» »

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ

««
12 / 12
»
»»

solatko ::

ZveeZ - Saj ne delajo gneče vozači iz MB, temveč iz te smeri 20-50km izven LJ v vse smeri. So in še vozijo prazni, saj je komoditeta ob plačani vožnji za prihod na delo, bolj zaželjena od javnega prevoza. Dovolilnice za avtomobile, podražitev parkirnin za daljše časovno obdobje in striktno vračilo stroškov vožnje v višini mesečne karte (razen za tiste v več izmenah), bi stvari premaknile.
Se spomnim Litostroja iz 70-ih let, nekaj 10 avtobusov na fabriškem pp in le nekaj deset osebnih avtomobilov, se tudi tistim, ki so že takrat imeli oa ni splačalo it z njim pa še lepo so se naspali v 100km+ furah.
Delo krepa človeka

nokken ::

solatko je izjavil:

okken - Vozni redi so ravno zato, ker skoraj nič ljudi ne uporablja javnega prevoza in je bilo ničkoliko prog ekonomsko ukinjenih, ob povečanju potreb, bi se povečalo tudi število in pogostnost. Samo nekdo mora začet.

Mogoce je ta strategija malce kretensko zastavljena. Prepricevati ljudi naj uporabljajo javni prevoz in pac malo potrpijo (ce hocem do pisarne namesto 30-45min rabim dobre 4h, za nazaj pa nisem sel racunat), dokler se ne nabere dovolj uporabnikov, potem bodo pa stvar izboljsali, je definitivno recept da to nikoli ne bo uspelo. Ekonomsko upraviceno ali ne, najprej je potrebno narediti javen prevoz tak, da je zanimiv za uporabnike. In ce bo zanimiv, se bo stevilo uporabnikov povecalo, nihce pa ne po "malo potrpel" ker vecini udobnost in lasten cas pomeni precej vec.
Pa ker vidim da imas zgresene pojme glede tega kaj se splaca. Voznja z lastnim avtomobilom se definitivno NE splaca. Kilometrina, ki jo dobis za prevoz na delo (tisti, ki dobijo na podlagi vozovnic javnega prometa so se na slabsem), niti pod razno ne pokrije vseh stroskov, katere imas z avtom, da se pripeljes na delo in nazaj. V najboljsem primeru je za bencin, vse ostale stroske, vkljucno z amortizacijo pa pozabi.

solatko ::

nokken - Javen prevoz je bil namenjen vozniku in je bil zelo lepo urejen, celo v zelo odročne kraje, vsaj dvakrat na dan. Čisto vsak, ki je imel v lasti avto, je šel raje z njim, kot z vlakom ali avtobusom. Moj šef se je 30 let vozil relacijo Sevnic - LJ z osebnim avtom, ker je prišparal pol urce, seveda dobil je plačano toliko, da je pokril še amortizacijo, ko so se razmere zaostrile, si je našel delo v bližini.
Delo krepa človeka

LeQuack ::

Država bi lahko spodbujala delo od doma in bi bil prometni problem rešen. Pa noče.
Quack !

johnnyyy ::

nokken je izjavil:

Pa ker vidim da imas zgresene pojme glede tega kaj se splaca. Voznja z lastnim avtomobilom se definitivno NE splaca. Kilometrina, ki jo dobis za prevoz na delo (tisti, ki dobijo na podlagi vozovnic javnega prometa so se na slabsem), niti pod razno ne pokrije vseh stroskov, katere imas z avtom, da se pripeljes na delo in nazaj. V najboljsem primeru je za bencin, vse ostale stroske, vkljucno z amortizacijo pa pozabi.

Seveda ne pokrije vseh stroškov, a če predpostaviš da "avto moraš imet", ker ga uporabljaš še za druge stvari ne samo za službo, potem ti to precej odtehta.

In v mestu hitro prideš do te meje, ker znotraj mesta imaš boljši javni prevoz za izlete/periferijo itd. pa konkretno slabšega. In tako si hitro na tem, da si lastiš osebni avto, ker za vikende večkrat kam greš. In ko je potrebno iti iz Šiške v BTC ne boš šel s LPP, ker avto itak imaš, več lahko pripelješ in še hitrejši si. In velikokrat je podobna situacija s službo saj če imaš v službi parking se ti časovno bolj splača iti z avtom izgube pa ne boš delal velike, ker bi avto itak imel.

Invictus ::

solatko je izjavil:

Invictus - Nekaj meni poznanih pravi, da je kot noč in dan, gneče manjše in krajši čas, so pa javna sredstva bolj nabasana.

Sam sem bil takrat skoraj 1x na mesec sigurno v Londonu, ko so to uvedli.

Kolikor so mi tečajniki pravili, je bilo isto sranje.

Vlaki, podzemna, so bili pa nabiti že prej. Ko greš zjutraj s kufrom na vlak in loviš letalo, je bilo najbolj pomembno, da si blizu izhoda, ker drugače ni variante, da se s kufrom prebiješ mimo folka...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nokken ::

johnnyyy je izjavil:

Seveda ne pokrije vseh stroškov, a če predpostaviš da "avto moraš imet", ker ga uporabljaš še za druge stvari ne samo za službo, potem ti to precej odtehta.

In v mestu hitro prideš do te meje, ker znotraj mesta imaš boljši javni prevoz za izlete/periferijo itd. pa konkretno slabšega. In tako si hitro na tem, da si lastiš osebni avto, ker za vikende večkrat kam greš. In ko je potrebno iti iz Šiške v BTC ne boš šel s LPP, ker avto itak imaš, več lahko pripelješ in še hitrejši si. In velikokrat je podobna situacija s službo saj če imaš v službi parking se ti časovno bolj splača iti z avtom izgube pa ne boš delal velike, ker bi avto itak imel.

Ne govorim o nakupu avtomobila za voznjo v sluzbo pac pa o amortizaciji. Ce z voznjo v sluzbo naredis 15-20.000km/leto potem to poleg bencinca za to razdaljo pomeni bolj pogoste service, ter konec koncev prejsno menjavo avtomobila za novega. To amortizacijo sem mislil, ne pa 50.000eur za nov avto, katere bi pokril s kilometrino.

Mato989 ::

nokken je izjavil:

johnnyyy je izjavil:

Seveda ne pokrije vseh stroškov, a če predpostaviš da "avto moraš imet", ker ga uporabljaš še za druge stvari ne samo za službo, potem ti to precej odtehta.

In v mestu hitro prideš do te meje, ker znotraj mesta imaš boljši javni prevoz za izlete/periferijo itd. pa konkretno slabšega. In tako si hitro na tem, da si lastiš osebni avto, ker za vikende večkrat kam greš. In ko je potrebno iti iz Šiške v BTC ne boš šel s LPP, ker avto itak imaš, več lahko pripelješ in še hitrejši si. In velikokrat je podobna situacija s službo saj če imaš v službi parking se ti časovno bolj splača iti z avtom izgube pa ne boš delal velike, ker bi avto itak imel.

Ne govorim o nakupu avtomobila za voznjo v sluzbo pac pa o amortizaciji. Ce z voznjo v sluzbo naredis 15-20.000km/leto potem to poleg bencinca za to razdaljo pomeni bolj pogoste service, ter konec koncev prejsno menjavo avtomobila za novega. To amortizacijo sem mislil, ne pa 50.000eur za nov avto, katere bi pokril s kilometrino.


Dejansko je avto na sweet spot ravno pri 15k letno... ko delaš več kot 15k letno moraš prej kot na leto dni nabijat servise... pri 15k letno pa je perfect, v 10 letih je to 150k in avto komot zdrži do 16-20 let v takem tempu sploh če vse redno servisiraš.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ahim ::

nokken je izjavil:

solatko je izjavil:

nokken - Saj greš lahko z javnim prevozom do parkiranega vozila, aja smo prefini. Tisti, ki se vozijo iz zasavja, so z vlakom hitreje v LJ, kot po cesti pa se vseeno drenajo.

S katerim? Poglej si malo vozne rede. Nato pa se vsakodnevne zamude... in to vlakov, kjer mi sploh ni jasno kako lahko pridela 40min zamude na 30min poti po progi kjer ni kolon, kjer ni zabasanih krizisc in kjer ni cakanja na vsakega, ki ima pol minute casa. Tako da ja, prefin sem za taksne kretenizme in prevec vreden je moj cas, da bi ga zabijal na taksne nacin.

Ce imas moznost fleksibilnega prihoda/odhoda in postajo nekje blizu, je vlak bistveno hitrejsi kot karkoli na cesti med jutranjo/popoldansko konico. Zamude ima mogoce parkrat na leto (konkretno: imel sem sodelavce v pisarni, ki so se vozili vsakodnevno iz gorenjske, iz Zaloga in iz Rudnika), tipicno ob nesrecah.

Ce bi sel z avtom/busom na taki relaciji, kjer vlak vozi 30 minut, bi se vozil 1+ uro, tako da tudi ce vsake kvatre zamuja 40 minut, ni slaba opcija.

Je pa tako, da marsikdo ne zivi blizu postaje, potem imas pa vezavo z drugim prevozom in vse prednosti vlaka hitro izpuhtijo.

nokken ::

Definitivo... ce zivis v centru Kranja in delas v centru Ljubljane je vlak definitivno najboljsa opcija. Problem je, ker vecina teh ce-jev ne izpolnjuje. Kaksne so danes zares zamude ne vem, imam pa znanca ki se vozi iz Kamnika v Ljubljano in ni dneva da ne bi pizdil nad zamudami. Koliko je to res ne vem, ampak ce je samo pol resnice v tem, je vseeno precej prevec zamud na tako kratki razdalji.

Mato989 ::

nokken je izjavil:

Definitivo... ce zivis v centru Kranja in delas v centru Ljubljane je vlak definitivno najboljsa opcija. Problem je, ker vecina teh ce-jev ne izpolnjuje. Kaksne so danes zares zamude ne vem, imam pa znanca ki se vozi iz Kamnika v Ljubljano in ni dneva da ne bi pizdil nad zamudami. Koliko je to res ne vem, ampak ce je samo pol resnice v tem, je vseeno precej prevec zamud na tako kratki razdalji.



Ti bom jaz povedal, ko grem s Ptuja v Celje ima IC zjutraj ob 6:52 običajno med 2-6 min zamude, ampak 2x pa je imel 19-21 min zamude, to se mi zdi ogromno glede na dejstvo da je pot cca 51 min po planu...

Še huje pa je nazaj z LPji, ko moraš še na pragerskem prestopit, takrat pa imaš že po defaultu pot cca 1h 10min, ampak enkrat je bil čas mojega potovanja 1h 56min... to pa je NESPREJEMLJIVO... razen če je kdo umrl po poti na tirnicah.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Ahim ::

Kamnik, ki je res samo slepo crevo zeleznice, dobesedno nic ni tam, nobenega rednega meddrzavnega tranzita ... zakaj bi pa bile take zamude, kot jih ni na bolj prometnih progah 8-O Razen ce tip javka tudi ker LPP ne vozi po razporedu (dejstvo), ampak vsaj kolikortoliko redno, ce ni ravno prometna.

deco16 ::

Mato pelje pred servisom avta punco še na en trip ker je pogruntal, da ni zadost km našopal v enem letu in se ne splača če ne moreš obem pogojem hkrati ustrežt. Tak lep sweet spot :D
««
12 / 12
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50147594 (33834) Lowink
»

radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29736627 (21229) Badwolff
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930867 (20953) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580864 (70273) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132859 (27260) BigWhale

Več podobnih tem