasvete. Včeraj sem jim napisal mail,danes zjutraj že odgovor. Imel sem tudi menjavo izdelka(garancija) in se je zapletlo pri meni,ker nisem našel računa in garancijskega lista in so mi ga poslali kar preko mail-a. Res,da za določene izdelke plačaš malenkost več kot pri konkurenci,ampak,če sem na koncu zadovoljen z njihovo podporo potem mi ni težko dati par € več
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Seljak ::
Za to provizijo vem. Za vse ostalo kar pa sem napisal pa je menda edina spletna trgovina,ki ponuja tak način obročnega plačevanja brez določenega minimalnega zneska in nekih drugih večjih provizij in spremembo končne cene produkta,če se odločiš za obročno plačevanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Igorchek ::
Če dovolite, "pohvalim" chiptrade.si
Naročil sem tam trdi disk, ki stane le 37 evrov. V 5 dneh ga nisem dobil in sem se odločil, da prikličem naročilo, ker ta disk nujno rabim.
Poslal sem sporočilo:
Pozdravljeni,
naročil sem trdi disk v soboto, kljub temu, da se piše, da je disk na zalogi, še nisem nič dobil. Rad bi preklical tole naročilo.
Hvala in lep pozdrav,
Igor
> Št. naročila: 995
> Datum naročila: 17/01/2015
> Status naročila je bil spremenjen v:
> V procesu
> Vprašanje v zvezi z naročilom, lahko posredujete z odgovorom na ta sporočilo.
--
LP,
Igor
Nato pa sem dobil uradni odgovor:
Gospod Igor, disk je šel prav danes popoldne na pot do vas!
Kako pa mislite kar preklicat naročilo?, saj vendar imate obligacijsko razmerje...preklic pa je možen v dveh dneh kot piše v navodilih...kaj si jih niste prebrali?
Sicer se boste nasmejali, da vam nič ne moremo, vendar je škoda da ste nas zavedli, ker imamo potem s tem samo stroške!
Pa še nekaj, kaj mislite, da imamo samo vas v delu? To je kar se tiče zaloge...
Upam, da ga boste sprejeli, ker kot sem rekel je na poti. Bom pa moral preklicati jutri na pošto, da ga vrnejo. Prednost pa imajo samo oni, kateri plačajo, vi pa to NISTE!
Če pa ne, pa bomo pač naredili kaj pametnega tudi mi proti kupcem kot ste vi!
Lep pozdrav / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen
---------- dipl. ekon.
Web administracija / CEO
Ta trgovina sodeluje v največjem slovenskem raziskovalnem projektu Spletni Trgovec Leta 2014. Zanimivo, ane? :)
Naročil sem tam trdi disk, ki stane le 37 evrov. V 5 dneh ga nisem dobil in sem se odločil, da prikličem naročilo, ker ta disk nujno rabim.
Poslal sem sporočilo:
Pozdravljeni,
naročil sem trdi disk v soboto, kljub temu, da se piše, da je disk na zalogi, še nisem nič dobil. Rad bi preklical tole naročilo.
Hvala in lep pozdrav,
Igor
> Št. naročila: 995
> Datum naročila: 17/01/2015
> Status naročila je bil spremenjen v:
> V procesu
> Vprašanje v zvezi z naročilom, lahko posredujete z odgovorom na ta sporočilo.
--
LP,
Igor
Nato pa sem dobil uradni odgovor:
Gospod Igor, disk je šel prav danes popoldne na pot do vas!
Kako pa mislite kar preklicat naročilo?, saj vendar imate obligacijsko razmerje...preklic pa je možen v dveh dneh kot piše v navodilih...kaj si jih niste prebrali?
Sicer se boste nasmejali, da vam nič ne moremo, vendar je škoda da ste nas zavedli, ker imamo potem s tem samo stroške!
Pa še nekaj, kaj mislite, da imamo samo vas v delu? To je kar se tiče zaloge...
Upam, da ga boste sprejeli, ker kot sem rekel je na poti. Bom pa moral preklicati jutri na pošto, da ga vrnejo. Prednost pa imajo samo oni, kateri plačajo, vi pa to NISTE!
Če pa ne, pa bomo pač naredili kaj pametnega tudi mi proti kupcem kot ste vi!
Lep pozdrav / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen
---------- dipl. ekon.
Web administracija / CEO
Ta trgovina sodeluje v največjem slovenskem raziskovalnem projektu Spletni Trgovec Leta 2014. Zanimivo, ane? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Igorchek ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
ok, če imajo pa takle odnos do strank, potem gre pa tole na shitlisto, tko kot recimo agt..
#brezpodpisa
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
opeter ::
Ja, kaj pa se zaj*bavaš s trgovino.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Kako pa mislite kar preklicat naročilo?, saj vendar imate obligacijsko razmerje...preklic pa je možen v dveh dneh kot piše v navodilih...
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Igorchek ::
Ta gospod mi celo z gospodarsko zbornico (!?) in policijo grozi, ker mu napisal, da bom njegov odgovor objavil...
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Dr_M ::
Sicer pa tole tudi veliko pove o kupcih.
Mene bi bilo sram kaj takega objavit.
Mene bi bilo sram kaj takega objavit.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Igorchek ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
estons ::
gddr85: če pogledaš datume, je razvidno, da je naročil prejšnjo soboto, torej 10 dni nazaj. Vmes je bil en delovni teden.
Pa tudi, če bi ga naročil sredi vikenda in potem že takoj ponedeljek zjutraj poslal mail, še vedno nič ne opraviči takega odgovora trgovine. A avtor maila je tudi lastnik trgovine? (piše mu v podpisu "CEO")
Obup.
Pa tudi, če bi ga naročil sredi vikenda in potem že takoj ponedeljek zjutraj poslal mail, še vedno nič ne opraviči takega odgovora trgovine. A avtor maila je tudi lastnik trgovine? (piše mu v podpisu "CEO")
Obup.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
solatko ::
Ne glede na trgovino, bi morala zaloga, najpozneje bit poslana naslednji dan. Problem je, ker večina internetnih trgovni manipulira s stanjem zaloge. Ne ažurirajo ali pa namerno kažejo komponente v zalogi, v resnici pa dobavljajo od drugih, kar pa se lahko zatakne in je mimogrede teden okoli, roba pa še ni poslana.
Maili teke oblike pa kažejo na ignoranco in podcenjevanje strank. Če se nebi našlo veliko cepcev, ki kljub vsemu kupujejo v takih trgovinah, bi s takim odnosom, trgovina šla cugrunt v parih tednih, tako pa razni AGT-ji in podobno, veselo poslujejo dalje.
Maili teke oblike pa kažejo na ignoranco in podcenjevanje strank. Če se nebi našlo veliko cepcev, ki kljub vsemu kupujejo v takih trgovinah, bi s takim odnosom, trgovina šla cugrunt v parih tednih, tako pa razni AGT-ji in podobno, veselo poslujejo dalje.
Delo krepa človeka
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Prednost pa imajo samo oni, kateri plačajo, vi pa to NISTE!
Če pa ne, pa bomo pač naredili kaj pametnega tudi mi proti kupcem kot ste vi!
in
Ta trgovina sodeluje v največjem slovenskem raziskovalnem projektu Spletni Trgovec Leta 2014. Zanimivo, ane? :)
Odnos, odnos... Ker smo mi slovenci lahk delamo kaj hočemo po firmah in štacunah aneda.
To je za kak 24kur, ali slonovice, kot zanalašč ali kak FB :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
erex ::
Ena slaba izkušna z Mullerjom, ubistvu njihovim servisom konzolko. Zavrnil garancijo, ker naj bi bila moja napak da je Wii U bricknu. In sicer zato ker more biti wii u po posodobitvi še 48h priklopljen na štrom, ker se nakatere posodobitve izvajajo v ozadju? Kar neki pač. Predlagal so menjavo os plošče. Seveda se nisem strinjal s tem, sploh pa ne na lastne stroške. Long story short na koncu sem na lastne stroške poslal na uradni servis v Nemčijo, kjer so naložil na novo sistem in vse spet deluje. In celo vse kar sem imel gor jim je uspelo ohranit.
Tako da dokler majo takele čunga lunga "servis" za katerega nintendo sploh ne ve da obstaja, ne priporočam nakupovanje konzol v mullerju!
Tako da dokler majo takele čunga lunga "servis" za katerega nintendo sploh ne ve da obstaja, ne priporočam nakupovanje konzol v mullerju!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
To uveljavljanje garancij je predvsem odvisno na koga naletiš tisti dan
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MStrix ::
Enako velja za Chiptrade, moja izkušnja z njimi čisto OK. Vse dobil v roku in bil prijazno obravnavan.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mitja73 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
solatko ::
Reševanje reklamacij je vedno odvisno od politike firme. Dobre, rešujejo to, v prid kupca, slabe v prid firme. Zato pa imamo forume, da tiste slabe grajamo, dobre pa pohvalimo.
Seveda je vedno pohval manj, kot kritik, kar sem nemalokrat slišal osebno, ko sem pohvalil kakšno storitev.
Vedno je bilo rahlo začudenje s strani referenta - ko gre kaj narobe, telefon skoraj pregori, ko je dobro, se oglasijo le redki.
Danes veliko pomagajo ravno forumi, saj v trgovini, kjer se po navadi delajo francoze, ob reklamaciji, vse uredijo zelo hitro, ko jim omeniš nekaj forumov in kaj misliš napisat o dotični firmi.
Tako HN, kot BigB, Merkur....., so bili v momentu zraven vodje oddelkov in problem je bil v nekaj minutah rešen v korist kupca (včasih so šli celo v minus).
Pri dobrih trgovinah, problemov z reklamacijami sploh ni, zato jih je pošteno, na teh istih forumih, pohvalit.
Seveda je vedno pohval manj, kot kritik, kar sem nemalokrat slišal osebno, ko sem pohvalil kakšno storitev.
Vedno je bilo rahlo začudenje s strani referenta - ko gre kaj narobe, telefon skoraj pregori, ko je dobro, se oglasijo le redki.
Danes veliko pomagajo ravno forumi, saj v trgovini, kjer se po navadi delajo francoze, ob reklamaciji, vse uredijo zelo hitro, ko jim omeniš nekaj forumov in kaj misliš napisat o dotični firmi.
Tako HN, kot BigB, Merkur....., so bili v momentu zraven vodje oddelkov in problem je bil v nekaj minutah rešen v korist kupca (včasih so šli celo v minus).
Pri dobrih trgovinah, problemov z reklamacijami sploh ni, zato jih je pošteno, na teh istih forumih, pohvalit.
Delo krepa človeka
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
solatko ::
Za trgovino zadovoljstvo, za bodočega kupca dober napotek.
Jaz po forumih iščem predvsem pohvale, kadar se odločam za kak večji nakup, v trgovine s samimi grajami, sploh ne stopim.
Jaz po forumih iščem predvsem pohvale, kadar se odločam za kak večji nakup, v trgovine s samimi grajami, sploh ne stopim.
Delo krepa človeka
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Roxij ::
Pozdravljeni!
Zanima me sledeče! Kupujem računalnik preko nemške strani http://www.edv-direkt24.de/. Ker strani ne poznam (predvidevam d aje tudi vi ne), sem malo skeptičen glede naročila, zato se obračam na vas za kakšen nasvet. Na omenjeno stran se sploh nisem prijavil, ampak sem za informacije o računalniku, pošiljanju in ostalih stvareh kontaktiral njihov costumer service, preko emaila. Ker je znesek kar visok, plačilo preko Vise odpade. Gospod mi je razložil da lahko plačam z nakazilom denarja na njihov račun. Ljubše bi mi bilo sveda plačilo ob prevzemu. Skratka, poslal mi je vse podatke o podjetju in nekakšen predračun. Vsi njegovi odgovori so bili seveda v nemščini, tudi predračun.
Zadni email se glasi takole:
Dear Sirs, Thanks for the order with us. Below is the order confirmation from us.
The bank account number and the purpose is as follows.
Transfers within Germany:
TSC-Systems GmbH
HypoVereinsbank Tirschenreuth
Bank Code: 753 200 75
Account number: 144 085 50
Usage: MGX72 Dragan
For transfers from abroad here nor international data:
BIC: HYVEDEMM454
IBAN: DE68753200750014408550
Once payment is received, you will receive a confirmation email.
Also, you will be informed once the device via DHL leaves our warehouse to you.
Thank you for your trust. For questions, I am always happy to help.
Nato je priložen PDF predračun na katerem so moji podatki in podatki o izdelku. Cena je le ena (skupni znesek shippinga in računalnika), namesto dveh (posebaj shipping in posebaj računalnik)- da je razvidno kaj točno se plača.
To je to, prvič naročam na tak način (predračun) in za tako velik denar, zato me zanima vaše mnejne, če je v mojem primeru vse kot mora biti. Hvala vnaprej za pomoč. Lp
Zanima me sledeče! Kupujem računalnik preko nemške strani http://www.edv-direkt24.de/. Ker strani ne poznam (predvidevam d aje tudi vi ne), sem malo skeptičen glede naročila, zato se obračam na vas za kakšen nasvet. Na omenjeno stran se sploh nisem prijavil, ampak sem za informacije o računalniku, pošiljanju in ostalih stvareh kontaktiral njihov costumer service, preko emaila. Ker je znesek kar visok, plačilo preko Vise odpade. Gospod mi je razložil da lahko plačam z nakazilom denarja na njihov račun. Ljubše bi mi bilo sveda plačilo ob prevzemu. Skratka, poslal mi je vse podatke o podjetju in nekakšen predračun. Vsi njegovi odgovori so bili seveda v nemščini, tudi predračun.
Zadni email se glasi takole:
Dear Sirs, Thanks for the order with us. Below is the order confirmation from us.
The bank account number and the purpose is as follows.
Transfers within Germany:
TSC-Systems GmbH
HypoVereinsbank Tirschenreuth
Bank Code: 753 200 75
Account number: 144 085 50
Usage: MGX72 Dragan
For transfers from abroad here nor international data:
BIC: HYVEDEMM454
IBAN: DE68753200750014408550
Once payment is received, you will receive a confirmation email.
Also, you will be informed once the device via DHL leaves our warehouse to you.
Thank you for your trust. For questions, I am always happy to help.
Nato je priložen PDF predračun na katerem so moji podatki in podatki o izdelku. Cena je le ena (skupni znesek shippinga in računalnika), namesto dveh (posebaj shipping in posebaj računalnik)- da je razvidno kaj točno se plača.
To je to, prvič naročam na tak način (predračun) in za tako velik denar, zato me zanima vaše mnejne, če je v mojem primeru vse kot mora biti. Hvala vnaprej za pomoč. Lp
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
denis9 ::
ker računalnik kupuješ ? Pomojem bi blo bolš če naročiš iz hardwareversand.de al pa computeruniverse ker majo verjetneje cenej ker ko sem tule pogledo ssd-je stane Crucial M500 SSD 240GB 150€ pri hardwareversand pa 99€
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Roxij ::
Kot vidim je opcija tudi PayPal. Ampak ga ne štekam še čist, ga nism še nikol uporabljal. Kako to poteka, nardim si account nato si na račun nakažem neko vsoto in z njo lahko na varen način kupim kar želim. Moram malo pogooglat :)
denis9 - hvala za predlog, vendar je na predlaganih straneh isti računalnik 65eur dražji + še stroški poštnine (vendar za razliko od moje strani ti dve izgledata dosti bolj verodostojni). Sicer teh 80eur ni nek strošek, vendar sem si že tako povečal budget za nekih 200eur, tako da ga ne želim večati še naprej. Sem pa isti računalnik našel v Sloveniji, vendar moram dobiti kakega kolega ki bi mi ga vzel na firmo. Prišparal bi pa 20eur napram naročilu preko moje omenjene nemške strani.
denis9 - hvala za predlog, vendar je na predlaganih straneh isti računalnik 65eur dražji + še stroški poštnine (vendar za razliko od moje strani ti dve izgledata dosti bolj verodostojni). Sicer teh 80eur ni nek strošek, vendar sem si že tako povečal budget za nekih 200eur, tako da ga ne želim večati še naprej. Sem pa isti računalnik našel v Sloveniji, vendar moram dobiti kakega kolega ki bi mi ga vzel na firmo. Prišparal bi pa 20eur napram naročilu preko moje omenjene nemške strani.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
winchester ::
Opozarjam na NEUČINKOVITOST in NERESNOST trgovine AGT. 16 dni je mimo odkar sem naročil prokleti hladilnik za procesor corsair h60-Lep pozdrav
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
winchester je izjavil:
Opozarjam na NEUČINKOVITOST in NERESNOST trgovine AGT. 16 dni je mimo odkar sem naročil prokleti hladilnik za procesor corsair h60-Lep pozdrav
očitno si sfalil to..
AGT Računalniki, AGT Trgovina
#brezpodpisa
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
AapocalypseE ::
S Chipshitom imam tudi jaz slabe izkušnje.
Sem leta 2004 nesel GeForce Ti 4200 k njim na popravilo. Sem pustil telefonsko, da me pokličejo, ko bo popravljena.
Še do sedaj me niso poklicali...![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Smešno, ampak žalostno tudi.
Za Mimovrste in Mlacom pa lahko rečem samo 1A!
Sem leta 2004 nesel GeForce Ti 4200 k njim na popravilo. Sem pustil telefonsko, da me pokličejo, ko bo popravljena.
Še do sedaj me niso poklicali...
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Smešno, ampak žalostno tudi.
Za Mimovrste in Mlacom pa lahko rečem samo 1A!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Saso_C ::
KSZ. Danes sem malo preklical Ljubljano za en 2,5" SATA disk. Ne morem verjeti. Niti eden jih ni imel na zalogi. Komportal, Enaa, Hermes Nova, Bigbang, Comshop, Nakupovanje, Topsloutions, ... 0. Dobro, meni se ne mudi, ampak, če je nuja, kje ga dobiš takoj?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
huelz ::
Pri spletnih trgovinah, kjer nimajo zaloge in narocajo sproti, nikjer.
Mogoce kak Tech Trade Center (za hotelom Lev).
Mogoce kak Tech Trade Center (za hotelom Lev).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
McClane ::
Poglej še kak LeClerc, ponavadi ima kaj takega na zalogi.
Drugače pa je res, če nekaj nujno potrebuješ, fizičnih zalog v trgovinah ni. Zadnjič sem šel malo čez Big Bang in je taka žalost da glava boli. Pol tone routerjev pa nekaj tipkovnic in mišk. Čista žalost.
Drugače pa je res, če nekaj nujno potrebuješ, fizičnih zalog v trgovinah ni. Zadnjič sem šel malo čez Big Bang in je taka žalost da glava boli. Pol tone routerjev pa nekaj tipkovnic in mišk. Čista žalost.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar.gif)
Zheegec ::
KSZ. Danes sem malo preklical Ljubljano za en 2,5" SATA disk. Ne morem verjeti. Niti eden jih ni imel na zalogi. Komportal, Enaa, Hermes Nova, Bigbang, Comshop, Nakupovanje, Topsloutions, ... 0. Dobro, meni se ne mudi, ampak, če je nuja, kje ga dobiš takoj?
Mlacom pa Bigbang imata sigurno zalogo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mitja73 ::
KSZ. Danes sem malo preklical Ljubljano za en 2,5" SATA disk. Ne morem verjeti. Niti eden jih ni imel na zalogi. Komportal, Enaa, Hermes Nova, Bigbang, Comshop, Nakupovanje, Topsloutions, ... 0. Dobro, meni se ne mudi, ampak, če je nuja, kje ga dobiš takoj?
Spletne nimajo zaloge in je nikoli ne bodo imele, ne naše in ne nemške. Ce narocis samo 1 izdelek oni sploh ne vidijo tega diska ker se poslje k tebi direktno od distributerja.
Vecje trgovine pa imajo zalogo, leclerc npr, sicer par % drazje a zaloga stane.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
iME ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Janac ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23613 (10237) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140725 (80265) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121530 (52871) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33344 (22186) | cholt45 |