» »

Izbira pogonsekga agretata v letu 2022

Izbira pogonsekga agretata v letu 2022

1
2
3

MetalLord ::

Invictus je izjavil:

energetik je izjavil:

Tako je, za 30k letno turbodizla.

Turbo dizel, turbo bencinar, to je zdaj isto sranje. poraba tam, tam, pa bencinar se ima še vedno za bolj eko od dizla...

Kako primerjaš, po moči? No saj po prostornini itak ne moreš, ker 1.6 TDI ima 105KM, 1.6 TB pa 200KM.
Gre se za družinski avto, se pravi Passat. Neka klasika je 2.0 TDI 150, se pravi moraš primerjati z 1.5 TSI 150. Že po uradnih podatkih je razlike 4,0 proti 5,1l:
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat...
Pa če je bencinar še precej dober pri cijazenju (zadnja 2 tedna cijazim z 1.6T 200 po AC 100km/h in se da komot priti na 6,0l), poraba hitro naraste, če hočeš od avta vse kar ima v sebi. To pa kot je bilo že rečeno tudi v tej temi, si takoj na 9l. Pa to niti ni meja, pri bencinarju je sky is the limit. Ampak dobro, za več kot 10l se moraš že kar potrudit ali pa imeti res stroj od avta kot je Audi RS6.

To kar si imel ti v mislih, te 1.0 mlinčke, takega motorja itak ne dajejo v 1.5t+ težke avtomobile. Bencinarji so že od nekdaj pili malo samo kinder jajčki z 1.0-1.2 motorji, to se ni nič spremenilo v zadnjih 30 letih, edino zdaj lahko tak motor kupiš tudi v avtu C razreda, ne pa seveda v D razredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

m0LN4r ::

energetik je izjavil:

Pa kaj si ti prebral, kaj piše? 30tkm letno naredi. Cca. 500EUR letno bo manj plačal pri dizlu, v parih letih ga ima povrnjenega, oz. še kaj prej, če bo šel dizl proti 2EUR/L.

Jaz placujem za bencinarja 2x tolko kot dizla, za 500 eur razlike, mora met dizelas potem vsaj 50 konjskih moci vec, da tolko vec potrosis, razlika v ceni trenutno ni merodajno za nic.
Na izletih, se da dizle z dolgimi prestavami zelo lepo in varcno vozit.
In ja tudi bencin ne bo nic dosti cenejsi na koncu, to je samo zacasna varka.

Kako si pa sploh prisel do teh 500eur razlike, ce recimo isti avto z dizlom porabi 6L (5,7ish) in na isti relaciji bencinar 7+ litrov.
Sprasujem, ker sem vozil na siht bencinarja in dizla po isti poti in taksne so razlike iz prakse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

sreda ::

m0LN4r ::



Ce primerjamo jabke z jabkami, to so vsi golfi do 160 konjev, razlika je ocitna in merljiva v povprecju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

energetik ::

Zgoraj sem prilepil linke za Golfa in Octavijo. Pri porabi dizla dobrih 5L, turbobencinar kuri cca. 1L več. 300L več letno.
Če nisi omejil letnika na spritmonitorju, zajameš morda še stare atmosferske bencince, ki seveda žrejo več.
vires in numeris

oemdzi ::

Webmojster je izjavil:

Preveri, če je kaka možnost električarja polnit.

Rabljen električar je zate najboljša opcija. Mogoče kak e golf rabljen ali pa nov če si lahko privoščiš kaj drugega.

Dizel je totalna bedarija za takšne kratke razdalje. Za dizel je tudi višja nabavna cena, dražji rezervni deli, višje zavarovanje, pri gorivu pa ni nekega prihranka napram manjšemu bencinarju.

Če res nimaš možnosti polnit električarja, potem je kak manjši bencinar dobra opcija.


Kaj je to bil poskus šale? Za njegov način uporabe je EV najslabša opcija.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

m0LN4r ::

Ce dam od leta 2010 naprej iskat, od 100-160 konjev in samo tiste z veliko kilometri, je se vedno vsaj 1L razlike. 4000 rezultatov za dizel in 3000 za bencin.
In to pac jabka z jabko, torej enako velik avto z enako obliko. Tudi ce izberem Sportswan, ki je se vecja krava, se razlika ne spremeni na boljse.
Tudi ce pogledam od 150 do 200 konjev, mocnejsi karakter voznikov je se vedno vsaj 1L razlike v povprecju.

Jaz se spomnim pac, da sem z dizlom na isti poti brez posebnosti porabil 1L manj, na poti v sluzbo. Na dolgih regionalnih relacijah pa je ta razlika bla se mal vecja napram bencinarju.
Seveda z enako sprosceno voznjo.

PS: Ampak ce ne ves normalno vozit, je itak vseeno. Mocnejsi kot je motor oz. bolj ko cukne, tezje je voziti varcno, ce si pac vajen, da je treba pedale pohodit za vsako malenkost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

aborko ::

Če omejiš še moč na 130 konjev, dobiš razlike 6 deci v povprečni porabi na kr lepem vzorcu vozil.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...

Potem ugotoviš, da je bencin ~10% cenejši na črpalki (vsaj tle na tirolskem) in pogledaš še kak cestni sklad in zavarovaje, pa vidiš da z dizlom prišparaš tam nekje 0.

m0LN4r ::

Ja saj iskanje lahko omejujemo tako dolgo v eno smer, da bos dobil ven tocno to kaj isces. Jaz nisem namenoma omejil tako ozko, da je vzorec cim vecji in anomalije cim manjse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Gregor P ::

Dizla pač kupiš, če se res voziš veliko km; torej običajno je bolj primeren za podjetja, ali pa če se res voziš vsak dan v službo iz MB v LJ ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

Ampak ja, konc koncev je vseeno, kupis si kar ti je vsec in kar pac dobis v dobrem stanju. Za tist en evro/100km razlike se sekirajo tisti, ki hodijo po testenine v italijo ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

janezl ::

Jaz sem se 2014 odločil za nov Passat 1.4 TSI (verjetno edini v Slo). Ne boste verjeli, še kar pelje. Vse družinske fure, kolesa na strehi, krajše in daljše vožnje. Ni dinamik, premakne sebe, potnike in prtljago iz točke A na B.
73 de Jani

Motion ::

Jst sem mal primerjal kar mam doma. Oktavijo karavan 1.6 (2017) in kliota TCE 120 (2017). Oba sem fural čim bolj podobno (tempomat na hitri cesti na 115) kar je predstavljalp 90-95% narejenih kilometrov. Pri oktaviji ki je težji avto je poraba 4.5 - 4.8 l/100km pri kliotu je bla 6-6.4 l/100km.

Tako da se da pri dizlu kar lepo prihrant.

MetalLord ::

m0LN4r je izjavil:

Tudi ce pogledam od 150 do 200 konjev, mocnejsi karakter voznikov je se vedno vsaj 1L razlike v povprecju.

Ma kaki močnejši karakter, najbrž da se bodo dirkači prijavljali na Spritmonitor in merili porabo. Oni se gredo za vikend na kakšno spirited vožnjo, ne pa meriti porabo.
Golf 7 1.5 TSI 150 ima porabo 5-10l, 2.0 TDI 150 pa 4-8l. Tako da začne se že pri 1l razlike, gre pa s težko nogo hitro proti 2l. Pa ne da je 2l tako veliko, v bistvu bi jaz od dizla pričakoval 3l manj. Vsi pravijo da dizel pije 6l, ampak jaz pa mislim da z neko dinamično vožnjo ali pa AC 160 si takoj na 7l, s 150KM bencinarjem pa takoj na 8,5l. Pomoje lahko hitro potrdi eden, ki ima Golfa ali Passata 2.0 TDI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

stara mama ::

Zanimivo, da moramo imet debate, če dizli res manj porabijo kot bencinarji ali ne.
Pred 20 leti je blo to samoumevno!
Dobro so vas nafarbali turbo-bencin-fahrerje o mali porabi...

Zgodovina sprememb…

sekvap ::

1.9 tdi 5.8l,
2.0 tsi 9,8l
dinamična relacijska vožnja z nekaj hribov pri obeh, s tem da tsi "malo" bolj stegne in ga je bolj zanimivo spravljat v obrate.

Če pa iščemo tisti minimum (oziroma ravninsko brez vzponov) 50-90 brez zastojev pa je bilo 4,5 vs 6,5. S tem da če pohodiš dizla skoči poraba pol litra gor, pri bencinu pa 2l.

tako da pri bencinarju prištej 2-3l več

AC 160km/h dizel 7l, bencin gladko 10, če ne zaradi drugega pa zato ker ima avto tam 4.000+ obratov, dizel pa 2500

m0LN4r ::

MetalLord je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Tudi ce pogledam od 150 do 200 konjev, mocnejsi karakter voznikov je se vedno vsaj 1L razlike v povprecju.

Ma kaki močnejši karakter, najbrž da se bodo dirkači prijavljali na Spritmonitor in merili porabo. Oni se gredo za vikend na kakšno spirited vožnjo, ne pa meriti porabo.
Golf 7 1.5 TSI 150 ima porabo 5-10l, 2.0 TDI 150 pa 4-8l. Tako da začne se že pri 1l razlike, gre pa s težko nogo hitro proti 2l. Pa ne da je 2l tako veliko, v bistvu bi jaz od dizla pričakoval 3l manj. Vsi pravijo da dizel pije 6l, ampak jaz pa mislim da z neko dinamično vožnjo ali pa AC 160 si takoj na 7l, s 150KM bencinarjem pa takoj na 8,5l. Pomoje lahko hitro potrdi eden, ki ima Golfa ali Passata 2.0 TDI.
Na 7L ce prides z podhranjenim 2.0 TDIjem, moras vozit kot norec. Ko sem imel se 2.0 TDIja je najvecja stevilka na sprimonitorju bila 6,5. Lahko bi bila 7, ampak potem si kupis GTD od dizla.
200KM TSI pa do dunaja in nazaj 7L, lahko bi bilo tudi 8, ali 9 ali pa 10, ampak po Avstrijskih 130-140 je blo 7,3 gor in ca. 6,7 dol.
Ne mores kr tako posplosevat.

Res pa, da so vsi avti bli z rocnim menjalnikom in dolgimi prestavami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Buggy ::

m0LN4r ::

Z LPG jaz ne vem tega primerjati, ampak ce bi bil v insigniji isti motor, kot v alltracku bi se teza in sirse gume definitivno poznale oz. dodale k razliki.

Kolk bi bila poraba pri insigniji brez plina?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kingsix ::

Poraba dizel/bencinar se zelo pozna pri višjih hitrostih..

Sam pod 160kmh po AC ne vozim. Nazadnje npr relacija Slo - Bukarešta via Budapest... Po AC skoz tempomat 180-210. Passat biturbo (2018, tuned na 300KM) mi je pil 9.5l. En del sicer ni AC in se voziš tam 90-110 kmh.

Nato relacija Slo-Warsawa z bmw 540i (2021, 333KM).. Podobno tempomat 180-200 - poraba 15.8l. Je pa tukaj bilo bolj prometno in se ni ravno počasi pospeševalo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Buggy ::

Kolk bi bila poraba pri insigniji brez plina?


nwm...pod 11 Insignie na moji relaciji z mojo voznjo nisem spravil...najmanj sem imel 8,5 l/100km, ko sem sel po AC po predpisih proti Celju cipat avto...nazaj pa ne vec tolk :D

sem imeel pa z Vectro 2.0 turbobencin cipano na 210KM, samo prednji pogon (tudi LPG -pred tema dvema ki jih mam zdej) na morje (Rab) najmanjso porabo pod 6 litri. Dobra masinca!

energetik ::

kingsix je izjavil:

Poraba dizel/bencinar se zelo pozna pri višjih hitrostih..

Sam pod 160kmh po AC ne vozim. Nazadnje npr relacija Slo - Bukarešta via Budapest... Po AC skoz tempomat 180-210. Passat biturbo (2018, tuned na 300KM) mi je pil 9.5l. En del sicer ni AC in se voziš tam 90-110 kmh.

Nato relacija Slo-Warsawa z bmw 540i (2021, 333KM).. Podobno tempomat 180-200 - poraba 15.8l. Je pa tukaj bilo bolj prometno in se ni ravno počasi pospeševalo..
Vau, a se te lohk dotaknem... ;((

Ful pomaga OPju, ki prevaža dojenca in psa pisanje o 300KM čipiranih zverinah, s katerimi kršite CPP...
vires in numeris

alef1 ::

feryz je izjavil:

Z bencinarji je tako. Vsakega operejo, kako so dizli dražji (jurja ali dva), kako se kvarijo, kako se ne splača.
In potem folk veselo kupuje te malne ena nula 120 plus nekaj konj. In prvič ko gredo v mesto ali ga na AC malo stisnejo, začnejo jokati, da tole sploh ne kuri tako malo. In potem ni poti nazaj.
Poln karavan z malo bolj dinamično vožnjo bo na 8 ali 9 litrov leta in leta. Dizel bi bil pa pod 6. Ampak ko enkrat kupiš, kupiš.

Octavia NX 1.5 TSI 5 do 5.5 L/100km po avtocesti.
1.0 TSI podobno, je pa verjetno že muka vozit (nisem probal).

Za noreti pa seveda ni, ampak OP ne sprašuje tega.

gojira ::

Definitivno ne iščem nekaj za noreti. Niti nisem tak voznik. Lahko rečem, da sem umirjen voznik, vozim po omejitvah, na AC preko 150 nikoli ne vozim - v povprečju pa 120-130km/h. Trenutno imam pri bencinarju povprečno porabo 6.8l/100km. Vključuje občasno mestno vožnjo in pa AC / regionalke.

Kaj pa recimo te 1.5 TSI motorji ki so v Octaviji ipd zadevami? Je to podhranjeno za večji avto ali? Recimo kaj takega https://takojdobavljivo.skoda.si/car/C-...

energetik je izjavil:

Tako je, za 30k letno turbodizla. Glede na pasjo škatlo enoprostorca. Po drugi strani bicikle precej lažje daš na streho karavana. Lahko pa na enoprostorca montiraš kljuko in zadaj navesiš nosilec za bicikle.

Dobri ste, da samo za vikende naredite 30k letno, to morajo bit konkretni "izleti" 8-O


Hja tako je, če živiš v osrednji Sloveniji in imaš taščo na enem koncu Slovenije, starše pa povsem na drugem. Potem pa še skok v Istro med vikendom, pa na našo obalo, pa v KR goro smučat oz. na gorenjsko v hribe, pa malo v Avstrijo, pa 1x, 2x na leto v dalmacijo na morje pa se začne nabirati. Tudi mene preseneča ampak tako pač je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gojira ()

energetik ::

gojira je izjavil:

Definitivno ne iščem nekaj za noreti. Niti nisem tak voznik. Lahko rečem, da sem umirjen voznik, vozim po omejitvah, na AC preko 150 nikoli ne vozim - v povprečju pa 120-130km/h. Trenutno imam pri bencinarju povprečno porabo 6.8l/100km. Vključuje občasno mestno vožnjo in pa AC / regionalke.

Kaj pa recimo te 1.5 TSI motorji ki so v Octaviji ipd zadevami? Je to podhranjeno za večji avto ali? Recimo kaj takega https://takojdobavljivo.skoda.si/car/C-...
Vsekakor 150KM motor ni podhranjen za omenjeno vožnjo. Ampak kot rečeno, s primerljivim dizlom boš prihranil vsaj 1L/100km pri taki vožnji, torej pri tvojih 30tkm vsaj 500EUR letno pri zdajšnjih cenah. Poglej za koliko dobiš enako opremljenega turbodizla.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Sparkxl ::

gojira je izjavil:



Kaj pa recimo te 1.5 TSI motorji ki so v Octaviji ipd zadevami? Je to podhranjeno za večji avto ali? Recimo kaj takega https://takojdobavljivo.skoda.si/car/C-...



Octavia 1.5 tsi ima pospešek do 100 okrog 8 sekund, torej bolj težko govorimo o podhranjenosti :) To je isto kot da bi vprašal ali je 2.0 tdi v passatu podhranjeno, ker oba imata približno isto konjev, s tem da je passat težji.

MetalLord ::

alef1 je izjavil:

Octavia NX 1.5 TSI 5 do 5.5 L/100km po avtocesti.
1.0 TSI podobno, je pa verjetno že muka vozit (nisem probal).

To nisi zdaj povedal nič. Jaz imam z 1.6T 200 minimalno 6,2l, če vozim 100 ali pa 90-96 za tovornjaki, po BC pa 5,4l. Če pa vozim 160 kjer se da in 130-140 kjer se ne da (zjutraj 6:00-6:10 ko je že kar zabito in gre 160 mogoče polovico poti. No saj za porabo je to enako, ker moraš pa večkrat pospeševati 130-160, tako da enako kot če bi vozil celo pot 160), je pa takoj 9l oz. 8l po BC.
Pa ali meriš tako kot se meri porabo ali samo gledaš na BC?
No saj sicer imam pa jaz dobro stran kjer piše poraba od-do, pa sigurno vedno piše prav, ker imam dovolj izkušenj z merjenjem porabe pri bencinarjih. 1.0 TSI 115 ima 5-8l, 1.5 TSI 150 pa 5-9l. Pa ker moraš vedno vzeti zlato sredino, je to 6,5 in 7l, kar je v bistvu odličen rezultat za bencinarja. Jaz moram z mojim za take porabe voziti 105-110 oz. 120, s tema dvema pa dosežeš tako verjetno kar pri 140. Seveda če je povsem prazna cesta, pri bencinarju gre hitro navzgor čim začneš prehitevat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Buggy ::

@OP: Glede na tvoje potrebe, bi rekel da pogonski agregat ne igra bistvene vloge...bolj naj bo v ospredju tisto, kar ti je vsec (testna voznja) kar lahko dobis v relativno kratkem casu in po ne prevec napihnjeni ceni. pazi le to da avto ne bo podhranjen, ker ce bos napokan s prtljago in ovesen s kolesi zna biti malo problematicno, pa se poraba pri preganjanju podhranjenega je v tem primeru dosti vecja. 1.5 Tsi/ 2.0 Tdi 150KM v 1500kg avtu je cist OK.

@MetalLord:
Pa ali meriš tako kot se meri porabo ali samo gledaš na BC?


BC praviloma vedno kaze nizjo porabo, meni recimo na Alltracku cca 10% oz 0.8l/100km. Zato me niti ne preseneca, da VAG-ovci vedno govorijo o tako nizkih porabah >:D

alef1 ::

Po meritvah ADAC je ravno obratno. Večina, vključno z VW, kaže večjo porabo kot je.

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t...

@MetalLord: čisto v redu sem povedal. Vožnja po AC ima porabo 5 litrov (hitrost 110 km/h, recimo prekmurje), oziroma okoli 5.5 (130 km/h). Iz prakse. Seveda če si domišljaš, da si v Need for Speed, je večja. Ampak to je bilo tudi jasno obrazloženo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: alef1 ()

alef1 ::

gojira je izjavil:


Kaj pa recimo te 1.5 TSI motorji ki so v Octaviji ipd zadevami? Je to podhranjeno za večji avto ali? Recimo kaj takega https://takojdobavljivo.skoda.si/car/C-...

Pazi ker ima ta generacija Octavie kup defektov, ki jih kar ne morejo rešiti. Glej forume.

Horas ::

Ghost7 je izjavil:

Horas je izjavil:

kako lhko večina še vedno razmišljate o smrdljivih dizlaših? bencin in bencin! kupte si traktorje pa njivo če hočete met dizla.

Verjetno dobrega dizla še nisi imel, sploh pa si verjetno mestni kolesar (torej brez izkušenj in samo vpiješ pamflete, ker ti gre na živce promet).


Next!


pa še kake izkušnje imam! z dizlom sem delal izpit! pfuj pfej! golf 5. groza.

WizzardOfOZ ::

gojira je izjavil:

Torej situacija je sledeča. Zadnjih 15 let sem vozil izključno bencinarje in tudi pri nakupu trenutnega vozila (5 let nazaj) sem se odločil za bencinsko različico. Gre pa za vozilo velikostnega razreda Golf / Astra ipd. Prej pa so bili še manjši mlinčki. Pri vseh teh avtih je (bila) poraba OK in nikoli nisem pomislil na alternativo. No sedaj pa zaradi potrebe po več prostora zaradi hobijev, naraščaja itd iščemo večje vozilo (prostor rabimo za kolesa - kljuka / streha, nahrbtniki za v hribe (za nošnjo otroka), vozički, poganjalčki etc). Trenutno se nagibam k karavanu - velikost kot je passat / superb / mazda 6 / opel insignia ipd. Modeli so našteti zgolj kot primer in ne nekaj h čemer se (že) nagibamo.

Pri vsej tej ponudbi / izbiri se predvsem sprašujem za katero različico se odločiti - bencin / dizel / alternativa. Namreč, čez teden nam avto stoji praktično vse dni v tednu (razen ko gremo v trgovino, pa še to opravimo 1x na teden in če res kaj vmesnega pride) saj živimo v mestu in koristimo javni prevoz / kolo / peš hondo do službe ker imamo vse tako blizu. Ko pa pride vikend pa ponavadi spokamo v hribe, na morje, čez mejo - torej delamo relacijske vožnje.

Dizelašev ne poznam, vendar kolikor sem zasledil naj bi pri taki uporabi kot je naša, škodovali mašini zaradi neredne uporabe. Namreč do sedaj z bencinarji nisem imel težav pri tej uporabi. Sliši se sicer kot preprosta odločitev vendar, prosim popravite me če se motim, se mi zdi da pa je pri karavanih oz. tem velikostnem razredu pa poraba goriva ogromna če se odločiš za bencinsko različico?

Čisto električna vozila pa tudi odpadejo, ker smo v bloku kjer ni infrastrukture za polnjenje in zato le to odpade - predvidevam.

Avto pa bi kupili za naslednjih 10 let. Kar se sprašujem pa je glede na trende - vsi napovedujejo elektrifikacijo etc, kaj pravzaprav izbrati, da boš naslednjih deset let miren oz. kaj je najbolj optimalna izbira. Potem pa seveda še katero vozilo sploh ustreza našim potrebam / uporabi.

Pa recimo, če zanemarimo trenutno budget, kaj bi vi izbrali, da dobim kakšno pametno idejo?

Hvala


bencinar, hyundai tucson 1.6T plugin hibrid. Po moje je to trenutno ena izmed boljših opcij. Prostora ima pa dovolj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Cveto ::

Plugin mu ne pomaga, če ga nima kje polnit. In tale 1,6T mu bo tako pil 8-9 litrov.

Jaz sem vedno vozil dizle, pri zadnjem avtu pa sem, ker pač moderno, vzel za en teden na probo modernega turbo bencinarja (Leon 1,5TSI DSG). Avto mi je pil opazno več kot prejšnji dizel, razen če bi ga peljal RES čisto nežno. Prejšnji avto (Superb 2.0TDI) mi je pil tam nekje 6-6,5, s tem da praktično ni bilo važno, kako si ga vozil, lahko tudi zelo hitro, pa je bilo nekje v tem okvirju. Turbo bencinar je bil čisto druga zgodba. Z veliko previdnosti je lahko pil tudi dobrih 6 (recimo 6.5). Če sem ga vozil normalno, kot prešjšnji avto, je pil 8. Če sem ga "stisnil" pa komot čez 10, lahko tudi 12 in več .

Buggy ::

alef1 je izjavil:

Po meritvah ADAC je ravno obratno. Večina, vključno z VW, kaže večjo porabo kot je.

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t...



...potem imam pa zgleda zgolj jaz to sreco?



pa na drugem avtu isto oz. nekaj manj.

Aston_11 ::

Pri Golfu Karavanu 1.5 eTSI 150 KM na AC nimam nikoli porabe 5.0-5.5. Tako porabo dosežem kvečjemu z daljšo pametno vožnjo po regionalni cesti. Po AC sem včeraj pri hitrostih cca 140 kmh na relaciji Sežana Postojna, torej pol poti v klanec do Razdrtega imel 9.0 l/100, naprej do Postojne je padla do 7.5 l/100 km.
5.5 pri 130 km/h lahko samo sanjaš, se pa da z neko vožnjo okrog 100-110 tudi kaj takega doseči.
Dela pa bp, brez elektrinčnih felerjev ali kaj podobnega.
Long term imam 6.0.
Res pa je, da menda števec porabe laže navzgor. Ne računam pa sproti.

MetalLord ::

Buggy je izjavil:

BC praviloma vedno kaze nizjo porabo, meni recimo na Alltracku cca 10% oz 0.8l/100km. Zato me niti ne preseneca, da VAG-ovci vedno govorijo o tako nizkih porabah >:D

Sem imel že avto, ki je imel v +/-0,05l. Zdaj imam pa po BC povprečno vse tanke do sedaj -1l. Pa teh -1l je odvisno kako pelješ, če počasneje, je manjša razlika, če hitreje, je večja, tam -0,7 do -1,2 mislim da sem imel. Tako da je treba pač preverit. Kot je videti iz vsaj dveh postov na tej strani pa nekateri res objavljajo BC številke, ki seveda niso vredne nič.

energetik ::

Zakaj niso vredne nič, očitno pri določenih vozilih kar lepo kažejo realno porabo.

Moj primer, pri Toyoti BC kaže nekje 2-3% premalo glede na dejansko litre in kilometre. Ampak tudi 3% natančnost je povsem zadosti za take debate.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

WizzardOfOZ ::

Če vam že števec kaže za 7% narobe, potem bo tudi BC narobe računal.

Jaz sem to rešil tako, da sem homologiral malo večje gume (po obsegu so 5% višje, po širini pa enake) pa mi sedaj števec dela točno in BC pa s tem tudi računa točno porabo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

meni stevec hitrosti ne laze, ker so po GPS in tistih el. tablah ob cesti, ki ti javijo hitrost stevilke identicne +/- 1kmh, BC pa je kot vidis v mojem primeru velik laznjivi kljukec ;)

Drugace pa smo res derailal temo in OPu nismo kaj dosti v pomoc :8)

Wingman ::

Iz prve roke turbo dizel,skoraj nov Superb, 110 kW, DSG, 500 km v šusu, večinoma avtocesta, 140-150 če je šlo, nisem mogel verjeti: 5.3 l/100 km po računalniku. Ne vem koliko laže sicer, pa še Adblue nekaj stane.
Tako da za dolge hitre vožnje turbodizel zmaga, pa vozim Toyoto hibrid in sem pristranski.
Sem pa že pozabil koliko slabši je DSG pri hitrejšem speljevanju v primerjavi s Toyotinim hibridom kar se tiče odzivnosti in cukanja.

Gregor P ::

Pa saj če vedno tankate poln tank (s praznega) lahko tudi ugotovite povprečno porabo na običajnih relacijah - le da morate gledati dejanski števec prevoženih kilometrov, ne tisto kar ti računalnik sam sproti računa in prilagaja trenutni porabi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Cveto ::

A misliš da števec prevoženih pa ne laže?

m0LN4r ::

Z novim dizlom lahko pocistis zrak v Ljubljani:

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Gregor P ::

Cveto je izjavil:

A misliš da števec prevoženih pa ne laže?

Ok priznam, da mislim, da je ta podatek dokaj točen.:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MetalLord ::

Na moji poti mi števec kaže 65,0 km, po Google Maps je pa 63,4 km. To pomeni da lahko k izmerjeni porabi prišteješ še ene 0,2l.

WizzardOfOZ ::

Za naslednjih 10 let je definitivno ali bencinar ali hibrid ali pa bencinar predelan na plin. Sama elektrika za OPa ni, ker se misli voziti samo ob vikendih, dizel pa tudi ne, ker ga niti izkoristil ne bo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Motion ::

Zakaj ga pri 30k letno nebi izkoristil?

WizzardOfOZ ::

A bo vsak vikend naredil 600 kilometrov?
Napisal je namreč, da se med tednom in po mestu nebi vozil, če sem jaz prav razumel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Motion ::

Zgleda da dela večinoma dalše fure za vikende, skupno na leto okrog 30k kilometrov. Povsem primerno za dizla.

DamijanD ::

Meni osebno se zdi 30k letno in to samo za vikende kar veliko - nekako dvomim, da bo v naslednjih 10 letih vedno čas za take vikende... Ampak tudi pri 20k se mi zdi, da je dizel še prava izbira - če le ne bo preveč zaprtih con za njih...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
25750545 (33204) GR2
»

dizli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9210653 (8706) mahoni
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109220 (68102) Berserker

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157199035 (159197) BigWhale

Več podobnih tem