» »

Zamenjava grafične v garanciji

Zamenjava grafične v garanciji

1
2
3 4

Dr_M ::

vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Trzna vrednost rabljenega izdelka ali novega?

Grafična kartica ima točno določene funkcije,

Saj je v mojem primeru enako.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

KandazaR ::

Kaj pa v primeru da ti crkne grafa po npr pol leta pa je še vedno v prodaji ista grafa samo da je sedaj vredna nova npr. 200€ takrat si dal zanjo pa npr 350€. A tu bi zopet jokal, da bi rad grafo vredno 350€. Folk pa vi res niste z ničemr zadovoljni. Bod vesel, da si dobil boljšo grafo.

bluefish ::

Sicer pa, avtor teme je grafično prevzel in po možnosti podpisal in sedaj nima kaj drezati naprej. Je pa to lahko tema za koga drugega. Bi pa res rad videl, da mu dajo eno enako kartico iz kakšne kletne zaloge.

Utk ::

Dr M, pri ojačevalcu ni edina stvar "moč". Če on pri zamenjani grafični najde lastnost, ki je slabša kot pri prejšni, se kar naj pritoži. Ne more pa kar tako vnaprej zahtevat nekaj za 300 evrov. Ker cena pa res ni lastnost, ki bi bla povezana s funkcionalostjo.

Dr_M ::

Eni se pustite nategnit na vsakem koraku, potem pa obtozujete trgovce, kasni oderuhi so.
Ce vam je ql, prov.
Jest sm ze eno trgovino prjavu na inspekcijo in so mi mogl garancijo podaljsat iz 12 mescov na 24, dobil sem 170€ nazaj, pa se pri naslednji okvari sem prihranil cca 500€. In to samo zato, ker nikjer ni jasno pisalo, koliko je garancije za ta izdelek (dobil servisno knjigo, kjer pise garancija 24 mesecev, ceprav je bila 12)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Pesimist ::

Ves kolko pokjenih graficnih kart bi bilo v zadnjih dveh mesecih ce bi bilo tak kot ti trdis Dr.M. Po tvojem bi enrkat dal 400€ za graficno in jo imel dokonca zivota in to vedno najbolso. Jah right, sanja svija o koruzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

JebatGa ::

Vsem ki trdite da bi moral biti zadovoljen z grafično pravim, da se zadovoljen z to novo grafično. Jaz sem se samo hotel pozanimati ali sem morda upravičen tudi do kaj drugega. Mi fotr stalno govori znajd se. Mogoče je kakšna možnost za še boljšo grafično.

Pa recimo da bi kupili avto, 200km, 2.0 mašina itn. z enoletno garancijo vreden 45.000€. Avto se pokvari in ga ne znajo popravit zato ga zamenjajo. Avta ne delajo več, tako da vam ponudijo drug model ki ima isto 200km, 2.0 mašino a je vreden 20.000€. Bi vsi rekli OK dajte mi ga, ali bi šli recimo na nek forum in vprašali koga če je to prav ali ni?

bluefish ::

Ej, primerjava z avti pa še najmanj paše sem - sploh tisti stavek "ga ne zanjo popraviti".

Ok, pojdi na inšpekcijo in se pozanimaj, potem pa idi z novo pridobljenim znanjem v trgovino in zahtevaj enako grafično. Nazadnje se jim še zahvali, da ti bodo našli 8800GTS 320MB.

solatko ::

Odvisno od trgovca - meni so zamenjali tole plato - GA-8IG1000 Pro-G, s tole GA-8I875 Ultra, ki je bila v osnovi skoraj še enkrat dražja, brez doplačila (zapakirana je prišla direktno od proizvajalca in tako so mi v trgovini izročili - prej pa so mi tudi ponujali neko drugo pa je nisem hotel). Po navadi trgovec ali servis pošlje izdelek proizvajalcu, ali grosistu in če ima ta na voljo enak izdelek, ga zamenja, v nasprotnem, pa dobavi izdelek iz istega ali višjega cenovnega razreda (tu gre za ugled in reklamo firme) in to vsi trgovci pri nas vedo, zato ti ponudijo, po navadi nek cenejši ustrezen artikel, tistega, ki pride v reklamaciji, pa veselo prodajo ali pa ga uporabi nekdo izmed njih. Pri moji plati je bil dopis, kot račun, da se opravičujejo, ker enakega izdelka ni več na zalogi in, da mi zato pošiljajo ploščo višjega ranga ter, da upajo, da s tem izpolnjujejo moja pričakovanja. Sledi pozdrav direktorja GB in še eno opravičilo, ker sem imel z njihovim proizvodom probleme.
Predlagam vsem, ki imate proizvode višjega cenovnega razreda, da vztrajate na zamenjavi izdelka in če je to pro izvedba, mora biti tudi zamenjani artikel na tem nivoju ali boljši. Proizvajalcem in grosistom, to sploh ni problem, komplicirajo naši, ker si tako na lahek način ustvarijo extra profit, pa še kakšne zaloge se znebijo.
Ko sem poslal HDD wd 400, direktno v tovarno, so mi po dveh mesecih poslali wd800, tudi s cel kup opravičil. V tržno razvitih državah pomeni reklamacija, velik minus za firmo in verjemite, da redko komplicirajo, tudi pri mnogo dražjih zadevah, kot je ena grafična. Trgovina je v zamenjavo sigurno dobila izdelek iste ali višje kategorije.

Dr_M ::

solatko: cestitam :) koncno se en pametn post.

Normalno, na njemu so zasluzil zdele se1x 140€, kolikor je razlika v ceni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Utk ::

Solatko je dobil boljšo ploščo, ker točno tiste niso več imeli.
JebatGa je dobil boljšo grafično, ker točno tiste niso več imeli.
Kje je razlika, kje je problem?
Če JebatGa misli, da nova grafična ni boljša od stare, se pa naj pritožuje.

Dr_M ::

Solatko je dobil boljšo ploščo, ker točno tiste niso več imeli.

Ne samo boljso, ampak tudi 2x drazjo. JebatGa je dobil skoraj pol cenejso graficno (boljsa/slabsa je zelo relativno).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Utk ::

Ne, nič ni relativno. Itak se pa moraš strinjat z zamenjavo. In človek je sam rekel, da je nova grafična boljša. Ko bo opazil, da ni, jo naj vrne. Če on pravi, da je boljša, je boljša.
Kaj pa če bi imeli kje tist star model, potem bi bil srečen? Pa bi dobil še slabšo in še manj vredno grafično.

solatko ::

CrniE - Očitno ne zastopiš, pa če prav si na hitro prebral post - on ni dobil enakovredne kartice, ker je kupil high (pač pred 20meseci), danes pa je dobil srednjo žalost ne pa enake ali boljše. Za primerjavo vzemi ASUS P35 EXTREME - ASUS P5Q - E. Plošča ima sicer boljši nabor, je novejša, boljše performance, vendar ni EXTREME (ene 5x drajžja). Iz ASUS-a mi verjemi, da na extrem, bodo poslali extrem ne glede na chipset. Vsak kupec kupuje po svojih zmožnostih in željah, proizvajalci to dobro vedo, zato delajo izdelke za več kategorij kupcev in na misel jim ne pride, da bi kupca, ki reklamira njihov izdelek, spustili - degradirali na nižji nivo. To vsi naši uvozniki in trgovci vedo in to s pridom izkoriščajo, da ti v primeru reklamacije, podtaknejo izdelek nižje kategorije "nazivno sicer boljši" - ja valjda sej je novejši, v resnici te pa nategnejo (enkrat že pri prodaji, ko ti ponudijo high izdelek, drugič pri reklamaciji, ko oni dobijo v zamenjavo, nov high izdelek, tebi pa poturijo neka jajca, ki bi jim sicer gnila v skladišču). Tako se v poslovnem svetu ne obnaša. Lahko je stokrat boljši, če pa dam jaz nekaj nase, se pa z izdelkom za rajo, če prav boljšim, niti slučajno ne bom zadovoljil.
Disk sem kupil v Italiji, imel je eno leto garancije, crknil mi je po 13-ih mesecih in za hec (na priporočilo kolega), sem ga poslal v tovarno - brez problemov so mi ga zamenjal z obveznim opravičilom, zaradi težav - s še enkrat večjim diskom. Pri trgovcu bi zvisu, k hruška.

Utk ::

No, ampak on bi lahko dobil tudi točno tisto kartico in bi blo vse vredu. In sam pravi, da je boljša, jaz ne vem, se tolk ne spoznam na modele. Bi bil potem bolj srečen?
Ti bi tudi lahko dobil 400 giga disk nazaj pa se bi težko kaj pritoževal. Čeprav je bil pred enim letom 400 giga disk dost dražji.
Po zakonu je tako, dobra volja trgovca ali proizvajalca je pa nekaj drugega.
Ampak dobro, da si povedal...če meni kdaj kaj crkne, roma v tovarno, hvala :)

Dr_M ::

Kaj se je zgodilo pri trgovcu, kjer je JebatGa kupil graficno.
Oni so poslali uvozniku graficno, nazaj so dobili graficno, ki je vredna vredna enako kot je bila pokvarjena (torej 310€), njemu so dali manj vredno, uno dobo pa prosto prodali in spet zasluzili na njegov racun.
To se dela. Ce ne verjamete, vas problem.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Utk ::

Je trgovec prekršil kak zakon? Da trgovci niso čist pošteni, je itak vsem jasno :)

solatko ::

Trgovec je prekršil dobre poslovne običaje in mene tak ne vidi več - za primerjavo - v Sparu sem ugodno kupil MP3 diskman-a, s cel kup dodatne opreme (avto adapter, električni adapter, slušalke, kaseta za poslušanje na avtoradiu, povezovalne kable, daljinca...) za takratnih 6000SIT. Po nekaj mesecih je crknu, nesel sem ga nazaj, so ga poslali na servis in po enem tednu sporočili naj pridem po denar, če prav bi mi lahko ponudli druzga, cenejšga, pa to niso storil. Doma mi je ostala vsa dodatna roba (uporabna na vsaki podobni napravi, ki je vredna vsaj toliko), pa je tudi omenili niso. To je dober poslovni običaj, saj bi lahko zahtevali, da prinesem vse nazaj, preden mi izplačajo gotovino.
Trgovec zakona ni kršil, saj je pokvarjen izdelek zamenjal in, če je stranka podpisala, da se z zamenjavo strinja.

=Exceed= ::

Kaj se je zgodilo pri trgovcu, kjer je JebatGa kupil graficno.
Oni so poslali uvozniku graficno, nazaj so dobili graficno, ki je vredna vredna enako kot je bila pokvarjena (torej 310€), njemu so dali manj vredno, uno dobo pa prosto prodali in spet zasluzili na njegov racun.
To se dela. Ce ne verjamete, vas problem.



Ti resno misliš da so trgovcu vrnili kartico iste vrednosti kot je bila pokvarjena pred 10-20m? Pa kje živiš? Trgovec ni mogel zagotoviti, da bo kartica popravljena v 45 dneh, zato mu je v tistem trenutku ponudil (kot piše v zakonu, ki ga je citiral ne vem kdo pred parimi posti) isto oz podobno oz boljšo (in ta v tem primeru je) in po nobeni logiki si ne zasluži 260GTX (katere cena je že primerljiva če se ne motim z 8800GTS). Lahko bi mu še celo ponudili 8800GTS 640, če bi jo imeli na zalogi, ki je boljša od 320 in dražja pa vseeno počasnejša kljub v tem trenutku cenejše 9600GT.

Trgovec pa čaka na RMA in zraven njegovo popravljeno 8800GTS kateri bojo spustili ceno na min , ponudili garancijski rok 3m in jo prodali.

Če pa hoče reševato probleme tako kot solatko (redko da sem zasledil tak primer in tudi oprosti ti težko verjamem da so ti tako zamenjali kot si opisal, ker mi je totalno nelogično) in tvegati še 4 mesece garancije z lastnim posganjem v plombiran računalnik je pa njegova odločitev. Oz bolje tako kot je njegov oče rekel:" Znajdi se!"

Shegevara ::

Definitivno bi bilo treba biti tako, da imajo časa pač tam 2 meseca ali manj za popravilo, če nemorejo popraviti in, če ne morejo nadomestiti z ENAKIM izdelkom, sledi brezpogojno vračilo denarja. Lahko se pa zmenijo, da zamenjajo produkt z boljšim.

=Exceed= ::

Trgovec je prekršil dobre poslovne običaje in mene tak ne vidi več - za primerjavo - v Sparu sem ugodno kupil MP3 diskman-a, s cel kup dodatne opreme (avto adapter, električni adapter, slušalke, kaseta za poslušanje na avtoradiu, povezovalne kable, daljinca...) za takratnih 6000SIT. Po nekaj mesecih je crknu, nesel sem ga nazaj, so ga poslali na servis in po enem tednu sporočili naj pridem po denar, če prav bi mi lahko ponudli druzga, cenejšga, pa to niso storil. Doma mi je ostala vsa dodatna roba (uporabna na vsaki podobni napravi, ki je vredna vsaj toliko), pa je tudi omenili niso. To je dober poslovni običaj, saj bi lahko zahtevali, da prinesem vse nazaj, preden mi izplačajo gotovino.
Trgovec zakona ni kršil, saj je pokvarjen izdelek zamenjal in, če je stranka podpisala, da se z zamenjavo strinja.


Spar se sikera za izdelek vreden 6000SIT katerega masoooovno proizvajajo, tukaj pa govorimo o karticah vrednih 300€+. Kvečjemu je tako poslovanje Spara v podnu, saj ne vejo kaj so prodali in niti priblizno ne morejo biti za vzged tehnicnim trgovinam, kateri so ze siti takih in drugacnih obrekovanj z nesposobnim obratovanjem oz poslovanjem. Vsi trgovci lahko nategujejo z RMA do 45 dni prez da se stranke piz*******o, ker končno imajo tudi oni pravice.

V garancijski dobi ima stranka za izdelek samo toliko pravice, da mu normalno deluje. V primeru defekta, tega lahko po dogovoru z servisom oz trgovino rešijo z menjavo za identično (spet lahko v 45 dneh), za popravilo, menjavo za v tem trenutko podobno in boljšo, ali pa za nakup zmogljivejše z doplačilom.

To je to

solatko ::

Proizvajalec zamenja pokvarjeni izdelek, katerega nima več, z izdelkom istega ranga, ne cene. Torej če je bila takrat high 8800gts 320, mu danes pripada (in jo proizvajalec tudi dostavi) kartica 260gtx, če spada v isti rang. Niti slučajno pa ne z dvema ali tremi razredi nižje rangiranimi karticami.
(za primerjavo vzemi nek računalnik v katrem tiktaka nek procesor za 2000$. Pride do okvare v cca enem letu in mu ponudijo novejši zmogljivejši procesor na nivoju 300$ - niti pod slučajno, če je bil to takrat vrh, mu ponudijo v zamenjavo danšnji vrh). Problem so samo trgovci - se jim za malo zdi dat neko novo zadevo z vrha (fovšija), če prav bodo sami od proizvajalca ravno to dobil.

Dr_M ::

Ti resno misliš da so trgovcu vrnili kartico iste vrednosti kot je bila pokvarjena pred 10-20m? Pa kje živiš?

Zivim tam, kjer ti ocitno ne, na Zemlji :)
Sej je solatko lepo povedu, kako RMA dela. Uvoznik bo dobil nazaj...nevem, verjetno 9800GTX ali GTX260, oz neki v tem rangu.
Tako je, ne postavljam jest pravil igre.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

=Exceed= ::

Pozabi, imel izkušnje z delom v servisu 3 leta.

bluefish ::

Proizvajalec zamenja pokvarjeni izdelek, katerega nima več, z izdelkom istega ranga, ne cene.

Zakon ne govori o rangu, temveč o zmogljivosti.

Dr_M ::

8800GTS ima 320bit bus bandwidth in pri frekvenci 1600MHz (kolikor ima po specifikacijah ta graficna), to znese 64.000MB (kar proizvajalec navaja z 64GB)
9600GT ima 256bit bus bandwidth in pri frekvenci 1800MHz, to znese 57.600MB (kar proizvajalec navaja z 57.6GB)
To so uradne specifikacije in ne neki neverodostojni testi tretjih oseb.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatko ::

blueFish - o rangu govori poslovna etika in morala, kar pa ni pravna kategorija, vendar verjemi, da me trgovec, ki mi bo ponudil v zamenjavo izdelek nižjega ranga ne vidi več in še negativno reklamo mu naredim, na njegovem poslovnem področju.
=Exceed= - jaz tudi in vem kaj govorim. Drugo je, če se ti tako obnaša grosist (naši uvažajo ponavadi iz Nemčije, Avstrije ali Italije), vendar bi kot dober serviser, zahteval enakovredno zamenjavo, drugače bi se obrnil direktno na proizvajalca. Pri večini zadev PRO serij, je garancija 36 mesecev in v tem času, proizvajalci nimajo več na lagerju zadeve za zamenjavo, če jo tudi uvoznik nima, mu iz fabrike pošljejo izdelek tega ranga, pa če prav so že tiste najcenejše po performancah boljše, saj gre v tem času razvoj komponent z veliko naglico naprej. Če si kupec srednjega razreda, boš dobil stvar srednjega razreda, če pa si uporabnik (in tudi plačnik) visokega razreda, boš to tudi v bodoče in te v nobenem primeru ne bodo prizadel s kakšnim cenenim izdelkom, ne poznajo tebe, temveč izdelek, katerega menjajo in to gre 1.klass za 1.klass in nič drugače. Smo imeli kar nekaj zamenjav na nivoju 5k€ in več.

Zheegec ::

Dr_M; Če boš ti kdaj pri meni kaj reklamiral (recimo grafično za 300€) in se ne bo dalo popraviti boš dobil:

1. V vseh pogledih enak ali boljši nov artikel
2. Nov artikel, ki bo vsaj 3x počasnejši, pa mu bomo za ta čas na blagajni povečali ceno na (recimo 600€) višjo, od realne

Evo, pa se odloči. Če bi ti stvar vrnili popravljeno, bi se pa seveda pritoževal, da je stvar vmes zgubila toliko pa toliko vrednosti, pa da želiš nadomestilo :)

Da dam še en primer, dober primer je dal Solatko. Recimo, da kupiš prenosnik za 800€, ki je po konfiguraciji čisto povprečje. Ima pa 1680x1050 ločljivost ekrana. Čez 2 leti boš to reklamiral in ker se ne bo moralo popraviti, boš dobil nov artikel. Ker istega ne bo več, boš dobil novega z enako (ali boljšo) konfiguracijo, ampak z isto ločljivostjo, 1680x1050. Ker bo edini, ki bo temu ustrezal, nek nov prenosnik za 1100€, boš dobil tega.
Če pa kupiš prenosnik za 800€ z navadnim 1280x800 ekranom za istih 800€, boš potem dobil nov prenosnik, ki je vreden 600€ in je enaki ali boljši.

To se je najbrž zgodilo v primeru matične plošče, edina, ki je bila v vseh pogledih enaka ali boljša je bila neka tisti moment dražja, če le-te ni zalogi, se gre še en rang višje, pa še en rang višje, dokler se ne pride na pravi artikel.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

=Exceed= ::

Vse lepo in prav vendar je še vseeno treba ločiti hitro ratočo tehnologijo (to so rač periferija) in nekaj kar se rabi nekja časa. Vse so samo nadgradnje, v rač industriji pa že dolgo ni bilo revolucije. Tko da v tem primeri 1.class za 1. class žal ne gre. Za primer vzemi intel 775 in proc 9770QX. Stranki procesor "odleti" čez 2 leti. Garancije je 3. Procesorja ni več nikjer na lagerju. Torej po tvoje je to 1.class za 1. class trgovec mu je dolžen vrniti kupnino (po 2 letih) ali pa trenutni procesor ki je top in recimo da je to 1366 935. A ga nej da v 775 podnožje?

Tukaj ni rezerve in treba je na to še s te strani gledati...tko je

Zato se mi čudno zdi da so tebi 400GB disk (ki težko verjamem da ga pri proizvajalcu niso imeli na lagerju) zamenjali za 800GB (že št. so mi sumljive:D)

LP

Dr_M ::

Če bi ti stvar vrnili popravljeno, bi se pa seveda pritoževal, da je stvar vmes zgubila toliko pa toliko vrednosti, pa da želiš nadomestilo

Ce bi trajalo mn kot 45 dni in bi stvar delala brezhibno, potem se nebi mel kej pritozevat.


2. Nov artikel, ki bo vsaj 3x počasnejši, pa mu bomo za ta čas na blagajni povečali ceno na (recimo 600€) višjo, od realne

Seveda, ob tole bi se inspektor spotaknil.
Enostavno bi zahteval, da bi mi dal naslov servisa in bi sam odnesu tja, pa bi se lepo z njimi pomenil, ker se lahko zgodi, da te trgovec hoce nategnit, kot tudi sam priznavas ALIEn3001.
Ce stvari nebi bilo mogoce popraviti, bi zahteval enak izdelek oz v enaken znesku, kot sem placal za njega.

Tudi 8800GTS 320 ni po specifikacijah slabsa (razen to, da ima manj rama) od 9600GT. Ce gledamo samo to, je boljsa.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zheegec ::

Seveda, ob tole bi se inspektor spotaknil.

Hočem ti samo povedati, da bi ureditev po tvojem (zamenjava za artikel enake vrednosti, kot kupljen) bila dosti preslaba. Dejansko tega ne bi nikoli naredil, ker bi dobil kar lepo kazen.
Zato zakon lepo govori o lastnostih, ne pa o ceni. Ti kupuješ lastnosti, ne prideš kupit "grafično, ki ima 300€ hitrosti", ampak prideš kupiti grafično z določenimi lastnostmi (hitrost, priključki, featuri, garancija,...), zato tudi zakon predvideva zamenjavo za enake ali boljše lastnosti! Torej vse lasnosti, ne samo eno. Konkretno se pogovarjamo o 8800GTS vs 9600GT, je potrebno pogledati teste, ampak jaz ti govorim na splošno. Še kaj nejasno?

P.s.:
Ce stvari nebi bilo mogoce popraviti, bi zahteval enak izdelek oz v enaken znesku, kot sem placal za njega.

Torej sprejel bi enak artikel (ki je danes vreden 3x manj, kot 2 leti nazaj - recimo 100€), ali pa artikel za točno toliko (recimo 300€) ali več, kot si dal zanj?

[edit] iz konteksta se lepo vidi, da sem to napisal samo ironično - recimo s tem, ko sem napisal, da ko boš TI reklamiral pri meni, boš dobil te opcije. Pa potem sem ti lepo nazorno podal primer. Pa se odloči.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Dr_M ::

Ti kupuješ lastnosti, ne prideš kupit "grafično, ki ima 300€ hitrosti", ampak prideš kupiti grafično z določenimi lastnostmi (hitrost, priključki, featuri, garancija,...),

Kupujes po svojih financnih zmoznostih, drugace bi vsi kupovali najboljse. Ja?

Sprejel bi enak artikel, ali takega ki je vreden toliko (torej 300€). Zdej se moram pa ze prevec ponavljat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zheegec ::

Ampak za te finančne zmogljivosti dobiš določene lastnosti. Kot sem rekel, hitrost se ne meri v €, ampak v drugačnih enotah.
Torej, kupiš grafično za 300€, ne pa grafično s hitrostjo 300€.

Drugače pa - trgovina bi ti ponudila enako ali boljše, ti bi šel na inšpekcijo in čez par dni bi prišel po grafično kartico. Že videno.
Nekateri inšpektorji bi se ti smejali, drugi pa bi te okarali, odvisno od človeka.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mesoreznica ::

Tudi jaz mislim Dr_M da malo v temo brcaš z to teorijo. Edini način da rešimo tole debato bi bilo točno kaj zakon pravi. Če zakon ne omenja vrednosti ampak samo zmogljivosti (enak ali boljši) potem nimaš kaj sanjat o enaki vrednosti.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zheegec ::

Zakon je že bil linkan malo nazaj.

Pa ne zamenjati uveljavljanja stvarne napake (kjer lahko zahtevaš celo vračilo kupnine) za uveljavljanje garancije.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bluefish ::

Zakon o varstvu potrošnikov, 20. člen

"Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblašceni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblašceni servis prejel zahtevo za brezplacno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Ce proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplacno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom."

Žal pa nisem zasledil, kako je zakonsko določeno ravnanje v primeru, ko enakega izdelka ni več na voljo.

Še enkrat zakon.

Dr_M ::

ALIEn3001: kot sm ze omenil, jest bi se najprej pozanimal pri inspekciji kako je s tem, predn bi stopil v akcijo. Ce bi mi reku, da lahko dobim samo izdelek ki je vredn polovico mn, potem bi mogu bit ocitno s tem zadovoljen, ker vec jasno nebi mogel dosezt. Ja?

e zakon ne omenja vrednosti ampak samo zmogljivosti (enak ali boljši) potem nimaš kaj sanjat o enaki vrednosti.

Sej pravim, da je vse skupaj zelo nejasno zapisano. Ce bi blo zapisano, da dobis izdelek z enakimi zmogljivostmi, tudi ce je vredn pol mn, potem ni dileme. jasno.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

Zheegec ::

Poglej en post pred tvojim (bluefish), nekaj (najbrž je kaj pomembnega) je celo odebeljeno za boljšo prepoznavnost. Zraven seveda ni odveč pregledati še sodne prakse na primeru tega zakona, dobiš na internetu na slovenskih .gov straneh. Pa veselo raziskovanje.

[edit] zakon vrednosti ne omenja v tem kontekstu. Zakaj sem ti že povedal, pa ti bom dal še enkrat primer. Avta ne kupiš tako, da greš k trgovcu in mu rečeš, naj ti da avto, ki ima;
Hitrosti za 8000€, udobja za 3000€, dodatne opreme za 2000€, izgleda za 6000€ in pa ostalih elementov, potrebnih za delovanje za 500€, ampak kupiš avto z določenimi karakteristikami (ne bom jih vseh našteval, pri avtu jih je res veliko - velikost, udobje, oprema, hitrost, pospeški, poraba, bla bla bla,...) in tega se zakon tudi zaveda.

Če greš pa kupiti Mobikartico "za 10€", pa po nesreči ne deluje, ti morajo pa dati novo Mobikartico "za 10€", ne pa Mobikartice, ki enako zgleda in je enako velika.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Dr_M ::

Kaj to pomeni enak? Enake specifikacije na listu? Enaka cena?
Tisto enako ne pove nic.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zheegec ::

Kaj to pomeni enak? Enake specifikacije na listu? Enaka cena?
Tisto enako ne pove nic.

Ne biti tako trd. Zakon govori o lastnostih. Pa preberi si še moj edit zgoraj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dr_M ::

Torej, moja primerjava z ojacevalcem je bla povsem na mestu.
Pokvari se ti ojacevalec za 2000€ (recimo, da se ga ne da popravit) in dobis novega za 500€, ceprav je celo malo mocenejsi. Trgovina dobi novega za 2000 in ga proda naprej.

Zdej vidim, kako stvari potekajo pri nasih uvoznikih in trgovcih... :\
Pa se dobro, da vem kje ne smem vec kupovat. Hvala ALIEn3001.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

mesoreznica ::

Torej, moja primerjava z ojacevalcem je bla povsem na mestu.
Pokvari se ti ojacevalec za 2000€ (recimo, da se ga ne da popravit) in dobis novega za 500€, ceprav je celo malo mocenejsi. Trgovina dobi novega za 2000 in ga proda naprej.

Zdej vidim, kako stvari potekajo pri nasih uvoznikih in trgovcih... :\
Pa se dobro, da vem kje ne smem vec kupovat. Hvala ALIEn3001.


Razred ojačevalca se pa ne meri samo v watih. Je še kup drugih lastnosti, ki jih mora dosegat ojačevalec visokega razreda. Močno dvomim da bo novi za 500€ presegal lastnosti nekaj let starega za 2000€.

Pač pri računalniških komponentah pa je tako. Kvaliteta različnih proizvajalcev je praktično enaka, zmogljivosti so znane...

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zheegec ::

Hehe, sploh ne veš, kako se to počne. Če zadevo sam prineseš na servis jo da servis iz svoje zaloge (včasih celo servis zadevo kupi od trgovine, če kdo zahteva res točno isti artikel, ki ga dobavitelj nima več). Če zadevo pošlje v servis trgovina in aparat ni popravljiv, ti trgovina izda nov artikel iz svoje zaloge, za katerega potem dobi od servisa dobropis.

Ti si pa predstavljaš, da ti mora trgovina po 45 dneh tebi dati nov artikel, potem pa od servisa čaka še naprej, da servis trgovini pošlje nov aparat (po tvoji logiki enake vrednosti, kot 2 leti star), ki ga potem proda naprej. Seveda v tem primeru zaloga ne štima in so velike težave na inventuri (inventurni viški so velik problem), ampak po tvojem to sploh ni problem narediti, saj smo na Balkanu.
Če reklamiraš preko trgovine (ki to pošlje na servis) in nov artikel izda že servis, mora to biti tudi razvidno na njihovem reklamacijskem zapisniku - tip in S/N novega aparata morata biti gor, prav tako datum izdaje aparata, saj v primeru zamenjave garancija začne teči spet od začetka!!!

Če reklamiraš ojačevalec za 2000€ in je nov, enak ali boljši ojačevalec 500€, potem dobiš seveda takšnega za 500€. So pa dražji ojačevalci specifični (SPLOH ni važna samo moč), zato ti povsod napišem, da mora biti enak ali boljši v VSEH pogledih. Za primer tega ojačevalca si lahko prebereš enega mojih starejših postov v zvezi z ločljivostjo ekrana, mogoče ti bo potem kaj več jasno.

Drugače pa sem vesel, da veš, kje ne smeš kupovati. Folk iz S-T je sicer super za poklepetati, samo včasih pa nekateri res pretiravate.

Pa lep pozdrav,
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dr_M ::

Je še kup drugih lastnosti, ki jih mora dosegat ojačevalec visokega razreda.

Mi pakazes eno verodostojno internetno stran, po kateri se da vse lastnosti razbrat?

Ce bi hotel met izdelek za 150€, potem bi si takega kupil, ne pa da placam za njega 300€ in potem dobim namesto tega neki za 150€. Hvala lepa.
Zato raj vidim, da moje komponente delajo in da nimam tezav s servisi.
Za1x sm imel sreco in sm vedno dobil enake komponente nazaj.
Bi pa raje staro graficno pribil na steno, kot bi uzel eno cenejso. Raj sam v lastno skledo pljunem, kot pa da mi kdo drug.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

mesoreznica ::


Bi pa raje staro graficno pribil na steno, kot bi uzel eno cenejso. Raj sam v lastno skledo pljunem, kot pa da mi kdo drug.


Si mi vse povedal z tole izjavo. Brezveze debatirat naprej.

kar se tiče ojačevalca. Nisem specialist iz akustike in težko najdem in govorm natančno o tem, bo povedal nekdo ki obvaladt sceno. Vem pa od prijateljev, ki so audiofili in so mi razlagali kaj vse je ohoho bolj pomembno od samoh watow in kaj iščejo ko kupujejo ojačevalec. Natančno kaj pa ne vem iz glave.

LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Si mi vse povedal z tole izjavo. Brezveze debatirat naprej.

Ja, sem ti dal vedeti, da sem clovek z naceli in se ne pustim jebat okol vogalov, tako kot se nekateri.



Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and beat you with experience.

Bye
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

solatko ::

=Exceed= - preberi še enkrat šlo je za model 400 - 40GB zamenjava za model 800 - 80GB. Ja ponudli ti bodo še 1.klass ploščo za zelo majhno doplačilo, ali zamenjavo za tvojo staro. Ravno tak sistem ima INTEL, za kupce pro 1.klass robe.
Kadar kupim izdelek 1.klass, pričakujem, da bom v primeru okvare tega izdelka, dobil enak ali drug izdelelk 1.klass, ne glede na ceno. Ko kupim ferrarija, ne pričakujem, da mi ga bodo zamenjali z najhujšo lancio, če prav gre za izdelek iste hiše, mogoče tudi enakih performanc, temveč da mi bodo v primeru okvare ponudili avto tega razreda torej maseratti ali lamborgini, saj sem kupil izdelek 1.klass zato, da se bom lahko hvalil, ker to ustreza mojemu statusu, ker tako hočem ali iz neznanega vzroka. Zame osebno bi pomenilo žalitev, če mi v zamenjavo ne ponudijo 1.klass izdelka, ne glede na performance. Problem proizvajalca je, če nima na zalogi izdelka, za katerega nudi neko časovno omejeno garancijo. V poslovno urejenem svetu se tako tudi dela in ni varjante, da bi trgovc za izdelek 1.klass ponudil izdelek 2. ali 3. klase, ker se ve kaj pomeni kupec izdelkov 1.klase. Lahko je nek izdelek nižje vrednosti 2.razreda 10x boljši po performancah, vendar mi bo vsak, ki ga bo opazil pri meni, rekel, hej pri toliko denarja, pa kupuješ te jajca in to v nekaterih krogih pomeni zelo veliko ponižanje.
Drugo je to, da od nekega izdelka 2.ali še nižje vrednosti, ne morem pričakovati kvalitete stvari, ki sem jo dal v zamenjavo. Proizvajalec VEDNO pošlje boljšo zadevo v vseh pogledih, če enake nima. Tudi nekateri grosisti delajo z balkanom enako kot prej - se zna zgodit, da tudi oni ponudijo slabšo zadevo z boljšimi karakteristikami, vendar pameten uvoznik na to ne pristane in se obrne direktno na proizvajalca s pritožbo, čez grosista (se zna zgodit, da ni več dolgo pooblaščen grosist te firme).

Zheegec ::

Seveda zakon ne omenja nobenih klas ali česa podobnega. Saj veš, za vse enako.

Anyway, Ferrarija ne moreš zamenjati za Lancio, saj recimo ni ista znamka (razen, če se sam strinjaš), pri avtu je še pomemben izgled, oprema, ne samo dva podatka - recimo hitrost, pospeški.

Za grafično je tudi cel kup podatkov, ampak na srečo lahko to sumariziramo s par fičerji in pa s hitrostjo po testih.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

solatko ::

Proizvajalec je fiat, tako da znamka je ista. Govorimo o poslovni kulturi, da tebi nekdo ne more nudit v zamenjavo izdelek nižje klase, kot je tisti, ki si ga dal v zamenjavo. Za armanijevo obleko ti ne morejo ponudit varteks ali muro. V tem je point in v svetu ni nobene priznane firme, ki bi si upala it v zamenjavo z manj vrednim proizvodom, raje sami popušijo kakšen €, saj tudi njihov posel temelji na dobrem glasu, zato je v tem primiru prišlo do zamenjave na pobudo trgovca (rad bi se znebu nekurantne robe, ali grosista, bo pač nategnu balkance, sej je vseen kurc, sej ta je hitrejša in sploh boljša, če prav za dva razreda nižja klasa, kaj pa tam vedo in kot vse kaže je nekomu od teh dveh uspelo in kot izgleda po postih, se še dolgo ne bomo znali obnašati potrošniško, ter pričeli uveljavljati tudi nepisane tržne zakonitosti, ki so za večino proizvajalcev bolj pomembne kot sami zakoni. Zadovoljni kupec, je kupec, ki se vrača. Prvo pravilo dobrih poslovnih navad je, kupca nategneš samo enkrat, zgleda pa, da balkance lahko kar naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

miko 55 ::

Zakaj tu eni ne razumejo besede garancija:
-če izdelek izdihne neseš nazaj-> dobiš enakega ali boljšega za minimalno doplačilo
- če izdelka ni več v proizvodnji dobiš ekvivalentno zadevo ali boljšo

osebni primer: v mediacar.si.: kupil matično crknala po 4 mesecih, garancijsko dobil nazaj boljšo z 40 €
v mlacom nesel crknjeno grafo, dobil novo vendar ne od istega proizvajalca vendar po specifikacijah podobno

v obeh primerih sem bil presenčen, pa sam delam v trgovini.

Če je pa izdelek blizu končanja garancijskega obdobja, pa lahko pričakuješ sploh v IT da ga ne bo več na zalogi. Dobiš ekvivalent po performansih ne po DENARJU
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

iz garancije dobil nov napajalni (bolji||slabsi) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Strojna oprema
12817332 (14379) solatko
»

graficna kartica in garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
576011 (5094) IvoJan
»

nVidia: GeForce 8800 GT in osvežena GTS

Oddelek: Novice / Grafične kartice
445758 (4112) Jst
»

Mlacom že ima 8600GTS? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Kaj kupiti
1159488 (5939) plavi85
»

GeForce 8800 GTS 320mb za 340eurov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Strojna oprema
21814209 (8096) TechBeats

Več podobnih tem