» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
12 / 14
»»

Buggy ::

NA motor je dober zgolj za V8 in naprej, kubikaze od 4 litrov+...pa seveda v boxer motorju GT3 RS-ke, ko lepo poje do 9K obratov :P

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

A turbina je pa zastonj?

To se pogovarjamo o takih minornih razlikah da ni vredno govorit, kot sem napisal, EU je šla v downsizing samo zato ker je to ustrezalo NEDC testnem ciklu in CO2. Potem ko so dojeli da so še druge emisije poleg CO2 in se je uvedel še malenkost bolj zahteven WLTP se je pa ta logika downsizinga podrla.

Turbina je na konc dneva vseen cenej k +1 injektor, +1 bat, batnica, daljša glavna gred, +1 svečka/špula, vecji kolektor zraka, +4 ventili. Niso zastonj 3 cilindrski mlički praktično standard v poceni avtih. Tisti miniaturn turbo ne doda toliko k ceni kot ostale zadeve, ki jih majo 4 cilindrski motorji.

Je res, da je bil primarni namen mini turbinarjo zmanjševanje porabe/co2 in emisij, ampak tudi sicer so lahko ti motorji učinkoviti če laufajo v sweetspotu. Afterall, manjši 3 cilindrski motor bo mel manj internih frikcij, manjšo tezo komponent, ki se morejo vrtet, pri cruzanju bo lahko laufal na nizjih obratih kot NA. Šele k greš izven njegovga sweetspota (priganjanje recimo) potem bo en tak turbinar pil več.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Ko si napisal "in emisij" si se močno uštel, z direktnim vbrizgom se emisije povečajo, v primerjavi s PFI. Res je danes oba tipa vbrizga potrebujeta GPF za trde delce, ampak trdih delcev je mnogo več pri turbo Di mlinčkih, kot pa pri Toyotinem 1.8 v hibridu (NA, PFI).

Mike_Rotch je izjavil:


Kaj pa USA?


V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

hojnikb ::

Močno se povečajo v primerih, ko je mešanca hudo lean (in s tem višje temparature izgorevanja). Kjub temu se da te zadeve met pod kontrolo z egr in primernim sw tuningom. Ne pozabi, da ima velik motorjev dvojni sistem, kar pomeni da na račun večje kompleksnosti maš lahko best of both worlds.
Kaj je bistvo 1.0 turbinarja; lahko 2.0 atmosferc po moči ko je treba ali pa 1.0 atmosferc, ko ga ne potrebuješ (ko recimo kruzaš). 2.0 atmosferc slednje nemore bit. Lahko samo z timingom ventilov "goljufaš", kaj druga pa ne.

Hibrid je pa stvar za sebe, ker je motor v celoti hardwaresko stunan za tisto ozko območje obratov, v katerem bo večino časa delal (kjer pač ni sweetspot, pomaga elektromotor). Iz tega razloga ma zato tak motor manj konjev in navora, hkrati si pa lahko še vedno privoščijo MPI, ker v tistem sweetspotu delovanja deluje tak vbrizg več kot dovolj dobro.
Če bi tak hibridn motor sparil z ročnim menjalnikom in odstranu hybrid komponente, bi bil pa po karakteristikah verjetno precej slabši za vozit kot tipični 1.0T.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

energetik ::

hojnikb je izjavil:

Če bi tak hibridn motor sparil z ročnim menjalnikom in odstranu hybrid komponente, bi bil pa po karakteristikah verjetno precej slabši za vozit kot tipični 1.0T.
Jasno, ampak zakaj bi to storili, če so pa tak N/A motor razvili prav za uporabo v hibridnem sistemu?

Mike_Rotch ::

V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.


Ni res. Pri pickupih je downsizing prisoten že več kot 10 let. Velika večina F150 se proda z V6 Ecoboost motorji, V8 bencinarji so danes že precej redki. V drugih segmentih ni bistveno drugače.

hojnikb ::

energetik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Če bi tak hibridn motor sparil z ročnim menjalnikom in odstranu hybrid komponente, bi bil pa po karakteristikah verjetno precej slabši za vozit kot tipični 1.0T.
Jasno, ampak zakaj bi to storili, če so pa tak N/A motor razvili prav za uporabo v hibridnem sistemu?

Jasno. Ampak kaj hočem povedat, turbinski mlinček ima smisel, ko nimaš zram hibridnih sistemov ali avtomatskega menjalnika. Tam pač hočeš motor, ki ima cimvisji BSFC skozi karseda sirok nabor obratov/loada. Pri hibridu je lahko to obmože ožje na račun visjega peak BSFCja.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Tudi klasični Toyotini/Mazdini (in še kateri) agregati s pomočjo krmiljenja ventilov gredo v Atkinsonov cikel, ki ima minimalen pupmping loss, kar pomeni da povečana kubatura nima nekega vpliva na porabo pri nizki obremenitvi. Vsa ideja downsizinga je to do agregat pri nizki moči prečrpava čim manj zraka v prazno oz. da je čim manj vakuma ko mu preprečuješ dotok zraka, da je mešanica stoch.

Ves srž porabe je v tem ker motorji niso učinkoviti ko se vozijo 50 kmh po naselju, kjer potrebuje en avto vsega 5 konjev za premikanje. Takrat se sicer pri vsakem avtu zdi poraba smešno nizka, ampak v resnici bi takrat bila lahko absurdno nizka in pri hibridu je.

Mike_Rotch je izjavil:

V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.


Ni res. Pri pickupih je downsizing prisoten že več kot 10 let. Velika večina F150 se proda z V6 Ecoboost motorji, V8 bencinarji so danes že precej redki. V drugih segmentih ni bistveno drugače.


Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

energetik ::

hojnikb je izjavil:

Tam pač hočeš motor, ki ima cimvisji BSFC skozi karseda sirok nabor obratov/loada. Pri hibridu je lahko to obmože ožje na račun visjega peak BSFCja.
To imaš prav. Ampak tu je Toyota naredila res dobro zadevo, dejansko s poenostavljanjem ICE, ker vse skupaj "rešujejo" EM, baterija in močnostna elektronika. Na koncu imaš zelo simpl mašino in "menjalnik", z dobrim učinkom sklopa. Pa še bonus, ker imaš baterijo in dovolj štroma, da lahko pripomočki (klima, pumpe) laufajo kar na štrom, namesto na kup jermenov. Dodatna poenostavitev, manj servisa, pa še povišanje udobja.

Mike_Rotch ::

Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".


Iz 6.2 V8 na 2.7 V6 je bistveno več razlike kot iz 2.0 na 1.4t.

Kar se japonskega "rightsizinga" tiče. Toyota Tundra in Nissan Titan imata še vedno V8.

matobeli ::

Seveda, ker sta za glupe amerikance. Hilux (ki ga v US ni) nikol ni imel V8, niti V6. Edin LC ima V8 (oziroma je imel, za nove nisem zih)

Aja, Hilux je imel že od začetka ogromen tow capacity, večji od f150, pa čeprav gre za razred rangerja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

hojnikb ::

energetik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Tam pač hočeš motor, ki ima cimvisji BSFC skozi karseda sirok nabor obratov/loada. Pri hibridu je lahko to obmože ožje na račun visjega peak BSFCja.
To imaš prav. Ampak tu je Toyota naredila res dobro zadevo, dejansko s poenostavljanjem ICE, ker vse skupaj "rešujejo" EM, baterija in močnostna elektronika. Na koncu imaš zelo simpl mašino in "menjalnik", z dobrim učinkom sklopa. Pa še bonus, ker imaš baterijo in dovolj štroma, da lahko pripomočki (klima, pumpe) laufajo kar na štrom, namesto na kup jermenov. Dodatna poenostavitev, manj servisa, pa še povišanje udobja.

ja tukaj ni kaj, toyotin sistem je res class leading, ce se gremo maks izkoristek v svetu bencinarjev.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Mike_Rotch ::

Aja, Hilux je imel že od začetka ogromen tow capacity, večji od f150, pa čeprav gre za razred rangerja.


Nisem domač v pickupih, ampak Ford pravi, da lahko F150 vleče do 14.000 lbs kar je cca. 6500kg. Hilux očitno do 3500kg.

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Tudi klasični Toyotini/Mazdini (in še kateri) agregati s pomočjo krmiljenja ventilov gredo v Atkinsonov cikel, ki ima minimalen pupmping loss, kar pomeni da povečana kubatura nima nekega vpliva na porabo pri nizki obremenitvi. Vsa ideja downsizinga je to do agregat pri nizki moči prečrpava čim manj zraka v prazno oz. da je čim manj vakuma ko mu preprečuješ dotok zraka, da je mešanica stoch.

Ves srž porabe je v tem ker motorji niso učinkoviti ko se vozijo 50 kmh po naselju, kjer potrebuje en avto vsega 5 konjev za premikanje. Takrat se sicer pri vsakem avtu zdi poraba smešno nizka, ampak v resnici bi takrat bila lahko absurdno nizka in pri hibridu je.

Mike_Rotch je izjavil:

V USA ne poznajo turbo mlinčkov, tam turbine dajejo na 2.0+ motorje zaradi povečanja moči, ne pa zaradi porabe. Lahko da se prodaja kakšna Fiesta 1.6 turbo, ampak take primere boš iskal z povečevalnik steklom.


Ni res. Pri pickupih je downsizing prisoten že več kot 10 let. Velika večina F150 se proda z V6 Ecoboost motorji, V8 bencinarji so danes že precej redki. V drugih segmentih ni bistveno drugače.


Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".

Ja, ampak pumping losses niso edina stvar, ki te ubijajo pri motorju. Pumping losse se da efektivno resevat z EGRom in seveda krmiljenjem ventilov, kot si ugotovil. Former sploh pri bencinarjih zelo pomaga pri light loadu, ker lahko miksas hladen zgorjen plin. Torej bp odpres loputo za gas do konca (zbijes pumping losse na minimum), pa vendar avto nebo sel nikamor, ker bo med zrakom velik zgorjenih dimnih plinov. Ta kombinacija jasno deluje najbolj optimalno z drive by wire in avtomatskim menjalnikom, ker se tam ecu lahko odloci, kaksna kombinacija je najboljsa.


Problem vecjega displacementa je tudi vecji cilinder in izgorjevalni prostor. Torej vecja povrsina, skozi katero se lahko zgublja energija. Pa seveda teza. Bat za 2.0 atmosferc bo vecj in tezji (poleg tega tudi batnica, glavna gred). To so vse parazitska bremena, ki jih mors vrtet, ne glede na to kaksno moc produciras. Poleg tega ima taksen 4 cilindrski motor tudi vec lezajev (spet dodatna izguba energije), vec bremena, ki ga more gnat odmicna gred (ker imas 4 dodatne ventile).
Pa seveda navorna/moč krivulja. Z turbo mlinckom si lahko pri dani hitrosti privoscic daljse prestave, torej rabis motor vrtet pri nizjih obratih. Kar ti za sabo potegne spet manj parazitskih bremen. Bolj ko o stvari pomislis v sirsem kontekstu, manj zanimivi ratajo atmosferci pri klasicnih nehibridnih avtomobilih.
V prednost pride atmosferc sele, ko ga zacnes priganjat. Tam bo praviloma za isto moc porabu manj kt downsized turbinar, ker si lahko privoscis visji AFR, poleg tega da imajo taksni motorji praviloma tudi visje kompresije.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Mike_Rotch je izjavil:

Vse je relativno, F150 ni neka žival od pickupa, tehta nekaj malega nad 2t, nekateri modeli (sploh vstopni motorji) celo manj. Ne vem če bi za tak avto 2.7 V6 motor jemal kot nek hud downsizing, to bi japonci bolj rekli da je "rightsizing".


Iz 6.2 V8 na 2.7 V6 je bistveno več razlike kot iz 2.0 na 1.4t.

Kar se japonskega "rightsizinga" tiče. Toyota Tundra in Nissan Titan imata še vedno V8.


tundra in titan se prodajata v glavnem v ameriki in sta tudi narejena v ameriki.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

Ahim ::

matobeli je izjavil:

Če človek danes ne želi turbo bencinarja/dizla je pa Mazda praktično edina opcija

Kako je pa s Subaruji?

Konkretno me zanima za XV 2.0 e-boxer (MHEV s CVT), ima kdo kaksne izkusnje z njim? Kaj lahko clovek realno pricakuje v primerjavi recimo z VAG 1.5 TSI (isto 150 KM) ali pa Nissanom (DIG-T 160) s 158 KM?

Mike_Rotch ::

tundra in titan se prodajata v glavnem v ameriki in sta tudi narejena v ameriki.


Ja vem, zato ju primerjam z F150.

WizzardOfOZ ::

Ahim je izjavil:

matobeli je izjavil:

Če človek danes ne želi turbo bencinarja/dizla je pa Mazda praktično edina opcija

Kako je pa s Subaruji?

Konkretno me zanima za XV 2.0 e-boxer (MHEV s CVT), ima kdo kaksne izkusnje z njim? Kaj lahko clovek realno pricakuje v primerjavi recimo z VAG 1.5 TSI (isto 150 KM) ali pa Nissanom (DIG-T 160) s 158 KM?


Ni turbak, tako da pospeškov ne bo takih kot s turbino. Vseeno pa se premakne dobro. Če ne rabiš nekih hudih pospeškov, boš z avtom zelo zadovoljen. Jaz imam sicer samo 1.6 motor (s 114km), pa mi je dovolj za vse moje potrebe. Štirje notri, pa truga na strehi in brez problema 130km tudi največje klance naše avtoceste brez problema prevozi s to brzino (nič ne pada hitrost). Kdaj pa kdaj ga pa tudi zahodim po kakih ovinkih in je prav zabaven avto. Dosti se pa vozim po terenu in po kolovozih ter makadamih, tam je pa avto doma.
Avto ima izredno zanesljiv stalni štirikolesni pogon. Z njim prileze dlje, kot si običajno voznik upa. CVT je meni recimo odlična zadeva, samo navadit se moraš, da so obrati pri miru, avto pa pospešuje, ker menjalnik vse dela. Drži pa avto v času pospeševanja malo nad najvišjim navorom, če ne zahodiš pedala do konca. Če narediš kickdown pa gre na 6300 obratov in tam drži obrate, dokler pospešuješ. Normalna konstantna vožnja pri 50km/h je med 800 in 1000 obrati, 120km/h je pa nekje 2200 obratov.
Prednost je, če vzameš novejšega še eyesight sistem, ki je sistem kamer, ki se uporablja kot recimo radarski tempomat v VW avtomobilih (lane asist, gosji red (označiš avto pred sabo in ti samodejno pelje za njim z njegovo hitrostjo, samodejno zaviranje pred oviro, prepoznavanje pešcev in opozarjanje nanje, branje znakov,...).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja ker pa 90 konjski atmosferc v 1,6 tonskem karavanu, ko pohodis gas pod 2000rpm kr skoci zmesta kot raketa..... lol


Če nemci tega ne znajo narest, ni treba mislit, da drugi ne znajo.

Kateri atmosferc pa po tvojem to zna?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

večina ne nemcev ima z NA 90 konji dovolj dobre pospeške. nemci so pa tukaj konkretno zaspal. Skoči pa noben avto ne kot raketa. Tudi uni s 500 konji ne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja ker pa 90 konjski atmosferc v 1,6 tonskem karavanu, ko pohodis gas pod 2000rpm kr skoci zmesta kot raketa..... lol


Če nemci tega ne znajo narest, ni treba mislit, da drugi ne znajo.

Kateri atmosferc pa po tvojem to zna?


Nobeden. Spet trola, da je kr veselje.

bobby ::

Pa dobro no, vi ste cepljeni proti bistvu, ki je nakup novega karavana. Vi pa o F150. Dejte se skoncentrirat na karavane v euro obmocju. Pa ne vlect ven avte z agregati od F16,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Buggy ::

to da ST avto teme takoj derailayajo in se merijo tici ter eni komplekse zdravijo je nekaj cisto normalnega.
Je bilo pa od RedDrake-a na temo povedano vse kar rabite vedeti...vi pa se prepucavajte naprej.HF

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

energetik ::

Evo naročena Karjola TS 1.8 HSD Luna. Baje bo kar za čakat, lahko tudi do decembra, da jo pritrogajo iz UK.
Potem pa kaj več napišem, kako se obnese.

J.McLane ::

Naj ti dobro služi, ko bo :)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Midva bova kakor kaze vzela Passata s 190 konji. Se ni potrjeno ampak kakor gledam ni neke alternative pri rabljenih do dve leti in 50.000km. Nobeden ne tako hitro izgubi na vrednosti, kot Passat. :)

J.McLane ::

A potem ko ga boš ti kupil pa vrednost ne bo več padala po tem tempu?

Za kakšno ceno se prodaja tak Passat, a to je že facelift model?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Cez pet let mi pa je vseeno za tiste +-3000EUR. Pac ne bo 10.000EUR ampak 7000EUR. Cena s 190 konji, 4motion, Radar itn je 24.000EUR. Niti toliko ne bo razlike, ker bo imel dosti prevec km, da bi bil kaj vreden. Ce bos sploh se lahko prodal komu dizla.

Zgodovina sprememb…

clix ::

Mi smo tudi na koncu vzeli "karjolo" 1.8 TS SOL. Naročili konec junija, sredi avgusta že prevzeli. Očitno smo ga še ravno pravi čas naročili. :)

Buggy ::

TheBlueOne je izjavil:

Cez pet let mi pa je vseeno za tiste +-3000EUR. Pac ne bo 10.000EUR ampak 7000EUR. Cena s 190 konji, 4motion, Radar itn je 24.000EUR. Niti toliko ne bo razlike, ker bo imel dosti prevec km, da bi bil kaj vreden. Ce bos sploh se lahko prodal komu dizla.



Tocno tako tudi jaz razmisljam. Tudi jaz bom Alltracka 2018 bolj ali ne zvozil do konca oz. do faze, ko ga bo dobil drugi sin ;)

J.McLane ::

Vse lepo in prav, ampak zadeve niso čisto primerljive, kljub temu da je nek rabljen Passat vreden istih 24k € kot Corolla. Zakaj?

Passat ima veliko več stroškov (zavarovanje, poraba, vzdrževanje, izguba vrednosti)
Passat ponuja več (več moči, 4 motion)

Lepo da nekateri hočete imeti "več" avta, ampak ne se slepit in mislit, da se vozite za isto ceno kot nekdo z novo Corollo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Da ne govorimo, da ima karjola avtomatik, ki dejansko deluje, ne cuka in nikomur na pamet na pade, da bi z njim ročno prestavljal.

TheBlueOne ::

Corolla ni konkurent Passatu je bolj Golfu.

Ce pa bos nasel Corollo, ki je razred ali vec nizje od Passata, kar ne bos verjel, se pozna, pa tudi ne bo 24kEUR. Torej avtomatski menjalnik, 190 konjev, 4x4(ce obstaja), radarski tempomat itn.

Pac Corolla je kar beden avto, na nivoju Golfa. Tudi Passat ni ne vem kaj, ampak v razredu udobnih in rahlo rabljenih, za to ceno ne najdes boljsega.

Bi se pa veselil kaksnega primera, da vidim, kaj je ekvivalent 190 konjsjem 4x4 passatu s strani Toyote. In zakaj je Toyota sploh konkurent v tem segmentu? Jih pa ja delajo za none 60+.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Vsekakor so stroski kaska vecji, ker se vedno upalijo ceno na nov avto. Izguba vrednosti je brezpredmetno, ko kupis 2-3 leta star avto in ga mislis zvozit do 10let/300Kkm+. Takrat so take kante vse vredne okol 5-7K, kar ni sploh za prodajat.
Za stroske vzdrzevanja je pa tako. Ce kupis pac mocnejsi avto z vecjo mocjo je normalno da imas s tem povezano tudi vec stroskov. Kdor gre v nakup takega avta brez te racunice je pa rahlo cuden. Tudi na Toyoti Supri imas vec stroskov kot na Passatu :P
Drugac pa DQ500 v Passatu presenetljivo lepo dela tudi v avtomatiki (sploh D program...S je prezivcen), sploh pa ko je posodobljen se SW...rocno pretikanje je pa izkljucno za uzivanje cez ovinke, ko se ti zapase, pa se to ne na obvolanskih usesih, ampak sekvencno na rocki od menjalnika, kar danes tisti s scegetavkom namesto menjalniske rocice tudi ne morejo poceti :))

Utk ::

Torej avtomatski menjalnik, 190 konjev, 4x4(ce obstaja), radarski tempomat itn.

Zakaj bi rabil 4x4 v "limuzini"?
Radarski tempomat in avtomatski menjalnik ima vsak toyotin hibrid.

Pac Corolla je kar beden avto, na nivoju Golfa.

Jaz enostavno ne razumem zakaj bi nekdo hotel imet avto v razredu passata. Če ti golf karavan ni dovolj velik, ti tudi passat ni. Če ti je golf preveč beden, ti je tudi passat, in rabiš vsaj audija. Če ti je golf prepočasen, ti bo tudi passat. 4 se vozijo tudi v golfu normalno, 5 se jih ne niti v passatu. Isto je pri insigniji, talismanu in celemu temu razredu. To ni ne tič ne miš. Zato jim tudi prodaja strmoglavlja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

sreda ::

Ko imam mondea na servisu in dobim fokusa kot nadomestno vozilo, komaj čakam da dobim svojega nazaj. Ne vem nekaj manjka.

TheBlueOne ::

@UTK, 4x4 je pri nas dobra ideja, ker zivimo kar visoko. Se pa seveda tudi boljse vozijo. Koliko ima konjev in koliko stane tak hibrid? In katera naj bi bila konkurent Passatu?

Zakaj Passati in ne Golf? Medosna razdalja se prevede v vecji komfort. Nekoliko vec prostora se pravtako pozna. Vec prostora je pac vec prostora, ki vsaj nam pride prav. Zna biti, da bo tudi Passat kdaj premali ampak s tvojo logiko lahko imamo samo Twingeca ali pa kombi.

Sploh pa ce je zate samo minimum in maksimum imas tudi pri Toyoti Yarisa in na drugi strani kombi. Corolla je vmesna zadeva.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Passat ima 8 centi večjo medosno od corolle ali golfa. Daj prste širom za 8 centi. Kolk je to? In ne samo to, je tudi 4 centi širši od golfa...
No, je pa res, da tudi ni bistveno dražji, ker je že zastarel model.

Koliko ima konjev in koliko stane tak hibrid?

Za 25 jurjev ima 180 konjev, 8.0 do 100. 4x4 pač nima.

In katera naj bi bila konkurent Passatu?

Konkurenca passatu je zdrava pamet. To je nesmiseln razred. Zato tudi propada.

J.McLane ::

Res ne vem kaj se užigate zdej s temi Passati, sem mislil da sem lepo napisal, nakupna cena je samo del stroška. Kot da bi vas nekaj težilo in bi skušali opravičiti nakup.

Nič ni narobe s tem da kupiš rabljenega Passata, sigurno bolj racionalen nakup kot nov Passat, ampak vseeno, nakupna cena ti da tam nekje 40% celotnega stroška avtomobila. Po eni strani ste eni glasni kako si ne smeš privoščit avto na kredit, po drugi strani pa nočete slišat nič o stroških, nič o izgubi vrednosti, samo ta nakupna cena je tako pomembna.

Avto je strošek, daš na papir številke in ven potegneš nek grobi TCO, če je treba tudi stroške kredita daš zraven. Potem pa kolebaš kje dobiš več avta za tak strošek.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Buggy ::

Corola je meni drugace na pogled obcutno lepsa kot kerkol VW, ce bi imela kaksen agregat in podvozje v smislu Yaris GrMN bi bila zame odlicna izbira.
Zdrava pamet pa nakup avtomobila nekak ne gresta skupaj, zato pa imamo na cestah toliko nefunkcionalnih SUV spackov >:D

Ja pa se ta stari rek ki se kako drzi: Najlazje je avto kupit, bolj je problem kako se ga potem vzdrzuje.

Enim je pac tudi v najbolj pocen jajckih tezko redni olje in filtre menjat, kaj sele nataknit ustrezne gume in ustrezno skrbeti za podvozje in zavore. Stroski z gorivom so se najmanj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Za 25 jurjev ima 180 konjev, 8.0 do 100. 4x4 pač nima.

In katera naj bi bila konkurent Passatu?

Konkurenca passatu je zdrava pamet. To je nesmiseln razred. Zato tudi propada.


Kolikor vem je prodaja Passatov kar stabilna in stevilcna. Zakaj ni zdrava pamet potem Yaris?

J.McLane je izjavil:


Avto je strošek, daš na papir številke in ven potegneš nek grobi TCO, če je treba tudi stroške kredita daš zraven. Potem pa kolebaš kje dobiš več avta za tak strošek.


Sicer meni strosek ni galvni problem, mi je pa tecno dati veliko kesa v naprej. So pa verjetno stroski s Passat dizlom kar nizki. Ima relativno nizko porabo, relativno poceni gume, nekoliko drazje zavarovanje.

Pri nas bo delal 30.000km/letno +, tako da ce bi gledal strosek mora cim manj kurit. Ravno pri takih kilometrih pa so hibridi kar nesmiselni, ker je vecina AC in si kar hitro na 100% bencinu. Na koncu pa, ko ga imamo mi pet let ima 200.000km ++, tako da ni neke razlike pri prodaji. Vecino vrednosti izgubijo na zacetku, tako da da niti ni nujno, da bo rabljen od 25.000EUR navzdol padal dosti drugace kot nova Toyota.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

V bistvu pa Corolla niti ne deluje tako zelo slaba, samo zelo zelo premala:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Hemi426 ::

matobeli je izjavil:

Seveda, ker sta za glupe amerikance. Hilux (ki ga v US ni) nikol ni imel V8, niti V6. Edin LC ima V8 (oziroma je imel, za nove nisem zih)

Aja, Hilux je imel že od začetka ogromen tow capacity, večji od f150, pa čeprav gre za razred rangerja.


Glupi amerikanci, ja...
Lepo ste oprani eni.

1. Američani so prvi izvedli masovno proizvodnjo avtomobilov.
2. Že 1952 je Cadillac uvedel "autronic eye", ki je avtomatsko prilagodil jakost snopov glede na okolico.
3. Malo počekiraj USA avte iz 70', ABS, avtomatska klima, masažni stoli, servo volan itd...
4. Prvi serijski proizvajani elektronsko nadzorovan vbrizg (EFI) je AMCjev ELECTROJECTOR 1957. V Evropi si se še v '90 večinoma vozil na fergazer.
5. Električne avte so sporadično prozvajali že od '70ih...

Vpije Hurr Durr butasti Američani in njihovi avti, medtem ko se vozi z 0.9 3cyl turbo Cliom za 14k, z oglaševanimi revolucionarnimi sistemi, ki so v USA standard že 60let...

Buggy ::

So pa verjetno stroski s Passat dizlom kar nizki.


Hja ne vem ce res. Sicer kot dolgoletni lastnik Opel avtomobilov sem imel obcutno nizje stroske za servise, kot me cakajo sedaj.
Za motor BiTDI 240KM in menjalnik DQ500 je namrec predviden pri 120Kkm velik servis, kjer sem dobil od pooblascenca ponudno za 1700€.

gre za menjavo vseh tekocin: (olje motor, haldex, menjalnik) zavorna tekocina, hladilna tekocina, zamenjava crpalke in vseh jermenov, jermenic ter sponarjev....

Sam bom dodal se zadnje diske/ploscice, pa bi bilo 2K€ :P

Bom pa verjetno delal kar pri znancu, ki dela uradno na Porsche Slovenia, doma ima pa svojo delavnico pa se RSR, kjer sem cipal ga pohvali...zna biti obcutno ceneje.

blaz5 ::

Hm hm. Prvi ABS je bil v 1978 S klasi pravi google... Težko verjamem, da imajo ameriški avtomobili iz 70' vse te sisteme. Sicer pa bi se tudi sam rad vozil z V8, če bi imeli ugodnejše cene bencina ampak jbg.

TheBlueOne ::

Buggy je izjavil:

So pa verjetno stroski s Passat dizlom kar nizki.


Hja ne vem ce res. Sicer kot dolgoletni lastnik Opel avtomobilov sem imel obcutno nizje stroske za servise, kot me cakajo sedaj.
Za motor BiTDI 240KM in menjalnik DQ500 je namrec predviden pri 120Kkm velik servis, kjer sem dobil od pooblascenca ponudno za 1700€.

gre za menjavo vseh tekocin: (olje motor, haldex, menjalnik) zavorna tekocina, hladilna tekocina, zamenjava crpalke in vseh jermenov, jermenic ter sponarjev....

Sam bom dodal se zadnje diske/ploscice, pa bi bilo 2K€ :P

Bom pa verjetno delal kar pri znancu, ki dela uradno na Porsche Slovenia, doma ima pa svojo delavnico pa se RSR, kjer sem cipal ga pohvali...zna biti obcutno ceneje.


Uf.... Pri meni ni bilo tako. Mercedes C, ki je ravno bil prodan z 200.000km+, nekaj cez 200 konjev me je pri servisish stal med 100 in 200€. Servis menjalnika z racunom je bil med 300€ in 400€ (https://www.avtomatski-menjalniki.si/ --> zelo zadovoljen). Delal sem ga pri 160.000km. Kupil sem ga priblizno za enak denar kot sedaj Passata. Izguba cene priblizno enaka kot pri Passatih.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

V bistvu pa Corolla niti ne deluje tako zelo slaba, samo zelo zelo premala:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Obstaja caravan (TS), ki ima poleg večjega prtljažnika tudi daljšo medosno razdaljo kot HB.

Smo imeli Passata 2011, sicer osnovnega, pa po samem podvozju in udobju ni zaznavne razlike.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:


Obstaja caravan (TS), ki ima poleg večjega prtljažnika tudi daljšo medosno razdaljo kot HB.

Smo imeli Passata 2011, sicer osnovnega, pa po samem podvozju in udobju ni zaznavne razlike.


Uf tisto pa je grd stvor. :D Ampak tudi cena je potem verjetno blize 30.000€? Drugace ne verjamem, da ni razlike. Recimo ko sem imel sluzbenega Golfa, sem bil preprican, da je cisto OK in mi ni bilo jasno, zakaj imam dosti drazji avto, dokler se nisem vsedel nazaj v "boljsi" avto. Potem je bilo jasno.

Naceloma so skoraj vsi avti OK, dokler ne presedes v visji razred. Mene vecje kiste dosti manj utrujajo kot majhni.

Medonse niso enake. Razlika mec Corollama je menda 6cm. Do Passata od najvecje pa manjka se 9cm. To ni ravno malo...

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Obstaja caravan (TS), ki ima poleg večjega prtljažnika tudi daljšo medosno razdaljo kot HB.

Smo imeli Passata 2011, sicer osnovnega, pa po samem podvozju in udobju ni zaznavne razlike.


Uf tisto pa je grd stvor. :D Ampak tudi cena je potem verjetno blize 30.000€? Drugace ne verjamem, da ni razlike. Recimo ko sem imel sluzbenega Golfa, sem bil preprican, da je cisto OK in mi ni bilo jasno, zakaj imam dosti drazji avto, dokler se nisem vsedel nazaj v "boljsi" avto. Potem je bilo jasno.

Naceloma so skoraj vsi avti OK, dokler ne presedes v visji razred. Mene vecje kiste dosti manj utrujajo kot majhni.

Medonse niso enake. Razlika mec Corollama je menda 6cm. Do Passata od najvecje pa manjka se 9cm. To ni ravno malo...
Kateri je grd stvor? Corolla TS je meni bistveno lepša od hatchbacka. Kakšnih 30k? Osnovna Terra oprema je nekje okoli 21k, pa že ta je avtomatik in ima radar, led luči, LTA.

energetik ::

Buggy je izjavil:

Vsekakor so stroski kaska vecji, ker se vedno upalijo ceno na nov avto. Izguba vrednosti je brezpredmetno, ko kupis 2-3 leta star avto in ga mislis zvozit do 10let/300Kkm+. Takrat so take kante vse vredne okol 5-7K, kar ni sploh za prodajat.
Za stroske vzdrzevanja je pa tako. Ce kupis pac mocnejsi avto z vecjo mocjo je normalno da imas s tem povezano tudi vec stroskov. Kdor gre v nakup takega avta brez te racunice je pa rahlo cuden. Tudi na Toyoti Supri imas vec stroskov kot na Passatu :P
Drugac pa DQ500 v Passatu presenetljivo lepo dela tudi v avtomatiki (sploh D program...S je prezivcen), sploh pa ko je posodobljen se SW...rocno pretikanje je pa izkljucno za uzivanje cez ovinke, ko se ti zapase, pa se to ne na obvolanskih usesih, ampak sekvencno na rocki od menjalnika, kar danes tisti s scegetavkom namesto menjalniske rocice tudi ne morejo poceti :))
Zato pa ne razumem ravno razloga, da greš nabavit rabljenega Passata s sumljivo zgodovino za isto ceno kot novo Corollo. Edina prednost je večja moč in 4x4. Medtem ko prednost Corolle je avtomatik in to da po mestu žre 3l.
Corolla nima jermenov, sploh. Ni turbine, ni DPF, ni sklopke, ni DSG. Redni servis olje+filtri.

Zgodovina sprememb…

««
12 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1235940 (2475) WizzardOfOZ
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40130251 (9166) Vrocipes
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35121170 (11241) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16312056 (3306) Superboyy

Več podobnih tem