» »

F1 - pred sezono 2005

F1 - pred sezono 2005

««
5 / 13
»»

markec_ ::

RIPMORK
Dejstvo pa je da bomo pravo razporeditev moči videli le in samo marca
kaj mislis da so toti treningi nepomembni :) kaj pricakujes da se bo cudes zgodil pa do mclaren ker naenkrat sam od sebe hitrejsi :)
kaj ti naj recem sanja svija o koruzi ti pa o zmagi mclarna :)
mislim da ze zdaj se kaze moc :) ki je se eno leto v prid ferrariju :)

Tattoo- ::

;( Norbert Haug je danes izjavil, da od ponedeljka do danes sploh niso menjali motorja v MP4-20 . S tem, da so vsak dan prevozili več km kot na eni dirki, se pravi več kot 300 km na dan.

Hmm...do te izjave sem pa zelo zelo skeptičen! Že res, da mogoče Mercedesov motor zdrži toliko kilometrov, kolikor se hvali njihov športni šef, vendar če je to res, je potem njihov motor daleč od ustreznega in dobrega motorja za F1!
Ker ne vidim razloga, zakaj bi želeli imeti motor, ki bi namesto predvidenih 1000 km, kolikor jih bodo morali predvidoma zdržati letošnji motorji, motor zdržal 1500 km |O Zakaj je to toliko slabo, se sprašujete...preprosto zato, ker če motor zdrži 1500 km je predimenzioniran -> komponente nosijo s steboj odvečno težo -> motor ne dosega tiste moči, katero bi lahko.

Idealen motor naj bi zdržal ravno toliko, da bi dirkalnik (seveda kot prvouvrščeni :D ) prišel v cilj...potem pa bi izdihnil.

P.S.: Seveda pa imajo lahko underclockan motor. Ali pa mogoče sedaj za testiranja uporabljajo različico motorja s povdarkom na vzdržljivosti, kateri bodo počasi dodajali moč ter iskali optimum ;)
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tattoo- ()

markec_ ::

potem pa bojo zopet hoteli na silo narediti se mocen motor in seveda dodali prevec moci v njega :) ter sdirko predcasno koncali :) tako kot v prejsni sezoni :) ko je lahko kimi vozil par krogov hitreje v primerjavi z sumijem :) potem pa samo se dim iz njegovega dirkalnika :)
pri ferrariju pa niso pretiravali in jim je uspelo vse lepo uskladiti :) ter so se veselili tudi na koncu :) niso sli z glavo skozi zid :)

Daedalus ::

Sam od sebe McLaren ziher ne bo hitrejši. Zato so pa izdelali nov dirkalnik, mar ne markec? Ob tvojih idiotskih postih mi grejo kr dlake pokonci:\

Mogoče pa ne bi bilo slabo, če bi Ilmor malo predimenzioniral motor. Raje 10 HP dol, kot pa da ga raznese. In kot je že bilo napisano, majo tako več maneverskega prostora. Poleg tega pa bo motorje raznašalo na drugi dirki, tako da mora do tja priti motor v čimboljšem stanju...

>potem pa bojo zopet hoteli na silo narediti se mocen motor in seveda dodali prevec moci v njega :) ter sdirko predcasno koncali :)

Sicer pa tole klobasanje kaže na količino tehničnega znanja pri avtorju. Je enako nič. Daj mi naštej vsaj en razlog, zaradi katerega je imel lani McLaren težave z motorjem. Če ne veš, pa bodi raje tiho.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

ripmork ::

markec_ mislim da sem že VEČ KOT ENKRAT povedal da nisem navijač ne rdečih pa ne rumenih ali srebrnih pa tudi kodrlajsastih ne,res pa je da KOMAJ čakam da bo ENA ekipa in to KATERAKOLI ekipa hitrejša in zanesljivejša od Ferrarija...tako pač je,deal with it...born optimist:D pa ne bit besen ker ne navijam za tvoje ampak za vse ostale razen tvojih,sit sem te prevlade in to je to.8-)

P.S.Sej če greš z glavo skozi zid pa če maš močno glavo ti lah še uspe:P

Microsoft ::

Jst :) tud :) upam, :) da :) letos :) Ferrari :) ne :) bo :) vec :) prevladal, :) kot :) je :) v :) zadnjih :) nekaj :) letih, :) ampak, :) da :) bo :) bolj :) izenaceno. :)


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

archer ::

Tisti ferrarijev privesek bo pa prej problem kot pa izkoristek luknje...
Že tako nemalokrat letijo običajna krilca,tistole bo pa sfrčalo dol že v prvem krogu...dvomim da bodo to uporabil na dirkah.


Ja ti pa si majstore. Matr, najbolš da jim greš tole kr povedat... te bojo zihr poslušal....:\


Eni pa res ne veste o čem govorite.;( :\ :\ Sej ne da bi jst vedu kej več, sam sm sej tih o takšnih stvareh. Oni že vejo za kva je dobr..:\

Gundolf ::

Jaz tudi ne vem zakaj naj bi bilo tisto ferrarijevo krilce težavno. Tudi če bodo vozili head-on v robnike ga ne bojo razbil. V normalnih pogojih pa sam nos robnike zelo na daleč gleda, problem bi bil kvečjemu, če bi bila robova krilca tako nizka.

Mercedes je letos velik lepši kot lan. Upam da bo tud hiter.

Me pa prav zanima kako bo kaj Red Bull. Sicer je ogaba od avta, a kaj hočemo :\

Microsoft ::

Zakaj je dober ze vejo. Vprasanje je samo, ce bo dobro tudi po obisku kasnega vecjega robnika ali sprehodu po travi.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Modri dirkač ::

Emmm Tatoo


Motor je moral lani zdržat nekje med 700 in 800km na vikend. 305km za dirko + 4 proste treninge + 2x kvalifikacije + 2 kroga pred dirko.
Letos mora zdržat še enkrat toliko, kar je okoli 1500km in me res zanima kje si ti pobral 1100km.

Zato sklepam, da motor ni predimenzioniran ampak kar blizu optimumu in ne tako kot Hondin, ki ne zdrži na testiranjih niti 2 dni.
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

Modri dirkač ::

No tukaj so uradni prevoženi kilometri od ponedeljka do danes:
McLaren-Mercedes MP4-20 1.229,020 km
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

Tattoo- ::

...in me res zanima kje si ti pobral 1100km...

1.) Pred sezono so motorni šefi govorili, da je cilj za novo sezono, da motor zdrži okoli 1100 km :|

2.) Sem tudi malo izračunal - npr. za Barcelono:

305 km - dirka
2 x 4,6 km - ogrevalni ter zaključni krog
2 x 4,6 km - predkvalifikacijski in kvalifikacijski krog
4 x 15 x 4,6 km - prosti treningi

...kar znese točno 600 km. In pomnožimo x2 pa smo okoli 1200 km. To pa je že kar realna ocena...in očitno so jo dobro ujeli pri McLarnu :))

/Sarcasm on

Še vedno pa sem jaz manj v temo brcnil z 1100 km kot pa Norbert z 1500 km :D

/Sarcasm off
Racing is in my blood - Ayrton Senna

Pancho ::

Jest sm pa Schumi/Ferrari fan. Pa se zmerej upam, da bojo rdeci letos mal pocasnejsi od drugih (cist mal)... Ker takrat MS vozi do dile in je rec najbolj zanimiva. Precej bi pa prvosu zmage BARu in TOYOTi, se mi zdi, da so sploh prvi zlo dobr delal lansko leto...
MS je po mojem najhitrejsi sofer na vecini prog in zato ne sme imeti najhitrejsega dirkalnika... To je blo zadnje tri leta, pa smo gledal dost nezanimive sezone. Dost mam tega. Uzivam, ko MS zmaga, samo ne s 50s prednosti pred RB in minuto pred ostalimi. Rad bi vidu kaksen paralelni finis :) (al pa vsaj blizu temu) - boj do zadnjega ovinka. V tem je car formule in vsakega sporta.
Kdo pa u fuzbalu rad gleda tekme z rezultatom 10:0, al pa rokomet 38:19? Jest ze ne...

Jaz sem za sport (ceprav je f1 vedno manj sport) in v interesu sporta je izenacenost in boj za zmago. Ne pa lahke zmage kogar koli. Prvi trije naslovi MSja so bli pribojevani, ti zadnji pa dobljeni brez pravega boja. To ni dobr in se more nehat.... upam da se bo.
I haven't failed, I just found 1000 ways that don't work...

Modri dirkač ::

Kolko sem jest prebral člankov na netu, se je povsod govorilo o ca 1.400 - 1500km.

Izračunica za prva dva vikenda letos:
1. 6. März Australien / Melbourne 58 5,303 km 307,574 km
2. 20. März Malaysia / Kuala Lumpur 56 5,543 km 310,408 km

4 x 15 krogov za proste treninge
2 x 3 kroge za kvalifikacije
2 kroga pred dirko (iz boksov do štartnega mesta + ogrevalni)
dirka

Avstralija: 360+307=667km
Malaysia: 374+310= 684km

Skupaj to znese točno 1.351km.
S tem, da sva oba tukaj vzela samo 15 krogov za vsak prosti trening, kar je pa blo verjetno neko povprečje lani.
Everybody lies!

ripmork ::

archer:sej bi jim šel povedat sam nisem na njihovi strani:))
ne vem če si že kdaj videl krilce dirkalnika ki leti stran,jaz sem jih že nekaj,in tistole krilce od Ferrarija bo letelo preden se konča ogrevalni krog;) še posebej na kakem dirkališču,kjer se vozi po robnikih...hm....recimo na vseh dirkališčih več ali manj.

El Pancho:točno tako in tudi jaz upam da bo teg kmalu konec...da bi pa po (pre)dolgem času spet videl paralelni finiš si pa sploh ne upam predstavljat...bi kar po sedežni plezu...
Mirsada bi še kap štrofnla>:D

Tilen ::

Meni se pa zdi, da malo pretiravate. Pri Ferrariju vendar ja niso taksni lamerji da bodo na avto namestili nekaj kar bo ze po prvem krogu odpadlo/se zlomilo. Pa glede na to, da je ze kr nekaj testnih kilometrov slo skos se nisem zasledil da bi se na katerih testiranjih tole odlomlo. Pri "ful" kontaktu pa ponavadi itak vse leti na vse strani.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ripmork ::

Sploh ne dvomim da pri rdečih vedo kaj delajo,so imeli že dober razlog da so dali tisto gor.
No ja čudno pa še vedno zgleda.
Samo tole s Hondinimi motorji pa ne kaže prav nič dobro...sicer nima toliko veze s tem,ampak mislim da so rižojedci naredili svetovno napako da so odpustili Rchardsa...pod njegovim vodstvom je BAR-honda doživela preporod in napela prsi,imam tak občutek da se jim bo tole še maščevalo...no ja,vsaj Jenson jim še ostane.

Montoya podrl mehanika

Daedalus ::

Sem se pa pravkar spomnil ene težavice pri napovedovanju vzdržljivosti Ilmorjevega motorja - ves teden testiranj so imeli McLarnovci precej nizke temparature, tako da bo treba počakat na prva testiranja z malo višjimi temparaturami... Je pa tudi res, da so imeli to verzijo motorja na preizkuševalni mizi pred pol leta, medtem ko so ostala moštva nove motorje začela razvijati precej pozno... BMW ga naprimer še sploh nima, Honda spominja na simulacijo ročne granate... Za ostala moštva pa nič kaj ne pišejo. Ajde, Ferrari verjetno ne bo imel težav, Renault bo verjetno "srednje" zanesljiv, Toyota? nimam pojma... Bo zanimivo, ne tolko prva, kot druga dirka:D

Ma sej ne moreš verjeti, Ferrari se (pričakovano) edini udeleži sestana FIA, nato pa Mosley meče še take bedarije na dan:

"We gleaned a lot of useful information - probably more than if we'd had the others here," Mosley said following the meeting with Ferrari. "I think there's an element of sulking at the moment but it's a question of whether they are still sulking after Bahrain."

Aja, da bo kdo rekel, da si zmišljujem.

Tule je pa celotna izjava. Mosleyu se očitno res meša...pa ne samo njemu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

OwcA ::

Človek počasi začenja upati, da se bo kdo izprsil in prenašal NASCAR ali Indy, ker F1 postaja farsa. Namesto parade tehnologije, parada birokracije. Patetično.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Daedalus ::

Precej patetično... No ja, upam, da bo ostalim moštvom res prekipelo in bo GPWC dejansko zaživel... Da se bo enkrat videlo, zakaj se gre pri tem športu. Sej nihče ne pravi, da Ferrari ni pomemben. Ampak _samo_ eno moštvo brez ostalih ne pomeni ničesar. In Ferrari only F1 je obsojena na propad, pa če je to tifosijem všeč, al pa ne.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Modri dirkač ::

Tragikomedija!:\

Vsaj kofeta pa keksov ni zmankal.:D
Everybody lies!

Zgodovina sprememb…

Tilen ::

Jaz ne razumem prav tega GPWC. A Ferrari pa ne more v to tekmovanje al kaj? Bodo napisali peticijo proti njim? :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Modri dirkač ::

Sej je bil FIAT v GPWC, pa je prejšn teden izstopu, go figure out zakaj.
Everybody lies!

ripmork ::

"At the moment it's very easy for people to huff and puff and take positions. In the end they will all be there... in 2008. It will all sort itself out."

ja jasno,stvari se bodo same od sebe uredile in vse bo lepo in prav....Mosley pozablja da ekipe niso pod prisilo v f1,ampak kot ekipe v športni panogi.Zanašanje da bo 9 ekip vse to kar preživljajo preprosto požrlo oziroma naivno hodilo na 234.sestanek kako zreducirat stroške(medtem jasno ko se nobena predlagana stvar ne izpolni) je dober pokazatelj kaki pokvarjenci vodijo ta cirkus.

offtopic:
OwcA:ko bi kdo začel prenašat NASCAR bi ga definitivno gledal...kot sem ga že kadar je bil kje na eurosportu....samo je totalno druga scena,drugi dirkači,druge ekipe...težko je "prešaltat" z gledanja f1 na stock avte,čeprav je pa sigurno veliko bolj zanimivo.

o
ntopic:
Formula ena je še zmeraj tisto pravo,samo smisel se vedno bolj izgublja...mogoče ko bo boljši in manj pohlepen kader prišel,drugače bo šlo tole vse strmo navzdol.Sad but true.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Daedalus ::

>Jaz ne razumem prav tega GPWC. A Ferrari pa ne more v to tekmovanje al kaj? Bodo napisali peticijo proti njim? :)

Komot lahko. Samo nočejo, ker jim tam nihče ne bo ščitil riti in prikrajal pravil glede na njihove pritožbe. Pa tam tudi ne bojo dobivali prispevkov za "pomembnost v zgodovini športa."

Vse tole se mi zdi, da se je dogajalo po tem scenariju - zaradi sporov s FIA so največja moštva/proizvajalci ustanovili GPWC, ki je služil (in še) kot pogajalsko orodje. FIA je nekaj časa popuščala pod pritiskom, nakar so zgleda sklenili dogovor s (pragmatičnim) Ferrarijem, v upanju, da bo to "spametovalo" ostale proizvajalce. Sej je jasno, da če ni Ferrarija, tega pol sploh ne moreš poimenovati dirkanje, ne? Brez primadon ne gre, ane? Ferrari podpiše nov Concorde, Mosley upa, da bo s tem preprosto vsilil pogoje ostalim moštvom, ki pač brez rdečih sploh niso pomembna, mar ne? Ostala moštva seveda popizdijo, prav tako popizdita dotlej nevtralna Toyota in Honda ter podpreta GPWC. Tako maš na enem bregu FIA in Ferrari, ter na drugem GPWC in 9 ostalih moštev. Me zanima, kdo ima tu večjo moč...

/sarcasm on

Jaz sem takoj za to, da se začnejo priprave na uresničenje nove serije GPWC. Pa naj ma Ferrari svojo navazo z FIA (in obratno), tifosiji pa naj gledajo štartno linijo F1, sestavljeno iz 20 Ferrarijev. Seveda je zmagovalec v vsakem primeru Šumaher, ker ga ostali pač ne smejo prehitet. Če se pa to zgodi, pa se morajo takoj umaknit na rob steze in vozit 50 km/h, dokler jih Šumi (ki je itak najboljši) ne prehiti>:D Tifosiji bojo seveda orgazmično omedlevali, ker bojo končno meli dovolj rdeče meglice pred očmi in seveda svojega ljubega, nepremagljivega Šumija. Ko bo pa nehal tekmovat, bo pa FIA dala v pravilnik nov člen, v katerem bo pisalo, da je Šumaher zaradi svoje nepremagljivosti itak še vedno zamgovalec vsake dirke, tudi če sploh ne dirka:D

Za vse ostale bo pa tudi 9 moštev, za katera veljajo enaka pravila, čisto zadoščalo.:D

/sarcasm off

/jeb*t ga, nisem si mogo pomagat;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

OwcA ::

Pa tam tudi ne bojo dobivali prispevkov za "pomembnost v zgodovini športa."

Tale je sploh ultra bedesta poteza FIE, glede na to, da so se dvojni izmed preostale deveterice resno ukvarjali z dirkanjem že takrat, ko se je Enzo še kolo učil voziti. ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

Tilen ::

OK, priznam, tega prispevka pa res nebi rabili vsi placevat. LoL. Ni mi pa jasno zakaj se sele zdaj zacelo o tem govorit? Zakaj se ni ze prej nekdo zbunil?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ripmork ::

najbrž je bila to tajna,lahko pa da so imela druga moštva še malo potrpljenja...
Max Mosley bi pa najbolj pametno naredil če bi se pobral iz sveta formula ena in kariero nadaljeval doma na kavču,kjer bi svoji posrani mentaliteti lahko dal duška,vsaj šport ne bi trpel če ga že žena mora.

tukajle si preberite kake gre potem Mosley ven metat...nova pravila ki bodo kao naredila f1 bolj zanimivo-med drugim to da bi morala biti starostna omejitev za dirkače(Schumacher in Rubens ne bi več smela vozit sploh) pa do drugih bedastih idej ki se rojevajo v tem senilcu.

Tilen ::

ja pa še kaj!;((
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Microsoft ::

Za kdaj pa so nacrtovalci GPWC mislili to spravt v realnost?


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Tilen ::

Ne vem zakaj bi bil nekdo omejen, ker je "pač" star. :\ ? :))
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ripmork ::

Tisti ki je tu prestar in bi moral bit zamenjan je dvojec brez krmarja:
Bernie in Mosley,dva stara pohlepneža ki nimata več kaj iskat tu...
edini starec v tem cirkusu ki je bil v redu je bil Sid Watkins...

Kaka stara legenda ki še nima skisanih možganov bi morala stvari vzet v roke...kak Sterling Moss ali pa Jackie Stewart;)

Denos ::

Za kdaj pa so nacrtovalci GPWC mislili to spravt v realnost?

Leta 2008.

markec_ ::

29.1.2005 :)
ko takole sedim za racunalnikom in berem vase poste :) se pri vsem tem nasmejim od usesa do usesa :)
najprej so zaceli pravila v f1 uvajati samo zaradi vecje varnosti :)
kasneje ko pa nekomu ni bilo najbol vsec da je mclaren postal poden v formuli ena :) so zaceli uvajati pravila kako ustaviti ferrarijev zmagoviti pohod :)
vsi so pravli kako bodo z dolocenimi pravili omejili ferrari :)
kot danes kaze je slo vse se samo bolj na roko ferrariju :)
ko je zacel zmagovati sumacher so se vsi ker naenkrat zaceli pritozevati :)
ki ste bli te ko je hakinen zmagoval :) kaj ste se pa te drli ? ? ? ?
se sreca da je blo te zmagovanje pravilno :)
vse v najlepsem redu :) vse po pravilih :)
sedaj pa samo iscete napake pa hocete zmagovalce najbol ocrnit :)
kdo je imel kaj proti hakinenu ko je zmagoval :)
te ste bli glasni pa danes tudi :)
ceprav dvomim da ste vsi takrat navijali za mclaren :)

mislim ce so zadnih par let izdelovali dirkalnik :) kjer ni nic odpadalo tako kot pri drugih mostvih :)
pa sedaj trdite da ga neznajo vec isti ljudje :) da so bedaki :) da so cez noc pozabli kak se dela dirkalnik :)
da bo ker dol padlo :) mislim da se lahko zanesemo na njihova testiranja :) pa da brez skrbi bo vse ostalo celo :) tudi pri najecjih robnikih :) mogoce bi mogli uvest pravilo v f1 , da ukinejo robnike :)
da ljudje ki ne znajo delati dirkalnikov :) nebi zaradi njih izgubljali delov dirkalnika :) tu mislim predvsem na ferrari :)

markec_ ::

glede tehnicnega znanje :) predvsem motorjev :)
najverjetneje se je lani kadilo iz mclarnovega dirkalnika :) motorja :) ker je najverjetneje odpalo prvo desno krilce :)
ni cudno da pol mclarnov motor zataji :) ce se jim kadi iz motorja pa grejo gledat ce so gume vredu :) ker motor je po tem takem cisto okey :)

Denos ::

Te lahko vprasam kaj je povsod tak smesno da samo :) uporabljas?? Pa ce si ze tak privrzenec Ferrarija in svojga Schumija tvojo pisanje ne kaze na to ker se njegove priimka ne znas prav napisat.

Denos ::

Nisem tebe mislo ampak markec_-a.

ripmork ::

markec_
Meni pa tale situacija ni ravno smešna,f1 gre počasi v p.m.,pa ne (samo) zaradi prevlade rdečih(ki v zadnjih nekaj postih ni vrela kaša),ampak zaradi idiotizma dveh ali več senilcev.

eh,bo že boljše,deveterica ne bo popustila,mislite da so pripravljeni bojkotirat dirko če bo šla zadeva predaleč?:\ ...
potem bo pa Bernie tenko piskal:P

Denos ::

To bi bla ze res najvecja kriza. Se bol tenko bi pisakal ko bi mostva potrdila serijo GPWC po letu 2008.

markec_ ::

Denos
moj odgovor bo enako kot je bil odgovor ElectricMan - a :)

RIPMORK mislim da si malo narobe razumel kaj sem hotel povedat :)
meni ni smesna situacija :) nasprotno prav zalostno je da taka firma kot je mercedes ne zna narediti konkurencnega dirkalnika :)
smesno mi je kak se optimistite :) da bo ker naenkrat prisla neka druga serija v katero bodo vsi sli :) sej to vse lepo in prav :) samo zaenkrat se vsem gre za denar :) ki ga je pa neglede na vse v f1 se zmeraj veliko vec kot v drugih serijah :) ce bi bilo obrano bi f1 ze propado :)
f1 ma ze dolgo tradicijo dirkanja :) pa sponzorjev je tudi vec :)

Denos jaz uporabljam :) ker vem da je ferrari zopet najhitrejsi :)
in mi je to smesno :) ker se druge firme kot so bmw in mercedes :) se zmeraj niso uspeli narediti konkurencnega dirkalnika :)

markec_ ::

mislim pa da ce do crke natancno napisem kak je komu ime :) ali pa ce se malo zmotim :) sej jaz sem tudi zmotljiv tako kot vsi drrugi :) vazno je da vemo za koga gre :)

OwcA ::

so zaceli uvajati pravila kako ustaviti ferrarijev zmagoviti pohod :)

Miško, pojma nimaš o zgodovini F1.
Pravila so recimo spremenili leta 1983, ko so prepovedali pretirano zlorabo ground effecta, ali leta 1989 so prepovedali turbopolnilnike. In to niso bila leta, ko je šlo McLarnu slabo.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Denos ::

markec_: Ne optimistimo se da bodo sli v GPWC vendar tako bi vsaj dokazali vodilnim mozem da Ferrari ni najbolj pomemben v f1 ampak so vsa mostva pomembna. Pa tud jaz mislim da gre za denar tak da GPWCja pomojem sploh ne bo ker jim bo nova pogodba Concorde zagotovila vec denarja kot zdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Denos ()

Daedalus ::

markec_ - ti si idiot.

Prvič - Mercedes ne izdeluje dirkalnika za McLaren, ker ima moštvo McLaren za to usposobljene ljudi in vso potrebno mehanizacijo ter seveda materiale. Moštvo McLaren torej samo izdeluje šasije, podvozja in aerodinamične dele dirkalnika.

Drugič - Mercedes v bistvu sploh ne izdeluje motorjev za F1. Pred leti je za izdelavo motorjev namreč kupil podjetje Ilmor (iz priimkov ustanoviteljev Ilijen in Morgan), tako da ima v tem podjetju pa tudi v McLarnu večinski delež. Sami motorjev in dirkalnika ne izdelujejo.

Tretjič - McLaren je dejansko imel lani težave z dirkalnikom. Pa kaj? Ferrari pa je svojih dvajset let izdeloval kante, ki so bile predmet posmeha ostalih moštev v F1. Po resni reorganizaciji jim je uspelo skup spravit spodobno ekipo, ki ob dejstvu, da imajo svojega proizvajalca gum, uspejo sestavit zelo hiter dirkalnik. Seveda je sem treba všeteti še "podporo" FIA. Oziroma, kot se je enkrat izrazil nek novinar: "Ferrari je edino moštvo, na katerega pritožbe (čez druga moštva) FIA takoj reagira in po potrebi spremeni pravila." Kot recimo lanska gumarska afera.

Vidim, da maš mnogo pojma o F1. Tolko, da se lahko tule dereš Ferrari rulz, kaj več pa ne. In prosim, če nam lahko v prihodnje prihraniš svoj stil pisanja:\
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

markec_ ::

OwcA
zdaj je izpadlo kt da sem samo to napisal. Pa ni res :)
zakaj nisi vsega skopiral pa ne zavajaj drugih :)
ker sem lepo reko da so prej spreminjali pravila da so z njimi dosegli vecjo varnost :) v f1 :)

OwcA ::

markec_: težko je razbrati takšne fine nianse iz skropucala, ki mu ti praviš odgovor. Žal. ;)
No katere spremembe pravil so izklučno (ali vsaj predvsem) v prid McLarnu in škodo Ferrariju ter hkrati ne uplivajo na varnost?
Otroška radovednost - gonilo napredka.

markec_ ::

Daedalus
prvic :)
markec_ - ti si idiot.
če to ni zaljenje te pa res nevem kaj je zaljenje :)
drugic :)
ki sem te enaco mclarna z mrcedezom????
jaz bi ti vse zbrisal ker siris neresnico :) al pa neznas brat :)
pa brez zamere :)

markec_ ::

ne sej sem reko v preteklosti so pravila spreminjali za bolso varnost :) sedaj pa jih spreminjao da bi ustavili nalet ferrarija :)
zdaj so ze bolsi materiali :) pa posledicno bolsa varnost :)
seveda pa tudi na varnost niso sedaj pozabili :) malo so omejili moci avtomobilov :) pa s tem so tudi kao hoteli vplivat na ferrarija :)

Daedalus ::

>nasprotno prav zalostno je da taka firma kot je mercedes ne zna narediti konkurencnega dirkalnika :)

Hmm, kot vem, ni moštva Mercedes v F1. Vsi pa vemo, s katerim moštvom Mercedes sodeluje... In kot si se utegnil prepričat, znam brat.

Za naziv, ki sem ti ga podelil - si me pač razjezo. Če moderator hoče, naj izbriše žaljivi del posta, ker jaz ga ne bom. Ostalo pa naj kr ostane, da se boš malo poučil o sestavi moštva McLaren-Mercedes in ne boš pisal sfaljenih trditev, kot je tista citirana zgoraj.

pa brez zamere.

>sedaj pa jih spreminjao da bi ustavili nalet ferrarija :)

No, kot je že Owca vprašal - katera pravila so mišljena kot tista, ki bi naj ustavila nalet Ferrarija? In bi kot taka škodovala zgolj Ferrariju in ne tudi ostalim ekipam? Prosim, citirano iz pravilnika FIA...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

OwcA ::

ki sem te enaco mclarna z mrcedezom????

Tukaj:
prav zalostno je da taka firma kot je mercedes ne zna narediti konkurencnega dirkalnika :)

Oziroma, če ga nisi, je bila izjava povsem nesmiselna, saj bi se potemtakem lahko usajaltudi nad tem, da Saab ne zna narediti konkurenčne F1.

sedaj pa jih spreminjao da bi ustavili nalet ferrarija :)

Konkretno. Katera sprememba in zakaj bo ustavila samo nalet Ferrarija?

zdaj so ze bolsi materiali :) pa posledicno bolsa varnost :)

Pri 400+ km/h na uro (toliko bi tehnološko gledano z lahkoto dosegale današnje formule) ti še tako vrhunski materiali ne pomagajo kaj dosti, ker postanejo poglavitna težava prevelike sile na človeka zaradi nendne spremembe hitrosti ob trku.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()
««
5 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116780731 (53051) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186879177 (36715) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152877 (2632) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257684413 (43328) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214181180 (48503) Microsoft

Več podobnih tem