Forum » Na cesti » Nakup novega karavana
Nakup novega karavana
energetik ::
Včeraj sem šel na testno vožno karjole 1,8 hibrid. Kaj naj rečem, zame je to to. Avtomatik brez cukanja v kombinaciji z radarjem = milina. Sem šel v res hud klanec, ovinki (to kar vsak vikend vozimo za v hribe), to je povsem druga liga kot ročni menjalnik. Se ustavim na soncu, 32°C, dam v P, mašina ugasne, klima pa tiho brni in hladi. Kaj naj rečem, zakon za vsakodnevne zastoje. Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.
Zdaj se bojo pa vsuli komentarji, kako to ni res...čeprav je s/s prva stvar, ki jo večina v ostalih avtih izklopi, dsg pa pol časa uporabljajo v ročnem načinu, če so ga sploh kupili.
Buggy ::
...čeprav je s/s prva stvar, ki jo večina v ostalih avtih izklopi, dsg pa pol časa uporabljajo v ročnem načinu, če so ga sploh kupili.
Jaz sem eden izmed teh...se mi avto prevec smili
energetik ::
No vidiš, pri Toyotinem HSD pa je vse deluje kot namazano, sploh ne veš, ali ICE dela ali ne. Vse deluje povsem naravno. Jaz sem večino testne vožnje prevozil praktično brez dotikanja pedal, samo s štelanjem radar tempomata. Sploh v mestni vožnji je tako ene 10x manj stresno kot ponavadi. Avto vozi, speljuje, bremza, ti samo reguliraš omejitev, pa malo volan popravljaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
energetik ::
Buggy ::
Jaz AC-ju ne zaupam (pozimi je sploh festa), da bi pa z volnaskimi tipkami vozu brez pedal mi na misel ne pride, da ne govorim o tem, da bi me na regionalkah pobral od dolgcasa. Avtocesta je druga stvar. Sem zadnjic na kombajnu sprobal se line assist in ga kmalu nazaj ugasnil, ker tem asistencam jaz enostavno ne zaupam...ze emergency braking dela stalo mal po svoje, ko en pred tabo mal pocasnej zavija iz glavne ceste in te lima na sajbo
hojnikb ::
škoda k so ti avti bolj anemični k trabantNa sport modu in brez tempomata se meni ni zdelo nič anemično. Sicer pa če želiš bolj dinamično vožnjo, nabaviš 2,0 HSD.
še vedno švoh. Hibrid iz bavarskega konca ma potencial za 400 konjičkov z programsko modifikacijo. Nekaj kar niti športna toyota ne zmore.
#brezpodpisa
Utk ::
škoda k so ti avti bolj anemični k trabantNa sport modu in brez tempomata se meni ni zdelo nič anemično. Sicer pa če želiš bolj dinamično vožnjo, nabaviš 2,0 HSD.
še vedno švoh. Hibrid iz bavarskega konca ma potencial za 400 konjičkov z programsko modifikacijo. Nekaj kar niti športna toyota ne zmore.
A nisi ti tist, ki ima bmwja s porabo 5,0 po avtocesti? To mora letet...
energetik ::
Ne rabim tega, že 1,8HSD zadostuje, dokler tamau bruha pri 30km/h čez ovinke.škoda k so ti avti bolj anemični k trabantNa sport modu in brez tempomata se meni ni zdelo nič anemično. Sicer pa če želiš bolj dinamično vožnjo, nabaviš 2,0 HSD.
še vedno švoh. Hibrid iz bavarskega konca ma potencial za 400 konjičkov z programsko modifikacijo. Nekaj kar niti športna toyota ne zmore.
Utk ::
Jaz AC-ju ne zaupam (pozimi je sploh festa)
Velja isto kot za s/s. Marsikater ima to, ne dela pa pri vseh kot mora.
Ne rabim tega, že 1,8HSD zadostuje, dokler tamau bruha pri 30km/h čez ovinke.
Sej bi tudi njemu zadostoval, samo za tuj denar in potrebe je marsikdo pameten...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
škoda k so ti avti bolj anemični k trabantNa sport modu in brez tempomata se meni ni zdelo nič anemično. Sicer pa če želiš bolj dinamično vožnjo, nabaviš 2,0 HSD.
še vedno švoh. Hibrid iz bavarskega konca ma potencial za 400 konjičkov z programsko modifikacijo. Nekaj kar niti športna toyota ne zmore.
A nisi ti tist, ki ima bmwja s porabo 5,0 po avtocesti? To mora letet...
5.0 je ze velika poraba. Kje piše da se morš vozit k budala vsak meter? Z prikjučnim hibridom maš pa best of both worlds. EV na kratke razdalje, solidna relacijska poraba na daljše razdalje zarad relativno varčnega bencinarja in dost moči on tap, k jo nucaš. Z obično neprikjučni toyoto pokriješ samo eno točko.
#brezpodpisa
Utk ::
Aha, sej se mi je zdelo, da si en teoretik. Imel bi 400 konjev, ampak s porabo 4,5.
There, fixed.
Z prikjučnim hibridom maš pa worst of both worlds.
There, fixed.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
Aha, sej se mi je zdelo, da si en teoretik. Imel bi 400 konjev, ampak s porabo 4,5.
Z prikjučnim hibridom maš pa worst of both worlds.
There, fixed.
No, in z 330e je to recimo mozno. Ajd mogoče ne 4,5l, ampak sigurno pa manj k podobna kanta z 3.0t in brez elektro motorjev.
#brezpodpisa
energetik ::
Moraš računati še s par stvarmi. HSD nima delikantega DSG avtomatskega menjalnika in sklopk, kjer je treba redno menjati in servisirati stvari. Nima turbine, nima DPF, ima ketno za pogon ventilov, ki ne predvideva menjave v življenski dobi. Obraba zavor je precej manjša. Kompresor klime je električno gnan, hermetično zaprt (ni gredi) in praktično ne more crkniti, kot v hladilniku. Samo redni servisi olje+filtri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
hojnikb ::
Tudi 330e ni čisto klasičen avtomat. Nima recimo torque converterja. Pa ZF8 je tudi stvar, ki z rednimi menjavami olj (beri na ~100kkm) prezivi avto.
330e ma tut ketno, dpfa nima (ker ni dizl). Ni pa HSD, torej ni tako naraven hibrid.
Speak for yourself. Nekaterim pač ne kupuje šef/mama/ata/sugerdaddy avtomobile
330e ma tut ketno, dpfa nima (ker ni dizl). Ni pa HSD, torej ni tako naraven hibrid.
Jaz AC-ju ne zaupam (pozimi je sploh festa)
Velja isto kot za s/s. Marsikater ima to, ne dela pa pri vseh kot mora.
Ne rabim tega, že 1,8HSD zadostuje, dokler tamau bruha pri 30km/h čez ovinke.
Sej bi tudi njemu zadostoval, samo za tuj denar in potrebe je marsikdo pameten...
Speak for yourself. Nekaterim pač ne kupuje šef/mama/ata/sugerdaddy avtomobile
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
No, in z 330e je to recimo mozno.
Kakšen prtljažnik ima 330e? Koliko stane?
Nekaterim pač ne kupuje šef/mama/ata/sugerdaddy avtomobile
Zato pa nekateri nočemo 330e, drugi pa fantazirate, da vam ga bo nekega dne ati kupil.
Moraš računati še s par stvarmi. HSD nima delikantega DSG avtomatskega menjalnika in sklopk, kjer je treba redno menjati in servisirati stvari. Nima turbine, nima DPF, ima ketno za pogon ventilov, ki ne predvideva menjave v življenski dobi. Obraba zavor je precej manjša. Kompresor klime je električno gnan, hermetično zaprt (ni gredi) in praktično ne more crkniti, kot v hladilniku. Samo redni servisi olje+filtri.
Poglej si še na toyota.si kolk stane redno servisiranje. Se še kar držijo tistega. Ni poceni, je pa predvidljivo. V menjalniku je dobro še zamenjat olje na 90,000.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IL_DIAVOLO ::
Idealka za froce. Samo neses jih v posteljo brez uspavanke.
Kar nekako pozabis na vse te fore "ati, samo se en krog".
Kar nekako pozabis na vse te fore "ati, samo se en krog".
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Buggy ::
Moraš računati še s par stvarmi. HSD nima delikantega DSG avtomatskega menjalnika in sklopk, kjer je treba redno menjati in servisirati stvari. Nima turbine, nima DPF, ima ketno za pogon ventilov, ki ne predvideva menjave v življenski dobi. Obraba zavor je precej manjša. Kompresor klime je električno gnan, hermetično zaprt (ni gredi) in praktično ne more crkniti, kot v hladilniku. Samo redni servisi olje+filtri.
to je pa kul, ce je res tako...mene bo namrec pri 120Kkm "velik" servis za kombajna prisel na uradnem 1700€ ...vkljucene so pa vse tekocine, motor/DSG/haldex in vodna pumpa ter jermeni, pa se neke drobnarije...dragi so teli VAG-ovci
hojnikb ::
No, in z 330e je to recimo mozno.
Kakšen prtljažnik ima 330e? Koliko stane?
Nekaterim pač ne kupuje šef/mama/ata/sugerdaddy avtomobile
Zato pa nekateri nočemo 330e, drugi pa fantazirate, da vam ga bo nekega dne ati kupil.
Moraš računati še s par stvarmi. HSD nima delikantega DSG avtomatskega menjalnika in sklopk, kjer je treba redno menjati in servisirati stvari. Nima turbine, nima DPF, ima ketno za pogon ventilov, ki ne predvideva menjave v življenski dobi. Obraba zavor je precej manjša. Kompresor klime je električno gnan, hermetično zaprt (ni gredi) in praktično ne more crkniti, kot v hladilniku. Samo redni servisi olje+filtri.
Poglej si še na toyota.si kolk stane redno servisiranje. Se še kar držijo tistega. Ni poceni, je pa predvidljivo. V menjalniku je dobro še zamenjat olje na 90,000.
Zato pa obstaja second hand market. Mi sanjaci bomo pocakal da jih ubije depreciation, potem pa nabavis.
#brezpodpisa
adinfinito ::
Včeraj sem šel na testno vožno karjole 1,8 hibrid. Kaj naj rečem, zame je to to. Avtomatik brez cukanja v kombinaciji z radarjem = milina. Sem šel v res hud klanec, ovinki (to kar vsak vikend vozimo za v hribe), to je povsem druga liga kot ročni menjalnik. Se ustavim na soncu, 32°C, dam v P, mašina ugasne, klima pa tiho brni in hladi. Kaj naj rečem, zakon za vsakodnevne zastoje. Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.
Kako ga boš financiral?
Jaz sem se odločil za Swace kar tam se drugim lahko Eko kredit, drugače pa ista stvar.
hojnikb ::
kar se pa tice prtljaznega prostora, je pa men cisto vseen kolk ga je. Ce bi to potreboval, bi kupo karavana. Pa ne.
#brezpodpisa
Utk ::
Mi sanjaci bomo pocakal da jih ubije depreciation, potem pa nabavis.
Ko boš ti napraskal za rabljenega 330e, ga več nihče ne bo hotel imet. Že danes ga nihče noče. Zakaj bi, če imaš teslo za isti denar.
clix ::
adinfinito je izjavil:
Včeraj sem šel na testno vožno karjole 1,8 hibrid. Kaj naj rečem, zame je to to. Avtomatik brez cukanja v kombinaciji z radarjem = milina. Sem šel v res hud klanec, ovinki (to kar vsak vikend vozimo za v hribe), to je povsem druga liga kot ročni menjalnik. Se ustavim na soncu, 32°C, dam v P, mašina ugasne, klima pa tiho brni in hladi. Kaj naj rečem, zakon za vsakodnevne zastoje. Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.
Kako ga boš financiral?
Jaz sem se odločil za Swace kar tam se drugim lahko Eko kredit, drugače pa ista stvar.
Tudi corollo 1.8 hybrid se lahko financira z eko kreditom. Ampak samo Terra in Luna paketa. Dražjih paketov pa ne, ker so izpusti CO2 kao preveliki. Pomoje se povečajo zaradi širših gum ki pridejo z SOL in ostalimi paketi. Terra ma 195, Luna 205, SOL in ostali pa 225.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: clix ()
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Pa sigruno nisi zamesal teme?
Take teme ni, kjer star zgonjen bmw brez prtljažnika ne bi bil odgovor.
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Pa sigruno nisi zamesal teme?
Take teme ni, kjer star zgonjen bmw brez prtljažnika ne bi bil odgovor.
No ja, kaj pa "Kako imeti cim manj opravka z mehaniki?"?
matobeli ::
TheBlueOne je izjavil:
No ja, kaj pa "Kako imeti cim manj opravka z mehaniki?"?
"star zgonjen bmw brez prtljažnika, not."
krneki2021 ::
hojnikb ::
Ah ja, slotech žicarji, iščejo najbolj pocen toyote, da pije sam kozarčke bencina in da absolutno ni servisov druga k olje in filter, ker ostalo je ze bankrot.
Điz.
330e sem nakazal kot alternativo 6 cilindrskim monstrumom, ne vašim anemočnim shitboxom z atkins bencinarjem.
Điz.
330e sem nakazal kot alternativo 6 cilindrskim monstrumom, ne vašim anemočnim shitboxom z atkins bencinarjem.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Ta toyota je dražja od tvojega bmwja, brez skrbi.
Ki imajo ful veze s to temo.
330e sem nakazal kot alternativo 6 cilindrskim monstrumom,
Ki imajo ful veze s to temo.
hojnikb ::
Ta toyota je dražja od tvojega bmwja, brez skrbi.
330e sem nakazal kot alternativo 6 cilindrskim monstrumom,
Ki imajo ful veze s to temo.
Verjamem. Ker toyoto hoče met vsak yapi, zato cene nočejo in nočejo padat. Po drugi strani pa super zanič bmw hibrid dobiš slightly used ze pod 30 jurji (aktualni model). TO je what, cena novga yarisa ?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
TheBlueOne je izjavil:
Kje dodis lep BMW sestak hibrid za pod 30k€??
Kdo je govoril o šestaku hibridu? Govorim o potencialu moči, ki se ga da dobit iz hibridnega modela in je primerljiv z šestakom (340i).
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
Po drugi strani pa super zanič bmw hibrid dobiš slightly used ze pod 30 jurji (aktualni model). TO je what, cena novga yarisa ?
Prius je 28k.
https://www.toyota.si/new-cars/prius?gc...
yaris hibrid je pa 21k.
https://www.toyota.si/new-cars/yaris/ov...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
TheBlueOne ::
Od tukaj, sem morda malo povrsno prebral:
Dej pokazi kaksnega lepega pod 30kEUR.
330e sem nakazal kot alternativo 6 cilindrskim monstrumom, ne vašim anemočnim shitboxom z atkins bencinarjem.
Dej pokazi kaksnega lepega pod 30kEUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
hojnikb ::
TheBlueOne je izjavil:
Od tukaj, sem morda malo povrsno prebral:
330e sem nakazal kot alternativo 6 cilindrskim monstrumom, ne vašim anemočnim shitboxom z atkins bencinarjem.
Dej pokazi kaksnega lepega pod 30kEUR.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
tale za nekaj čez 30 jurjov. Prejšni model z nekaj več kilometri se da dobit še za orng manj (nekje pr 15 jurjih se začnejo). Potencial za remap okol 400 konjev, kar je primerljivo z aktualnim 340i z šestakom.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Po drugi strani pa super zanič bmw hibrid dobiš slightly used ze pod 30 jurji (aktualni model).
Še zmeraj ne vem kaj dela 330e s prtljažnikom ranga pola v temi o karavanih. Pa tudi če bi stal 15 jurjev in imel 800 konjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
1. Ni karavan, pls bodi ontopic, ker ga potrebujem.
2. Pod 30 in bolj pri 35 je kar velika razlika.
Drugace pa zelo vsecen. Ze ko ga samo gledam moj mehanik cuti motnjo v sili in dodatni dohodek.
2. Pod 30 in bolj pri 35 je kar velika razlika.
Drugace pa zelo vsecen. Ze ko ga samo gledam moj mehanik cuti motnjo v sili in dodatni dohodek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
hojnikb ::
Po drugi strani pa super zanič bmw hibrid dobiš slightly used ze pod 30 jurji (aktualni model).
Še zmeraj ne vem kaj dela 330e s prtljažnikom ranga pola v temi o karavanih. Pa tudi če bi stal 15 jurjev in imel 800 konjev.
Torej kot si ugotovil, obstajajo različni avtomobili za različne potrebe. Men dol visi za prtljaznik, ker je za to lahk namenski karavan ali kombi, kjer gre mnogo več kot v katerkgakol hibrida. Itk če kupuješ limo in ti je prioriteta plac, si se tko ze v štartu ustrelil v nogo. Aja ne, govorim z utk, ta koncept je "error, null pointer, BSOD".
TheBlueOne je izjavil:
1. Ni karavan, pls bodi ontopic, ker ga potrebujem.
2. Pod 30 in bolj pri 35 je kar velika razlika.
Drugace pa zelo vsecen. Ze ko ga samo gledam moj mehanik cuti motnjo v sili in dodatni dohodek.
ta motorizacija je presenetljivo dobra. In tudi b48 motor je ze sam po sebi dost varčna zadeva, glede na konjenico. Ni pa to 1.5 atkins shitbox, takšne porabe pač ni za pričakovat.
330e izpostavljam zaradi tega, ker je v njem še ogromno potenciala, tko da bi tut potešil tiste, ki gledajo klasične šestake.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
adinfinito ::
adinfinito je izjavil:
Včeraj sem šel na testno vožno karjole 1,8 hibrid. Kaj naj rečem, zame je to to. Avtomatik brez cukanja v kombinaciji z radarjem = milina. Sem šel v res hud klanec, ovinki (to kar vsak vikend vozimo za v hribe), to je povsem druga liga kot ročni menjalnik. Se ustavim na soncu, 32°C, dam v P, mašina ugasne, klima pa tiho brni in hladi. Kaj naj rečem, zakon za vsakodnevne zastoje. Klasični start/stop sistem in DSG je kot tehnologija iz 90 let glede na to.
Kako ga boš financiral?
Jaz sem se odločil za Swace kar tam se drugim lahko Eko kredit, drugače pa ista stvar.
Tudi corollo 1.8 hybrid se lahko financira z eko kreditom. Ampak samo Terra in Luna paketa. Dražjih paketov pa ne, ker so izpusti CO2 kao preveliki. Pomoje se povečajo zaradi širših gum ki pridejo z SOL in ostalimi paketi. Terra ma 195, Luna 205, SOL in ostali pa 225.
Tako je, lahko pa vzameš Swace, dobiš polno opremo in je zmaga.
TheBlueOne ::
ta motorizacija je presenetljivo dobra. In tudi b48 motor je ze sam po sebi dost varčna zadeva, glede na konjenico. Ni pa to 1.5 atkins shitbox, takšne porabe pač ni za pričakovat.
Pa ja noooo... Dej mi ugodnega karavana z malo km!! :D Jaz imam zelo rad BMWje ampak nikoli niso ravno poceni in se na strani moras imeti ce palec 10k€ da sigurno ne obubozas. Karavan 330e ali 530e za pod 30k€ bi znal biti kar iscem. Drugace bo dizel
hojnikb ::
TheBlueOne je izjavil:
ta motorizacija je presenetljivo dobra. In tudi b48 motor je ze sam po sebi dost varčna zadeva, glede na konjenico. Ni pa to 1.5 atkins shitbox, takšne porabe pač ni za pričakovat.
Pa ja noooo... Dej mi ugodnega karavana z malo km!! :D Jaz imam zelo rad BMWje ampak nikoli niso ravno poceni in se na strani moras imeti ce palec 10k€ da sigurno ne obubozas. Karavan 330e ali 530e za pod 30k€ bi znal biti kar iscem. Drugace bo dizel
počakaj na refresh trenutne generacije. Ali pa poglej F30 serijo.
#brezpodpisa
TheBlueOne ::
snezak21 ::
Ah ja, slotech žicarji, iščejo najbolj pocen toyote, da pije sam kozarčke bencina in da absolutno ni servisov druga k olje in filter, ker ostalo je ze bankrot.
Điz.
330e sem nakazal kot alternativo 6 cilindrskim monstrumom, ne vašim anemočnim shitboxom z atkins bencinarjem.
Hahaha ja in to pravi nekdo, ki naj bi mu njegova dizel "zverina" pila 5l. Dizel, sploh ko pije 5l/100km je res sinonim za performance Jaz na mojem ne vidim povprecne porabe pod 8l/100km pa se zaradi tega ne obremenjujem kaj dosti. Aja pa ni Toyota, niti dizel.
Utk ::
Torej kot si ugotovil, obstajajo različni avtomobili za različne potrebe.
Jaz sem, ti še zmeraj ne, ker v temi "Nakup novega karavana" "Men dol visi za prtljaznik" nima kaj iskat.
, ker je za to lahk namenski karavan ali kombi, kjer gre mnogo več kot v katerkgakol hibrida.
V čem je razlika med corollo karavanom in namenskim karavanom? Corolla ima 600l prtljažnik. Ok, octavia ima nekih 6% več, pa še to v resnici ne, ampak pustimo podrobnosti, obstajajo še bolj namenski karavani (v tem rangu cene in velikosti)?
vonStokovsky ::
Torej kot si ugotovil, obstajajo različni avtomobili za različne potrebe. Men dol visi za prtljaznik, ker je za to lahk namenski karavan ali kombi, kjer gre mnogo več kot v katerkgakol hibrida. Itk če kupuješ limo in ti je prioriteta plac, si se tko ze v štartu ustrelil v nogo.
Najbolje imeti en avto za en namen :). Bomo namesto dveh avtov pri hiši imeli kombi za prtljažne potrebe, jajček za mesto, roadsterja za vikend zabavo, offroaderja za zimo in limuzinco za do službe. Pa magari vsakega po dva komada, da ne bo prišlo do prepirov, kdo bo katerega)).
Viva la Vida
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79874 (31298) | WizzardOfOZ |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23937 (20472) | WizzardOfOZ |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50846 (40917) | -valvoline- |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29153 (20403) | Superboyy |