Forum » Pomoč in nasveti » Zamenjava grafične v garanciji
Zamenjava grafične v garanciji
solatko ::
Poglej v katerem cenovnem razredu je, a je to morda najboljša kartica sedaj, tako kot je bila 8800gts ob nakupu.
mesoreznica ::
Sicer se ne spoznam na grafike in me zato zanima kakšna je razlika med 8800gts in 9600gt, da je 9600gt drugorazredni šrot?
Razlika je da je 9600GT hitrejša v vseh pogledih.
8800GTS pa niti takrat ni bila najboljša kartica kar jih je bilo na voljo. Nad njo so bile 8800GTS 640MB (precej hitrejša v visokih resolucijah), 8800 GTX (daleč hitrejša) in 8800 Ultra še hitrejša.
Lahko bi ji torej rekli visoka srednja klasa.
9600GT je pa srednja klasa.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
mesoreznica ::
Poglej v katerem cenovnem razredu je, a je to morda najboljša kartica sedaj, tako kot je bila 8800gts ob nakupu.
Pozabi cenovni razred. Nvidia je prodajala eno in isto grafo istega razreda čez cel repertuar cen. Primer 8800GT. Najprej so bile za cca 350€, ko sem jo jaz kupil je bila 250€ in kasneje je šla celo do 150€ ali nižje. Govorima o identičn grafični. Torej cen ne moreš gledat. Če jih, potem so kupci enake grafe upravičeni do različnih zamenjav.
Če pa gledava razrede:
Trenutno najboljša grafa od Nvidije na voljo po razredih je GTX 280 ta je potem v istem razredu kot je bila takrat 8800 Ultra. GTX 260 potem sodi nekam tja kot 8800 GTX. 9800 GTX+ sodi potem nekam k 8800 640MB. Torej je 8800 GTS 320MB sodi k 9800GT (ki je v bistvu enaka 8800GT). 9600 GT pa ni skoraj nič počasnejša od 8800GT.
Ti bi pa rad sedaj enačil 8800GTS 320MB z GTX 260. Ne bo šlo.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
solatko ::
Poglej, ne vem zakaj si tako trd, da ene osnovne zadeve ne zastopiš, ko je model kupil to kartico je bila takrat na trgu No1 - to ni sporno. Ko so naredili novo serijo, je pač bila na vrh neka druga in stari je cena padla, saj ni bila več No1. Ko daš zadevo v reklamacijo, se točno vidi (priložit moraš račun) kje je takrat ta kartica bila. Če si jo kupil za 150€ je znak, da ta kartica ni bila več št.1 in zato ti niso dolžni dat v zamenjavo sedaj najboljšo, če pa si jo kupil takrat, ko je bila, je pa nefer in podcenjujoče, da ti ponudijo kartico, ki sedaj ni No1. Ne vem kaj ti tukaj ni jasno. Lahko pa ponudijo model, ki je bil No1 takrat, ko je začela cena padat. Ta ki so mu jo ponudli ni bila nikoli blizu vrha ponudbe - v tem je point.
mesoreznica ::
OK zdaj se pa sam v smojem šmornu zgubljaš. Če je kdo trd si ti.
Kot je že nekdo rekel. Ne kupuješ 300€ katrice ampak izdelek določenih zmogljivosti. In če daš za identično grafično kartico 300€ ali kasneje 150€ je iz smeri garancijskih pogojev poplnoma nepomembno. Gre za enak in popolnoma identičen izdelek, ki bo v garanciji obravnavan enako. Ne moreš identične grafične obravnavat po ceni po kateri se je prodajala.
LP
Kot je že nekdo rekel. Ne kupuješ 300€ katrice ampak izdelek določenih zmogljivosti. In če daš za identično grafično kartico 300€ ali kasneje 150€ je iz smeri garancijskih pogojev poplnoma nepomembno. Gre za enak in popolnoma identičen izdelek, ki bo v garanciji obravnavan enako. Ne moreš identične grafične obravnavat po ceni po kateri se je prodajala.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
Zheegec ::
priložit moraš račun
Po zakonu moraš priložiti potrjen garancijski list (kjer ni razvidna cena) z datumom nakupa. Če pa lahko pokažeš, da garancijski list ni bil izpolnjen pa zadostuje tudi račun. Torej se tukaj kompletna tvoja logika sesuje. Zakon se seveda ne sesuje, ker ne govori o ceni. To sem ti že dostikrat povedal.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Bi pa v primeru, da bi bil zakon urejen po Solatkovo imeli nov šport - kako uničiti (vstavi tukaj) na takšen način, da serviser ne bo moral dokazati krivde uporabniku in bo moral menjati v garanciji.
Torej kupim grafično za 500€ in jo vsako leto in pol zamenjam za novo high-end grafično in imam mir do konca življenja. Tisti mesec pa že zdržim z osnovno PCI-e grafično za 10€ na vsaki dve leti, saj ni tako hudo.
Torej kupim grafično za 500€ in jo vsako leto in pol zamenjam za novo high-end grafično in imam mir do konca življenja. Tisti mesec pa že zdržim z osnovno PCI-e grafično za 10€ na vsaki dve leti, saj ni tako hudo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
solatko ::
ALIEn3001-Garancija brez vidnega datuma nakupa ne velja, če pa pošlješ proizvajalcu, je pa pomemben datum proizvodnje. Zapomni si nekaj, proizvajalci ne komplicirajo, za No1 izdelek, dobiš (ponavadi ima proizvajalec zalogo 0) izdelelk, ki v proizvodnji trenutno predstavlja vrh, zapomni si to, da ne gledajo samo zmogljivosti kartice, temveč jim je zelo pomembno ali si kupec NN robe, ali kupuješ res najdražjo in najboljšo robo. Komplicirajo samo naši uvozniki in grosisti pri katerih naši nabavljajo. Naš zakon za tujega grosista ne velja, veljajo zakoni in trgovski običaji pri njem doma, zato mi ne govori o naših zakonih, ki so blago rečeni nepopolni, saj za kupo prodajne pogodbe, so pomembne malenkosti (kot je recimo kategorija nekega izdelka...), kar pa naši zakoni niti slučajno ne urejajo, tako kot še marsikatere malenkosti ne. Naštel bi ti lahko na stotine situacij, ko naš kupec popuši, že v sosednji A ali I, pa mu ugodijo in to celo z pismenim opravičilom. Tako kot praviš, lahko imaš vsako leto novo high kartico, samo pokvariti se mora sama, ne da ji ti veselo pomagaš, kar je pa zopet ena od balkanskih navad, da nalašč uničiš, da bi dobil novo. Takega razmišljanja v razvitih tržnih deželah, med potrošniki ni, dejansko uveljavljajo reklamacije, kadar se izdelek pokvari, tudi pomislijo pa ne na to, da bi to storili namerno, sploh pa ne kupci high end izdelkov. Zato je verjetno tudi bolje, da je zakonodaja urejena tako kot je, saj naši trgovci to našo miselnost poznajo, zato se pa do nas ob vsaki reklamaciji, obnašajo, kot da smo za napako krivi sami.
bluefish ::
Zapomni si nekaj, proizvajalci ne komplicirajo, za No1 izdelek, dobiš (ponavadi ima proizvajalec zalogo 0) izdelelk, ki v proizvodnji trenutno predstavlja vrh, zapomni si to, da ne gledajo samo zmogljivosti kartice, temveč jim je zelo pomembno ali si kupec NN robe, ali kupuješ res najdražjo in najboljšo robo.
Torej so po tvojem mnenju takšenag odnosa deležni le uporabniki high-end serij, ostali pa dobijo ostanke?
Potem tudi v konkretnem primeru to odpade.
solatko ::
Vsak v reklamaciji pri proizvajalcu dobi ekvivalentni izdelek, torej tisti, ki reklamira najcenejši, torej najslabši tip kartice, bo dobil enako ali morda celo za kakšen nivo boljšo kartico in tako do high end proizvoda. Reklamacij po navadi ni toliko, da to ne bi bili sposobni poštimat tako, kot je prav, predvsem v zadovoljstvo kupcev od katerih v končni fazi tudi živijo.
Senitel ::
Poglej, ne vem zakaj si tako trd, da ene osnovne zadeve ne zastopiš, ko je model kupil to kartico je bila takrat na trgu No1 - to ni sporno.
Ni sporno? Nad njo je bil 8800 GTS 640MB, 8800 GTX 768MB. Kaj je bil recimo temu medium in high end takrat? 8600 je prišel 5 mesecev kasneje...
kitewing ::
Naštel bi ti lahko na stotine situacij, ko naš kupec popuši, že v sosednji A ali I, pa mu ugodijo in to celo z pismenim opravičilom.
Tule pa nisi napisal resnice. V Italiji zelo zelo težko rešiš reklamacijo, oziroma traja extra dolgo, da je rešena, če sploh je. Imam veliko kolegov iz primorske, ki vsi po vrsti kupujejo v Sloveniji prav zaradi rekalmacij, čeprav bi preko meje kupili ceneje.
K0K0 ::
solatko kupec ni čisto nič popušil, ker je dobil to kar je kupil oz še več!
Po tvoji logiki mu ne bi smeli dat niti nove 8800GTS, ker ta sedaj ni več top model.
Po tvoji logiki mu ne bi smeli dat niti nove 8800GTS, ker ta sedaj ni več top model.
bluefish ::
eh, on verjetno vztraja kar na GTX260 ali pa kar na sedanj napovedano GTX295.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
neres ::
Jao, folk...
Je 8800GTS vredna 300€? Ni.
Torej ni logično, da bi ti dali grafično za 300€. To je to, konec debate.
Je 8800GTS vredna 300€? Ni.
Torej ni logično, da bi ti dali grafično za 300€. To je to, konec debate.
bluefish ::
To je to, konec debate.
Eh, daleč od tega. Nekaj podobnega solatkota prepričujemo že cel topic, vendar pa še vedno trobi svoje v množico.
Ziga Dolhar ::
Naša zakonodaja pri odnosu do potrošnika, niti slučajno ni dodelana tako podrobno, kot imajo to v tržno razvitih državah.
Zakonodaje mnogih trzno bolj razvitih drzavah ne pozna zakonske garancije, sment.
https://dolhar.si/
kitewing ::
Naša zakonodaja pri odnosu do potrošnika, niti slučajno ni dodelana tako podrobno, kot imajo to v tržno razvitih državah.
Zakonodaje mnogih trzno bolj razvitih drzavah ne pozna zakonske garancije, sment.
Pri nas je potrošnik zaščiten kot kočevski medved, ali pa še bolj. Res pa je, da potrošniki ne poznajo vseh svojih pravic.
solatko ::
Ziga Dolhar - So pa zato tržni bolj, poleg tega so tam zveze potrošnikov zakon. Poglej mal kakšne odškodnine padajo pri turističnih agencijah, za zajebane počitnice.
kitewing - v vseh razvitih državah, lahko reskiraš in ne vzameš garancije (zadeva je ceneje), s tem pa si prisiljen, garancijo uveljavljati direktno pri proizvajalcu. Za vsak izdelek imaš na strani proizvajalca napisano koliko garancije daje za ta izdelek. Za HDD je bila pri večini tri leta, ko so še vsi naši trgovci dajali eno leto.
kitewing - v vseh razvitih državah, lahko reskiraš in ne vzameš garancije (zadeva je ceneje), s tem pa si prisiljen, garancijo uveljavljati direktno pri proizvajalcu. Za vsak izdelek imaš na strani proizvajalca napisano koliko garancije daje za ta izdelek. Za HDD je bila pri večini tri leta, ko so še vsi naši trgovci dajali eno leto.
Ziga Dolhar ::
Ziga Dolhar - So pa zato tržni bolj, poleg tega so tam zveze potrošnikov zakon. Poglej mal kakšne odškodnine padajo pri turističnih agencijah, za zajebane počitnice.
Okej, kaj majo pa zdej počitnice veze z grafičnimi karticami? :-) Ne vidim, kaj bi rad povedal.
p.s.: misliš, da v Sloveniji ne gre dobit odškodnine za "zajebane počitnice" po OZu in Package travel direktivi?
https://dolhar.si/
solatko ::
Govorim o tem, da tam ni treba za vsak kurac na sodišče, ker imajo potrošniške organizacije precejšno moč in zakonsko urejenih garantnih zakonov ne rabijo, zato tudi reklamacije na vseh področjih rešijo hitro in v korist potrošnika, s tem pa se potem še hvalijo, saj je ravno reševanje reklamacij največja reklama za firmo.
To je bil odgovor na tvoje ugotovitve, da nimajo zakonodaje.
Zakonodaje mnogih trzno bolj razvitih drzavah ne pozna zakonske garancije, sment.
To je bil odgovor na tvoje ugotovitve, da nimajo zakonodaje.
Ziga Dolhar ::
Pomeni, da nimajo zakonsko predpisane minimalne garancije, ne pa da ne poznajo "garancije". Pač pa garancijo prosto ponujajo podjetja, ki to izkoriščajo kot instrument konkuriranja.
Zato pa tudi mamo "garancijske liste" - ki, mimogrede, v Sloveniji za uveljavljanje garancije niso potrebni, saj zadostuje račun.
Zato pa tudi mamo "garancijske liste" - ki, mimogrede, v Sloveniji za uveljavljanje garancije niso potrebni, saj zadostuje račun.
https://dolhar.si/
=Exceed= ::
Za HDD je bila pri večini tri leta, ko so še vsi naši trgovci dajali eno leto.
Zato pa meni še zdaj ni jasno kako si ti lahko v zamnejavo dobil 40GB disk za 400GB. Če si kupoval disk pred xx leti 40GB velik za 100€ recimo, je zdaj velikost tega diska v tem rangu 1TB vendar je vmes preteklo, ko se se diski take kapacitete prodajali, 6 let. Se ti že kaj svita solatko?
Mi je prav žal da se vračam na poste ki so bli napisani na prvi strani ampak mi gre na živce ker očitno ne veš o čem govoriš in nam dejansko prodajaš solato ooo pardon buče
knesz ::
Zato jaz vsakemu predlagam, naj na servisu zahteva, da izdelek pošljejo k proizvajalcu in, da vzamejo paket s spremnim dopisom, ki je priložen vsakemu vrnjenemu kosu.
... kar pomeni zopet jokanje na slo-tech, ker se v tem primeru zamenjava zavleče na čas 1-3 mesece. Jaz pa hočem menjavo takoj! Ne v 45 dneh, kaj šele v 90 ...
solatko ::
blueFish - Hvala, nekateri pač ne znajo brat.
knesz - o tem sem tudi sam govoril, če imaš rezervo, se vsako uveljavljanje garancije, bolj splača direkt pri proizvajalcu, saj dobiš nazaj tisto, kar bi dobil servis ali trgovina in ne tisto, kar ti ponudijo takoj z lagerja, ki je po navadi vredno manj, predvsem pa slabše. Ko ti servis ponudi zamenjavo takoj, to dobro vedo in tudi to vedo, da bodo dobili predvsem novejši izdelek in ga potem lahko prodajo, tisto, kar pa ponudijo v zamenjavo, pa vprašanje po kakšni cen bi šlo, ali pa nategnejo kupca, ko mu prodajo sestavljen računalnik s to nekurantno robo.
knesz - o tem sem tudi sam govoril, če imaš rezervo, se vsako uveljavljanje garancije, bolj splača direkt pri proizvajalcu, saj dobiš nazaj tisto, kar bi dobil servis ali trgovina in ne tisto, kar ti ponudijo takoj z lagerja, ki je po navadi vredno manj, predvsem pa slabše. Ko ti servis ponudi zamenjavo takoj, to dobro vedo in tudi to vedo, da bodo dobili predvsem novejši izdelek in ga potem lahko prodajo, tisto, kar pa ponudijo v zamenjavo, pa vprašanje po kakšni cen bi šlo, ali pa nategnejo kupca, ko mu prodajo sestavljen računalnik s to nekurantno robo.
Šimpanz ::
Solatko nakladaš o nečem česar ne poznaš. Še enkrat ti povem primer za VGA kartice (samo trije primeri). Sapphire striktno vrača iste modele, ki so bili poslani. Leadtek popravlja kartice (dobiš isto nazaj), Xpertvision ti vrne isti model kot si ga poslal. Pri večini proizvajalcev moraš vračati VGA kartice na Kitajsko ali Tajvan. Ne verjamem da bo kdo tako nor da bo sam plačeval poštnino na drug konec sveta in se pri vračilu zajebaval s carino zato da bi mogoče dobil malo boljšo kartico.
Pa še nekaj pri nas so potrošniki tako zaščiteni kot nikjer v EU. Kot primer ti povem zgodbo iz konkurenčnega podjetja, ki popravlja Asus notesnike. Stranka pred letom in pol kupi v Nemčiji notesnik za skoraj 2.000 eur, kar pomeni višji razred. Notesnik je sadaj crknil in stranka ga prinese na servis. Tam ugotovijo napako na MBD zato jo naročijo pri proizvajalcu. Ker notesnikov takega tipa niso prodali veliko v celi EU nimajo nadomestne matične plošče. Po 45 dnevih stranka jasno popizdi in zahteva vračilo kupnine. Ko so na servisu o tem obvestili servisni center Asusa na Nizozemskem, so oni to gladko zavrnili. Na hitro so izračunali da je v tem trenutku notesnik vreden samo 1/3 cene ki so je plačal kupec in niso hoteli vrniti celotne kupnine. Pojasnili so da nikjer v EU ne velja da mora kupec dobiti vrnjeno kupnino ampak samo trenutno tržno vrednost rabljenega notensika. Prišlo je tako daleč da se je morala vmešati tržna inšpekcija in šele z njihovo pomočjo je kupec dobil podoben model notesnika, ki ga je kupil.
Pa še nekaj pri nas so potrošniki tako zaščiteni kot nikjer v EU. Kot primer ti povem zgodbo iz konkurenčnega podjetja, ki popravlja Asus notesnike. Stranka pred letom in pol kupi v Nemčiji notesnik za skoraj 2.000 eur, kar pomeni višji razred. Notesnik je sadaj crknil in stranka ga prinese na servis. Tam ugotovijo napako na MBD zato jo naročijo pri proizvajalcu. Ker notesnikov takega tipa niso prodali veliko v celi EU nimajo nadomestne matične plošče. Po 45 dnevih stranka jasno popizdi in zahteva vračilo kupnine. Ko so na servisu o tem obvestili servisni center Asusa na Nizozemskem, so oni to gladko zavrnili. Na hitro so izračunali da je v tem trenutku notesnik vreden samo 1/3 cene ki so je plačal kupec in niso hoteli vrniti celotne kupnine. Pojasnili so da nikjer v EU ne velja da mora kupec dobiti vrnjeno kupnino ampak samo trenutno tržno vrednost rabljenega notensika. Prišlo je tako daleč da se je morala vmešati tržna inšpekcija in šele z njihovo pomočjo je kupec dobil podoben model notesnika, ki ga je kupil.
solatko ::
Lepo sem napisal, kako se obnašajo grosisti (to niso proizvajalci). Pošiljanje na Kitajsko sploh ni tako drago, kot pošiljanje v bivše yu države. Ja lahko pošljejo enako če jo imajo, ne pa slabše. Tistega kupca in še najmanj 10 njegovih prijateljev ta firma ne bo vidla več, če bodo s tako politiko nadaljevali jih drugo leto ne bo več na tržišču. Pri toliko robe v skladiščih, sploh dvomim, da je ta podatek resničen. Dali bi mu nov notesnik, razen če so bili to notesniki kakega majhnega podjetja, ki bi jih to sesulo, kar se bo pa prej ko slej zgodilo. Zadeve poznam iz kar nekaj reklamacij na različnih koncih sveta in do sedaj vse BP. Vsaki pošiljki je dodan dopis, da je paket reklamacija, z vsemi podatki, tako da s carino ni nobenih problemov. Pošiljko odprejo pregledajo in naslednji dan jo dvigneš, ali pa jo pripelje dostavna služba. In ni nikakršnega problema, če vrnejo enak ali tovarniško popravljen izdelek, ne pa nekaj razredov slabšo (kvaliteta) zadevo.
bluefish ::
Ja lahko pošljejo enako če jo imajo, ne pa slabše.
Torej ti raje dobiš 8800GTS 320MB namesto 9600GT.
solatko ::
Seveda, saj sem to kupil, z določenimi razlogi. Ko bom menjal bom šel spet na high, na pa na kr neki.
Zheegec ::
Torej, če bi imeli v trgovini isti dan, ko si prišel kupit 8800GTS 320MB za 300€ na polici še eno 9800GT 512MB za 200€, katero so ekskluznivo ukradli nVidiji 2 leti, preden je grafična kartica sploh prišla na trg, bi vseeno vzel slabšo 8800GTS 320MB, zato ker je "višji rang", čeprav je v VSEH pogledih slabša od 9800GT?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
mesoreznica ::
Jah Solatko bi raje vzel 8800GTS 320MB kot GTX 260 core 216 ker se prodaja za pičlih 255€. Pač princip, tudi če dobiš grafično ki danes ni vredna več nič in ima zelo slabe zmogljivosti.
Eni pač radi sebi v sklado pljuvajo in si mislijo kako strašansko dobro so to izvedli in končali z zastarelo tehniko v rokah, namesto modernejše in zmogljivejše.
Vsakemu svoje.
Če bi jaz bil prodajalec bi definitivno obdržal take stare produkte na zalogi (enga ali dva) za takšne paciente. Pa naj jih imajo in kot je že Dr_M rekel, naj si jih pribijejo na steno.
In kot si ti solatko tolk uprabljal matično ploščo kot primer, drugi so ti razlagali da ej tam situacija drugačna samo en primer.
Si kupil matično ploščo na osnovi X38 chipseta. Če nimajo X38 chipseta pri roki ti lahko plato zamenjajo samo z X48 in ne P45. Zakaj? Ker P45 omogoča samo 2x PCI-e 8x, X38 pa 2x PCI-e 16x. Preprosto. Medtem ko je 9600GT dejansko je boljša od 8800GTS 320MB, v vseh aplikacijah.
LP
Eni pač radi sebi v sklado pljuvajo in si mislijo kako strašansko dobro so to izvedli in končali z zastarelo tehniko v rokah, namesto modernejše in zmogljivejše.
Vsakemu svoje.
Če bi jaz bil prodajalec bi definitivno obdržal take stare produkte na zalogi (enga ali dva) za takšne paciente. Pa naj jih imajo in kot je že Dr_M rekel, naj si jih pribijejo na steno.
In kot si ti solatko tolk uprabljal matično ploščo kot primer, drugi so ti razlagali da ej tam situacija drugačna samo en primer.
Si kupil matično ploščo na osnovi X38 chipseta. Če nimajo X38 chipseta pri roki ti lahko plato zamenjajo samo z X48 in ne P45. Zakaj? Ker P45 omogoča samo 2x PCI-e 8x, X38 pa 2x PCI-e 16x. Preprosto. Medtem ko je 9600GT dejansko je boljša od 8800GTS 320MB, v vseh aplikacijah.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
Samuel ::
Zelo kmalu se bo v EU poenotila zakonodaja glede varstva potrošnikov (sedaj so imele zakonodaje članic zelo malo skupnih točk).
No, to se bo sedaj spremenilo, to pa pomeni bistven padec pravic potrošnikov v Sloveniji.
No, to se bo sedaj spremenilo, to pa pomeni bistven padec pravic potrošnikov v Sloveniji.
fosil ::
Če govoriš samo o cenovnem/kvalitetnem razredu ne pa o sami zmogljivosti se lahko hitro ujameš v past.
Po tej logiki bi namreč trgovec lahko 8800gts zamenjal z recimo 7800gtx, ki je, oziroma je bila, nekoč isti cenovni razred.
Po tej logiki bi namreč trgovec lahko 8800gts zamenjal z recimo 7800gtx, ki je, oziroma je bila, nekoč isti cenovni razred.
Tako je!
Rockstone ::
Moj primer je popolnoma identičen.
Razmišljam pa nekako takole:
Proizvajalec kartice mi je prodal kartico, za katero je GARANTIRAL da bo delovala 2 leti. Zavezal se je, da mi v primeru, da kartica ne bo delovala, kartico zamenja za isti izdelek. V primeru, da istega izdelka ne prodaja/proizvaja, mi mora zagotoviti izdelek, ki je po zmogljivosti v vseh pogledih najmanj enakovreden.
Torej, je 9600gt enakovredna v vseh pogledih 8800gts? To je zelo relativno in "mehko" določljivo zato je odvisno vse od dogovora, ki si ga sposoben doseči in s katerim si zadovoljen. Mislim, da če bi bil bolj "tečen" bi dosegel še kakšno boljšo kartico - je pa tudi možno da bi naletel na prodajalca, ki bi te odslovil ob prevelikem teženju in bi moral po pravnih poteh doseči poravnavo...
Ni pa nekega univerzalnega odgovora tukaj pomojem.
V skrajnem primeru, so dolžni vrniti kupnino, če jim ne uspe usposobiti izdelka oziroma ga zamenjati v 45 dneh. Če ti pa to naredijo takoj, s tem da dobiš enako oziroma boljšo kartico pa mislim da se ne splača spuščati v zapletene postopke poravnave. Je pa to seveda le moje mnenje.
Razmišljam pa nekako takole:
Proizvajalec kartice mi je prodal kartico, za katero je GARANTIRAL da bo delovala 2 leti. Zavezal se je, da mi v primeru, da kartica ne bo delovala, kartico zamenja za isti izdelek. V primeru, da istega izdelka ne prodaja/proizvaja, mi mora zagotoviti izdelek, ki je po zmogljivosti v vseh pogledih najmanj enakovreden.
Torej, je 9600gt enakovredna v vseh pogledih 8800gts? To je zelo relativno in "mehko" določljivo zato je odvisno vse od dogovora, ki si ga sposoben doseči in s katerim si zadovoljen. Mislim, da če bi bil bolj "tečen" bi dosegel še kakšno boljšo kartico - je pa tudi možno da bi naletel na prodajalca, ki bi te odslovil ob prevelikem teženju in bi moral po pravnih poteh doseči poravnavo...
Ni pa nekega univerzalnega odgovora tukaj pomojem.
V skrajnem primeru, so dolžni vrniti kupnino, če jim ne uspe usposobiti izdelka oziroma ga zamenjati v 45 dneh. Če ti pa to naredijo takoj, s tem da dobiš enako oziroma boljšo kartico pa mislim da se ne splača spuščati v zapletene postopke poravnave. Je pa to seveda le moje mnenje.
Rockstone ::
Kdorkoli se bo znašel v podobni situaciji naj ne menja svoje 8800gts za 9600gt. 9600gt ima ogromno napak in veliko uporabnikov ima težave s tako imenovanim "Black Screen of Death" vključno z mano.
Žal mi je da nisem vztrajal pri menjavi za isto kartico oziroma 9800gt.
Skratka pri tem bodite previdni in se predvsem dobro seznanite z vsemi informacijami na voljo o kartici za katero vam bodo zamenjali vašo...
Žal mi je da nisem vztrajal pri menjavi za isto kartico oziroma 9800gt.
Skratka pri tem bodite previdni in se predvsem dobro seznanite z vsemi informacijami na voljo o kartici za katero vam bodo zamenjali vašo...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | iz garancije dobil nov napajalni (bolji||slabsi) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Strojna oprema | 17552 (14599) | solatko |
» | graficna kartica in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 6067 (5150) | IvoJan |
» | nVidia: GeForce 8800 GT in osvežena GTSOddelek: Novice / Grafične kartice | 5788 (4142) | Jst |
» | Mlacom že ima 8600GTS? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 9572 (6023) | plavi85 |
» | GeForce 8800 GTS 320mb za 340eurov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Strojna oprema | 14352 (8239) | TechBeats |