Forum » Na cesti » radarji v Ljubljani
radarji v Ljubljani
Ahim ::
krempelj ::
Res nima smisla, da ljubljančani delate dren po mestu, ko pa imate tako dobre mestne povezave in parkirno mesto, za katerega ne plačate nič več, če je vaš avto tačas parkiran.
A se jaz vtikam v tvojo njivo? Tvojo vas? Ti govorim kako se tam vozi in kako parkiraj na svoje dvorisce? Ne? No fino bi bilo, ce bi se obnasal pribljizno enako kulturno.
---
Samo razlagam zakaj se boste slej kot prej morali odpovedati voznji po Ljubljani, ker preprosto takole ne gre vec naprej.
Ni vprasanje ali ampak je samo vprasanje kdaj. Naslednji, ki pride na zupanske volitve z idejo o zaprtju prometa znotraj obvoznice (ali ce ze hocete, visokim cestninam - idealno je, ker je stevilo izvozov omejeno in deluje obvoznica kot obrambni zid ) za vse, ki ne prebivajo znotraj obvoznice bo zmagal, tudi, ce bo SDS. Da sploh ne omenjamo vseh zelenih iniciativ, globalnega segrevanja, izpustov, itd.
Pac osebnim avtomobilom bo pocasi odklenkalo, ne glede koliko se pistolite. Najprej v mestih, potem pa se vsepovsod drugod.
Prej se boste prilagodili, manj bo bolelo.
---
"Ves vnucek, ko sem bil pa se jaz mlad, smo pa lahko sami vozili svoj avto. Dedi, potem si moral biti pa res nesposoben, pa saj to dela samo nekvalificiran kader za minimalca."
Praskam...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
mirator ::
Upam, da je sedaj @krempelj izkoristil svoj off topic intermezzo v tej temi pa se lahko zopet posvetimo radarjem v Ljubljani. Res jih je za sedaj samo kakšnih 15. Samo so nekateri postavljeni res čudno med drevjem. Ker so pa "super-duper" tehnologije, nikoli ne veš od kdaj in do kje te meri.
Osebno nimam nič proti njim čeprav bi po moje morali imeti nekakšno toleranco. Vsaj na mestih, kjer tudi za kakšnih 10 km prekoračitve ne bi reagirali, ker se človek zaradi pogostih omejitev hitrosti na posameznih odsekih mimogrede spozabi (vem, da se pravičneži s tem ne strinjajo, čeprav tudi grešijo). Mislim da je plus-minus 10 km/h še povsem varen način vožnje, če cesta to dovoljuje.
Osebno nimam nič proti njim čeprav bi po moje morali imeti nekakšno toleranco. Vsaj na mestih, kjer tudi za kakšnih 10 km prekoračitve ne bi reagirali, ker se človek zaradi pogostih omejitev hitrosti na posameznih odsekih mimogrede spozabi (vem, da se pravičneži s tem ne strinjajo, čeprav tudi grešijo). Mislim da je plus-minus 10 km/h še povsem varen način vožnje, če cesta to dovoljuje.
feryz ::
Toleranca ali meja pošiljanja položnic, je birokratska zadeva. Kot vse ostalo na cestah.
Baje so bili avtocestni radarji nastavljeni na 175 km/h dokler so, če sploh kdaj so, delali. Tistih niže niso šmirglali.
Jaz se te omejitve tudi danes držim, ko se peljem mimo. Zmanjšam na 175 km/h. To je hkrati tudi meja za pike. Do danes ni še niti ena položnica prišla iz tega naslova.
Baje so bili avtocestni radarji nastavljeni na 175 km/h dokler so, če sploh kdaj so, delali. Tistih niže niso šmirglali.
Jaz se te omejitve tudi danes držim, ko se peljem mimo. Zmanjšam na 175 km/h. To je hkrati tudi meja za pike. Do danes ni še niti ena položnica prišla iz tega naslova.
DostMam ::
Upam, da je sedaj @krempelj izkoristil svoj off topic intermezzo v tej temi pa se lahko zopet posvetimo radarjem v Ljubljani. Res jih je za sedaj samo kakšnih 15. Samo so nekateri postavljeni res čudno med drevjem. Ker so pa "super-duper" tehnologije, nikoli ne veš od kdaj in do kje te meri.
Osebno nimam nič proti njim čeprav bi po moje morali imeti nekakšno toleranco. Vsaj na mestih, kjer tudi za kakšnih 10 km prekoračitve ne bi reagirali, ker se človek zaradi pogostih omejitev hitrosti na posameznih odsekih mimogrede spozabi (vem, da se pravičneži s tem ne strinjajo, čeprav tudi grešijo). Mislim da je plus-minus 10 km/h še povsem varen način vožnje, če cesta to dovoljuje.
To s toleranco: NEKATERI antipravičneži bi to redno izkoriščali. Postavljavci omejitev bi to morali vzeti v račun in omejitev znižati, nakar bi pravičneži skočili v luft in bi se krog spet začel. Menim, da smo pravzaprav v tej igri že globoko, zato je režim 30/50/40/60 res nadležen.
Če bi že dovolili toleranco, bi morali dovoliti tudi naključno odločanje o kaznovanju tistih "toleriranih". Enkrat ja, enkrat ne..., pa tudi višino kazni v 10% primerov opaliti drakonsko.
WizzardOfOZ ::
Ko vas jebe, tolerantneže, vozte po omejitvi ali pod omejitvijo v naseljih, zunaj naselij pa zarad mene vozte v tolerancah +20km/h.
Pri zaviranju se že +10km/h konkretno pozna. Če otrok steče na cesto, pa zaradi prave hitrosti ustaviš pred njim ali pa zaradi previsoke hitrosti v njem, je kr konkretna razlika. Pa bolj da to ni moj otrok, ker potem bom netolerantno končal življenje tolerantneža.
Pri zaviranju se že +10km/h konkretno pozna. Če otrok steče na cesto, pa zaradi prave hitrosti ustaviš pred njim ali pa zaradi previsoke hitrosti v njem, je kr konkretna razlika. Pa bolj da to ni moj otrok, ker potem bom netolerantno končal življenje tolerantneža.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
krempelj ::
Sicer, samo mimogrede, radarji so edino kar zaleze. Odkar so na Samovi (tista, ki gre mimo plecnikovega stadiona) postavili radar, se ljudje lepo strpno vozijo po omejitvi, prej so dirkali, sploh v jutranjih/vecernih urah. Tako, da radarjev bi rabili kvecemu vec, se hitro amortizirajo.
Ne rabis, samo spremeniti je treba zakonodajo, da je kazen definirana kot % letnega zasluzka premozenja in % osebnega premozenja, kar nanese vec, te sedanje pa bi bile samo usmeritvene - izracuna se, kaj procentualno pomeni kazen 1200 eurov za nekoga na minimalcu in se potem uporabi kot procente na vseh). Pa bi kazni veliko bolj zalegle, dokler je pa 100 eurov za nekoga drobiz, za drugega pa prezivetvenega pomena, tak sistem kaznovanja ne more delovati. Pike so bolj blazev zegen.
Na vasem mestu, ga ne bi poslusal. Skoda kazni tvegat zaradi trola na internetu.
tudi višino kazni v 10% primerov opaliti drakonsko.
Ne rabis, samo spremeniti je treba zakonodajo, da je kazen definirana kot % letnega zasluzka premozenja in % osebnega premozenja, kar nanese vec, te sedanje pa bi bile samo usmeritvene - izracuna se, kaj procentualno pomeni kazen 1200 eurov za nekoga na minimalcu in se potem uporabi kot procente na vseh). Pa bi kazni veliko bolj zalegle, dokler je pa 100 eurov za nekoga drobiz, za drugega pa prezivetvenega pomena, tak sistem kaznovanja ne more delovati. Pike so bolj blazev zegen.
Zmanjšam na 175 km/h. To je hkrati tudi meja za pike. Do danes ni še niti ena položnica prišla iz tega naslova.
Na vasem mestu, ga ne bi poslusal. Skoda kazni tvegat zaradi trola na internetu.
Praskam...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
energetik ::
Upam, da je sedaj @krempelj izkoristil svoj off topic intermezzo v tej temi pa se lahko zopet posvetimo radarjem v Ljubljani. Res jih je za sedaj samo kakšnih 15. Samo so nekateri postavljeni res čudno med drevjem. Ker so pa "super-duper" tehnologije, nikoli ne veš od kdaj in do kje te meri.Jaz praktično ne grešim, ker vozim 90% časa na radarskem tempomatu omejitev +5km/h, kar je po GPS glih 1-2 preko omejitve, z odšteto toleranco pa pod omejitvijo. Ne mislim jaz filat proračuna za brez veze. Se pa omejitve bolj držim, če je manjša. Torej v coni 30 grem dejansko 30 ali manj.
Osebno nimam nič proti njim čeprav bi po moje morali imeti nekakšno toleranco. Vsaj na mestih, kjer tudi za kakšnih 10 km prekoračitve ne bi reagirali, ker se človek zaradi pogostih omejitev hitrosti na posameznih odsekih mimogrede spozabi (vem, da se pravičneži s tem ne strinjajo, čeprav tudi grešijo). Mislim da je plus-minus 10 km/h še povsem varen način vožnje, če cesta to dovoljuje.
vires in numeris
WizzardOfOZ ::
samo spremeniti je treba zakonodajo, da je kazen definirana kot % letnega zasluzka premozenja in % osebnega premozenja, kar nanese vec, te sedanje pa bi bile samo usmeritvene - izracuna se, kaj procentualno pomeni kazen 1200 eurov za nekoga na minimalcu in se potem uporabi kot procente na vseh). Pa bi kazni veliko bolj zalegle, dokler je pa 100 eurov za nekoga drobiz, za drugega pa prezivetvenega pomena, tak sistem kaznovanja ne more delovati. Pike so bolj blazev zegen.
in potem nekdo ki nima prihodkov dobi kazen pa mu je ne moreš izterjat, nekdo z minimalcem bo pa 20 pod omejitvijo vozil, da mu nebi celo leto tretjine plače trgal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
kuall ::
heh če si brezposlen in te radar dobi je kr katastrofica, cel mesečni dohodek gre lahko v franže. če pa imaš visoko plačo te niti visoka kazen ne skrbi preveč. sem izkusil oba primera. jaz bi te kazni raje dal na % plače. to bi bilo kr pravično obenem pa še NEBI bremzalo kapitalizma, kot ga davek na visoke plače.
WizzardOfOZ ::
Kako gre mesečni dohodek, če si pa brezposeln. Sej ti nimajo od kje trgat, če si pa brez plače.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Od socialne ne smejo trgat, miloščino pa dobiš na roko, tako da si brez skrbi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
DostMam ::
Narediti zgodovino kaznovanosti vsakega občana javno. Neplačniku zapleniti vozilo. Če ni njegovo, postane to problem njega in tistega od katerega si je vozilo sposodil, najel... Nadaljevati pri pohištvu, obleki in organih, dokler ne da mir.
krempelj ::
WizzardOfOZ je izjavil:
samo spremeniti je treba zakonodajo, da je kazen definirana kot % letnega zasluzka premozenja in % osebnega premozenja, kar nanese vec, te sedanje pa bi bile samo usmeritvene - izracuna se, kaj procentualno pomeni kazen 1200 eurov za nekoga na minimalcu in se potem uporabi kot procente na vseh). Pa bi kazni veliko bolj zalegle, dokler je pa 100 eurov za nekoga drobiz, za drugega pa prezivetvenega pomena, tak sistem kaznovanja ne more delovati. Pike so bolj blazev zegen.
in potem nekdo ki nima prihodkov dobi kazen pa mu je ne moreš izterjat, nekdo z minimalcem bo pa 20 pod omejitvijo vozil, da mu nebi celo leto tretjine plače trgal.
in % osebnega premozenja, kar nanese vec
Kar se ne da izterjati se lahko odsluzi v zaporu. Ampak vredu, da ne delamo stroskov drzavi, dajmo namesto zapora javna dela v visini sedanjih kazni.
Praskam...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krempelj ()
Utk ::
Jaz bi dal javna dela za vsak malo resnejši prekršek. Človeku je najdragocenejši čas, sploh če ima malo več denarja. Zabit nekje 50 ur, to ti je kazen. Lahko bi tudi zapiral v zapor za par dni, ampak tega ne moreš delat za prekrške. Denarne kazni ne delujejo kaj dost. Če ima nekdo veliko denarja, mu je vseeno, če nič, mu je tudi vseeno, najebejo samo tisti vmes, ki že itak povsod najebejo.
scipascapa ::
na Samovi je prav, da so dali radarji....Slovenija jih ima občutno premalo....pa več kamer.
Utk: ni slaba ideja....
Utk: ni slaba ideja....
McMallar ::
Jaz bi dal javna dela za vsak malo resnejši prekršek. Človeku je najdragocenejši čas, sploh če ima malo več denarja. Zabit nekje 50 ur, to ti je kazen. Lahko bi tudi zapiral v zapor za par dni, ampak tega ne moreš delat za prekrške. Denarne kazni ne delujejo kaj dost. Če ima nekdo veliko denarja, mu je vseeno, če nič, mu je tudi vseeno, najebejo samo tisti vmes, ki že itak povsod najebejo.
Niso samo ure - za koga bi bila najvecja sramota, da bi moral med jutranjo konico v rumenem/oranznem jopicu pobirati smeti ob eni od glavnih vpadnic.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McMallar ()
WizzardOfOZ ::
Jaz bi dal javna dela za vsak malo resnejši prekršek. Človeku je najdragocenejši čas, sploh če ima malo več denarja. Zabit nekje 50 ur, to ti je kazen. Lahko bi tudi zapiral v zapor za par dni, ampak tega ne moreš delat za prekrške. Denarne kazni ne delujejo kaj dost. Če ima nekdo veliko denarja, mu je vseeno, če nič, mu je tudi vseeno, najebejo samo tisti vmes, ki že itak povsod najebejo.
Niso samo ure - za koga bi bila najvecja sramota, da bi moral med jutranjo konico v rumenem/oranznem jopicu pobirati smeti ob eni od glavnih vpadnic.
Jaz bi jih raje dal brisat riti ponesrečencem v prometu v Sočo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
GupeM ::
Ma, problem z javnimi deli je, da jih ne moreš prisilit, da bojo res delali. Pa tudi če delajo, jih težko prisliliš, da delo opravijo korektno.
Ja, brisanje riti ponesrečenim v prometu v Soči bi bila krasna kazen. Ampak bi kaznjenec lahko tako slabo ravnal s pacienti, da bi v resnici bili oni bolj kaznovani.
Ja, brisanje riti ponesrečenim v prometu v Soči bi bila krasna kazen. Ampak bi kaznjenec lahko tako slabo ravnal s pacienti, da bi v resnici bili oni bolj kaznovani.
McMallar ::
Zato pa je pobiranje smeti boljse. Tudi ce bi samo stal zraven, bi frajer v oranzni cestarski uniformi na Celovski, Trzaski ali Dunajski v jutranji ali popoldanski konici precej obupano izgledal.
Brisanje riti bi pa bilo bolj vzgojno, to pa drzi. Ce bi seveda to opravljal korektno. Ali pa vsaj kahle menjal...
Brisanje riti bi pa bilo bolj vzgojno, to pa drzi. Ce bi seveda to opravljal korektno. Ali pa vsaj kahle menjal...
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
Unchancy ::
jaz bi te kazni raje dal na % plače. to bi bilo kr pravično obenem pa še NEBI bremzalo kapitalizma, kot ga davek na visoke plače.
Tako. Pa tudi cene v trgovini bi bilo treba prilagajati dohodkom kupca, zdaj s QR kodami bi to moral biti mačji kašelj. Je treba poskrbet, da "NEBI bremzalo kapitalizma"... Oh wait...
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
GupeM ::
Zato pa je pobiranje smeti boljse. Tudi ce bi samo stal zraven, bi frajer v oranzni cestarski uniformi na Celovski, Trzaski ali Dunajski v jutranji ali popoldanski konici precej obupano izgledal.
Če bi stal zraven ... Ne moreš ga prisiliti. Lahko bi ga edino zaprli.
jaz bi te kazni raje dal na % plače. to bi bilo kr pravično obenem pa še NEBI bremzalo kapitalizma, kot ga davek na visoke plače.
Tako. Pa tudi cene v trgovini bi bilo treba prilagajati dohodkom kupca, zdaj s QR kodami bi to moral biti mačji kašelj. Je treba poskrbet, da "NEBI bremzalo kapitalizma"... Oh wait...
Tako. Pa glas na volitvah šteje premo sorazmerno s količino plačanega davka.
Unchancy ::
Tako. Pa glas na volitvah šteje premo sorazmerno s količino plačanega davka.
Oprostite tovariš, tako se pa ne bomo pogovarjali. To pa ni enakopravno!!
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
mirator ::
Tudi meni se je na prvo žogo zdela zanimiva varianta javno delo. Vendar pa če razmislimo, bi to bila tako kot denarna kazen za tistega, ki nima primernih dohodkov, nesorazmerno velika kazen za nekoga, ki bi mu čas za javna dela, prizadejal veliko poslovno izgubo. Tu mislim predvsem na samostojne podjetnike in enoosebne d.o.o. Mogoče bi bila varianta, kot je za zaporno kazen (ne vem, če še to velja, nekoč je pa bilo možno), če lahko plačaš plačaj, sicer izberi javna dela. To, da se tistih, ki imajo veliko denarja oz. visoke dohodke, kazni ne prijemljejo pa ne drži.
DostMam ::
Takšne rešitve nas kmalu pripeljejo do bogatih, ki karkoli lahko počnejo, zato ker to lahko plačajo. Kaznovalni sistem mora biti koherenten in pravičen. Ne moreš radarje kaznovati na en način, druge prekrške (neizdajanje računov npr.) pa drugače.
Drugi pogled: bogat se mora zavedati svoje ekonomske moči in se zato obanšati bolj odgovorno. Poslovna izguba ni carte blanche za prestopke in/ali kriminal.
Drugi pogled: bogat se mora zavedati svoje ekonomske moči in se zato obanšati bolj odgovorno. Poslovna izguba ni carte blanche za prestopke in/ali kriminal.
McMallar ::
Zato pa je pobiranje smeti boljse. Tudi ce bi samo stal zraven, bi frajer v oranzni cestarski uniformi na Celovski, Trzaski ali Dunajski v jutranji ali popoldanski konici precej obupano izgledal.
Če bi stal zraven ... Ne moreš ga prisiliti. Lahko bi ga edino zaprli.
jaz bi te kazni raje dal na % plače. to bi bilo kr pravično obenem pa še NEBI bremzalo kapitalizma, kot ga davek na visoke plače.
Tako. Pa tudi cene v trgovini bi bilo treba prilagajati dohodkom kupca, zdaj s QR kodami bi to moral biti mačji kašelj. Je treba poskrbet, da "NEBI bremzalo kapitalizma"... Oh wait...
Tako. Pa glas na volitvah šteje premo sorazmerno s količino plačanega davka.
Drži. Zato pa je recimo zapor alternativna kazen, če ne sodeluje.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
zimurg ::
za prekrške: javna dela ali % dohodka (premoženja?), če pa res ne gre potem uklonilni zapor (kar je za državo samo strošek)
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
Utk ::
Gagatronix je izjavil:
Aha, gotovina izven ringa ne obstaja, Moneta izven ringa ne obstaja. Hvala, da si dokazal kaksen provincialec si.
In ne, po vaskih vukojebinah iz katerih ocitno izviras ti res ne hodim, grem rajsi po svetu.
Očitno bo tudi Ljubljana postala vaška vukojebina:
https://siol.net/posel-danes/novice/pla...
Utk ::
Mater si ozkogleden. Za Ljubljančane, ki ne grejo iz Ljubljane, je to dovolj. Za druge pač ne. A bo vsaka vaška vukojebina imela svojo aplikacijo, jaz pa 20 aplikacij samo za parking?
MrStein ::
Glede EasyPark, s katerimi operaterji deluje plačevanje z SMS?
Znanec pri Bob ima neke težave. V odgovor dobi SMS z neko napako (torej besedilo, kjer piše, da nekaj ni bilo v redu...; poslal je sigurno pravi ukaz).
Na spletni strani EasyPark nič o tem ne piše.
(sem jim poslal email s vprašanjem, samo dokler odgovorijo, lahko kdo tu kaj pametnega pove)
Če že, bi morala biti web aplikacija (torej spletna stran), katero odpreš s skeniranjem QR kode, ki bi bila tam nekje pri parkirišču objavljena.
Znanec pri Bob ima neke težave. V odgovor dobi SMS z neko napako (torej besedilo, kjer piše, da nekaj ni bilo v redu...; poslal je sigurno pravi ukaz).
Na spletni strani EasyPark nič o tem ne piše.
(sem jim poslal email s vprašanjem, samo dokler odgovorijo, lahko kdo tu kaj pametnega pove)
Mater si ozkogleden. Za Ljubljančane, ki ne grejo iz Ljubljane, je to dovolj. Za druge pač ne. A bo vsaka vaška vukojebina imela svojo aplikacijo, jaz pa 20 aplikacij samo za parking?
Če že, bi morala biti web aplikacija (torej spletna stran), katero odpreš s skeniranjem QR kode, ki bi bila tam nekje pri parkirišču objavljena.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
joze67 ::
SloKin ::
joze67 ::
Torej, parkirnih mest manjka. Da upravljalec plačuje še ne vem, 30% pobrane parkirnine neki firmi, da uporabnikom omogoča lažje plačevanje, je čisti luksuz za uporabnike. Da pa od tega, da tukaj parkira (in obremenjuje tukajšnje okolje) živi ameriška ali švedska firma, je pa sploh mimo. Kot bi jim prepustili tretjino parkirišč.
(Namesto 30% / tretjina vstavite sebi ljube številke, recimo 5% / dvajsetina. Šel sem na "običajni" harač digitalne ekonomije, kot ga imata Google in Apple, pa verjetno še kdo od velikih. Tudi dvajsetina parkirabilne Slovenije je veliko darilo.)
Ko bo parkirnih mest preveč in se bodo tepli za uporabnike, bo zgodba drugačna.
(Namesto 30% / tretjina vstavite sebi ljube številke, recimo 5% / dvajsetina. Šel sem na "običajni" harač digitalne ekonomije, kot ga imata Google in Apple, pa verjetno še kdo od velikih. Tudi dvajsetina parkirabilne Slovenije je veliko darilo.)
Ko bo parkirnih mest preveč in se bodo tepli za uporabnike, bo zgodba drugačna.
starfotr ::
Parkirnih mest ne bo nikoli preveč.
Kvečjemu bi morali zapreti kar nekaj parkirišč in površine namenit za kaj bolj koristnega. Avte pa izgnat iz mesta. Dela se pa ravno obratno. Za bruhat.
Še izven nivojskih prehodov čez železnico niso sposobni financirat ob obnovi proge, to je njihova naloga, ne naloga države, btw. Tako gnila je ta občina.
Če nismo sami sposobni naštimat nekega sistema za plačevanje parkirnine, potem naj pa tujci služijo. Ob vsej nesposobnosti vodij občin(e), da npr. naročijo parkomate, ki ne vračajo denarja in/ali nimajo možnosti plačevanja s kreditno/debetno kartico, potem ni za pričakovat kakih presežkov na področju ostalih plačilnih metod.
In LPP bi tudi lahko že končno uredili, kot se zagre. Očitno jim je cilj, da je vse neurejeno in neučinkovito.
Ampak kasirat pa znajo z redarji in radarji.
Kvečjemu bi morali zapreti kar nekaj parkirišč in površine namenit za kaj bolj koristnega. Avte pa izgnat iz mesta. Dela se pa ravno obratno. Za bruhat.
Še izven nivojskih prehodov čez železnico niso sposobni financirat ob obnovi proge, to je njihova naloga, ne naloga države, btw. Tako gnila je ta občina.
Če nismo sami sposobni naštimat nekega sistema za plačevanje parkirnine, potem naj pa tujci služijo. Ob vsej nesposobnosti vodij občin(e), da npr. naročijo parkomate, ki ne vračajo denarja in/ali nimajo možnosti plačevanja s kreditno/debetno kartico, potem ni za pričakovat kakih presežkov na področju ostalih plačilnih metod.
In LPP bi tudi lahko že končno uredili, kot se zagre. Očitno jim je cilj, da je vse neurejeno in neučinkovito.
Ampak kasirat pa znajo z redarji in radarji.
joze67 ::
Ampak so sami uredili sistem za plačevanje parkirnine, mar ne? Eni jemljejo kovance in/ali bankovce, drugi (tudi) Urbano.
MrStein ::
Glede EasyPark, s katerimi operaterji deluje plačevanje z SMS?
Znanec pri Bob ima neke težave. V odgovor dobi SMS z neko napako (torej besedilo, kjer piše, da nekaj ni bilo v redu...; poslal je sigurno pravi ukaz).
Na spletni strani EasyPark nič o tem ne piše.
(sem jim poslal email s vprašanjem, samo dokler odgovorijo, lahko kdo tu kaj pametnega pove)
So odgovorili:
"SMS je možen pri vseh telekom operaterjih, razen Hofer nima, Bob naj bi tudi deloval."
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Invictus ::
Če nismo sami sposobni naštimat nekega sistema za plačevanje parkirnine, potem naj pa tujci služijo. Ob vsej nesposobnosti vodij občin(e), da npr. naročijo parkomate, ki ne vračajo denarja in/ali nimajo možnosti plačevanja s kreditno/debetno kartico, potem ni za pričakovat kakih presežkov na področju ostalih plačilnih metod.
In LPP bi tudi lahko že končno uredili, kot se zagre. Očitno jim je cilj, da je vse neurejeno in neučinkovito.
Glede na to, da osebno poznam človeka, ki v LJ skrbi za parkirna mesta in parkomate, sprememb na boljše ne bo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Gagatronix ::
Parkir placov ne bo nikoli dovolj zato ker je folk razvajen pa mislijo da rabijo parkir plac direkt pred destinacijo.
asdf_jklc ::
Radarjev je premalo - moralo bi jih bit veliko več in policijskih kontrol tudi. Pri nas samo to zaleže. Ali pa aplikacija v obliki Drajv od Triglava - lepo snema vožnja, k peleš prehiter opozori, sicer pa colat začne. Pa bi se marsikdo hitro pozdravil.
dexterboy ::
Gagatronix je izjavil:
Stanovalcem.Jaz je ne dobim, pa ima oba starša v centru nejvečje vukojebine od mesta v novejši civilizaciji. Ne samo, da nimata avta in rabita prevoz do zdravnika, živita že 40 let na istem naslovu, še tisti potopni količek mi nočejo spustiti po zaključku jutranje dostave. Že trikrat se trudil dobiti tisto magnetno kartico... ni uspeha. Jaz, seveda, nisem več rezident te podalpske gnojnice.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
dexterboy ::
Sicer rahlo off topic, ampak, da ne smetim še drugje;
Se že kaj ve, kako se je razpletla situacija fizičnega obračuna, ko se je dvonožni orangutan spravil na tistega kolesarja? Je z njim vse v redu, ima kakšne poškodbe? Za redarja me ne zanima, bodo migranti delali njegovo delo za minimalca.
Se že kaj ve, kako se je razpletla situacija fizičnega obračuna, ko se je dvonožni orangutan spravil na tistega kolesarja? Je z njim vse v redu, ima kakšne poškodbe? Za redarja me ne zanima, bodo migranti delali njegovo delo za minimalca.
Gagatronix je izjavil:
Parkir placov ne bo nikoli dovolj zato ker je folk razvajen pa mislijo da rabijo parkir plac direkt pred destinacijo.Če hočeš kresnt babo, moraš parkirati svojega pitona v njen hangar, ne bo šlo iz sosednje ulice, mar ne? ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
poweroff ::
Že trikrat se trudil dobiti tisto magnetno kartico... ni uspeha. Jaz, seveda, nisem več rezident te podalpske gnojnice.
In zakaj bi dobil dovolilnico, če nisi rezident?
sudo poweroff
Badwolff ::
Trenutno imam rezervni telefon, na katerem nimam urbane. Parkiram danes in vidim, da imaš tri možnosti, urbana, upark, easy park (+cash, za kartico nisem zihr>. Ne vem, a je to kaj novega al je že dolgo tako.
Ko so se eni ravno usajali na ta račun.
Ko so se eni ravno usajali na ta račun.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Badwolff ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30722 (20808) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127502 (100707) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80511 (69920) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32734 (27135) | BigWhale |