» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
3 / 17
»»

energetik ::

Kaki mali električar, če sem pa jasno napisal, da rabim prtljažnik, 600L minimum!
Rabim prvi avto, za izlete, počitnice itd, ne pa malih jajc, kakršnihkoli.

IL_DIAVOLO ::

Kaj nimata dveh avtov?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

energetik ::

Ne, do zdaj nisva rabila. Imamo 13 let staro bencinsko kanto srednje velikosti. Tudi Corolla je kot avion proti temu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Gambino ::

Dejstvo je, da je Toyota Corolla zaneslivejsi avto z preizkušenim motornim sklopom. Da je karoserija narejena bolje kot od VW in njihove grupe. Da se ceste drži zelo dobro. Da so manjši stroski vzdrževanja in da je varčnejša, kot konkurenca.

Ko gledam Avensisko letnik 2003 od sodelavca z 350kkm je kot nova, brez kakršnih koli problemov, proti Passatu iz družine letnik 2008, kjer je avto že tako gnil in da je bilo že veliko denarja vloženega vanj, da se sploh še premika mi je jasno zakaj se avtomobili koncerna VW ne more primerjat z Toyoto!

To so dejstva.

Vozil sem novo corollo 1.8, ter 2.0 ter golfa in lahko rečem, da bi takoj vzel 2.0 corollo v TREK izvedbi, super avto.
V golfu je bilo toliko problemov z elektroniko, izklapljanje radarskega tempomata, da sem se že bal voziti z njem. Žalosno, da takšen avto dajo na trg, sramota za nemce!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

dexterboy ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda boš na koncu vzel nemca. Octavia je spedenan stroj, brez kompromisov.

Kaj zdej, a je s C5 kaj narobe?

Moj naslednji avto. Pa čeprav jih ne izdelujejo več ;)
( upam, da misliva istega francoza )

Dodatek;
izbirati med VW in Toyoto je isto, kot izbirati med plesnivim kruhom ali pa sveže pečenim iz krušne peči.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Res je. VW je že leta 2015 uradno priznal, da smrdi. Kot da ne bi pametni že prej vedeli.

m0LN4r ::

Gambino je izjavil:

Dejstvo je, da je Toyota Corolla zaneslivejsi avto z preizkušenim motornim sklopom. Da je karoserija narejena bolje kot od VW in njihove grupe. Da se ceste drži zelo dobro. Da so manjši stroski vzdrževanja in da je varčnejša, kot konkurenca.

Ko gledam Avensisko letnik 2003 od sodelavca z 350kkm je kot nova, brez kakršnih koli problemov, proti Passatu iz družine letnik 2008, kjer je avto že tako gnil in da je bilo že veliko denarja vloženega vanj, da se sploh še premika mi je jasno zakaj se avtomobili koncerna VW ne more primerjat z Toyoto!

To so dejstva.

Vozil sem novo corollo 1.8, ter 2.0 ter golfa in lahko rečem, da bi takoj vzel 2.0 corollo v TREK izvedbi, super avto.
V golfu je bilo toliko problemov z elektroniko, izklapljanje radarskega tempomata, da sem se že bal voziti z njem. Žalosno, da takšen avto dajo na trg, sramota za nemce!
Baba cula rekla, ja Pasate vsaj najdes 12-20 let stare na cesti, toyote pa pri mamcah in sparkirane ob cesti z "prodam"
Kaksnega golfa si pa vozil? Golf Variant/Life/Style/Rline/Alltrack? 1.5/150 al 2.0 190 al 4Motion? Z biznis paketom ali z top paketom? Je imel travel assist, komfort paket, panorama?
Sploh ves, da R-line nima istega podvozja, kot style?

Je imel DCC z sportfahwerk ali schlechtwegfahrwerk?

Mja tak je to, pac golfa sem vozil. Razumem, da izhajas iz toyote, kjer imas sam tri opcije, pa mislis clovek, da golf je golf, lol.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::



Meh
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::




Meh

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti brihta, kater 100 konjski bencinar pa ni glasen na avtocesti pri 160 in pri pospeševanju? 180 konjski se dosti manj napenja, logično.

Časa za testno vožnjo pa res ne zapravljaj, ni to avto v tvojem rangu.


VW Golf



Guess again:

Volkswagen Golf 1.0 2017 37.7 61.0 65.4 66.0 67.2 70.1
Toyota Prius 1.8 Hybrid 2016 34.4 61.3 64.4 64.9 66.3 70.6


Cigo, ti si dal kriterij 100 konjski.

A corolla ima 100 konjski 1.8 motor ? Komu na čast ?

Primerjaš tricilindraša s 4 cilindrskim a si ti v redu ? Pa še zmeraj je golf zaradi izolacije praktično tam tam.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

hojnikb ::

Pusti človeka, on bo umru zram toyote. Škoda diskutirat karkoli.
#brezpodpisa

matobeli ::

Najbolj pri vsem je pa da se pričkate ljubitelji dveh ljudskih znamk :)

hojnikb ::

Reče model, k je zaljubljen v rusted out mazde .)
#brezpodpisa

solatko ::

Avto je stroj, ki omogoča prevoz iz točke A v točko B in čisto nič drugega. Da nekateri onanirate na določenih znamkah je pač vaš problem, jaz sem vedno izbiral avto glede na potrebe in zahteve, ki sem jih imel. V avtu se nikoli nisem počutil slabo, ne glede na znamko od fičota, do najnovejšega super high vozila za 100k€+. Veliko bolj izbirčen sem bil pri enoslednih vozilih, za avto je pa važno da vžge in pelje, čim manj okvar in kolikor toliko udobna notranjost, s čim več nastavitvami za dobro sedenje (5-6 ur v neudobnem vozilu, vsekakor ni dobro).
Delo krepa človeka

energetik ::

Eden redkih trenutkov, ko se strinjam s solatkotom. :D
Jaz si pač napišem, kaj rabim od avta, katere pripomočke, porabo, velikost, in potem pogledam kateri to nudi za najmanj denarja.

Po drugi strani, če kdo želi imeti avto za glancanje, podaljšek k..., dirkanje, tipanje plastike, malikovanje, naj ga pač ima. Samo ne potem druge prepričevat, kako je nek model avta brezvezen ali zanič. Vsakemu svoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

solatko ::

Največje idiotizme sem opazoval v LJ, saj je v garažah ob bloku, počivalo za nekaj mio€ in prej DEM avtomobilov, za nekaj kratni prevoz na leto, ostali čas pa so lastniki uporabili za glancanje in čiščenje teh škatel, z enim razlogom - da jih vidi čim več sosedov, ki ob tem cedijo sline nevoščljivosti ali kupijo boljše, močnejše, dražje, zaradi tekmovalnosti.

Enkrat mi je na pp nek mulo, z biciklom, naredil prasko čez pol strani (nerodnost, nenamerno) in mi je v petih minutah to sporočilo pet sosedov, z vprašanjem ali bom mulca prijavil in terjal denar za popravilo. Ko sem jim povedal, da sploh ne bom popravljal, saj me praska ne moti na avtu, katerega nabavna cena je bila preko 100kDEM (dal sem za 6 let starega 15kDEM), niso mogli verjet, skora v jok so padli, reveži. Ta avto je šel s prasko v roke ljubljanskega taksista po dveh letih in njemu še nekaj let dobro služil (on je dal prasko zrihtat, saj taxi mora bit lep).
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Ne rabis novega avta za 20k samo zato, da te pelje od točke A do točke B. Tisti ki trdi drugače, se sam sebi laze.

Vsak nov avto izpodbija to dejstvo iz 2 razlogov:

-nov avto bo imel kasko, torej bos plačeval vec kot je potrebno
-za vsako prasko se bos sekiral

Stroj je avto, za katerega ti je vseeno ce ga stolce toca ali ti divjad odnese pol havbe ali ga preprosto vsak dan opraskas.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

solatko ::

IL_DIAVOLO - Potem pa napiši še ostale fetiše, ki jih lahko izvajaš izključno z lastništvom novega avta. Naloga avta je samo premikanje svojega trupla ali tovora iz točke A v točko B, ves ostali čas pa je draga, neuporabna nepremičnina.
Kakšen kasko, zavarovanje, sekiranje zaradi prask, raje v mladosti vložit malo več denarja, da se naučiš varno vozit. Zunaj opraskan ali obtolčen avto ima še vedno vse funkcije, za katere je bil narejen, oziroma kupljen.

Če pa rabiš drag avto za lovljenje punc, si pa bogi in se raje posveti urejanja samega sebe, je ceneje.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

urejanja samega sebe, je ceneje.

ce si grd, je lahko to precej drazje kot avto :)
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Potem pa napiši še ostale fetiše, ki jih lahko izvajaš izključno z lastništvom novega avta. Naloga avta je samo premikanje svojega trupla ali tovora iz točke A v točko B, ves ostali čas pa je draga, neuporabna nepremičnina.
Kakšen kasko, zavarovanje, sekiranje zaradi prask, raje v mladosti vložit malo več denarja, da se naučiš varno vozit. Zunaj opraskan ali obtolčen avto ima še vedno vse funkcije, za katere je bil narejen, oziroma kupljen.

Če pa rabiš drag avto za lovljenje punc, si pa bogi in se raje posveti urejanja samega sebe, je ceneje.


Kar sem zelel povedat, da ce kupis nov avto, je to avtomatsko avto ki je nekaj vec kot samo prevozno sredstvo. Sem mislil, da sem bil dovolj ociten.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

solatko ::

hojnikb - Noben človek ni grd, je lahko samo zakompleksan, takemu pa tudi avto ne pomaga, razen za cashpi..e, za to pa so tudi prostitutke cenejše.
IL_DIAVOLO - Vedno sem kupoval avte glede na potrebe, ki so bile v prihodnosti, nikoli zato, da bi me občudovali (če prav so mi bili nekateri precej nevoščljivi ob dokaj dobrem voznem parku, kupljenem ceneje, kot je bil Golf).

Ljudje pač kupujete avte zato, ker drugačne alternative ne poznate. Sedaj, ko avta ne rabim več za delo, mi niti na misel ne pride, da bi za to dal več kot 5k€ in raje kupim 10 let staro vozilo višjega razreda, kot pa kakšeno Dacio ali kaj podobnega. Trenutno vozim Jetto z 200kkm+, za katero sem trgovcu v A odštel 3500€, sem pa že dobil ponudbe za skoraj še enkrat višjo ceno (imam prijatelja, ki se ukvaja s preprodajo avtomobilov in vedno poišče avto, ki ga nekdo pripelje staro za novo in se dogovori s firmo, za vstopno ceno +10%-ov).
Kakšne so ocenitve vrednosti pa pozna vsak, ki je že menjal staro za novo ali staro za staro.
Zadnje 3 leta bivanja v LJ, sem bil brez lastnega avtomobila in nisem nič trpel zaradi tega.
Delo krepa človeka

matobeli ::

hojnikb je izjavil:

Reče model, k je zaljubljen v rusted out mazde .)


Lahko rečem da se zaljubljen v vse avte ki ponujajo kar rabim za dva jurja.
Mazda se je v tej kategoriji zgolj ponesreči znašla ker je ena izmed najbolj podcenjenih znamk v sloveniji.

Definitivno pa to niso 10let stari golfi z "170kkm" za 5k.

GR2 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

-za vsako prasko se bos sekiral

Optimalno ohranjen avto je 95%. To je moj po 4 letih. Na zadnjih desnih vratih mi je eden z vrati naredil komaj opazno vdrtinico. Ampak takrat se niti nisem več tolk sekiral, ker sem imel že na zadnjih levih vratih 2 praski od letečega kamna, pa še druge malenkosti. Čeprav jo še vedno skušam najti tam enkrat na 2-3 mesece, pač če vem da je tam, zakaj pa ne.
Po prve pol leta je pa itak večina avtov že na 98% (mislim na tiste, ki skrbijo za avto in ne vozijo v avtopralnico, te drugi imajo krožne mikro praske in jih jaz ocenjujem na 90%), kar pomeni da se ne sekiraš več tolk zanj, ampak še vedno precej bolj kot pa po 4 letih. Pa po 4 letih se tudi precej bolj kot pa po 10 letih. Ampak 4 leta je že kar ok, da se greš lahko nekam brezskrbno zapeljat, edino parkirišča so še vedno problem, moraš gledat da ti ne more kdo parkirat zraven.
Še najbolj zdaj gledam plastiko na levih vratih, sem se zadel s čevljem že prej vsaj 5x in je šlo vedno preč preprosto z vodo, ampak letos sem se pa že 3x in te 3 praske ne gredo preč, očitno kamenčki na špici čevlja. Ampak to je itak neizbežno če ne zaščitiš s kakšno folijo.
Na tiste piano letvice na B stebričkih sem pa pozabil že pred prvo zimo po menjavi gum, serviserji dobro vedo kako rešiti tvoj OCD. Zdaj jih lahko vsaj brezskrbno obrišem s krpo.
Sem imel pa do sedaj že 13 nočnih mor glede avta, v bistvu ne vem če sem imel dosti drugih poleg avta, tako da mi očitno pomeni zelo veliko. Zadnja 3 leta sicer samo 1 na leto, tako da prvo leto je najbolj kritično.

Samo ko sem v petek videl mačje stopinje po havbi in velik kup ptičjega dreka sem si rekel da ne kupim več novega avta. To rabiš garažo, ampak kaj ko stoji pred šihtom 8 ur.
Drugič raje takoj kupim 4 leta starega, čeprav jih je večina že v štartu na 80-90%, kar je pa že pod optimalno ohranjenostjo.

Iz tega posta izgleda da sem jaz čuden, ampak je veliko bolj čuden solatko. Zelo dolga praska na avtu, to je kot bi imel jaz sedaj prasko na monitorju in bi rekel, saj je ok. Že ena mrtva pika bi me tolk motila, da bi takoj kupil novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Utk ::

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti brihta, kater 100 konjski bencinar pa ni glasen na avtocesti pri 160 in pri pospeševanju? 180 konjski se dosti manj napenja, logično.

Časa za testno vožnjo pa res ne zapravljaj, ni to avto v tvojem rangu.


VW Golf



Guess again:

Volkswagen Golf 1.0 2017 37.7 61.0 65.4 66.0 67.2 70.1
Toyota Prius 1.8 Hybrid 2016 34.4 61.3 64.4 64.9 66.3 70.6


Cigo, ti si dal kriterij 100 konjski.

A corolla ima 100 konjski 1.8 motor ? Komu na čast ?

Primerjaš tricilindraša s 4 cilindrskim a si ti v redu ? Pa še zmeraj je golf zaradi izolacije praktično tam tam.
Ne, corollin 1,8 motor je 96 konjski. Tistih 25 doda elektromotor, ki je baje itak brez veze če greš več kot 5 na uro. 1,0 golf pa mislim da je vseeno zmeraj imel vsaj 110 konjev. Tako da sta tam nekje. Al katerga 100 konjskega si ti mislil?

hojnikb je izjavil:

Pusti človeka, on bo umru zram toyote. Škoda diskutirat karkoli.
Ti sigurno ne bom. Še bolj sigurno pa da ne zraven volkswagna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

V letu 2021 atmosferec pod 100 konjev? :D:))

Kaj na Japonskem imajo vsepovsod omejitve 50 km/h?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Pri hibridu lahk vsaj izbiras med tem kaj se bo kvarilo in zajebavalo na dolgi rok, elektro al fosilni pogon al povezava med obema.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

V letu 2021 atmosferec pod 100 konjev? :D:))

Kaj na Japonskem imajo vsepovsod omejitve 50 km/h?

Bolje imet omejitev na cesti kot v glavi.

m0LN4r je izjavil:

Pri hibridu lahk vsaj izbiras med tem kaj se bo kvarilo in zajebavalo na dolgi rok, elektro al fosilni pogon al povezava med obema.

Jap. Na tako dolgi rok kot ga vw dočakajo samo na Kubi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

m0LN4r je izjavil:

Pri hibridu lahk vsaj izbiras med tem kaj se bo kvarilo in zajebavalo na dolgi rok, elektro al fosilni pogon al povezava med obema.


Vsaj podvozje ne more trpeti :))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

V letu 2021 atmosferec pod 100 konjev? :D:))

Kaj na Japonskem imajo vsepovsod omejitve 50 km/h?
Toyota ima samo en dober avto in to je supra, ker je nemska tehnologija v japonski embalazi. Tam pri polzjem GT86 se njihova tehnologija konca.

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

V letu 2021 atmosferec pod 100 konjev? :D:))

Kaj na Japonskem imajo vsepovsod omejitve 50 km/h?

Bolje imet omejitev na cesti kot v glavi.

m0LN4r je izjavil:

Pri hibridu lahk vsaj izbiras med tem kaj se bo kvarilo in zajebavalo na dolgi rok, elektro al fosilni pogon al povezava med obema.

Jap. Na tako dolgi rok kot ga vw dočakajo samo na Kubi.
Itak. 30 let starih VWjev je za tisockrat vec, kot toyot. 30 let staro toyoto dobis samo se na odpadu za rezervne dele.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

V letu 2021 atmosferec pod 100 konjev? :D:))

Kaj na Japonskem imajo vsepovsod omejitve 50 km/h?

mislim, če si obupal nad vsem, je tut 100 atmosferski konjev dovolj. Sej pelje se.
#brezpodpisa

Utk ::

Toyota ima samo en dober avto in to je supra, ker je nemska tehnologija v japonski embalazi

Na netu je en filmček kjer toyotin mehanik razlaga kaj vse je v tem avtu narejeno po nemško, toyota pa tega ne bi nikoli naredila. En kup plastike, kjer toyota uporablja kovino, itd. Časi so se spremenili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

m0LN4r je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

V letu 2021 atmosferec pod 100 konjev? :D:))

Kaj na Japonskem imajo vsepovsod omejitve 50 km/h?
Toyota ima samo en dober avto in to je supra, ker je nemska tehnologija v japonski embalazi. Tam pri polzjem GT86 se njihova tehnologija konca.

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

V letu 2021 atmosferec pod 100 konjev? :D:))

Kaj na Japonskem imajo vsepovsod omejitve 50 km/h?

Bolje imet omejitev na cesti kot v glavi.

m0LN4r je izjavil:

Pri hibridu lahk vsaj izbiras med tem kaj se bo kvarilo in zajebavalo na dolgi rok, elektro al fosilni pogon al povezava med obema.

Jap. Na tako dolgi rok kot ga vw dočakajo samo na Kubi.
Itak. 30 let starih VWjev je za tisockrat vec, kot toyot. 30 let staro toyoto dobis samo se na odpadu za rezervne dele.

sj gt86 tudi ni proizvod toyote, ampak prepakiran subaru brz. Enako z športnimi lexusi, športne zadeve so delo yamahe.
#brezpodpisa

solatko ::

matobeli - 1+
GR2 - Saj ti nihče ne brani mastrubirat na avto, ampak dejstvo je, da je to za veliko ljudi samo delovni stroj in nič drugega. Pomembna je samo zanesljivost, zunanji izgled najmanj. Perem ga spomladi in po potrebi, če grem slučajno v divjino po gobe, drugače me pa prah in pikice od dežja, motijo samo na steklih.
IL_DIAVOLO - 130 doseže vsak atmosferc, ki ima več kot 40kw. Sicer pa, če ni kamion, 120kw več kot preveč posebno, če je osel za volanom.

hojnikb - Čudno, da je tojota na zanesljivostnih lestvicah, že dolga leta pred vsemi nemškimi znamkami, ko STpoznavalci ugotavljate, da je zanič avto, zraven pa so obvezno Honda, Mazda in Nisan, zadnjih nekaj let pa še KIA in Hyundai. Bo kar držalo, da na daljnem vzhodu ne znajo delati avtomobilov.:(
Delo krepa človeka

hojnikb ::

hojnikb - Čudno, da je tojota na zanesljivostnih lestvicah, že dolga leta pred vsemi nemškimi znamkami, ko STpoznavalci ugotavljate, da je zanič avto, zraven pa so obvezno Honda, Mazda in Nisan, zadnjih nekaj let pa še KIA in Hyundai. Bo kar držalo, da na daljnem vzhodu ne znajo delati avtomobilov.:(


Sj noben ne oporeka toyoti zanesljivost. Tem ostalim pa tega glih nemorš očitat. Mazda z svojo rjo in švoh ročnimi menjalniki, nissan z svojimi "odličnimi" avtomatskimi menjalniki. Pa seveda dejstvo, da je v teh avtomobilih tudi veliko evropksih zadev, čeprav jdm fanboji sanjajo da jih izdeluje japonc na japonskem v rokavicah.
Se pa lahko vsi strinjamo, da azijci znajo delat al dolgočasne ali zelo grde avtomobile in nič kaj in between.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Toyota ima samo en dober avto in to je supra, ker je nemska tehnologija v japonski embalazi

Na netu je en filmček kjer toyotin mehanik razlaga kaj vse je v tem avtu narejeno po nemško, toyota pa tega ne bi nikoli naredila. En kup plastike, kjer toyota uporablja kovino, itd. Časi so se spremenili.
To ti pove, da je nemska plastika boljsa od toyotine kovine. Mislim hjao.
https://de.wikipedia.org/wiki/Toyota#Pa...
Pa glih neke Corolle pa Hybride omenja clanek.

Toyota "motorspo(r)t"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Plastika je lahka, that is why.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

solatko je izjavil:

matobeli - 1+
GR2 - Saj ti nihče ne brani mastrubirat na avto, ampak dejstvo je, da je to za veliko ljudi samo delovni stroj in nič drugega. Pomembna je samo zanesljivost, zunanji izgled najmanj. Perem ga spomladi in po potrebi, če grem slučajno v divjino po gobe, drugače me pa prah in pikice od dežja, motijo samo na steklih.
IL_DIAVOLO - 130 doseže vsak atmosferc, ki ima več kot 40kw. Sicer pa, če ni kamion, 120kw več kot preveč posebno, če je osel za volanom.

hojnikb - Čudno, da je tojota na zanesljivostnih lestvicah, že dolga leta pred vsemi nemškimi znamkami, ko STpoznavalci ugotavljate, da je zanič avto, zraven pa so obvezno Honda, Mazda in Nisan, zadnjih nekaj let pa še KIA in Hyundai. Bo kar držalo, da na daljnem vzhodu ne znajo delati avtomobilov.:(
Te statistike so en kurac vredne, ker toyota je penzic avto in se folk znjim vozi naokoli kot penzionist, noben ga pa ne upa terat, kot se terajo nemci od jutra do sutra. V toyoti je samoumevno, da jo sparas. Pri nemcu je pa samoumevno, da ga teras.

Pejt na spritmonitor pa poglej prevozene kilometre toyot in nemcev. Na eno toyoto z 100kkm bos nasel 10 nemcev z 300kkm.

PS: Ajd za do 10.000km letno bo tut toyota dobra.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

hojnikb - Lepota je odvisna od posameznikov, kar je nekomu lepo, ni nujno tudi drugemu. To pravico, da odloča kaj je lepo in kaj ne, ima vsak prebivalec Zemlje.

m0LN4r - Mojo Tojoto Carino je prehitelo zelo malo vozil, ravno tako Lexus-a, je pa res, da praviloma Tojote kupujejo ljudje, katerim je važna zanesljivost in ne dirkanje, če prav se da tudi z njimi kar lepo hitro vozit. Kar se tiče rje, so pa enako konkurenčni, kot večina evropskih vozil, enim gnijejo blatniki, drugim zadnja vrata, tretjim dno,....
Z novimi načini obdelave kovin in veliko plastike in aluminija pa se te stvari popravljajo pri vseh. Poglej si malo filmčke, ki prikazujejo obnavljanje starodobnikov, vseh znamk in modelov pa boš videl, da v tem segmentu, kakšne prav velike razlike ni, morda dve, tri leta. Seveda izstopajo odločeni modeli, katerim čas ne pride do živega, med njimi je tudi Renault-ova katra, če ni bila fizično poškodovana in slabo popravljena, Fiat Croma, dražji modeli, so tudi še danes taki, kot iz fabrike, če prav so stari 40 let+.

Moja Carina je imela 550kkm, ko sem jo prodal, kupil sem jo s 300kkm v Nemčiji. Lexus je imel ob nakupu 200kkm ob prodaji 470kkm, brez kakršnih koli popravil, razen rednih servisov.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

cordoba ::

Še kakšno mnenje o hyundai i30 in škoda octavia karavan??

matobeli ::

hojnikb je izjavil:

čeprav jdm fanboji sanjajo da jih izdeluje japonc na japonskem v rokavicah.


Pogledaš v prometno pa vidiš kje je narjen.

In glede na njihovo kulturo imam bistveno več šans da je moj avto sestavljala dejanska devica (alpa vsaj devičnik) v belih rokavicah kot pa kerkoli "nemški" avto.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Plastika je lahka, that is why.

In poceni.

m0LN4r je izjavil:

solatko je izjavil:

matobeli - 1+
GR2 - Saj ti nihče ne brani mastrubirat na avto, ampak dejstvo je, da je to za veliko ljudi samo delovni stroj in nič drugega. Pomembna je samo zanesljivost, zunanji izgled najmanj. Perem ga spomladi in po potrebi, če grem slučajno v divjino po gobe, drugače me pa prah in pikice od dežja, motijo samo na steklih.
IL_DIAVOLO - 130 doseže vsak atmosferc, ki ima več kot 40kw. Sicer pa, če ni kamion, 120kw več kot preveč posebno, če je osel za volanom.

hojnikb - Čudno, da je tojota na zanesljivostnih lestvicah, že dolga leta pred vsemi nemškimi znamkami, ko STpoznavalci ugotavljate, da je zanič avto, zraven pa so obvezno Honda, Mazda in Nisan, zadnjih nekaj let pa še KIA in Hyundai. Bo kar držalo, da na daljnem vzhodu ne znajo delati avtomobilov.:(
Te statistike so en kurac vredne, ker toyota je penzic avto in se folk znjim vozi naokoli kot penzionist, noben ga pa ne upa terat, kot se terajo nemci od jutra do sutra. V toyoti je samoumevno, da jo sparas. Pri nemcu je pa samoumevno, da ga teras.

Pejt na spritmonitor pa poglej prevozene kilometre toyot in nemcev. Na eno toyoto z 100kkm bos nasel 10 nemcev z 300kkm.

PS: Ajd za do 10.000km letno bo tut toyota dobra.

Amerikanci toyote s 300 kkm prodajajo pod rubriko "odprta embalaža".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Tako je, rabimo poceni dele, kjer je to mozno oz. ni varnostnega tveganja.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tako je, rabimo poceni dele, kjer je to mozno oz. ni varnostnega tveganja.

Kje je možno se vidi po 20ih letih. Nemci ne delajo več takih avtov. Zakaj bi, za šestega lastnika Balkanca? Nemci pa ne kupijo novega in vozijo 20 let.

dexterboy ::

Ali je tu na forumu že kje na anketa, kakšen je vaš vozni park?
Da bi vsaj tisti, ki imaj(m)o veliko objav in so staroste, zaupali kaj jim je egotrip...
Se kar bojim, da bi mnogi padali v smeh od tega, ko bi videli, kakšne ključe nosijo "staroste" ST-ja v žepu 8-)
Pa še ena "motivacijska" za keš in pleh;
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

m0LN4r ::

Zanesljivot je pogojena s stilom voznje in razpolozljivo motorizacijo znamke, zato so -v povprecju- dolgocajtne znamke ala toyota, k jih vozijo babice v statistiki zanesljivejse.
Zato pa se japanci bojijo masovno stancat lastne bolj dinamicne avte, ker bi jim pokvarilo statistiko.

Kaj ti bo 8s do 100 na corolli, ce jo vsak vozi 16s do 100. Tak se seveda nic nima za kvarit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Veš kaj, moja corolla lahko samo na elektriko pospeši do nekih 55, ampak to moraš pospeševat tako počasi, da mi to "uspe" samo ko je pred mano na semaforu kakšen tdi. Sej on najbrž misli da strašno pospešuje, ampak če do 50 trikrat prestavljaš, vseeno vzame to en čas, če greš čez 1500 obratov pa po ljudski legendi itak motor eksplodira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

m0LN4r je izjavil:



Kaj ti bo 8s do 100 na corolli, ce jo vsak vozi 16s do 100. Tak se seveda nic nima za kvarit.


Kaj mi bo 8s do 100, če tamal bruha že, ko grem 30kmh po ovinkih.
Daj ne nakladaj, kot smo že rekli vsakemu ustreza svoje in dobro da imamo izbiro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

matobeli ::

molnar pa hojnik nimata frocev ;)

solatko ::

m0LN4r - Res si hud poznavalec interesa potrošnikov. Osebno poznam kakšnih 10 lastnikov Tojot in čisto vsi so si prej lastili evropske avtomobile, največ reno in fiat, alfa pa so se enostavno naveličali stalnih obiskov ne ravno poceni servisov in se odločili za po mnenju večine uporabnikov, najzaneslivejšo znamko. Golfov se bojijo, ker jih na veliko kradejo, BMW-ji in MB-ji pa jih ne zanimajo.
Delo krepa človeka

Utk ::

matobeli je izjavil:

molnar pa hojnik nimata frocev ;)

Sej niti normalna baba se noče stalno vozit na meji. V bistvu niti normalen tip ne, razen če sam vozi. Z drugim da se bi tako vozu, ne hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
3 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45379643 (31067) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12323767 (20302) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35150685 (40756) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16329030 (20280) Superboyy

Več podobnih tem