» »

F1 - pred sezono 2005

F1 - pred sezono 2005

««
6 / 13
»»

markec_ ::

Daedalus
noro :) jaz sem ze mislo da mi beres misli :)
te bi mi lahko malo pogledal v prihodnost f1 :)
samo sem se takoj spomno da se verjames v uspeh katerega drugega mostva v f1 kot pa ferrarija :) sej to ni nic narobe :) samo sem se spomno da
kot kaze vseeno ne znas gledat prihodnosti :)
tak da mclaren je kot neka podruznica v f1 mercedeza :) vsi vemo da se za mclarnom skriva mercedez :) torej po tem takem je mercedez le v f1 :)

Modri dirkač ::

Opa, opa.
Mercedes nima večinskega dela v Mclarnu(samo 40%), v Illmorju pa ja.

Kar se tiče pa reorganizacije Ferrarijam, to ni bla neka umetnost.
Schumacher je s sabo pripeljal pač ključne ljudi od Bennettona, tako, da če bi Schumacher prestopil brez teh, bi po mojem kmalu obupal.
Everybody lies!

ElectricMan ::

Če gledate v realnem svetu, ste res slepi. Ne vidite, da taglavni odloča kdo mora zmagati kdo pa ne (z goljufijami vred).

Modri dirkač ::

markec_

Kako lahko razpravljaš o F1, ko maš o njej pojma tolko kot jaz o atomski fiziki?:\
Everybody lies!

OwcA ::

Navija za Ferrari, to je zadosten pogoj za vsevednost. ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

markec_ ::

OwcA
ko dirkalnik pelje 400km/h pa se zavrti nikoli ne trči v zid pri tej hitrosti ampak hitrost pade :)
tak da vsak ko bi ga začcelo zanasat pa videl da je trk neizbezen bi zacel zavirati :) ce se prav spomnim si je sumaher pri nekaj nad 300 km/h pri trku zlomil samo nogo :) mislim da nebi blo sile :) sicer pa so z omejitvijo moci v dirkalniku tudi zmanjsali hitrost :) to se vidi po tem da so dirkalniki pocasnejsi kot prejsno sezono :) torej so na varnost tudi gledali :) to jim je uspelo :) zaustavit naleta ferrarija pa kot kaze zopet ne :) polovicno so bili pa vseeno uspesni :)
torej se vedno bolsi od mclarna :) za katere bi bil ze polovicen uspeh nekaj norega :)
zdaj trdite da za mclarnom ne stoji mrcedez???
nikoli pa nisem reko da je to eno in isto :)

Tilen ::

Če gledate v realnem svetu, ste res slepi. Ne vidite, da taglavni odloča kdo mora zmagati kdo pa ne (z goljufijami vred).

Zakaj vsi omenjate neke goljufije gor goljufije dol? Naj nekdo rece evo, TU pa so jih ogoljufali. TU takrat pa takrat je N.N reko da je treba to in to ce ne bo to in ono. Jaz vas res ne razumem. Ne morte rect da je 7 naslovov svetovnega prvaka prislo od goljufij. Si pa pac radi mecete pesek v oci in s tem opravicujete slabe nastope vasih "idolov" in mostev. Nekaj si je treba zmislit, saj vas razumem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Daedalus ::

Še en primer neznanja:

>ce se prav spomnim si je sumaher pri nekaj nad 300 km/h pri trku zlomil samo nogo :)

Ehm, ko je letel iz ovinka, je mel avto hitrost ~180 km/h, v trenutku trka ~ 100 km/h. Če bi se pod tiste gume v Silverstonu zaril pri 300 km/h, bi bil na mestu mrtev. Tako da ni Šumaher nobem ubermensch, ki bi preživel trk pri 300 km/h:\

>sicer pa so z omejitvijo moci v dirkalniku tudi zmanjsali hitrost :)

Pa kje za boga maš kako omejitev moči? OK, motor bo moral trajati dlje, samo moč bojo pa meli manjšo prvih par dirk, pol bojo pa hitro prišli na lansko raven al pa jo presegli. Že kr nekaj časa dirkajo z V10 motorji, tak da jih zelo dobro poznajo...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Denos ::

sedaj pa jih spreminjao da bi ustavili nalet ferrarija :)

Zakaj pa so jih spreminjali leta 2003 pred koncem sezone ko sta 2 mostvi (McLaren in Williams) dohitela Ferrari? In ta spremenjaena pravila so bila v skodo tema dvema mostvoma in ne Ferrariju.

markec_ ::

Modri dirkač
glavno da se ti se zmeraj ucis nevtonove teorije :) kot vsi dobro vemo da so napacne ce smo ze pri fiziki :)
mislim pa da ker o obem nekaj vem :)
za tebe pa ugotavljam da nimas pojma ne o eni ne o drugi :)

markec_ ::

Zakaj pa so jih spreminjali leta 2003 pred koncem sezone ko sta 2 mostvi (McLaren in Williams) dohitela Ferrari? In ta spremenjaena pravila so bila v skodo tema dvema mostvoma in ne Ferrariju.

enkrat pa res blo lepo da so pravila spremenili v korist ferrariju ne pa vedno proi njemu :)

Daedalus men se zdi da je bilo celo 308 km/h :) ker verjamem da je ferrari v tirtem casu bil sposoben po ravnini peljati kerpko preko 300km/h :)

OwcA ::

ko dirkalnik pelje 400km/h pa se zavrti nikoli ne trči v zid pri tej hitrosti ampak hitrost pade :)

Ne vem od kod ti vrtenje, saj obstajajo še drugi načini nesreč.
Poanta je v tem, da so klasične zavore pri takih hitrostih vse bolj neustrezne. Če pogledaš dragsterje, ki dosegajo okoli 500 km/h, ti zavirajo s padali, takisto letala.

glavno da se ti se zmeraj ucis nevtonove teorije :) kot vsi dobro vemo da so napacne ce smo ze pri fiziki :)

Niso.
Razloži pa to, zakaj ti še kaj drugega ni jasno. ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

TribesMan ::

markec_ prosim povej mi kaj kadiš in kje lahko še jaz dobim to robo... ker vidim da se splača...

Ingnorance is bliss!

LP

TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Microsoft ::

ce se prav spomnim si je sumaher pri nekaj nad 300 km/h pri trku zlomil samo nogo :)

S tem si povedal vse!8-)


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Modri dirkač ::

markec_

Ti nimaš pojma.
Ralf Schumacher se je letos v Indianapolisu, ko mu je guma al pa obesa(we will never know) počla, brez zmanjšane hitrosti zabil z zadkom avta v betonski zid, brez zaviranja in tudi dirkalnik ni imel časa niti poti, da bi zmanjšal hitrost, ki je bila v tistem delu pri nekje 310km/h.

Izdržal na bi v tistem trenutku okrog 60-70g-jev. Nalomil si je dva vretenca in bil odstoten tretjino sezone.

Tak, da ne ti men, da avto nikoli ne trešči s polno brzino nekam.;(
Everybody lies!

Microsoft ::

Dodal bi se to, da se je Ralf tam zabil pod zelo blagim kotom. Zelo. Ce bi se celno zabil, magari rikverc, nimas sans, da prezivis.




by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

Tilen ::

Izdržal na bi v tistem trenutku okrog 60-70g-jev. Nalomil si je dva vretenca in bil odstoten tretjino sezone.

O teh G-jih je bila nekje neka debata ze na forumu. Lahko to kako potrdis? S kaksnim linkom mogoce? Vem da je bila sila oz. negativni pospesek ogromen.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Modri dirkač ::

OK, I`m sorry and take it back.:))
Ostanimo rajš ontopic, bo bolj pametno.:)
Everybody lies!

markec_ ::

OwcA
o pa so :) je einstein lepo dokazal :) da nevton ni mel prav :) vprašaj kakega dr. fizike ti bo razložo :) vsi vemo da se dve vzporednici lahko tudi sekata :) samo to je že preveč za vas :) tak da raje ostanimo pri f1 :) se mi zdi da mate vseeno malo več pameti pri f1 pa malenkost več vete o f1 :) kot pa o fiziki :)

dragsterje, ki dosegajo okoli 500 km/h, ti zavirajo s padali, takisto letala.
seveda če pa nimajo takih zavor kot f1 :) pa f1 ma rekord na progi nekaj pod 400 :) tak da še nerabijo padal :)

TribesMan sem sportnik ne kadim ne pijem :) pa mislim da mi pomaga ker vem kakje v sportu v zakulisju sporta :) ker vidim da vi vidite samo eno
plat sporta druge pa ne :)

Ti nimaš pojma.
Ralf Schumacher se je letos v Indianapolisu, ko mu je guma al pa obesa(we will never know) počla, brez zmanjšane hitrosti zabil z zadkom avta v betonski zid, brez zaviranja in tudi dirkalnik ni imel časa niti poti, da bi zmanjšal hitrost, ki je bila v tistem delu pri nekje 310km/h.

lol sumi pa nogo pa ga tudi ni blo nekaj casa :) salas je prevzel njegovo vlogo takrat :)

OwcA ::

o pa so :) je einstein lepo dokazal :) da nevton ni mel prav :) vprašaj kakega dr. fizike ti bo razložo :)

Hvala. Mislim, da ne bo potrebno. Sicer je tole offtopic, ampak si ne morem kaj. Kot prvo, vsi 3 Newtnovi zakoni tudi relativistično držijo, le količine, ki v izrazih nastopajo imajo relativistične popravke (odvisno od izbire sistema), to zahteva 1. Einsteinov postulat. Kot drugo, ti popravki v sistemu za katerega je postavil svoje trditve Newton niso potrebni, natančneje so zanemarljivi ali pa se jih zaradi Heissenberga celo ne more upoštevati. Če poznamo omejitve, prav lepo držijo. Kot je za nekatere druge primere dovolj posebna teorija relativnosti, ne splošna.

seveda če pa nimajo takih zavor kot f1 :)

Seveda, v vsej letalski industriji ni niti slučajno toliko denaraj kot v F1, zato pa morajo potem revčki životariti z vsemogočimi aerodinamičnimi triki pri VSTOL letalih namesto, da bi gor nataknil ene poštene zavore (iz Ferrarija nedvomno ;)).

pa f1 ma rekord na progi nekaj pod 400 :) tak da še nerabijo padal :)

Če bi dovolili turbokompresorje in izkorišlanje ground effecta, bi šlo krepko čez.
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

Alexius Heristalski ::

markec_ prosim povej mi kaj kadiš in kje lahko še jaz dobim to robo... ker vidim da se splača...
Jaz bi tud! Ker se bom potem spoznal na fiziko in zakulisje športa, F1 pa sploh! Daj, no markec_!
:)

Zdaj pa vam povem, kaj se zgodi, če se zajebavaš z McLarnom! Klik!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Myth ::

Tega pa nisem vedel... :D
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

markec_ ::

OwcA
po domace ti se ucis newtona ker je lazje za razumet :) ker ono bol tezje :) dosti tezje :)

pol pa pride v ta topic OwcA pa kuj zacne o dragsterjih :)

nekdo drugi pa mi zacne z fiziko :) ker je neki slisal za atomsko fiziko :) pa misli d aje frajer zdaj :) pa se misli delat pametnega :)

Če bi dovolili turbokompresorje in izkorišlanje ground effecta, bi šlo krepko čez.

če bi pa niso
zaradi varnosti :) ker je prenevarno :) ce hocejo obdrzati glavo v dirkalniku :)

markec_ ::

Zdaj pa vam povem, kaj se zgodi, če se zajebavaš z McLarnom!

sej se noben ne zabava :) ferrari jih jmlje resno :) nikjer niso javno pravli pri ferrariju kak dober dirkalnik imajo kaj bojo sedaj naredli :) pri vecini ostalih mostvih pa pravijo da je njihov najbolsi :)
eni jemljejo konkurenco resneje kot pa mclaren :) ker ce bi jih jemali resno nebi predstavili takega slabega dirkalnika :) ampak bi poskrbeli da bi bil hitrejsi :) oz. konkurencen :)

Gundolf ::

Sploh ne vem kaj se sekirate zarad markcovega pisanja. Saj menda nima brez veze naziva persona non grata. No ko smo ravno pri tem, morda bi bilo primerno uvesti še en naziv - trol?

Zdej pa pustmo to razprtijo s fiziko, letalstvom in našo škodoželjnostjo do ferrarija in se raje vrnimo na F1, ok?

Kot sem videl, Montoya že trenira mehanike na njegov način vožnje. Ali pa se morda dirkalnik letos toliko drugače obnaša, da se Montoya ne zna več ustavt v boxih.

Alexius Heristalski ::

Ja, to je zarad volana, ki je preveč napreden za Juana (se spomnite, ko je nekaj jamral glede tega :D)!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Jackal ::

Ko smo že pri tej nesreči Šumaherja, v kateri si je takrat zlomil nogo, naj omenim nesrečo Davida Purleya v Silverstonu leta 1977.

Na treningu se mu je namreč v zavoju Becketts zataknil pedal za plin in je s polnim plinom čelno priletel v nasip ob progi. Avto se je s hitrosti malo čez 170 km/h ustavil v slabe pol metra.
Pri tem je na voznika deloval pojemek 179,8G, kar je najvišji zabeležen pospešek/pojemek, kar ga je kdo preživel.

Pa še slike dirkalnika:

Pred nesrečo


Po nesreči



Na drugi sliki se dobro vidi, kje je zaščitni lok, ki je za voznikom. V tistem kratkem delu bolida predaj je bil pa Pruley, ki je nesrečo preživel, čeprav skoraj ni imel kosti, ki ne bi bila zlomljena.

In the winter of 1976-77 Purley commissioned designer Mike Pilbeam to build a Lec F1 car and with the help of Mike Earle this was ready to race in 1977. Purley qualified for several races but in practice at Silverstone suffered a stuck throttle and crashed with incredible violence. Purley was subjected to the highest G-forces ever survived by a human being - 179.8G - when the car went from 108mph to zero in just over half a meter.
His life was saved by rescue crews at the scene of the crash but it took many months for him to recover from multiple fractures to his legs, pelvis and ribs.


Šumaher je pa leta 99 v Silverstonu zletel s proge - z blokiranimi kolesi Se pravi da je močno zaviral) in to v zaščitne gume, ki še toliko bolj ublažijo udarec. Hitrost pri izletu s proge (ne pri trku) je bila pa okoli 150km/h in se je do trka zmanjšala na 100km/h. Video (save link as)

Modri dirkač ::

@Tilen

Tle je link o nesreči Ralfa.
Če ne znaš Nemško ti prevedem:
Zaletel se je z hitrostjo 298km/h pod, za njega, precej ugodnim kotom.
Za trenutek je na njega delovalo 77g, kar je povzročilo tudi orenk pretres možganov.
Everybody lies!

markec_ ::

Kot sem videl, Montoya že trenira mehanike na njegov način vožnje. Ali pa se morda dirkalnik letos toliko drugače obnaša, da se Montoya ne zna več ustavt v boxih.

predvsem bi poudaro ta del

Ali pa se morda dirkalnik letos toliko drugače obnaša

noralno se drugace obnasa :) ce pa je v mclarnu :) ki ste te vidli da je pri mclarnu vse delalo ok :) al pa je kriv dirkalnik voznik pa je ok :)


Sploh ne vem kaj se sekirate zarad markcovega pisanja. Saj menda nima brez veze naziva persona non grata.

to je cisto res kaj si reko :) vendar ce bi vsi imeli iste pogoje potem te oznake vsekakor ne bi imel :) dvomim da jo je nekdo na tem forumu za obcutno zaljenje dobil :) meni bi z tako izjavo podelili se kaj druga :)
v bistvu mam moznost da se znebim tej oznake :) samo da se bom jaz vsaki teden opraviceval zaradi vas operaterjem :) ne hvala :)

OwcA ::

noralno se drugace obnasa :) ce pa je v mclarnu :) ki ste te vidli da je pri mclarnu vse delalo ok :) al pa je kriv dirkalnik voznik pa je ok :)

Misliš tako kot leta 2000, ko je Michael Schumacher zbil mehanika? Dirkalnik ali dirkač? ;)
Otroška radovednost - gonilo napredka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: OwcA ()

Myth ::

noralno se drugace obnasa :) ce pa je v mclarnu :) ki ste te vidli da je pri mclarnu vse delalo ok :) al pa je kriv dirkalnik voznik pa je ok :)


To, če znate brat, je žaljenje. :\ Eh... jaz več ne mislim komentirat nič od markeca_ . Tako kot pravijo slepi... bomo vidli, ne? :D

Kaj pa se dogaja v drugih garažah?

en Lp in Bz
¤ Space is Mystery. And Myth is on Earth. ¤

Gundolf ::

Jah, pri Minardiju so predstavili nov avto. Ni ne vem kaj. Saj so dobri da sploh še vztrajajo.

Modri dirkač ::

Jah, pri Minardiju so predstavili nov avto. Ni ne vem kaj. Saj so dobri da sploh še vztrajajo.


WTF?:\
Everybody lies!

Alexius Heristalski ::

Misliš tako kot leta 2000, ko je Michael Schumacher zbil mehanika?
No ja, pravzaprav ga je povozil (z zadnjim kolesom) in mu zlomil gleženj. Takrat je mož z liziko le-to prehitro dvignil, MS je seveda speljal in dobil z liziko po glavi.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Tilen ::

Nikjer pa ne pise, koliko je MS potem mehaniku pljunil v zep. Bi blo zanimivo zvedet.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Alexius Heristalski ::

Na tisti dirki je šlo MS-ju vse narobe. Povoženi mehanik, ime mu je bilo Nigel Stepney, je po koncu sezone prestopil v Jaguar. Vsekakor pa je postal eden najbolj slavnih mehanikov sploh. :)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Modri dirkač ::

Nigel Stepney ni nikamor prestopil. WTF?:\
Še vedno je Chief mechanic pri Ferrariju.
Everybody lies!

Alexius Heristalski ::

Ja, imaš prav, moja napaka. Preveč poslušam Ališičeva bluzenja. Je pa res, da so se pri Jaguarju zanimali za Stepneyeve usluge. Izvirna novica, angleški prevod.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Daedalus ::

Tole bi sicer skor blo za pod funny links - mnenje navijača Ferrarija o izgledu modificiranega F2004M:

What have they done to the beautiful 655?

What have they done?!?!?!?!

This looks like a very crude solution, maybe a solution to some deeper problem they’ve been facing with the newer rules, which by the way, make all the cars uglier; the rear wing endplates for 2005 look like goddamn barn doors. They are an atrocity.

Personally I agree with the point raised that it should be banned on pure butt-ugliness alone. It is ugly. It fell from the ugly tree and hit every branch on the way down, every branch.

I don’t even care if the thing is fast. It is too much of a minger. Thank god it’s possibly only for 4 races….if there is a god then it will never see the start line of a GP ever, ever.


Še link:D

Pa upam, da bojo vsaj enkrat tifosiji premogli kaj smisla za humor0:) :P
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ripmork ::

Daedalus-tale Ferrari je res grdi raček...se mi kar malo smili:D

nick heidfeld dobil sedež poleg Webberja.
Pizzonia,ki ima zaledje v sponzorju Petrobras(Brazil dah) že gleda k ekipi Jordan,če ne drugače se pa seli v ameriko...Petrobras je res nezadovoljen nad odločitvijo moštva in se že puntajo,tako da lahko belo-modri zgubijo kar močnega sponzorja...

Alexius Heristalski ::

Daedalus: :D :D :D
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Tilen ::



Ohh, kako je lep. >:D :D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tody ()

ČIP 008 ::

Dvoboj je za Pizzonio bil izgubljen že v naprej saj je Nick Haidfeld v prvi vrsti nemec. Samo piko na i pa so postavila testiranja, kjer je bil Nick Haidfeld(s pomočjo moštva) večinoma tudi hitrejši.:D

ripmork ::

jah,za Nickom je stal BMW,za Pizzonio pa Petrobras...Nick je bil v glavnem hitrejši,čeprav pa je zadnji dan testiranj Antonio dosegal boljše čase...kakorkoli že,oba sta se izkazala po najboljših močeh.Imam občutek da Heidfeld ne bo razočaral.

Sam tale Ferrari ima pa zelo podoben nos kot njegov daljni predhodnik iz leta 98,
zaobljen in dvignjen spredaj:)

ripmork ::

novi Williams!

zaenkrat le kratek filmček predstavitve...nič pretreslijvega,je pa nos spet klasa zase...podolgovat,ozek in dvignjen tokrat.:D

ČIP 008 ::

No ja ni grd pa pretirano lep tudi ne. Meni deluje še najlepše novi Mercedes MP4-20 je res prava paša za oči.8-O

Tilen ::

Oprostite mi, samo meni se zdi ta Williams tako lesen na prvi pogled. :\
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ČIP 008 ::

Ja res je, deluje nekako ravno oziroma zelo togo. Nevem, nevem kako bodo s tem letos zmagovali kot napovedujejo?

Denos ::

Meni se njihov nos zdi zelo podoben enemu njihovemu izpred nekaj let.

Tattoo- ::

Samo kot zanimivost:

Za dizajn in izdelavo FW-27 so porabili kar 250.000 delovnih ur 8-O Meni osebno je dirkalnik izredno lep...res pa, da navijam za to ekipo :D

In še ena potencialna 'luknja' v pravilih, ki jo je izpostavil M. Theissen:

“The penalty for an engine fault will be considerably tougher than for any other component,” Theissen reflected, considering the ten-place penalty to be imposed twice for any ill-timed engine change, "Replacing the engine before first qualifying will result in a ten-place demotion on the grid and, after qualifying, it is demotion to the back of the grid. Only if the driver fails to finish the race can the engine be replaced without penalty, so the environment will be very demanding in 2005."

"There is a question mark in the new rules, however, as a driver may deliberately fail to finish a race in order to have the advantage of a new engine for the next GP.
Racing is in my blood - Ayrton Senna
««
6 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116781278 (53598) 'FireSTORM'
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186879800 (37338) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152901 (2656) Daedalus
»

F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 449 50 51 52 )

Oddelek: Loža
257685078 (43993) Alexius Heristalski
»

F1 2004 (strani: 1 2 3 440 41 42 43 )

Oddelek: Loža
214181644 (48967) Microsoft

Več podobnih tem