Forum » Na cesti » Izbira pogonsekga agretata v letu 2022
Izbira pogonsekga agretata v letu 2022
gojira ::
Torej situacija je sledeča. Zadnjih 15 let sem vozil izključno bencinarje in tudi pri nakupu trenutnega vozila (5 let nazaj) sem se odločil za bencinsko različico. Gre pa za vozilo velikostnega razreda Golf / Astra ipd. Prej pa so bili še manjši mlinčki. Pri vseh teh avtih je (bila) poraba OK in nikoli nisem pomislil na alternativo. No sedaj pa zaradi potrebe po več prostora zaradi hobijev, naraščaja itd iščemo večje vozilo (prostor rabimo za kolesa - kljuka / streha, nahrbtniki za v hribe (za nošnjo otroka), vozički, poganjalčki etc). Trenutno se nagibam k karavanu - velikost kot je passat / superb / mazda 6 / opel insignia ipd. Modeli so našteti zgolj kot primer in ne nekaj h čemer se (že) nagibamo.
Pri vsej tej ponudbi / izbiri se predvsem sprašujem za katero različico se odločiti - bencin / dizel / alternativa. Namreč, čez teden nam avto stoji praktično vse dni v tednu (razen ko gremo v trgovino, pa še to opravimo 1x na teden in če res kaj vmesnega pride) saj živimo v mestu in koristimo javni prevoz / kolo / peš hondo do službe ker imamo vse tako blizu. Ko pa pride vikend pa ponavadi spokamo v hribe, na morje, čez mejo - torej delamo relacijske vožnje.
Dizelašev ne poznam, vendar kolikor sem zasledil naj bi pri taki uporabi kot je naša, škodovali mašini zaradi neredne uporabe. Namreč do sedaj z bencinarji nisem imel težav pri tej uporabi. Sliši se sicer kot preprosta odločitev vendar, prosim popravite me če se motim, se mi zdi da pa je pri karavanih oz. tem velikostnem razredu pa poraba goriva ogromna če se odločiš za bencinsko različico?
Čisto električna vozila pa tudi odpadejo, ker smo v bloku kjer ni infrastrukture za polnjenje in zato le to odpade - predvidevam.
Avto pa bi kupili za naslednjih 10 let. Kar se sprašujem pa je glede na trende - vsi napovedujejo elektrifikacijo etc, kaj pravzaprav izbrati, da boš naslednjih deset let miren oz. kaj je najbolj optimalna izbira. Potem pa seveda še katero vozilo sploh ustreza našim potrebam / uporabi.
Pa recimo, če zanemarimo trenutno budget, kaj bi vi izbrali, da dobim kakšno pametno idejo?
Hvala
Pri vsej tej ponudbi / izbiri se predvsem sprašujem za katero različico se odločiti - bencin / dizel / alternativa. Namreč, čez teden nam avto stoji praktično vse dni v tednu (razen ko gremo v trgovino, pa še to opravimo 1x na teden in če res kaj vmesnega pride) saj živimo v mestu in koristimo javni prevoz / kolo / peš hondo do službe ker imamo vse tako blizu. Ko pa pride vikend pa ponavadi spokamo v hribe, na morje, čez mejo - torej delamo relacijske vožnje.
Dizelašev ne poznam, vendar kolikor sem zasledil naj bi pri taki uporabi kot je naša, škodovali mašini zaradi neredne uporabe. Namreč do sedaj z bencinarji nisem imel težav pri tej uporabi. Sliši se sicer kot preprosta odločitev vendar, prosim popravite me če se motim, se mi zdi da pa je pri karavanih oz. tem velikostnem razredu pa poraba goriva ogromna če se odločiš za bencinsko različico?
Čisto električna vozila pa tudi odpadejo, ker smo v bloku kjer ni infrastrukture za polnjenje in zato le to odpade - predvidevam.
Avto pa bi kupili za naslednjih 10 let. Kar se sprašujem pa je glede na trende - vsi napovedujejo elektrifikacijo etc, kaj pravzaprav izbrati, da boš naslednjih deset let miren oz. kaj je najbolj optimalna izbira. Potem pa seveda še katero vozilo sploh ustreza našim potrebam / uporabi.
Pa recimo, če zanemarimo trenutno budget, kaj bi vi izbrali, da dobim kakšno pametno idejo?
Hvala
PrimoZ_ ::
Toyota Corolla karavan hibrid.
Odlična opcija, bi rekel da so glede hibridov Toyote med najboljšimi.
Odlična opcija, bi rekel da so glede hibridov Toyote med najboljšimi.
Nazz ::
Se dobro, da ni napisal da ravno menjava corollin segment za vecji avto.
Vzami 2.0 dizel in se ne sekiraj kako in koliko vozis. Se noben avto ni crknil zaradi neredne uporabe.
Vzami 2.0 dizel in se ne sekiraj kako in koliko vozis. Se noben avto ni crknil zaradi neredne uporabe.
gojira ::
Motion ::
Dokler se motor in olje ne ogrejeta na delovno temperaturo ne priha do optimalnega izgorevanja, kar pomeni več saj, bolj zamazan motor, filtri......
Utk ::
Če ti razred corolle, octavie itd., karavan ni dovolj velik, ti ne bo niti mazda 6, passat itd.karavan dovolj velik. 4 se vozijo normalno v enem in drugem, 5 niti v enem niti drugem, razlika v prtljažniku je minimalna, v nekaterih primerih je niti ni (mazda 6 karavan ima manjšega od octavie in od corolle, passat ima praktično istega kot corolla, in malo manjšega od octavie). Kolesa grejo itak na streho ali kljuko, itd. Res ne vidim smisla v teh malo večjih avtih. Sej zato jih pa nihče več niti ne kupuje.
Niti superb nima strašno večjega, pa je res krava od avta (mora bit zabavno ko imaš še metrski prtljažnik za kolesa zadaj), ima pa več prostora v kabini. Ampak dokler ste vsi z otroci pod 2 metri, ni zelo pomembno.
Niti superb nima strašno večjega, pa je res krava od avta (mora bit zabavno ko imaš še metrski prtljažnik za kolesa zadaj), ima pa več prostora v kabini. Ampak dokler ste vsi z otroci pod 2 metri, ni zelo pomembno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
starfotr ::
Glede na to, da uporabljate avto praktično samo za vikende, potem 100 % bencinar.
Kilometrov ne bo veliko v 10 letih, zato ni smiselno kupovat dizla.
Govorimo v številkah višjih od 20000 km na leto. Ti točke preloma nikoli ne boš dosegel, če kupiš dizla.
Kilometrov ne bo veliko v 10 letih, zato ni smiselno kupovat dizla.
Govorimo v številkah višjih od 20000 km na leto. Ti točke preloma nikoli ne boš dosegel, če kupiš dizla.
PrimoZ_ ::
Ja, Corolla žal ne reši prvotnega problema in to je prostor :)
Vozil sem drugo generacijo Mazde 6 in to zadnjo corollo karavan.
Ni neke razlike v prostornosti.
Kje pričakuješ da boš imel več prostora?
Če ti razred corolle, octavie itd., karavan ni dovolj velik, ti ne bo niti mazda 6, passat itd.karavan dovolj velik. 4 se vozijo normalno v enem in drugem, 5 niti v enem niti drugem, razlika v prtljažniku je minimalna, v nekaterih primerih je niti ni (mazda 6 karavan ima manjšega od octavie in od corolle, passat ima praktično istega kot corolla, in malo manjšega od octavie). Kolesa grejo itak na streho ali kljuko, itd. Res ne vidim smisla v teh malo večjih avtih. Sej zato jih pa nihče več niti ne kupuje.
Niti superb nima strašno večjega, pa je res krava od avta (mora bit zabavno ko imaš še metrski prtljažnik za kolesa zadaj), ima pa več prostora v kabini. Ampak dokler ste vsi z otroci pod 2 metri, ni zelo pomembno.
Točno tole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrimoZ_ ()
m0LN4r ::
Torej situacija je sledeča. Zadnjih 15 let sem vozil izključno bencinarje in tudi pri nakupu trenutnega vozila (5 let nazaj) sem se odločil za bencinsko različico. Gre pa za vozilo velikostnega razreda Golf / Astra ipd. Prej pa so bili še manjši mlinčki. Pri vseh teh avtih je (bila) poraba OK in nikoli nisem pomislil na alternativo. No sedaj pa zaradi potrebe po več prostora zaradi hobijev, naraščaja itd iščemo večje vozilo (prostor rabimo za kolesa - kljuka / streha, nahrbtniki za v hribe (za nošnjo otroka), vozički, poganjalčki etc). Trenutno se nagibam k karavanu - velikost kot je passat / superb / mazda 6 / opel insignia ipd. Modeli so našteti zgolj kot primer in ne nekaj h čemer se (že) nagibamo.Za vikend avto predlagam:
Pri vsej tej ponudbi / izbiri se predvsem sprašujem za katero različico se odločiti - bencin / dizel / alternativa. Namreč, čez teden nam avto stoji praktično vse dni v tednu (razen ko gremo v trgovino, pa še to opravimo 1x na teden in če res kaj vmesnega pride) saj živimo v mestu in koristimo javni prevoz / kolo / peš hondo do službe ker imamo vse tako blizu. Ko pa pride vikend pa ponavadi spokamo v hribe, na morje, čez mejo - torej delamo relacijske vožnje.
Dizelašev ne poznam, vendar kolikor sem zasledil naj bi pri taki uporabi kot je naša, škodovali mašini zaradi neredne uporabe. Namreč do sedaj z bencinarji nisem imel težav pri tej uporabi. Sliši se sicer kot preprosta odločitev vendar, prosim popravite me če se motim, se mi zdi da pa je pri karavanih oz. tem velikostnem razredu pa poraba goriva ogromna če se odločiš za bencinsko različico?
Čisto električna vozila pa tudi odpadejo, ker smo v bloku kjer ni infrastrukture za polnjenje in zato le to odpade - predvidevam.
Avto pa bi kupili za naslednjih 10 let. Kar se sprašujem pa je glede na trende - vsi napovedujejo elektrifikacijo etc, kaj pravzaprav izbrati, da boš naslednjih deset let miren oz. kaj je najbolj optimalna izbira. Potem pa seveda še katero vozilo sploh ustreza našim potrebam / uporabi.
Pa recimo, če zanemarimo trenutno budget, kaj bi vi izbrali, da dobim kakšno pametno idejo?
Hvala
Pa uzivas 20+ let z njim, dokler bo svet postal ena genericna dolgocasnost, kjer ti bo vsak korak v zivljenju predpisan z zakoni.
Opcija je tudi Yaris GR, ampak je manjsi, fun factor je pa vecji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Webmojster ::
Preveri, če je kaka možnost električarja polnit.
Rabljen električar je zate najboljša opcija. Mogoče kak e golf rabljen ali pa nov če si lahko privoščiš kaj drugega.
Dizel je totalna bedarija za takšne kratke razdalje. Za dizel je tudi višja nabavna cena, dražji rezervni deli, višje zavarovanje, pri gorivu pa ni nekega prihranka napram manjšemu bencinarju.
Če res nimaš možnosti polnit električarja, potem je kak manjši bencinar dobra opcija.
Rabljen električar je zate najboljša opcija. Mogoče kak e golf rabljen ali pa nov če si lahko privoščiš kaj drugega.
Dizel je totalna bedarija za takšne kratke razdalje. Za dizel je tudi višja nabavna cena, dražji rezervni deli, višje zavarovanje, pri gorivu pa ni nekega prihranka napram manjšemu bencinarju.
Če res nimaš možnosti polnit električarja, potem je kak manjši bencinar dobra opcija.
feryz ::
Vikend izleti v tujino niso kratka razdalja.
Zadnje kar si želiš je to, da navadni izlet v tujino, spremeniš v nočno moro planiranj in nedelujočih polnilnic.
A si ti misliš, kako je z mulci sedeti v avtu in čakati, da se ta nafila? Še posebej je to fajn, če je polnilnica pred štacuno ali kakim mc donaldsem.
Kup enga 2.0 dizel mondeota. Poceni (vsaj včasih je bil), nezahteven, majhna poraba in vseeno nekaj moči, če jo kdaj rabiš.
Zadnje kar si želiš je to, da navadni izlet v tujino, spremeniš v nočno moro planiranj in nedelujočih polnilnic.
A si ti misliš, kako je z mulci sedeti v avtu in čakati, da se ta nafila? Še posebej je to fajn, če je polnilnica pred štacuno ali kakim mc donaldsem.
Kup enga 2.0 dizel mondeota. Poceni (vsaj včasih je bil), nezahteven, majhna poraba in vseeno nekaj moči, če jo kdaj rabiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Nazz ::
Ta forum res postaja pol kurca vreden. Clovek isce familirajen avto, za vikend hodijo na izlete, predlagate pa pol kurca vredne jajce. Najboljse da kupi 5 skirojev, pa vsakega otroka en nahrbtnik, pa veselo na morje.
Utk ::
Jaz sem prvi za to, da se kupuje samo še električne avte, ampak ta primer je dobesedno textbook primer za katerga se električni avto niti ne splača niti ni primeren.
Sparkxl ::
Elektrika je fail v tvojem primeru, tako kot pri večini.
Hibrid pride najbolj do izraza v mestih, kjer se pa ti ne voziš. Torej tudi odpade.
Traktorja v letu 2022 nočeš kupit, to več ne spada v ta čas, kaj šele čez 10 let. To je samo za revne balkance, ki nimajo za 1l več porabe. Poglej si delež prodaje na zahodnih trgih, pada navpično navzdol. Si res pripravljen poslušati neznosno ropotanje in tresenje zetor agregata? Zna bit šok, če si navajen na 4 cilinderske bencinarje. To ti povem iz prove roke, zadnjega zetorja sem imel 2008.
Ostane bencin. Se ti res splača kupovati neko veliko kravo samo za vikende? Octavia + truga po potrebi reši vse tvoje probleme, porabo pa poznaš, če voziš bencinarje tako dolgo.
Hibrid pride najbolj do izraza v mestih, kjer se pa ti ne voziš. Torej tudi odpade.
Traktorja v letu 2022 nočeš kupit, to več ne spada v ta čas, kaj šele čez 10 let. To je samo za revne balkance, ki nimajo za 1l več porabe. Poglej si delež prodaje na zahodnih trgih, pada navpično navzdol. Si res pripravljen poslušati neznosno ropotanje in tresenje zetor agregata? Zna bit šok, če si navajen na 4 cilinderske bencinarje. To ti povem iz prove roke, zadnjega zetorja sem imel 2008.
Ostane bencin. Se ti res splača kupovati neko veliko kravo samo za vikende? Octavia + truga po potrebi reši vse tvoje probleme, porabo pa poznaš, če voziš bencinarje tako dolgo.
ginekk ::
[
Opcija je tudi Yaris GR, ampak je manjsi, fun factor je pa vecji.
Haha, to je max. za dva - govorim iz lastnih izkušenj. Je pa top fun za ta denar, nedvomno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
miha98 ::
Pozdrav, jazxpa bi predlagal mpgoče kakšnega audi g tron, torej na cng plin... tuficopcija... je pa res da je malo cng črpalk v sloveniji
Blinder ::
zadnjega zetorja sem imel 2008
jaz pa prvega v 2018 in bo moj naslednji avto tudi verjetno zetor
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
gufy123 ::
če zanemarim budget, bi trenutno pri dveh majhnih otrocih in psu (ki pa ne gre vedno zraven) izbral vsaj velikega karavana, če ne celo velikega enoprostorca. jaz vozim 15 let starega megana - premajhen avto če se vsi nabašemo not + nekaj ropotije v prtljažnik. enostavno nobene prostornosti za tako količino
imamo tudi tourana, ta je malo boljši. pri dveh otroških sedežih zadaj lahko celo nekdo zelo na testno sedi v sredini. prtljažnik je kolikor toliko ok.
sedaj gledam, da bi megana zamenjal za sharana. je le 30cm daljši in 10cm širši od tourana...
ja, da se tudi s polotom. je pa veliko udobneje se peljat z nekim večjim avtom, kjer imaš prostor kaj pospravit tudi izven prtljažnika (pod sedež, v vrata, pod strop, ...)
imamo tudi tourana, ta je malo boljši. pri dveh otroških sedežih zadaj lahko celo nekdo zelo na testno sedi v sredini. prtljažnik je kolikor toliko ok.
sedaj gledam, da bi megana zamenjal za sharana. je le 30cm daljši in 10cm širši od tourana...
ja, da se tudi s polotom. je pa veliko udobneje se peljat z nekim večjim avtom, kjer imaš prostor kaj pospravit tudi izven prtljažnika (pod sedež, v vrata, pod strop, ...)
Masayoshi ::
Elektrika je fail v tvojem primeru, tako kot pri večini.
Hibrid pride najbolj do izraza v mestih, kjer se pa ti ne voziš. Torej tudi odpade.
Traktorja v letu 2022 nočeš kupit, to več ne spada v ta čas, kaj šele čez 10 let. To je samo za revne balkance, ki nimajo za 1l več porabe. Poglej si delež prodaje na zahodnih trgih, pada navpično navzdol. Si res pripravljen poslušati neznosno ropotanje in tresenje zetor agregata? Zna bit šok, če si navajen na 4 cilinderske bencinarje. To ti povem iz prove roke, zadnjega zetorja sem imel 2008.
Ostane bencin. Se ti res splača kupovati neko veliko kravo samo za vikende? Octavia + truga po potrebi reši vse tvoje probleme, porabo pa poznaš, če voziš bencinarje tako dolgo.
LOL, pove iz prve roke pa ie imel "zadnjega zetorja" 2008... Eni ste res.
gufy123 ::
če zanemarim budget, bi trenutno pri dveh majhnih otrocih in psu (ki pa ne gre vedno zraven) izbral vsaj velikega karavana, če ne celo velikega enoprostorca. jaz vozim 15 let starega megana - premajhen avto če se vsi nabašemo not + nekaj ropotije v prtljažnik. enostavno nobene prostornosti za tako količino
imamo tudi tourana, ta je malo boljši. pri dveh otroških sedežih zadaj lahko celo nekdo zelo na testno sedi v sredini. prtljažnik je kolikor toliko ok.
sedaj gledam, da bi megana zamenjal za sharana. je le 30cm daljši in 10cm širši od tourana...
ja, da se tudi s polotom. je pa veliko udobneje se peljat z nekim večjim avtom, kjer imaš prostor kaj pospravit tudi izven prtljažnika (pod sedež, v vrata, pod strop, ...)
Glede pogona pa takole: če rabljenega, potem drugega kot dizla skoraj ne boš dobil. če novega, mogoče tudi bencinarja. hibrid ni ne tič ne miš, za štrom only, ti pa manjka infrastruktura doma, da bi polnil
feryz ::
Z bencinarji je tako. Vsakega operejo, kako so dizli dražji (jurja ali dva), kako se kvarijo, kako se ne splača.
In potem folk veselo kupuje te malne ena nula 120 plus nekaj konj. In prvič ko gredo v mesto ali ga na AC malo stisnejo, začnejo jokati, da tole sploh ne kuri tako malo. In potem ni poti nazaj.
Poln karavan z malo bolj dinamično vožnjo bo na 8 ali 9 litrov leta in leta. Dizel bi bil pa pod 6. Ampak ko enkrat kupiš, kupiš.
In potem folk veselo kupuje te malne ena nula 120 plus nekaj konj. In prvič ko gredo v mesto ali ga na AC malo stisnejo, začnejo jokati, da tole sploh ne kuri tako malo. In potem ni poti nazaj.
Poln karavan z malo bolj dinamično vožnjo bo na 8 ali 9 litrov leta in leta. Dizel bi bil pa pod 6. Ampak ko enkrat kupiš, kupiš.
Sparkxl ::
Elektrika je fail v tvojem primeru, tako kot pri večini.
Hibrid pride najbolj do izraza v mestih, kjer se pa ti ne voziš. Torej tudi odpade.
Traktorja v letu 2022 nočeš kupit, to več ne spada v ta čas, kaj šele čez 10 let. To je samo za revne balkance, ki nimajo za 1l več porabe. Poglej si delež prodaje na zahodnih trgih, pada navpično navzdol. Si res pripravljen poslušati neznosno ropotanje in tresenje zetor agregata? Zna bit šok, če si navajen na 4 cilinderske bencinarje. To ti povem iz prove roke, zadnjega zetorja sem imel 2008.
Ostane bencin. Se ti res splača kupovati neko veliko kravo samo za vikende? Octavia + truga po potrebi reši vse tvoje probleme, porabo pa poznaš, če voziš bencinarje tako dolgo.
LOL, pove iz prve roke pa ie imel "zadnjega zetorja" 2008... Eni ste res.
Ja kaj ti ni jasno? Od takat traktorske mehanizacije več ne vozim. Kar pa ne pomeni da občasno ne vozim kakšnega ki ni moj. Zadnja 2 sta bila octavia 1.6 zetor in bmw tudi nekaj podobnega. Na semaforju me je treslo, kar bi človek mislil da je od 2008 kakšen napredek. Njet. Žaganje ko pohodiš gas pa tako da me je bilo direkt sram. Hvala bogu sem vozil samo kratek čas, ampak grozni spomini žal ostanejo
Z bencinarji je tako. Vsakega operejo, kako so dizli dražji (jurja ali dva), kako se kvarijo, kako se ne splača.
In potem folk veselo kupuje te malne ena nula 120 plus nekaj konj. In prvič ko gredo v mesto ali ga na AC malo stisnejo, začnejo jokati, da tole sploh ne kuri tako malo. In potem ni poti nazaj.
Poln karavan z malo bolj dinamično vožnjo bo na 8 ali 9 litrov leta in leta. Dizel bi bil pa pod 6. Ampak ko enkrat kupiš, kupiš.
Kot rečeno, dizl je za balkanske reveže. Na zahodu tega ne kupi več noben, kljub ceni bencina 2+€
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
zimurg ::
... Trenutno se nagibam k karavanu - velikost kot je passat / superb / mazda 6 / opel insignia ipd. ...
Pa recimo, če zanemarimo trenutno budget, kaj bi vi izbrali, da dobim kakšno pametno idejo?
Hvala
Če se omejimo ne te,ki si jih naštel ... Mazda 6 ... atmosferski bencinski motor, dovoljšna kubatura in velika kompresija naredijo zelo malo okvar in veliko vzdržlivost za dobo 10 let, poraba ni najmanjša ni pa problematična, ni pa to avto za tišat, ampak za normalno vožnjo
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
moj ščepec...
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
Scorpy84 ::
Ce se malo km dela, torej bencinar, tudi ce imas relacijske voznje, ampak ce na leto delas 10-15k ni nekega prihranka. Sploh ce gledamo, da dizli imajo vec komponent in je vecja moznost za okvare, sodobni bencinarji imajo isto vec komponent ampak vseeno manj kot dizel.
Voznja pri bencinarju je bolj udobna in tisja voznja, lepse se zavrti v obrate, pri dizlu v obratih mislis, da bo od traktorskega zvoka razpadel. Prednost dizla je navor, ce ti je pomembno. Sam poleti vlecem kamp prikolico, samo poraba je boljsa speljevanje skoraj identicno kljub temu da od presnjega avta ima 80nm vec, pri visji hitrostih je bencinar dost tisji, sploh v klance. Po magistrali pa ni razlike, v ovinke bencinar lepse zvozi, ker gre lepo v obrate.
Sam sem isto bolj ali manj bencinar vozil, zadnjih 6 let pa dizla. Ko se danes vsedem v bencinarja, ki ima dost manj moci od mojega, veliko bolj uzivam v voznji. Potovalni racunalnik pa ze dolgo pri nobenem ne gledam oz. se ne obremenjujem. To bi se, ce bi se v sluzbo vozil z avtom.
Voznja pri bencinarju je bolj udobna in tisja voznja, lepse se zavrti v obrate, pri dizlu v obratih mislis, da bo od traktorskega zvoka razpadel. Prednost dizla je navor, ce ti je pomembno. Sam poleti vlecem kamp prikolico, samo poraba je boljsa speljevanje skoraj identicno kljub temu da od presnjega avta ima 80nm vec, pri visji hitrostih je bencinar dost tisji, sploh v klance. Po magistrali pa ni razlike, v ovinke bencinar lepse zvozi, ker gre lepo v obrate.
Sam sem isto bolj ali manj bencinar vozil, zadnjih 6 let pa dizla. Ko se danes vsedem v bencinarja, ki ima dost manj moci od mojega, veliko bolj uzivam v voznji. Potovalni racunalnik pa ze dolgo pri nobenem ne gledam oz. se ne obremenjujem. To bi se, ce bi se v sluzbo vozil z avtom.
energetik ::
Pri vsej tej ponudbi / izbiri se predvsem sprašujem za katero različico se odločiti - bencin / dizel / alternativa. Namreč, čez teden nam avto stoji praktično vse dni v tednu (razen ko gremo v trgovino, pa še to opravimo 1x na teden in če res kaj vmesnega pride) saj živimo v mestu in koristimo javni prevoz / kolo / peš hondo do službe ker imamo vse tako blizu. Ko pa pride vikend pa ponavadi spokamo v hribe, na morje, čez mejo - torej delamo relacijske vožnje.Kot rečeno, za tvoj tip vožnje štromar nima smisla, razen če ti bo to v hobi in boš izlete načrtoval okoli polnilnic.
Dizelašev ne poznam, vendar kolikor sem zasledil naj bi pri taki uporabi kot je naša, škodovali mašini zaradi neredne uporabe. Namreč do sedaj z bencinarji nisem imel težav pri tej uporabi. Sliši se sicer kot preprosta odločitev vendar, prosim popravite me če se motim, se mi zdi da pa je pri karavanih oz. tem velikostnem razredu pa poraba goriva ogromna če se odločiš za bencinsko različico?
Čisto električna vozila pa tudi odpadejo, ker smo v bloku kjer ni infrastrukture za polnjenje in zato le to odpade - predvidevam.
Avto pa bi kupili za naslednjih 10 let. Kar se sprašujem pa je glede na trende - vsi napovedujejo elektrifikacijo etc, kaj pravzaprav izbrati, da boš naslednjih deset let miren oz. kaj je najbolj optimalna izbira. Potem pa seveda še katero vozilo sploh ustreza našim potrebam / uporabi.
Pa recimo, če zanemarimo trenutno budget, kaj bi vi izbrali, da dobim kakšno pametno idejo?
Hvala
Turbodizel ali turbobencinar pa je stvar letnih kilometrov, katerih pa nisi navedel. Je samo stvar računice, kaj se bolj splača na želeno dobo. Dizlu tak način vožnje nič ne škodi, četudi so vožnje poredke, ker se bo vsakič konkretno ogrel in zlaufal.
Hibrid je tudi opcija, vendar nima smisla, če je večina izletov AC. Priključni hibrid pa sploh odpade, ker v tem primeru totalno nima smisla.
Glede samega modela avta boš moral pa malce več povedat, kakšno robo prevažate naokoli in koliko je te robe. Le glej, da bo imel radar tempomat in LTA.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
a_borlak ::
V službi imamo Fordovega Ecoboost C Maxa, z neko zmerno vožnjo po AC (se pravi 130) je poraba okoli 7, med 130-140 skoči na 7,5. Meni se zdi dokaj zmerno za tako velik avto. Bi pa gledal, da ima radarski tempomat, to je eno od najboljših doplačil.
starfotr ::
Opcija je tudi najem vozila za čez vikend. Če se zmeniš s kako rent a car hišo/firmo, ki avte rabi samo čez teden, lahko prideš poceni skozi. In je win-win situacija.
Veliko službenih avtov samo čaka na parkirišču cele vikende in marsikdaj tudi med tednom.
Veliko službenih avtov samo čaka na parkirišču cele vikende in marsikdaj tudi med tednom.
iso2000 ::
Trenutno imam Tourana in sem zelo zadovoljen z udobjem in zmogljivostjo, ter porabo. Imam 2.0 TDIja. Za družinske poti je dovolj velik, obenem pa ni potraten - poraba se mi giblje nekje med 5-5.5 l/100km ob vožnji pod ali po omejitvah. Sem gledal tudi Škodo Superb in VW Passat-a, pa se mi zdi Touran bolj praktičen - prej omenjena imata ožje in daljše prtljažnike in nimata ločenih sedežev v drugi vrsti. V Touranu lahko podiram posamezne sedeže, glede na potrebe. Sam dosti kolesarim in lahko ob podrtih 2 sedežih zbašem notri celo 29'' kolo, brez odstranjevanja gum, ali kakšnih drugih mahinacij.
Pred tem sem imel Citroen Berlingo (prejšnja generacija), ki je še malenkost bolj praktičen zaradi višje strehe, je bil pa malenskot krajši. V vožnji pa je Touran precej boljši in udobnejši.
Pred tem sem imel Citroen Berlingo (prejšnja generacija), ki je še malenkost bolj praktičen zaradi višje strehe, je bil pa malenskot krajši. V vožnji pa je Touran precej boljši in udobnejši.
gojira ::
U ste se pa razpisali. Kar se tiče koliko kilometrov naredimo. Na leto naredimo cca 30k - kljub temu, da je večino vožnje med vikendom. Oz. v zadnjih 5 letih smo naredili 110k ampak je bila vmes korona in smo bolj kot ne doma čukali.
Nekdo je spraševal kaj vozimo s sabo. Predvem je to oprema za hribe, kolesarjenje, voziček za otroka, box od psa (trenutno se vozi na zadnji klopi zraven otroka).
Kar se tiče pa elektrike pa kot sem že napisal v štartu ni opcije za polnjenje tako da to opdade.
Nekdo je spraševal kaj vozimo s sabo. Predvem je to oprema za hribe, kolesarjenje, voziček za otroka, box od psa (trenutno se vozi na zadnji klopi zraven otroka).
Kar se tiče pa elektrike pa kot sem že napisal v štartu ni opcije za polnjenje tako da to opdade.
gojira ::
Ta forum res postaja pol kurca vreden. Clovek isce familirajen avto, za vikend hodijo na izlete, predlagate pa pol kurca vredne jajce. Najboljse da kupi 5 skirojev, pa vsakega otroka en nahrbtnik, pa veselo na morje.
Hahah si me pa nasmejal :D ampak ja, tist polo res nima veze v mojim vprašanjem :D
Motion ::
U ste se pa razpisali. Kar se tiče koliko kilometrov naredimo. Na leto naredimo cca 30k - kljub temu, da je večino vožnje med vikendom. Oz. v zadnjih 5 letih smo naredili 110k ampak je bila vmes korona in smo bolj kot ne doma čukali.
Nekdo je spraševal kaj vozimo s sabo. Predvem je to oprema za hribe, kolesarjenje, voziček za otroka, box od psa (trenutno se vozi na zadnji klopi zraven otroka).
Kar se tiče pa elektrike pa kot sem že napisal v štartu ni opcije za polnjenje tako da to opdade.
Za 30k na leto vzemi dizla definitivno. Neki v rangu turana ali pa enoprostorca kot so sharan alhambra, s-max. Prve dva sicer gresta vn iz proizvodnje tako da nevem kako je z dobavljivostjo novih.
Če ti enoprostorci ne ležijo zaradi dinamike vožnje potem ti ostanejo le veliki karavani kot sta pasat, superb in pa še kakšen se bi našel.
Laho tudi kak velik suv sam to spet potegne par stvari za sabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
energetik ::
Tako je, za 30k letno turbodizla. Glede na pasjo škatlo enoprostorca. Po drugi strani bicikle precej lažje daš na streho karavana. Lahko pa na enoprostorca montiraš kljuko in zadaj navesiš nosilec za bicikle.
Dobri ste, da samo za vikende naredite 30k letno, to morajo bit konkretni "izleti"
Dobri ste, da samo za vikende naredite 30k letno, to morajo bit konkretni "izleti"
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Invictus ::
Tako je, za 30k letno turbodizla.
Turbo dizel, turbo bencinar, to je zdaj isto sranje. poraba tam, tam, pa bencinar se ima še vedno za bolj eko od dizla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Ne ni ista poraba, ne more biti zaradi drugačnega termodinamičnega cikla in večje energijske gostote dizla.
Dolgi izleti so idealka za turbodizla.
Dolgi izleti so idealka za turbodizla.
vires in numeris
Ghost7 ::
Tako je, za 30k letno turbodizla.
Turbo dizel, turbo bencinar, to je zdaj isto sranje. poraba tam, tam, pa bencinar se ima še vedno za bolj eko od dizla...
Ni isto, dizel ima navor in lažje prenaša težo (kar cela familija s tovorem je), klance in z vselejem dolge relacije.
Kar se tiče eko so moderno dizli zaradi vse čistilne navlake čistejši od bencinarjev.
Plus dizla lahko tišim (1.6tdi Euro5), pa ne požre več kot 5.8, povprečje imam 5.3 po izračunu (litri/kilometri)*100 (računalnik kaže manj - laže). Bencinar, ki bo vlekel 1.5tone 140 po avtocesti ali v klance bo hitro na 9 litrih.
Pri 30k letno pa se bo še hitro zarmotiziral.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
Horas ::
kako lhko večina še vedno razmišljate o smrdljivih dizlaših? bencin in bencin! kupte si traktorje pa njivo če hočete met dizla.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
MTB4life ::
Niti superb nima strašno večjega, pa je res krava od avta (mora bit zabavno ko imaš še metrski prtljažnik za kolesa zadaj), ima pa več prostora v kabini. Ampak dokler ste vsi z otroci pod 2 metri, ni zelo pomembno.
Superb je bistveno večji od vseh v enakem segmentu. Prtljažnik je ogromen in ogromno prostora je v zadnjem delu avtomobila - kar je za otroke prednost,kadar so v sedežih.
Še avtorju teme. Diesel je popolnoma OK izbira. Če avto skozi teden stoji, ni nič narobe, samo da ni ogromno hladnih zagonov in hladnih poti, potem je problem s DPF-jem in podobno.
Če boš gledal diesel motorje, boš imel bistveno večjo izbiro avtomobilov.
Ghost7 ::
kako lhko večina še vedno razmišljate o smrdljivih dizlaših? bencin in bencin! kupte si traktorje pa njivo če hočete met dizla.
Verjetno dobrega dizla še nisi imel, sploh pa si verjetno mestni kolesar (torej brez izkušenj in samo vpiješ pamflete, ker ti gre na živce promet).
Next!
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Miki N ::
Ghost7 ::
Ta forum res postaja pol kurca vreden. Clovek isce familirajen avto, za vikend hodijo na izlete, predlagate pa pol kurca vredne jajce. Najboljse da kupi 5 skirojev, pa vsakega otroka en nahrbtnik, pa veselo na morje.
Kaj pa električar + vlečna kljuka, otroke pa v prikolico?
In potem pričakuješ, da ti bodo na koncu izleta rekli še "ati, hvala za izlet, rad te imam"
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
energetik ::
kako lhko večina še vedno razmišljate o smrdljivih dizlaših? bencin in bencin! kupte si traktorje pa njivo če hočete met dizla.Lej, če ima tak način uporabe (dolge vožnje v 1 kosu), ne bo dizel nič kaj dosti bolj svinjal kot bencinar.
Se pa strinjam, da je problem smrdljivih dizlov po mestu, sploh ker jih je velik % nevzdrževanih in/ali čipiranih, brez adbluja, DPFja, z blindiranimi EGRji, potem imaš sranje, ja.
Sodoben, vzdrževan dizel na dolgih AC vožnjah pa je čisto OK zadeva.
Za invictusa, ki pravi da je poraba enaka:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
...
Vsaj 20% nižja poraba v povprečju.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Invictus ::
Se pa strinjam, da je problem smrdljivih dizlov po mestu, sploh ker jih je velik % nevzdrževanih in/ali čipiranih, brez adbluja, DPFja, z blindiranimi EGRji, potem imaš sranje, ja.
To je pač srž problemov, ki jih ne reši niti tehnični pregled...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Na žalost, ja, čeprav bi tole lahko rešili na TP, če bi bila volja.
Se pa strinjam, da je problem smrdljivih dizlov po mestu, sploh ker jih je velik % nevzdrževanih in/ali čipiranih, brez adbluja, DPFja, z blindiranimi EGRji, potem imaš sranje, ja.
To je pač srž problemov, ki jih ne reši niti tehnični pregled...
vires in numeris
Ghost7 ::
kako lhko večina še vedno razmišljate o smrdljivih dizlaših? bencin in bencin! kupte si traktorje pa njivo če hočete met dizla.Lej, če ima tak način uporabe (dolge vožnje v 1 kosu), ne bo dizel nič kaj dosti bolj svinjal kot bencinar.
Se pa strinjam, da je problem smrdljivih dizlov po mestu, sploh ker jih je velik % nevzdrževanih in/ali čipiranih, brez adbluja, DPFja, z blindiranimi EGRji, potem imaš sranje, ja.
Sodoben, vzdrževan dizel na dolgih AC vožnjah pa je čisto OK zadeva.
Točno tako! Plus dodal bi, da ko očistiš dušikove okside in saje (kar moderni diesel uredi) diesel izpusti precej manj CO2 kot bencinar ter tako prispeva k manjšemu globalnemu segrevanju.
Na žalost, ja, čeprav bi tole lahko rešili na TP, če bi bila volja.
Se pa strinjam, da je problem smrdljivih dizlov po mestu, sploh ker jih je velik % nevzdrževanih in/ali čipiranih, brez adbluja, DPFja, z blindiranimi EGRji, potem imaš sranje, ja.
To je pač srž problemov, ki jih ne reši niti tehnični pregled...
Res je, sem osebno doživel, ko je za menoj stal zheban avto je tehnikalc dvakrat pomeril moj drugi avto bencinar (najprej na monitorju moja tablica, potem od onega za menoj in spet po gasu), da je šel zhebani diesel za menoj skozi. Sem hudo stiskal zobe... Ker namreč zaradi takih sem potem jaz z primerno in redno vzdrževanim dieslom "osovražen".
Ne vem zakaj dovolijo sploh da se odstranjuje DPF in EGR. Namreč to se dogaja vsak dan, popolnoma legalno, nihče ne preganja predelovalcev, celo oglašujejo. RSR in podobni so celo razvili blendo, da simulira DPF.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ghost7 ()
energetik ::
Ni volje ali pa se še kaj lobira, da se to ne uredi. Se strinjam, da serviserje ki "legalno" odstranjujejo sisteme, ki dizla delajo sprejemljivega, bi morali lepo obiskat inšpektorji in jim naložiti kazen.
vires in numeris
m0LN4r ::
če zanemarim budget, bi trenutno pri dveh majhnih otrocih in psu (ki pa ne gre vedno zraven) izbral vsaj velikega karavana, če ne celo velikega enoprostorca. jaz vozim 15 let starega megana - premajhen avto če se vsi nabašemo not + nekaj ropotije v prtljažnik. enostavno nobene prostornosti za tako količino
imamo tudi tourana, ta je malo boljši. pri dveh otroških sedežih zadaj lahko celo nekdo zelo na testno sedi v sredini. prtljažnik je kolikor toliko ok.
sedaj gledam, da bi megana zamenjal za sharana. je le 30cm daljši in 10cm širši od tourana...
ja, da se tudi s polotom. je pa veliko udobneje se peljat z nekim večjim avtom, kjer imaš prostor kaj pospravit tudi izven prtljažnika (pod sedež, v vrata, pod strop, ...)
Ja, ce imas majhne otroke in se par let bos vlacil vse zivo naokoli, potem vzames vecjega.
Glede pogona pa se ne sekiraj, glede na to, da ga uporabljas zelo malo, vzames nekaj enostavnega. S stroski se tudi ne splaca ukvarjati, pri tako majhni kilometrini. Kolko km mislis, da bos sploh delal na mesec?
Elektrika odpade, razen ce hoces na izletu cas z otroci prebivati na polnilnicah, namesto kje drugje. Pri dizlu ali bencinarju pa imas tolko dosega, da se z otroci ne rabis prakticno nikjer ustaviti, ce ni nujno.
Pri malo kilometrih imas tak avto lahko vecno. Prej ti bo zrjavel na parkiriscu, ti kuna pogrize kaksne kable, kot pa da bi kaj drugega delalo probleme.
Najdes na avto.net nekoga, ki prodaja karavana, ker so otroci odrasli, sli od hise in ga vec ne rabijo. To je to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Pa kaj si ti prebral, kaj piše? 30tkm letno naredi. Cca. 500EUR letno bo manj plačal pri dizlu, v parih letih ga ima povrnjenega, oz. še kaj prej, če bo šel dizl proti 2EUR/L.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
m0LN4r ::
Elektrika je fail v tvojem primeru, tako kot pri večini.
Hibrid pride najbolj do izraza v mestih, kjer se pa ti ne voziš. Torej tudi odpade.
Traktorja v letu 2022 nočeš kupit, to več ne spada v ta čas, kaj šele čez 10 let. To je samo za revne balkance, ki nimajo za 1l več porabe. Poglej si delež prodaje na zahodnih trgih, pada navpično navzdol. Si res pripravljen poslušati neznosno ropotanje in tresenje zetor agregata? Zna bit šok, če si navajen na 4 cilinderske bencinarje. To ti povem iz prove roke, zadnjega zetorja sem imel 2008.
Ostane bencin. Se ti res splača kupovati neko veliko kravo samo za vikende? Octavia + truga po potrebi reši vse tvoje probleme, porabo pa poznaš, če voziš bencinarje tako dolgo.
LOL, pove iz prve roke pa ie imel "zadnjega zetorja" 2008... Eni ste res.
Ja kaj ti ni jasno? Od takat traktorske mehanizacije več ne vozim. Kar pa ne pomeni da občasno ne vozim kakšnega ki ni moj. Zadnja 2 sta bila octavia 1.6 zetor in bmw tudi nekaj podobnega. Na semaforju me je treslo, kar bi človek mislil da je od 2008 kakšen napredek. Njet. Žaganje ko pohodiš gas pa tako da me je bilo direkt sram. Hvala bogu sem vozil samo kratek čas, ampak grozni spomini žal ostanejo
Z bencinarji je tako. Vsakega operejo, kako so dizli dražji (jurja ali dva), kako se kvarijo, kako se ne splača.
In potem folk veselo kupuje te malne ena nula 120 plus nekaj konj. In prvič ko gredo v mesto ali ga na AC malo stisnejo, začnejo jokati, da tole sploh ne kuri tako malo. In potem ni poti nazaj.
Poln karavan z malo bolj dinamično vožnjo bo na 8 ali 9 litrov leta in leta. Dizel bi bil pa pod 6. Ampak ko enkrat kupiš, kupiš.
Kot rečeno, dizl je za balkanske reveže. Na zahodu tega ne kupi več noben, kljub ceni bencina 2+€
Da tega na zahodu nihce ne kupi vec?
Pa na semaforju si se tresel?
Ne tresejo se vsi dizli enako...
Vidm, da v sport ce pritiskas je edino glasen, drugace so brisalci glasnejsi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50545 (33204) | GR2 |
» | dizli (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10653 (8706) | mahoni |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109220 (68102) | Berserker |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 199035 (159197) | BigWhale |