Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
TheBlueOne ::
Koliko km si delal? Meni je zadnji sitbox razpadel, ko sem zacel delati in je bilo nekje 20k km - 30k km letno. Takrati ni bilo vec casa niti, da servisiram in postalo je drago, ker je crkoval izven mojega obmocja poznanstev.
Scorpy84 ::
Groot ::
TheBlueOne je izjavil:
Ce bi jaz bil v LJ in bi tudi logistika bila taka, da so za vse kratke relacije bi kombiniral kolo + taksi + najem vozil. Kolo je tako ali tako super v LJ, taksi je tako poceni, da skoraj ni za verjeti, tu in tam najem vozila pa ni nek strosek.
Haha ti pa najbrž že lep čas nisi videl taxija v LJ od blizu. Vsi so tako svinjsko podražili, kot da za vse velja turist tarifa
TheBlueOne ::
Haha ti pa najbrž že lep čas nisi videl taxija v LJ od blizu. Vsi so tako svinjsko podražili, kot da za vse velja turist tarifa
Pred korono sem bil nazadnje tam. Zna biti, da je drugace.
Menda sem uporabljal tega:
https://www.taximetro.si/
Nisem praprican, ampak cena po km je menda bila podobna, za stratnino pa nisem preprican. Zna biti, da je ni bilo ali pa je bila cenejsa.
energetik ::
TheBlueOne je izjavil:
Koliko km si delal? Meni je zadnji sitbox razpadel, ko sem zacel delati in je bilo nekje 20k km - 30k km letno. Takrati ni bilo vec casa niti, da servisiram in postalo je drago, ker je crkoval izven mojega obmocja poznanstev.Sem vse napisal, povprečno 10k km letno.
vires in numeris
Groot ::
TheBlueOne je izjavil:
Haha ti pa najbrž že lep čas nisi videl taxija v LJ od blizu. Vsi so tako svinjsko podražili, kot da za vse velja turist tarifa
Pred korono sem bil nazadnje tam. Zna biti, da je drugace.
Menda sem uporabljal tega:
https://www.taximetro.si/
Nisem praprican, ampak cena po km je menda bila podobna, za stratnino pa nisem preprican. Zna biti, da je ni bilo ali pa je bila cenejsa.
Iz glave:
- startnina pred korono okrog 0,9-1 EUR, sedaj 2 ali celo 2,05 EUR (1,9 EUR je zgolj na papirju)
- kilometrina pred korono tarifa 1 0,9 EUR, sedaj tarifa 1 1,09 EUR, ampak za razliko od prej po pravilu leti na tarifo 2
TheBlueOne ::
Sem vse napisal, povprečno 10k km letno.
Ja, za 10000km/leto gre vse.
Ampak ni bilo nujno najceneje z shitboxom, ce delas 10.000km.
Trenutno:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
10.000EUR nov.
Po petih letih
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pa recimo, da ni tako slab in bi tale nov bil 5000EUR, torej si po petih letih pri -5000EUR.
Kjer star avto sigurno terja vec stroskov od potrosnega materiala, do nekoliko visje porabe.
Avto za 2000EUR pa bos po vsej verjetnosti skratiral ali pa dobil kaksen stotak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
energetik ::
Ja, samo hotel sem pokazat point, da se rentanje splača v precej redkih primerih, kjer se avto potrebuje res občasno, z malo letno kilometrino.
Pa seveda če nimaš otrok, outdoor hobijev itd. Mene je šitbox čakal pred bajto 24/7, z 2 otroškima sedežema notri, z nosilci za kolesa na strehi. Kako boš to z rentanjem?
Da ne omenjam kakšnih specialnih dogodkov, kot npr. rojstvo, kaj boš takrat imel rentanega cel teden ali pa klical 113?
Pa seveda če nimaš otrok, outdoor hobijev itd. Mene je šitbox čakal pred bajto 24/7, z 2 otroškima sedežema notri, z nosilci za kolesa na strehi. Kako boš to z rentanjem?
Da ne omenjam kakšnih specialnih dogodkov, kot npr. rojstvo, kaj boš takrat imel rentanega cel teden ali pa klical 113?
vires in numeris
TheBlueOne ::
Kakor gladas. Shitbox se izplaca priblizno toliko kolikor se poceni nov avto. Za poceni avto potrebujes 10k€ v naprej. Ce tega nimas je shitbox, kjer potrebujes recimo 3000€ v naprej, ampak bo v petih letih tam tam ali pa drazji kot nov za 10k€. Na tocki ko ga prodas. Ce nimas 3k€ v naprej vzames renatanje, ki pa je pravtako lahko drazje ali nekoliko cenejsi kot eno ali drugo. Odvisno od detajlov.
Tu so tako male razlike, ko potegnes cez pet let, da tezko reces kaj je ceneje. Ce pa cenis svoj cas in mu dodas neko vrednost v €, pa je rentanje hitro najcenejse.
Tu so tako male razlike, ko potegnes cez pet let, da tezko reces kaj je ceneje. Ce pa cenis svoj cas in mu dodas neko vrednost v €, pa je rentanje hitro najcenejse.
energetik ::
Misliš obratno, če ceniš svoj čas imaš svoje vozilo pred bajto, da se ne ubadaš z najemanjem, prevzemanjem in gruntanjem kje ga boš na destinaciji pustil.
vires in numeris
TheBlueOne ::
No ja, shitbox je kar nekaj ur dela. Posebej, ce delas sam. Glej ko kilometru, ker tako placas recimo taksi.
Nov avto pravtako ni nic dela. Moras najmanj peljati na servis, gume, ciscenje, ce ti ni cisto vseeno. Variabilno so popravila itn.
Najemanje pa je vprasanje. Ce je tu in tam taksi je dela nic. Kvecemu prihranis, v LJ prihranis ogromno, ker imajo rezervirano infrastrukturo.
Se pa strinjam, da ce nisi v mestu je avto bolj ugoden. Tu je bolj vprasanje ali nov, malo rabljen ali shitbox. Cenovno vprasanje kaj je boljse. Recimo pri mojih shitboxih je tudi kateri popolnoma odpovedal. Ampak takrat nisem imel kje dobiti 7500EUR kolikor je takrat stal nov Twingo s petimi leti servisov in sem iz nuje menjal te krtije. Sravfal 80% sam, ker takrat cas ni bil nek faktor.
Na vsak nacin pa, ko enkrat das za avto 30kEUR+ v retrospektivi vse te opcije delujejo smesno poceni. Pa je to nekje start srednega razreda. Tam je, ce prevozi 10000km na leto nekje 40c/km, do kolikor hoces, same izgube vrednosti.
Nov avto pravtako ni nic dela. Moras najmanj peljati na servis, gume, ciscenje, ce ti ni cisto vseeno. Variabilno so popravila itn.
Najemanje pa je vprasanje. Ce je tu in tam taksi je dela nic. Kvecemu prihranis, v LJ prihranis ogromno, ker imajo rezervirano infrastrukturo.
Se pa strinjam, da ce nisi v mestu je avto bolj ugoden. Tu je bolj vprasanje ali nov, malo rabljen ali shitbox. Cenovno vprasanje kaj je boljse. Recimo pri mojih shitboxih je tudi kateri popolnoma odpovedal. Ampak takrat nisem imel kje dobiti 7500EUR kolikor je takrat stal nov Twingo s petimi leti servisov in sem iz nuje menjal te krtije. Sravfal 80% sam, ker takrat cas ni bil nek faktor.
Na vsak nacin pa, ko enkrat das za avto 30kEUR+ v retrospektivi vse te opcije delujejo smesno poceni. Pa je to nekje start srednega razreda. Tam je, ce prevozi 10000km na leto nekje 40c/km, do kolikor hoces, same izgube vrednosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
m0LN4r ::
Mike_Rotch je izjavil:
Kaksno posebno preglednost pa rabis v mestu?
Takšno, da vidiš druge udeležence v prometu. WTF, kakšno vprašanje je to :)
Ja pa sej ne lazijo po tleh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
endelin ::
Da bi bila dnevna tarifa enaka nočni skoraj ne bi razmišljal, ko imaš lahko za 4eur kar precej prevoźenih in kar nekaj časa avto najet. Samo dnevna je kar pain.
Z nočno tarifo greš dobesedno lahko cez pol ljubljane v en trgovski center, poješ nekaj, nakupiš in še pelješ domov. Čez dan se nabere.
Z nočno tarifo greš dobesedno lahko cez pol ljubljane v en trgovski center, poješ nekaj, nakupiš in še pelješ domov. Čez dan se nabere.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()
feryz ::
Sem mulca poslal v svet, da se malo navadi.
Je probal dunajsko zanimivost. Naročiš Uber in pride taksi pote. Po Uber tarifi. Če bi naročil taksi, bi prišel isti možakar, z istim vozilom. Ampak po taksi tarifi.
Pač ima oboje in vozi po tarifi, ki jo je sprejel.
Je probal dunajsko zanimivost. Naročiš Uber in pride taksi pote. Po Uber tarifi. Če bi naročil taksi, bi prišel isti možakar, z istim vozilom. Ampak po taksi tarifi.
Pač ima oboje in vozi po tarifi, ki jo je sprejel.
scipascapa ::
scipascapa je izjavil:
BUT WHY?
Ker večina slovencev ne živi v bližini LPP postaje.
Ker večina slovencev v krogu 20km okoli hiše nima taksista.
Ker velika večina slovencev v krogu 20km nima elektro polnilnice.
Ker pri večini slovencev on in ona delata izven kraja bivanja, vsak na svojo stran.
stokanje na kvadrat.
Mr.B ::
scipascapa je izjavil:
scipascapa je izjavil:
BUT WHY?
Ker večina slovencev ne živi v bližini LPP postaje.
Ker večina slovencev v krogu 20km okoli hiše nima taksista.
Ker velika večina slovencev v krogu 20km nima elektro polnilnice.
Ker pri večini slovencev on in ona delata izven kraja bivanja, vsak na svojo stran.
stokanje na kvadrat.
In, sej vam je uporaba javnega prevoza sramota.
Od tu dalje... bo pač prisilil državo investiranje / uporabo javnega prevoza zgolj finančni pritisk ki bo nevzdržen za ekonomijo in tudi posameznika. ČE se dvigne cena bencina nad 2€/l boš imel v Sloveniji samo dve možnosti, plačati 2€/l, ali se vozit 3h, ali pa prisiliti državo da namesto enega vlaka na vsake 8h pelje vsako uro 1 vlak v eno smer ter obratno.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zimonem ::
Point tega da živiš v mestu je , da ne nucaš avta , ko ga ga pa najames. Fijakat se iz enega dela vbdrugvdel je pa zadnje kar hočeš. Meni je šlo povsem v redi v lj brez avta. Je pa res da sem imel enkrat 10min pred do šihta drugič pa enkrat tedensko v nm sicer pa delo od doma.štacuna pa pred blokom.
Gagatronix ::
Za samskega cloveka ali partnerja brez otrok to se nekako gre, v vecini primerov, ja. Ko pa so posredi mali otroci pa stvari kar naenkrat niso tako enostavne. Videl pri par kolegih in pri sestricni, kako se je obneslo ziveti v LJ brez avtomobila.
Dobro, eno je, ce imas dovolj denarja, da zivis v centru. Drugo je, ce si na periferiji Ljubljane, kjer po moznosti javni promet med vikendom skorajda ne obstaja.
Sam imam to sreco, da sem od centra oddaljen 4 postaje LPP, najblizja postaja pa mi je dobrih 200 metrov od doma, blizu pa imam tudi trgovino. Pa se samski sem.
Dobro, eno je, ce imas dovolj denarja, da zivis v centru. Drugo je, ce si na periferiji Ljubljane, kjer po moznosti javni promet med vikendom skorajda ne obstaja.
Sam imam to sreco, da sem od centra oddaljen 4 postaje LPP, najblizja postaja pa mi je dobrih 200 metrov od doma, blizu pa imam tudi trgovino. Pa se samski sem.
m0LN4r ::
Kdaj bodo sle cene javnega transporta gor? Bus tut ne gre na luft.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
A to je tema kjer vsak navede izgovor zakaj je suženj lastništva avta?Brez avta si suženj nemobilnosti in ogromni porabi časa za commute, če imaš avto pa je to tvoj suženj, kot je napisal UTK.
vires in numeris
feryz ::
Blok, šiht, špar, blok.
Zakaj bi rabil avto, če si brez življenja? Rabiš štrik in to je to.
Zakaj bi rabil avto, če si brez življenja? Rabiš štrik in to je to.
solatko ::
TheBlueOne - Ne vem kaj vi kupujete, jaz sem celo življenje ne rabljenih limuzinah. Ob 50-70kkm/l, sem za rabljene avte zmetal malo več, kot, če bi kupoval nove clio-te, nikakršnih izrednih stroškov in vedno udobno vožnjo. Kupoval sem avte visokega ali visokega srednjega razreda po cenah, ki jih je določil prodajalec ob menjavi staro za novo po cca 5-ih letih prodal za toliko, kot sem za njih dal z cca 200kkm več (nikoli se nisem ukvarjal s previjanjem km). Če kupuješ avtomobile nižjega ali nižjega srednjega razreda, se pa zna zgodit, da imaš veliko stroškov, ker taki avti že po defautu niso dobro vzdrževani, niti jih nihče posebej ne čuva, 1.-vi lastniki pa hočejo nenormalne cene, nekaj k€ manj od novega, za 10 let+ stare gare.
Delo krepa človeka
RedDrake ::
A to je tema kjer vsak navede izgovor zakaj je suženj lastništva avta?
A maš alternativo?
Recimo kako naj pridem do gorske kmetije moje tašče, do kamor lahko z javnim prevozom pridem z busom iz LJ ki traja 3 ure, potem pa še cca 1h 45 (6km in 700m višine) peš.
To pot opravim cca 30x letno minimum.
Al' pa kako lahko žena danes izvaja aktivnosti na obali, jutri v Brežicah, naslednji ponedeljek pa v Murski soboti?
Javni prevoz?
Rent-a-car?
Ni računice.
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne - Ne vem kaj vi kupujete, jaz sem celo življenje ne rabljenih limuzinah. Ob 50-70kkm/l, sem za rabljene avte zmetal malo več, kot, če bi kupoval nove clio-te, nikakršnih izrednih stroškov in vedno udobno vožnjo. Kupoval sem avte visokega ali visokega srednjega razreda po cenah, ki jih je določil prodajalec ob menjavi staro za novo po cca 5-ih letih prodal za toliko, kot sem za njih dal z cca 200kkm več (nikoli se nisem ukvarjal s previjanjem km). Če kupuješ avtomobile nižjega ali nižjega srednjega razreda, se pa zna zgodit, da imaš veliko stroškov, ker taki avti že po defautu niso dobro vzdrževani, niti jih nihče posebej ne čuva, 1.-vi lastniki pa hočejo nenormalne cene, nekaj k€ manj od novega, za 10 let+ stare gare.
Kot da rabljene limuzine vzdržuje prvovrstno???? Nehaj že nakladat. Lastnik lahko skrbi za cliota ali za limuzino čisto enako. Nekateri ja, večinoma pa ne skrbijo nič. Vozijo in ko se naberejo "stroški", naprej prodajo, pa si kupijo drug avto, kjer bodo imeli manj stroškov. In tako limuzino potem ti kupiš (ker tistemu, ki avto dela brez problemov, ga ne gre kar tako menjat).
Pokvarljivi so pa vsi, tako limuzina ali pa clio. In na vseh je treba kdaj pa kdaj kaj zamenjat. Le da je v primeru cliota to parkrat ceneje kot na limuzini.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-Wall ::
A to je tema kjer vsak navede izgovor zakaj je suženj lastništva avta?
A maš alternativo?
Recimo kako naj pridem do gorske kmetije moje tašče, do kamor lahko z javnim prevozom pridem z busom iz LJ ki traja 3 ure, potem pa še cca 1h 45 (6km in 700m višine) peš.
To pot opravim cca 30x letno minimum.
Al' pa kako lahko žena danes izvaja aktivnosti na obali, jutri v Brežicah, naslednji ponedeljek pa v Murski soboti?
Javni prevoz?
Rent-a-car?
Ni računice.
Kredarica, a ne? Pa od tam se tudi v sluzbo vozis... zanimivo kaksne clane imamo na forumu, vedno, kadar je debata o avtomobilih, ugotovimo, da je tukaj clanov ravno tistih 10 ljudi, ki imajo tako ekstremne zahteve, da se brez avta ne da.
In ceprav se govori o odpovedi avtomobilu v Ljubljani, se vedno javijo ravno te.
Moram pa reci, da se mi smiljo, avtomobili bodo vedno drazji, od davkov do bencina, cest. Kako bojo v prihodnosti prisli do svoje ljubljene tasce nekam u pm. Kako bojo ziveli brez njene tople roke in zgancev, saj bojo se shirali revezi.
A to je tema kjer vsak navede izgovor zakaj je suženj lastništva avta?
Da, seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
WizzardOfOZ ::
V ljubljani manjka na vsaki vpadnici en velik P+R. Na viču in centru sta, drugje jih pa ni. Pa LPP v ljubljani je že v osnovi čisto narobe poštiman, ker gre večina linij LPP skozi center, kar je čista bedarija. Zakaj bi se recimo peljal iz Črnuč do BTC-ja skozi center. Namesto, da bi naredil 7 do 8km, narediš 17km. Po moje bi bila rešitev v krožni liniji, ki bi šla recimo črnuče, šentjakob, šmartinska, gospodarsko razstavišče pa po dunajski/slovenski nazaj do črnuč (in seveda tudi v obratni smeri). To bi bila veliko boljša linija. Pa predvidevam, da je enako za gameljne, pa na viču vič, pa rudnik tudi ni izjema,...
V okolici centra je treba postavit krožne proge, ki se približujejo centru, potem pa par linij skozi center. Itak velja ena "karta" uro in pol, pa lahko večkrat prestopiš (tudi v tujini je enako, da greš na več linij, da se približaš centru).
Do službe in nazaj v ljubljani:
- z avtom - 9 minut vožnje (od tega 8 minut po obvoznici s 100 do 110km/h),
- z javnim prevozom - 45 minut vožnje ob lepem vremenu, ko pada dež, več kot eno uro in pozimi v snegu uro in 45 minut.
In dokler bom prišparal uro svojega časa na vožnji od doma do službe in nazaj, se ne mislim voziti z LPP. Če bi bila linija kakršno sem gor opisal, bi pa brez problema uporabljal LPP, ker bi bil v 15 minutah v službi.
V okolici centra je treba postavit krožne proge, ki se približujejo centru, potem pa par linij skozi center. Itak velja ena "karta" uro in pol, pa lahko večkrat prestopiš (tudi v tujini je enako, da greš na več linij, da se približaš centru).
Do službe in nazaj v ljubljani:
- z avtom - 9 minut vožnje (od tega 8 minut po obvoznici s 100 do 110km/h),
- z javnim prevozom - 45 minut vožnje ob lepem vremenu, ko pada dež, več kot eno uro in pozimi v snegu uro in 45 minut.
In dokler bom prišparal uro svojega časa na vožnji od doma do službe in nazaj, se ne mislim voziti z LPP. Če bi bila linija kakršno sem gor opisal, bi pa brez problema uporabljal LPP, ker bi bil v 15 minutah v službi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-Wall ::
WizzardOfOZ je izjavil:
V ljubljani manjka na vsaki vpadnici en velik P+R. Na viču in centru sta, drugje jih pa ni.
Proti Mednemu je se en velik, samo se mi zdi, da vecina ljudi za njega ne ve, ker je pogreznjen v bivsi peskokop.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
Invictus ::
Fail je ze, da se moras v pisarno sluzbo vozit v pisarno in ne delas od doma...
2x na teden obvezna prisotnost v pisarni na sestanku, fizicnem. V urah, ko ni guzve na cesti.
Ampak mikromanaging sefi niso zato...
Vem, sem se razvadil
2x na teden obvezna prisotnost v pisarni na sestanku, fizicnem. V urah, ko ni guzve na cesti.
Ampak mikromanaging sefi niso zato...
Vem, sem se razvadil
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
V ljubljani manjka na vsaki vpadnici en velik P+R. Na viču in centru sta, drugje jih pa ni.
Proti Mednemu je se en velik.
Ja, res je, pozabil na tistega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-Wall ::
WizzardOfOZ je izjavil:
- z avtom - 9 minut vožnje (od tega 8 minut po obvoznici s 100 do 110km/h)
Samo sredi noci. Vse normalne ure je zabasana.
WizzardOfOZ je izjavil:
V okolici centra je treba postavit krožne proge, ki se približujejo centru, potem pa par linij skozi center.
Se strinjam, ne vem zakaj tega ne naredijo, za zacetek ob obvoznici, magari, ce del poti prevozi po obvoznici.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
WizzardOfOZ ::
Fail je ze, da se moras v pisarno sluzbo vozit v pisarno in ne delas od doma...
2x na teden obvezna prisotnost v pisarni na sestanku, fizicnem. V urah, ko ni guzve na cesti.
Ampak mikromanaging sefi niso zato...
Vem, sem se razvadil
Nimam obvezne prisotnosti (individualna pogodba). Lahko delam od koderkoli hočem. Zakaj hodim v službo? Všeč mi v službi. Vsi delajo namreč doma, pa je tukaj v službi izreden mir.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
zobnik ::
Če nočeš avta si kupiš cliota 2/3, puntota, saxo, pa parkiras nekje in ga po potrebi uporabljaš
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
- z avtom - 9 minut vožnje (od tega 8 minut po obvoznici s 100 do 110km/h)
Samo sredi noci. Vse normalne ure je zabasana.
Črnuče, trzinska obvoznica, tomačevo, šmartinska, BTC - 8 do 9 minut pred sedmo uro zjutraj, obratna pot enako ampak moraš it iz službe malo pred 15 uro. Če zamudiš 10 minut, rabiš vsaj 20 minut v eno smer.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
RedDrake ::
Kredarica, a ne? Pa od tam se tudi v sluzbo vozis... zanimivo kaksne clane imamo na forumu, vedno, kadar je debata o avtomobilih, ugotovimo, da je tukaj clanov ravno tistih 10 ljudi, ki imajo tako ekstremne zahteve, da se brez avta ne da.
Avsa nad Livkom, nad Kobaridom.
Če najdeš pot tja iz LJ brez avtomobila, ki je hitrejša kot 4h30m, svaka čast (ajde s kolesom gre, če lahko odvoziš tisih 110km in 2000+ višinskih metrov pri povprečni hitrosti okoli 30km/h).
Z avtom je do tja iz LJ 2h15m.
Po podeželju živi na stotisoče ljudi. Imajo tudi stotisoče sorodnikov. Statisično je povsem normalno da jih je kar precej prisotnih tu na tem forumu.
In ceprav se govori o odpovedi avtomobilu v Ljubljani, se vedno javijo ravno te.
Živim v LJ, 20 minut peš do Prešernovega trga. Po LJ se večinoma gibljem peš in s kolesom, izjemoma kakšni večji nakupi z avtom in občasno do kakšne stranke z avtom, če je ravno na drugem koncu in vreme ni ugodno za kolo.
Moram pa reci, da se mi smiljo, avtomobili bodo vedno drazji, od davkov do bencina, cest. Kako bojo v prihodnosti prisli do svoje ljubljene tasce nekam u pm. Kako bojo ziveli brez njene tople roke in zgancev, saj bojo se shirali revezi.
Tudi če se bencin podraži x10 si lahko privoščim do konca moje pričakovane življenske dobe vozit toliko kot sedaj.
energetik ::
Kredarica, a ne? Pa od tam se tudi v sluzbo vozis... zanimivo kaksne clane imamo na forumu, vedno, kadar je debata o avtomobilih, ugotovimo, da je tukaj clanov ravno tistih 10 ljudi, ki imajo tako ekstremne zahteve, da se brez avta ne da.Lej, jst nisem na Kredarici, ampak v bajti 12km iz centra LJ. Imamo vlak in lpp. Veš kako to zgleda npr. za vlak? Zjutraj pogledaš vozni red, vse ok, nobenih zamud. Prideš na postajo 5min prej in še enkrat pogledaš SŽ ter opaziš obvestilo zamuda 8min. Si rečeš OK, zakaj niso dali prej obvestila. Mine 8 min, 10min, pogledaš še enkrat in piše 25min zamude. WTF? To je zafrkavanje strank in neuporabna storitev. Na šihtu je treba bit ob določeni uri. Tudi če si vzameš pol ure rezerve (za pot ki traja 16min vožnje z vlakom), boš vsak drug dan še vedno zamudil.
In ceprav se govori o odpovedi avtomobilu v Ljubljani, se vedno javijo ravno te.
Moram pa reci, da se mi smiljo, avtomobili bodo vedno drazji, od davkov do bencina, cest. Kako bojo v prihodnosti prisli do svoje ljubljene tasce nekam u pm. Kako bojo ziveli brez njene tople roke in zgancev, saj bojo se shirali revezi.
LPP je podobna zgodba, sicer ni toliko zamude, ampak potem stoji v neskončnih delih na cestah. Ja, na glavni vpadnici že 3/4 leta popravljajo nek faking 200m odsek vodovoda in napeljave. Jasno potem imaš javnega prevoza vrh glave in greš s svojim avtom, kjer tudi v najhujšem kolapsu morda rabim 15min več časa kot sicer.
vires in numeris
-Wall ::
matic492 ::
Kolikor imam sam izkušenj iz večjih mest in kolikor sem se pogovarjal z "sodelavci" iz teh mest, mora za zanesljiv javni prevoz po mestu mora biti ali dober sistem tramvajev ali pa podzemna, ki itak pride vsakih 5-10 minut nov vlak. Samo Ljubljana je verjetno premajhna za karkoli izmed tega.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
matic492 ::
Jaz imam še boljšo: ne živim v LJ in delam od doma
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
RedDrake ::
Živim v LJ, 20 minut peš do Prešernovega trga. Po LJ se večinoma gibljem peš in s kolesom, izjemoma kakšni večji nakupi z avtom in občasno do kakšne stranke z avtom, če je ravno na drugem koncu in vreme ni ugodno za kolo.
No vidis, pa si odgovoril OPu, preprosto mar ne?
Ja, ampak jaz imam kot rečeno za cca 11-12kkm poti letno izven LJ, večinoma v vukojebine.
Ne morem se odpovedati avtu, ker je javni prevoz v riti in zaradi gostote prebivalstva nikoli ne bo prišel ven iz riti za tiste regije.
Po LJ je potovanje z avtom itak bolj ovira kot prednost. Podobno kot javni prevoz.
Ampak Zokiju je to nekje na "nimamo načrta za ureditev prometa" nivoju.
LJ mestna uprava je prepojena z nesposobneži in lenuhi - ja imam izkušnje iz prve roke, ker sem parkrat letno po n-krat na telefonu/mailih/dopisih z JP LPT, JRL, LPP, MOL OGDP in še čim, da dobim papirje za stvari, ki jih pomagam organizirati. Ko po dveh tednih klicarjenja in pisarjenja prideš tja, popizdiš, in ti v roku 5 minut naprinta papir, vidiš da je čudež da v Zokilandu sploh kaj laufa.
zobnik ::
Eni pa smo v hribih doma, sem prav gledal na kilometrino, vsi opravki so v dolinah, kar pomen večji stroški za bencin/plin.....prvi bankomat 11km stran, osebni zdravnik 10km stran, Lekarna 10km, Lidl, Hofer 16km stran, prva normalna trgovina 7km stran (vse dražje 20%), zato rajš kar v Hofer.
Avtobus pride mim ene 4x/dan, to je 4km stran v dolin.
Včasih sje bla trgovina 3km stran pa se na moped usedu (seveda takrat ni blo treba met izpita in reg.) in šel iskat kruh, sladkor, olje z nahrbtnikom.
Te trgovine so žal že 15 let nazaj šle v 3PM....nam so vse tle gor pobral, vse kar občina naredi je da spluž ceste pozim, asfalt mamo skoraj do bajte.
Država je uspešno "pobila" tastare, ker niso mel prevoza do zdravnika so v domačem okolju umrl, o tem tako noben ne govori nič, ker so kao vse skril.
Tamladi pa majo avto, hišo, ko bodo starejši bodo prodal in šli v dolino živet.
Avtobus pride mim ene 4x/dan, to je 4km stran v dolin.
Včasih sje bla trgovina 3km stran pa se na moped usedu (seveda takrat ni blo treba met izpita in reg.) in šel iskat kruh, sladkor, olje z nahrbtnikom.
Te trgovine so žal že 15 let nazaj šle v 3PM....nam so vse tle gor pobral, vse kar občina naredi je da spluž ceste pozim, asfalt mamo skoraj do bajte.
Država je uspešno "pobila" tastare, ker niso mel prevoza do zdravnika so v domačem okolju umrl, o tem tako noben ne govori nič, ker so kao vse skril.
Tamladi pa majo avto, hišo, ko bodo starejši bodo prodal in šli v dolino živet.
-Wall ::
Jaz sem iznašel še boljšo rešitev: izselil sem se iz Ljubljane.
Jaz imam še boljšo: ne živim v LJ in delam od doma
Jaz imam najboljso, zivim v LJ in se sprehodim do sluzbe, trgovine,...
Te trgovine so žal že 15 let nazaj šle v 3PM....nam so vse tle gor pobral, vse kar občina naredi je da spluž ceste pozim, asfalt mamo skoraj do bajte.
Narobe. Vi ste jih unicili, ker ste raje hodili v dolino po nakupih, pa niso bile vec rentabilne.
Saj je enako z javnim prevozom izven Ljubljane - unicili ste ga, ker ste se raje vozili z avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
zobnik ::
Poleti popoldne okol 15 ure, Dobrova-Šujica-Podutik-Črnuška obvoznica-Kamniška Bistrica 1.30 ure. Vedno več ljudi v teh koncih gradi in vedno večji dren.
V 1.40 ure pridem v Kobarid 90km, ne pa Dobrova-Kamn.Bistrica 40km in 1.30 ure.
V 1.40 ure pridem v Kobarid 90km, ne pa Dobrova-Kamn.Bistrica 40km in 1.30 ure.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
matic492 ::
Jaz imam najboljso, zivim v LJ in se sprehodim do sluzbe, trgovine,...
Zato pa živiš v tistem žabarskem smogu in megli.. ne hvala
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
-Wall ::
Jaz imam najboljso, zivim v LJ in se sprehodim do sluzbe, trgovine,...
Zato pa živiš v tistem žabarskem smogu in megli.. ne hvala
Ljudje se ne izselijo iz Ljubljane zaradi smoga in megle ampak ker nimajo denarja za hiso v Ljubljani. Tako, da kar tolazi se
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
matic492 ::
Ko sem se odločal za faks, sem šel na FRI in FERI pa mi Ljubljana nikakor ni potegnila.. no regrets :D
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Invictus ::
Najbrz ne bi bil sprejet na FRI, ze videno, pol gredo pa raje na FERI.
Tisto pac naredi vsak, ki na dan spije 5l vina...
Tisto pac naredi vsak, ki na dan spije 5l vina...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 47355 (33595) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36558 (21160) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30832 (20918) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80746 (70155) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32778 (27179) | BigWhale |