» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
10 / 17
»»

J.McLane ::

+ elektrika vseeno ni zastonj, je poceni zastonj pa ni. Ko govorimo o 4,5 l/100 km pri PHEV je zraven še ~1 €/100 km elektrike, sicer pa je to dlakocepljenje, takoj kupim PHEV za 20k € s preprosto mehansko zasnovo (ne klasičen avtomatik + add on elektrika), ampak takega ni. Nakupna cena je velik problem PHEV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Tale CVT je tako dober, da so ga dal v Supro, GT86 in Yarisa GR :)
1.8 verzija ima pospeške čez 10s/100, če se ne motim? 120 konjev se mi ne zdi ravno "10 let pred ostalimi".

Za tako lame specse, je taka poraba nekaj normalnega. Tudi ce bi hotel, nebi mogel kaj dosti vec porabit xD
Pol amerike se vozi s corollami,
Dedki, babice...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mike_Rotch ::

Kakšna kozlarija je zdaj to? Kaj imajo konji s tem kolk je kdo pred kom? Lahko kupiš 120 konjev, lahko 180.


Nekdo je gor pisal, da je pogon 10 let pred ostalimi. 120 konjski model je relativno počasen. 180 konjski nič posebnega, je dosti hitrejših avtomobilov.

Je še zmeraj pol do cele sekunde hitrejša. In kako je zdaj naenkrat v njihovem rangu, malo prej je bila počasna?


Za primerjavo, kako superiorna je Toyota :)

225Xe PHEV bistveno hitrejši na celi črti ob nižji povprečni porabi.

https://zeperfs.com/en/duel6204-7926.htm

Ali pa ena navadna Opel Astra z 1.6 turbo bencinarjem:

https://zeperfs.com/en/duel7926-6318.htm

V teoriji, v praksi pač ne.


Tudi v praksi.

Maksimalna je pa lahko bistveno višja. Odvisno samo kolk km delaš. Če jih delaš 5000 letno, boš naredil vse na elektriko. Če jih delaš 30,000, jih boš preklemano malo naredil na elektriko, poraba bo pa 7.


Maksimalna je odvisna predvsem od moči bencinskega motorja in skupnih zmogljivosti.

Če delaš 30.000km po avtocesti je praktično vseeno kaj voziš. Pri 130kmh na avtocesti bo v pogonu samo ICE.

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Horas ::

energetik je izjavil:

m0LN4r je izjavil:



Kaj ti bo 8s do 100 na corolli, ce jo vsak vozi 16s do 100. Tak se seveda nic nima za kvarit.


Kaj mi bo 8s do 100, če tamal bruha že, ko grem 30kmh po ovinkih.
Daj ne nakladaj, kot smo že rekli vsakemu ustreza svoje in dobro da imamo izbiro.


bogi mali, nikol ne bo mogu v gardaland in podobno:))
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

m0LN4r ::

Modell Toyota GT86
147 kW (200 PS) bei 7000 min-
Beschleunigung (0-100 km/h) 7,6 s
Höchstgeschwindigkeit 226 km/h
-------
Modell Polo 1.4 TSI GTI
132 kW (180 PS) bei 6200/min
Beschleunigung (0-100 km/h) 6,9 s
-------
Modell Polo 2.0 TSI GTI
147 kW(207 PS)/4400-6000
Beschleunigung (0-100 km/h) 6,7 s
Höchstgeschwindigkeit 240 km/h
-----
152 kW(200 PS)/4400-6000
Beschleunigung (0-100 km/h) 6,5 s
Höchstgeschwindigkeit 240 km/h

lol
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

J.McLane ::

Ko enkrat skušaš vsaj približno ocenit TCO pri nekih 20k km letno za dobo 5 let postane vse jasno.

Pod 20 €/100 km prideš zelo težko, je pa Corolla za 23k € prekleto blizu. Druge variante takega stroška so vse avtomobili, ki ponujajo manj udobja in opreme.

Pozabljate da je konkreten del stroška izguba vrednosti in vzdržavenje ko je avto star. Dve leti stare hibridne Corolle se na mobile.de začnejo pri 18.500 €, nove se začnejo pri dobrih 20k €, to vse pove zakaj je to stroškovno dober nakup, sploh ti ni treba gledat porabe, poraba je samo dodaten bonus.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Ce se gleda vsak deci goriva, potem je obvezno treba tudi gledat brezveze prevozene km.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Mike_Rotch je izjavil:

Kakšna kozlarija je zdaj to? Kaj imajo konji s tem kolk je kdo pred kom? Lahko kupiš 120 konjev, lahko 180.


Nekdo je gor pisal, da je pogon 10 let pred ostalimi. 120 konjski model je relativno počasen. 180 konjski nič posebnega, je dosti hitrejših avtomobilov.

Je še zmeraj pol do cele sekunde hitrejša. In kako je zdaj naenkrat v njihovem rangu, malo prej je bila počasna?


Za primerjavo, kako superiorna je Toyota :)

225Xe PHEV bistveno hitrejši na celi črti ob nižji povprečni porabi.

https://zeperfs.com/en/duel6204-7926.htm

Ali pa ena navadna Opel Astra z 1.6 turbo bencinarjem:

https://zeperfs.com/en/duel7926-6318.htm

V teoriji, v praksi pač ne.


Tudi v praksi.

Maksimalna je pa lahko bistveno višja. Odvisno samo kolk km delaš. Če jih delaš 5000 letno, boš naredil vse na elektriko. Če jih delaš 30,000, jih boš preklemano malo naredil na elektriko, poraba bo pa 7.


Maksimalna je odvisna predvsem od moči bencinskega motorja in skupnih zmogljivosti.

Če delaš 30.000km po avtocesti je praktično vseeno kaj voziš. Pri 130kmh na avtocesti bo v pogonu samo ICE.

Se zavedaš kaj si naredil v tem postu? Vzel si turbo bencinarja s porabo 8-9 litrov, da si prišel na hitrost corolle, in vzel si plugina za 10 jurjev več od corolle, da si prišel na njeno porabo. Zakaj ne vzameš še renault traffica, da bo en imel večji prtljažnik (ker bmw 2 ima zelo skromnega). Aja, to je naredil že hojnik.
Če moraš kombinirat 2-3 avte, pa še trugo na strehi, da prideš do celega paketa kot je corolla karavan, potem je očitno najbolj logična izbira - corolla karavan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Ko enkrat skušaš vsaj približno ocenit TCO pri nekih 20k km letno za dobo 5 let postane vse jasno.


Če je TCO edino merilo, ne kupiš avtomobila za 20+ jurjev.

Pozabljate da je konkreten del stroška izguba vrednosti in vzdržavenje ko je avto star. Dve leti stare hibridne Corolle se na mobile.de začnejo pri 18.500 €, nove se začnejo pri dobrih 20k €, to vse pove zakaj je to stroškovno dober nakup, sploh ti ni treba gledat porabe, poraba je samo dodaten bonus.


Ok, samo, da se strinjamo, da gre za povprečen avto s povprečnim pogonom, ki je poceni. Ne za raketo, 10 let pred konkurenco.

Utk ::

Ok, samo, da se strinjamo, da gre za povprečen avto s povprečnim pogonom, ki je poceni. Ne za raketo, 10 let pred konkurenco.

Pogon je boljši od konkurence. O ostalem se lahko naganjamo, o pogonu pač ne. Kolk let je pred ostalimi je pa škoda govorit, ker toyota ima ta pogon že 10 let, ostali ga ne bojo imeli nikoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ko enkrat skušaš vsaj približno ocenit TCO pri nekih 20k km letno za dobo 5 let postane vse jasno.


Če je TCO edino merilo, ne kupiš avtomobila za 20+ jurjev.

Pozabljate da je konkreten del stroška izguba vrednosti in vzdržavenje ko je avto star. Dve leti stare hibridne Corolle se na mobile.de začnejo pri 18.500 €, nove se začnejo pri dobrih 20k €, to vse pove zakaj je to stroškovno dober nakup, sploh ti ni treba gledat porabe, poraba je samo dodaten bonus.


Ok, samo, da se strinjamo, da gre za povprečen avto s povprečnim pogonom, ki je poceni. Ne za raketo, 10 let pred konkurenco.


Ravno to ti hočejo povedat, da glej TCO avtomobila. Ti se obrneš že pri nabavni ceni. Do TCO sploh ne prideš.

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ok, samo, da se strinjamo, da gre za povprečen avto s povprečnim pogonom, ki je poceni. Ne za raketo, 10 let pred konkurenco.
Lej, ne govorimo zdaj o konjih in pospeških, ampak o sami uglajenosti, robustnosti in enostavnosti pogona, tukaj Toyota HSD nima konkurence. Si si kdaj sploh pogledal, kako je narejen HSD? Planetni menjalnik, vse fiksno vezano, nobenih robotskih menjalnikov, sklopk, lamel, sinhronov, nič. Vse se zvezno regulira s solid state močnostno elektroniko in navorom 2 elektromotorjev. Zagona in ugašanja ICE sploh ne zaznaš, če ne gledaš na obratomer. Govorim seveda o običajni mirni vožnji. Medtem ko druge start/stop sisteme ostalih ICE na cesti slišiš iz svojega avta, kako verglajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Mike_Rotch ::

Se zavedaš kaj si naredil v tem postu? Vzel si turbo bencinarja s porabo 8-9 litrov, da si prišel na hitrost corolle, in vzel si plugina za 10 jurjev več od corolle, da si prišel na njeno porabo.


Ne, turbo bencinar je bistveno hitrejši. Ni primerjave. Sekundo hitreje do 100, več kot sekundo hitreje od 80-120, veliko višja končna hitrost..

PHEV za 10 jurjev več pa tudi nima enake porabe ampak precej nižjo, sploh, če veliko voziš na elektriko. Pa spet, ob veliko boljših zmogljivostih.

Pogon je boljši od konkurence. O ostalem se lahko naganjamo, o pogonu pač ne. Kolk let je pred ostalimi je pa škoda govorit, ker toyota ima ta pogon že 10 let, ostali ga ne bojo imeli nikoli.


Jaz sem čisto resno vprašal v čem točno je pogon boljši, pa nisem dobil odgovora. Poraba ni nič posebnega, zmogljivosti po pričakovanjih glede na moč oz. mogoče celo pod pričakovanji, menjalnik relativno zastarel (če je isti kot ga imam v rav4?)...

To, da random guy na slo-techu tako reče, ne pomeni veliko.

J.McLane ::

Mike_Rotch je izjavil:

Ko enkrat skušaš vsaj približno ocenit TCO pri nekih 20k km letno za dobo 5 let postane vse jasno.


Če je TCO edino merilo, ne kupiš avtomobila za 20+ jurjev.

Pozabljate da je konkreten del stroška izguba vrednosti in vzdržavenje ko je avto star. Dve leti stare hibridne Corolle se na mobile.de začnejo pri 18.500 EUR, nove se začnejo pri dobrih 20k EUR, to vse pove zakaj je to stroškovno dober nakup, sploh ti ni treba gledat porabe, poraba je samo dodaten bonus.


Ok, samo, da se strinjamo, da gre za povprečen avto s povprečnim pogonom, ki je poceni. Ne za raketo, 10 let pred konkurenco.


Po merilu TCO skušaš kupit največ udobja za najnižji strošek. ČE je to avto za 20k EUR zakaj pa ne? A ti bi raje kupil sklumpano premijo s 300k km samo zaradi nižjega TCO, ki bi bil itak loterija ker ne veš kaj bo pri taki premiji crknilo. Lahko kupiš cenejši nov avto, ampak potem ne bo udobja (avtomatski menajlnik, S&S).

Pri novem avtu so stroški servisiranja dokaj jasni, izguba vrednosti je tudi dokaj jasna.
Pri rabljenem avtu so stroški servisiranja velika uganka, izgube vrednosti pa praktično ni. Treba je tudi vedeti da stroški za izredni servis ni samo denar, so tudi živci in čas ko si brez avta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Mike_Rotch ::

Lej, ne govorimo zdaj o konjih in pospeških, ampak o sami uglajenosti, robustnosti in enostavnosti pogona, tukaj Toyota HSD nima konkurence. Si si kdaj sploh pogledal, kako je narejen HSD? Planetni menjalnik, vse fiksno vezano, nobenih robotskih menjalnikov, sklopk, lamel, sinhronov, nič. Vse se zvezno regulira s solid state močnostno elektroniko in navorom 2 elektromotorjev. Zagona in ugašanja ICE sploh ne zaznaš, če ne gledaš na obratomer. Govorim seveda o običajni mirni vožnji. Medtem ko druge start/stop sisteme ostalih ICE na cesti slišiš iz svojega avta, kako verglajo.


Vse to kar si napisal je res tudi v primeru 225Xe. S tem, da je star 6 stopenjski avtomatik v BMWju bolj uglajen in hitrejši od toyotinega CVTja (spet, v rav4, ne vem, če je menkalnik enak kot v hibridih).

Kar se tiče enostavnosti se mi zdi bmwjev pogon boljši. ICE poganja sprednja kolesa, EM zadnja. Bolj enostavno gre težko.

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:


Jaz sem čisto resno vprašal v čem točno je pogon boljši, pa nisem dobil odgovora. Poraba ni nič posebnega, zmogljivosti po pričakovanjih glede na moč oz. mogoče celo pod pričakovanji, menjalnik relativno zastarel (če je isti kot ga imam v rav4?)...
Imaš 1 post nad tabo argumente. Zastarel? Kako lahko e-cvt zastari? Omogoča optimalno, zvezno uporabo ICE, brez cukanja in brez bistvenih parazitskih izgub, omogoča tako direkten prenos moči ICE na kolesa kot tudi samo polnjenje baterije. Kaj bi še lahko zahteval od menjalnika? Pri 2.0 verziji imaš celo simulacijo klasičnih prestav.

Utk ::

Ne, turbo bencinar je bistveno hitrejši. Ni primerjave. Sekundo hitreje do 100, več kot sekundo hitreje od 80-120, veliko višja končna hitrost..

Kdo pa kupi 200 konjsko astro? Že zarad porabe - ne.

PHEV za 10 jurjev več pa tudi nima enake porabe ampak precej nižjo, sploh, če veliko voziš na elektriko.

Veliko se lahko voziš na elektriko samo če se ne voziš veliko. S 40 km dosega pač ne moreš delat 20,000 km letno. Niti v teoriji. V praksi še manj. V realnosti ima ta plugin, pri km, ki se spodobijo, da sploh začneš gledat porabo, do enega litra manj porabe. ZLAHKA ima pa tudi bistveno več.

Jaz sem čisto resno vprašal v čem točno je pogon boljši, pa nisem dobil odgovora.

Si, samo nočeš ga upoštevat.

menjalnik relativno zastarel

Zakaj nisi takoj reku, da si strokovnjak za menjalnike. Sej zdaj že vidimo, da nisi, ampak rekel bi vseeno lahko...

To, da random guy na slo-techu tako reče, ne pomeni veliko.

Exactly...

Omogoča optimalno, zvezno uporabo ICE, brez cukanja in brez bistvenih parazitskih izgub, omogoča tako direkten prenos moči ICE na kolesa kot tudi samo polnjenje baterije. Kaj bi še lahko zahteval od menjalnika?

To so dejstva, ostalo je pa nakladanje. In teh dejstev ne more nihče zanikat, ker so pač - dejstva. Lahko je komu všeč cukanje in trzanje, ampak mislim da si noben proizvajalec menjalnikov na svetu ne želi tega. Edini boljši menjalnik od eCvt je, da nimaš sploh menjalnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Po merilu TCO skušaš kupit največ udobja za najnižji strošek. ČE je to avto za 20k EUR zakaj pa ne? A ti bi raje kupil sklumpano premijo s 300k km samo zaradi nižjega TCO, ki bi bil itak loterija ker ne veš kaj bo pri taki premiji crknilo. Lahko kupiš cenejši nov avto, ampak potem ne bo udobja (avtomatski menajlnik, S&S).


Takoj, ko začneš riniti v enačbo neke svoje kriterije naletiš na problem. Tebi se zdi avtomatski menjalnik udobje, ki je vredno dodatnega denarja, nekomu se zdi to odvečen strošek, mu pa mogoče veliko pomenijo 18" feltne.

Če gledaš TCO glej absolutne številke. Vse ostalo je subjektivno.

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:

Lej, ne govorimo zdaj o konjih in pospeških, ampak o sami uglajenosti, robustnosti in enostavnosti pogona, tukaj Toyota HSD nima konkurence. Si si kdaj sploh pogledal, kako je narejen HSD? Planetni menjalnik, vse fiksno vezano, nobenih robotskih menjalnikov, sklopk, lamel, sinhronov, nič. Vse se zvezno regulira s solid state močnostno elektroniko in navorom 2 elektromotorjev. Zagona in ugašanja ICE sploh ne zaznaš, če ne gledaš na obratomer. Govorim seveda o običajni mirni vožnji. Medtem ko druge start/stop sisteme ostalih ICE na cesti slišiš iz svojega avta, kako verglajo.


Vse to kar si napisal je res tudi v primeru 225Xe. S tem, da je star 6 stopenjski avtomatik v BMWju bolj uglajen in hitrejši od toyotinega CVTja (spet, v rav4, ne vem, če je menkalnik enak kot v hibridih).

Kar se tiče enostavnosti se mi zdi bmwjev pogon boljši. ICE poganja sprednja kolesa, EM zadnja. Bolj enostavno gre težko.
To, da imaš energente ločene po oseh, se ti zdi bolj enostavno? 8-O

Kako je lahko stopenjski menjalnik bolj uglajen od CVT brez cukanja? Hitrejši? Kaj to sploh pomeni, e-cvt ne prestavlja, hitrost je v tem primeru NaN.

Utk ::

Kdor ne verjame, se naj zdaj poleti v največji gužvi zapelje na Vršič, da bo 9 km v klancu stal v koloni, potem pa naj primerja uglajenost, hitrost itd, raznih avtomatskih menjalnikov. Pa tudi primerjavo s/s sistemov še naj naredi, delovanje klimatskih naprav pri tem, itd. Tu toyoto lahko premaga samo BEV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

zf8. Debata zakjučena.
#brezpodpisa

Mike_Rotch ::

To, da imaš energente ločene po oseh, se ti zdi bolj enostavno? 8-O


Seveda. Ne rabiš komplicirane sinhronizacije pogonov, vsak pogon lahko deluje neodvisno od drugega. Poleg tega dobiš 4x4, kar je velik plus.

Kako je lahko stopenjski menjalnik bolj uglajen od CVT brez cukanja? Hitrejši? Kaj to sploh pomeni, e-cvt ne prestavlja, hitrost je v tem primeru NaN.


Pač je. CVT je glasen, reagira relativno počasi, ko želiš prehitevati (tako počasi, da praktično ne grem prehitevati brez, da ga dam v ročni način), zvezno pospeševanje je res zvezno šele potem, ko pride motor na obrate.

zf8. Debata zakjučena.


Svetlobna leta pred CVTjem iz Toyote, tukaj ni dvoma.

Pa tudi primerjavo s/s sistemov še naj naredi, delovanje klimatskih naprav pri tem, itd. Tu toyoto lahko premaga samo BEV.


V kakšnem smislu? Jaz se lahko poleti na vršič peljem brez ICE, brez menjalnika s klimo na polno. Z 1.3kWh baterijo iz Toyote boš na elektriko prišel mogoče do Jasne.

Btw, koliko časa lahko baterija v Toyoti hladi ali greje parkiran avto?

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

toyotin hsd ni klasičn jermenski cvt, ampak je v resnic planetarna zadeva, ki se krmili preko elektromotorjov.


Samo prva prestava je planetarna, ostalo je klasični CVT.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

toyotin hsd ni klasičn jermenski cvt, ampak je v resnic planetarna zadeva, ki se krmili preko elektromotorjov.


Samo prva prestava je planetarna, ostalo je klasični CVT.

Laž. Nobene prve prestave ni, še manj je kje klasični cvt.

Btw, koliko časa lahko baterija v Toyoti hladi ali greje parkiran avto?

Če je že ohlajen, kakih 10-15 minut.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Mike_Rotch je izjavil:


Btw, koliko časa lahko baterija v Toyoti hladi ali greje parkiran avto?


Ni pomembno kako dolgo, deluje pa dovolj uglajeno, da parkiram pred kafičem si naročim kavico, otrok pa lepo spi dalje v avtu pod klimo, pri tem dejanju se pa ne bo nihče pritoževal, da sem pustil avto lavfat in da zastrupljam tiste ki pijejo kavico. Skušaj to narediti z nekim dizlom.

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

toyotin hsd ni klasičn jermenski cvt, ampak je v resnic planetarna zadeva, ki se krmili preko elektromotorjov.


Samo prva prestava je planetarna, ostalo je klasični CVT.


Pri Toyotinem kalsičnem CVT menjalniku, ki ga itak nihče ne kupi. Pri hibridu je mehanska zasnova čisto drugačna, glej energetikov post.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

energetik ::

Mike_Rotch je izjavil:

To, da imaš energente ločene po oseh, se ti zdi bolj enostavno? 8-O


Seveda. Ne rabiš komplicirane sinhronizacije pogonov, vsak pogon lahko deluje neodvisno od drugega. Poleg tega dobiš 4x4, kar je velik plus.

Kako je lahko stopenjski menjalnik bolj uglajen od CVT brez cukanja? Hitrejši? Kaj to sploh pomeni, e-cvt ne prestavlja, hitrost je v tem primeru NaN.


Pač je. CVT je glasen, reagira relativno počasi, ko želiš prehitevati (tako počasi, da praktično ne grem prehitevati brez, da ga dam v ročni način), zvezno pospeševanje je res zvezno šele potem, ko pride motor na obrate.

zf8. Debata zakjučena.


Svetlobna leta pred CVTjem iz Toyote, tukaj ni dvoma.

Pa tudi primerjavo s/s sistemov še naj naredi, delovanje klimatskih naprav pri tem, itd. Tu toyoto lahko premaga samo BEV.


V kakšnem smislu? Jaz se lahko poleti na vršič peljem brez ICE, brez menjalnika s klimo na polno. Z 1.3kWh baterijo iz Toyote boš na elektriko prišel mogoče do Jasne.

Btw, koliko časa lahko baterija v Toyoti hladi ali greje parkiran avto?
Daj na tvoj ZF8 navadni N/A 1.8 bencinski motor, pa pejt prehitevat. Mislim, kakšne glupe primerjave delate no. Jasno da bo atmosferski 1.8 motor glasen pri teranju po AC, na kateremkoli menjalniku!
Zadnjič na testu sem šel nalašč na Toško čelo iz Podutika (to je tam, kjer na biciklu stoje goniš) in lahko povem, da se še nisem nikoli tako elegantno peljal v klanec. Ko je bil pred mano kolesar, sem se za njim cijazil 5km/h brez kakršnekoli težave, cukanja in speljevanja. Nalašč sem se ustavil na soncu pri 32°C in dal v P. Po 5min je bila ICE še vedno ugasnjena, klima tiho brnela, koliko časa bi tako delovalo, ne vem, ampak se itak potem sam vklopi ICE.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Kdor ne verjame, se naj zdaj poleti v največji gužvi zapelje na Vršič, da bo 9 km v klancu stal v koloni, potem pa naj primerja uglajenost, hitrost itd, raznih avtomatskih menjalnikov. Pa tudi primerjavo s/s sistemov še naj naredi, delovanje klimatskih naprav pri tem, itd. Tu toyoto lahko premaga samo BEV.


Uglajenost? Neprecenljivo, ko ti rav4 napiše, da bi bilo dobro ustaviti vozilo, da se olje v CVT-ju pohladi?
Pa ni bilo kolone in stanja, pa klime,..., samo nekih 40cm snega.

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

toyotin hsd ni klasičn jermenski cvt, ampak je v resnic planetarna zadeva, ki se krmili preko elektromotorjov.


Samo prva prestava je planetarna, ostalo je klasični CVT.

Laž. Nobene prve prestave ni, še manj je kje klasični cvt.



Prva prestava je planetarna, potem pa za ostale CVT.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Mike_Rotch je izjavil:

Po merilu TCO skušaš kupit največ udobja za najnižji strošek. ČE je to avto za 20k EUR zakaj pa ne? A ti bi raje kupil sklumpano premijo s 300k km samo zaradi nižjega TCO, ki bi bil itak loterija ker ne veš kaj bo pri taki premiji crknilo. Lahko kupiš cenejši nov avto, ampak potem ne bo udobja (avtomatski menajlnik, S&S).


Takoj, ko začneš riniti v enačbo neke svoje kriterije naletiš na problem. Tebi se zdi avtomatski menjalnik udobje, ki je vredno dodatnega denarja, nekomu se zdi to odvečen strošek, mu pa mogoče veliko pomenijo 18" feltne.

Če gledaš TCO glej absolutne številke. Vse ostalo je subjektivno.


Vsak voznik si v realnem prometu ne želi šaltat, vprašanje je samo ali je to že spoznal ali pa še bo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

WizzardOfOZ je izjavil:

hojnikb je izjavil:

toyotin hsd ni klasičn jermenski cvt, ampak je v resnic planetarna zadeva, ki se krmili preko elektromotorjov.


Samo prva prestava je planetarna, ostalo je klasični CVT.
Kakšna prestava, e-CVT nima nobene prestave in prestavljanja. Kot ti je že omenil UTK, ti nekaj mešaš klasični CVT z e-CVTjem, ki je povsem drugačen.

Utk ::

Prva prestava je planetarna, potem pa za ostale CVT.

Laž. To je pri klasičnem 2,0 bencinarju, ki se ne prodaja sploh v Evropi. Hibrid ima čisto drug menjalnik.

Uglajenost? Neprecenljivo, ko ti rav4 napiše, da bi bilo dobro ustaviti vozilo, da se olje v CVT-ju pohladi?
Pa ni bilo kolone in stanja, pa klime,..., samo nekih 40cm snega.

Bom pazil na to ko se bom naslednjič vozil po celem snegu. Not.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Wizard gleda neke ameriške RAV4 na YT na navadnem CVT in potem je to isto.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

energetik je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

To, da imaš energente ločene po oseh, se ti zdi bolj enostavno? 8-O


Seveda. Ne rabiš komplicirane sinhronizacije pogonov, vsak pogon lahko deluje neodvisno od drugega. Poleg tega dobiš 4x4, kar je velik plus.

Kako je lahko stopenjski menjalnik bolj uglajen od CVT brez cukanja? Hitrejši? Kaj to sploh pomeni, e-cvt ne prestavlja, hitrost je v tem primeru NaN.


Pač je. CVT je glasen, reagira relativno počasi, ko želiš prehitevati (tako počasi, da praktično ne grem prehitevati brez, da ga dam v ročni način), zvezno pospeševanje je res zvezno šele potem, ko pride motor na obrate.

zf8. Debata zakjučena.


Svetlobna leta pred CVTjem iz Toyote, tukaj ni dvoma.

Pa tudi primerjavo s/s sistemov še naj naredi, delovanje klimatskih naprav pri tem, itd. Tu toyoto lahko premaga samo BEV.


V kakšnem smislu? Jaz se lahko poleti na vršič peljem brez ICE, brez menjalnika s klimo na polno. Z 1.3kWh baterijo iz Toyote boš na elektriko prišel mogoče do Jasne.

Btw, koliko časa lahko baterija v Toyoti hladi ali greje parkiran avto?
Daj na tvoj ZF8 navadni N/A 1.8 bencinski motor, pa pejt prehitevat. Mislim, kakšne glupe primerjave delate no. Jasno da bo atmosferski 1.8 motor glasen pri teranju po AC, na kateremkoli menjalniku!
Zadnjič na testu sem šel nalašč na Toško čelo iz Podutika (to je tam, kjer na biciklu stoje goniš) in lahko povem, da se še nisem nikoli tako elegantno peljal v klanec. Ko je bil pred mano kolesar, sem se za njim cijazil 5km/h brez kakršnekoli težave, cukanja in speljevanja. Nalašč sem se ustavil na soncu pri 32°C in dal v P. Po 5min je bila ICE še vedno ugasnjena, klima tiho brnela, koliko časa bi tako delovalo, ne vem, ampak se itak potem sam vklopi ICE.


Zakaj bi paril tako švoh motor z klasičnim avtomatom? HSD glih obstaja iz tega razloga, da iz teh svohnih atkinsov stisne največ. Če bi to sparil z torque converter avtomatom ali celo kakšnim ročnim, bi bil avto verjetno bolj anemičen kot clio 1.2 16v
#brezpodpisa

WizzardOfOZ ::

J.McLane je izjavil:

Wizard gleda neke ameriške RAV4 na YT na navadnem CVT in potem je to isto.


Nisem vedel, da sta različni zadevi.

Gledal sem tisti sistem, ko so imeli to prestavo za speljevanje (da ne obremenjuje jermena toliko kot pri ostalih CVT-jih).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Če ne bi sedel na ušesih, bi že zdavnaj vedel, da HSD nima jermena. Niti enega. Niti mikrojermena. Nada.

hojnikb ::

https://toyota-club.net/files/faq/19-09...
za toyotin bulletproof hibrid pa človek nebi pričakoval tok težav 8-O
#brezpodpisa

energetik ::

Utk je izjavil:

Če ne bi sedel na ušesih, bi že zdavnaj vedel, da HSD nima jermena. Niti enega. Niti mikrojermena. Nada.
Ali je tudi vodna pumpa električna? Nekaj sem zasledil o tem. To je tudi ena velika prednost, da npr. kompresor klime nima osi iz ohišja, ni o-ringov, ni možnosti puščanja, dejansko kot kompresor v hladilniku.
Prav tako da pri servisih ni menjave jermen. Nikoli.

Goody ::

Kakšen CVT je pa v teh novih hibridnih Honda mašinah? Jazz, novi HRV, CRV? Klasičen ali kaj podoben Toyotinemu? Kdo ve?

clix ::

WizzardOfOZ je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Wizard gleda neke ameriške RAV4 na YT na navadnem CVT in potem je to isto.


Nisem vedel, da sta različni zadevi.

Gledal sem tisti sistem, ko so imeli to prestavo za speljevanje (da ne obremenjuje jermena toliko kot pri ostalih CVT-jih).




Takole izgledajo toyotini HSD.

Mike_Rotch ::

Ni pomembno kako dolgo, deluje pa dovolj uglajeno, da parkiram pred kafičem si naročim kavico, otrok pa lepo spi dalje v avtu pod klimo, pri tem dejanju se pa ne bo nihče pritoževal, da sem pustil avto lavfat in da zastrupljam tiste ki pijejo kavico. Skušaj to narediti z nekim dizlom.


Jaz to redno delam s PHEV, pa ni nobene potrebe po tem, da kurim bencin in smradim po parkingu.

Daj na tvoj ZF8 navadni N/A 1.8 bencinski motor, pa pejt prehitevat. Mislim, kakšne glupe primerjave delate no. Jasno da bo atmosferski 1.8 motor glasen pri teranju po AC, na kateremkoli menjalniku!


Meni tole ne deluje kot "10 let pred ostalimi". Razumem, da ima švoh NA bencinar svoje omejitve, ampak potem ne greš razlagat, da je tvoj budget hibrid z zastarelim ICE top of the line 10 let pred konkurenco.

Vsak voznik si v realnem prometu ne želi šaltat, vprašanje je samo ali je to že spoznal ali pa še bo.


Taprav šlogar, da veš za vse kaj jim paše :) Sicer se ni treba omejevati na avtomatski menjalnik, dejstvo je, da ljudje različno cenijo različne stvari. Če govoriš o TCO nima smisla postavljati svojih lastnih, subjektivnih kriterijev. Če govoriš o absolutnih številkah pa Toyota hibrid za 25 jurjev definitivno ni blizu vrha na lestvici.

hojnikb ::

energetik je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ne bi sedel na ušesih, bi že zdavnaj vedel, da HSD nima jermena. Niti enega. Niti mikrojermena. Nada.
Ali je tudi vodna pumpa električna? Nekaj sem zasledil o tem. To je tudi ena velika prednost, da npr. kompresor klime nima osi iz ohišja, ni o-ringov, ni možnosti puščanja, dejansko kot kompresor v hladilniku.
Prav tako da pri servisih ni menjave jermen. Nikoli.

Ja, pri 1.8 hibridu je električna. Glej moj zgornji post o specsih motorja.
#brezpodpisa

clix ::

Goody je izjavil:

Kakšen CVT je pa v teh novih hibridnih Honda mašinah? Jazz, novi HRV, CRV? Klasičen ali kaj podoben Toyotinemu? Kdo ve?




Tudi izgleda dosti kul.
Razlika je, da je pri nižjih hitrostih, zaporedni hibrit, ni direktne povezave med motorjem in kolesi, samo prego generatorja do elektromotorja. Pri višlih hitrostih, pa z sklopko motor direktno priklopi na kolesa. Z nekim podobnim razmerjom verjetnko, kot v 6. prestavi pri običajnem menjalniku.

Ne vem, pa a je tak sistem na vseh. Pri Toyoti majo vsi hibridi enak osnovni princip.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: clix ()

J.McLane ::

Goody je izjavil:

Kakšen CVT je pa v teh novih hibridnih Honda mašinah? Jazz, novi HRV, CRV? Klasičen ali kaj podoben Toyotinemu? Kdo ve?


Mislim da je Honda zadnja leta pri vseh šla na prenos 100% generator -> elektromotor, torej za uporabnika delovanje CVT. Ima pa Hondin sistem eno fiksno prestavo da zmanjša izgub prenosa preko elektrike, vzemi to kot neka 6. prestava.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

hojnikb je izjavil:

https://toyota-club.net/files/faq/19-09...
za toyotin bulletproof hibrid pa človek nebi pričakoval tok težav 8-O

Even in comparison with the previous generation of Toyota engines (ZZ and AZ), not to mention of modern engines from other manufacturers, ZR are deservedly considered reliable and unpretentious motors without any critical problems.


Jaz to redno delam s PHEV, pa ni nobene potrebe po tem, da kurim bencin in smradim po parkingu.

Kolk km narediš na leto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Cca. 15.000 s hibridom.

Utk ::

In kolk je suma bencina?

J.McLane ::

Kakšno razmerje porabe elektrike in porabe bencina dosegaš?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

energetik je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ne bi sedel na ušesih, bi že zdavnaj vedel, da HSD nima jermena. Niti enega. Niti mikrojermena. Nada.
Ali je tudi vodna pumpa električna? Nekaj sem zasledil o tem. To je tudi ena velika prednost, da npr. kompresor klime nima osi iz ohišja, ni o-ringov, ni možnosti puščanja, dejansko kot kompresor v hladilniku.
Prav tako da pri servisih ni menjave jermen. Nikoli.

Vse je električno. Sicer če kaj crkne, je najbrž žur, ampak naj ne bi.

Mike_Rotch ::

J.McLane je izjavil:

Kakšno razmerje porabe elektrike in porabe bencina dosegaš?


Nimam pojma. BC mi kaže porabo malo nad 5 litrov.

Čez palec bi rekel, da je cca. 50-60% izključno na elektriko pri dnevnem fijakanju po opravkih.

J.McLane ::

Baterija in elektromotor naredi velik plus, tudi če je zadaj klasičen neučinkovit pogon, to je dejstvo.

V bistvu ta Toyotin sistem iz leta 1997 postaja počasi zastarel, nadomestil ga bo BEV, Toyotinega hibrida furam od leta 2011, od leta 2026 dalje bodo pri hiši verjetno samo še BEV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()
««
10 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370171 (21595) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12318350 (14885) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35144488 (34559) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16325121 (16371) Superboyy

Več podobnih tem