Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
feryz ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če nebi bilo avtomobilov znotraj ringa v lj, bi se komot vsi z bicikli in skircami vozili. Dokler imaš pa slabe povezave znotraj ringa, pa vsak pločnik zaseden s plehom, je pa to že loterija.Sem šel včeraj skozi Ljubljano, pa ni bilo nikogar videti, ok, mogoče eden ali dva, ki bi se komot vozil z biciklom ali skirojem. Tudi tam jih ni bilo, kjer se res komot vozijo. Vnaprej tudi ne kaže dosti boljše. Tako da ne vem, od kje vam ideje o skircah in biciklih.
-Wall ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če nebi bilo avtomobilov znotraj ringa v lj, bi se komot vsi z bicikli in skircami vozili. Dokler imaš pa slabe povezave znotraj ringa, pa vsak pločnik zaseden s plehom, je pa to že loterija.Sem šel včeraj skozi Ljubljano, pa ni bilo nikogar videti, ok, mogoče eden ali dva, ki bi se komot vozil z biciklom ali skirojem. Tudi tam jih ni bilo, kjer se res komot vozijo. Vnaprej tudi ne kaže dosti boljše. Tako da ne vem, od kje vam ideje o skircah in biciklih.
Ocitno ob napacni uri ali pa si slep. Ali pa nisi bil v Ljubljani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če nebi bilo avtomobilov znotraj ringa v lj, bi se komot vsi z bicikli in skircami vozili. Dokler imaš pa slabe povezave znotraj ringa, pa vsak pločnik zaseden s plehom, je pa to že loterija.Sem šel včeraj skozi Ljubljano, pa ni bilo nikogar videti, ok, mogoče eden ali dva, ki bi se komot vozil z biciklom ali skirojem. Tudi tam jih ni bilo, kjer se res komot vozijo. Vnaprej tudi ne kaže dosti boljše. Tako da ne vem, od kje vam ideje o skircah in biciklih.
Včeraj sem bil na triglavu, pa nisem videl nobenega avta gor. Tako da ne vem od kje vam ideja, da obstajajo kolone avtomobilov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
-Wall ::
Promet je treba umaknit stran z cest, kar vkljucuje tudi stran iz busov. To so VSA Evropska mesta ki so resevala javni prevoz zgruntala. Sam za LJ so eni pametni, da mi pa bomo samo z busi resili.
Matr se kar nabijas. Tvoje fantazije so na nivoju "Daj a mi lahko z vrta dostavis 100 ton banan do popoldne?"
Ne bo slo:
- ker banane ne rastejo v Sloveniji
- ker ni dovolj velikega vrta da bi jih pridelal 100 ton
- ker nimas denarja za 100 ton banan in tudi, ce se zakreditiras bos potem bankrotiral
Ampak ti bi se kar imel 100 ton banan iz vrta. Saj lepo, da si jih zelis, vendar jih ne bos dobil, ker to ni izvedljivo. Tole ze malo spominja na fantazije o elektricnih avtomobilih.
Pac, to, da imas ti popolnoma nerealne zelje, ne pomeni, da drugi obozujejo avtobuse. Pomeni samo, da ne fantaziramo o nerealnih zeljah. Zacenjam razmisljati, da si star 12 let ali pa trol.
Poleg tega ima LPP okrog 300 avtobusov, zdaj jih bomo vrgli stran, ker si ti nekje slisal za "gondole".
WizzardOfOZ je izjavil:
Včeraj sem bil na triglavu, pa nisem videl nobenega avta gor. Tako da ne vem od kje vam ideja, da obstajajo kolone avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
Lonsarg ::
Fantaziranje je da bodo busi nadomestili avtomobile. Garantiram ti da ko se bodo avtomobili umaknili ven iz obroca da to NE BO zaradi avtobusov. Busi lahko maso avtomobilov zmanjsajo malenkost, to je pa vse.
Ali bo to leta 2030 ali pa 2100 pa si ne upam napovedat. Vem samo da dokler bodo busi glavni javni prevoz da se avtomobilov znebili pac ne bomo. To je neizogibno dejstvo. Ne gre za tehnicni problem, gre za politicni problem da politicno ne gre skozi da postanejo busi glavno prevozno sredstvo.
Ali bo to leta 2030 ali pa 2100 pa si ne upam napovedat. Vem samo da dokler bodo busi glavni javni prevoz da se avtomobilov znebili pac ne bomo. To je neizogibno dejstvo. Ne gre za tehnicni problem, gre za politicni problem da politicno ne gre skozi da postanejo busi glavno prevozno sredstvo.
-Wall ::
Fantaziranje je da bodo busi nadomestili avtomobile. Garantiram ti da ko se bodo avtomobili umaknili ven iz obroca da to NE BO zaradi avtobusov. Busi lahko maso avtomobilov zmanjsajo malenkost, to je pa vse.
Ali bo to leta 2030 ali pa 2100 pa si ne upam napovedat. Vem samo da dokler bodo busi glavni javni prevoz da se avtomobilov znebili pac ne bomo. To je neizogibno dejstvo. Ne gre za tehnicni problem, gre za politicni problem da politicno ne gre skozi da postanejo busi glavno prevozno sredstvo.
Bus rapid transit @ Wikipedia
Avtomobili pa se bojo umaknili iz mest samo s prepovedjo. Noben drug nacin ne bo deloval, ker je to pac Slovenijastan, poln Slovenceljnov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
lejko0 ::
Poglejte si mal kako ima to urejeno Oslo. Edino mesto, kjer avtomobila res ne pogrešaš. Rabimo samo en hitri nadzemni metro, ki obkroži središče (tivolska-roška) in krake do vseh upadnic (celovška, tržaška).
Zadeva je poezija, ker je hitra (ni tramvaj) in ima veliko kapaciteto). Praktično vsaka točka v mestu je manj kot 10min od najbližje postaje.
Par milijard (npr. namesto da jih pošiljamo v ukrajinsko greznico) pa imamo rešen problem
Zadeva je poezija, ker je hitra (ni tramvaj) in ima veliko kapaciteto). Praktično vsaka točka v mestu je manj kot 10min od najbližje postaje.
Par milijard (npr. namesto da jih pošiljamo v ukrajinsko greznico) pa imamo rešen problem
zimurg ::
Sem lublančan, imam družino itd. in avto uporabljam bolj kot ne za vikende. Vsaj od zdej, ko živim v centru. Prej ko sem na obrobju Lj sem avto uporabljal vsak dan.
In ja se strinjam, ljubljano bi morali zapreti za migracijski promet oz ga narediti težjega/dražjega.
In dejstvo je tudi, da samo avtobusi niso rešitev. Pozablja se, da Ljubljana že ima ločeno infrastrukturo. Železniške tire na vseh glavnih krakih, ki se ne uporabljajo za osebni transport. Treba bi bilo samo dodati/ločiti transport materiala, ki ga želenice trogajo drugam.
S tem bi rešil tudi veliko vozačev iz Vrhnike, Kranja, Grosuplja itd. avtov.
In ja se strinjam, ljubljano bi morali zapreti za migracijski promet oz ga narediti težjega/dražjega.
In dejstvo je tudi, da samo avtobusi niso rešitev. Pozablja se, da Ljubljana že ima ločeno infrastrukturo. Železniške tire na vseh glavnih krakih, ki se ne uporabljajo za osebni transport. Treba bi bilo samo dodati/ločiti transport materiala, ki ga želenice trogajo drugam.
S tem bi rešil tudi veliko vozačev iz Vrhnike, Kranja, Grosuplja itd. avtov.
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
Alfonso ::
Bolj enostavno je da se preselijo recimo vse državne institucije, klinični (za tega so že bili načrti) in fakultete izven Ljubljane. Pa se boste ljubljančani rešili velikega dela migracijskega prometa.
OneYellow ::
V bistvu je še enostavnejša rešitev. Prestavimo delovna mesta iz Ljubljane. Zakaj bi moral vse Ljubljančanom k riti prinest. Pa bodo vsi srečni, vozači, ker jim končno ne bo treba se vozit v Ljubljano, in Ljubljančani, ker bodo brez gužve.
zimurg ::
Pa verjemite, da čeprav se ideja nadzemnih gondol, s banov itd sliši in mogoče je dobra, to bo težko izvedljivo, zaradi prekomernega onesnaženja z zvokom, ki jih taka rešitev povzroča.
se strinjam
V bistvu je še enostavnejša rešitev. Prestavimo delovna mesta iz Ljubljane. Zakaj bi moral vse Ljubljančanom k riti prinest. Pa bodo vsi srečni, vozači, ker jim končno ne bo treba se vozit v Ljubljano, in Ljubljančani, ker bodo brez gužve.
se strinjam
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zimurg ()
-Wall ::
Bolj enostavno je da se preselijo recimo vse državne institucije, klinični (za tega so že bili načrti) in fakultete izven Ljubljane. Pa se boste ljubljančani rešili velikega dela migracijskega prometa.
Lol, 150.000-200.000 vozil na dan vozi studente in bolnike? Japajade. Seveda to resuje tvoj problem, da se z njimi guzvas do faksa/klinicnega, za samo guzvo na cesti pa pomeni bore malo.
Železniške tire na vseh glavnih krakih, ki se ne uporabljajo za osebni transport. Treba bi bilo samo dodati/ločiti transport materiala, ki ga želenice trogajo drugam.
Tule jamrajo, da so zeleznice netocne, kar dvomim, da je zaradi preobremenjenosti tirov, vlak na njih vidis bolj kot izjemo. Sicer pa enako kot ostalo, ko bodo potniki, bo frekvenca vecja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
zimurg ::
Tule jamrajo, da so zeleznice netocne, kar dvomim, da je zaradi preobremenjenosti tirov, vlak na njih vidis bolj kot izjemo. Sicer pa enako kot ostalo, ko bodo potniki, bo frekvenca vecja.
Problem železnic pri nas je da so še iz časa marije, prav tako so tisti, ki upravljajo železnice iz časa marije-pomagej. Razvijalo se je ceste ... vsaj zadnjih 50 let. Pač v naslednih 50 letih je treba razvijati železnice z kompetentnimu ljudmi.
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
Alfonso ::
Bolj enostavno je da se preselijo recimo vse državne institucije, klinični (za tega so že bili načrti) in fakultete izven Ljubljane. Pa se boste ljubljančani rešili velikega dela migracijskega prometa.
Lol, 150.000-200.000 vozil na dan vozi studente in bolnike? Japajade. Seveda to resuje tvoj problem, da se z njimi guzvas do faksa/klinicnega, za samo guzvo na cesti pa pomeni bore malo.
LOl, znaŠ ti brati? Malo poračunaj koliko je zaposlenih na kliničnem, koliko v žnj državnih/kvazi državnih (vsa ministrstva, parlament, DARS, energetika...) inštitucijah, koliko na fakultetah, dodaj temu še vozače študente pa boš kar začuden. Množične industrije, razen recimo Leka (ki iam tako že večino v Mengšu) v Ljubljani pač ni.
Invictus ::
Lek na verovskovi je kar najvecja proizvodnja enota le tega. Menges je malo vecji drobizek...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Alfonso ::
-Wall ::
Bolj enostavno je da se preselijo recimo vse državne institucije, klinični (za tega so že bili načrti) in fakultete izven Ljubljane. Pa se boste ljubljančani rešili velikega dela migracijskega prometa.
Lol, 150.000-200.000 vozil na dan vozi studente in bolnike? Japajade. Seveda to resuje tvoj problem, da se z njimi guzvas do faksa/klinicnega, za samo guzvo na cesti pa pomeni bore malo.
LOl, znaŠ ti brati? Malo poračunaj koliko je zaposlenih na kliničnem, koliko v žnj državnih/kvazi državnih (vsa ministrstva, parlament, DARS, energetika...) inštitucijah, koliko na fakultetah, dodaj temu še vozače študente pa boš kar začuden. Množične industrije, razen recimo Leka (ki iam tako že večino v Mengšu) v Ljubljani pač ni.
Kar povej, kam bos to zbasal.
Ali pa smo spet padli v sofizme decentralizacije, kjer se bo moral Koprcan voziti 2 uri do klinicnega v Mariboru in potem 2 uri do rentgena v Kranju, bolnisko bo pa dobil pa v Murski Soboti (ker je to veliko bolje, kot ce se mora Mariborcan voziti 1 uro do Ljubljane)? Sorry, ce ti krivico delam ampak tule na forumu je veliko zelo cudnih osebkov, ki mislijo, da je prakticnost imeti vse v srediscu Slovenije, v poleg tega tudi na lokaciji z najvec prebivalci zarota in bi morali vse to zbasati cimbolj nekam v pm, kot je Maribor - zato ker tako njim najbolj pase in so njihovi politiki, tacas, ko so z desno kradli z levo kazali na Ljubljano, ubogi na intelektu pa so nasedli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
Alfonso ::
Nisi razumel. Sam sem proti decentralizaciji. Bi bilo pa zanimivo spraviti vse te državne (ali večino njih) inštitucije izven Lj. ringa, nekam na obrobje (Trzin, Medvode, proti Vrhniki, itd.), ne pa da se vse tlači v center. Za UKC je že bil načrt v preteklosti, pa so ga interesi povozili. Tudi ni en tak znanstveno fantastični načrt da bi se recimo nekje na obrobju zgradil nek študentski kampus recimo. Še dosti lažje in z nižjimi stroški bi bilo preseliti vsa ministrstva (tu bi davkoplačevalci še prišparali koliko se sedaj zmeče za najemnine). Pa ko si pisal da to ne vpliva veliko na migracije. Vsak vozač iz okoliških spalnih naselij ti bo povedal, da se prometne razmere recimo bistveno poslabšajo z začetkom oktobra ob vrnitvi študentov...
-Wall ::
Nisi razumel. Sam sem proti decentralizaciji. Bi bilo pa zanimivo spraviti vse te državne (ali večino njih) inštitucije izven Lj. ringa, nekam na obrobje (Trzin, Medvode, proti Vrhniki, itd.), ne pa da se vse tlači v center. Za UKC je že bil načrt v preteklosti, pa so ga interesi povozili. Tudi ni en tak znanstveno fantastični načrt da bi se recimo nekje na obrobju zgradil nek študentski kampus recimo. Še dosti lažje in z nižjimi stroški bi bilo preseliti vsa ministrstva (tu bi davkoplačevalci še prišparali koliko se sedaj zmeče za najemnine). Pa ko si pisal da to ne vpliva veliko na migracije. Vsak vozač iz okoliških spalnih naselij ti bo povedal, da se prometne razmere recimo bistveno poslabšajo z začetkom oktobra ob vrnitvi študentov...
P+R parkirisca imajo tezave umestiti, kam bos zbasal vse univerze? S tem, da jih je najprej se treba zgraditi.
Ne pozabljati, da je denar tudi kriterij. In to zelo konkreten kriterij.
Invictus ::
kot je Maribor - zato ker tako njim najbolj pase in so njihovi politiki, tacas, ko so z desno kradli z levo kazali na Ljubljano, ubogi na intelektu pa so nasedli.
Ja, se zna zgoditi, da bo Kangler spet zmagal.
Toliko o debilizmu Mariborcanov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
-Wall ::
kot je Maribor - zato ker tako njim najbolj pase in so njihovi politiki, tacas, ko so z desno kradli z levo kazali na Ljubljano, ubogi na intelektu pa so nasedli.
Ja, se zna zgoditi, da bo Kangler spet zmagal.
Toliko o debilizmu Mariborcanov...
Sploh ne omenjaj... sploh ne morem verjeti, da so lahko tako neumni.
Alfonso ::
Nisi razumel. Sam sem proti decentralizaciji. Bi bilo pa zanimivo spraviti vse te državne (ali večino njih) inštitucije izven Lj. ringa, nekam na obrobje (Trzin, Medvode, proti Vrhniki, itd.), ne pa da se vse tlači v center. Za UKC je že bil načrt v preteklosti, pa so ga interesi povozili. Tudi ni en tak znanstveno fantastični načrt da bi se recimo nekje na obrobju zgradil nek študentski kampus recimo. Še dosti lažje in z nižjimi stroški bi bilo preseliti vsa ministrstva (tu bi davkoplačevalci še prišparali koliko se sedaj zmeče za najemnine). Pa ko si pisal da to ne vpliva veliko na migracije. Vsak vozač iz okoliških spalnih naselij ti bo povedal, da se prometne razmere recimo bistveno poslabšajo z začetkom oktobra ob vrnitvi študentov...
P+R parkirisca imajo tezave umestiti, kam bos zbasal vse univerze? S tem, da jih je najprej se treba zgraditi.
Ne pozabljati, da je denar tudi kriterij. In to zelo konkreten kriterij.
P+P parkirišča je problem umestiti zraven obvoznice. Kampus, UKC bi bili recimo lahko tudi 20km iz Ljubljane. Glede stroškov - sem prepričan da je bilo recimo mnogo dražje (že zaradi cene zemljišč) zgraditi FKKT/FRI nasproti živalskega kot pa bi bilo recimo nekje v Trzinu. Pa če bi zgradili skupaj nekje prostore za vsa ministrstva bi že na srednji rok ornk prišparali proti sedanjem stanju ko se kupuje, najema prostore po celi Ljubljani na žnj lokacijah. Pa RTV recimo bi tudi komot odselili na obrobje.
johnnyyy ::
Problem je predvsem v folku. Z avtom si kljub kolonam hitreje kot z javnim prometom, sploh iz zabacenih vukojebin kjer nekateri zivijo. Sam fora je, da je javni promet pocasnejsi zaradi avtov, ki mu zasedajo cesto.
Da si z avtom po mestu hitreje je razlog predvsem v tem, da ne stojiš na vsaki postaji, ne izgubljaš časa s prestopi ter da greš večinoma po krajši poti. Če pa si z vukojebine, pa izgubiš čas še z P+R parkiranjem in čakanjem.
Koliko provincialcev se je pripravljeno peljati do zelezniske postaje, tam iti na vlak, in potem iz zelezniske do sluzbe pes, s skirco. Normalen prihod v sluzbo za kar precejsen del Evropejcev...
Po mojem je problem še vedno v tem, da tudi če greš na vlak/avtobus, boš počasnejši kot bi šel direktno z avtom. V tujini imaš večje razdalje in hitrejši/boljši javni prevoz - vlak/podzemna itd. Tako si po navadi kar na podobnem času če stojiš v koloni ali pa če greš z javnim prevozom. Pri nas so te razlike ogromne.
Slovenski vozaci ste pac lene, razvajene pi***ce, ki se hocete pripeljati v pisarno z avtom. Ker sta ze dali za precenjen pleh denar...
Kar se tega tiče smo Slovenci res razvajeni. Pri nas če se voziš 1h v eno smer v službo, nisi normalen, v tujini to ni nič nenavadnega.
Kar se tiče teh problemov, vidim rešitev predvsem v tem, da bi se dela, kjer lokacija ni pomembna opravljala iz doma. Če bi 90% ljudi, ki lahko delajo od doma to dejansko opravljalo, bi bile ceste prazne.
m0LN4r ::
Realnost je pa taka, da bo vse zabetonirano, potlakovano in asfaltirano, da se izkoristi vsak kvadratni meter za nepremicnine aka bloke.
Kdo hoce se sploh stistak med betonom, ki bo na koncu stal kot kak honkong.
Oprosti, ampak ziveti v blokovji z 1000+ stanovanji, klosarji na ulici in smetmi. Pa da ti je vrhunec, hodit na kavicr v kaf spodaj. To ni kvaliteta, to je kurac.
Pejt v Berlin v strogo blokovsko pozidan okolis sred poletja, pa bodi tam za dva tedna, pa ti bo jasno o cem govorim.
Ne pa tu youtube sanjarit.
Vidis mene pa ne mika iti ziveti recimo na vas, z gnojnico in romovskimi naselji za vsakim vogalom, da vsako drugo zimo ostanes brez elektricne napeljave in zlebovja. A da jaz pa ne smem nerealno pretiravat?
Mislim, da bi lahko pocasi prisel iz svoje prekmurske vukojebine malo v Ljubljano. Ali pa Stuttgart, samo tako, da vidis, da se tvoji strahovi ne ujemajo z realnostjo
Ti si ostal v 1980? Gnojnice ne zliva vec nihce, pa se to nekam bogu za hrbtom na njivo.
Ti si pa vzel zdaj kot primer en zaselek s tremi hisami, kjer si videl enga kmeta slucajno 1x na leto, da je zlil gnojnico na njivo, da mal boljse raste zelenjava.
Bi mu ljubljancani zrihtali kanalizacijo, tudi on nebi zlival gnojnice.
Sice pa na nekaterih vogalih v mestu, pri kontejnerjih, pokozlanih plocnikih in poscanih podhodih, definitivno bolj smrdi, kot v nekem zaselku. Sem v LJ sel pes cez nek podhod, ne me jebat... Poscano, pobruhano, kot da se zadrzuje tam neka golazen v vecernih urah. Pol pa to poleti sonce fajn segreje in smrdi, kot deponija bioloskih odpadkov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zobnik ::
Tam dol po dolinah sam tih bodte, ker imate vse pred nosom. Bogi se takoj dvignejo, ker jim bodo pošto ukinil, ker danes pa itak že vse plačaš preko kartice....jest gotovine skoraj ne poznam več, sploh pa kovance. Itak si sosedi med seboj poamgajo, se trije penzinisti grejjo v avto in se zapeljejo par km do trgovine.
Probate živet bolni na podeželju gor v hribih, 10km do Pošte, Mercator trgovine in petrol črpalke.
Najbližje mam pa ene 18km tam so vse trgovine....to je Vrhnika, sej dol z avtom pridem v 20 minutah, ker ni semaforja in ni nikol kakih zastojev.
Ampak ko si star, invalid, al pa da se polomiš in si doma in nimaš nobenga ki bi ti peljal....a daj ne da da avto crkne. In en tak primer je v naši vasi, možakar star, invalid, čaka da ga Bog pokliče, vsaj parkrat mi je že rekel.
Probate živet bolni na podeželju gor v hribih, 10km do Pošte, Mercator trgovine in petrol črpalke.
Najbližje mam pa ene 18km tam so vse trgovine....to je Vrhnika, sej dol z avtom pridem v 20 minutah, ker ni semaforja in ni nikol kakih zastojev.
Ampak ko si star, invalid, al pa da se polomiš in si doma in nimaš nobenga ki bi ti peljal....a daj ne da da avto crkne. In en tak primer je v naši vasi, možakar star, invalid, čaka da ga Bog pokliče, vsaj parkrat mi je že rekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
m0LN4r ::
Jaz se vsak dan peljem v mesto, pa nimam nikoli guzve na poti. 15 minut pa sem na sihtu. Tolko rabim od in do postaje.
Vas v LJ jebe centralizacija, za katero mestna infrastruktura ni bila predvidena. Normalno, da je guzva, ce se mora 3/4 Slovenije tja vozit, ce hoce kaj zasluzit. Zacnite se decentralizirati v manjsa mesta na druge konce Slovenije in Budget preusmeriti se kam drugam, kot v to kotlino.
Zdaj je se cas ustaviti zadevo, ker ce ne vas caka tole:
Pa niti sonca vec ne boste videli na ulicah. Bos lahko sel pes do frizerke v sosednji blok, 13. Stuk, stanovanje 137.
Vas v LJ jebe centralizacija, za katero mestna infrastruktura ni bila predvidena. Normalno, da je guzva, ce se mora 3/4 Slovenije tja vozit, ce hoce kaj zasluzit. Zacnite se decentralizirati v manjsa mesta na druge konce Slovenije in Budget preusmeriti se kam drugam, kot v to kotlino.
Zdaj je se cas ustaviti zadevo, ker ce ne vas caka tole:
Pa niti sonca vec ne boste videli na ulicah. Bos lahko sel pes do frizerke v sosednji blok, 13. Stuk, stanovanje 137.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tonttu ::
Koliko provincialcev se je pripravljeno peljati do zelezniske postaje, tam iti na vlak, in potem iz zelezniske do sluzbe pes, s skirco. Normalen prihod v sluzbo za kar precejsen del Evropejcev...
Jaz sem takoj pripravljen narediti kaj takega, tudi ce je samo tiste 1x na teden ali dva ko grem v pisarno. Ampak ne da imam z avto, v vsej guzvi, cca. 30min v eno smer, ce pa bi zelel uporabiti javni prevoz pa bi me ta pot prisla v eno smer 2h 25min (brez 2km hoje). Sem ravno sel gledat vozne rede avtobusov in vlakov in ja avtobus iz cca. 1km oddaljene postaje (linija, ki gre mimo hise je za taksne stvari neuporabna) bi sel ob 5:06, potem pa malo presedanja, dvakrat po cca. 30min cakanja na zelezniski, in bi prispel ob 7:31 na postajo slab kilometer od pisarne. Ker vseeno raje delam kaj drugega kot pa samo kuca-posao-kuca, mi ta opcija definitivno ne pride v postev, ne glede na to koliko gre vam "neprovincialcem" stvar v nos.
-Wall ::
Nisi razumel. Sam sem proti decentralizaciji. Bi bilo pa zanimivo spraviti vse te državne (ali večino njih) inštitucije izven Lj. ringa, nekam na obrobje (Trzin, Medvode, proti Vrhniki, itd.), ne pa da se vse tlači v center. Za UKC je že bil načrt v preteklosti, pa so ga interesi povozili. Tudi ni en tak znanstveno fantastični načrt da bi se recimo nekje na obrobju zgradil nek študentski kampus recimo. Še dosti lažje in z nižjimi stroški bi bilo preseliti vsa ministrstva (tu bi davkoplačevalci še prišparali koliko se sedaj zmeče za najemnine). Pa ko si pisal da to ne vpliva veliko na migracije. Vsak vozač iz okoliških spalnih naselij ti bo povedal, da se prometne razmere recimo bistveno poslabšajo z začetkom oktobra ob vrnitvi študentov...
P+R parkirisca imajo tezave umestiti, kam bos zbasal vse univerze? S tem, da jih je najprej se treba zgraditi.
Ne pozabljati, da je denar tudi kriterij. In to zelo konkreten kriterij.
P+P parkirišča je problem umestiti zraven obvoznice. Kampus, UKC bi bili recimo lahko tudi 20km iz Ljubljane. Glede stroškov - sem prepričan da je bilo recimo mnogo dražje (že zaradi cene zemljišč) zgraditi FKKT/FRI nasproti živalskega kot pa bi bilo recimo nekje v Trzinu. Pa če bi zgradili skupaj nekje prostore za vsa ministrstva bi že na srednji rok ornk prišparali proti sedanjem stanju ko se kupuje, najema prostore po celi Ljubljani na žnj lokacijah. Pa RTV recimo bi tudi komot odselili na obrobje.
Ja, ampak zavedati se moras, da zdaj stavbe ze imajo. Ni treba nic zgraditi.
Jaz se vsak dan peljem v mesto, pa nimam nikoli guzve na poti. 15 minut pa sem na sihtu. Tolko rabim od in do postaje.
Vas v LJ jebe centralizacija, za katero mestna infrastruktura ni bila predvidena. Normalno, da je guzva, ce se mora 3/4 Slovenije tja vozit, ce hoce kaj zasluzit. Zacnite se decentralizirati v manjsa mesta na druge konce Slovenije in Budget preusmeriti se kam drugam, kot v to kotlino.
Zdaj je se cas ustaviti zadevo, ker ce ne vas caka tole:
Pa niti sonca vec ne boste videli na ulicah. Bos lahko sel pes do frizerke v sosednji blok, 13. Stuk, stanovanje 137.
Ja, saj taka bluzenja provincialcev, s katerimi si flikajo ego, smo v tej temi videli ze preveckrat.
Ne se truditi, ne bos nic novega povedal, razen, da si se eden, ki ne razume razlike imeti vse v centru Slovenije namesto razprseno vsepovsod.
Pac, reci raje, loudly and proudly, da nimas zenske, imas pa avto in macko.
Koliko provincialcev se je pripravljeno peljati do zelezniske postaje, tam iti na vlak, in potem iz zelezniske do sluzbe pes, s skirco. Normalen prihod v sluzbo za kar precejsen del Evropejcev...
Jaz sem takoj pripravljen narediti kaj takega, tudi ce je samo tiste 1x na teden ali dva ko grem v pisarno. Ampak ne da imam z avto, v vsej guzvi, cca. 30min v eno smer, ce pa bi zelel uporabiti javni prevoz pa bi me ta pot prisla v eno smer 2h 25min (brez 2km hoje). Sem ravno sel gledat vozne rede avtobusov in vlakov in ja avtobus iz cca. 1km oddaljene postaje (linija, ki gre mimo hise je za taksne stvari neuporabna) bi sel ob 5:06, potem pa malo presedanja, dvakrat po cca. 30min cakanja na zelezniski, in bi prispel ob 7:31 na postajo slab kilometer od pisarne. Ker vseeno raje delam kaj drugega kot pa samo kuca-posao-kuca, mi ta opcija definitivno ne pride v postev, ne glede na to koliko gre vam "neprovincialcem" stvar v nos.
In ravno lepo potrjujes mojo teorijo: brez prisile, ne bo nic, imamo catch-22, javnega transporta ne bo nihce uporabljal ker je prepocasen, premalo konfort itd., da bi pa lahko to postal, bi ga morali zaceti uporabljat.
Torej omejitev prometa v Ljubljano, da naredimo javni prevoz znosen, potem pa nihce vec niti zelje ne bo imel po voznji z avtomobilom.
Preprosto ni druge resitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
AtaŠtumf ::
Promet je treba umaknit stran z cest, kar vkljucuje tudi stran iz busov. To so VSA Evropska mesta ki so resevala javni prevoz zgruntala. Sam za LJ so eni pametni, da mi pa bomo samo z busi resili.
BTW, tudi e-skiroji in kolesa spadajo pod promet.
Vse tole kar se pogovarjte tukaj so čisto navadne blodnje sanjačev, ki spadajo običajno v 4 kategorije:
- živim v mama hotelu in sem še v šolli, sposojam si avto od atija, žuram pa v centru mesta, v katerega pridem z atijevim avtom
- živim in delam v centru mesta, kjer imam vse pri roki in se furam s kolesom (par primerkov sicer tukaj ima celo otroke, katere vozi ali na kolesu, ali pa v uni prikolici, ko bodo starejši bodo pa začeli jokati kak promet je, ko bodo morali spet kupiti avto, da bodo lahko otroke vozili na vse možne krožke)
- delam od doma, avta nimam oz. car sharam in živim na vasi, v mesto pa sploh ne hodim, če pa grem v mesto, pa jokam koliko je gužve
- samo pametujem, a obenem jokam, ker z avtom ne pridem direktno do službe in pizdim čez gužvo, čeprav sem sam gužva, a P+R v življenju ne bomo uporabljal
Torej omejitev prometa v Ljubljano, da naredimo javni prevoz znosen, potem pa nihce vec niti zelje ne bo imel po voznji z avtomobilom.
Preprosto ni druge resitve.
Potem pride pa covid ali kak podoben virus in postane car sharing ali avtobus neuporaben, pa se spet mokri iz sanj zbudimo!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AtaŠtumf ()
mirator ::
Malo sem razmišljal, da sploh ne bi imel več svojega avtomobila ampak bi koristil Avant2go.
- vsako leto imajo kakšno akcijo, da naložiš na račun in dobiš bonus dobroimetje (zadnjič se mi zdi, da si za 90eur dobil še 30eur gratis)
- celodnevni najem vozila so sicer povišali pred nekaj mesecu vendar je se vedno ugoden(plus imaš free “gas”).
- imam dokaj blizu enega postajališča od avant2go.
Avta vsak dan niti ne rabim. Parkrat na leto grem sicer na kak izlet ampak večino časa bi več kot zadostovale vožnje preko najetega avta. Običajno to pride okoli 4eur na vožnjo.
Če odštejemo nakupno ceno avta, je prav tako za samo vzdrževanje potrebnih sigurno vsaj 750eur letno. To je čez 185 voženj z avant2go letno. S tem da sploh še nisem štel porabe goriva lastnega avtomobila.
Se zavedam da ni tako komot ampak se pomojem da. Je kdo že “preklopil”?
Sem nekoliko spremljal debato, ker je zanimivo čeprav utopično vprašanje. Avtomobilu se lahko odpoveš, če živiš blizu nakupovalnega centra, imajo otroci vrtec ali OŠ v neposredni bližini in imaš takšno službo, da prevoz potrebuješ samo do službe in od službe domov. Za razne prevoze za odhod na dopust in nekaj obiskov na leto pa se dejansko lahko najame prevoznika in je bistveno ceneje kot lastni avto.
Ampak, koliko pa je takšnih? Vsi ostali potebujejo lastni avto, ki še zdaleč ni luksus.
Alfonso ::
Nisi razumel. Sam sem proti decentralizaciji. Bi bilo pa zanimivo spraviti vse te državne (ali večino njih) inštitucije izven Lj. ringa, nekam na obrobje (Trzin, Medvode, proti Vrhniki, itd.), ne pa da se vse tlači v center. Za UKC je že bil načrt v preteklosti, pa so ga interesi povozili. Tudi ni en tak znanstveno fantastični načrt da bi se recimo nekje na obrobju zgradil nek študentski kampus recimo. Še dosti lažje in z nižjimi stroški bi bilo preseliti vsa ministrstva (tu bi davkoplačevalci še prišparali koliko se sedaj zmeče za najemnine). Pa ko si pisal da to ne vpliva veliko na migracije. Vsak vozač iz okoliških spalnih naselij ti bo povedal, da se prometne razmere recimo bistveno poslabšajo z začetkom oktobra ob vrnitvi študentov...
P+R parkirisca imajo tezave umestiti, kam bos zbasal vse univerze? S tem, da jih je najprej se treba zgraditi.
Ne pozabljati, da je denar tudi kriterij. In to zelo konkreten kriterij.
P+P parkirišča je problem umestiti zraven obvoznice. Kampus, UKC bi bili recimo lahko tudi 20km iz Ljubljane. Glede stroškov - sem prepričan da je bilo recimo mnogo dražje (že zaradi cene zemljišč) zgraditi FKKT/FRI nasproti živalskega kot pa bi bilo recimo nekje v Trzinu. Pa če bi zgradili skupaj nekje prostore za vsa ministrstva bi že na srednji rok ornk prišparali proti sedanjem stanju ko se kupuje, najema prostore po celi Ljubljani na žnj lokacijah. Pa RTV recimo bi tudi komot odselili na obrobje.
Ja, ampak zavedati se moras, da zdaj stavbe ze imajo. Ni treba nic zgraditi..
Ministrstva stavb v večini nimajo, večinsko jih (od prjatlov) najemajo. FKKT/FRI so lepo povsem na novo zgradili par let nazaj in zopet sredi Ljubljane. Tudi za naprej so potrebe in načrti da so bodo fakultete iz dotrajanih stavb selile v nove ali pa obširne renovacije. Enkrat je treba začeti. Tudi za UKC bi se hitro kar hitro povrniloče bi ga začeli nekje na novo postavljat. Ne pa da vsako leto vlagajo v neke na pol obnove in energetske sanacije v stavbe, ki so gradbeno iz nekih povsem drugih časov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Alfonso ()
m0LN4r ::
Ne se truditi, ne bos nic novega povedal, razen, da si se eden, ki ne razume razlike imeti vse v centru Slovenije namesto razprseno vsepovsod.Ti se nisi spregledal, kaj je bolj kvalitetno za cloveka, ampak ti povem, da guzvanje v mestu to ni. So ugotovili ze v vecjih mestih po EU, da je tam kvaliteta zivljenja najbolj na dnu, od kriminala, cistoce, pa vse do psihologije in zdravja.
Pritozujes se ti, ne jaz, da imate problem z "guzvami" jaz teh problemov nimam, tako da si brezveze napadalen, ker nima efekta.
Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok, se ukvarjate s stvarmi, ki vam resitve na dolgi rok ne bodo prinesle, ampak samo se vecjo gostoto poseljenosti in fijakanja.
Ce te moti, da se dnevno pripelje 100k avtov v LJ delat, resi problem enostavno tako, da se teh 100k+ ne rabi vozit v LJ delat. Resitev imas na dlani, ampak je noces videt, ker si oslepljen z zahodno ideologijo iz 80ih.
In ravno lepo potrjujes mojo teorijo: brez prisile, ne bo nic, imamo catch-22, javnega transporta ne bo nihce uporabljal ker je prepocasen, premalo konfort itd., da bi pa lahko to postal, bi ga morali zaceti uporabljat.Nazalost to vec ne deluje dandanes tako. Najprej rabis kvalitetno ponudbo ali lineup in potem pridejo gosti, ne obratno. Aja ne ti bi rad to sforsiral, ker drugace ne vec resiti problema, ki ga imas in vzrokov noces odpraviti, ampak posledice. Hajajajaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-Wall ::
Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine in to lahko naredimo ze danes.
Bos pac rabil malo vec kot 15 minut do sluzbe, ampak saj to si pravzaprav hotel, ko si se odlocil za zivljenje na vasi. Drugi pa smo vec placali za stanovanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
Alfonso ::
Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine.
Ne, primaren vzrok je koncentracija državnih, javnih služb, šol v središču. V Sloveniji smo bistveno premalo poseljeni da bi lahko avte kar ukinili in shajali zgolj z javnim prometom. Čeprav bi tebi to najbolj odgovarjalo.
OneYellow ::
Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine in to lahko naredimo ze danes.
Bos pac rabil malo vec kot 15 minut do sluzbe, ampak saj to si pravzaprav hotel, ko si se odlocil za zivljenje na vasi. Drugi pa smo vec placali za stanovanja.
Ti si več plačal za stanovanje v Ljubljani (no, če sploh si) ravno zato, ker je vse koncentrirano tam in ljudje hočeš nočeš rinejo tja. Valda ne misliš, da rinejo vsi tja zato ker obožujejo gužvo in smog? Če jutri preselimo samo JS iz Ljubljane si boste lahko prodajali stanovanja samo še med seboj po diskontni ceni.
tonttu ::
Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine in to lahko naredimo ze danes.
Bos pac rabil malo vec kot 15 minut do sluzbe, ampak saj to si pravzaprav hotel, ko si se odlocil za zivljenje na vasi. Drugi pa smo vec placali za stanovanja.
Lahko pogledas tudi drugace... Za guzvo, probleme s parkiranjem in kaj vem kaksne vse probleme se imas, si se odlocil sam, ko si se odlocil za zivljenje sredi Ljubljane. Sedaj pac zivi s tem in ne jokaj, kaj bi ostali morali zrtvovati, da bodo zadovoljili tvoje potrebe.
zimurg ::
Da prekinem malo to jajcanje med provincialci in meščani...
Kot rečeno, sam zaekrat še imam avto, ki večino časa med tednom stoji v garaži. Občasno pa po LJ uporabim tiste električne rumenčke sharengo. Še posebej so super ko dežuje. Najdeš na appu najbližjega, ga rentaš in potem pustiš na kateremkoli parkingu. To uporabljam v tistih dneh ko preveč dežuje, da bi šel z bajkom.
Kot rečeno, sam zaekrat še imam avto, ki večino časa med tednom stoji v garaži. Občasno pa po LJ uporabim tiste električne rumenčke sharengo. Še posebej so super ko dežuje. Najdeš na appu najbližjega, ga rentaš in potem pustiš na kateremkoli parkingu. To uporabljam v tistih dneh ko preveč dežuje, da bi šel z bajkom.
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
-Wall ::
Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine in to lahko naredimo ze danes.
Bos pac rabil malo vec kot 15 minut do sluzbe, ampak saj to si pravzaprav hotel, ko si se odlocil za zivljenje na vasi. Drugi pa smo vec placali za stanovanja.
Ti si več plačal za stanovanje v Ljubljani (no, če sploh si) ravno zato, ker je vse koncentrirano tam in ljudje hočeš nočeš rinejo tja. Valda ne misliš, da rinejo vsi tja zato ker obožujejo gužvo in smog? Če jutri preselimo samo JS iz Ljubljane si boste lahko prodajali stanovanja samo še med seboj po diskontni ceni.
Ja? Si recimo iz Maribora, preselimo JS v Koper. Bos zadovolen? Naredimo obratno, mislis, da bo Koprcan zadovolen.
Seveda je koncentrirano, ker je tako optimalno za vecino. Ostali pa jamrajo brez razumevanja.
-Wall ::
Še kar pretepaš slamnatega moža? JS ven iz centra mesta, ne pa na obrobje Slovenije...
Ni problem, placaj izgradnjo stravb pa se preseli tja.
Slamnatega moza pa predvsem ti mlatis, ko tule bluzis z nekimi irelevantnimi detajli, dejansko pa vecina ljudi rine tja delat v firme, ki so se postavile tja, kjer je najvec
moznosti za dobicek. Med ljudi.
Ampak sprejmem; zapre se promet za vse, ki v Ljubljani ne bivajo in niso zaposleni v JS IN nimajo dokazano nekaj za urediti v JS. Prav? A da ne...
Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine in to lahko naredimo ze danes.
Bos pac rabil malo vec kot 15 minut do sluzbe, ampak saj to si pravzaprav hotel, ko si se odlocil za zivljenje na vasi. Drugi pa smo vec placali za stanovanja.
Lahko pogledas tudi drugace... Za guzvo, probleme s parkiranjem in kaj vem kaksne vse probleme se imas, si se odlocil sam, ko si se odlocil za zivljenje sredi Ljubljane. Sedaj pac zivi s tem in ne jokaj, kaj bi ostali morali zrtvovati, da bodo zadovoljili tvoje potrebe.
Ne. Jaz tu zivim, ti pa pac ne, me zanima kako bi me ti bil vesel, da pridem pred tvojo hiso kurit odpadno olje. Saj bom na drzavni cesti.
Zanimivo je, da to, da pa ti pocnes enako, se ti zdi pa ok. Entitled mladic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
WhiteAngel ::
Promet je treba umaknit stran z cest, kar vkljucuje tudi stran iz busov. To so VSA Evropska mesta ki so resevala javni prevoz zgruntala. Sam za LJ so eni pametni, da mi pa bomo samo z busi resili.
Vsa milijonska evropska mesta. Ljubljani primerljiv je recimo Gradec in ni velikih razlik glede javnega prometa.
tonttu ::
Ne. Jaz tu zivim, ti pa pac ne. In to bo potrebno urediti.
Ja ti si se odlocil da zivis tam. Tako kot sem se jaz odlocil da ne zivim tam. Torej ne vem zakaj bi se potem jaz moral prilagajati ne vem kaksnim smesnim resitvam, zato da bos ti srecen, ker si se odlocil da tam zivis. Ce te moti guzva naredis tako kot sem jaz in se preselis tja, kjer te guzve ni in te ne bo motila. Precej bolj preprosto, kot postaviti na mestne vpadnice SS enote, ki streljajo na vse, kar bi zelelo priti v mesto.
m0LN4r ::
V München se pelje 1.414.868 avtov na dan, pa je promet bolj tekoc od Ljubljanske vasi.Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine in to lahko naredimo ze danes.
Bos pac rabil malo vec kot 15 minut do sluzbe, ampak saj to si pravzaprav hotel, ko si se odlocil za zivljenje na vasi. Drugi pa smo vec placali za stanovanja.
Da prekinem malo to jajcanje med provincialci in meščani...
Kot rečeno, sam zaekrat še imam avto, ki večino časa med tednom stoji v garaži. Občasno pa po LJ uporabim tiste električne rumenčke sharengo. Še posebej so super ko dežuje. Najdeš na appu najbližjega, ga rentaš in potem pustiš na kateremkoli parkingu. To uporabljam v tistih dneh ko preveč dežuje, da bi šel z bajkom.
Blokarji, sardelami, ljudi v zajcniku. Luksus je po novem 2020+ na podezelju. Lepo hiskica z vrtom, nobenih sosedov, pred bajto lep avto, s katerim pol gremo v LJ filtrirat zrak zasran od kurjave pozimi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Ne. Jaz tu zivim, ti pa pac ne. In to bo potrebno urediti.Nic ne bo potrebno, ko bos ugotovil, da zivis tam, kjer v resnici noces zivet oz. ti je neudobno. Zdaj pa rajsi trpis in drugim tezis, namesto, da bi se kot ostali, enostavno preselil na lepse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-Wall ::
V München se pelje 1.414.868 avtov na dan, pa je promet bolj tekoc od Ljubljanske vasi.Namesto, da bi odpravili _primarni_ vzrok
Da. Primaren vzrok so avtomobili. Vse ostalo brez njih zlahka deluje. Se strinjam, da se jih v celoti ukine in to lahko naredimo ze danes.
Bos pac rabil malo vec kot 15 minut do sluzbe, ampak saj to si pravzaprav hotel, ko si se odlocil za zivljenje na vasi. Drugi pa smo vec placali za stanovanja.
Zgleda, da se nikoli nisi bil tam. Zabije se ze 30 km pred Minhnom na autobahnu in to kljub 3-4 pasovom. Razen tega, moras vedeti, da so to Nemci, ne pa Slovenceljni, razlika v barbarski mentaliteti slednjih je nepopisna.
Ne. Jaz tu zivim, ti pa pac ne. In to bo potrebno urediti.Nic ne bo potrebno, ko bos ugotovil, da zivis tam, kjer v resnici noces zivet oz. ti je neudobno. Zdaj pa rajsi trpis in drugim tezis, namesto, da bi se kot ostali, enostavno preselil na lepse.
Ne razumes, nic ne odtehta, da imam enega takega kot si ti za soseda in provinca je tega prepolna. Razen tega je tvoja hisa in natlacenost okolice slabsa kot v tem kar jaz zivim. Ce gres v Ljubljani ziveti v hiso, moras vedeti, da je ze garancija, da ne bos za soseda imel prepotentnega ljubitelja avtomobilov, ker s tako mentaliteto, ne bo nikoli zbral za hiso.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
-Wall ::
Blokarji, sardelami, ljudi v zajcniku. Luksus je po novem 2020+ na podezelju. Lepo hiskica z vrtom, nobenih sosedov, pred bajto lep avto, s katerim pol gremo v LJ filtrirat zrak zasran od kurjave pozimi.
Zakaj pa potem zivis v tistem zajcniku, med kupom ostalih his? Moras vedeti, da skupaj s tvojim narcisizmom za objavljanjem kvihtanja, pride tudi to, da drugi dejansko vidijo v kaksnem zivis. V najbolj revni slovenski regiji, da ne pozabimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
Invictus ::
V München se pelje 1.414.868 avtov na dan, pa je promet bolj tekoc od Ljubljanske vasi.
Daj ne nakladaj, zjutraj vse stoji... Kak tekoc promet.
Pac malo odvisno preko katere vpadnice prides, kje imas sluzbo, pa se vcasih da izkoristii kako lokalno cesto. Drugace ist sranje kot Ljubljana, sploh ce prihajas v Muenchen iz vzhodnega dela, od letalisca, je pa se hujse. Popoldne isto sranje, skoraj parkrat zamudil letalo, pa sem bil z busom (sluzbenim).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Blokarji, sardelami, ljudi v zajcniku. Luksus je po novem 2020+ na podezelju. Lepo hiskica z vrtom, nobenih sosedov, pred bajto lep avto, s katerim pol gremo v LJ filtrirat zrak zasran od kurjave pozimi.
Zakaj pa potem zivis v tistem zajcniku, med kupom ostalih his? Moras vedeti, da skupaj s tvojim narcisizmom za objavljanjem kvihtanja, pride tudi to, da drugi dejansko vidijo v kaksnem zivis. V najbolj revni slovenski regiji, da ne pozabimo.
Pa ti si tako ocitno favs, da bolj ne mores bit. Pejt mal ven iz stirih zidov, ven iz tega betona, na sprehod po naravi. Nic slabega ti clovek noce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
V München se pelje 1.414.868 avtov na dan, pa je promet bolj tekoc od Ljubljanske vasi.
Daj ne nakladaj, zjutraj vse stoji... Kak tekoc promet.
Pac malo odvisno preko katere vpadnice prides, kje imas sluzbo, pa se vcasih da izkoristii kako lokalno cesto. Drugace ist sranje kot Ljubljana, sploh ce prihajas v Muenchen iz vzhodnega dela, od letalisca, je pa se hujse. Popoldne isto sranje, skoraj parkrat zamudil letalo, pa sem bil z busom (sluzbenim).
Ocitno nimam srece z guzvami, bil sem na IHK pred kratkim, pa nisem imel nobene guzve, direkt do njihove podzemne garaze in nazaj in to dvakrat.
Normalno, sem se peljal, po omejitvah.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 48114 (34354) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36789 (21391) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30904 (20990) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80961 (70370) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32876 (27277) | BigWhale |