» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
9 / 17
»»

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Torej kot si ugotovil, obstajajo različni avtomobili za različne potrebe.

Jaz sem, ti še zmeraj ne, ker v temi "Nakup novega karavana" "Men dol visi za prtljaznik" nima kaj iskat.

, ker je za to lahk namenski karavan ali kombi, kjer gre mnogo več kot v katerkgakol hibrida.

V čem je razlika med corollo karavanom in namenskim karavanom? Corolla ima 600l prtljažnik. Ok, octavia ima nekih 6% več, pa še to v resnici ne, ampak pustimo podrobnosti, obstajajo še bolj namenski karavani (v tem rangu cene in velikosti)?

v kombija pa spraviš 5 teh korol. Zakaj bi kupoval korolo potem?
#brezpodpisa

Utk ::

Z bugattijem si pa hitrejši od tvojega 330e, zakaj bi ga potem kupil?

hojnikb ::

vonStokovsky je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Torej kot si ugotovil, obstajajo različni avtomobili za različne potrebe. Men dol visi za prtljaznik, ker je za to lahk namenski karavan ali kombi, kjer gre mnogo več kot v katerkgakol hibrida. Itk če kupuješ limo in ti je prioriteta plac, si se tko ze v štartu ustrelil v nogo.

Najbolje imeti en avto za en namen :). Bomo namesto dveh avtov pri hiši imeli kombi za prtljažne potrebe, jajček za mesto, roadsterja za vikend zabavo, offroaderja za zimo in limuzinco za do službe. Pa magari vsakega po dva komada, da ne bo prišlo do prepirov, kdo bo katerega)).

to tut js zagovarjam. Sam toyotaši nas pač hočejo prepričat, da je karavanski hibrid v resnici vse kar potrebuješ v življenju.

Utk je izjavil:

Z bugattijem si pa hitrejši od tvojega 330e, zakaj bi ga potem kupil?

zato ker kombi je v kontekstu korole dosegljiva zadeva, bugati v 330e pa ne. Aja ne, utk, BSOD.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Če ne bi bil tak retard in bi razumel sarkazem, bi morda kdaj napraskal tudi za novega bmwja, ne samo zgonjenega.
Človek išče avto s katerim bo odpeljal otroke v šolo in na izlet, sebe pa v službo tistih 10 km, večinoma v koloni, ti pa serješ z nekimi 400 konji. Dej nehaj no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

clix ::

adinfinito je izjavil:

clix je izjavil:

adinfinito je izjavil:

energetik je izjavil:

Včeraj sem šel na testno vožno karjole 1,8 hibrid. Kaj naj rečem, zame je to to. Avtomatik brez cukanja v kombinaciji z radarjem = milina. Sem šel v res hud klanec, ovinki (to kar vsak vikend vozimo za v hribe), to je povsem druga liga kot ročni menjalnik. Se ustavim na soncu, 32°C, dam v P, mašina ugasne, klima pa tiho brni in hladi. Kaj naj rečem, zakon za vsakodnevne zastoje. Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.


Kako ga boš financiral?
Jaz sem se odločil za Swace kar tam se drugim lahko Eko kredit, drugače pa ista stvar.


Tudi corollo 1.8 hybrid se lahko financira z eko kreditom. Ampak samo Terra in Luna paketa. Dražjih paketov pa ne, ker so izpusti CO2 kao preveliki. Pomoje se povečajo zaradi širših gum ki pridejo z SOL in ostalimi paketi. Terra ma 195, Luna 205, SOL in ostali pa 225.


Tako je, lahko pa vzameš Swace, dobiš polno opremo in je zmaga.


Koliko popusta pa dajo na swace elegance, oz. za kakšno ceno si ga dobil?

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Če ne bi bil tak retard in bi razumel sarkazem, bi morda kdaj napraskal tudi za novega bmwja, ne samo zgonjenega.

Super, zdaj si pa nalij čistega vina, ker si doživel "zmago". Predvidevam, da ti je to highlight dneva :))
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Tudi Toyote so lahko OK. Recimo Landcruiser oz. Hilux, za njo pa RAV 4. 8-)

hojnikb ::

TheBlueOne je izjavil:

Tudi Toyote so lahko OK. Recimo Landcruiser oz. Hilux, za njo pa RAV 4. 8-)

po drugi strnai maš pa corrollo hibrid, offical car of "obupal sn nad zivljenjem, morn se hvalit po forumu!!!!!1"
Aja, toyotaši ste tko prfect trollbait, da kr glava boli. Sam omeniš bavarca, in je ze konc lajfa :)
#brezpodpisa

adinfinito ::

clix je izjavil:

adinfinito je izjavil:

clix je izjavil:

adinfinito je izjavil:

energetik je izjavil:

Včeraj sem šel na testno vožno karjole 1,8 hibrid. Kaj naj rečem, zame je to to. Avtomatik brez cukanja v kombinaciji z radarjem = milina. Sem šel v res hud klanec, ovinki (to kar vsak vikend vozimo za v hribe), to je povsem druga liga kot ročni menjalnik. Se ustavim na soncu, 32°C, dam v P, mašina ugasne, klima pa tiho brni in hladi. Kaj naj rečem, zakon za vsakodnevne zastoje. Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.


Kako ga boš financiral?
Jaz sem se odločil za Swace kar tam se drugim lahko Eko kredit, drugače pa ista stvar.


Tudi corollo 1.8 hybrid se lahko financira z eko kreditom. Ampak samo Terra in Luna paketa. Dražjih paketov pa ne, ker so izpusti CO2 kao preveliki. Pomoje se povečajo zaradi širših gum ki pridejo z SOL in ostalimi paketi. Terra ma 195, Luna 205, SOL in ostali pa 225.


Tako je, lahko pa vzameš Swace, dobiš polno opremo in je zmaga.


Koliko popusta pa dajo na swace elegance, oz. za kakšno ceno si ga dobil?


Max oprema je 26900. Da se dobiti nekaj malega popusta, pa recimo zastonj prevoz, barvo, kakšno garancijo še. A je pri Toyoti več popusta?

TheBlueOne ::

Pogon mi je vsec pri teh Toyotah. Tisti, ki ni CVT...

hojnikb ::

pogon je super, sam motor je švoh. Pač vse za šparat. Zakaj ne sparijo z HSDjem še kakšen proper motor? ayy, potem bo utkja infarkt.
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Vprasanje ce gre dosti vec, ker mora biti uravnotezen. Si mislim, da baterije postane problem. Bomo videli kaj bo, ce Toyota dotera solidstate baterije.

Sem pa pogledal in ni nekih resnih BMW alternativ za normalno ceno z malo km.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Imaš tudi highlanderja s HSD in nekimi 250 konji. Nobenga problema ni. Verjetno je kakšen lexus tudi še močnejši.

hojnikb je izjavil:

pogon je super, sam motor je švoh. Pač vse za šparat. Zakaj ne sparijo z HSDjem še kakšen proper motor? ayy, potem bo utkja infarkt.

8.0s do 100 za malega karavančka je pač dovolj. Če ni, ti ostane tesla y ali kaj podobnega. Pri octaviji se bi moral kar dobro stegnit, da bi prišel do 8.0 pospeška. RS ni spet tako pogosta na cestah. Očitno ni spet toliko povpraševanja po njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

clix ::

adinfinito je izjavil:

Max oprema je 26900. Da se dobiti nekaj malega popusta, pa recimo zastonj prevoz, barvo, kakšno garancijo še. A je pri Toyoti več popusta?


Pri toyoti dobiš 2500€ glede na ceno na ceniku. Majo pa sedaj tudi "paket assist" (ki sicer pride v poštev samo pri SOL), ki doda še parkirne senzorje, RCTA, mrtvi kot,.. za 1050€

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Imaš tudi highlanderja s HSD in nekimi 250 konji. Nobenga problema ni. Verjetno je kakšen lexus tudi še močnejši


Uf, to pa je draga masa. Prakticno ni rabljenih. Ko gledam se RAV 4 s tem pogon imam obcutek da zelo drzijo ceno.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Normalno, ker se ne prodaja še dolgo.

energetik ::

adinfinito je izjavil:

energetik je izjavil:

Včeraj sem šel na testno vožno karjole 1,8 hibrid. Kaj naj rečem, zame je to to. Avtomatik brez cukanja v kombinaciji z radarjem = milina. Sem šel v res hud klanec, ovinki (to kar vsak vikend vozimo za v hribe), to je povsem druga liga kot ročni menjalnik. Se ustavim na soncu, 32°C, dam v P, mašina ugasne, klima pa tiho brni in hladi. Kaj naj rečem, zakon za vsakodnevne zastoje. Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.


Kako ga boš financiral?
Jaz sem se odločil za Swace kar tam se drugim lahko Eko kredit, drugače pa ista stvar.
Iz TRRja.

krneki2021 ::

hojnikb je izjavil:

pogon je super, sam motor je švoh. Pač vse za šparat.

Ce sem prej prav zasledil, ti imas dizla, kajne? Zakaj drugega imas dizla kot kao za sparat? Pa lepo te prosim ne mi reci da zaradi performans, ker danes res ni dan ko bi rad umrl zaradi smeha.

TheBlueOne ::

Ampak najboljsi deal za karavana, ce jemalo rabljen je verjetno se vedno Passat dizel. Pa me lahko poskusi kdo prepricati s kaksno Toyoto. Dosti bolj dostojen, sem ravno gledal enega s skoraj polno opremo (DSG, Radar) 20.000km star dobri dve leti, padel iz 55.000EUR na 23.000EUR.

Sicer ga nisma vzela, ker ni bilo iskrice ampak kot deal pa ne verjamem, da kdo najde kaj boljsega. :D

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

TheBlueOne je izjavil:

Ampak najboljsi deal za karavana, ce jemalo rabljen je verjetno se vedno Passat dizel. Pa me lahko poskusi kdo prepricati s kaksno Toyoto. Dosti bolj dostojen, sem ravno gledal enega s skoraj polno opremo (DSG, Radar) 20.000km star dobri dve leti, padel iz 55.000EUR na 23.000EUR.

Sicer ga nisma vzela, ker ni bilo iskrice ampak kot deal pa ne verjamem, da kdo najde kaj boljsega. :D


Človek govori o novem vozilu. Ne vsiljuj rabljena vozila, kjer ne veš kaj je z njimi. Da pa pade cena passatu toliko pa tudi pove vse o njegovi kvaliteti. Passat sicer spada med manj kvalitetna vozila!

TheBlueOne ::

So bili vmes rabljeni, pa sem moral dodati. Se pa strinjam, da Passat ni presezek in me cudi, da je nekdo placal 55.000€ in po kilometru samo ne ceni izgubljal vec kot je Slo taksi tarifa.

TZ24 ::

Tisti passat ni bil 55k. To je oglaševana cena za takšne kot si sam, da potem ko ga plačajo cca 30k mislijo kako spretni pogajalci so. Marketing se reče temu. Cena v nebo, prečrtaš, napišeš akcija in folk smeje odkarta eurote.

TheBlueOne ::

Nisma ga vzela, bi pa za novega verjetno se dal 30k€ s tako opremo.

hojnikb ::

krneki2021 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

pogon je super, sam motor je švoh. Pač vse za šparat.

Ce sem prej prav zasledil, ti imas dizla, kajne? Zakaj drugega imas dizla kot kao za sparat? Pa lepo te prosim ne mi reci da zaradi performans, ker danes res ni dan ko bi rad umrl zaradi smeha.

Zakaj dizla? Zato ker je v zeljeni sasiji to najbolj pogosta motorizacija in je s tem tudi cena precej smesna, za to kar dobis. Kjub temu da je zetor, je z ecu modifikacijo se vedno hitrejsi od hibridnih shitboxov. Pa se varcen je, kar je dodatn bonus, ne pa tut selling point v mojem primeru.

Utk je izjavil:

Imaš tudi highlanderja s HSD in nekimi 250 konji. Nobenga problema ni. Verjetno je kakšen lexus tudi še močnejši.

hojnikb je izjavil:

pogon je super, sam motor je švoh. Pač vse za šparat. Zakaj ne sparijo z HSDjem še kakšen proper motor? ayy, potem bo utkja infarkt.

8.0s do 100 za malega karavančka je pač dovolj. Če ni, ti ostane tesla y ali kaj podobnega. Pri octaviji se bi moral kar dobro stegnit, da bi prišel do 8.0 pospeška. RS ni spet tako pogosta na cestah. Očitno ni spet toliko povpraševanja po njih.

vrag je ker tesla y ni karavan. Na zalost karavanov se ne delajo, verjetno zato ker so amerikanci alergicni na ta bodystyle.
Ce hoces torej hitrega karavana dandanes ne ostane druga kot premium sv. trojica.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Kjub temu da je zetor, je z ecu modifikacijo se vedno hitrejsi od hibridnih shitboxov

Hiter pa je, to je res. Z njim si ekspresno od dinosa do stečajnega upravitelja.

TheBlueOne je izjavil:

Ampak najboljsi deal za karavana, ce jemalo rabljen je verjetno se vedno Passat dizel. Pa me lahko poskusi kdo prepricati s kaksno Toyoto. Dosti bolj dostojen, sem ravno gledal enega s skoraj polno opremo (DSG, Radar) 20.000km star dobri dve leti, padel iz 55.000EUR na 23.000EUR.

Sicer ga nisma vzela, ker ni bilo iskrice ampak kot deal pa ne verjamem, da kdo najde kaj boljsega. :D

Nova toyota je boljši deal. Z njo boš naredil 300,000 km v 15 letih brez nekih strašnih stroškov. S tistim passatom...boš enga golfa serviserju častil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Moj glas gre tud za novega Golf R Variant
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Molner sploh ne kupi avta, ce nima skurjenih gum.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Wingman ::

Corolla karavan 1.8 je preživela test. Na polno naloženi, avto na tleh in na strehi toliko robe da nisem vozil več kot 120, v glavnem 100, 700 km v eno smer, večinoma ac. Avto se mi je kar smilil. Vožnja brez problemov, nobenega zabijanja amortizerjev čez neravnine, še eno zaviranje na polno je bilo, ker mi je ena žival stekla pred avtom, res pa hitrost okoli 50.
Edina težava je bila, da se je po enem tednu neuporabe spraznil akumulator. Odklepal, zaklepal, odpiral vrata, prtljažnik, to je vse, ko sem hotel startati je bilo enih alarmov, potem vse utripalo, na koncu tema. Rešila asistenca s klasičnimi kabli na drug avto, vem za drugič da je za hibrid enako kot za ostale avte.
Mali akumulator, ki je samo za periferijo, ne zaganja motorja, se pa polni iz baterije, ampak tudi če je baterija polna, pa se mali sprazni, ne moreš zagnati sistema. Sem malo gledal in v uk so imeli med korono probleme s praznenjem zaradi nič voženj, toyota pravi naj bi 1x na teden zagnal sistem, da se napolni mali akumulator iz baterije. To nimajo dobro rešeno, ali pa je akumulator slab, bom videl kaj bodo rekli na servisu.
Res pa ni bila toyota edina s tem problemom v kempu.

Utk ::

Če bi res samo stal en teden, se ne bi spraznil. Najbrž ste res dost odpirali vrata, zaklepali, odklepali, lučke svetile itd.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Če bi res samo stal en teden, se ne bi spraznil. Najbrž ste res dost odpirali vrata, zaklepali, odklepali, lučke svetile itd.

Ker to so res zelo neobičajna opravila pri vozilu.

Utk ::

S tem toyota porabi glih tolk akumulatorja kot vsak drug, niti za zagon ne rabi nič več elektrike kot drugi, kvečjemu manj. In kot je napisal, drugi so imeli isti problem.

krneki2021 ::

m0LN4r je izjavil:

Moj glas gre tud za novega Golf R Variant

A ta ze prezivi losov test pri vec kot 50km/h? :))

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Kjub temu da je zetor, je z ecu modifikacijo se vedno hitrejsi od hibridnih shitboxov

Hiter pa je, to je res. Z njim si ekspresno od dinosa do stečajnega upravitelja.

TheBlueOne je izjavil:

Ampak najboljsi deal za karavana, ce jemalo rabljen je verjetno se vedno Passat dizel. Pa me lahko poskusi kdo prepricati s kaksno Toyoto. Dosti bolj dostojen, sem ravno gledal enega s skoraj polno opremo (DSG, Radar) 20.000km star dobri dve leti, padel iz 55.000EUR na 23.000EUR.

Sicer ga nisma vzela, ker ni bilo iskrice ampak kot deal pa ne verjamem, da kdo najde kaj boljsega. :D

Nova toyota je boljši deal. Z njo boš naredil 300,000 km v 15 letih brez nekih strašnih stroškov. S tistim passatom...boš enga golfa serviserju častil.

Če ti pa z 18/20d rata spravit skup osebni stečaj, pa v zivljenju delaš nekaj hudo narobe. Oz. morš met hudo nesrečo z avtom, da ti to uspe.
V resnici pa s takim avtom nisi nič na slabšem kot z eno hibridno toyoto. S tistim kešom, ki ga boš prihranu zarad hudega depreciationa (če se pogovarjamo o rabljenih) ker si pač kupo "hudo zgonjenga" maš na lagru za ene 10 let popravil, pa še nekaj nafte in paleto sixpackov. Nwm, js mam rajš keš na računu in tu in tam menjam kakšno šobo ali ventil :)
Itk pa, kater norc pa ima kaj hudo več k 10 let avto ? Ni vazn kakšen shitbox je, tega se ze naveličaš. No druga stvar je, če kupuješ avto kot toaster. Potem je pa itk vseen kaj kupiš.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

J.McLane ::

Če maš avto v garaži to vse drži, če se z avtom dosti voziš pa ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Tako je. Sej bmw za 20 jurjev je lahko čisto dober, nič ne rečem. Ampak kakšen bo čez 250,000 km. Isto tist passat. Ali ni bil nov ravno 55 jurjev ali je pa kaj oreng narobe z njim, da se prodaja za pol cene po 20,000 km. Če bi bil vreden več, se bi prodajal za več.

hojnikb ::

J.McLane je izjavil:

Če maš avto v garaži to vse drži, če se z avtom dosti voziš pa ne.

če se z avtom ogromno vozis (beri sluzbeno) potem itk nebos gledu niti rabljenih, niti kaksnih shitboxov tipa corolla. Ker bos prej znorel pri taki voznji.

Utk je izjavil:

Tako je. Sej bmw za 20 jurjev je lahko čisto dober, nič ne rečem. Ampak kakšen bo čez 250,000 km. Isto tist passat. Ali ni bil nov ravno 55 jurjev ali je pa kaj oreng narobe z njim, da se prodaja za pol cene po 20,000 km. Če bi bil vreden več, se bi prodajal za več.

Percepcija kvalitete in kvarjenja. Se dobro da obstaja veliko taksnih kt si ti, da tem avtom padajo cene hitrej k bitcoin.
Vsak ki pac sprejme middle ground in se ne vozi ogromno, pac lahko bp kupi taksen depreciated nazivagen, odpravi pogoste katastrofalne felerje in vozi do 300k. Od teh kilometrov dalje so pa avti ze itk potem za izvoz nasim juznim bratom.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Pol amerike se vozi s corollami, elantrami in kijami po 30,000 ali pa 50,000 km letno. Večina jih preživi. In večina jih zasluži več od tebe.

Vsak ki pac sprejme middle ground in se ne vozi ogromno, pac lahko bp kupi taksen depreciated nazivagen, odpravi pogoste katastrofalne felerje in vozi do 300k. Od teh kilometrov dalje so pa avti ze itk potem za izvoz nasim juznim bratom.

Če bi hotel nazivagen, si ga bi kupil. Ni tolk dražji od corolle. Ampak normalno, novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Pol amerike se vozi s corollami, elantrami in kijami po 30,000 ali pa 50,000 km letno. Večina jih preživi. In večina jih zasluži več od tebe.

Pol amerike se vozi tudi z f150. Obstajajo celo taksni mazohisti

Da pa en amerikanc zasluzi vec, ja je res; ampak zato dela 3 sluzbe v fiesti, je v mcdonaldsu in placuje za stanovanje na mesec vec, kot jaz zapravim za popravil v celi zivljenski dobi avta. American dream, res. I want.

NOT.
#brezpodpisa

profii ::

Corolla super izgled, zici tudi v GR opremi, tehnika pogona 10 let pred ostalimi. Ampak, kaj so mislili z tistim infotaiment zaslonom? Vas nič ne moti?

Utk ::

Strašno lep ni, dela pa (ne tako kot pri nekaterih, ki jim rikverc kamera začne delat čez pol minute po vžigu, ali pa še več. Ali pa razno zmrzovanje).
Imaš tudi android auto, ki tudi zares dela. Ne tako kot pri nekaterih (ki jim dostikrat prekinja).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

tehnika pogona 10 let pred ostalimi


Mi lahko prosim kdo razloži kaj je tako naprednega pri tem pogonu?

To, da je hibrid razumem, ampak, če prav razumem ni plug-in hibrid, kar ni ravno 10 let pred ostalimi?

Akumulator ima 1.3kWh, pospeški podpovprečni, pogon samo na sprednja kolesa.

CVT menjalnik je v koroli kaj drugačen kot v rav4? Ker tisti se mi ne zdi ravno 10 let pred ostalimi pač pa nekaj povprečnega, če ne celo podpovprečnega za 2021.

Kaj je torej tako posebnega.

J.McLane ::

Hibrid je milina za vozit veliko dnevno km, v starih časih smo hvalili kakšno S klaso kao pojem udobja, ladja na kolesih... No to isto ti danes ponuja "shitbox" od Corolle, ampak nekateri bi radi šli z glavo skozi zid in imeli športnost F1, udobje S klase in praktičnost kombija v istem avtu. Vsak avto je kompromis, ki ne more zadovoljiti vseh treh parametrov, zato se moraš vprašat ali boš kupil majhen lahek zabaven avto za športnost, udoben avto (Toyotin eCVT) ali pa kombi, najbolje je imeti pa kar dva avta in občasno greš na Red bull ring si izposodit KTM x-Bow. Karavani tipa BMW 3 niso ne tič ne miš.

Imamo že drugega Priusa pri hiši, oba kupljena rabljena leto in pol stara, prvi je imel 5k km, drugi 30k km. Zakaj taka odločitev, ker je folk zabit in ga nihče drug ni hotel kupit, posledično je bila cena za rabljenega naravnost smešna. Tast ima Corollo TS in lahko rečem, da ima Prius prednost v udobju, materialih in porabi. Ima pa Prius še slabši infotainment, če je to sploh mogoče :)) Pri Corolli me motijo tudi klasični števci za volanom, sredinsko višje postavljeni merilniki z bolj preglednim prikazom so veliko boljši v Priusu + HUD, ki je sicer na voljo tudi v Corolli..

Imamo tudi Hiluxa, ki vedno privabi debato in "občudovanje". Ampak v resnici je to tako neudobna hrupna drvarnica, ki pije dizel, da kljub praktičnosti in res nizki izgubi vrednosti gre v prodajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hojnikb ::

Mike_Rotch je izjavil:

tehnika pogona 10 let pred ostalimi


Mi lahko prosim kdo razloži kaj je tako naprednega pri tem pogonu?

To, da je hibrid razumem, ampak, če prav razumem ni plug-in hibrid, kar ni ravno 10 let pred ostalimi?

Akumulator ima 1.3kWh, pospeški podpovprečni, pogon samo na sprednja kolesa.

CVT menjalnik je v koroli kaj drugačen kot v rav4? Ker tisti se mi ne zdi ravno 10 let pred ostalimi pač pa nekaj povprečnega, če ne celo podpovprečnega za 2021.

Kaj je torej tako posebnega.

toyotin hsd ni klasičn jermenski cvt, ampak je v resnic planetarna zadeva, ki se krmili preko elektromotorjov.
#brezpodpisa

Utk ::

To, da je hibrid razumem, ampak, če prav razumem ni plug-in hibrid, kar ni ravno 10 let pred ostalimi?

Poglej si na spritmonitor, povprečna poraba priusa ali pa corolle hibrida je v rangu povprečne porabe kateregakoli izbranega plugina. Tudi zato je 10 let pred ostalimi. Plugini so pa itak slepo črevo razvoja.

Mi lahko prosim kdo razloži kaj je tako naprednega pri tem pogonu?

V bistvu nič. Takšen pogon bi morali vsi imet že vsaj 10 let, in na njem bi potem lahko gradili dalje, zarad mene, z dodajanjem turbin in podobnega, če si kdo to želi. Ampak ga nimajo še niti danes.

Akumulator ima 1.3kWh, pospeški podpovprečni, pogon samo na sprednja kolesa.

8.0 je podpovprečno? Kater drug karavan v razredu, če ni v športni varianti, ima manj? Pogon je lahko tudi 4x4, če je tak avto, to nima veze s hibridom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Edino kar zamerim Toyoti je to, da niso vodilni pri PHEV, so počakali druge in sedaj je katastrofa ker ti drugi ne znajo narediti normalnega pogona.

Sicer pa PHEV normalnega potrošnika malo zmede, ker neka Micka ki ni tehnični tip ne ve ravno zakaj bi tankala dva energenta in kaj bi bila prednost tega. Poleg tega je še problem vse skupaj zapakirati v avto, ker zmanjka placa, masa pa tudi gre kar konkretno gor.

Naslednji bo EV, PHEV bom definitivno preskočil.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mike_Rotch ::

toyotin hsd ni klasičn jermenski cvt, ampak je v resnic planetarna zadeva, ki se krmili preko elektromotorjov.


Enega vozim v rav4, ne vem, če je isti, ampak ni ravno vrhunec.

Poglej si na spritmonitor, povprečna poraba priusa ali pa corolle hibrida je v rangu povprečne porabe kateregakoli izbranega plugina. Tudi zato je 10 let pred ostalimi. Plugini so pa itak slepo črevo razvoja.


Corolla
min 3,13
avg 5,47
max 6,23

Ni ravno nek dosežek, PHEV imajo precej nižje povprečje in predvsem minimalno porabo.

8.0 je podpovprečno? Kater drug karavan v razredu, če ni v športni varianti, ima manj?


1.8 verzija ima pospeške čez 10s/100, če se ne motim? 120 konjev se mi ne zdi ravno "10 let pred ostalimi".

180 konsjka je pa pač v rangu drugih avtomobilov s podobno močjo. 1.4 turbo bencinarjev in mid range dizlov v tem cenovnem razredu.

Plug in hibridi večinoma ponujajo precej boljše zmogljivosti ob nižji porabi.

J.McLane ::

https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
5,27 je povprečje, pa to zajema oboje 1.8 in 2.0 motor.

Kaj lahko naredi aerodinamična karoserija pri istem pogonu:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Povprečje 4,5 l/100 km
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ni ravno nek dosežek, PHEV imajo precej nižje povprečje in predvsem minimalno porabo.

PHEV imajo nižjo minimalno porabo, če narediš 8000 km letno. V tem primeru je pa itak vseeno kolk imaš porabo.

1.8 verzija ima pospeške čez 10s/100, če se ne motim? 120 konjev se mi ne zdi ravno "10 let pred ostalimi".

Kakšna kozlarija je zdaj to? Kaj imajo konji s tem kolk je kdo pred kom? Lahko kupiš 120 konjev, lahko 180.

180 konsjka je pa pač v rangu drugih avtomobilov s podobno močjo. 1.4 turbo bencinarjev in mid range dizlov v tem cenovnem razredu.

Je še zmeraj pol do cele sekunde hitrejša. In kako je zdaj naenkrat v njihovem rangu, malo prej je bila počasna?

Plug in hibridi večinoma ponujajo precej boljše zmogljivosti ob nižji porabi.

V teoriji, v praksi pač ne. Kaj poglej si kakšen test plugin megana, ta je v istem rangu kot corolla. Počasnejši, prtljažnik v rangu HB, čeprav je karavan, slabše se vozi, in kar je najhuje, celo porabo ima večjo, če narediš neke normalne km letno (za 10,000 letno si pač ne boš kompliciral življenja niti s pluginom, niti z dizlom, tudi navaden hibrid je najbrž predrag za tolk km).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

5,27 je povprečje, pa to zajema oboje 1.8 in 2.0 motor.


Imaš prav ja, jaz sem očitno gledal podatke za PHEV. Razlika je sicer minimalna.

Kaj lahko naredi aerodinamična karoserija pri istem pogonu:


Povprečje podobno kot pri težjem BMWjev PHEV z neaerodinamično obliko in bistveno boljšimi zmogljivistmi. Le, da je minimalna poraba pri PHEV lahko še bistveno nižja.

https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Utk ::

Le, da je minimalna poraba pri PHEV lahko še bistveno nižja.

Maksimalna je pa lahko bistveno višja. Odvisno samo kolk km delaš. Če jih delaš 5000 letno, boš naredil vse na elektriko. Če jih delaš 30,000, jih boš preklemano malo naredil na elektriko, poraba bo pa 7.
««
9 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45371146 (22570) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12318964 (15499) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35145166 (35237) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16325371 (16621) Superboyy

Več podobnih tem