Forum » Loža » garancija
garancija
upirna ::
Kaj pravi zakon o garnciji? V kolikšnem času mora trgovec dati nov izdelek ali popraviti starega? Kaj pa če popravilo ni mogoče izdelka pa ni več v proizvodnji?
undefined ::
> Kaj pravi zakon o garnciji?
Naj bi bil najmanj eno leto, če se ne motim.
> V kolikšnem času mora trgovec dati nov izdelek ali popraviti starega?
30-40 dni, I think.
> Kaj pa če popravilo ni mogoče izdelka pa ni več v proizvodnji?
Menjava za nov izdelek v enaki vrednosti.
Naj bi bil najmanj eno leto, če se ne motim.
> V kolikšnem času mora trgovec dati nov izdelek ali popraviti starega?
30-40 dni, I think.
> Kaj pa če popravilo ni mogoče izdelka pa ni več v proizvodnji?
Menjava za nov izdelek v enaki vrednosti.
upirna ::
> Menjava za izdelek v enkai vrednosti.
Torej če sem jaz kupil izdelek A za 60.000 SIT, sedaj pa je vreden 30.000 SIT (a izdelka ni več v proizvodnji, torej mi ga ne more samo zamenjati), mi je proizvajalec dolžan dati izdelek v vrednosti 60.000 SIT. A je tako?
Torej če sem jaz kupil izdelek A za 60.000 SIT, sedaj pa je vreden 30.000 SIT (a izdelka ni več v proizvodnji, torej mi ga ne more samo zamenjati), mi je proizvajalec dolžan dati izdelek v vrednosti 60.000 SIT. A je tako?
undefined ::
> Torej če sem jaz kupil izdelek A za 60.000 SIT, sedaj pa je vreden 30.000 SIT (a izdelka ni več v proizvodnji, torej mi ga ne more samo zamenjati), mi je proizvajalec dolžan dati izdelek v vrednosti 60.000 SIT. A je tako?
Po moje ne. Cena tvojega produkta je padla, torej boš sedaj dobil nekaj podobnega za isto vrednost tvoje stvari sedaj, ne včeraj. Recimo, ne moreš ti dons pripeljat starega Golfa na servis, pa zahtevat nov tip za tisto ceno, kot si ga takrat kupil. Popoln nesmisel, vendar vsekakor dobra ideja.
Po moje ne. Cena tvojega produkta je padla, torej boš sedaj dobil nekaj podobnega za isto vrednost tvoje stvari sedaj, ne včeraj. Recimo, ne moreš ti dons pripeljat starega Golfa na servis, pa zahtevat nov tip za tisto ceno, kot si ga takrat kupil. Popoln nesmisel, vendar vsekakor dobra ideja.
upirna ::
No, moj primer. Jaz imam plato Abit it7-max2 in nekaj nagaja. Ni je več moč kupiti ali kakorkoli drugače dobit (razen rabljene). Ko sem jo pred 1 letom kupil, je stala 64.000 SIT. Kaj bi sedaj dobil v zameno? A bi lahko dobil tudi denar?
undefined ::
Denarja niti pomotoma ne boš NIKOLI dobil, tud če je šele en teden preteklo od nakupa in stvar dela še popolnoma brezhibno, pa ti ni všeč (razen pri trgovinah, ki imajo to specifično ponudbo). Lahko pa seveda menjaš za produkt _enake_ vrednosti _danes_. Torej, če je tvoja Abitka vredna danes 30k SIT, si lahko izbereš novo ploščo za tako ceno, al pa doplačaš 30k pa dobiš produkt vrednosti 60k SIT. Žal drugače ne gre.
svejk ::
kaj pa primer, ko das na servis neko stvar, ki ni vec v garanciji. zadevo popravijo (zamenjajo kake elemente, motorcek) pa ti cez kak mesec crkne ta isti zamenjan del.
obstaja kaka garancija na to ?
obstaja kaka garancija na to ?
jabe ::
odvisno od stvari. če je sestavljena iz več komponent, potem teče garancija za novo zamenjano komponento od začeka - ponavadi 1 leto, za preostale komponente pa naprej. Drugače pa ti morajo itak menjati zadevo za novo in potem ti seveda garancija teče od začetka
jabe ::
aja, tudi meni se je zgodilo, da sem dobila povrnjen cel znesek, čeprav je bila zadevšna stara 9 mesecev
Matek ::
IceMan, tule se pa motiš.
Če reklamiraš nek izdelek in po 45 dneh ne dobiš nazaj, so ti dolžni dati ali denar, ki si ga plačal ob nakupu (če si dal 60 tisoč, boš toliko tudi dobil, ne pa koliko je vreden izdelek takrat ko reklamiraš) ali pa ti dati nov enak izdelek. Med opcijama izbiraš sam.
Če reklamiraš nek izdelek in po 45 dneh ne dobiš nazaj, so ti dolžni dati ali denar, ki si ga plačal ob nakupu (če si dal 60 tisoč, boš toliko tudi dobil, ne pa koliko je vreden izdelek takrat ko reklamiraš) ali pa ti dati nov enak izdelek. Med opcijama izbiraš sam.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
msmiha ::
Jaz sem že dosti matičnih plošč zamenjal pod garancijo pa niso imeli stare pa so mi dali novo s tem da sem mogu zmeraj zraven doplačat.
Edini način, da odkrijemo meje mogočega je, da jih prestopimo in se znajdemo v nemogočem.
Shadowman-x ::
V postih, ki ste jih napisali, ste pozabili, da večina podjetij deluje tako, da stvari, ki jih nima na zalogi oz. se ne prodajajo več zniža ceno na minimum - včasih na prav smešne cene.
Če komponenta odpove poslušnost v času garancije so jo dolžni zamenjati za enako oz. boljšo, seveda brez doplačila.
Poznam kar nekaj primerov, ko je odpovedal trdi disk in je večina znancev dobila večji disk brez doplačila. Kar je bilo potrebno je le vztrajanje pri tem kar ti pripada. Je pa to lahko tudi problematično, saj lahko postopek uveljavljanja garancije traja in si ta čas brez komponente.
Če komponenta odpove poslušnost v času garancije so jo dolžni zamenjati za enako oz. boljšo, seveda brez doplačila.
Poznam kar nekaj primerov, ko je odpovedal trdi disk in je večina znancev dobila večji disk brez doplačila. Kar je bilo potrebno je le vztrajanje pri tem kar ti pripada. Je pa to lahko tudi problematično, saj lahko postopek uveljavljanja garancije traja in si ta čas brez komponente.
kuglvinkl ::
Dve varianti sta. 1. Civilna (hard way) in 2. potrošniška. Ne mešat tega.
Your focus determines your reallity
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuglvinkl ()
BRBR ::
20-05-2021 datum računa
replay od proizvajalca>;
"Glede na datum racuna imate pravico reklamirati prodajalcu.Le ta bo potem reseval zadevo z nami."
Kaj ma zdaj veze datum, vem kdo je proizvajalec in to je to ?
Ni v Ameriki, je takoj za vogalom.
https://www.informiran.si/portal.aspx?c...
"Proizvajalec mora za to blago: ....."
replay od proizvajalca>;
"Glede na datum racuna imate pravico reklamirati prodajalcu.Le ta bo potem reseval zadevo z nami."
Kaj ma zdaj veze datum, vem kdo je proizvajalec in to je to ?
Ni v Ameriki, je takoj za vogalom.
https://www.informiran.si/portal.aspx?c...
"Proizvajalec mora za to blago: ....."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BRBR ()
errhec ::
Garancijo uveljavljaš pri pooblaščenem serviserju ne prodajalcu, verjetno ima trgovina pogodbo s svojim serviserjem.
@ BIRRA
Uporabil je pač staro temo, ker ima podobno vprašanje.
@ BIRRA
Uporabil je pač staro temo, ker ima podobno vprašanje.
dd
Kumbaja ::
Garancijo uveljavljaš pri pooblaščenem serviserju ne prodajalcu, verjetno ima trgovina pogodbo s svojim serviserjem.
@ BIRRA
Uporabil je pač staro temo, ker ima podobno vprašanje.
Motis, garancijo se lahko uveljavlja ali pri prodajalcu, ali pri servisu ali pri proizvajalcu (ce je ta v Sloveniji). Prosto po izbiri.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 42112 (17637) | Furbo |
» | garancijsko zamenjani izdelek (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9653 (7518) | medenko |
» | Zamenjava grafične v garanciji (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9816 (6810) | solatko |
» | GarancijaOddelek: Loža | 1926 (1532) | kuglvinkl |
» | Poplva računalniških sistemov. (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 3378 (2859) | Mr.B |