» »

The Times in Le Monde bosta plačljiva tudi medmrežju

The Times in Le Monde bosta plačljiva tudi medmrežju

The Times

CNet - Časi brezplačnih časnikov na spletu se, tako kažejo zgledi, končujejo. V začetku tega leta je za januar 2011 vrnitev k plačljivemu dostopu napovedal The New York Times, sedaj pa mu bosta na tej strani Luže sledila še The Times in The Sunday Times of London, ki sta prav tako v lasti medijskega konglomerata News Corporation. Trenutno sta oba časnika dostopna na kombinirani strani Times Online, kar bo trajalo do maja. Takrat bosta dobila vsak svojo stran, ki bo od junija tudi plačljiva. Enodnevni dostop bo stal en funt (1,12 evra), tedenski pa dva funta (2,23 evra) - vstopnica bo pokrivala oba časopisa. Naročniki tiskanih izdaj bodo lahko brskali po internetnem arhivu brezplačno.

Za isti poslovni model so se odločili tudi v francoskem dnevniku Le Monde, ki od danes zaračunava dostop do nekaterih vsebin. Mesečni dostop bo prve tri mesece stal 20 evrov in nato 30 evrov. Kdor bo zadovoljen z dostopom izključno prek iPhona, pa bo lahko za naročnino odštel 15 evrov mesečno.

Rupert Murdoch, večinski lastnik News Corporation, je že lani poudaril, da je za križe in tegobe časopisnih hiš v veliki meri odgovoren Google s svojim indeksiranjem člankov, po katerih lahko uporabniki nato brskajo zastonj. Letos je celo napovedal tožbo zoper Google, če ne bo prenehal s svojim početjem, a se ni zgodilo še nič.

27 komentarjev

ender ::

Murdoch trobi, da mu google povzroča škodo s tem, ko usmerja ljudi na njegove članke, čeprav si bo precej večjo škodo povzročil z zaprtjem brezplačnega dostopa - bralci bomo preprosto šli drugam.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

zee ::

Za isti poslovni model so se odločili tudi v francoskem dnevniku Le Monde, ki od danes zaračunava dostop do nekaterih vsebin. Mesečni dostop bo prve tri mesece stal 20 evrov in nato 30 evrov. Kdor bo zadovoljen z dostopom izključno prek iPhona, pa bo lahko za naročnino odštel 15 evrov mesečno.


Obcutno predrago.


Takrat bosta dobila vsak svojo stran, ki bo od junija tudi plačljiva. Enodnevni dostop bo stal en funt (1,12 evra), tedenski pa dva funta (2,23 evra) - vstopnica bo pokrivala oba časopisa. Naročniki tiskanih izdaj bodo lahko brskali po internetnem arhivu brezplačno.


Primerna cena, ki bo nedvomno privlacna za tujce.

Kdaj bo kaj podobnega na voljo v Sloveniji? Verjetno nikoli, ker je bolje posiljevati uporabnike z zetoni (vsak stane 1 EUR) in clanki, ki stanejo 1 EUR. Papirna edicija z vsemi clanki pa medtem stane 1 EUR ali manj.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

francek1 ::

Glede na to, da je na internetu poplava novic, bo Murdock hitro ostal sam s svojimi pametnimi marketingarji...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Bistri007 ::

Murdoch že zdaj lepo zaračunava za WSJ.com. Tudi FT.com ne gre slabo ;-)

Plačljivi TV mreži Fox News Channel in Fox Business Network tudi ne prinašata izgube.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

pecorin ::

jokajoci fant jim ze povzroca tezave. npr.: http://www.thrfeed.com/2010/03/washpost...

Bistri007 ::

Jokajoči fant? Ste sploh že gledali program Glenna Becka?

Itak gredo oglaševalci za gledalci. Liberalcem in sindikalistom gredo čajankarji na živce, to je res, ker se borijo proti njihovim partikularnim interesom. Sindikalni šef Andy Stern je vsak teden v Beli hiši.

Kot da bi Pahor vsak teden s Semoličem usklajeval predloge zakonodaje in uredb kot s koalicijskim partnerjem
8-O
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

pecorin ::

mislil sem na tole:
:)

kakorkoli the guy is a joke. kar bo foxu se zelo skodovalo.

Bistri007 ::

Pecorin, Fox News imaš na T-2 in si posnemi par oddaj Glenna Becka. Ali pa če imaš TV kartico BSkyB - ki je drugače v lasti News Corp. Ruperta Murdocha.

"Podnapisi" so res v redu, lažnivo pokažejo, da je izrekel besedo, ki jo Joe Biden velikokrat pove v javnosti (f**k). Taka montaža sploh ni reprezentativna temu programu.

Raje poglej kak clip s http://www.glennbeck.com/content/videos/
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

pecorin ::

saj vcasih pogledam fox news in njegove oddaje. brez "podnapisov". :) pa se mi vseeno zdi, da je en klovn, ki joce redneckom in ne razumem kako ga lahko oddajajo.
sicer je pa res, da se skoraj nikoli ne strinjam z njim...

Bistri007 ::

Glenn Beck ima res bolj satiričen format - podobno kot Hribar na TV-SLO, vendar zadnje čase vse manj. Ampak tak je bil že na CNN.

sicer je pa res, da se skoraj nikoli ne strinjam z njim...
Lahko našteješ pet stvari s katerimi se ne strinjaš?
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

urban99 ::

tole je weird... vsi sledijo NYT, ki je svojo odločitev pojasnil izključno kot poskus, kjer rezultat še ni odločen. Zdaj pa še Times in Le Monde... no, jih bom pač nehal brat. NYT bom pa pogrešal, priznam.

Dokler se tegale ne bo šel Guardian, imam še upanje :)

noraguta ::

ma ja sej nature ni bil nikol zaston , web of science tud ne springer , acm , ...
kdomur zadoščajo blogi , bo pač to bral , nekaj ljudi bo pa kuplo konkretne komentatorje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

urban99 ::

tako kot pri Financah (rofl)

ZaphodBB ::

robots.txt

urban99 ::

exactly. Pošlji mail Murdochu, skupaj s TRR :)

Icematxyz ::

Bo pač več prostora na spletu namenjeno alternativnim virom informacij?

Poldi112 ::

Glenn Back je res car. Ni čudno da dela za edino pravo uravnoteženo TV postajo v USA:

Najlepše to pove Jon

Pa še en link za Bistrega, da bo videl, kaj dejansko je to satira
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Poldi112 ()

Bistri007 ::

Poldi, iz tvojega Daily Show posnetka: če je zdravstveni sistem slab, to še ne pomeni, da ni najboljši
:)

V kateri državi naredijo največ novih zdravil? Kje imajo najnaprednejše medicinske naprave in pripomočke?

Beck se pritožuje, da te v zdravstvenem sistemu premalo jemljejo kot potrošnika/kupca, za katerega se je treba na kompetitivnem trgu boriti. Kako podržavljenje zdravstva izboljša navedeno, mi ni jasno. Vem samo, da bo še veliko več birokratskega odnosa in veliko manj tržne in kompetitivne dinamike. Izkušnja v zdravstveni ustanovi bo še bolj podobna izkušnji na Upravni enoti kot tisti v hotelu.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Poldi112 ::

Back je dejansko ena kokoš, ki sveto razlaga enkrat to, drugič drugo, kot ga pač prime oz. glede na trenutno agendo, ki je aktualna. Kako lahko takega kekca jemlješ resno mi ni jasno. Tudi kot satiro tega ne moreš označiti.

In ko ti tak pripadnik višjega sloja tarna, da je sistem zanič, imaš pa še miljone nezavarovanih ljudi, za katere ga efektivno ni, potem ne vem kaj ti pomaga, da tvoja država naredi največ zdravil. Če ti jih ne dajo, oz. ti jih dajo in ti nato vzamejo hišo, potem ne vem kako lahko takemu sistemu rečeš najboljši na svetu (in ja, veliko ljudi ki zboli na koncu ostane z ogromnimi dolgovi, ker si niso mogli privoščiti zavarovanja). Tu se gredo brutalni kapitalizem z zdravjem, kar je nehumano.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Bistri007 ::

A brutalni socializem z zdravjem pa je human? Čakalne vrste, da se ti zdravje v tem času še veliko bolj poslabša in naredi nepopravljiva škoda pa je humano? Ali pa odrekanje potrebnih posegov in zdravil s strani ZZZS - to je humano?

Ali je pravično, da za prisilno zdravstveno zavarovanje ZZZS ponuja samo en paket (predstavljaj si samo en paket pri SiOL/Mobitel), za katerega različnim ljudem zaračunavajo različne cene - pa čeprav na koncu vsi dobijo isto storitev...
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

BigWhale ::

Bistri007 je izjavil:

Poldi, iz tvojega Daily Show posnetka: če je zdravstveni sistem slab, to še ne pomeni, da ni najboljši
:)

V kateri državi naredijo največ novih zdravil? Kje imajo najnaprednejše medicinske naprave in pripomočke?


To dvoje ni nujno povezano, tudi ce je res. To pomeni samo, da veliko ljudi potrebuje veliko zdravil in pripomockov. Trg je velik, to je pa tudi vse, za kaj vec bi pa moral nekdo narediti bolj podrobno raziskavo. :)

Bistri007 ::

BigWhale, pa glej per capita. Primerjaj z EU, Indijo, Kitajsko (lahko per capita).
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Poldi112 ::

Socialna država jasno ni pravična. Ker tega niti nočeš. Nočeš, da ti nekdo umira na ulici, ker se ne more preživeti, ker je celo življenje zabluzil.

Imaš pa vedno možnost izbrati privatnika. Tudi sam recimo nisem zadovoljen z zobozdravstvenimi uslugami in čakalnimi vrstami, tako da plačam iz lastnega žepa in dobim boljšo storitev. Ampak osnovno zdravstvo pa po mojem mora biti zastonj.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Bistri007 ::

Poldi112 je izjavil:

Imaš pa vedno možnost izbrati privatnika. Tudi sam recimo nisem zadovoljen z zobozdravstvenimi uslugami in čakalnimi vrstami, tako da plačam iz lastnega žepa in dobim boljšo storitev. Ampak osnovno zdravstvo pa po mojem mora biti zastonj.

Problem je SLO je, ker imaš na izbiro samo:
(1) s pripevki in davki plačaš "zastonjsko varianto", ki jo koristiš;
(2) s pripevki in davki plačaš "zastonjsko varianto", ki je ne koristiš (ker moraš za to čakati ali ker ne krije tega, kar hočeš), poleg tega pa še privatno varianto.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Poldi112 ::

Ja, ampak to je vseeno bolje kot:

-nimaš za zavarovanje in posledično ali umreš, ali obubožaš sebe in familijo.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Bistri007 ::

Poldi112 je izjavil:

Ja, ampak to je vseeno bolje kot:

-nimaš za zavarovanje in posledično ali umreš, ali obubožaš sebe in familijo.

Če misliš na ZDA (pred ObamaCare): za revne je Medicaid, za tiste na 65 let je Medicare. Na urgenci pa morajo sprejeti vsakogar, ne glede na državljanstvo in status zavarovanja.

Tisti, ki imajo previsoke dohodke za Medicaid, pa so morali plačevati iz svojega. V SLO pa umreš za to, ker ne dočakaš na čakalni vrsti, nimaš pa denarja, da bi plačal prisilno zdravstveno zavarovanje in še plačljive zasebne storitve. Davčnih olajšav za zdravstvene varčevalne račune in posebnih zavarovanj, ki bi krile samo posege nad 1000€/12mes pa ni.

Fuj, gnili socializem. Da ne omenjam, da so prispevki za ZZZS odvisni od tvojega dohodka, ne glede na to, da na koncu dobiš isto kritje kot tisti, ki plačuje po najnižji tarifi ali sploh ne plačuje.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bistri007 ()

BigWhale ::

Hm, a mislis, da v ameriki ni nobenih cakalnih vrst? In a mislis, da so pri nas cakalne vrste zaradi oblik zavarovanja, ki jih imamo? :) S privatizacijo bi se pri nas marsikaj resilo okrog cakalnih vrst, se strinjam.

Sicer pa v ZDA zdravstveno zavarovaje ni poceni in cene storitev so odvisne od zavarovanja. Placujes kakih deset jurjev letno in ko moras na ultrazvok, ti se dodatno zaracunajo kakih $800 za pregled, brez konzultacije. Pri nas prides skozi s kako tretjino tega denarja, ce gres samoplacnisko na tak pregled.

Ne pravim, da je nas sistem dober, ker ni. Vendar pa tudi ameriski ni od boga poslan in 'najboljsi'. Ce bi bil, potem ne bi bilo toliko zgodb o problemih z njihovim sistemom. :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Delo in drugi slovenski časniki uvajajo plačljivi dostop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
33270255 (61125) antonija
»

Enotni plačljivi zid okrog vseh slovaških časnikov

Oddelek: Novice / NWO
168141 (6682) MrStein
»

The New York Times terja ukinitev spornega računa na Twitterju

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
134370 (3499) Relanium
»

Nikkei prepovedal objavljanje povezav na njihovo domačo stran

Oddelek: Novice / Ostale najave
124246 (3522) francek1
»

The Times in Le Monde bosta plačljiva tudi medmrežju

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
275873 (5060) BigWhale

Več podobnih tem