» »

Garancija, 45 dni, nov izdelek

Garancija, 45 dni, nov izdelek

1
...
3 4
5
»

solatko ::

tomaz- Če je servis odprl telefonski operater, potem ja, saj tudi telefone uvaža direktno iz Amerike, tu pa se pojavi problem Telekom, Simobil - vsak ima svoj servis in svojega dobavitelja iz ZDA.
En za drugega, kolikor mi je znano, ne pokrivata garancije.
Ostali Apple proizvodi, morajo bit kupljeni v matični državi, da jih servis garancijsko podpira. Ima vezo, kateri je uvoznik.
Delo krepa človeka

Okapi ::

Bolj kot ti citiramo člene iz Applove garancije, ki dokazujejo, da to ni res, bolj trmoglaviš.;((

St235 ::

Dajmo nekaj razčistit.

Kdorkoli lahko nudi kakršno koli garancijo mu paše (govorim o temu da nudi več kot je zakonska obveza v državi kjer prodaja).

Ča applu (samo popolnoma random primer) paše, da svojim uporbnikom nudi 10 let garancije za vse njihove aparate v katerikoli državi na črko A potem imajo do tega vso pravico.

Samo to je njihova poslovna odločitev.

V RS je tako, da proizvajalec (definicija je v zakonu) MORA nudit za električne aparate vsaj eno leto garancije. Ampak to je SLOVENSKI zakon, ki zavezuje prozvajalce v SLOVENIJI. Seveda nihče ne brani prodajalcu iz XY države, da nudi garancjo pod enakimi pogoji ampak to je stvar odnosa PRODAJALEC - KUPEC. Če taisti prodaalec svojo dobrosrčnost pozabi dogovorit s servisom to ni stvar spora servis - kupec ampak prodajalec - kupec. Zato tudi morebitne zaplete ne more reševat slovenski inšpektorat ampak edino inšpektorat v državi kjer je bila sklenjena pogodba oziroma krajevno pristojno sodišče.

dottor ::

Sicer je tema stara ampak bom vseeno vprašal:
Če dobiš nov izdelek iz garancije kako je s samo garancijo? Se nadaljuje od dneva nakupa prvotnega izdelka al od dneva menjave izdelka za novega? Gre se za matično ploščo.

Hvala ;)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

St235 ::

Zacne teci nova minimalna ali prostovoljna (ce jo ponuja prodajalec in je daljsa od zakonske zaveze) garancija.

dottor ::

Se pravi bi mogu poleg plošče pridet priložen še račun za novo al kako?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

St235 ::

V bistvu zadostuje nov garancijski list oziroma potrdilo servisa o zamenjavi. Racuna kot taksnega naceloma ne mores dobit, ker ni osnove za izdajo racuna.

dottor ::

Se pravi načeloma bi mogla garancija za nov izdelek trajat glede na napisano na garancijskem listu (če se ne motim je 3 leta za ta model) in od datuma natisnjenega na servisnem listu?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

St235 ::

Odvisno kaj kje pise. Ce si dobil novo plosco, ki ji je prilozen garancijski list in tam pise 3 leta potem je garancija tri leta. Ce si dobil garancijski list za specificno plosco kjer pise leto potem velja leto (cetudi ima v prodaji taksna plosca tri leta). Ne sme pa bit ta doba krajsa od zakonskih dolocil ali zavez iz osnovne pogodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

dottor ::

Vredu. Hvala za odgovore ;)
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

twom ::

Jaz bi pa rekel da brez računa ne morejo izdati nove kartice. Dobiš nov račun, na računu je minus znesek starega računa, plus znesek nove kartice v vrednosti prvega nakupa, za plačilo nič. Vsaj tako sem jaz dobil.
In na novem računu imaš datum...

dottor ::

Bomo vidli jutri ko pride paket kaj so dejansko napisali.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

scipascapa ::

lahko teoretično izdajo račun/dobavnico brez vrednosti 0,00€.
imaš zraven servisni zapisnik, kjer piše "zamenjava artikla" + nov garancijski list, kjer bi moralo zadostovati za novo garancijsko obdobje v primeru, da crkne.

Furbo ::

Dajmo tole spet malo obuditi.

Ker mi servis ni popravil grafe v 45 dneh, bom zahteval menjavo za novo.
Predvidevam, da je ni več mogoče dobiti in gledam 21.b člen ZVPot

(1) Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Tukaj pogosto zasledim, da v primeru menjave lahko dobim enak ali boljši izdelek, vendar tega v zakonu ne vidim. Samo enak, nov in brezhiben.

Kot rečeno, verjetno povsem enake grafe predvidoma ne bo več. Torej gremo na naslednji člen zakona:

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Po moji logiki, če mi ne pomolijo enake grafe, lahko zahtevam vračilo kupnine.

Imam prav, ali mi vseeno lahko ponudijo kaj podobnega?
Lp,f

scipascapa ::

Enaka grafa pomeni po specifikacijah enaka ali morda boljša. Če slučajno ne dobijo ustrezne, se čisto na koncu dogovoriš z vračilom kupnine.
Ponudba kaj podobnega mora biti enaka grafa ali več, ne slabša, razen če bi se ti strinjal in ti ponudijo ali ti zahtevaš kaj kompenzacije še poleg....

katero grafično si imel točno?

zunno ::

Lahko se pa dogovoriš za dobropis in (po ptrebi) doplačaš za drugo grafično.

Furbo ::

Zdaj sem šel pogledati na račun, sem mislil, da imam en drug model, ki ga nisem nikjer videl več.
V bistvu ni slaba in bom čisto happy tudi s svežo garancijo.
GV-N780GHZ-3GD
http://www.gigabyte.com/products/produc...

Kolikor vidim po ceneje.si , se še valja po par placih, ne vem pa koliko je to zih.
Lp,f

scipascapa ::

to imaš grafično iz 2013? kako je pa možno, da še v garanciji?

kok si dal zanjo?

GTX 960 je v bistvu slabša, tako da bi ti morali nekako ponuditi GTX 970.

Furbo ::

Kupljena je bila konec dec. 2013 in ima 2 leti garancije. Slab mesec pred koncem garancije je crknila. Cca 525EUR.

Če bi crknila danes, bi bila že izven garancije, tako da sem imel 'srečo', če je že morala to naredit.
Lp,f

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

scipascapa ::

GTX 970 nekje je tvoj rang danes.

Đekson Đek ::

Grafična kartica v roku manj kot 45 dni zamenjana z "refurbished" kartico. Ali na "refurbished" kartico pripada nova garancija 3 leta, glede da je bil menjana za drugo "obnovljeno" sicer ne novo.

Furbo ::

Če je komplet izdelek zamenjan ali popravljen njegov bistveni del, pripada nova garancija ja. Naj ti dajo neko potrdilo o menjavi in nov garancijski list.
Lp,f

Đekson Đek ::

Servis pravi da pripada 1 letna garancija na "refurbished" kartico. Bi se moral šteti ponovno 3 letna?

Šimpanz ::

Če si servisiral pri nas, ti definitivno pripada nov 3 letni garnacijski rok. Pri nas ti tudi ne bi smeli dati refurbish kartice ampak obvezno novo. Če pa si servisiral v tujini pa velja njihova zakonodaja. Ko sem imel jaz pokvarjen disk so mi poslali popravljen disk, garancija pa je bila samo podaljšana na čas garancije prvega diska.

Ales ::

Šimpanz je izjavil:

Če si servisiral pri nas, ti definitivno pripada nov 3 letni garnacijski rok. Pri nas ti tudi ne bi smeli dati refurbish kartice ampak obvezno novo.

Na podlagi česa tako misliš..?

Đekson Đek ::

Kartica je naša in slovenska garancija. V roku krajšem od 45 dni so mi poslali "refurbished" kartico za katero so prvotno trdili, da teče garancije od prve kartice, ki je bila pokvarjena. Omenjeno jim je bilo, da je bil menjan poglavitni del "cela kartica", sedaj trdijo da ker kartica ni "nova" ampak "obnovljena" ji pripada 1 leto garancije od dneva prevzema. Nova 3 letna garancija je po njihovem le v primeru, da prekoračijo 45 dnevni rok za popravilo in izročijo posledično "novo" kartico.

Mnenja?

Furbo ::

Potem naj ti pač zamenjajo za novo kartico ali pa popravijo obstoječo. Ker ti si zdaj v bistvu končal s krajšo garancijo kot prej, če si imel npr prej 2 leti garancije še v dobrem.
Lp,f
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
384164 (515) DePalmo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
232910 (2059) St235
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7611247 (8005) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
485058 (3601) Seljak
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
889018 (5126) amigo_no1

Več podobnih tem