» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
33 / 78
»»

kmetek ::

energetik: a ni bolje garancija na pc, kot pa komponente, boš sam ugotavljal, kaj je shodilo in nesel na servis, ter potem dobil račun za neupravičeno reklamacijo?

Leks ::

@kmetek
Se delno strinjam s tabo, ampak samo za tisti del populacije, ki kupuje že vnaprej sestavljeno mašino, kar pomeni,
da jim znanje ne dopušča, da bi si sami sestavili računalnik. Za te ljudi je primerna garancija na celotno mašino.

Če si pa že v osnovi sam sestaviš komp, sem prepričan, da boš ob morebitni okvari potreboval zgolj nekaj minut, da uvidiš
katera komponenta ne deluje. Tu pa pride prav garancija na komponente, saj ima dosti komponent več kot 2 leti garancije,
kolikor se v navadi daje na celoten računalnik.

Snegec ::

Nekateri imajo na sestavljene računalnike 3 leta garancije ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

kmetek ::

procesor in disk imata v osnovi 3 leta (black wd baje 5 let),
rami odvisno, nekje 2-3 maš tudi po 10 let
dvd pekač 1 do 2 leti, to je itak vedno manj popularno.
matične 1 do 2 leti, katere so 3 ?

za laike = sestavljena mašina, za semi profije in profije po komponentah.

bluefish ::

Tisto z nalepkami na kištah že zdavnaj ne velja več. Če pa se kaka trgovina še obeša na to, pa obstajajo magične besede in cifre.

kmetek ::

Ki so?

Steinkauz ::

A je kdo že kupoval v http://www.notebook-king.si/ ?
Kakšne so izkušnje?
K cene ma kr kul...

solatko ::

Tržna inšpekcija - lahko izgubiš garancijo na sestavo mašine, ne pa tudi na komponente.

subby ::

kaj ne, nalepke še kako veljajo
ti kupiš računalnik kot celoto in garancija se na to šteje
če imajo komponente različne garancije, se to šteje za prodajalca pri uvozniku, medtem ko je za kupca garancija pač takšna kakršno je dobil pri prodajalcu
sicer pa imajo nekatere komponente krajšo garancijo, kot pa sestavljen računalnik... torej v primeru da ima računalnik 3 leta garancije in ena komponenta pa 2 in se le ta pokvari po dveh letih pa pol, ima prodajalec izgubo, ker bo ta moral plačat uvozniku za novo komponento, medtem ko kupec dobil novo komponento zastonj pa četudi je ta že izven proizvajalčeve garancije

Snegec ::

Tržna inšpekcija - lahko izgubiš garancijo na sestavo mašine, ne pa tudi na komponente.


Tržna inšpekcija se lahko na glavo postavi, ko ti prekršiš garancijske pogoje.

Če ti kupiš mašino, ki ima na celoto garancije 24mesecev, prekršiš pogoje garancije (piše na garancijskem listu) in ne-pooblaščeno posegaš v računalnik, ker se ti je pokvarila neka komponenta z 12mesečno garancijo, boš enostavno najebal ti.

Če si ti prekršil garancijske pogoje na celoto, ti jo po nobenem zakonu ali prijavi inšpektoratu prodajalec ni primoran zamenjati, če sama komponenta ni v garanciji.

Tako, da prosim, ne bit pametni ljudje in se it neke mačote in supermene, k misljo, da boš z magično besedo "inšpekcija" dosegel svoje.
Če si v zmoti, ti tudi tožarjenje, časopisna objava in inšpekcija ne pomagata.

Edit: Bom dodal še to, da pri prodajalcih bolj zaleže magična beseda "prosim" + vljudna prijaznost kot pa grožnja z inšpekcijo. Sem z prijaznostjo in lepim vedenjem tudi v primeru, ko sem bil sam v zmoti rešil veliko več, kot pa če bi vpil, grozil in skakal naokoli ko nek retardiran orangutan.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

kmetek ::

Snegec: +1.

solatko ::

Snegec - Se popolnoma strinjam s teboj, vendar nimaš čisto prav, saj je računalnik sestavljen iz več komponent, različnih proizvajalcev, zato izgubiš garancijo na sestavo - delovanje celote, na posamične komponente pa nikakor ne, saj imaš tudi v primeru pretečene garancije (nekateri trgovci nudijo nižjo garancijo od proizvajalčeve) pri trgovcu, možnost poslati izdelek v tovarno in ti upoštevajo svojo garancijo na proizvod, tako da dobiš novega ali popravljenega (osebno primeri z HDD-ji - proizvajalec 3 leta garancije - trgovec 1 leto in so mi zamenjali dve leti star disk, edini strošek je bila poštnina za tja). Kadar lepa beseda ne najde mesta, je še kako uporabna grožnja z inšpekcijo ali salbim glasom v sredstvih javnega obveščanja - to po navadi pomaga šele pri vodji ali šefu - nekateri serviserji so pač preveč pametni. Res pa je tudi to, da pri večjih proizvajalcih (HP, DELL, QOMPAG...), dejansko lahko izgubiš garancijo, ker so v teh proizvodih po navadi sestavni deli z njihovim imenom in proizvajalca težko ugotoviš, vendar tam komplicirajo dosti manj, saj najprej preverijo, če je okvara nastala zaradi nestrokovnega posega in šele nato, garancijo zavrnejo, kadar je tak poseg kriv za okvaro.

Tilen ::

Kako so se prodajalci hitro oglasili :)=
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

bluefish ::

Da, če odtrgaš nalepko ti prodajalec lahko odreče tisto garancijo na celotno sestavo. Kljub vsemu pa še vedno velja garancija na posamezne komponente, pa če se prodajalec razpoči.

Snegec ::

Da, če odtrgaš nalepko ti prodajalec lahko odreče tisto garancijo na celotno sestavo. Kljub vsemu pa še vedno velja garancija na posamezne komponente, pa če se prodajalec razpoči.


Točno tako. In vice versa glede razpočenja kupca :)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

scenic ::

Če si kupil računalnik kot celoto pa recimo še z nalepko in recimo 24 mesečno garancijo se odstranitev le te šteje za nepooblaščen poseg in s tem izguba garancije, čisto enostavno primerjajte TV ali HIFI aparate tudi le ti so sestavljeni iz več "elementov" garncija je na celoto in pri posegu izgubite garancijo to drži in pika.

scenic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: scenic ()

Okapi ::

V resnici ni vse tako preprosto. Če kupiš posamezne komponente, ki jih potem v trgovini sestavijo v računalnik, potem ima res vsaka komponenta svojo garancijo, trgovec pa lahko da še garancijo na ves računalnik. Če odstraniš nalepko, ti ta garancija na računalnik ne velja več, garancije na komponente pa še vedno.

Ampak! Če kupiš sestavljen računalnik, recimo model Dell XY, posamezne komponente v njem morda nimajo daljše garancije kot sestavljen komplet, ker so bile komponente prodane firmi, ki sestavlja računalnike, pod drugačnimi pogoji, kot so v prosti prodaji.

Konkreten primer. WD ima za nek model diska 3 (ali 5) leta garancije. Ampak isti model diska, vgrajen v Tevionov zunanji disk, pa nima 3 leta garancije, ampak samo 2 leti, in to pri Tevionu. Preverjeno, ker mi je po malo več kot 2 letih crknil in sem na WD-jevi spletni strani vtipkal serijsko številko diska in izvedel, da je bil prodan OEM in zanj ne velja WD-jeva garancija.

Take stvari se sicer najpogosteje dogajajo pri prenosnikih, lahko pa tudi pri namiznih računalnikih, zlasti od večjih firm. Tako da je potrebno nekaj previdnosti, da kdo ne bo razočaran (garancijo za računalnik uničiš, ko odpreš škatlo, komponente v njem pa nimajo lastne garancije ali je ta krajša). Načeloma bi moral za vsako komponento imeti garancijski list, kjer točno piše, kakšno garancijo ima.

O.

Snegec ::

Načeloma bi moral za vsako komponento imeti garancijski list, kjer točno piše, kakšno garancijo ima.


Če kupuješ komponente posebej, to drži. Če pa kupuješ neko že sestavljeno celoto, je pa garancijski list in garancija na to sestavljeno celoto in ti nimajo kaj dajati garancijskega lista za vse komponente posebej.

A pri avtu bi moral tudi načeloma dobiti zdraven garancijske liste za volan, sklopko, jermene, mašino, stekla itd?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Okapi ::

Odvisno. Če kupiš kot dodatek ali rezervni del, potem dobiš garancijo tudi za volan (ali recimo športni sedež, da bomo bolj realistični).
Kot rečeno - vse je odvisno od komponent. Če jih kupiš kot v prosti prodaji, in ti potem trgovina sestavi računalnik, moraš dobiti garancijske liste za vsako komponentno posebej. Če kupiš sestavljen računalnik kot računalnik, pa ne, ampak potem tudi ne moreš računati, da bo imel vgrajen disk 5 let garancije in rami recimo 10 let, ali kolikor pač imajo, če to kupiš posebej.

O.

Snegec ::

Tu se ti že odmikaš od teme pogovora Okapi.

Teče tema o nakupu artikla (v tem primeru računalnika) kot celoto. Ne kot rezervni del in ne kot dodatek. Ne derailat threada v svojo smer z nekimi "kaj pa če" različicami.

Če kupiš stvar kot celoto in je garancija na celoto, garancijskega lista za vsako komponento vsebovano v celoti (v 99%) ne boš prejel. End of story.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

kitewing ::

Zakon o varstvu potrošnikov ali obligacijski zakon ne opredeljuje kako je izdelek narejen in bi bila velika neumnost, da bi dobil pri vsakem izdelku za vsako komponento svoj garancijski list.

Če kupiš računalnik kot celoto je to en izdelek in dobiš en garancijski list in če prekršiš garancijske pogoje jo pač izgubiš. (v tem primeru nimaš garancije na komponente)Strgana nalepka izniči garancijo ker je bil izveden nepooblaščen poseg.


Če pa kupiš po komponentah je druga zgodba.

III. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE STVARI

Odgovornost prodajalca in proizvajalca

481. člen

(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.
(2) Ta pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

Okapi ::

Če kupiš računalnik kot celoto je to en izdelek
Večina računalnikov v trgovinah, kot so AGT in podobne, je sestavljenih iz komponent, namenjenih končnemu kupcu, ne OEM, in če ne dobiš garancije za vsako posebej, je to goljufija (vsaj v primeru, kot so recimo diski, ki imajo daljšo garancijo kot računalnik). Z odstranitvijo nalepke na računalniku ti še vedno ostanejo garancije za posamezne komponente.
Računalniki v Hoferju, ali kakšni IBM-i in Dell-i so pa druga zgodba. Tu pa z odstranitvijo nalepke res izgubiš vso garancijo, tudi na komponente (vsaj v večini primerov).

O.

kmetek ::

Torej če razšraufamo TV, DVD player, pralni stroj, hladilnik, mobilni aparat itd...imamo garancijo na komponente? ;)

Ne vidim razlike med sestavljenimi in Hofer računalniki, kje je razlika? Zakaj so oni "druga zgodba" ?

Okapi ::

Ker AGT sestavlja računalnike iz komponent, ki so namenje končnemu kupcu, tebi. Sony pa sestavlja televizorje iz komponent, ki so namenjene OEM, so zato cenejše kot tiste, ki so namenjene končnemu kupcu, in imajo drugačne garancijske pogoje.

Saj sem omenil primer WD diskov. Na njihovi spletni strani vtipkaš serijsko številko, in takoj vidiš, a je bil disk prodan v trgovini, končnemu kupcu, ali pa kot OEM. Enak model, samo druga serijska številka. AGT in podobne štacune v "svoje" računalnike vgrajujejo diske, ki so namenjeni končnim kupcem in imajo 5 let garancije, Tevion (Hofer) pa one druge, ki so namenjeni OEM in nimajo 5 let garancije.

O.

knesz ::

garancijo na cel računalnik in posledično garancijsko nalepko lahko da samo sestavljalec, ki je pridobil ustrezen certifikat za sestavo izdelka (tron, pcx, hp, dell ...), ne sme pa nalepke nalimati vsak garažni sestavljalec.
Če kupec noče sam šraufati, je najboljša rešitev ta, da naroči računalnik po komponentah, ki se mu ga sestavi v trgovini (oz. servisu, če je ta zraven). Tako ima garancijo po komponentah, reklamacijo okvarjenih komponent mu pa rešuje prodajalec.
Vsaka majhna trgovina, ki da nekaj na svoje ime in prakso dobrega poslovanja, bo to naredila in kupec niti ne opazi razlike med garancijo celega računalnika ter garancijo po komponentah.
lp

energetik ::

Pri Funtechu in AGT (verjetno še kje) si sam izbereš komponente in imaš na voljo brezplačno sestavo. Še celo preizkus delovanja kište. Imaš pa kjub temu garancijo na komponente. Po mojm je to še najbolj varianta.
Sicer me ne skrbi, da ne bi znal prav sestaviti komponent, zoprno je edino pri matični in procu. Če se kišta ne postavi, kako veš katera od teh dveh je fuč? Pri dveh ploščicah RAMa preizkusiš eno po eno. Probaš z drugo grafično. Kako pa ugotoviš, ali je fuč plata ali proc?
Mika me kar AGT, če imajo res zastonj 24h test sestavljenih komponent. Kakšne imate kaj izkušnje z njimi?

bluefish ::

Kako pa ugotoviš, ali je fuč plata ali proc?
Procesor je zelo malo verjetno.

Šimpanz ::

Evo odgovor od zveze potrošnikov:

http://www.zps.si/svetovanje-in-zakonod...

solatko ::

Printer - iz tega torej izhaja to, kar sem podal višje, da garancije ne izgubiš, če poseg ni vplival na delovanje naprave - to pri Dell-u striktno ugotavljajo, komplicirajo pa samo kakšni PCX, PC PLUS in podobni. Funtech nalepk ne daje na svoje računalnike.

Šimpanz ::

Ja a boš to dokazoval po sodni poti. Mislim da se ne izplača. V mojem bivšem podjetju smo tudi plombirali računalnike, potem pa ga je en model odprl in šaril po njem (vgrajeval diske menjal grafično kartico). Ko mu je crknila matična plošča in je prinesel računalnik v garancijski servis smo mu letega zavrnili. Šel je tržno inšpekcijo, kjer so mu dali tako pojasnilo.
Garancijski list je neke vrste pogodba med prodajalcem (ali proizvajalcem) ter kupcem, kjer so napisane obveznosti ene in druge strani. V primeru da v garancijskem listu piše da kupec ne sme odpirati računalnika in le to stori potem krši garancijske pogoje in mu servis lahko zavrne garancijsko popravilo. Če se stranka s temi pogoji ne strinja naj ne kupuje tega računalnika ali pa naj zahteva da prodajalec spremeni garancijo.
Če kupec meni da napaka na računalniku ni posledica njegovega posega v računalnik mora to dokazovati na sodišču.
Stranka v našem primeru nikakor ne more dokazati, da mrtva matična plošča ni njegova krivda saj bi lahko vedno trdili da on povzročil kratek stik med vgradnjo VGA kartice ali trdega diska.

gruntfürmich ::

Stranka v našem primeru nikakor ne more dokazati, da mrtva matična plošča ni njegova krivda saj bi lahko vedno trdili da on povzročil kratek stik med vgradnjo VGA kartice ali trdega diska.


sem tudi siguren da tudi velja obratno (sicer bi bile garancije na komponente brezpredmetne): da pa trgovina ne morete dokazati da je okvara vpliv nepooblaščenega šarjenja po kompu. da je tudi uprašanje če ima trgovina vsa pooblastila od vseh proizvajalcev komponent, da se lahko kaj takega dopusti kot je neupoštevanje garancije na komponente ob nekem 'sporazumu' sestavljalca in kupca.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Azrael ::

Pri OEM nimaš kaj z garancijo na komponente.
Nekoč je bil Slo-tech.

Šimpanz ::

Kupec lahko seveda vedno pošlje komponento direktno k proizvajalcu, ki mu jo bo najbrž zamenjal, ampak če bi imel jaz plombiran računalnik ga ne bi odpiral brez dovoljenja servisa.

M-XXXX ::

Če kupec meni da napaka na računalniku ni posledica njegovega posega v računalnik mora to dokazovati na sodišču.

Kolikor vem morate dokazovati to vi (oziroma podjetje). Ravno tukaj na ST je bila ena taka tema, ki je nekdo imel ene probleme z TV kartico (se mi zdi) in je šla zadeva na sodišče. Comshop je moral dokazovati da je napaka stranke, v končni fazi pa je tožbo celo zgubil in moral plačati zajetne €€.

Šimpanz ::

V takih primerih sodišča sodijo na podlagi izvedeniških mnenj. Ne verjamem da bo neka stranka šla v tožbo na sodišču, kjer bo sodba znana čez nekaj let in dajati vsaj 1000 eur za izvedeniško mnenje.
Kot rečeno pa je pretrganje garancijske nalepke pomeni kršitev garancijskih pogojev.
Če potegnem paralelo je to glih tako kot če bi jaz pri novem avtu razstavil motor in ga spet sestavil, potem pa bi pričakoval da mi bodo priznali garancijo.

Okapi ::

Eni očitno še kar ne razumete, da je to odvisno, kako oziroma iz katerih komponent so računalnik sestavili. Ene komponente (namenjene končnim kupcem) imajo svojo ločeno garancijo in je nobena nalepka sestavljavca ne more zmanjšati, ene (namenjene sestavljavcem računalnikov) pa sploh nimajo svoje ločene garancije, ker se štejejo kot del računalnika.

O.

Dr_M ::

Samo oni ti ne prodajo te komponente kot retail verzijo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Ted ::

No, sam sem imel naslednjo izkušnjo. Kupil sem rabljeno grafično kartico, ki jo je nekdo dobil v sistemu kupljenem v Comtronu. Zraven mi je dal račun, kartico sem dobil zapakirano v original embalaži. Kartica je začela kazat artefakte, posledično sem jo hotel dati v garancijo v Comtron, kjer sem bil zavrnjen češ da je garancija samo na sistem. Kartica pa je bila v sistemu - enako kartico je Izid d.o.o. uvozil in prodajal končnim kupcem, enako Comtron.
Na koncu sem garancijo uveljavljal pri uvozniku Izid-u - jo vrnil in z doplačilom vzel boljšo.

Da povzamem. Kartica ni bila OEM, bila je retail in Comtron jo je dal v sistem in nanjo ni hotel dati garancije.
Mah...

Okapi ::

Samo oni ti ne prodajo te komponente kot retail verzijo.
Kdo oni? AGT in podobne štacune imajo AFAIK samo retail komponente.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Šimpanz ::

Ted itak da je tako Comtron daje garancijo samo za cel računalnik, komponente pa lahko reklamiraš pri uvozniku ali proizvajalcu.

M-XXXX ::

V takih primerih sodišča sodijo na podlagi izvedeniških mnenj. Ne verjamem da bo neka stranka šla v tožbo na sodišču, kjer bo sodba znana čez nekaj let in dajati vsaj 1000 eur za izvedeniško mnenje.
Kot rečeno pa je pretrganje garancijske nalepke pomeni kršitev garancijskih pogojev.
Če potegnem paralelo je to glih tako kot če bi jaz pri novem avtu razstavil motor in ga spet sestavil, potem pa bi pričakoval da mi bodo priznali garancijo.

Iz principa se da kar veliko stvari izpeljat:D

Pa prosim, da ne primerjaš avta z vgradnjo grafične kartice.

Sam sem že kar nekaj garancij uveljavljal na komponentah, ki so bile iz sistema z nalepko. So mi sicer to trgovci metali pod nos vendar so na koncu vsi popustili, pa ne predvidevam da ne iz usmiljenja, ker je bilo ponekod potrebnega kar nekaj prerekanja. Vem pa, da nebi kupil sestavljenega sistema z omenjeno nalepko pa če zadnja kišta v Sloveniji!

Na srečo obstaja več trgovin, ki so pogruntali, da take neumne omejitve zgolj odvračajo stranke!

Timmah ::

Te garancijske nalepke so le izgovor, da ti poberejo še nekaj extra denarja. Sam sem delal v servisu in vem kako stvar zgleda. Stranka kupi PC čez nekaj časa ugotovi, da bi še extra RAM, stvar prinese v trgovino serviser vgradi RAM, stranki se zaračuna RAM + pol ure dela. Seveda v primeru, ko stranka želi boljšo grafično kartico je vgradnja + instalacija gonilnikov (stranko se ne vpraša, če bi mogoče sama lahko instalirala driverje) je ena ura.
Razumem seveda firme, ki se želijo zavarovati pred idotskimi posegi nekaterih strank v PC. Sam sem doživel, da ko sem prodal nekomu DDR RAM, ki ga je želel, je potem prišel nazaj z PCjem in strašansko temperamentno materjo, češ, da smo sinu prodali nedelujoč RAM. Izkazalo se je, da je poba kupil RAM, ki mu ga je svetoval prijatelj, ker je bil najboljši tisti čas. A na njegovo nesrečo je njegov PC imel samo SDR slote zato je plastiko, ki je ovirala vstavitev DDR v SDR slot enostavno popilil in pričakoval, da bo stvar delovala.
Sam ponavadi kupujem sisteme po komponentah oziroma, če kupim cel sistem ga vzamem tam, kjer garancijskih nalepk ni. Tudi svetujem ljudem, da storijo enako. Ne bom plačeval vsake pol leta, da mi nekdo odpre mašino in jo očisti, prahu ali ko hočem vgradit nekaj kar mi paše. Najbolj me pa jezi, da človeku crkne grafična kartica ali napajalnik, itd., neseš PC na servis in potem mečkajo en mesec, da stvar zamenajo (ugotavljajo, če je res crknila, pošiljajo naokrog in čakajo na zamenjavo za to). Če mi grafična crkne, dam tačas noter zamenjavo, okvarjeno nesem na servis in počakam, da me obvestijo, da je stvar pripravljena za prevzem.
donde esta francesca

R O N I N ::

Ne razumem, zakaj ima nek izdelek pri prodajalcu "samo" 3 leta garancije, če proizvajalec da na ta izdelek 5 let garancije? Kaj stane prodajalca, da pošle izdelek proizvajalcu tudi po dobi 3h let?

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Ne razumem, zakaj ima nek izdelek pri prodajalcu "samo" 3 leta garancije, če proizvajalec, da na ta izdelek 5 let garancije? Kaj stane prodajalca, da pošle izdelek proizvajalcu tudi po dobi 3h let?

V primeru, da se garancija dejansko koristi ima delo, ki ga drugače nebi imel.

McMallar ::

Zakaj samo 3 leta namesto 5? Po treh letih moraš ti kupiti novo, prodajalec pa tvoje reklamira pri proizvajalcu. Tako pridobi brezplačno en kos HW...
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

M-XXXX ::

Zakaj samo 3 leta namesto 5? Po treh letih moraš ti kupiti novo, prodajalec pa tvoje reklamira pri proizvajalcu. Tako pridobi brezplačno en kos HW...

To je pa vaša napaka, da starega dela ne zahtevate nazaj:)

Timmah ::

Ja napaka je, da ljudje še vedno zaupajo, da prodajalci in servisi delujejo v dobro stranke.
donde esta francesca

kitewing ::

Zakaj samo 3 leta namesto 5? Po treh letih moraš ti kupiti novo, prodajalec pa tvoje reklamira pri proizvajalcu. Tako pridobi brezplačno en kos HW...

Za razliko v garancijski dobi je lahko več razlogov:
- prodajalec/distributer v Sloveniji ne kupi direktno pri proizvajalcu ampak je že nekaj preprodajalcev (distibuterjev)vmes
- slovenski distributer kupi s skrajšano garacijsko dobo po nižji ceni
- slovenski distributer kupi brez garancije po znižani ceni
- ...

Šimpanz ::

V moji bivši firmi smo ponavadi dajali garancijo dve leti ne glede če nam je proizvajalec dal npr. 3 leta garancije in sicer zato ker so se izdelki ponavadi vlekli po našem skladišču pa potem pri trgovcu, tako da smo včasih dobivali računalnike ali matične plošče, ki smo jih prodali trgovcem že pred 3 leti oni pa so jih prodali naprej pred pol leta. V takem primeru smo mi morali kriti garancijo zato smo se odločili da si vzamemo "rezervo" pri garanciji.

galu ::

Moram res zelo pohvalit sestavi.si. Majo zlo dobre cene, garancija super, prijaznost 1A, dobavljivost odlična v glavnem nimam kaj slabega rečt za njih..
Račune vedno lepo izdajo, MSN podpira (kar je najbolj kul pri komuniciranju) itd.

Toplo priporočam nakup pri njih!!;)
Tako to gre.
««
33 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
14423081 (9705) Ganon

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562133278 (72818) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786116743 (48084) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531771 (20613) cholt45

Več podobnih tem