» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
7 / 7
»
»»

matobeli ::

Mazda bo nekje v začetku '23 dala nov model 6. Če bo vse posreči z novim 6 cilidrašem na mazdini tehnologiji skyactive x in z mild hybrid funkcijo ter seveda RWD. S tem model namerava tudi vstopit v mid luxury segment.
Ampak z nižjo ceno (drugač ne bodo kaj dost prodali).

Sliš se kot da bi lahko kupil BMW5, sam da je cenejši pa dobro narjen.

Čisto tako, če se ti da počakat.

Načeloma je trenutna šestka čist fina, sam kaj pa vem, dizla lih ne bi jemal, pa čeprav nimajo nekih težav.

hojnikb ::

to je kvečjemu v rangu 3er, ne 5er...
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

m0LN4r ::

Poceni in dobro narjeno. Kdo to verjame? Niso proizvajalci padli pred enim letom iz drevesa.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Dizla ne smeš vzet, ker so zanič, edini problem pri bencinarju je pa poraba, drgač pa delujejo dobro. Ni nekih problemov.

Sam sem bil proti avtomatikom vedno. Ampak potem sem dobil enkrat enega za vozit, pa se mmalo spremenil mnenje. Odkar imam pa CVT, ga pa ne zamenjam za nič drugega. To je pa milina za vozit. Po moje ni boljše zadeve za v ICE avto.

Dej ne trolaj. Passat se mu zanič pelje, mercedes mu je mrtvaški voz, potem bo pa kupil subaruja. Ziher.

matobeli ::

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

hojnikb je izjavil:

to je kvečjemu v rangu 3er, ne 5er...


Res je, naj bi bla konkurenca 3er in A4

m0LN4r je izjavil:

Niso proizvajalci padli pred enim letom iz drevesa.


Seveda niso, zato pa vejo da se bo treba potrudit če hočjo v ta trg vstopit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Aston_11 ::

matobeli je izjavil:

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

hojnikb je izjavil:

to je kvečjemu v rangu 3er, ne 5er...


Res je, naj bi bla konkurenca 3er in A4
Mu s sprejem narišeš avdijeve kroge, pa ni več dolgočasen. Ali pa napišep subaru preko vrat. Če je tipu problem dolgčas, ki ga še samo oblika vozila reši.

Utk ::

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

Ja pa so. Pa še neudobni. Ne rečem, da nimajo svojih prednosti, ampak za splošno populacijo pa tudi niso. Sploh pa ne za tiste, ki so navajeni na mercedes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matobeli ::

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

Ja pa so. Pa še neudobni. Ne rečem, da nimajo svojih prednosti, ampak za splošno populacijo pa tudi niso. Sploh pa ne za tiste, ki so navajeni na mercedes.


Subaru pa neudoben? Mogoče si sedel v kakem subaru justy-ju (ki je bil rebrandan suzuki ali pa daihatsu), ker v čem večjem od subaruja še nmisi sedel. Če bi, nebi take bedarije trdil.
V outbacka se usedeš v bruslju, pa se odpelješ 700km do slovenije in spočit ven stopiš. Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Buggy ::

Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.


Nisem glih pristas VAGa, sam tole bedarijo nekega Subaru zaslepljenca, pa res ne morem ignorirat.

Tiste tvoje skatle od foresterja ali impreze, pa res ne mores ob bok po udobju na dolge relacije postavljat najbolj prodajanem trgovsem avtu. Ze v sami osnovi gre za avtomobile s cisto drugim fokusom in dolge poti niso ravno domena Subaruja. Pa bodi brez skrbi, da so (masazni) sedezi in polozaj voznika v mojem alltracku par razredov boljsi od tvojih osnovnih jajc v subaruju...dej se zresni malo nebivedu no....lol.

Ce lahko kaksno lastnost stejem v plus tej VAG ladji je ravno udobje, ce nimas res najbolj opuljeno in staro verzijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

matobeli ::

Wtf, zakaj bi pol alltracka kupil če nisi fan?

Za ta dnar dobiš že dober avto.

Buggy ::

matobeli je izjavil:

Wtf, zakaj bi pol alltracka kupil če nisi fan?

Za ta dnar dobiš že dober avto.



hehe...sicer nepomembo a naj ti bo :P

Zena je zelela nov avto, saj se je 11 let stara Insignia zacela ze spogledovati s 300Kkm in ker imamo pri bajti samo en avto je pac zelela nekaj drugega/novejsega. Delava cca 30-35kkm na leto...zdej sicer zaradi korone ne.
Jaz bi naceloma komot vztrajal s starim avtom a ker ga je veckrat peljala tudi ona (v korona casu je morala kdaj sama v LJ, prej sva se vozila skupaj) sem pristal a pod pogojom, da pod 265PS ne grem (toliko jih je imel star avto).
Pa sem se enkrat slucajno ustavil pri kolegu Matjazu (RSR tuning) in mu povedal, da pocas gledam za nek drug avto in nic pametnega ne najdem (gledal sem bencince za predelavo na plin) pogoji pa so: 4x4, okoli 260PS, karavan, poraba pod 9EUR/100km, staro okoli 3 leta in cena okoli 25K€ za avto pod 100Kkm, ki bo brez problemov...oz. brez tezav, zdrzal do 300Kkm moje voznje.

...pa pravi vzem BiTdi, ki je overengineered, od ostalih TDI cist drugacen, pa se cipal ga bomo na 300PS in ti garantiram, da bos komot 300Kkm naredu z njim...najdes ga pa v passatu, arteonu in tiguanu. SUV-e sovrazim, arteon je bil predrag...passatov se je pa nekaj celo naslo.
Ker pri nas itaq ni bilo nobene pametne ponudbe sem gledal v tujini in en dan je prisel popolnoma nafilan allltrack za razumno ceno, tako da sem se isti teden stopil v akcijo in cez dva meseca je bil pri meni.

Torej nisem nek fan nobene znamke imam pa dolocene zahteve, kaj zelim od avta...nekaj s custvi pa tudi pragmaticnost (servis sem imel in imam prave decke!). Sine je sedaj dobil star avto in ne rabimo se zanj kupovati kaksne kante.

to je to. Zena zadovolj(e)na, jaz se niti ne pritozujem nad avtom...me pa nekak kombajn ne fascinira (ni se cipan...ravno danes sem bil spet pri RSR-u, pa bo sel motor pod noz po ta velikem servisu), zivljenje gre pa naprej;)

matobeli ::

Dober odgovor :)

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.


Nisem glih pristas VAGa, sam tole bedarijo nekega Subaru zaslepljenca, pa res ne morem ignorirat.

Tiste tvoje skatle od foresterja ali impreze, pa res ne mores ob bok po udobju na dolge relacije postavljat najbolj prodajanem trgovsem avtu. Ze v sami osnovi gre za avtomobile s cisto drugim fokusom in dolge poti niso ravno domena Subaruja. Pa bodi brez skrbi, da so (masazni) sedezi in polozaj voznika v mojem alltracku par razredov boljsi od tvojih osnovnih jajc v subaruju...dej se zresni malo nebivedu no....lol.

Ce lahko kaksno lastnost stejem v plus tej VAG ladji je ravno udobje, ce nimas res najbolj opuljeno in staro verzijo.

Kdo omenja foresterja ali imprezo? To je razred golfa.

Govorim o outbacku, najbolj prodajanem karavanu s strani subaruja. Sicer v ameriki, ampak 1.2% vseh novih vozil v ameriki se proda subaru outbackov. In ta avto je namenjen ravno za dolge relacije. Je pa malo daljši od pasata.



Kr nekaj ljudi, ki so se s tem avtom peljali, se ne bo nikoli več usedlo v neudobnega pasata. Pa to niso moje besede, ampak njihove.
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Zgodovina sprememb…

Kripto mesi ::

Kdo sploh ta jajca fura razen tebe nebivedu, ko si die hard fan subaruja. Si se ga malo napil, da take bedarije sekas?

WizzardOfOZ ::

Vsi tisti, k vedo kaj je dober avto. Slovenceljni pa kritičnega pogleda na zeljarska jajca pač ne marate.
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Ravno sedaj koncal seanso v Dirt rally spilu s kolegi svedi. En trenutno menja 3 leta starega Levorga za Outbacka 21..leasing seveda...na svojega se zmeraj caka. Je pa tip ki zapenja prikolico in hodi ob jezera kampirat s svojimi 3-mi psi in zeno.

Ga bom povprasal tudi o tem...dolge voznje, zal pa dela relacije, ki so se za mene smesne..avto bo sel po treh letih stran z 20Kkm :))

Drugac pa nimam nic cez tvojega Subaruja. Lepo da si pristas neke firme, verjetno imas svoj povod in s tem ni nic slabega, samo ne delaj neumnih primerjav lepo prosim.
Subaru (magari nov Outback) vsekakor dominira na svojih podrocjih, ne mores ga pa postavit v primarno funkcijo udobnega potovalnika, sploh ce se se uporabniki nekak pritozujejo nad ergonomijo in cudnimi sedezi. Japonec ki je v povprecju manjsi od najmanjsega evropejca verjetno tud nima glih neke hude reference delat potovalnika z ergonomijo na long distance, sploh pa se tudi americani pritozujejo nad confortom...nic ne recem sam vseeno ...lepo te prosim, ce je kej passat, je pa autobahn vehicle za poziranje kilometrov. So pa to avti ki so novi od 40K naprej...o ostrzenih verzijah se sploh pogovarjal nebi, to je bolj domena za olimpijske kroge, kjer vzamejo kanto vso obrano z najslabsim motorjem, sam da so krogci >:D


Kr nekaj ljudi, ki so se s tem avtom peljali, se ne bo nikoli več usedlo v neudobnega pasata. Pa to niso moje besede, ampak njihove.


Jaz se nisem nasel avta v katerega bi se vsedel ali pa bi ga peljal in nikoli vec nebi zelel probat nekaj drugega, pa sem jih vozil kar nekaj. Vsak ima neke pluse in minuse...noben ni idealen. Ja Golfa nebi pri zivem bogu nikol imel to je edino...ceprav je bil moj prvi avto hrosc, to pa predvsem zaradi tega ker vsi tripajo na njega. Ravno zato sem zelel sprobat spet enkrat v zivljenju tako opevan in brez napak VAG avto in pogledati na stvar neobremnjeno...ves kaj ista skatla kot vse drugo, ki je odvisna zgolj od tega kako bos ti delal z njo. Je pa to moj prvi dizel in mislim (pocakam se tuning) da tudi zadnji, probat je treba pa vse...vsaj lahko kdaj pol kaj poves iz lastnih izkusenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Levorg je majhen avto, predvsem pa nizek. Tukaj je že forester bolj udoben od levorga.

1.2% vseh prodanih avtomobilov v ameriki je veliko avtomobilo. Seveda se nekaj kupcev najde, ki z njim niso zadovoljni.


Si se sploh že kdaj peljal z outbackom? S tem avtom brez problema delaš dolge roadtripe tako po avtocestah kot po brezpotjih.

En komentar:
Splitting these two is therefore a difficult task. There’s no doubt it’s a serious case of fence-sitting to claim the Passat gets bragging rights around town, while the Outback is the better long-haul, road trip tourer.

vir: https://www.caradvice.com.au/430892/201...

I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Si se sploh že kdaj peljal z outbackom?


z novim ne ...sem pa s svojim sefom IT-ja, ki ima 2.5 Outbacka 2004 al neki, s porabo 8 litrov benza na ti in sva konkretna prijatelja...drugac je on biker, pa je pac zadovoljen z njim kot takim, ker ga uporablja bolj kot ne za orodje, dalec od tega, da bi bil pa to potovalnik.

edit: ne vem kako s tem videom potrjujes svojo tezo glede udobja na long distance...kakorkoli. Meni dol visi za VAG ali Subaru ali kakroli drugega..teh igric se jaz vec ne grem, sem prestar...pricakujem zgolj nek dokaj objektivnen pogled na stvari, ker zna kdo za nami tole se prebrat in bo dobil napacne informacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

2004 je bil outback samo povišan legacy. Enak avto s colo večjimi kolesi, malo daljšimi amortizerji in 3cm podloženim mostom. Je bil malo bolj udoben od legacy-ja zaradi boljših in daljših amortizerjev, pa oprema je bila za odtnek boljša.
Od 2011 do 2015 je bil avto konkretno bolj udoben, od 2016 naprej je pa to čisto drug avto.

Outback in alltrack sta si konkurenca že od začetka. Po dimenzijah sta oba tam tam. Outback je recimo širši za cm in daljši za 4cm od alltracka. Je pa nekje 80kg težji od alltracka. Velika razlika je pa v odmaknjenosti od tal, kjer je pa 5cm razlike (outback 22cm, alltrack pa 17cm).
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Buggy ::

Sej alltrack tudi ni nek nov avto, je jeben passat z 1cm vecjim ground clearanceom in malo ojacanim podvozjem.
Se vedno (preden derailas) razlozi kako so ljudje iz passata bezali na pocavilascih v bolecinah v outbacku pa ne?
Terenske zmogljivosti, kar se Subiju nikoli ni oporekalo, kakor tudi ne gripa v WRC (BTW v DR2 ga najraje vozim)...samo da bos pa prodajal udobje in ga postavljal pred klasicno avtocestno ljudsko "krizarko", pa pac ne bo nihce kle kupil.

WizzardOfOZ ::

Pojdi enkrat na testno vožnjo, pa se boš sam prepričal.

Meni osebno je bil VAG vedno pretrd avto. Na vsaki luknji te je zdrmalo. Tudi v pasatu sem se enako počutil. Še najbolj udobna se mi je zdela od teh avtov škoda oktavija scout.
Medtem ko se mi outback nikoli ni zdel trd avto, da bi me v križ nabijal, ko sem se vozil po naših "odličnih" cestah (50 odtenkov sivine asfalta).
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Cisto druge izkusnje tukaj. Ko sem presel iz Insignije na Alltracka ...oba aktivno podvozje je bil Passat groza za hendlat po ovinkih in mi je deloval kot ladja (sport program pogojno uporaben). Ce passat kot jih verjamem vecina v SLO DCC sploh nima, si sploh ne znam predstavljat voznje. V bistu ja..ker sem enkar nek nadomesten golf fural po isti cesti >:D
Pod crto...passat je dalec od trdega avta, dopuscam pa verjetnost da je pri mojem 4x4 kej drugace kot pri spredaj gnanih, ki jih pa res nisem vozil.
Dopuscam tudi moznost, da je deinicija trdega avta za mene ali za tebe drugacna...v tem primeru se nekako ne zelim vsesti v Outbacka :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Zelo verjetno je drugačna definicija trdega avta. Meni mora bit avto mehak. da vsako luknjo poberejo amortizerji, ne da te nabije v križ. in zame je to udobnost. Ko iz avta stopiš spočit, ne pa da te križ boli od nabijanja po luknjah. Zato mi razni golfi in podobno nikoli niso bili všeč. Ja kot športni avto, ampak s športnikom ne boš šel na 700 ali več km dolgo pot.
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zelo verjetno je drugačna definicija trdega avta. Meni mora bit avto mehak. da vsako luknjo poberejo amortizerji, ne da te nabije v križ. in zame je to udobnost. Ko iz avta stopiš spočit, ne pa da te križ boli od nabijanja po luknjah.


ravno zaradi tega imas pa razlicne vozne programe. Na AC (ce grem dlje) jaz tudi picim na comfort, masaza zicev na ON in ACC na 150kmh...boli te kurac in muska na polno! Ker idiot pa danes na AC se dirka...za to so ovinki na regionalkah znotraj omejitev, da gume jokajo in motor zadiha v manual nacinu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Kvinta ::

Ker idiot pa danes na AC se dirka


Jaz >:D
A.C.A.B

endelin ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zelo verjetno je drugačna definicija trdega avta. Meni mora bit avto mehak. da vsako luknjo poberejo amortizerji, ne da te nabije v križ. in zame je to udobnost. Ko iz avta stopiš spočit, ne pa da te križ boli od nabijanja po luknjah. Zato mi razni golfi in podobno nikoli niso bili všeč. Ja kot športni avto, ampak s športnikom ne boš šel na 700 ali več km dolgo pot.

Preprosto ... ne kupiš nizkopresečne gume. Vzameš enih R16 55 (oz. 60 pri enih avtih) in to je to. Resda je grdo za videt pri današnjih avtih ampak namen udobja je to to. Ali doplačaš za adaptivno vzmetenje.

Buggy ::

marsikater avto (mocnejsi) ima zaradi diskov omejeno minimalno dimenzijo platisca...za golf userje je to seveda cudno, ker na drum bremze (rdece poarbane obvezno) tlacijo neke 18-19colarke, da zgleda voz se bolj cigansko, pa nikamor se ne premakne :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

Ja pa so. Pa še neudobni. Ne rečem, da nimajo svojih prednosti, ampak za splošno populacijo pa tudi niso. Sploh pa ne za tiste, ki so navajeni na mercedes.


Subaru pa neudoben? Mogoče si sedel v kakem subaru justy-ju (ki je bil rebrandan suzuki ali pa daihatsu), ker v čem večjem od subaruja še nmisi sedel. Če bi, nebi take bedarije trdil.
V outbacka se usedeš v bruslju, pa se odpelješ 700km do slovenije in spočit ven stopiš. Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.
Potem moras pocas na MRT hrbtenice, ker v splosno velja obratno. Al pa so kile in starost. Jaz stopim ven spocit iz sportnega avta z karbonskimi sedezi, sedim na riti ne pa hrbtu. Ampak vem, da marsikdo pa bo imel probleme ja.
Imam rahlo skoliozo ocitno in me tak sportni zic drzi ravno v sredini in se po voznji dejansko pocutim celo boljse.

Potovalni avti ranga passat business al bmw touring so pa narjeni sedezi po istem principu, da te drzi ravno na sredini a hkrati z zelo dobrim ublazinjenjem. Vsak außendienst, ki ga poznam in se vozijo med 500-1000km dnevno gor dol po Evropi, se preverjeno noben ne vozi v kvazi terencu in kvazi SUVju.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Pojdi enkrat na testno vožnjo, pa se boš sam prepričal.

Meni osebno je bil VAG vedno pretrd avto. Na vsaki luknji te je zdrmalo. Tudi v pasatu sem se enako počutil. Še najbolj udobna se mi je zdela od teh avtov škoda oktavija scout.
Medtem ko se mi outback nikoli ni zdel trd avto, da bi me v križ nabijal, ko sem se vozil po naših "odličnih" cestah (50 odtenkov sivine asfalta).
Passat, da te v kriz nabija? Ko se jaz vsedem v passata dobim obcutek, kot da sem na vodni postelji, ki je na oblakih. Jaz nevem kaj bi ti rekel, ko se jaz vsak dan vozim v avtu, kjer je podvozje res res trdo, ampak hitro. Hitreje ko se peljes, manj cutis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Isotropic ::

Buggy je izjavil:

Jaz bi naceloma komot vztrajal s starim avtom a ker ga je veckrat peljala tudi ona (v korona casu je morala kdaj sama v LJ, prej sva se vozila skupaj) sem pristal a pod pogojom, da pod 265PS ne grem (toliko jih je imel star avto).
Pa sem se enkrat slucajno ustavil pri kolegu Matjazu (RSR tuning) in mu povedal, da pocas gledam za nek drug avto in nic pametnega ne najdem (gledal sem bencince za predelavo na plin) pogoji pa so: 4x4, okoli 260PS, karavan, poraba pod 9EUR/100km, staro okoli 3 leta in cena okoli 25K€ za avto pod 100Kkm, ki bo brez problemov...oz. brez tezav, zdrzal do 300Kkm moje voznje.

lahko bi vzel tudi starega a6, jih imaš na tone ravno okoli te cene

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pojdi enkrat na testno vožnjo, pa se boš sam prepričal.

Meni osebno je bil VAG vedno pretrd avto. Na vsaki luknji te je zdrmalo. Tudi v pasatu sem se enako počutil. Še najbolj udobna se mi je zdela od teh avtov škoda oktavija scout.
Medtem ko se mi outback nikoli ni zdel trd avto, da bi me v križ nabijal, ko sem se vozil po naših "odličnih" cestah (50 odtenkov sivine asfalta).
Passat, da te v kriz nabija? Ko se jaz vsedem v passata dobim obcutek, kot da sem na vodni postelji, ki je na oblakih. Jaz nevem kaj bi ti rekel, ko se jaz vsak dan vozim v avtu, kjer je podvozje res res trdo, ampak hitro. Hitreje ko se peljes, manj cutis.

alltraku al navadnem pasatu?
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

m0LN4r ::

Meni je ze navaden premehek. Mas pa pri alltracku se moznost, namesto sport podvozja imas lahko offroad podvozje, ampak taksnega se vsaj meni ni uspelo sprobat, ker ljudje tega ne jemljejo, ker ne rabijo.
Fora je, da ti izhajas iz svoje uporabe, ki je dalec od namena Passata, ki je business potovalni avto. Passat ni primarno narjen za nekoga, ki se jajca po luknjastem offroadu in rovtah, ampak 160+ na avtocesti, hitri cesti. Medtem, ko pa ima outback povsem drugo publiko.
Recimo temu, da je passat potovalni avto za po normalnih cestah in visje hitrosti. Razni outbacki pa so potovalni v smislu "gremo na izlet" v gmajno.
In od avtoceste te sigurno ne boli hrbet, to je mozno samo, ce imas napacno nastiman sedez pa sedis puklavo al kaj jaz vem.
Ali pa jaz nevem po kaksnih poteh se ti vozis.
Pa ne samo passat, ko 2 tedna vozim svoj avto, pa se vsedem v zeninga 15mm znizanga polota, se mi ta zdi mehek, da ko letim cez kroznega mi rit dviguje.
Mene hrbet boli, ker moj hrbet ni optimalen in mehkejsi ko so sedezi, bolj se deformira kriz. Pac isto kot pri jogiju, na mehkem boli, na trdem ne. Pa mi je blo vedno cudno zakaj me v mehkih boli, cez neki casa. Tam mi pomaga samo, da je sedez navpicno in rit porinem nazaj. To al je avto trd al mehek pa na balonih al na 35mm 19" pri meni ne naredi razlike.

Sem pa preprican, da z premehkim sedezem bos se bolj razvadil misice v krizu in bos naslednjic iskal se mehkejso in se mehkejso alternativo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: Vecina ljudi pa v avtih ne sedi, ampak polezava.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

Jaz sedim tako kot se sedi v avtu.
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

IL_DIAVOLO ::

Boljse lezat, kot imeti kol v riti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
««
7 / 7
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup novega avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1668190 (673) Motion
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1234931 (1466) WizzardOfOZ
»

Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18713354 (7616) link_up
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16310670 (1920) Superboyy

Več podobnih tem