Forum » Pomoč in nasveti » Zamenjava grafične v garanciji
Zamenjava grafične v garanciji
solatko ::
Praviloma v dobrih firmah dobiš boljšo brez doplačila. Dobiš ekvivalent po vseh performansah, tudi po klasi v katero spada.
Šimpanz ::
Že več kot 10 let delam na RMA oddelku v enem od večjih uvoznikov računalniške opreme in vam lahko povem da imate nekateri zelo napačne mnenje glede RMA postopka.
1. Za 99% poslanih VGA dobimo nazaj identični model (pri dveh dobaviteljih dobimo nazaj celo iste popravljene kartice, kar se vidi po sn in po tem da so rabljene). Pri 1% dobimo boljši model pri čemer gre za low cost grafike in zamenjavo tipa 256MB na 512MB).
2. Za 90% poslanih MBD dobimo nazaj identični model (ponavadi samo popravijo MBD in jo pošljejo nazaj). Pri približno 10% nam jih zamenjajo z podobnimi (redko novimi MBD).
3. Pri diskih v približno 10% dobimo boljše ampak samo v primeru če pošiljamo direktno k proizvajalcu. Aja večina diskov ki jih dobimo nazaj je popravljenih.
Glede dodatkov. Proizvajalci zahtevajo vračilo samo komponente (MBD, VGA, HDD), brez dodatkov (navodila, kabli, CD-ji itd), in točno tak aktikel ti tudi vrnejo. Se pravi če ti stranka ne vrne CD-ja boš imel problem ko boš hotel npr. MBD spraviti v promet (stranki boš moral dati zapečeni CD).
1. Za 99% poslanih VGA dobimo nazaj identični model (pri dveh dobaviteljih dobimo nazaj celo iste popravljene kartice, kar se vidi po sn in po tem da so rabljene). Pri 1% dobimo boljši model pri čemer gre za low cost grafike in zamenjavo tipa 256MB na 512MB).
2. Za 90% poslanih MBD dobimo nazaj identični model (ponavadi samo popravijo MBD in jo pošljejo nazaj). Pri približno 10% nam jih zamenjajo z podobnimi (redko novimi MBD).
3. Pri diskih v približno 10% dobimo boljše ampak samo v primeru če pošiljamo direktno k proizvajalcu. Aja večina diskov ki jih dobimo nazaj je popravljenih.
Glede dodatkov. Proizvajalci zahtevajo vračilo samo komponente (MBD, VGA, HDD), brez dodatkov (navodila, kabli, CD-ji itd), in točno tak aktikel ti tudi vrnejo. Se pravi če ti stranka ne vrne CD-ja boš imel problem ko boš hotel npr. MBD spraviti v promet (stranki boš moral dati zapečeni CD).
solatko ::
Na ta način vam menja grosist, ne pa proizvajalec. Proizvajalec ima redko zalogo za čas garancijskega obratovanja komponent.
Pinzl ::
Živjo!
Da si malo sposodim temo.Pri mimovrste sem pred cca 25 meseci kupil disk wd250GB sata2 7,2krpm,16mb ki je stal 98,10€ ali takrat še 23,509 sit sedaj me zanima ker iz prebranega ne ugotovim.
Ali bi mi morali zamenjati disk ki je sedaj vreden 100€ ali pa mi morajo dati takega ki je po performancu temu enak ali boljši?
Disk bom dal v garancijo ker mi javljajo Winski napake ne opravi niti smart testa.
Hvala.
Da si malo sposodim temo.Pri mimovrste sem pred cca 25 meseci kupil disk wd250GB sata2 7,2krpm,16mb ki je stal 98,10€ ali takrat še 23,509 sit sedaj me zanima ker iz prebranega ne ugotovim.
Ali bi mi morali zamenjati disk ki je sedaj vreden 100€ ali pa mi morajo dati takega ki je po performancu temu enak ali boljši?
Disk bom dal v garancijo ker mi javljajo Winski napake ne opravi niti smart testa.
Hvala.
bluefish ::
Glede na ohlapno napisan zakon ti morajo dati disk s podobnimi lastnostmi. Če še imajo 250GB model, potem boš dobil tega.
Kot pa je nekdo v tej temi že omenil, se menda splača disk poslati direktno h proizvajalcu.
Kot pa je nekdo v tej temi že omenil, se menda splača disk poslati direktno h proizvajalcu.
=Exceed= ::
Glede na ohlapno napisan zakon ti morajo dati disk s podobnimi lastnostmi. Če še imajo 250GB model, potem boš dobil tega.
Kot pa je nekdo v tej temi že omenil, se menda splača disk poslati direktno h proizvajalcu.
In čakati 1-3 mesece...
LP
Utk ::
Hja, ampak dobiš pa pol minimalno 1 tera SSD disk, da ne boš slučajno mogel rečt, da so ti dali počasnejšega. Če ne jih lahko tožiš.
JebatGa ::
Tole so mi poslali na mail iz servisa.
V zakonu je opredeljeno, da mora biti zamenjani artikel enak ali boljši od artikla, kateri je bil prinesen v reklamacijo. Če poenostavimo, zamenjani artikel ne sme biti slabši po funkciji in hitrosti. Cena tukaj ne igra vloge, saj je bistvena uporabnost izdelka.
Torej v vašem primeru, ste dobili rahlo hitrejšo grafično kartico in s tem niste zgubili na funkcionalnosti ničesar.
V zakonu je opredeljeno, da mora biti zamenjani artikel enak ali boljši od artikla, kateri je bil prinesen v reklamacijo. Če poenostavimo, zamenjani artikel ne sme biti slabši po funkciji in hitrosti. Cena tukaj ne igra vloge, saj je bistvena uporabnost izdelka.
Torej v vašem primeru, ste dobili rahlo hitrejšo grafično kartico in s tem niste zgubili na funkcionalnosti ničesar.
WarpedGone ::
No, men je v trgovini kot enakovredno kartico hotel porinit zadevo, ki laufa na nižjem clocku.
Ker tega nism hotu sprejet, je hotu met doplačilo.
Na koncu sm za skupno 200 EUR dobil ATIja, ki se je takrat prodajal za okrog 170. Ampak sm mel vsaj delujočo mašino.
Funtech pa mene ne vidi več.
Ker tega nism hotu sprejet, je hotu met doplačilo.
Na koncu sm za skupno 200 EUR dobil ATIja, ki se je takrat prodajal za okrog 170. Ampak sm mel vsaj delujočo mašino.
Funtech pa mene ne vidi več.
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
Vse je stvar dogovora, če enake zadeve ni več, ne bi pa nikoli pristal na nižjo klaso zadeve, saj ne jamčim jaz kot kupec temveč proizvajalec in trgovci. V situaciji, ko se nekatere stvari zelo težko prodajajo in je konkurenca ogromna, imamo kupci več možnosti, da v primeru reklamacije dobimo po vseh pogledih, boljšo zadevo. Kolega je prejšnji mesec v bauhaus-u v LJ dobil skoraj trikrat dražjo "štemarco", kot jo je pred enim letom kupil, brez kakršnega koli doplačila in problemov. Dober trgovec bo poskrbel za svoje dobro ime.
Kar se tiče doplačil, je zadeva na stvari kupca ali na doplačilo pristaja ali ne. Če gre za izdelek boljših performanc in bi bilo potrebno na salbši izdelek čakati, da pride od proizvajalca, je verjetno interes potrošnika, da si z malim doplačilom, zagotovi boljši izdelek, če pa je izdelek pošel in je iz proizvodnje umaknjen, pa je stvar trgovca, da popuši razliko, nikakor pa ni v skladu s poslovno moralo in običaji, da ponudi izdelek slabše kakovosti s sicer (zaradi napredka tehnologije) boljšimi karakteristikami. To ni enakovredna zamenjava, saj bi moral ponuditi tudi finančno razliko, do izdelka višje kategorije.
Naši uvozniki in trgovci, se bodo morali še ogromno naučiti, kako obdržati stranke. Če danes kupim najboljšo matično, ki stane okoli €1000, mi v primeru okvare lete, ne morejo čez eno leto ponudit plato za €200, pa če prav bo po vseh karakteristikah presegala moj izdelek, ponuditi mi bodo morali enakovreden izdelek, z enakimi ali boljšimi. S tem, ko kupim tak izdelek mi garancijski pogoji in poslovna morala, to tudi obljubljajo, če pa v primeru okvare, to kršijo, pa tak poslovni partner, ne more nikdar več popraviti slabo ime, ki mu ga bi, preko medijev ustvaril na tržišču in bo zaradi bega kupcev, prisiljen dejavnost zapreti.
Kar se tiče doplačil, je zadeva na stvari kupca ali na doplačilo pristaja ali ne. Če gre za izdelek boljših performanc in bi bilo potrebno na salbši izdelek čakati, da pride od proizvajalca, je verjetno interes potrošnika, da si z malim doplačilom, zagotovi boljši izdelek, če pa je izdelek pošel in je iz proizvodnje umaknjen, pa je stvar trgovca, da popuši razliko, nikakor pa ni v skladu s poslovno moralo in običaji, da ponudi izdelek slabše kakovosti s sicer (zaradi napredka tehnologije) boljšimi karakteristikami. To ni enakovredna zamenjava, saj bi moral ponuditi tudi finančno razliko, do izdelka višje kategorije.
Naši uvozniki in trgovci, se bodo morali še ogromno naučiti, kako obdržati stranke. Če danes kupim najboljšo matično, ki stane okoli €1000, mi v primeru okvare lete, ne morejo čez eno leto ponudit plato za €200, pa če prav bo po vseh karakteristikah presegala moj izdelek, ponuditi mi bodo morali enakovreden izdelek, z enakimi ali boljšimi. S tem, ko kupim tak izdelek mi garancijski pogoji in poslovna morala, to tudi obljubljajo, če pa v primeru okvare, to kršijo, pa tak poslovni partner, ne more nikdar več popraviti slabo ime, ki mu ga bi, preko medijev ustvaril na tržišču in bo zaradi bega kupcev, prisiljen dejavnost zapreti.
bluefish ::
če pa v primeru okvare, to kršijo, pa tak poslovni partner, ne more nikdar več popraviti slabo ime, ki mu ga bi, preko medijev ustvaril na tržišču in bo zaradi bega kupcev, prisiljen dejavnost zapreti.
Yea right .
Če danes kupim najboljšo matično, ki stane okoli €1000, mi v primeru okvare lete, ne morejo čez eno leto ponudit plato za €200, pa če prav bo po vseh karakteristikah presegala moj izdelek, ponuditi mi bodo morali enakovreden izdelek, z enakimi ali boljšimi.
Tukajle pa si malo nejasen. Praviš, da ti ne morejo ponuditi izdelka, ki po vseh karakteristikah presega tvoj izdelek, hkrati pa trdiš, da ti morajo ponuditi enakega ali boljšega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
solatko ::
blueFish - V enem letu, ti par nivojev manj vredna kartica, po karakteristikah presega najdražjo kartico izpred enega leta. To mislim - če kupim golfa, mi po enem letu ne smejo ponuditi polota, pa če prav ima močnejšo mašino, boljšo opremo... - ponudit mi morajo golfa (tudi če se je v tem času malo podražal).
kitewing ::
Po tvoji logiki ti ne smejo po enem letu zamenjati recimo asus P5K za P5KC, ki je dražja in "zmogljivejša" ker ji je med tem padla cena za 30%, ampak ti morajo zamenjati za Asus P5Q..., ki je dražja od tvoje ob nakupu?
dzinks63 ::
Ne moreš grafične primerjat z avtomobilom. Pri grafični šteje samo zmogljivost in poraba. Pri avtomobilu pa še dosti drugih stvari. Če je grafična manjših dimenzij, z manj čipi, z manjšo porabo, pa je kljub temu zmogljivejša od reklamiranega modela, je to celo super in vse ok. V končni fazi si dobil boljšo grafično , kot pa tisto katero si kupil pred npr enim letom. Za povrh je pa še čisto nova in ne stara eno leto. Po vaše bi najrajši videli, da dobite novo popolnoma enako kartico kot jo reklamirate ali celo samo popravljeno vašo staro in v takem primeru bi pa bilo pa vse ok. Bodite zelo veseli, da je tako kot je, da dobite boljšo in čisto novo grafično kartico.
solatko ::
Pa o tem gorovim, nekateri tle gor trdijo, da mi lahko brez slabe vesti dajo polota, z enakimi karakteristikami.
kitewing ::
Pa o tem gorovim, nekateri tle gor trdijo, da mi lahko brez slabe vesti dajo polota, z enakimi karakteristikami.
Ali si upravičen po enem ali dveh letih, če ti jo ne popravijo v 45-dneh do polne kupnine ali zmanjšane za uporabnino...?
Beri: http://www.mimovrste.com/info/206/vraci...
tlozej ::
Pa o tem gorovim, nekateri tle gor trdijo, da mi lahko brez slabe vesti dajo polota, z enakimi karakteristikami.
Ne moreš primerjati avtomobila z računalniško opremo! Sploh pa polo že po velikosti ni enakovreden golfu!!
kitewing ::
uporabnino
Kje si našel uporabnino?
O.
Preberi: http://www.mimovrste.com/info/206/vraci... Odstavek: Reklamacija
Senitel ::
Če kupiš nov avto in potem ukinejo proizvodnjo, bo čez recimo dve leti na trgu zelo podoben model (verjetno tudi od istega proizvajalca) z zelo podobnimi karakteristikami in zelo podobno ceno.
Če kupiš high end grafično, ki jo v dveh letih praktično zagotovo ukinejo, bo v dveh letih kartica s podobnimi lastnostmi zelo verjetno za cel razred nižje. Če kupiš grafično za 400€, ki se tik preden gre iz prodaje poceni vse do 200€, od kje ideja, da si recimo pol leta po tistem upravičen do nove grafe za 400€?? Zakaj ne kar 420€, da upoštevamo še inflacijo?
Ti sedaj v času finančne krize crkne avto v garanciji, ki ga kao ne morejo popravit, zanj dal 20.000€ in sedaj ga ne prodajajo več. Nek logičen ekvivalent stane recimo 15.000€, boš ti zahteval da ti dajo takega za 20.000€?
Če kupiš high end grafično, ki jo v dveh letih praktično zagotovo ukinejo, bo v dveh letih kartica s podobnimi lastnostmi zelo verjetno za cel razred nižje. Če kupiš grafično za 400€, ki se tik preden gre iz prodaje poceni vse do 200€, od kje ideja, da si recimo pol leta po tistem upravičen do nove grafe za 400€?? Zakaj ne kar 420€, da upoštevamo še inflacijo?
Ti sedaj v času finančne krize crkne avto v garanciji, ki ga kao ne morejo popravit, zanj dal 20.000€ in sedaj ga ne prodajajo več. Nek logičen ekvivalent stane recimo 15.000€, boš ti zahteval da ti dajo takega za 20.000€?
Okapi ::
uporabnino
Samo to AFAIK velja v primeru, da ti bi sicer lahko izdelek zamenjali za enakega ali popravili, ampak bi ti raje denar nazaj.
Druga stvar pa je, če ti izdelka ne morejo popraviti in tudi zamenjati za enakega ne morejo. Potem bi, vsaj po mojem, lahko vztrajal, da ti vrnejo vso kupnino. V tem primeru lahko po mojem zavrneš tudi zamenjavo za enakovreden oziroma boljši model, ker pač rečeš, da potrebuješ točno ta model (recimo za zbirko grafičnih kartic, ali za testiranje delovanja programov na starejši strojni opremi). Ampak če pri tem vztrajaš, se ti lahko zgodi, da potem vseeno nekje izbrskajo stari model. Lahko se ti tudi zgodi, da ti vse kupnine preprosto ne bodo hoteli vrniti in ti potem preostane tožarjenje.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
kitewing ::
Mislim, da ti pravno gledano ti lahko znižajo kupnino za "najemnino" izdelka, ker si imel dobrobit od tega izdelka (dokler je delal).
blackbfm ::
In kako vejo kok časa je delal? Kaj če je fuč prvi teden, na garancijo jo pa neseš zadnji? Kašna uporabnina dej nehi to je ena natega.
Steinkauz ::
kitewing ,
reklamacija != garancija
Sej ti piše da morš reklamacijo nardit v 8ih dneh.
V garanciji nč ne piše neki o uporabnini
Še 2x si dal link: BERI!
Garancija
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
reklamacija != garancija
Sej ti piše da morš reklamacijo nardit v 8ih dneh.
V garanciji nč ne piše neki o uporabnini
Še 2x si dal link: BERI!
Garancija
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
K0K0 ::
Ok če bi imeli leta 2006 na razpolago 8800gts za 310€ in 9600gt za 170€ bi kupili 8800gts, ker je v višjem cenovnem razredu ?
opeter ::
Fantje, ne gre se za to ali je boljsi ali ne, Ni v enakem cenovnem razredu. Dejte si to dopovedat.
A vi bi bli zadovolni, ce bi placali precej denarja za nek izdelek, potem bi ga vam pa v garanciji zamenjal za cenejsega (zmogljivost pustite pri miru).
Njemu pripada nov izdelek enake vrednosti in ne enake zmogljivosti.
Takoj ko kupiš nek izdelek in le tega odpreš mu vrednost avtomatično pade za nekaj procentov (ker je postal rabljen).
Ja bi bil vesel, če bi mi izdelek crknil v garancijskem roku (in ne nekaj dni pozneje) pa bi mi tega crknjenega zamenjali za novega, boljšega. Po mojem je bila zelo fer zamenjava, kar se tega tiče.
Glede vrednosti pa, saj je logično, kaj pa je pričakoval, da mu bodo dali kakšen GeForce serije 280?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
bluefish ::
Glede vrednosti pa, saj je logično, kaj pa je pričakoval, da mu bodo dali kakšen GeForce serije 280?
Ravno na to namigujejo nekateri sodelujoči v tej temi.
Pesimist ::
Ne ker se performance gleda ne neki cenovni razred. Danes ta performance ni vredni vec 300€. Takrat se pa je bil tak da takrat niti nebi dobo 9600 po taki ceni. Vsi nekaj bluzij proces proizvodnje, kao cenejse je manjnse je. Jah samo dokler razvojni stroski niso povrjeni se lahko ti pod nosom obrises.
solatko ::
Če kupim najboljši izdelek neke firme in mi v garancijskem roku crkne, pričakujem popolnoma enak izdelek ali najboljši v času okvare, cene me ne zanimajo, govorim o karakteristikah. Do tega sem po garancijskih pogojih upravičen. Če kupim ASUS deluxe ploščo in mi po dveh letih crkne, pričakujem delux ploščo, pa magar je moja p31, te nimajo več, torej mi morajo ponudit p33, p35....... ne pa P5QL ali kaj podobnega. Zahtevam deluxe in deluxe plato bom dobil. Če imam pro hočem pro. Če kupim najdražjo (najboljšo) grafično neke firme, hočem za zamenjavo trenutno najboljšo kartico. Ja dat bi mu morali serijo 280, ki je ekvivalent takratni 8800gts ali pa enako.
dzinks63 ::
Plošča je plošča, tukaj pa se gre za grafično. Zakaj bi bil nekdo priveligiran, če mu grafična crkne. Vsi ostali katerim še vedno stara izpravno dela, pa bi morali še naprej živeti z starino. Čisto fer je tako, kot je bilo že obrazloženo, torej dobiš za zamenjavo nov in boljši izdelek, pa čeprav je trenutno cenejši, kot je bil prvotno kupljeni. Lahko si zadovoljen, če ti reklamacijo rešijo na tak način.
=Exceed= ::
Če kupim najboljši izdelek neke firme in mi v garancijskem roku crkne, pričakujem popolnoma enak izdelek ali najboljši v času okvare, cene me ne zanimajo.
Sam sebe v jezik ugrizneš. Ni kupil najboljši izdelek ampak izdelek za 320€. Kaj je dobil v zamenjavo? Točno to kar je v citatu.
Če kupim najdražjo (najboljšo) grafično neke firme, hočem za zamenjavo trenutno najboljšo kartico. Ja dat bi mu morali serijo 280, ki je ekvivalent takratni 8800gts ali pa enako.
Torej po tvoje si on zdaj sploh ne zasluži boljše kartice (ki jo je dobil) ampak isto (8800GTS) ali pa najbolšo, ki jo trenutno nVidia ponuja (280GTX)? Yea right
KandazaR ::
Kaj pa npr da janez kupi 8800gts marca meseca za npr 300€ čez dva meseca pa se grafa poceni in marko jo kupi za 220€. Po malo več kot enem letu obema crnke grafa (v istem mesecu) identične grafične ni več na trgu. Torej mora v tem primeru dobiti janez boljšo grafično kot marko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KandazaR ()
solatko ::
dzinks63 - proizvajalec garantira, da bo izdelek deloval v času, za katerega daje garancijo in zakaj bi bil priviligiran, saj tebi plošča normalno dela, moja je pa crknila in mi morajo dati plato kakršno sem jim vrnil. Če je bila to najboljša plata, ko sem jo kupil, pričakujem najboljšo plato, za zamenjavo. Taka so pravila igre, naj pa zbrskajo nekje enako in mi dajo tisto.
dzinks63 ::
Sem ti napisal, da osnovne plošče ne moreš enačit z grafično, Odpri novo temo, pa da vidimo mnenja v tem primeru.
kitewing ::
Kaj pa npr da janez kupi 8800gts marca meseca za npr 300€ čez dva meseca pa se grafa poceni in marko jo kupi za 220€. Po malo več kot enem letu obema crnke grafa (v istem mesecu) identične grafične ni več na trgu. Torej mora v tem primeru dobiti janez boljšo grafično kot marko?
Ja tu se pa Solatkova teorija neha...Kaj pa, če se izdelek podraži, kar se velikokrat dogaja pri ramih. Iz tega sledi, če si dal za 1gb rama 20eur in se je podražil na 40eur in če ti crkne v tem času si upravičen do 512MB?
solatko ::
Vsak proizvajalec ima kategorizirano proizvodnjo artiklov (sicer bi imeli samo enega), to vidiš iz oznak. Napislal sem prej, da cena ne igra vloge, pomembno je kakšne kategorije je določen izdelek ki ga vračam. Vsi vemo, da je izdelek dražji, ko je nov na trgu, potem pa mu po navadi cena pada, redko kdaj raste. Dopovedat vam hočem, da če sem kupil izedelek 1. kategorije (8800gts - takrat najvišje klasificirana grafična), mi ob zamenjavi zaradi okvare ne morejo ponudit manjvreden izdelek, temveč ravno tako izdelek 1.klase. Kaj vam tukaj ni jasno. Gre za obdobje, ko naj bi mi ta high izdelek deloval, pa je crknil. Če jih nimajo več, mi ne morejo ponudit izdelek, ki sedaj ne spada v 1.klaso. O tem govorim, ne o cenah (te so domena trgovcev). Kje bodo dobili izdelek za zamenjavo ni moj problem, v garancijskih pogojih mi garantirajo enak ali podoben izdelek, kar pa dosti nižje klasificirana kartica NI.
Zheegec ::
Vse lepo in prav, problem je, da ni nikjer nobenih kategorij ali klase ali kaj podobnega. Sploh pa ne v zakonu. Če ti zamenjajo kartico za drugo, za katero lahko dokažeš, da ima serijsko napako bi mogoče še lahko o tem govorili, drugače pa ne. Ja, ti govoriš o tem, kar si želiš in kaj bi sprejel, jaz pa pravim, kako je to urejeno v zakonu (saj veš - pravično in za vse enako) in kakšna je potem tudi sodna praksa v zvezi s tem. Jaz si tudi želim, da bi mi crknjeno grafično zamenjali za Ferrari F430, pa na žalost ne gre.
Pa povej mi, razumeš to, da ne greš kupiti grafične kartice, ki je hitra "za 300€", ampak grafično kartico, ki stane 300€.
Ja, če si kupil par mesecev nazaj 2GB najhujših OC RAMov, boš dobil čez par mesecev ($$$ gre gor v primerjavi z €) 1GB najhujših OC RAMov
Pa povej mi, razumeš to, da ne greš kupiti grafične kartice, ki je hitra "za 300€", ampak grafično kartico, ki stane 300€.
Ja, če si kupil par mesecev nazaj 2GB najhujših OC RAMov, boš dobil čez par mesecev ($$$ gre gor v primerjavi z €) 1GB najhujših OC RAMov
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Coinbird ::
Pa povej mi, razumeš to, da ne greš kupiti grafične kartice, ki je hitra "za 300€", ampak grafično kartico, ki stane 300€.
ALIEn3001 je v zadnjem postu dobro povzel bistvo debate. Eno so želje in prepričanja kupca drugo je pa zakon in samo ta v končni fazi šteje.
(In partially high-pitched voice) Feel good (9x)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Coinbird ()
solatko ::
Kateri zakon, naš ali zakon v deželi proizvajalca - do sedaj sem še vedno dobil od proizvajalca ali enako ali boljše, iste ali višje klase, nikdar, po rangu slabših jajc, so mi pa na servisih ponujal, manjvredne stvari. Vendar servis odpikaš, naj pošlejo proizvajalcu in zahtevaš, da ti dajo iz tovarne zapakiran proizvod s spremnim pismom. Se mi je že zgodilo (RAM), da so v tovarni ugotovili, da je bila moja napaka (udar strele), pa so mi vseeno poslali novega (na servisu so zahteval da plačam poštnino za pošiljanje, kar sem z veseljem storil). Naša zakonodaja pri odnosu do potrošnika, niti slučajno ni dodelana tako podrobno, kot imajo to v tržno razvitih državah. Res pa je, da je postopek vračila proizvajalcu, po navadi precej dolg 1-3 mesece. Naši uvozniki le redko nabavljajo direktno pri proizvajalcu, grosist pa se do njih obnaša toliko solidno, kolikor so močni (količina uvoženih komponent), ker high proizvodov prodajo malo, jih tudi težko zamenjajo za enakovredne, ampak jim poturijo jajca, ki bi dočakala kvečem kakšno prodajo na eBuy, po kakšni bagatelni ceni.
Zato jaz vsakemu predlagam, naj na servisu zahteva, da izdelek pošljejo k proizvajalcu in, da vzamejo paket s spremnim dopisom, ki je priložen vsakemu vrnjenemu kosu.
Zato jaz vsakemu predlagam, naj na servisu zahteva, da izdelek pošljejo k proizvajalcu in, da vzamejo paket s spremnim dopisom, ki je priložen vsakemu vrnjenemu kosu.
kitewing ::
Solatko, odpri trgovino! Bomo vsi pri tebi kupovali, samo da se boš tudi potem držal svoje logike.
solatko ::
kitewing - Zakaj pa bi jaz odpiral trgovino, za pokvarjene stvari ali kaj, če si kupu nek izdelek, bodi pri reklamaciji vztrajen, če to ni zadosti, sam pošlji proizvajalcu, s prijaznim dopisom, prošnjo, da ti reklamacijo rešijo, zahvalo in lepe pozdrave, verjemi, da boš prej kot v treh mesecih, dobil izdelek, s katerim boš zadovoljen. Problem je, ker se nikomur ne ljubi čakat in vzamete prvo sranje, ki vam ga ponudijo v zamenjavo.
mesoreznica ::
Aha torej ti bi raje kot sprejel 9600GT, poslal 8800 GTS 320MB proizvajalcu. In potem čakal 3 mesece (brez grafe), da bi ti poslali novo 8800GTS 320MB, ki je po performansah slabša od 9600GT.
Fantastičen plan.
LP
Fantastičen plan.
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
bluefish ::
In v tistih treh mesecih naj delam kaj? Kupim eno rabljeno grafično in tolčem po lesu, da bo delala vsaj še nekaj časa?
solatko ::
Potem je pa tako v redu, če ste vsi zadovoljni, Jebat ga očitno ni, če je tle odprl temo in tudi jaz ne bi bil, če bi mi izvedli kaj takega, ja raje 8800gts 320mb, kot pa dve ali tri klase manj kvalitetno grafično.
Eno plato, grafično in en disk imam vedno na zalogi, za take primere. Če bi mi 9600 GT ponudli kot začasno rešitev (do prispetja prave), bi pristal, da mi pa odlično grafiko zamenjajo za drugorazredni šrot, pa nikakor ne pristanem.
Eno plato, grafično in en disk imam vedno na zalogi, za take primere. Če bi mi 9600 GT ponudli kot začasno rešitev (do prispetja prave), bi pristal, da mi pa odlično grafiko zamenjajo za drugorazredni šrot, pa nikakor ne pristanem.
kitewing ::
Sicer se ne spoznam na grafike in me zato zanima kakšna je razlika med 8800gts in 9600gt, da je 9600gt drugorazredni šrot?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | iz garancije dobil nov napajalni (bolji||slabsi) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Strojna oprema | 17593 (14640) | solatko |
» | graficna kartica in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 6090 (5173) | IvoJan |
» | nVidia: GeForce 8800 GT in osvežena GTSOddelek: Novice / Grafične kartice | 5799 (4153) | Jst |
» | Mlacom že ima 8600GTS? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 9591 (6042) | plavi85 |
» | GeForce 8800 GTS 320mb za 340eurov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Strojna oprema | 14382 (8269) | TechBeats |