» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
11 / 14
»»

energetik ::

clix je izjavil:

Goody je izjavil:

Kakšen CVT je pa v teh novih hibridnih Honda mašinah? Jazz, novi HRV, CRV? Klasičen ali kaj podoben Toyotinemu? Kdo ve?


Tudi izgleda dosti kul.
Razlika je, da je pri nižjih hitrostih, zaporedni hibrit, ni direktne povezave med motorjem in kolesi, samo prego generatorja do elektromotorja. Pri višlih hitrostih, pa z sklopko motor direktno priklopi na kolesa. Z nekim podobnim razmerjom verjetnko, kot v 6. prestavi pri običajnem menjalniku.
To je dodatno kompliciranje. HSD spravi lahko na kolesa direktno navor ICE, samo z ustreznim navorom na MG1, brez kakih dodatnih sklopk/prestav. Hkrati pa pri HSD lahko tudi stojiš na mestu, ICE pa ti fila baterije, napaja klimo, pumpe (brez povezave ICE na kolesa).

Utk je izjavil:

Vse je električno. Sicer če kaj crkne, je najbrž žur, ampak naj ne bi.
Vprašanje, če je kaj bistveno dražje. Saj kompresor klime je tudi klasični drag. Tisti mali elektromotor na vodni pumpi pa ne bi smel stati celo premoženje. Pa verjetno lahko menjaš pumpo brez bistvenega razdiranja mašine (pri klasični se mora večinoma odstraniti vse jermene, vključno z zobatim, da sploh prideš do pumpe).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

BC mi kaže porabo malo nad 5 litrov.

No vidiš, jaz imam čez 30,000 km povprečje 5,1. Z 2,0 varianto. Pa tudi več km letno.

hojnikb ::

energetik je izjavil:

clix je izjavil:

Goody je izjavil:

Kakšen CVT je pa v teh novih hibridnih Honda mašinah? Jazz, novi HRV, CRV? Klasičen ali kaj podoben Toyotinemu? Kdo ve?


Tudi izgleda dosti kul.
Razlika je, da je pri nižjih hitrostih, zaporedni hibrit, ni direktne povezave med motorjem in kolesi, samo prego generatorja do elektromotorja. Pri višlih hitrostih, pa z sklopko motor direktno priklopi na kolesa. Z nekim podobnim razmerjom verjetnko, kot v 6. prestavi pri običajnem menjalniku.
To je dodatno kompliciranje. HSD spravi lahko na kolesa direktno navor ICE, samo z ustreznim navorom na MG1, brez kakih dodatnih sklopk/prestav. Hkrati pa pri HSD lahko tudi stojiš na mestu, ICE pa ti fila baterije, napaja klimo, pumpe (brez povezave ICE na kolesa).

Utk je izjavil:

Vse je električno. Sicer če kaj crkne, je najbrž žur, ampak naj ne bi.
Vprašanje, če je kaj bistveno dražje. Saj kompresor klime je tudi klasični drag. Tisti mali elektromotor na vodni pumpi pa ne bi smel stati celo premoženje. Pa verjetno lahko menjaš pumpo brez bistvenega razdiranja mašine (pri klasični se mora večinoma odstraniti vse jermene, vključno z zobatim, da sploh prideš do pumpe).

čak, motor laufa tut na mestu? Kako pa to funkcionira, glede na to da ni nobenih sklopk?
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Mike_Rotch ::

No vidiš, jaz imam čez 30,000 km povprečje 5,1. Z 2,0 varianto. Pa tudi več km letno.


Glede na to, da imava verjetno popolnoma drugačen stil in režim vožnje, je primerjava brezpredmetna.

Zgodovina sprememb…

clix ::

hojnikb je izjavil:

energetik je izjavil:

clix je izjavil:

Goody je izjavil:

Kakšen CVT je pa v teh novih hibridnih Honda mašinah? Jazz, novi HRV, CRV? Klasičen ali kaj podoben Toyotinemu? Kdo ve?


Tudi izgleda dosti kul.
Razlika je, da je pri nižjih hitrostih, zaporedni hibrit, ni direktne povezave med motorjem in kolesi, samo prego generatorja do elektromotorja. Pri višlih hitrostih, pa z sklopko motor direktno priklopi na kolesa. Z nekim podobnim razmerjom verjetnko, kot v 6. prestavi pri običajnem menjalniku.
To je dodatno kompliciranje. HSD spravi lahko na kolesa direktno navor ICE, samo z ustreznim navorom na MG1, brez kakih dodatnih sklopk/prestav. Hkrati pa pri HSD lahko tudi stojiš na mestu, ICE pa ti fila baterije, napaja klimo, pumpe (brez povezave ICE na kolesa).

Utk je izjavil:

Vse je električno. Sicer če kaj crkne, je najbrž žur, ampak naj ne bi.
Vprašanje, če je kaj bistveno dražje. Saj kompresor klime je tudi klasični drag. Tisti mali elektromotor na vodni pumpi pa ne bi smel stati celo premoženje. Pa verjetno lahko menjaš pumpo brez bistvenega razdiranja mašine (pri klasični se mora večinoma odstraniti vse jermene, vključno z zobatim, da sploh prideš do pumpe).

čak, motor laufa tut na mestu? Kako pa to funkcionira, glede na to da ni nobenih sklopk?


MG1 se vrti v kontra smer, tako da je vsota hitrost na kolesih še vedno nič. Hkrati pa MG1 fila tudi baterijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: clix ()

hojnikb ::

clix je izjavil:

hojnikb je izjavil:

energetik je izjavil:

clix je izjavil:

Goody je izjavil:

Kakšen CVT je pa v teh novih hibridnih Honda mašinah? Jazz, novi HRV, CRV? Klasičen ali kaj podoben Toyotinemu? Kdo ve?


Tudi izgleda dosti kul.
Razlika je, da je pri nižjih hitrostih, zaporedni hibrit, ni direktne povezave med motorjem in kolesi, samo prego generatorja do elektromotorja. Pri višlih hitrostih, pa z sklopko motor direktno priklopi na kolesa. Z nekim podobnim razmerjom verjetnko, kot v 6. prestavi pri običajnem menjalniku.
To je dodatno kompliciranje. HSD spravi lahko na kolesa direktno navor ICE, samo z ustreznim navorom na MG1, brez kakih dodatnih sklopk/prestav. Hkrati pa pri HSD lahko tudi stojiš na mestu, ICE pa ti fila baterije, napaja klimo, pumpe (brez povezave ICE na kolesa).

Utk je izjavil:

Vse je električno. Sicer če kaj crkne, je najbrž žur, ampak naj ne bi.
Vprašanje, če je kaj bistveno dražje. Saj kompresor klime je tudi klasični drag. Tisti mali elektromotor na vodni pumpi pa ne bi smel stati celo premoženje. Pa verjetno lahko menjaš pumpo brez bistvenega razdiranja mašine (pri klasični se mora večinoma odstraniti vse jermene, vključno z zobatim, da sploh prideš do pumpe).

čak, motor laufa tut na mestu? Kako pa to funkcionira, glede na to da ni nobenih sklopk?


MG1 se vrti v kontra smer, tako da je vsota hitrost na kolesih še vedno nič. Hkrati pa MG1 fila tudi baterijo.

ayyy, dost smart zasnova.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Utk ::

Mike_Rotch je izjavil:

No vidiš, jaz imam čez 30,000 km povprečje 5,1. Z 2,0 varianto. Pa tudi več km letno.


Glede na to, da imava verjetno popolnoma drugačen stil in režim vožnje, je primerjava brezpredmetna.

Čudno da imava tako različen stil, pa vseeno isto porabo. Najbrž se jaz vozim max 60, ti pa min 220.

Teorija PHEV-a se je zaletela v realnost, še enkrat več. Če bi delal 40 km dnevno na elektriko, kot naj bi v teoriji, bi pri 15 kkm letno težko imel porabo čez 3 litre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Čudno da imava tako različen stil, pa vseeno isto porabo. Najbrž se jaz vozim max 60, ti pa min 220.


Ja res zanimivo, da imaš na spritmonitorju min - avg - max

Zakaj le, če ni razlik med režimi vožnje.

Če bi delal 40 km dnevno na elektriko, kot naj bi v teoriji, bi pri 15 kkm letno težko imel porabo čez 3 litre.


40k dnevno na elektriko = 15kkm letno. Kako točno bi imel porabo 3 litre, če bi celotno pot opravil na elektriko?

Utk ::

40k dnevno na elektriko = 15kkm letno. Kako točno bi imel porabo 3 litre, če bi celotno pot opravil na elektriko?

Od kod jih imaš potem 5? Jaz poskušam bit vsaj malo realen. 220 delovnih dni po 30 km, ostalo bencin. Ali kaj podobnega. Ampak ja, realnost je jeba.

Ja res zanimivo, da imaš na spritmonitorju min - avg - max

Zakaj le, če ni razlik med režimi vožnje.

Razlika je samo kolk uspe komu na elektriko prevozit. Nad 10,000 km letno to več ni realno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Od kod jih imaš potem 5? Jaz poskušam bit vsaj malo realen. 220 delovnih dni po 30 km, ostalo bencin. Ali kaj podobnega. Ampak ja, realnost je jeba.


Ne vem kaj imajo delovni dnevi s tem. Kot sem napisal. cca. 50-60% časa se vozim na elektriko, po mestu, po opravkih. Poraba bencina 0.

Ostalo pa prevozim na raznih izletih, vikend šopingih v LJ itd. Ko vem, da grem iz mesta, že takoj dam avto v sport mode v katerem je ICE konstantno v pogonu. Glede na to, da mi je poraba res zadnja skrb pri avtomobilu, ne spremljam natančno koliko porabi v teh pogojih. Ampak, saj ni treba filozofirati, imaš spritmonitor, ki kaže da ima PHEV bistveno nižjo minimalno in povprečno porabo.


Razlika je samo kolk uspe komu na elektriko prevozit. Nad 10,000 km letno to več ni realno.


Ne, razlika je predvsem v režimu vožnje. Gledam podatke za prejšnjega dizla na spritmonitor. Povprečje 8 litrov, moja poraba po BC okoli 12. Nekdo, ki se vozi 90 po regionalkah z enakim avtom doseže verjetno cca. 6.

energetik ::

Da se vrnemo na temo, danes sem bil še na testu I30 CW 1.0 mehki hibrid. Avto kot avto OK, meni se je zdel na ravni Corolle. Ampak pogon me pa ni prepričal, ta 48V hibrid se občuti tako, kot bi ga nekdo za hec našraufal zraven klasičnega pogona. Dobesedno, 48V baterija je direkt prišraufana namesto rezervne gume. :))
Med vožnjo zgleda to tako, da se ICE stalno ugaša in prižiga, tudi samo za par sekund. Ko se ugasne, začne HVAC pihati počasneje, verjetno se ustavi tudi kompresor. Skratka kr neki. Koliko doda k pospešku, pa ne morem rečt, saj nisem še peljal navadnega 1.0 turbobencinarja. Edina prednost pred navadnim start/stop sistemom je, da se ICE zažene res mehko in neslišno, ni verglanja.
Sam 1.0 motor pa tako, kar dobro gre, tudi zvok v obratih ni napačen, vendar sem presenečen, da je pod 2k skoraj mrtev. Za turbo bi pričakoval tudi pri 1,8k nekaj.
Skratka nagibam se bolj h Corolli, četudi bom dal par kEUR več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

hojnikb ::

majhen motor in velik turbo=lag
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Utk ::

Poraba tega i30 heca je cca 2 litra več od 1,8 corolle. Brez heca.

energetik ::

hojnikb je izjavil:

majhen motor in velik turbo=lag
Ja, dejansko se je občutilo kot turbo lag. Smešno, ker mild hibrid naj bi ravno pri speljevanju pomagal, pa nisem dobil glih tega občutka da kaj bistveno pomaga...

hojnikb ::

problem je ker ti mali bencinarji ponavad nimajo variabilnih turbin + kompresijsko razmerje se stalno niza zaradi nox emisij, kar se dodatno znizuje response turbine.
Hence potreba po mild hibridu
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

hojnikb je izjavil:

majhen motor in velik turbo=lag
Ja, dejansko se je občutilo kot turbo lag. Smešno, ker mild hibrid naj bi ravno pri speljevanju pomagal, pa nisem dobil glih tega občutka da kaj bistveno pomaga...


Kaj pa Mazde? Obratna filozofija, enostavne, po porabi pa relativno blizu. Praviloma ima vecje motorje, ki so pravtako zelo napredni spojene z zelo robustnimi avtomatskimi menjalniki.

hojnikb ::

mazdini motorji so daleč od enostavnih. Da nima turbo, še ne pomen, da ni uzad en kup drugih zadev .)
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

TheBlueOne ::

Ja to ze, ampak vseeno dosti bolj enostavni kot pa mini nasponan turbo z ultrahitrim menjalnikom z dvema sklopkama, da lahko lovi moc malega mlincka. Meni dajo obcutek, da bodo bolj vzdrzljive.

hojnikb ::

nič ni enostavnega pri modernem bencinarju. Edina stvar ki tej mazdi manjka je turbina in appropriate cevi, ostalo je vse enako kompleksno ali še bolj, kot pri mini turbo bencincih.
Vzdrzljivost nima nobene veze z displacementom, kot to common belief :)
Da ti dam primer; vzameš blok z 1.5 displacementa v atmosferski obliki. Zmanjšaš stroke in bore na tolk, da je 1.0 in prilepiš eno turbino. Konji ostanejo enaki. Bo sedaj kr naenkrat tak motor manj vzdržljiv?
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

TheBlueOne ::

Kaj tocno imas v mislih?

Drugace praviloma vecji motorji, ki tecejo vecinoma pri nizjih obratih in imajo na volumen manj konjev drzijo dlje.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

Ja to ze, ampak vseeno dosti bolj enostavni kot pa mini nasponan turbo z ultrahitrim menjalnikom z dvema sklopkama, da lahko lovi moc malega mlincka. Meni dajo obcutek, da bodo bolj vzdrzljive.


Če je kaj, ma mali turbomlinček (z izjemo turbo laga pod nizkimi obrati) večji razpon moči in predvsem navora, kot atmosferc z istimi konji.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

TheBlueOne ::

Praviloma ja? Kolikor vem je Mazda 2.0 SkyActiv vs 1.0 TSI dosti bolj linearna. Zato pa si menda lahko privoscijo menjalnike, ki so recimo da relativno old school po osnovni zasnovi.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Niso hotli met DSG ali CVT.
En poljudni članek: https://www.motorauthority.com/news/106...
Mazda je znana po oldschool zadevah ki jih po japonsko doterajo v nulo.

In ker jim dizli niso čisto ležal, turbine pa še manj so nardil Skyactive X (bencinar ki se lahko užiga s kompresijo, svečko ali oboje).
Ne samo to da vedno nekaj po svoje tiščijo, v planu imajo tudi šestaka na X tehnologiji z mild hibrid funkcijo in RWD/AWD. Kdo defuck v dobi električarjev in hibridov začne razvijat nov ICE?

Če človek danes ne želi turbo bencinarja/dizla je pa Mazda praktično edina opcija.

edit: Lahko se zeljarji mal zamislijo, en mejhen proizvajalc kot je Mazda si občasno upa nardit avto v katerem nisi sam vreča krompirja, ne samo štanc TDI in TSI (oziroma ekvivalent)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Mike_Rotch ::

Mazda rine z glavo skozi zid. Turbo motorji so v praktično vseh pogledih boljši.

2.0 motor z 224Nm navora pri 3000 obratih je precej žalosten podatek.

Goody ::

Jah, tale skyactive x je na papirju zelo dobro izgledal. Me je kar zaintrigiral da bi kupil. Ko je pa prišel ven in sem bral teste pa sam sprobal, je pa bolj meh... vmesni pospeški, zveznost, poraba...nič posebnega. Škoda, bralo se je fajn.

IL_DIAVOLO ::

High tech z bolj malo efekta, pač azijci niso nemci.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

energetik ::

matobeli je izjavil:

Niso hotli met DSG ali CVT.
En poljudni članek: https://www.motorauthority.com/news/106...
Mazda je znana po oldschool zadevah ki jih po japonsko doterajo v nulo.
Če prebereš članek, vidiš da je to sicer doterano, vendar še vedno enormno kompliciranje glede na Toyotin e-CVT. Tudi pri Mazdini avtomatiki rabiš ogromno elektronike, zraven pa še ogromno mehatronike, večlamelnih sklopk, aktuatorjev itd itd. Pri E-CVT je edini aktuator za parking prestavo, ki vklopi zagozdo :)). Vse ostalo dela izključno elektronika, mehanika pa je povsem fiksno zvezana ves čas.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

High tech z bolj malo efekta, pač azijci niso nemci.

Res je. Azijci to kar imajo doterajo do konca. Nemci niso znali naredit dobrega bencinarja, niti dizla, pa so dodali direkten vbrizg. Niti to ni delovalo dobro, pa so dodali turbino. Pa niti to ni delovalo ne vem kako, oz. je smrdelo, pa so goljufali. Ko še ti ni pomagalo, so dodali 2-3 filtre.
Mazda je rekla, da bojo tudi dodali gor turbino, ampak šele ko bo osnoven motor zoptimiziran do konca. Po moje bo sicer prej prišla elektrika, ampak prišla bo tudi prej ko bojo nemci naredili do konca dober motor, ki res dela, in to čisto in brez goljufanja.

2.0 motor z 224Nm navora pri 3000 obratih je precej žalosten podatek.

Če ne znaš vozit in ne znaš kako se vozi tak ali pa drugačen motor, je res žalostno.

J.McLane ::

Problem turbo motorjev je lag, to je opazno predvsem pri nizkih hitrostih med šaltanjem, sploh iz prve v drugo, če prestaviš lepo lagano je druga prestava pri nizkih obratih mrtva, potem te kickne turbo, malo prepozno.

Podatek o navoru je samo pesek v oči, pove ti samo to pri kako nizkih obratih se boš lahko peljal v Vrhniški klanec.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Točno to sem občutil pri testnem I30 1.0. Pri speljevanju mi je parkrat skoraj crknil oz. sem moral prej naviti obrate tam do 1,8-2k, da je lepo speljal. Saj potem se pelje OK, ampak lag pri šaltanju ali nenadnih pritistkih na gas je pa kar opazen.
Pa sicer vozim atmosferskega 1.6 bencinarja (mlinček z malim navorom), pa je pri speljevanju precej bolj predvidljiv, predvsem pa precej bolj linearen pri celem območju vrtljajev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Mike_Rotch ::

Nemci niso znali naredit dobrega bencinarja, niti dizla, pa so dodali direkten vbrizg.


Razumem, da si Toyota fan, ampak tako zaplankan pa tudi ne moreš biti.

Če ne znaš vozit in ne znaš kako se vozi tak ali pa drugačen motor, je res žalostno.


Ja, seveda. Moje pomanjkanje znanja je krivo, da so turbo motorji bolj prožni in učinkoviti. Fizika nima nič s tem, a ne?

Problem turbo motorjev je lag, to je opazno predvsem pri nizkih hitrostih med šaltanjem, sploh iz prve v drugo, če prestaviš lepo lagano je druga prestava pri nizkih obratih mrtva, potem te kickne turbo, malo prepozno.


Turbo lag pri sodobnih, ustrezno dimenzioniranih motorjih že dolgo ni več problem. Je pa problem, če proizvajalci tlačijo 1000 kubične mlinčke v 1500kg težke avtomobile.

Utk ::

Razumem, da si Toyota fan, ampak tako zaplankan pa tudi ne moreš biti.

Napisal sem dejstvo. Lahko ti bi napisal tudi primere, ampak zakaj bi. Je pa treba it kar daleč v zgodovino, vsaj 20 let.

Ja, seveda. Moje pomanjkanje znanja je krivo, da so turbo motorji bolj prožni in učinkoviti. Fizika nima nič s tem, a ne?

Bolj prožen je NA bencinar od vsakega turbaka, po definiciji, ker mu moč raste linearno. Glede učinkovitosti se bi tudi dalo debatirat. Edino kar je, da dajo v določenih obratih pri istem volumnu več moči od sebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matobeli ::

energetik je izjavil:

Če prebereš članek, vidiš da je to sicer doterano, vendar še vedno enormno kompliciranje glede na Toyotin e-CVT.


Ma ja vem, mogoče bodo dal to notri zdej ko mal sodelujejo z joto in bodo očitno itak imeli mild hybrid.
Ali pa tudi ne, če jih je motilo da DSG prepočas downshifta ;)

Nisem pa nikol rekel da ne komplicirajo. RX8 z wanklom je čudovit primer, res kul avto, ampak si moral bit resen petrol head da ti ni crknil nekje do 100kkm. Še zmer iščem če bi prišla kakšna pocen z fuč motorjem da bi vrgel na elektriko čez nekaj let...

Mike_Rotch ::

Napisal sem dejstvo. Lahko ti bi napisal tudi primere, ampak zakaj bi. Je pa treba it kar daleč v zgodovino, vsaj 20 let.


Ne, napisal si bedarijo. Že to, da deliš proizvajalce na "nemce" in "azijce" je bedarija.

Že znotraj enega koncerna imaš 1.0 TSI shitboxe in trenutno najmočnejši serijski ICE avto. Ampak ja, dajmo pavšalno govorit o nemcih in azijcih.

Bolj prožen je NA bencinar od vsakega turbaka, po definiciji, ker mu moč raste linearno.


Mogoče imaš kakšno čudno definicijo prožnosti, ampak sodobni turbo bencinarji imajo npr. konstanten navor od kakšnih cca. 1500 do 5000+ obratov.

Powerband pri NA bencinarjih je v povprečju ožji.

Utk ::

Tema je karavani, implicitno manjši, ker noben od teh, ki kupuje, ni omenjal S klas. Torej se menimo o tem rangu.

Ko se voziš čez ležečega, zavijaš itd, imaš hitro pod 1500 obratov. Pa tudi za 1500 obratov mora imet že malo več kubikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Tema je karavani, implicitno manjši, ker noben od teh, ki kupuje, ni omenjal S klas. Torej se menimo o tem rangu.


Torej o BMWjevih i6 bencinarjih in podobnih "zmazkih"?

Ko se voziš čez ležečega, zavijaš itd, imaš hitro pod 1500 obratov. Pa tudi za 1500 obratov mora imet že malo več kubikov.


BMW 1.5 turbo 3 cilindre. 190 Nm @ 1380-3800 rpm, 109 Hp @ 4300-6500 rpm.

Mazda 1.5 skyactiv 4 cilindre. 153 Nm @ 4000 rpm, 118 Hp @ 6000 rpm.

mikhaair ::

Ker le turbo ni zadosti, so naredili variabilnega, ker ni pomagalo so dodali še eno turbino, ampak še vedno pri nizkih rpm ni bilo efekta in so dodali električni ventilator da žene turbino. Ali elektro gnano turbino...? In so dodali dpf za čiščenje pa ni pomagala, so dodali ureo, pa še ni pomagalo, pa so goljufali.
In so dodali mild hybrid, pa spet ne pomaga kaj dosti.
Če bi ves ta trud in denar za razvoj, goljufanje in kazni vložili v EV pogon in baterije, bi se danes smejali Toyoti v fris. Tesle pa sploh ne bi bilo.

Utk ::

BMW 1.5 turbo 3 cilindre. 190 Nm @ 1380-3800 rpm, 109 Hp @ 4300-6500 rpm.

Mazda 1.5 skyactiv 4 cilindre. 153 Nm @ 4000 rpm, 118 Hp @ 6000 rpm.

Po katerem parametru sta ta dva motorja podobna, da si ju izbral za primerjavo? Sta v avtih, ki stanejo približno enako?

matobeli ::

Če bi dal realen ekvivalent npr. 2.0 skyactive X motor zraven iz Mazde 3 bi se pač ta BMWjev pišček žalostno razpočil.

WizzardOfOZ ::

Mike_Rotch je izjavil:


BMW 1.5 turbo 3 cilindre. 190 Nm @ 1380-3800 rpm, 109 Hp @ 4300-6500 rpm.

Mazda 1.5 skyactiv 4 cilindre. 153 Nm @ 4000 rpm, 118 Hp @ 6000 rpm.


Subaru ima pa 1.6, 4 cilindre, 84 kW / 114 Hp @ 5600 rpm, 150 Nm @ 4000 rpm

Pa se s CVT menjalnikom brez problema voziš naokoli in sploh ne počasi. Problem velike konjenice ni v motorjih, ampak v nadomeščanju tistega med nogami, ki manjka večini današnjih voznikov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

m0LN4r ::

Ja ker pa 90 konjski atmosferc v 1,6 tonskem karavanu, ko pohodis gas pod 2000rpm kr skoci zmesta kot raketa..... lol
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matobeli ::

Trenutno ne govorimo o VWju.

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ja ker pa 90 konjski atmosferc v 1,6 tonskem karavanu, ko pohodis gas pod 2000rpm kr skoci zmesta kot raketa..... lol


Če nemci tega ne znajo narest, ni treba mislit, da drugi ne znajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

Mike_Rotch ::

Po katerem parametru sta ta dva motorja podobna, da si ju izbral za primerjavo? Sta v avtih, ki stanejo približno enako?


Slučajno je cena podobna, ja. Sicer primerjamo tehnologijo, ne cene.

Če bi dal realen ekvivalent npr. 2.0 skyactive X motor zraven iz Mazde 3 bi se pač ta BMWjev pišček žalostno razpočil.


2.0 SkyActiv-G: 213 Nm @ 4000 rpm. 122 Hp @ 6000 rpm.

Torej, rabiš 1 cilinder več in 500ccm več, da z NA bencinarjem prideš na malenkost bočljše zmogljivosti (in še vedno slabšo prožnost) od najbolj cheap, najbolj osnovnega BMWjevega motorja.

Če greš v 2.0 4cyl razred pri mazdi dobiš celih 180 konjev in 222Nm navora, pri BMWju s turbino pa npr. tole:

450 Nm @ 1800-4500 rpm. 306 Hp @ 5000-6250 rpm.

Sicer se ni treba omejevati na BMW, lahko pogledaš karerokoli znamko s solidnimi turbo motorji, zgodba je enaka. Več moči, več navora, bistveno večja prožnost.

Pa se s CVT menjalnikom brez problema voziš naokoli in sploh ne počasi. Problem velike konjenice ni v motorjih, ampak v nadomeščanju tistega med nogami, ki manjka večini današnjih voznikov.


Hitro gre lahko tudi s 45 konjskim Yugotom. Your point?

Sicer pa voznikom primanjkuje predvsem tisto v glavi, ne tisto med nogami. To se lepo vidi, ko se zapelješ na kakšno dirkališče ali poligon, kjer lokalni šumaherji hitro doživijo reality check.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Mike_Rotch je izjavil:

Hitro gre lahko tudi s 45 konjskim Yugotom. Your point?

Sicer pa voznikom primanjkuje predvsem tisto v glavi, ne tisto med nogami. To se lepo vidi, ko se zapelješ na kakšno dirkališče ali poligon, kjer lokalni šumaherji hitro doživijo reality check.


Z jugotom ne gre hitro. Očitno ga nisi nikoli vozil.

Reality check dobiš v kolonah, ko vidiš šumaherje, kako krilijo z rokami in se derejo v avtu, ker ne morejo "izkoristit" nadomestka mednožja.

Na dirkališčih pa teh ljudi ni. Niti ne pridejo do tja, ker že v osnovi nimajo kaj za pokazat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!

J.McLane ::

Ker en kos železa za tisti dodatni cilinder tako hudo podraži motor :))

Downsizing + turbo je tu zgolj in samo zaradi porabe goriva pri nizkih obremenitvah, katere so bile pristone predvsem na NEDC testen ciklu. Prav nič skupnega nima ta downsizing s ceno agregata.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

matobeli ::

Mike_Rotch je izjavil:

...pri BMWju s turbino


In spet primerjamo NA s turbaki...

Sej ma Mazda 2.5T, nekej s tistim primerjej, če že moreš.

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Ker en kos železa za tisti dodatni cilinder tako hudo podraži motor :))

Downsizing + turbo je tu zgolj in samo zaradi porabe goriva pri nizkih obremenitvah, katere so bile pristone predvsem na NEDC testen ciklu. Prav nič skupnega nima ta downsizing s ceno agregata.

seveda ma. 3 cilinderc ma skoraj vsega po en kos manj za isto konjenico.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

A turbina je pa zastonj?

To se pogovarjamo o takih minornih razlikah da ni vredno govorit, kot sem napisal, EU je šla v downsizing samo zato ker je to ustrezalo NEDC testnem ciklu in CO2. Potem ko so dojeli da so še druge emisije poleg CO2 in se je uvedel še malenkost bolj zahteven WLTP se je pa ta logika downsizinga podrla.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mike_Rotch ::

In spet primerjamo NA s turbaki...


Ja, saj to je cel point primerjave. Nekateri tukaj trdijo, da so NA motorji prihodnost, ker so baje bolj prožni in nevem kaj še vse.

EU je šla v downsizing samo zato ker je to ustrezalo NEDC testnem ciklu in CO2.


Kaj pa USA?

Zgodovina sprememb…

««
11 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1235854 (2389) WizzardOfOZ
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40129965 (8880) Vrocipes
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35120983 (11054) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16311927 (3177) Superboyy

Več podobnih tem