» »

Garancija, 45 dni, nov izdelek

Garancija, 45 dni, nov izdelek

1 2 3
4
5

Okapi ::

Saj avto ti z veseljem popravi vsak servis, samo ne brezplačno.

Kako je z uveljavljanjem garancije pri avtih, kupljenih v tujini, ali avtih, kupljenih na sivem trgu (kolikor sploh obstaja), pa ne vem. Predvsem nihče ne trdi, da vse firme gledajo na to. Ampak recimo garancija za v ZDA kupljen Canonov fotoaparat pri nas ne velja (marsikatera roba je v ZDA cenejša tudi zato, ker tam ne veljajo tako strogi zakoni glede varstva potrošnikov, ker nimajo toliko stroškov s prevajanjem navodil in podobno).

O.

solatko ::

šernk - Ko je kolegu crknil 6 let star cherokee malo pred Rimom, so mu ga na American centru popravili na podlagi ugotovljene tovarniške napake na diferencialu, brezplačno + nadomestno vozilo za planirano dopustovanje na Siciliji.
Na slovenskih servisih so mu, ko je kazalo napako, enostavno resetirali računalnik.
To so pač stvari, ki jih uredijo uradni servisi v dogovoru s proizvajalci, mimo garancije v dobro kupca.

Dejstvo je, da nimajo vsi servisi možnost popravljanja produktov, ki niso kupljeni v državi v kateri se servis nahaja, saj zavisi od pogodbe s proizvajalcem. Praviloma naj bi mednarodna garancija podpirala popravilo povsod, kjer se izdelek trenutno nahaja, vendar samo to, ne pa tudi zamenjave, vračilo denarja....., to pa uredi prodajalec, glede na zakonodajo matične države.

Ne moreš zahtevat, da ti Gorenje vrne denar za izdelek, ki si ga kupil v Avstriji, daš zahtevek pri avstrijskem prodajalcu in on je dolžan narediti tisto, kar v takih primerih zapoveduje avstrijska zakonodaja.

Okapi - Garancija za Canonov fotoaparat prav lepo velja v SLO, če ga da v popravilo ameriški turist. Velja garancija tudi za ogrizek, kupljen v ZDA, če ga prinese ameriški državljan, v pooblaščenem servisu za Apple v SLO.
Delo krepa človeka

Okapi ::

Jaz govorim za fotoaparate, ki jih Slovenci kupijo v ZDA.

O.

RejZoR ::

Imaš stvari z mednarodno garancijo in imaš stvari, ki je nimajo. Pri nas to velikokrat ne velja, velja pa v tujini. Kjer imajo namesto naših 2 let garancije samo 1 leto in to pod drugačnimi pogoji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bobby ::

Pa kaj vam spet ni jasno,..

-zakonsko je definiranio tako, da če kupiš v tujini, slovenski servisi niso OBVEZANI v garancijsko popravilo in pika.

-ČE pa je principal (beri HP, Apple, GMC,..bla bla), da servisi dobijo kakršenkoli denar na izvedvo garancijskega popravila neglede na to, kje je bil kupljen, potem pa servis LAHKO (ni obvezan) popravi, ker bo dobil plačilo od principala, ker jim principal to dovoljuje in pika.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

mn ::

Kako je z uveljavljanjem garancije pri avtih, kupljenih v tujini, ali avtih, kupljenih na sivem trgu (kolikor sploh obstaja), pa ne vem.


Za VW ti lahko povem, da za avto kupljen v Nemčiji, slovenski servis upošteva garancijo. Ampak zgolj 2 leti (tovarniška garancija), namesto 4 leta kot jo nudijo pri nas.

D3m ::

mn je izjavil:

Kako je z uveljavljanjem garancije pri avtih, kupljenih v tujini, ali avtih, kupljenih na sivem trgu (kolikor sploh obstaja), pa ne vem.


Za VW ti lahko povem, da za avto kupljen v Nemčiji, slovenski servis upošteva garancijo. Ampak zgolj 2 leti (tovarniška garancija), namesto 4 leta kot jo nudijo pri nas.


Kar korektno od njih.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Okapi ::

-zakonsko je definiranio tako, da če kupiš v tujini, slovenski servisi niso OBVEZANI v garancijsko popravilo in pika.
Zdaj pa poskusi še najti kakšen zakon, kjer to piše.

O.

Ziga Dolhar ::

Okapi je izjavil:

-zakonsko je definiranio tako, da če kupiš v tujini, slovenski servisi niso OBVEZANI v garancijsko popravilo in pika.
Zdaj pa poskusi še najti kakšen zakon, kjer to piše.

O.


Boš moral kar ti pokazati zakon, ki določa obveznost servisa, ki ni v nikakršnem pogodbenem razmerju s kupcem.
https://dolhar.si/

bobby ::

Okapi je izjavil:

-zakonsko je definiranio tako, da če kupiš v tujini, slovenski servisi niso OBVEZANI v garancijsko popravilo in pika.
Zdaj pa poskusi še najti kakšen zakon, kjer to piše.

O.


pa dobr, a ti sploh spremljaš poste al prebereš samo tisto, kar ti paše, pa še to na pol?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

šernk ::

Za VW ti lahko povem, da za avto kupljen v Nemčiji, slovenski servis upošteva garancijo. Ampak zgolj 2 leti (tovarniška garancija), namesto 4 leta kot jo nudijo pri nas.


seveda velja, s tem da so naši serviserji kot je solatko dal že pripombo nesposobni. Vem tudi sam za podoben primer njegovemu, le da je šlo za sloviti VW. Pri nas 3 leta niso znali popravit napake, v Nemčiji imeli pa vpoklic točno za to napako.

pač pomislite, da se vam pokvari avto v garanciji na severu nemčije in moraš plačat 1500km vlečne poti.

zakaj moraš pa vašo ljubo elektroniko za garancijo pošiljat na drugo stran sveta pa vi povejte.

torej predvidevam da za v ZDA kupljeno robo niti evropska izpostava ne dvigne obrvi? Ni ji treba...razumem ampak zaradi nižanja stroškov tako njim, kot tebi bi jih morali.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Če je na mednarodni garanciji vpisana tudi SLO, ti pooblaščeni servis MORA popravit izdelek in ni nobenega ČE HOČE. To so garancijski pogoji proizvajalca, s katerimi ima servis pogodbo. V tem primeru je tudi dolžan se držat naših zakonov in stvar urediti v 45 dneh ali zamenjati izdelek. Ni pa dolžan vračila denarja. To mora uredit prodajalec.

Mednarodna garancija je v prvotni meri namenjena temu, da ti na poti najbližji servis nudi uslugo. Za primere, ko je servis v eni državi, kupljen pa v drugi, ima vsak proizvajalec svojo politiko. Izdelkov kupljenih v ZDA ne moreš servisirat v Evropi pod garancijskimi pogoji, razen če imaš ameriško državljanstvo, tudi če stalno bivaš v Evropi.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

MadMicka ::

Ziga Dolhar, seveda je možna situacija, ko ima servis obveznost do kupca, čeprav ni z njim v nikakršnem pogodbenem razmerju, kot praviš.

Obligacijski zakonik določa pogodbo v korist tretjega. Jasno, da lahko prodajalec oz. proizvajalec (npr. mednarodno podjetje) sklene pogodbo z lokalnimi servisi, po kateri servisi popravljajo "zastonj" "njihove" izdelke v garanciji, plačilo pa dobijo od tega mednarodnega podjetja.

V takšnem primeru lahko kupec direktno od servisa uveljavlja popravilo stvari. Celo verjamem, da priznane znamke imajo zadeve tako urejene. Vem pa ne.

Ziga Dolhar ::

MadMicka, govora je o zakonskih obveznostih servisov.
https://dolhar.si/

Okapi ::

Boš moral kar ti pokazati zakon, ki določa obveznost servisa, ki ni v nikakršnem pogodbenem razmerju s kupcem.
Kaj zdaj pa ti bluziš;(( Jaz govorim o primerih, ko servis JE v pogodbenem razmerju s kupcem. Kupec v ZDA sklene pogodbo, v kateri piše, da je slovenski servis dolžan servisirati izdelek. Bobby trdi, da slovenski servis nek slovenski zakon odvezuje te dolžnosti.

O.

mn ::

Okapi je izjavil:

Boš moral kar ti pokazati zakon, ki določa obveznost servisa, ki ni v nikakršnem pogodbenem razmerju s kupcem.
Kaj zdaj pa ti bluziš;(( Jaz govorim o primerih, ko servis JE v pogodbenem razmerju s kupcem. Kupec v ZDA sklene pogodbo, v kateri piše, da je slovenski servis dolžan servisirati izdelek. Bobby trdi, da slovenski servis nek slovenski zakon odvezuje te dolžnosti.

O.


Jaz sem z Žigo sklenil pogodbo po kateri si ti dolžan servisirati izdelek. Je prav da od tebe zahtevam popravilo?

solatko ::

MadMicka - Zelo redke so firme, ki nudijo to uslugo kupcu. Praviloma moraš servisirat v državi nakupa, torej preko prodajalca ali z direktnim pošiljanjem na servis.
Pravila prodaje in marže so namreč dogovorjene z vsakim grosistom posebej, ta pa potem določa pravila dealerjem.

Okapi - Samo kadar je lastnik ameriški državljan, na pooblaščenem servisu v SLO, ki je naveden tudi na garancijskem listu izdelka kupljenega v ZDA. Nimaš pa pogojev, da ti bodo na istem servisu servisirali izdelek, ki si ga kupil na potovanju v ameriški trgovini, si pa stalno nastanjen v SLO, razen, če si tudi ameriški državljan.
Ameriške firme imajo točno določeno prodajno politiko in izdelki kupljeni s strani tujih državljanov v ZDA, ne morejo biti servisirani v pooblaščenih servisih drugod. Potrebno je pošiljanje izdelkov v ZDA.
Tudi če kupiš avto v ZDA, ti ga servisi po svetu ne popravljajo, razen kadar gre za potovanja in se znajdeš v drugi državi, v tvoji matični ne. Izdelek mora biti kupljen v določeni regiji, da ima garancijske pogoje v tej regiji.
Apple kupljen v ZDA, ne popravljajo naši servisi, razen ameriškemu državljanu.
Delo krepa človeka

Okapi ::

Jaz sem z Žigo sklenil pogodbo po kateri si ti dolžan servisirati izdelek. Je prav da od tebe zahtevam popravilo?
Če je Žiga s tabo sklenil tako pogodbo, ne da bi imel prej sklenjeno ustrezno pogodbo z mano, potem te je preprosto ogoljufal. To nima nič skupnega z nobenimi zakoni - vedno je mogoče goljufati. Če je pa z mano imel sklenjeno pogodbo, se jaz ne morem izgovarjati na nek slovenski zakon, ki pravi, da je nisem dolžan spoštovati. Ker takega zakona ni.

O.

solatko ::

Okapi - Dej si dopovedat, da je servis dolžan popravljati le tisto, za kar ima sklenjeno pogodbo z proizvajalcem ali grosistom in nič drugega, če prav popravlja izdelke te firme in je celo njihov pooblaščeni servis.
Mora pa izdelek popravit tudi če je kupljen v tujini, kadar ga pripelje tuj državljan, saj za konkretni izdelek dobi tudi plačilo. Popravljati ga mora v skladu z garancijskimi pogoji in našo zakonodajo - torej v 45 dneh, lahko pa tudi prej, če ga obvezuje pogodba s proizvajalcem na krajši čas.
Delo krepa človeka

mn ::

Okapi je izjavil:

Jaz sem z Žigo sklenil pogodbo po kateri si ti dolžan servisirati izdelek. Je prav da od tebe zahtevam popravilo?
Če je Žiga s tabo sklenil tako pogodbo, ne da bi imel prej sklenjeno ustrezno pogodbo z mano, potem te je preprosto ogoljufal. To nima nič skupnega z nobenimi zakoni - vedno je mogoče goljufati. Če je pa z mano imel sklenjeno pogodbo, se jaz ne morem izgovarjati na nek slovenski zakon, ki pravi, da je nisem dolžan spoštovati. Ker takega zakona ni.

O.


Ampak to ne spremeni dejstva, da jaz od tebe ne morem zahtevati ničesar. Ne glede na to, ali pogodba med Žigom in teboj obstaja ali ne. Ker mi je Žiga obljubljal, da boš ti popravil, lahko popravilo zahtevam od Žige.

On pa potem v skladu s pogodbo ki jo ima s teboj, ureja s teboj. To je po moje srž te debate.

Okapi ::

Ameriške firme imajo točno določeno prodajno politiko in izdelki kupljeni s strani tujih državljanov v ZDA, ne morejo biti servisirani v pooblaščenih servisih drugod. Potrebno je pošiljanje izdelkov v ZDA.
To seveda ni res. Stvar je odvisna od posameznega podjetja. So tudi podjetja, kjer ni pomembno, v kateri državi je roba kupljena, servisira jo vsak pooblaščeni servis po vsem svetu.

Canon ima recimo za male fotoaparate "turistično" garancijo, ki sicer velja samo 6 mesecev, moraš pa jo posebej zahtevati od prodajalca.
If you purchase Canon digital compact camera in a country outside your country of residence, you can obtain a 6-month tourist warranty from Canon's authorized distributor.



----


Ampak to ne spremeni dejstva, da jaz od tebe ne morem zahtevati ničesar. Ne glede na to, ali pogodba med Žigom in teboj obstaja ali ne. Ker mi je Žiga obljubljal, da boš ti popravil, lahko popravilo zahtevam od Žige.
Po tvojem torej pogodbe med tremi strankami ne obsajajo. Po tvojem je nemogoče, da bi jaz sklenil z Žigo pogodbo, da bom servisiral izdelke vsem, s katerimi bo Žiga sklenil pogodbo? Mogoče kakšen link na zakon, kjer bi kaj takega pisalo?

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

solatko ::

Okapi - Daj si še enkrat preberi kaj sem napisal.
Ti ne moreš v SLO v garanciji popravljat noben izdelek kupljen v ZDA, če nisi istočasno ameriški državljan. Apple mašine so neprimerno cenejše v ZDA, kot v ostalih delih sveta, zato pooblaščeni servisi ne dobijo plačila za izdelke kupljene v ZDA in jih ne servisirajo v okviru garancije, za popravila ameriškim državljanom pa morajo pri zahtevku za plačilo, vpisati podatke te stranke, da jim zahtevek odobrijo in plačajo storjeno uslugo.

Firme, ki bi nudila svetovni servis, ne glede na državo nakupa, ni, razen, če si turist.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

mn ::

Po tvojem torej pogodbe med tremi strankami ne obsajajo. Po tvojem je nemogoče, da bi jaz sklenil z Žigo pogodbo, da bom servisiral izdelke vsem, s katerimi bo Žiga sklenil pogodbo? Mogoče kakšen link na zakon, kjer bi kaj takega pisalo?


Seveda lahko. Ampak če ti ne boš hotel servisirati bo to pravni spor med teboj in Žigo, in ne med teboj pa kupcem. Definitivno pa ne predmet inšpekcijskega nadzora.

Okapi ::

Ti ne moreš v SLO v garanciji popravljat noben izdelek kupljen v ZDA, če nisi istočasno ameriški državljan.
Solatko, ne preveč bluzit. Sem ti ravno dal primer Canonove polletne turistične garancije - ki ni namenjena temu, da servisiraš fotoaparat, ko si turist, ampak da imaš doma garancijo za fotoaparat, ki si ga kupil v tujini kot turist.

In imaš še cel kup podjetij, ki imajo "worldwide" ali "international" garancijo - kupiš v ZDA, ali na Japonskem, servisiraš v Evropi, brez problema.

O.

Okapi ::

Recimo konkretno, imam eno Seikovo uro, kjer natančno piše, da ima enoletno svetovno in dveletno evropsko garancijo. Prvo leto jo lahko odnesem na katerikoli pooblaščeni servis na svetu, v drugem letu pa samo še na evropske. Imam pa eno drugo Seikovo uro, delano samo za japonsko tržišče, pri kateri jasno piše, da garancija velja izključno na Japonskem.

Kje velja kakšna (tovarniška) garancija, je odvisno izključno od proizvajalca. Za zakonsko obvezno garancijo pa je odgovoren prodajalec, ne proizvajalec. Lahko se seveda prodajalec dogovori s proizvajalcem, da krije stroške servisiranja, ampak ni pa proizvajalec prisiljen tega sprejeti. Če proizvajalec noče sprejeti obveznosti, se mora prodajalec sam odločiti, ali bo prodajal robo, ali ne. Kupca razmerja med proizvajalcem in prodajalcem ne zanimajo, zakonodajalca pa prav tako ne.

O.

solatko ::

Mi o krofih ti o jabolkah.
Zate še enkrat:

Pooblaščen servis je praviloma v državi prodajalca ali pa ga prodajalec pošlje na servis drugam. Če ti pri tem prodajalcu kupiš izdelek in ga neseš v drugo državo, v tej državi pooblaščeni servis nima nobene obveznosti, da ti izdelek kupljen v drugi državi, popravi, če na izdelku ni mednarodne garancije. Če v dokumentih za tvojo napravo ni vpisan noben servis na tvojem področju, ga moraš poslati prodajalcu, če prav imaš servis za ta izdelek čez cesto. Tebi ni jasno, da grosist na določenem področju, skrbi tudi za servisno mrežo in ima zato maržo. Ti z nakupom izdelka v drugi državi načenjaš maržo lokalnemu dealerju, ki mora iz svojega zaslužka - marže, skrbeti za lokalni servis. V kolikor grosist, ki je v drugi državi, krije popravila lokalnega servisa, potem ni problema, vendar to ni pravilo, prej izjema, ne glede na izdelek ali proizvajalca. Praviloma se servisira v državi nakupa, oziroma je tam organizirana prevzemna služba.
Delo krepa človeka

Okapi ::

Ti si trdil, da mednarodna garancija sploh ne obstaja. Kar ni res. Obstaja, seveda pa tega nimajo vsa podjetja, in tudi tista podjetja, ki to imajo, nimajo za vse svoje izdelke.

S tem, da mednarodne garancije so bile še pred 20 leti precej bolj običajne, kot so danes. Recimo prenosniki so jo praktično vsi imeli (Compaq, HP, IBM, Toshiba ...), fotoaparati tudi. Takrat pač še ni bilo toliko kupovanja na netu in po pošti, in podjetja garancij niso regionalno omejevala.

O.

BladE_ ::

Tako ja... načeloma ima vsak servis možnost zastonj pošiljanja do njih...

Ali pa recimo, da kupiš v Nemčiji izdelek, ki je bil namenjen prodaji samo v "severnih" državah, ga prineseš k nam na servis in kljub temu, da imaš EU garancijo ti ga pri nas ne morejo popraviti saj ni bil namenjen za prodajo pri nas in servis recimo nima rezervnih delov za to stvar, takrat se moraš tudi obrniti na servis EU, ki izdelek lahko popravi...
Akcija - Reakcija

solatko ::

Okapi - Zdaj se boš pa še potrudil in pastal mojo trditev, da mednarodne garancije ne obstojajo. Spet si površno bral poste in se na podlagi svojih insinuacij delaš pametnega.
Mednarodne garancije obstojajo v turistične namene, namene selitev iz države v državo, ne pa zato, da boš ti kupil izdelek v eni državi in ga potem popravljal v drugi. Tega ni, razen če grosist sklene garancijske pogodbe s servisi v različnih državah, kamor pošilja veliko izdelkov.
Apple ima mednarodno garancijo, vendar izdelka kupljenega v eni državi ne popravljajo v drugi (stalno prebivališče). Samo ameriškim državljanom Apple izdelke popravljajo po celem svetu, ne glede na nakup in stalno bivališče.
Če pa se kot turist oglasiš v servisu v neki drugi državi, pa ti bodo izdelek popravili tam in ti ga brezplačno poslali na stalni naslov, če popravilo ni možno takoj. Pri nekaterih brand name izdelkih, ti celo ponudijo nadomestni izdelek, katerega brez poštnine vrneš, ko dobiš svojega.

BladE_- Noben servis nima možnosti pošiljanja izdelkov za katere ni pristojen, zastonj, je pa v garancijski dobi, lokalni servis lahko mesto, na katerem dostavna služba dvigne in nazaj pripelje izdelek. Pošiljanje izdelkov v garancijsko popravilo, po navadi bremeni kupca, določeni trgovci pa pišejo v takih primerih dobropis za naslednji nakup.
Delo krepa človeka

Okapi ::

Zdaj se boš pa še potrudil in pastal mojo trditev, da mednarodne garancije ne obstojajo.
A te je skleroza udarila, da si pozabil, kaj si napisal pred dobro uro?

Firme, ki bi nudila svetovni servis, ne glede na državo nakupa, ni,


Mednarodne garancije obstojajo v turistične namene, namene selitev iz države v državo, ne pa zato, da boš ti kupil izdelek v eni državi in ga potem popravljal v drugi.
Ne bluzi. Mednarodne garancije obstajajo zato, ker firma jamči za svoj izdelek, ne glede na to, kje ga kupiš in kje ga potem uporabljaš. Pač (naj)višja stopnja podpore kupcem/uporabnikom. Nima to čisto nobene veze s turizmom (ne glede na Canonovo "turistično" garancijo).

Je pa zaradi globalizacije takih podjetij res čedalje manj, ker zaradi stroškov podpirajo krajevne zastopnike oziroma pooblaščene prodajalce. Smo že omenili, da nekateri pooblaščeni servisi ne servisirajo niti izdelkov, kupljenih v isti državi, če roba ni kupljena pri pooblaščenem prodajalcu, oziroma pri prodajalcu, ki nabavlja pri pooblaščenem distributerju oziroma zastopniku.



Pošiljanje izdelkov v garancijsko popravilo, po navadi bremeni kupca, določeni trgovci pa pišejo v takih primerih dobropis za naslednji nakup.
Tudi to ni res. Marsikateri dober trgovec (ali proizvajalec) krije stroške pošiljanja. Pokličeš na Hofer, da imaš pokvarjen pralni stroj ali računalnik, ki si ga kupil pri njih, in oni brezplačno uredijo prevoz na servis - pridejo k tebi na dom po robo.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

solatko ::

In to naj bi bila po tvoje trditev, da mednarodne garancije ni. A ti ločiš med stalnim bivališčem, potovanjem in nakupom v drugi državi, ter zahtevo po servisiranju doma?

BMW ima mednarodno garancijo, pa ti kupljenega na Danskem, naš servis ne bo popravljal v garanciji, ga boš kar lepo na Dansko peljal. Če pa imaš okvaro na tem istem avtu v katerem koli mestu na svetu, pa ti ga bodo popravili v lokalnem BMW servisu in še nadomestno vozilo boš lahko na ta račun zahteval. Ne bodo pa ti ga servisirali v domovini (redni garancijski servisi).
To da ti določeni proizvajalci izdelek v garanciji pridejo iskat, sem napisal tudi sam, vendar ne če si ga kupil v nemškem Hoferju!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Okapi ::

BMW ima mednarodno garancijo, pa ti kupljenega na Danskem, naš servis ne bo popravljal v garanciji, ga boš kar lepo na Dansko peljal.
In? Seiko pa ima mednarodno garancijo in bi mi v Singapurju kupljeno uro popravil slovenski servis.

Pred leti sem v davčni oazi Jersey kupil Compaqov prenosnik z mednarodno garancijo (5 letno) in je veljala v slovenskem servisu.

Kolega je pred leti v Hongkongu kupil Nikonov fotoaparat z mednarodno garancijo in so mu ga v garanciji popravili v avstrijskem servisu (ker slovenskega ni bilo). Imel je dve možnosti - da ga na svoje stroške pošlje na Dunaj, ali odnese do najbližjega pooblaščenega prodajalca (v Celovcu).

O.

bobby ::

Jaz sem ze obupal,ker nekateri ne berejo nic, verjamejo v to, kar v njihovi glavi zraste, drugih opij pa ne sprejemajo. Itak smo zdej zaplaval izven vprasanja prvotnega posta. Bi bilo pa fajn vedet, kaj je sedaj z prvotnim vprasanjem in njega resitvijo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

bobby ::

Okapi: ker je firma Nikon in Compaq nekaj velja in ne komplicirajo glede tega in je servis dobil rezervni del in je bil placan, ni bilo problemov, dej zastop to no. Zakonsko, ce bi jih zavrnil, pa bi ostali z pokvarjenimi aparati in dolgimi nosovi. Ker firme dajo na to, da so stranke zadovoljne, imajo ocitno interni dogovor. Ce bi jih pa zavrnil, bi pa lahko samo surla in adijo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Okapi ::

A sem mogoče kje napisal, da vsi tako počnejo? Jaz samo pravim, da mednarodna garancija obstaja, in da nekaterih podjetij ne briga, kje njihov izdelek kupiš, kje ga uporabljaš, kje se ti pokvari in kakšen potni list imaš. Zanje je važno, da si kupil njihov izdelek in ti nudijo najboljšo možno podporo, kjerkoli na svetu. A je to tako težko razumeti?

O.

bobby ::

Pa jaaa, ampak to ni bistvo teme porkafix! To vsi zastopmo sam ti tupis to v nedogled, to smo dodelal ze 30postov nazaj,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Okapi ::

Eni ste razlagali, da mednarodnih garancij sploh ni, oziroma da če so, imajo slovenski servisi zakonsko podlago, da jih ni treba spoštovati.

O.

JanezH ::

solatko je izjavil:

Če je na mednarodni garanciji vpisana tudi SLO, ti pooblaščeni servis MORA popravit izdelek in ni nobenega ČE HOČE. To so garancijski pogoji proizvajalca, s katerimi ima servis pogodbo. V tem primeru je tudi dolžan se držat naših zakonov in stvar urediti v 45 dneh ali zamenjati izdelek. Ni pa dolžan vračila denarja. To mora uredit prodajalec.

Mednarodna garancija je v prvotni meri namenjena temu, da ti na poti najbližji servis nudi uslugo. Za primere, ko je servis v eni državi, kupljen pa v drugi, ima vsak proizvajalec svojo politiko. Izdelkov kupljenih v ZDA ne moreš servisirat v Evropi pod garancijskimi pogoji, razen če imaš ameriško državljanstvo, tudi če stalno bivaš v Evropi.


Tak primer imam jaz, pa me tule prepričujejo, da to ne drži ...

mn ::

Okapi je izjavil:

Eni ste razlagali, da mednarodnih garancij sploh ni, oziroma da če so, imajo slovenski servisi zakonsko podlago, da jih ni treba spoštovati.

O.


Jaz osebno nikoli nisem trdil, da mednarodnih garancij ni. Trdim zgolj, da v Sloveniji za izdelek kupljen izven Slovenije ti ne moreš klicati inšpekcije če ti slovenski servis izdelka noče popraviti, kar recimo lahko storiš za izdelek kupljen v Sloveniji. Ravno tako v primeru da sprožiš sodni spor s servisom sodišče ne bo razsodilo v tvojo korist. Edino kar lahko storiš je, da kontaktiraš prodajalca iz tujine, naj spravijo slovenski servis v red. In to ne glede na to ali izdelek ima mednarodno garancijo ali ne. Seveda pa bo firma ki kaj da nase poskrbela, da do takšne situacije nikoli ne pride.

Magic1 ::

mn je izjavil:

Okapi je izjavil:

Eni ste razlagali, da mednarodnih garancij sploh ni, oziroma da če so, imajo slovenski servisi zakonsko podlago, da jih ni treba spoštovati.

O.


Jaz osebno nikoli nisem trdil, da mednarodnih garancij ni. Trdim zgolj, da v Sloveniji za izdelek kupljen izven Slovenije ti ne moreš klicati inšpekcije če ti slovenski servis izdelka noče popraviti, kar recimo lahko storiš za izdelek kupljen v Sloveniji. Ravno tako v primeru da sprožiš sodni spor s servisom sodišče ne bo razsodilo v tvojo korist. Edino kar lahko storiš je, da kontaktiraš prodajalca iz tujine, naj spravijo slovenski servis v red. In to ne glede na to ali izdelek ima mednarodno garancijo ali ne. Seveda pa bo firma ki kaj da nase poskrbela, da do takšne situacije nikoli ne pride.


Preberte si nm-jev post desetkrat, da vam bo knočno kapnilo v glavo. Naše inšpekcije in naša sodišča nimajo pristojnosti glede izdelkov, ki so bila kupljena v tujini. Lahko se obrnete na matično firmo pri problemu s servisom, ali pa ustrezne organe v državi nakupa. Vse ostalo je BS.
Magic

Šimpanz ::

Okapi če našemu serisu proizvajalec plača za popravilo/zamenjavo bo to vsak z veseljem naredil, če pa tege ni pa seveda ne bo delal za svoj minus.

Mi smo uvažali digitalne fotoaparate iz ZDA ker smo jih dobili za skoraj polovično ceno kot pri nas. Če so se pokvarili smo jih morali pošiljati v ZDA, ker jih v EU nihče ni hotel popravljati (poskusili smo v kokoški, Avstriji, Nemčiji in na Nizozemskem). Vsi fotoaparati so imeli WW warranty.

Okapi ::

Praviloma je tako, da (tovarniška) garancija velja samo, če jo poštemplja pooblaščeni prodajalec. Če je bila garancija res mednarodna, bi veljala, če bi jo poštempljal ameriški prodajalec (v kolikor je bil pooblaščen, ne sivi). Ampak vi kot uvozniki ste verjetno dobili prazne garancije, brez oznake prodajalca in datuma prodaje. Takšne jasno ne veljajo.

O.

solatko ::

Okapi - Zakaj bluziš, nobena stvar kupljena v Ameriki in uporabljana v drugih delih sveta, se ne popravlja v teh delih, razen ameriškemu državljanu (se predvideva kot njegova osebna stvar, ki jo lahko uporablja med začasnim bivanjem izven ZDA).

Seveda ti ga proti plačilu popravijo v vsakem pooblaščenem servisu v svetu, vendar mi tu razpravljamo o pogojih garancije.

Ni važno, če je garancijski list poštempljan in podpisan (skoraj vsi izdelki imajo možnost uredit garancije po netu). Važen je račun in serijska številka izdelka iz česar se vidi, za katero področje je bil izdelek namenjen in kje se redno garancijsko servisira. Tudi če je WW garancija, velja to samo za naključno nahajanje izdelka izven cone, za katero je bil namenjen.
Če kupiš nek izdelek na ameriškem tržišču in ga prodajaš v Evropi, ima ta izdelek garancijo samo v ZDA, torej ti sledi pošiljanje vsake reklamacije tja ali pa si iz dobička pri prodaji, urediš lastno servisno mrežo.

Za izdelke pa kupcu garancijsko odgovarjaš ti in ne ameriški delaler. Če nebi bilo tako, bi bil evropski trg preplavljen s cenejšimi izdelki brand name firm, ki imajo v ZDA precej nižje cene, kot v ostalih delih sveta.
Delo krepa človeka

Okapi ::

Jao, solatko, še kar bluziš. 10x sem ti že razložil, da ti bodo v slovenskem servisu brezplačno popravili Seikovo uro, kupljeno v ZDA (in še dosti takih firm je, za katere to velja, ker imajo mednarodno garancijo in ti robo brezplačno popravijo v kateremkoli pooblaščenem servisu na svetu, ne glede na to, v kateri državi si kupil), ti pa še kar tupiš s svojimi ameriškimi turisti.;((

Nekatere firme nimajo mednarodne garancije in na tak način ščitijo krajevne pooblaščene zastopnike in prodajalce, nekatere firme pa jo imajo. A je to tako težko razumeti?

Marsikatera firma ti ne bo brezplačno popravila niti stvari, ki si jo kupil v svoji državi, če si jo kupil pri nepooblaščenem prodajalcu. Slovenski servis od Sonyja ali Philipsa ti ne bo brezplačno popravil v Sloveniji kupljenega televizorja, ki si ga kupil pri velikem Oskarju ali kakšnem drugem sivem uvozniku.

O.

solatko ::

Okapi - Si pa trmast s tem svojim Seiko urami. Apple proizvod, kupljen v ZDA, ti ne popravijo v nobeni državi (domačinu) izven ZDA.
Dell kupljen v ZDA, ti ne popravljajo izven ZDA, razen če si ameriški državljan.
Mercedez, kupljen v Sloveniji, avstrijskemu državljanu ne popravljajo v pooblaščenih servisih v A.
Toyota kupljena na Danskem, se ne more garancijsko servisirat izven Danske, razen ob okvari, ki jo ima danski državljan. Ne more pa Slovenec servisirat na Danskem kupljeno Toyoto, v slovenskih servisih.
Vsi te proizvodi imajo WW garancijo.

Ti malo mešaš garancijske pogoje za redno vzdrževanje in za vzdrževanje na potovanjih. Garancijski pogoji so vezani na bivanje, razen pri potovanjih in pri izdelkih, kjer proizvajalec pridobi lokalne servise z ustrezno pogodbo in s tem zahebe lokalne prodajalce.

Tega pa je v poslovnem svetu zelo malo, saj distributerji odgovarjajo tudi za servisno mrežo in bi si firma, ki bi delala mimo, sama rezala vejo na kateri sedi.

Seveda ti tega ne zastopiš, ker si samo uporabnik in s komercialo in pogoji distribucije nimaš pojma.

Vsak pooblaščeni prodajalec, si mora uredit servisno mrežo, zato se ti dogaja, da ti določen servis ne popravi kupljenega izdelka, ker s to firmo nima pogodbe in bi moral delo opraviti zastonj.

Zato nehaj bluzit, ker ima vsak prodajalec svojo politiko prodaje in poprodajne aktivnosti, enotna je le politika proizvajalca.

Izdelek kupljen v določeni državi, se prodaja po pogojih, ki jih za posamezno področje izdela komercialist proizvajalca. Tam se določi marža in poprodajne aktivnosti dealerja. Teh dogovorjenih pravil se praviloma ne krši, saj mimo grede pride do nelojalne konkurence (proizvodi nimajo enake cene po celem svetu), med dealerji, česar si pa noben proizvajalec ne želi.
Delo krepa človeka

Okapi ::

Apple proizvod, kupljen v ZDA, ti ne popravijo v nobeni državi (domačinu) izven ZDA.
Hmm, ali se laže solatko, ali pa laže Apple.

If the product is portable, meaning that it can operate independently without a power cord, you may obtain warranty service worldwide. However, service will be limited to the options available in the country where service is requested. If the product is not portable, warranty service may be restricted to the country where the product is purchased.


You may seek service in a country that is not the country of purchase, in such a case you will comply with all applicable import and export laws and regulations and be responsible for all custom duties, V.A.T. and other associated taxes and charges.


For service requested in a country other than the country of purchase for the Apple Product, Apple may repair or replace products and parts with comparable products and parts that comply with local standards.


Na netu je glede tega cel kup vprašanj, ker ljudje Applove izdelke veliko kupujejo v drugih državah, in cel kup odgovorov, da iPode, prenosnike in še marsikaj brez problema popravijo (brezplačno) v Evropi, Avstraliji, na Tajskem ..., ne glede na to, kjer si jih kupil. Ne velja pa recimo mednarodna garancija za iPhone.

Tako da zdaj bi bil počasi čas, da solatko neha nakladati, ker se očitno samo nekaj pametnega dela, v resnici pa nima pojma.;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

tomaz- ::

Ma kako ne velja mednarodna garancija za iPhone?? Seveda velja, celo tako zelo enbostavno je, da prideš tja (EPL, Pro servis... ) SAMO s telefonom.. Telefon priklopijo, preverijo veljavnost in dobiš nov telefon ! Kupljen v SLO, EU ali Ameriki..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

Okapi ::

Pri iPhonih je menda tako, da je odvisno, kako si ga kupil. Če si ga kupil subvencionirane, z vezavo na naročnino, potem garancija ne velja povsod. Vsaj tako pravijo na netu. Ampak OK, toliko bolje, če velja tudi za telefone, še en dokaz več, da solatko na debelo naklada.

O.

solatko ::

tomaz- Koliko Apple proizvodov kupljenih v ZDA pa si že popravljal v SLO v garanciji. Najlažje je zavrteti telefon in dobit odgovor iz prve roke.

Okapi - Menda je tako, kot trdiš?
V RL ni tako, preizkušeno na Apple-u, Dell-u in NIKON fotoaparatu (tega so mi sicer uredili, ker je bil ravno sorodnik iz ZDA, sicer nada, njente - curuck v ZDA).

HP prenosniki kupljeni v ZDA, v evropi nimajo pooblaščenega serviserja (certifikat HP za vsak model posebej, več kot pol pri nas kupljenih, se pošilja na popravila po EU).

In fantje, MENDA pri serviserjih ne zaleže, je potrebno imet račun iz SLO ali potni list, osebno... iz tujine, potem WW garancija velja pri vseh pooblaščenih serviserjih tudi v SLO.
Vračilo kupnine pa izključno le v državi nakupa!!!!!!!!!!!!!
Delo krepa človeka

tomaz- ::

1x APPLE Iphone 5s 16gb, zaradi problema z WI-FI.. Pri EPL so ga vzeli, priklopili in naslednji dan sem prevzel novega! Telefon je bil iz Amerike.. Pa še enkrat, da se ne bi kdo obesil na besede: govora je o iPhonu, NE o vseh artiklih Apple.. Vem za 100% samo za telefone ! Sicer pa, zavrti telefon ( oz še bolje mail ) pa se prepričaj sam :-)

p.s.
Subvencioniranje ( vsaj pri iPhonu ) nima nobene razlike, gre za aparat, naročnina nima veze..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
386118 (2469) DePalmo
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
235091 (4240) St235
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7616075 (12833) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
487034 (5577) Seljak
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812820 (8928) amigo_no1

Več podobnih tem