» »

garancijsko zamenjani izdelek

garancijsko zamenjani izdelek

«
1
2

Dead_Eye ::

Pač neko komponento ti zamenjajo z NOVO, ker je stara crknila in zdej me zanima če velja garancija za novo od začetka (spet 1 leto,...) ali samo do konca prvotnega gar. roka. Zanima me če je to zakonsko določeno ali samo dobra volja prodajalcev...
The one and only

bosstjann ::

Zakonsko začne znova.

lp

Boštjan

perci ::

Če ti jo zamenjajo, začne teči garancija znova.

msmiha ::

Če prav to malo kje upoštevajo:\
Edini način, da odkrijemo meje mogočega je, da jih prestopimo in se znajdemo v nemogočem.

perci ::

In kje tega ne upoštevajo? To je treba povedat, da pač ne bomo več tam kupovali.

kuglvinkl ::

Ja, kar z besedo na dan!

Sicer pa. Neupoštevajo... Glede na to, da garnacijo ureja tudi "potrošniško" pravo, se da poseči po tržnem inšpektorju.
Your focus determines your reallity

Dead_Eye ::

Po mojem je tudi logično: če je pač nov izdelek, je isto kot bi kupil novega.... Sem bral zakon o varstvu potrošnikov pa ni nič specifično o tem napisano...
The one and only

stefanc ::

To ureja zakon o obligacijskih razmerjih:
Link

Drugače pa tisti, ki želijo, da boš še kdaj kupil pri njih bojo zamenjali, oni drugi, ki jim je vseeno, pa...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stefanc ()

bobby ::

ne začne od znova ampak se nadaljuje od tam,kjer se je tastara gar končala+ tistih nekaj dni,ko je bil uporabnik brez izdelka.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

TylerDurden ::

Tako je, prodajalec garantira da nek izdelek dela brezhibno npr. 1 leto. Če se v tem času pokvari do te mere, da servis ni več mogoč, ti ga zamenjajo z novim, vendar je to v bistvu še vedno izdelek, ki si ga kupil v štartu in ne nov nakup, če se tako izrazim, zato ni podaljšanja garancije.
Let\'s make some soap ...

stefanc ::

Podaljšanje garancijskega roka

503. člen

(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.

(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.

(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

perci ::

TylerDurden in bobby: Ne kvazita oslarij o stvareh o katerih nimata pojma ;((. Jst ne vem, a mata hardware firmo doma al zakaj take trosita?!

V glavnem, če ne veste, kako stvar funkcionira, raje bodite tiho!

TylerDurden ::

Jst sem napisal kako je v praksi :) Se posipam s pepelom. Sej bom drugo leto spet OZ študiral pa bom mal k pameti prišel.
Let\'s make some soap ...

bobby ::

UUUU Perci jezn ratu :D
lej zakon je zakon, to je teorija, praksa je pa druga zadeva. dej ti men povej, kdaj si še dobil ponovno garancijo od začetka,če so ti izdelek zamenjali??? teorija pravi da bi se to mogl delat, praksa,... he he dragi moj perci,je pa čist neki drucga. dej mi najdi v zakonu še člen o 45 dnevnem popravilu izdelak in kaj tm piše.

pa ne se jezit, sej ti nč nočem :D
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

ali3n ::

lej zakon je zakon, to je teorija, praksa je pa druga zadeva. dej ti men povej, kdaj si še dobil ponovno garancijo od začetka,če so ti izdelek zamenjali???


@ bobby: obakrat, ko so mi _menjali_ stvar, ki je bila pod garancijo; enkrat zvočna (Creative -> Eventus Computers Lj), drugič napajalc (AGT lj). Obakrat se je prodajalcem/serviserjem to, da se začne "nova" garancija, zdelo samoumevno.

- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: ali3n ()

TylerDurden ::

A je garancijski rok novega izdelka enak garancijskemu roku starega ali je odvisen od nadomestka.

Kaj če ti crkne lite-on (1 letna garancija) pekač ti pa doplačaš za 1 leto novejšega in veliko boljšega plextorja (recimo, da ima ta 3 leta garancije). Kaj če nočeš doplačati, kater znesek ti vrnejo? Kupnino ali kakšen drug znesek?
Let\'s make some soap ...

Realman ::

Moram se strinjat s TylerTurdenom in Bobbyom.Saj v praksi ti ziv bog ne bo podaljsal garancijo se za eno garancijsko dobo, pa tud ce je v zakoniku to napisano.Saj iz prakse-mojih izkusenj je tako.
Si predstavljate, da imate monitor oz. bolse HDD s triletno garancijo.Pa ti po cca. 2.5 letih crkne pa ti dajo novega, pa se enkrat 3 lete garancije.
HAloooo.JAz osebno, ce bi bil moderator bi teme kot so kako uniciti hdd disk, takoj brisal iz foruma,ker potem veliko smrkavcem pride na pamet, da zanalasc unicujejo stvari pred iztekom garancijske dobe, tako da potem dobijo zopet novo stvar, pa seveda novo garancijo.V bistvi kupis enkrat HDD, potem jih pa samo zamenjujes, dokler se je v garanciji, mislim dajte se malo zamislit...

P.S. Nimam trgovine z hardwerom!?.

bobby ::

Raan: bravo, my point exactly!!

ne vem če glih to sem notr spada ampak če kdo bere al pa mal spremlja cajtnge pa dnevnik,pol boste vidl, kolk dreka se meša okoli nas glede teha zakonov pa tko naprej,pa jim po težko kej naredijo. in to govorim za večje ribe, kdo se bo pa potem ukvarjal z nami, malimi ribicami,.??? redkokdo.

uradnica mi je nekoč rekla: zakon je zato da se izvaja AMPAK če ni denarja,da bi se zakon izvajal, potem se pač ne izvaja,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

perci ::

Tam kjer jst kupujem, mi povsod dajo garancijo znova - sploh mi še nihče nikoli ni česar drugega predlagal.

Če pa vi poznate kako firmo, kjer tega ne delajo, pa na dan z besedo, mogoče bo njena omemba na Slo-Techu pripomogla k temu, da tega ne bodo več počeli.

Mi smo povedal kako mora bit, če ni tko, pomeni, da je kršen zakon.

perci ::

A je garancijski rok novega izdelka enak garancijskemu roku starega ali je odvisen od nadomestka.

Načeloma ti morajo dati enako garancijsko dobo kot originalen izdelek. Če ti pa dajo več, je ne morejo potem za nazaj skenslat.
Kaj če ti crkne lite-on (1 letna garancija) pekač ti pa doplačaš za 1 leto novejšega in veliko boljšega plextorja (recimo, da ima ta 3 leta garancije).

V takem primeru imaš 3 leta garancije.
Kaj če nočeš doplačati, kater znesek ti vrnejo? Kupnino ali kakšen drug znesek?

Vrniti ti morajo kupnino in ne sedanje prodajne vrednosti.

Tega zadnjega v Mlacomu ne vedo, ali pa namenoma kršijo predpise. Mlacom - fej vas bodi.

Kdor ve za kake take kršitve, ga pozivam, da poveste ime firme.

Vsi, ki se bunite tule, da v praksi zamenjan izdelek nima nove garancije, povejte mi v kateri firmi ste imeli take izkušnje.

bobby ::

zmenjeno Perci. ampak še zmeri bi te pa prosu,zgleda se spoznaš na te zadeve, da mi najdeš čeln, kjer piše o 45 dnevnem "zakonskem"roku popravila. jst tega nisem nikjer najdu v listinah.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

TylerDurden ::

ql, potem lahko firmi prodaš pokvarjeno pečko za znesek enak kupnini.

Aja tipičen izgovor mlacoma bi bil : gospod servis bo trajal 2 meseca, nato se bomo pogovorili.
Let\'s make some soap ...

perci ::

bobby: To piše v enem podzakonskem aktu (nimam zdejle cajta iskat), v zakonu pa je to okarakterizirano kot primeren rok.

perci ::

Pardon, to piše v zakonu o varstvu potrošnikov, natančneje v 16em členu ZAKON-a O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPot-A).

krneki ::

Če 45 dnevni rok po uveljavitvi garancije še ni potekel potem ne boš dobil povrnjeno celotno plačano kupnino ampak trenutno vrednost enakega izdelka.

perci ::

haha, kje si pa to prebral oz. kdo te je na suho nategnil?

krneki ::

Tukaj
Da citiram tistim, ki se jim ne da iskati:
GARANCIJA
Če se izdelek v garancijskem roku pokvari, ga mora proizvajalec, prodajalec ali uvoznik popraviti v roku 45 dni. Če tega ne stori, lahko zahtevate zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če nista možna niti popravilo niti zamenjava, lahko potrošnik od prodajalca zahteva vračilo kupnine. Vse stroške v zvezi z garancijo krijejo proizvajalec, prodajalec ali uvoznik.


Vračanje kupnine pred iztekom 45 dnevnega roka za popravilo je samo dobra gesta prodajalca in po zakonu tega ni dolžan storiti, zato ti nihče ne bo povrnil celotne kupnine pred tem rokom. Če ti trgovina sploh ponudi to opcijo, denarja večinoma ne dobiš nazaj ampak dobiš dobropis v vrednosti izdelka na ceniku tistega dne, ko je bila uveljavljena garancija. Seveda ti lahko odkloniš in upaš, da trgovina ne bo uspela popraviti oz. dobiti izdelka po RMA postopku, kar pomeni da lahko dobiš celotno kupnino nazaj, če se tako odločiš.

Pa saj smo to že enkrat razpravljali na tem forumu.

perci ::

Če 45 dnevni rok po uveljavitvi garancije še ni potekel potem ne boš dobil povrnjeno celotno plačano kupnino ampak trenutno vrednost enakega izdelka.

Hotel sem reči, da je ta stavek brez smisla oz ni resničen. Pred potekom tega roka namreč ne boš dobil ničesar, tudi ne trenutne vrednosti izdelka oz. prodajalec ti pred potekom tega roka ni dolžan tega plačati.

Če so pa prodajalci dobre volje, ti pa lahko namesto pokvarjenega izdelka dajo tut dvojno vrednost. Vendar tuki se ne pogovarjamo o tem, kaj se zgodi če so prodajalaci dobre volje ampak o tem, kaj je določeno v zakonu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

krneki ::

Oprosti mi ker iz tega odgovora nisem razumel kaj si hotel reči.
haha, kje si pa to prebral oz. kdo te je na suho nategnil?


Lepo sem povedal, da ti niso dolžni, ampak vseeno dostikrat to naredijo. Njim je vseeno, stranki pa bolj ugodno, saj dobi zamenjavo takoj, če se tako odloči. Imam kar nekaj takih dobropisov namreč.

ps. Heh, smešen je tale zadnji tvoj odstavek, ni kaj. VSE je odvisno od prodajalčeve volje. ON se lahko odloči ali ti bo stvar sploh prodal ali ne. Zakon mu tu ne more do živega.

BC3 ::

Vsi, ki se bunite tule, da v praksi zamenjan izdelek nima nove garancije, povejte mi v kateri firmi ste imeli take izkušnje.


mlacom. nova matična plošča, nov disk, stara garancija...
-:| athlon x2 5000->phenom fx-5000@3G, vapor-x 4890, aeneon xtune |:-

1309976 ::

Glede na to, da se mora slovensko pravo približati evropskemu pravu se preberite Direktivo 44/99, ki je zahtevani minimum evropskega prava (načelo minimalne harmonizacije).Direktiva ureja zakonsko jamčevanje za dobo 2 let, ker garancije kot takšne ne določa (temelji na načelu prostovoljne garancije). Torej boste imeli jamčevalne zahtevke za skrite napake 2 leti zakonsko in ne več 6 mesecev.
Ker Slovenija pozna zakonsko garancijo imaš kot kupec še pravice iz tega naslova.

Kaj določajo zakoni je bilo v večini že povedanega. Res pa je, da se v praksi prodajalci tega ne držijo, ker vejo,da v 99% kupec ne bo sodno terjal, ker nima ne denarja ne časa in ne živcev glede na vrednost spora (to dokazje statistika).Osebno sem se prepričal v to v trgovini PowerPlus v Mariboru, kjer sem kupil kompleten računalnik z dvoletno garancijo.Bom pa dal par primerov izjav, kisem jih dobil ko sem poskušal uveljavlati svoje pravice iz garancije:
1.Kje ste še pa videli, da se vam podalša rok za neko komponento, če se vam ta zamenja?!!
2.Saj je logično,da morate doplačati če vam zamenjamo komponento,tudi če nimamo mi več na zalogi všega diska in vam damo novega morate razliko med starim in novim doplačati (za to doplačilo imam še hranjen račun).
3.itd.
V dveh letih sem imel mogoče 6 mesecev funkcionalen računalnik.Ker se mi je računalnik kvaril in sem jim ga nosil na popravilo so na kuncu prišli na idejo, da je za vse kriva napetost mojega omrežja in da mi ona kvari Čeprav sem jim razlagal, da se je pokvaril na različnih lokacijah torej v različnih napetostnih omrežjih, so me že skoraj prepričali..potem pa sem šel brat garancijski list, kjer sem opazil drobno klavzulo, ki pravi, da v primeru ko je kriva napetost garancija ne velja.
Evo razloga zakaj so mi tupili z napetostjo!!!!

Bilo je še en kup podobih pripetij in pri njih ne kupujem več!!!Je pa vse skupaj imelo to pozitivno stran,da sem se marsikaj naučil o sestavi računalnika, ker serviserjem in prodajalcem preprosto ne zaupam več (izjemam se opravičujem).

LP

p.s.
Pri nas temelji garancija na dveh zakonih ZVPot in OZ, ki jo vsak z svojega vidika urejata.OZ ureja tudi pravice zakonskega jamčevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1309976 ()

1309976 ::

Aja... glede na to, da je trend v zmanjševanju roka garancije (za večino izdelkov v računalništvu je ta že 1 leto) počasi sam institut izgublja na smislu, vsaj kakor se meni zdi, ker ga presega omenjeno jamčevanje, ki ga ureja direktiva. Mogoče je pomen le še v dokazovanju in podobno in pač kot slaba alternativa jamčevanju.
Mislim, da določa direktiva alternativno pravico izbire jamčevalnega zahtevka (popravilo, menjava, kupnina) in s tem tudi ni več debat o 45 dneh. Bom preveril in pripisal če tale trditev ne drži.

LP

Slowenc ::

Bi se strinjal. Mlacom je taka firma. Imel sem plato na servisu, servis je trajal 1 mesec, plata je bila na koncu nova, vendar istega tipa kot stara. Nihče mi ni niti omenil, da bi mi morala garancija začeti teči znova...;(
Skiny gate.

perci ::

Lepo sem povedal, da ti niso dolžni, ampak vseeno dostikrat to naredijo. Njim je vseeno, stranki pa bolj ugodno, saj dobi zamenjavo takoj, če se tako odloči. Imam kar nekaj takih dobropisov namreč.

No, sej morda sem te pač narobe razumel - ne zamerit :) .

mlacom. nova matična plošča, nov disk, stara garancija...

Tudi iz lastnih izkušenj povem, da za Mlacom očitno zakoni ne veljajo - majo tut mal "vez" pri tržnem inšpektorju očitno - Mlakar je pa itak primitivc prve klase.

kuglvinkl ::

Da smo si na jasnem. Ni garancija edino zdravilo za take primere. V arsenalu je na voljo še jamčevanje za stvarne napake. Za laika pa zelo težko uveljavljiva.
Your focus determines your reallity

Šimpanz ::

Nihče ampak nihče ti ne bo vrnil celotne kupnine. Če si kupil 10GB disk pred 3 leti si moral dati okrog 30.000 sit. Če se ti je disk pokvaril sedaj (še pred iztekom garancije) ti nihče ne bo dal 30.000 sit kajti to ni realna vrednost (za ta denar dobiš ža 120GB 7.200 disk pa še kaj zraven). Tudi prodajalec ne bo od dobavitelja dobil dobropisa v vrednosti kupnine ki jo je plačal pred 3 leti ampak sedanjo realno ceno (približno 5.000 sit).
Predpis o minimalno 2 leti garancije (minimalna garancija) za vse tehnične izdelke je napisan že v novem zakonu o varstvu potrošnikovod (december 2002), vendar še ne velja kajti tam tudi piše da mora o tem minister izdati predpis. Tega do sedaj še niso naredili zato še vedno velja minimalna garancija 1 leto.

ali3n ::

Nihče ampak nihče ti ne bo vrnil celotne kupnine. Če si kupil 10GB disk pred 3 leti si moral dati okrog 30.000 sit. Če se ti je disk pokvaril sedaj (še pred iztekom garancije) ti nihče ne bo dal 30.000 sit kajti to ni realna vrednost (za ta denar dobiš ža 120GB 7.200 disk pa še kaj zraven). Tudi prodajalec ne bo od dobavitelja dobil dobropisa v vrednosti kupnine ki jo je plačal pred 3 leti ampak sedanjo realno ceno (približno 5.000 sit).


Kakšna je realna vrednost pokvarjenega diska? 0 (nič)
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

bosstjann ::

Stvar je drugače "sila preprosta" ker prodajalec v roku ni opravil pogodbenih obveznosti je s tem odstopil od pogodbe in s tem ti je dolžen celotno kupnino vrniti(tisto ki piše na računu).

Ne se jim pustit tkole okol prinašat moj deadstar ima že 3 leta garancije in jo bo še 2,5 leta imel.(so me pa probali pa jim ni uspelo (dvakrat so predlagali daplačilo itd. jest sem jim pa sam citirov OZ))

Zgodovina sprememb…

Šimpanz ::

Ali3n ni res disk ima svojo vrednost če je še v garanciji. Dejanska vrednost je enaka vrednosti enakega diska ki deluje brezhibno. Sigurno pa ti ne bo nihče vrnil kupnine temveč samo del nje ali ti bo zamenjal disk.

Lime ::

OZ lahko citiraš podolgem in počez, saj Tržna inšpekcija ne sankcionira podjetja, ki ne spoštuje določb Obligacijskega zakonika.
Za tržno inšpekcijo je merodajen samo Zakon o varstvu potrošnikov.

Dead_Eye ::

Si predstavljate, da imate monitor oz. bolse HDD s triletno garancijo.Pa ti po cca. 2.5 letih crkne pa ti dajo novega, pa se enkrat 3 lete garancije.



Kaj ni to samoumevno in logično!? Če garantirajo da bo izdelek delal NAJMANJ 3 leta naj to tudi dela. Če ga zamenjajo z novim pa ta itak mora imet spet garancijo, drugače pa naj izdelek "popravijo" >:D Samo zgleda, da so stroški za popravilo večji kot za izdelavo novega.
The one and only

ali3n ::

Samo zgleda, da so stroški za popravilo večji kot za izdelavo novega.


:D
Odgovor, ki sem ga dobil od serviserja, ko sem ga vprašal če so kej pogledal, kaj je crknilo na pokvarjeni zvočni kartici (dobil sem novo, z novo garancijo) je bil točno tak, kot je ugotovil Dead_Eye: "Glede na ceno servisne ure, se ne splača niti gledat... poslali smo jo v tovarno, naj se oni ubadajo z njo če hočejo";
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Šimpanz ::

Dandanes se v računalništvu ne splača skoraj nič popravljat (pa saj tudi ne moreš).
Popravljajo se samo še monitorji ker so preveliki za pošiljanje (cena transporta). Kot vem večino artiklov (zvočne, modemi, CD enote, rami itd) tudi proizvajalci ne popravljajo ker se jim preprosto ne splača.

Realman ::

Res me zanima, kako je to v praksi, jaz imam bolj slabo izkusnje glede tega, res pa se nobenemu nisem citiral OZja.
Meni je logicno, ce ti po 2,5 letih neka stvar crkne, pa ce ti jo zamenjajo z novo, to za mene se vedno pomeni da ti ostane se pol leta garancije pa se plus dnevi reklamacije.
Poglejmo drugacen primer: po 2.5 leti ti crkne monitor, na servisu ti ga popravijo ne zamenjajo.Po moji logiki ti ostane se pol leta garancije.Ce pa ti zamenjajo z novim pa zopet dobis 3 leta garancije, haloo, to pomeni da prodajalci z zamenjavo sami sebi pljuvajo v skledo...
V glavnem, jaz ne bom vec pametoval, ce najdete prodajlca, ki vam podaljsa garancijo se za 3 leta, lahko recem samo hvalabogu, pa tud ce mu grozite...

Ziga Dolhar ::

Prodajalec ne pljuva samemu sebi v skledo: garancijska popravila "praviloma" krije proizvajalec -- saj prav on daje garancijo.

Sicer pa "garancija" ne pomeni, da bo toliko časa izdelek deloval, nakar boš verjetno moral kupiti novega, ampak da bo izdelek deloval _vsaj_ toliko časa.

Čeprav se morda sliši smešno, da bi nekomu celo življenje menjali nek izdelek, ker bi mu vedno crknil tik pred potekom, se pa še bolj smešno sliši, da bi nekdo moral celo življenje kupovat nov izdelek tik po poteku garancije -- tak pristop do življenjske dobe izdelka pa oglašuje tisti, ki zagovarja upoštevanje le garancije prejšnjega izdelka.
https://dolhar.si/

bosstjann ::

Na stvar gledate čisto drugače če gre za vašega jeklenega konička.

Kupite avto dan pred iztekom garancije se vam pokvari da ga ni mogoče popraviti oni vam ga zamenjajo z novim, ki se pokvari čez dva dni do iste mere.

Kaj sedaj, po vašem prepričanju se vam je garancija iztekla in nemorete nič.

Predstavlajte si tek svet.

Lep dan!

Boštjan

Šimpanz ::

Kot rečeno zakon predpisuje veliko stvari, ki pa jih ne upošteva skoraj noben od računalniških trgovcev. Zadnjič sem slišal neko zanimivo trditev in sicer da je najboljši izdelek tisti ki se pokvari tik po izteku garancije. S tem kupec ni oškodovan istočasno pa tudi prizvajalec lahko pričakuje da bo kmalu prodal nov izdelek. In svet se veselo vrti naprej.

perci ::

Kot rečeno zakon predpisuje veliko stvari, ki pa jih ne upošteva skoraj noben od računalniških trgovcev.


Ne strinjam se, osebno vem za eno firmo, ki tega določila ne upošteva in za precej več firm, ki ga upoštevajo.

Tko da povejte imena firm - dajte prodajalcem možnost, da se branijo in ne udrihat kar vsepovprek.

Jakka ::

Garancijski rok, eno leto ali res pol leta?

Torej po letu in pol je crknil HP napajalnik (garancija 3 leta "Se zgodi") in je bil menjan v garanciji. Sedaj pa je še ta napajalnik crknil, po 7 mesecih. Se zgodi pa ne velja več.

Kakšen je garancijski rok za ta (drugi) napajalnik? V Big-Bang pravijo pol leta (naj bi bil tak dogovor s servisom?!?!?), meni se zdi pa smiselno 1 leto, je šlo novembra za zamenjavo dela in za ta del garancija začne teči nanovo (najmanj 1 leto). Imam prav?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jakka ()

medenko ::

Starejše teme nisi našel? Baterija ima 1/2 do 1 leta, napajalnika pa mislim, da tudi tako.
Ko jemlješ 3 letno si dejansko vzel na prenosnik. Ko ti menjajo napajalnik, teče znova.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519857 (8456) St235
»

Acer servis (Zavrnjena garancija) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5316192 (13898) Wrop
»

Garancija

Oddelek: Loža
373542 (2468) Šimpanz
»

Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6610975 (9159) medenko
»

45 dnevni rok (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8110846 (8388) čuhalev

Več podobnih tem