Novice » Znanost in tehnologija » Nemčija zaprla še zadnje jedrske elektrarne
hojnikb ::
Prosim izračun za tole trditev.
Predlagam ban. Tako neumen pa ne moreš biti za na internet. Moč NEK je 695 MW.
nazivna moč (elektrana ne dela cel čas na nazivni moči, ima tudi remonte (po dva meseca)) in leto ima samo 365 dni
Zaradi takih kot so ti gre svet v maloro. Folk je toliko neumen , da verjamejo vsem , ne da bi vsaj malo preverili če je to res.
Nek: 696 MW x 24 h x 31 dni = 518 GWh na mesec
To je 1,865 x 10^15 J.
1 liter bencina ima 34,5 MJ, kar je 9,6 kWh.
In rezultat 518 G / 9,6 k = 54 M
Torej 54 miljonov litrov bencina oz. 54000 kubikov bencina.
Sorry, ni se mi dal še nekrat računat, pa sem napisal po spominu
rezultat je 1006 avtov
Prilagam izračun:
letna proizvodnja JE Krško = 5289 GWh (vir: slovenska wikipedia, moč nas ne zanima)
5289 GWh/365 dni
na dan je to 14,49 GWh
ocena porabe avta (jaz se vozim zelo malo in porabim 2 tanka po 60 litrov na mesec)
120 litrov na mesec x 12 mesecev
1440 litrov na leto
1 liter bencina ima cca 10 kWh energije
to pomeni 14 400 kWh na leto porabi en avto
14,49 GWh deljeno s 14.400 kWh = 1006
(14 celih 49 in 14 tisoč štiristo, brez vejice)
Se pravi,
JE Krško v enem dnevu proizvede toliko električen energije kot jo porabi 1006 avtov v enem letu v obliki nafte (izkoristek smo zanemarili)
Folk NE RAZUME kako ogromno količino enerigije pripelje en tanker v pristanišče, oziroma ena 40 tonska cisterna na bencinsko črpalko
Tudi če se pretvarjamo, da lahko čudezno energijo iz NEK pretvarjamo v bencin (zakaj bi to počel, nwm).
Pa tudi tvoj izračun je kratkomalo.... zavajanje. Če assumamo direktno pretvorbo energije v bencin in smatramo tipično porabo 7l/100km, kar znese 672Wh/km, pomeni to z produkcijo 5,7TWh (dejanska povprečna proizvodnja, vir = stran NEKa) je to preračunano dobro za ~8.500.000.000 kilometrov. Povprečen slovenski avto dela ~12500km/leto, kar pomeni, da je to dovolj energije za 680.000 avtomobilov. Iz enga bogega NEKa. NE 1000. Sigurno pa ne 4.
#brezpodpisa
Tweezzizi ::
Normalen slovenski avto naredi v povprečju manj kot 15000 km na leto. Kar pomeni pri povprečni porabi cca 6~7l/100km cca 75l goriva na mesec. Skratka si pretiraval za +60%.
Ni noben problem, se lahko v ponedeljek zmeniva pri notarju, da placas 10.000 eurov, ce se to povprecje prekoraci. Bom jaz placal notarja. Imas jajca ali te je samo socialnoomrezni modern gobec?
Katero povprečje te zanima?
Tvoje povprecje o manj kot 15000km na leto. Namrec razni navijaci ste polni nekih brezveznih podatkov, za katere rabis metuljev zamah s krili, pa se spremenijo. Sicer bi bil nor, ce bi sel na to stavit, ampak meni je ok. Easy money.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
s1m0n ::
Pa ni EU zadnja leta (desetletje) proizvedla vedno manj co2 ter topoglednih plinov? Tudi, če spravimo to najnižje kar je možno z ostalimi bolj čistimi viri je cela EU en pljunek v morje v primerjavi z azijo..., ah kaj verjetno se ne bi niti poznalo!
hojnikb ::
Ajd pa se en bistven izračun; na nasih cestah je trenutno okoli 1.2m osebnih vozil. Če celotn vozni park prestavimo na EV, je se ena NEK preko glave, da vse te avtomobile zalozimo z elektriko.
Ubistvo bi se ostal energije. Tipičen elektricar pije ~200Wh/100km, kar pomeni, da ostane se viska.
Ubistvo bi se ostal energije. Tipičen elektricar pije ~200Wh/100km, kar pomeni, da ostane se viska.
#brezpodpisa
tony1 ::
Nacistična politika tega razmisleka ne zmore.
Verjetno, ker je ali podkupljena od Kitajcev ali pa ne upa volivcem priznati, da je šla v to z idejo, da bo tehnologijo zel. prehoda (tj. vetrnice) delal Siemens, pa so jih prehiteli kitajci s paneli. Če pozabimo, da je izkoristek t.i. zel. virov porazen in cokla za el. en. sistem cele EU...
Verjetno, ker je ali podkupljena od Kitajcev ali pa ne upa volivcem priznati, da je šla v to z idejo, da bo tehnologijo zel. prehoda (tj. vetrnice) delal Siemens, pa so jih prehiteli kitajci s paneli. Če pozabimo, da je izkoristek t.i. zel. virov porazen in cokla za el. en. sistem cele EU...
shock ::
Tvoje povprecje o manj kot 15000km na leto. Namrec razni navijaci ste polni nekih brezveznih podatkov, za katere rabis metuljev zamah s krili, pa se spremenijo. Sicer bi bil nor, ce bi sel na to stavit, ampak meni je ok. Easy money.
Glede na to da si toliko pameten potem mi sigurno znaš razložiti koliko naredi povprečen slovenski avto število km na dan
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
Jaz vem samo ti ne bom povedal.
hojnikb ::
https://pxweb.stat.si/SiStatData/pxweb/...
sicer malo starejsi podatek, ampak ballpark je se vedno dost pod 15kkm/leto.
sicer malo starejsi podatek, ampak ballpark je se vedno dost pod 15kkm/leto.
#brezpodpisa
shock ::
Nikjer nisem trdil, da se dela 15kkm/leto, trdil sem da se dela manj kot toliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shock ()
bbbbbb2015 ::
Nacistična politika tega razmisleka ne zmore.
Verjetno, ker je ali podkupljena od Kitajcev ali pa ne upa volivcem priznati, da je šla v to z idejo, da bo tehnologijo zel. prehoda (tj. vetrnice) delal Siemens, pa so jih prehiteli kitajci s paneli. Če pozabimo, da je izkoristek t.i. zel. virov porazen in cokla za el. en. sistem cele EU...
Nemška politika je žrtev močnih lobijev. Če ne bi bilo vojne v Ukrajini, bi Nemci z velikim, zelo zelo velikim veseljem kupovali plin od Rusov. Saj Nord Stream 2 je bil projiciran ravno na ta fakt.
Slovenija takih energetskih virov nima. Ne plina. HE nekaj, samo tudi ne dosti. TE je izpadlo zelo nesrečno. Premoga ni (kar se je sicer že vedelo prej). Ostane NE.
Za SE (sončnice) se absolutno strinjam, to moramo proizvajati, kolikor gre. Kombinacija energetskih virov nam bo prinesla mir.
Edino, ne bi šel v posel s Hrvati. To pa ne. Ker še leta 2019 Hrvati niso prevzeli svoj del odpadkov.
hojnikb ::
SE na vsako streho in nadaljevat z letnim obračunom (ker edino tako ima SE smisel za gospodinjsko rabo). Če ne druga, se lahko ob spicah (kadar je tudi precej produkcje SE) pokriva iz tega.
Ukinitev letnega obračuna zna bit precejsn zakol v smeri OVE. Redkokdo se bo odločal za baterijske sistem, sploh ko to pomeni precej slabso utilizacijo poanelov napram posiljanja v omrezje.
Pa JEK2 v 100% slovenski lasti. Lahko TES kr ugasnemo, HE pa pustimo kot je. dolgoročni win-win za Slovenijo...
Ukinitev letnega obračuna zna bit precejsn zakol v smeri OVE. Redkokdo se bo odločal za baterijske sistem, sploh ko to pomeni precej slabso utilizacijo poanelov napram posiljanja v omrezje.
Pa JEK2 v 100% slovenski lasti. Lahko TES kr ugasnemo, HE pa pustimo kot je. dolgoročni win-win za Slovenijo...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
s1m0n ::
SE na vsako streho in nadaljevat z letnim obračunom (ker edino tako ima SE smisel za gospodinjsko rabo). Če ne druga, se lahko ob spicah (kadar je tudi precej produkcje SE) pokriva iz tega.
Ukinitev letnega obračuna zna bit precejsn zakol v smeri OVE. Redkokdo se bo odločal za baterijske sistem, sploh ko to pomeni precej slabso utilizacijo poanelov napram posiljanja v omrezje.
Mah ja na vsako streho... v 99% primerov po vaseh postavijo 3-5 sončnih na bajte pa je že omrežje preobremenjeno :) Prvo bo treba 30 let staro napeljavo malo zamenjat preden lahko gremo v takšne podvige.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
hojnikb ::
K bo EV v vsaki vasi, bo to moot point, sploh če se pametno implemetira V2H/V2G.
Tako ali drugače bo treba upgrejdat omrezje, sploh k bo vsak tadrug bizgec montiral TČ.
Tako ali drugače bo treba upgrejdat omrezje, sploh k bo vsak tadrug bizgec montiral TČ.
#brezpodpisa
bbbbbb2015 ::
Pa tudi tvoj izračun je kratkomalo.... zavajanje. Če assumamo direktno pretvorbo energije v bencin in smatramo tipično porabo 7l/100km, kar znese 672Wh/km, pomeni to z produkcijo 5,7TWh (dejanska povprečna proizvodnja, vir = stran NEKa) je to preračunano dobro za ~8.500.000.000 kilometrov. Povprečen slovenski avto dela ~12500km/leto, kar pomeni, da je to dovolj energije za 680.000 avtomobilov. Iz enga bogega NEKa. NE 1000. Sigurno pa ne 4.
Ključni del premisleka si izpustil. Ampak res ključni. Avti lahko izkoristijo manj kot 30% energije bencina. Izkoristek bencinskih motorjev je tam ajd 25% (formalno čez 30%). Električni avti pa dejansko porabijo ajd 20kWh/100km. EV lahko izkoristijo čez 90%, oziroma v naj najslabšem primeru (izgube na prenosu po omrežju) cca 77%.
Torej bi en NEK napajala gladko 1,2 mio avtov v Sloveniji, pa še bi ostalo elektrike. Jaz bi pa vseeno dal sončnice na strehe.
cekr ::
Upam, da bo prišel kmalu dan, ko bodo sosednje države lepo zaprle pipico proti Nemčiji.
Prej se bo to zgodilo, prej bomo vsi na boljšem.
Prej se bo to zgodilo, prej bomo vsi na boljšem.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]
hojnikb ::
Ključni del premisleka si izpustil. Ampak res ključni. Avti lahko izkoristijo manj kot 30% energije bencina. Izkoristek bencinskih motorjev je tam ajd 25% (formalno čez 30%).
Namenoma. Ker twoom je začel z direktno primerjavo energije(električne) v bencin. V mojem izračunu je pa ze zajet neizkoristek bencinskega motorja; ergo rabis zato 672Wh za kilometer, ne 200.
In ja, kot sem ze napisal, se en NEK je preko dovolj za celotn EV vozni park 1.2m vozil.
Upam, da bo prišel kmalu dan, ko bodo sosednje države lepo zaprle pipico proti Nemčiji.
Prej se bo to zgodilo, prej bomo vsi na boljšem.
dokler so se net exporter, se to sigurn nebo zgodilo. Ampak s temi neumnostmi, k se jih grejo z JEK, bojo pa kmal net importer. Kar pomeni, da bo cela evropa fucked.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
blay44 ::
Jek in odpadke bomo imeli na vzhodu.
Še bolj na jugu termoelektrarne in s
tem povezano industrijo.
Zahod pa bo fural green in fuzijo. Kar bo pa
manjkalo bo pa kupil od opic.
Še bolj na jugu termoelektrarne in s
tem povezano industrijo.
Zahod pa bo fural green in fuzijo. Kar bo pa
manjkalo bo pa kupil od opic.
tony1 ::
"Za SE (sončnice) se absolutno strinjam, to moramo proizvajati, kolikor gre. Kombinacija energetskih virov nam bo prinesla mir."
Paneli imajo povprečen izkoristek pod 30% inštalirane moči. Brez, da zraven vtaknemo še baterije, so za potrebe el. en. sist. precej nekoristne. Da lahko el. en. sistem dela mora imeti znano porabo in znano proizvodnjo. Ko vmes vtakneš vire, ki niso stabilni, se jih ne da upravljati in ne dobro napovedati vnaprej, si kompleksnost upravljanja povečal za n-krat.
Koliko bodo stali paneli z inštalirano močjo NEKa in njegovo razpoložljivostjo? Koliko baterije, da bodo sploh smiselni paneli? Kakšna je njihova življenjska doba (življenjska doba NEK1 bo 60 let). Koliko je to odpadkov?
"Edino, ne bi šel v posel s Hrvati. To pa ne. Ker še leta 2019 Hrvati niso prevzeli svoj del odpadkov."
To bil najbolj optimalen scenarij, ampak naša politika ni optimalna. Ker je naša zun. politika za en drek se bojim, da ne bomo uspeli zlobirati miru pri sosedih, če bomo to delali sami. Hrvati to znajo precej bolje in z njimi zraven ne bo težav s sosedi.
Odpadki so a non-issue. Rešili smo problem s pasivno hlajenim odlagališčem visoko r. odpdakov (verjetno se jih bo tako sčasoma predelalo v novo j. gorivo, ker so veliko vredni). Nizko r. odpadke pa se bo ali odpeljalo v delni sežig ali pa trajno odložilo v okolici NEK. Kje bodo ti ostali je precej nepomembno, ker jih je zelo, zelo malo, čeprav bi bilo prav, da Hrvati prevzamejo svoj del. Spet, naša politika mora kupiti par jajc, ker jih nima.
Okrog r. odpadkov se sicer dela mnogo preveč problema. Vsaka proizvodnja pušča za sabo odpadke, vetrnice in paneli še posebej veliko (se da komu izračunati količino odpadnih vetrnic za 60 let proizvodnje iz NEK? :D). J. odpadki so zaradi resne regulative in že obstoječe rešitve za visoko r. odpadke rešen problem.
Paneli imajo povprečen izkoristek pod 30% inštalirane moči. Brez, da zraven vtaknemo še baterije, so za potrebe el. en. sist. precej nekoristne. Da lahko el. en. sistem dela mora imeti znano porabo in znano proizvodnjo. Ko vmes vtakneš vire, ki niso stabilni, se jih ne da upravljati in ne dobro napovedati vnaprej, si kompleksnost upravljanja povečal za n-krat.
Koliko bodo stali paneli z inštalirano močjo NEKa in njegovo razpoložljivostjo? Koliko baterije, da bodo sploh smiselni paneli? Kakšna je njihova življenjska doba (življenjska doba NEK1 bo 60 let). Koliko je to odpadkov?
"Edino, ne bi šel v posel s Hrvati. To pa ne. Ker še leta 2019 Hrvati niso prevzeli svoj del odpadkov."
To bil najbolj optimalen scenarij, ampak naša politika ni optimalna. Ker je naša zun. politika za en drek se bojim, da ne bomo uspeli zlobirati miru pri sosedih, če bomo to delali sami. Hrvati to znajo precej bolje in z njimi zraven ne bo težav s sosedi.
Odpadki so a non-issue. Rešili smo problem s pasivno hlajenim odlagališčem visoko r. odpdakov (verjetno se jih bo tako sčasoma predelalo v novo j. gorivo, ker so veliko vredni). Nizko r. odpadke pa se bo ali odpeljalo v delni sežig ali pa trajno odložilo v okolici NEK. Kje bodo ti ostali je precej nepomembno, ker jih je zelo, zelo malo, čeprav bi bilo prav, da Hrvati prevzamejo svoj del. Spet, naša politika mora kupiti par jajc, ker jih nima.
Okrog r. odpadkov se sicer dela mnogo preveč problema. Vsaka proizvodnja pušča za sabo odpadke, vetrnice in paneli še posebej veliko (se da komu izračunati količino odpadnih vetrnic za 60 let proizvodnje iz NEK? :D). J. odpadki so zaradi resne regulative in že obstoječe rešitve za visoko r. odpadke rešen problem.
fujtajksel ::
Zoprno je, da velike elektrarne zapirajo, ne da bi jih nadomestili. Poraba pa narašča. To zna povzročit zvišanje cene elektrike tudi pri nas, ker imamo skupni evropski trg. Tudi če pri nas postavimo NEK2, se trg ne bo normaliziral, če ne bodo postavljali dovolj elektrarn tudi drugod. Tudi sončnice pomagajo, ampak pozimi ne kaj prida.
PrimozR ::
tony1 ::
Ta argument je nepomemben tudi zato, ker kow ne ve, kako se upravlja el. en. sistem. Če imaš napovedan remont, že več kot leto vnaprej kupiš manjkajoče kapacitete za čas med remontom, in jih zato dobiš poceni in za znano ceno. To ni noben problem, in cel ta argument je pretepanje slamnatega moža.
Lejga ::
To da so odklopili nuklearke v DE ni razlog, prehod na zeleno energijo ampak strah pred "Super-GAU" ker so zaznali da so se začele pojavljati razpoke v betonu v reaktorjih. Na identičnem reaktorju, ki nikoli ni bil priključen na omrežje "Zwentendorf Avstrija" so to dokazali. Iz istega razloga so odklopili nuklearko v Švici "AKW Mühleberg", uradno pravijo iz ekonomskih razlogov. Če bi Rusi tako slabo gradili bi imeli žnj nesreč. Ko si pogledaš spodnji video o tako slabo vzdrževani nuklearki se lahko samo čudiš da smo še živi.
Kosluduj Bulgarija 1991
https://www.spiegel.de/video/vor-20-jah...
Kosluduj Bulgarija 1991
https://www.spiegel.de/video/vor-20-jah...
tony1 ::
Glede Bolgarije pa: naslajanje bogatih zahodnjakov nad revščino je najmanj neokusno, brez NE bi bili le še bolj revni.
(Upam, da mi ni treba posebej pisati, da je do ekonomskega in političnega zloma vzhodnega bloka prišlo po 4ih desetletjih zahodnih sankcij in da se je zahod najmanj na glavo postavil, da bi jih sfukal do amena. In jih je. Čudno, kaj?)
(Upam, da mi ni treba posebej pisati, da je do ekonomskega in političnega zloma vzhodnega bloka prišlo po 4ih desetletjih zahodnih sankcij in da se je zahod najmanj na glavo postavil, da bi jih sfukal do amena. In jih je. Čudno, kaj?)
ViperR ::
Ta argument je nepomemben tudi zato, ker kow ne ve, kako se upravlja el. en. sistem. Če imaš napovedan remont, že več kot leto vnaprej kupiš manjkajoče kapacitete za čas med remontom, in jih zato dobiš poceni in za znano ceno. To ni noben problem, in cel ta argument je pretepanje slamnatega moža.
Except you cant. Razen če misliš zakupit 600mw letnih kapacitet iz italije.
hojnikb ::
Zakaj bi jih kupoval od italjanov? Celotna evropa + UK je povezana z omrezjem. Kupiš od najcenejšega na borzi, kot vsako drugo stvar...
#brezpodpisa
Mr.B ::
K bo EV v vsaki vasi, bo to moot point, sploh če se pametno implemetira V2H/V2G.
Tako ali drugače bo treba upgrejdat omrezje, sploh k bo vsak tadrug bizgec montiral TČ.
Na povprečno število km, ki jih naredi Slovenec na dan, EV sploh ne bo problem
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Matko ::
Ah, ta statistika.
Nemčiji več izvozi, kot uvozi. A pravzaprav nam to nič ne pove.
1) Na grafu manjkajo absolutne cifre (Mwh). Kam gre trend?
2) Če hočemo vsaj približno oceniti, kje je Nemčija, bi potrebovali skupno ceno izvožene in uvožene energije. Npr.: izvažamo energijo, ko ni nič vredna in jo drugič mastno plačujemo, ko je nimamo.
PS: Ostale analize stabilnosti omrežja, ipd namenoma ne omenjam.
Nemčiji več izvozi, kot uvozi. A pravzaprav nam to nič ne pove.
1) Na grafu manjkajo absolutne cifre (Mwh). Kam gre trend?
2) Če hočemo vsaj približno oceniti, kje je Nemčija, bi potrebovali skupno ceno izvožene in uvožene energije. Npr.: izvažamo energijo, ko ni nič vredna in jo drugič mastno plačujemo, ko je nimamo.
PS: Ostale analize stabilnosti omrežja, ipd namenoma ne omenjam.
Lonsarg ::
To da se staro izklaplja je ok zarad varnosti. Problem je k se novo ne gradi in tle so bistvene odlocitve Nemci sprejemali ze 10 let nazaj.
Slovenija ima se max kake 2 leti cas za to odlocitev ali zacnemo gradit NEK2.
Slovenija ima se max kake 2 leti cas za to odlocitev ali zacnemo gradit NEK2.
Jazon ::
To da so odklopili nuklearke v DE ni razlog, prehod na zeleno energijo ampak strah pred "Super-GAU" ker so zaznali da so se začele pojavljati razpoke v betonu v reaktorjih. Na identičnem reaktorju, ki nikoli ni bil priključen na omrežje "Zwentendorf Avstrija" so to dokazali. Iz istega razloga so odklopili nuklearko v Švici "AKW Mühleberg", uradno pravijo iz ekonomskih razlogov. Če bi Rusi tako slabo gradili bi imeli žnj nesreč. Ko si pogledaš spodnji video o tako slabo vzdrževani nuklearki se lahko samo čudiš da smo še živi.
Kosluduj Bulgarija 1991
https://www.spiegel.de/video/vor-20-jah...
Dajmo malo s številkami operirati ne samo z novinarskimi racami in plačanimi aktivisti:
- Projektni pospešek na širšem območju okoli Kozloduja 0,11 in to je daleč od npr. Krškega ki ima 0,285.
- Bruseljska komisija je sforsirala zaprtje štirih reaktorjev (o teh govori video prispevek), ki so bili konec 90-ih sicer komplet prenovljeni. IAEA je bila takrat proti zaprtju. Za zarjavele cevi je modna policija izdala plačilni nalog, ker to je res hud fail. Otroci, ki se igrajo okoli elektrarne, bi lahko fasali tetanus. Sicer pa sta tam delujoča še dva reaktorja, ki imata življensko dobo nekje do 2050.
- Zwentendorf so z minimalno večino zavrnili na referendumu konec 70-ih. Objekt je zgrajen sredi 70-ih, opremljen in služi kot filmska kulisa.
- Mühleberg je bil zgrajen 1966 do 1971, komercialno pognan 1972 in zaprt 2019. Predvidena doba delovanja je bila do 2012. Leta 2014 so volilci v Bernskem kantonu zavrnili takojšnje zaprtje jedrske elektrarne.
- Švica je leta 2019 40% vse elektrike pridobila iz petih nukelark. Zadnja je bila priključena 1984.
- Mikrorazpoke so sestavni del vsakega betona in so na listi pregledov v vsaki resnejši stavbi. Tiste v Mühlebergu so bile ob zaprtju nekje na tretjini še dovoljenih toleranc za tak objekt in lokacijo.
Skratka, veliko dima za nič.
kow ::
Ta argument je nepomemben tudi zato, ker kow ne ve, kako se upravlja el. en. sistem. Če imaš napovedan remont, že več kot leto vnaprej kupiš manjkajoče kapacitete za čas med remontom, in jih zato dobiš poceni in za znano ceno. To ni noben problem, in cel ta argument je pretepanje slamnatega moža.
Ce kupis elektriko, je nisi proizvedel. Ne vem ali si idiot, ali se samo pretvarjas.
tony1 ::
Ta argument je nepomemben tudi zato, ker kow ne ve, kako se upravlja el. en. sistem. Če imaš napovedan remont, že več kot leto vnaprej kupiš manjkajoče kapacitete za čas med remontom, in jih zato dobiš poceni in za znano ceno. To ni noben problem, in cel ta argument je pretepanje slamnatega moža.
Ce kupis elektriko, je nisi proizvedel. Ne vem ali si idiot, ali se samo pretvarjas.
Neodoraslim otrokom v odraslih telesih, ki ne znajo civilizirano komunicirati, ne bom repliciral. Ko te jebe.
Avenger ::
Primanjkuje hrane, oblasti se odločijo zmanjšati količino polj. Cena nafte se dviga, naftni lobiji se odločijo zmanjšati količino načrpane nafte. Primanjkuje plina, naftni lobiji se odločijo zmanjšati količino načrpanega plina. Primanjkuje elektrike, oblasti se odločijo zmanjšati proizvodnjo elektrike. S permanentnim zapiranjem fantastično dragih jedrskih elektrarn, ki bi bile operabilne še dolga leta, morda desetletja. Hkrati je močan push v smeri večje porabe elektrike, za ogrevanje toplotne črpalke in za transport električni avtomobili. Samo upam, da ni tu kdo, ki verjame, da so direktive take, ker povsod vladajo nesposobni butci in da ni nobenega finančnega razloga, da to počnejo.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
tony1 ::
To da se staro izklaplja je ok zarad varnosti. Problem je k se novo ne gradi in tle so bistvene odlocitve Nemci sprejemali ze 10 let nazaj.
Slovenija ima se max kake 2 leti cas za to odlocitev ali zacnemo gradit NEK2.
Ker smo nerazumni, smo z gradnjo spet prepozni. Pravi trenutek za gradnjo NEK2 bi bil pred desetimi leti in bi jo tako zdaj že spravljali v pogon. Nato bi imeli 20 let časa se na lastni koži (v tej državi izkušnje celega sveta nič ne štejejo, ker smo unikum v vsem vesolju) izkusiti in izračunati, kakšne finančne koristi sta dva bloka prinesla. Nato bi leta 2043, po zaprtju NEK1, morda celo prišli do modrega sklepa, da bi bilo dobro zgraditi še NEK3.
Tako pa, ja, grozno zamujamo. PV se ukvarja z ljubicami, ki jih širša javnost pozna iz Mikstonovih dnevnikov in njihovimi krvavečimi srci, polnimi ljubezno do domačih ljubljenčkov.
Primanjkuje hrane, oblasti se odločijo zmanjšati količino polj. Cena nafte se dviga, naftni lobiji se odločijo zmanjšati količino načrpane nafte. Primanjkuje plina, naftni lobiji se odločijo zmanjšati količino načrpanega plina. Primanjkuje elektrike, oblasti se odločijo zmanjšati proizvodnjo elektrike. S permanentnim zapiranjem fantastično dragih jedrskih elektrarn, ki bi bile operabilne še dolga leta, morda desetletja. Hkrati je močan push v smeri večje porabe elektrike, za ogrevanje toplotne črpalke in za transport električni avtomobili. Samo upam, da ni tu kdo, ki verjame, da so direktive take, ker povsod vladajo nesposobni butci in da ni nobenega finančnega razloga, da to počnejo.
Tako je. Švabi so ukinili NE, ker je bila elektrika iz NE prepoceni. Koga briga cena, bo že narod plačal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
tony1 ::
Ta argument je nepomemben tudi zato, ker kow ne ve, kako se upravlja el. en. sistem. Če imaš napovedan remont, že več kot leto vnaprej kupiš manjkajoče kapacitete za čas med remontom, in jih zato dobiš poceni in za znano ceno. To ni noben problem, in cel ta argument je pretepanje slamnatega moža.
Except you cant. Razen če misliš zakupit 600mw letnih kapacitet iz italije.
Šolski primer strawmana. Izmislil si si lažni argument, okrog katerega zdaj katastrofiziraš.
a) A rešitev pa je, da leta 2043 zapremo še tisto 695W NE, ki jo imamo? Pa ne bo treba zakupiti kapacitet za enomesečni remont vsakih 18 mesecev.
b) Kako smo pa do zdaj živeli skozi 42 letno obratovalno dobo NEK? Uuu, kakšna katastrofa, kupiti smo morali kapacitete za čas remontov.
c) Veš kaj je prava finančna katastrofa? Da imaš HE, za katere nimaš pojma, koliko vode bo teklo čez njih že čez mesecev. V RS imamo ene tri velike firme, ki upravljajo naše verige HE. In ena dobi (dobro plačanega, formalno izobraženega in seveda z dobrimi vezami) novega direktorja, ki pogleda povprečno proizvodnjo svojih HE in jo vnaprej proda za celo leto ali dve. In letos poleti smo imeli sušo in energetsko krizo, novi direktor (za katerega se je izkazalo, da je debil, ki nima pojma o tem na kar naj bi se spoznal) pa je moral po rekordnih cenah kupovati el., ki jo je nespametno vnaprej prodal... Luknjo, ki jo je naredil bomo pa vsi plačali.
kow ::
b3D_950 ::
Finci so danes novo priklopil v redno proizvodnjo, Bavarci pa hočejo svojo nazaj.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
kow ::
Strosek je, da takrat stoji. Kar pomeni, da efektivno potem NEK ni 696MW, kot so nasrali starega fotra.
Res je. Zaradi menjave uparjalnikov in nadgradnje turbin je zdaj kar 730 MW. Tako da so tvojega starega fotra nasrali v minus!
Kolikor vem, je 730MW moc reaktorja... Spet nisi cist premislil? Mozno pa je, da je moc se visja, pa je bila 696MWe stevilka pred nadgradnjo?
Vseeno, matematike od starega fotra to ne spremeni. Pozabil je na faktor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
tony1 ::
Jaz pa, da si revček, ki v življenju ni prebral dveh knjig. Nekdo, ki se ga lahko zmanipulira za najbolj neumne cilje, tudi energetsko revščino, če so bo tako počutil posebnega.
Leta 1995 še nisi niti slišal za internet, in škoda je, da ni tako tudi ostalo. To so bili krasni časi, ko vsak ološ še ni sral po netu.
Leta 1995 še nisi niti slišal za internet, in škoda je, da ni tako tudi ostalo. To so bili krasni časi, ko vsak ološ še ni sral po netu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
kow ::
Jaz pa, da si revček, ki v življenju ni prebral dveh knjig. Nekdo, ki se ga lahko zmanipulira za najbolj neumne cilje, tudi energetsko revščino, če so bo tako počutil posebnega.
Leta 1995 še nisi niti slišal za internet, in škoda je, da ni tako tudi ostalo. To so bili krasni časi, ko vsak ološ še ni sral po netu.
Jaz sem samo komentiral lazi o ceni nuklearne energije ipd., vse ostalo si si izmislil. Si pac zafrustriran. Se bojis za sluzbo?
Se bos pocutil bolj varno, ce projeciras svoje travme na ostale slo-tech udelezence?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
tony1 ::
Kakšne travme ima revček, ki ne zmore normalno replicirati? Ti, debil, si začel replicirati necivilizirano, in prav je, da se ti vrne v enaki meri. Če te vse življenje vsi okrog tebe prenašajo, je to narobe. Spizdi nazaj od koder si prišel in se tam izživljaj nad drugimi.
Ne živim od jedrske eneregije. A misliš, da elektriko iz NE rabijo samo tisti, ki tja hodijo v službo?
Bojim se, da bomo zaradi organiziranih idiotov ostali brez elektrike.
Ne živim od jedrske eneregije. A misliš, da elektriko iz NE rabijo samo tisti, ki tja hodijo v službo?
Bojim se, da bomo zaradi organiziranih idiotov ostali brez elektrike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
hojnikb ::
Strosek je, da takrat stoji. Kar pomeni, da efektivno potem NEK ni 696MW, kot so nasrali starega fotra.
Res je. Zaradi menjave uparjalnikov in nadgradnje turbin je zdaj kar 730 MW. Tako da so tvojega starega fotra nasrali v minus!
Kolikor vem, je 730MW moc reaktorja... Spet nisi cist premislil? Mozno pa je, da je moc se visja, pa je bila 696MWe stevilka pred nadgradnjo?
Vseeno, matematike od starega fotra to ne spremeni. Pozabil je na faktor.
Nimaš pojma, as usual. Se namensko delaš neumnega al si dejansko neumen? Mama predlog govorila "moj sin vse ve".
730MW je gross električna moč sedaj, po nadgradnji. Moč _reaktorja_ (ie koliko toplote da od sebe) je pa blizje 2000MW. Izkoristki pa to.
Net kapaciteta je pa sedaj malenkost pod 700MW.
NE seveda za svoje delovanje potrebuje tudi elektriko, ki ne gre v omrezje. Zato je net net kapaciteta manjša. Ampak še vedno je net kapaciteta sedaj ~30MW višja, kot pred nadgradnjami.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
tony1 ::
nodes ::
bom pa jaz kot ne matematik izračunal.
Jedrska elektrarna lahko pri povprečni prevoženi poti avta 15.000 km/leto, poganja 1.763.000 avtomobilov....a bo zdaj mir?
Jedrska elektrarna lahko pri povprečni prevoženi poti avta 15.000 km/leto, poganja 1.763.000 avtomobilov....a bo zdaj mir?
ViperR ::
Ta argument je nepomemben tudi zato, ker kow ne ve, kako se upravlja el. en. sistem. Če imaš napovedan remont, že več kot leto vnaprej kupiš manjkajoče kapacitete za čas med remontom, in jih zato dobiš poceni in za znano ceno. To ni noben problem, in cel ta argument je pretepanje slamnatega moža.
Except you cant. Razen če misliš zakupit 600mw letnih kapacitet iz italije.
Šolski primer strawmana. Izmislil si si lažni argument, okrog katerega zdaj katastrofiziraš.
a) A rešitev pa je, da leta 2043 zapremo še tisto 695W NE, ki jo imamo? Pa ne bo treba zakupiti kapacitet za enomesečni remont vsakih 18 mesecev.
b) Kako smo pa do zdaj živeli skozi 42 letno obratovalno dobo NEK? Uuu, kakšna katastrofa, kupiti smo morali kapacitete za čas remontov.
c) Veš kaj je prava finančna katastrofa? Da imaš HE, za katere nimaš pojma, koliko vode bo teklo čez njih že čez mesecev. V RS imamo ene tri velike firme, ki upravljajo naše verige HE. In ena dobi (dobro plačanega, formalno izobraženega in seveda z dobrimi vezami) novega direktorja, ki pogleda povprečno proizvodnjo svojih HE in jo vnaprej proda za celo leto ali dve. In letos poleti smo imeli sušo in energetsko krizo, novi direktor (za katerega se je izkazalo, da je debil, ki nima pojma o tem na kar naj bi se spoznal) pa je moral po rekordnih cenah kupovati el., ki jo je nespametno vnaprej prodal... Luknjo, ki jo je naredil bomo pa vsi plačali.
Pravzaprav si si ti izmislil svojo teorijo, kako stvari o katerih nimaš pojma potekajo.
Za čas remonta se je elektriko kupovalo na trgu za dan vnaprej. Torej si čisto izpostavljen trenutnim cenam na trgu. Enak primer kor HSE katerega navajaš.
Sicer pa kapacitet ne moreš zakupit. Poglej si na https://www.jao.eu/auctions#/ kjer jasno vidiš, da se yearly kapacitete zakupuje konec leta, monthly pa konec meseca za mesec naprej. In tako naprej. Tvoja teorija, da se zakupi kapacitete za čas remonta so torej čisto zgrešene, saj imaš samo 2 opciji. Kupiš konec leta kapacitete za celo leto - zelo drago, ali kupiš mesečne en mesec pred remontom. Kar ti skoraj nič ne pomaga.
Invictus ::
Evo kaj naredi držai debilna zeleno levičarska vlada. Nemce najbolj zjebeš s tem, da jim dvigneš ceno uvožene elektrike.
Ne bi bil presenečen, če bi zdajšnja kurjo/golobja vlada pri nas prišla na enako idejo...
Ne bi bil presenečen, če bi zdajšnja kurjo/golobja vlada pri nas prišla na enako idejo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kow ::
730MW je gross električna moč sedaj, po nadgradnji. Moč _reaktorja_ (ie koliko toplote da od sebe) je pa blizje 2000MW. Izkoristki pa to.
Net kapaciteta je pa sedaj malenkost pod 700MW.
NE seveda za svoje delovanje potrebuje tudi elektriko, ki ne gre v omrezje. Zato je net net kapaciteta manjša. Ampak še vedno je net kapaciteta sedaj ~30MW višja, kot pred nadgradnjami.
No, ce gres brati visje, bos videl, da sem imel torej prav. Matematika od starega fotra je pac napacna, ker ni uposteval utilizacije. Ce v prihodnjih 10 letih povprecno cirka 90%, bos torej imel 0.9*700MW = 630MW.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
nodes ::
Zakaj bi se sekiral? Sedaj je še bolj nedvoumno! Drugi blok JEK, fotovoltaika in dol z bencina. Kdor temu nasprotuje ga je potrebno popolnoma negirat.
hojnikb ::
730MW je gross električna moč sedaj, po nadgradnji. Moč _reaktorja_ (ie koliko toplote da od sebe) je pa blizje 2000MW. Izkoristki pa to.
Net kapaciteta je pa sedaj malenkost pod 700MW.
NE seveda za svoje delovanje potrebuje tudi elektriko, ki ne gre v omrezje. Zato je net net kapaciteta manjša. Ampak še vedno je net kapaciteta sedaj ~30MW višja, kot pred nadgradnjami.
No, ce gres brati visje, bos videl, da sem imel torej prav. Matematika od starega fotra je pac napacna, ker ni uposteval utilizacije. Ce v prihodnjih 10 letih povprecno cirka 90%, bos torej imel 0.9*700MW = 630MW.
Kaj ima to veze z močjo? Nič. Net net moč je še vedno ~696MW, pa če stvar stoji 90% časa. Utilizacija je bistvena samo in zgolj za letni izplen TWh.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemčija zaprla še zadnje jedrske elektrarne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16680 (10336) | feryz |
» | EU lani pridobila več elektrike iz obnovljivih virov kakor iz fosilnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 18688 (14924) | hruske |
» | Nemčija bo do leta 2022 zaprla vse jedrske elektrarne (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 141009 (118264) | Mr.B |
⊘ | Zakaj jedrske elektrarne niso prava stvar (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Problemi človeštva | 121434 (115067) | bluefish |