Forum » Na cesti » dizli
dizli
Horas ::
dizli kar se tiče avtov so za na odpad zgodovine!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Utk ::
Haha. Seveda bi, če ne prej, ko ga bi vžgali. Medtem ko bi ti 3x vžigal bencinarja, ker bi mislil, da še ni zaštartal.
Sparkxl ::
Verjetno večina tukaj pod "dizel" dobi še vedno prvo asociacijo na TAS-ov Golf II ...
Pa dobro no ali se delaš norca iz sebe, ali iz nas, ali pa si gluh. Druge razlage ni.
Ravno včeraj je mimo mene peljal res lep bmw 1 m paket, ko je stisnil po gasu, jaz nisem slišal razlike ali je bmw, ali golf 2
darkolord ::
Ne vem, kaj ima veze, ko se vozijo drugi mimo tebe.
Ko sediš v avtu, zvočna in vibro-izolacija poskrbita, da se zvok in vibracije motorja v kabino prenašata minimalno.
Trovaljni bencinci - teh je sedaj precej - imajo inherentno več vibracij kot štrivaljni dizli.
Ko sediš v avtu, zvočna in vibro-izolacija poskrbita, da se zvok in vibracije motorja v kabino prenašata minimalno.
Trovaljni bencinci - teh je sedaj precej - imajo inherentno več vibracij kot štrivaljni dizli.
Sparkxl ::
Ko sediš v avtu, zvočna in vibro-izolacija poskrbita, da se zvok in vibracije motorja v kabino prenašata minimalno.
Trovaljni bencinci - teh je sedaj precej - imajo inherentno več vibracij kot štrivaljni dizli.
Umiram od smeha :) Eni ste res otopeli že v svojih traktorjih. Aja zakaj pa primerjaš 4 valjni traktor s 3 valjnim bencincem?
Utk ::
No dej povej ta konkreten avto. Ker lahko pogledamo tudi teste, primerjave za E klaso, med dizlom in bencinarjem, pa bo še zmeraj povsod pisalo, da je razlika (pri novejših kvečjemu piše, da je razlika takšna, da več ni vredno kupit dizla).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sparkxl ::
Haha. Seveda bi, če ne prej, ko ga bi vžgali. Medtem ko bi ti 3x vžigal bencinarja, ker bi mislil, da še ni zaštartal.
Točno to se je meni zgodilo, ko sem prešaltal iz tdi traktorja na tsi. Sem bil siguren da ni vžgal in sem ponovil vajo.
In potem se pojavi forumski traktorist ki trdi, da so današnji zetorji neslišni in brez vibracij :)))))))
darkolord ::
> Aja zakaj pa primerjaš 4 valjni traktor s 3 valjnim bencincem?
Ker 4 valjnim dizlom ni treba jemati valjev stran, da so konkurenčni. Zakaj 3 valjne kosilnice sploh obstajajo?
Nimam sicer nič proti bencincem, ampak ko je bullshita preveč, ga je treba malo popraviti.
Ker 4 valjnim dizlom ni treba jemati valjev stran, da so konkurenčni. Zakaj 3 valjne kosilnice sploh obstajajo?
Nimam sicer nič proti bencincem, ampak ko je bullshita preveč, ga je treba malo popraviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Sparkxl ::
Pusti svoje blodnje na strani in primerjaj 4 valjni zetor s 4 valjnim bencincem in poročaj. Veš tak ne, ker tupiš na pamet. Zadnji bencinc ki si ga vozil je bil verjetno kaki megane 1.6 16V letnik 98.
Priporočam kako testno vožnjo, do takrat pa uživaj v svojem "neslišnem" zetorju :))))
Priporočam kako testno vožnjo, do takrat pa uživaj v svojem "neslišnem" zetorju :))))
Sparkxl ::
>
Nimam sicer nič proti bencincem, ampak ko je bullshita preveč, ga je treba malo popraviti.
Reče nekdo ki trdi, da so zetorji neslišni in brez vibracij :))) Še zdaj umiram od smeha.
Aja če nisi opazil, še ostali forumski traktoristi se niso oglasili, ker se s tvojimi blodnjami verjetno ne strinjajo, ker še niso gluhi
b3D_950 ::
Dizli smrdijo ko svina, pejt na kolo čez kakšno podeželje, če ne verjameš. Sploh če gre cesta gor in dol, ko mora tiščat gas do podna. Smrdi še minute potem, ko avta ne vidiš več pred sabo. Pri nekaterih (Audi) gre v dolino brez gasa, potem na ravnini, ko doda gas pa moder oblak iz auspuha. Smrdijo kot 40let stari fergusoni.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Valvoline ::
Dizli so glasnejsi, zarad samovziga in do do 2x visjo kompresijo. Zato pa so tudi do 2x bolj ucinkoviti, imajo do 2x visji navor in precej nizjo porabo, se vedno 30-50% v prid dizlov. Holy grail bencinarjev je bencinski samovzig, takrat bo bencinar koncno postal dizel. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Utk ::
Holy grail bencinarjev je bencinski samovzig, takrat bo bencinar postal dizel.
Pazi kaj si želiš, ker lahko se uresniči. Po moje bo ICE prej itak crknil.
Kvatebrigic ::
Jaoj, kaj to vse ne prebereš!
A je kdo od vas diesel haterjev vozil kakega dizla novejšega letnika (2017 dalje, recimo)? Če niste, se raje ne oglašajte.
A je kdo od vas diesel haterjev vozil kakega dizla novejšega letnika (2017 dalje, recimo)? Če niste, se raje ne oglašajte.
Utk ::
Haha. Pa to beremo že 20 let. Si že vozil od 98 dalje, zdaj so dizli res fini in čisti? Pa od 2003? Pa od 2009? Dolgočasni ste že...
Kripto mesi ::
Najbolj pameten je pa voznik toyote hybrida, ki tuli kot zmesan ce ga malo v obrate pozenes.
KAVINSKY ::
Kvatebrigic je izjavil:
Jaoj, kaj to vse ne prebereš!
A je kdo od vas diesel haterjev vozil kakega dizla novejšega letnika (2017 dalje, recimo)? Če niste, se raje ne oglašajte.
Prepričanih ne boš prepričal. Verjetno se proda toliko premium dizlov, ker gospodje hočejo plačati, da obujajo spomine na svojega prvega golfa 2
Sparkxl ::
Moja opažanja pred kratkim: kadim na službeni terasi, pogled na parkirišče. In kadim in opazujem avte, ki ravno odhajajo, ker je bilo konec šihta.
Koncentriral sem se na zvočno kuliso, nehote, zaradi žaganja hladnih zetorjev. Ne moreš preslišat. Čeprav so bojda neslišni, sem se danes naučil.
Avti so bili vse živo od novega do ca 20 let staro. Novejši bmwji in vag grupa so žagali točno isto kot 20 let stari passat. 0 razlike.
Pijejo približno isto, ob strokovnih posegih producirajo tudi isto dimno zaveso smrada.
V čem že je napredek?
Koncentriral sem se na zvočno kuliso, nehote, zaradi žaganja hladnih zetorjev. Ne moreš preslišat. Čeprav so bojda neslišni, sem se danes naučil.
Avti so bili vse živo od novega do ca 20 let staro. Novejši bmwji in vag grupa so žagali točno isto kot 20 let stari passat. 0 razlike.
Pijejo približno isto, ob strokovnih posegih producirajo tudi isto dimno zaveso smrada.
V čem že je napredek?
nicksonn ::
Dizli so glasnejsi, zarad samovziga in do do 2x visjo kompresijo. Zato pa so tudi do 2x bolj ucinkoviti, imajo do 2x visji navor in precej nizjo porabo, se vedno 30-50% v prid dizlov. Holy grail bencinarjev je bencinski samovzig, takrat bo bencinar koncno postal dizel. :)
Včasih ja.
Danes je razlika v kompresiji tam 45% (16 vs 11).
In niso 2x učinkovitejši, razlika je ene 25% (37%-b proti 45%-d), če pa ima bencinar dosti pametno in napredno krmiljenje ventilov, pa je razlika le še 10% (42%-b vs 45%-d).
Navor...primerjava z downsizanim:
1.5 TSI 150 KM 250 Nm
2.0 TDI 150 KM 360 Nm (+44%)
pri enaki kubaturi:
2.0 TSI 190 KM 320 Nm
2.0 TDI 190 KM 400 Nm (+25%)
Primerjava z enako močnim NA bencinarjem:
2.0 Skyactiv 120 KM 210 Nm
1.6 TDI 115 KM 250 Nm (+20%)
1.6 JTD 120 KM 320 Nm (+52%)
2.0 TDI 115 KM 300 Nm (+42%)
Poraba pri dizlu je nižja predvsem zaradi višje kalorične vrednosti goriva, malo dodajo višji izkoristek, lean burn, nižji vrtljaji in s tem manj izgub. Razlika v porabi je 15-20%, ne pa 30-50.
Sveti gral se pa že kotali po cesti, lahko ga greš že danes kupit, imenuje se skyactive x.
x n!
nicksonn ::
Moja opažanja pred kratkim: kadim na službeni terasi, pogled na parkirišče. In kadim in opazujem avte, ki ravno odhajajo, ker je bilo konec šihta.
Koncentriral sem se na zvočno kuliso, nehote, zaradi žaganja hladnih zetorjev. Ne moreš preslišat. Čeprav so bojda neslišni, sem se danes naučil.
Avti so bili vse živo od novega do ca 20 let staro. Novejši bmwji in vag grupa so žagali točno isto kot 20 let stari passat. 0 razlike.
Pijejo približno isto, ob strokovnih posegih producirajo tudi isto dimno zaveso smrada.
V čem že je napredek?
Napredek je.
Ropot: Iz lastnih izkušenj povem, ko kdaj iz sobe slišim, ko gre oče zjutraj v službo.
1.9SDI 10+ let nazaj: fakin traktor, slišal zmeraj.
1.3CDTI 7 let nazaj: slišal, a precej tišji.
1.6jtd 0 let nazaj: redko ga še slišim, navadno ga ne.
(in ne, nismo dodali zvočne izolacije v hiši ali menjali oken)
Napredek drugič:
30 let nazaj je bil dosežek iz ~2 litrov dobit 100KM.
15 let nazaj je bil max okrog 170 KM.
danes dobijo 240 KM.
Sej žre isto, ampak gre pa precej bolj.
Včasih je ropotal in kadil, danes je malo tišji in ne kadi, vkolikor lastnik vzdržuje dpf.
Meni osebno tudi ne diši preveč, ampak vseeno probam biti objektiven.
Seveda je dizel še vedno precej glasnejši kot bencinar. Ja, dizle so precej umirili, ampak - bencinarje ravno tako.
x n!
hojnikb ::
Zdravo,
zanimam se za nakup novega avtomobila. Prvič kupujem avto in ne vem, ali bencin ali dizel.
Dizle gledam avte letnik 2017, avtomatike -> hyudai i30, i40; ford mondeo; opel insignia,..
Letno naredim 20.000 km, največ pa imam kratke razdalje - dnevno imam 14 km do službe, 5 km do rekreacije,...
Na avtocesto grem mogoče 1x/teden.
Včasih je veljalo, da kratke razdalje za dizle niso uredu. Ali to še velja?
Hibrida.
Toyota ali Lexus, Hyundai Ioniq, kakšna Kia Optima...
Tudi kakšni evropski se najdejo. Mondeo npr.
Ne vem sicer, kako velik avto rabiš, če ne voziš veliko AC je dovolj manjša klasa ala Auris.
Če ti ni noben všeč, potem raje bencinarja. Za tiste 1,5L razlike pri porabi pri 20k, sepravi 300€ letno, krepko zmanjšaš riziko okvar: šobe, vztrajnik in sklopka, dpf, ... in še kaj. Sploh če vzameš kakšnega simpl brezturbinca iz vzhoda.
sobe ima bencinar ravno tako, isto visokotlacne crpalke (katere so velikokrat enake pri dizlih in bencinarjih), vztrajniki so pr obeh dvomasni, sklopa je tudi potrosna, dpf ekvivalent imajo sedaj bencinarji tut. ta argument bi spilal samo, ce ga primerjas z 1.2 16v cliotom.
To so izkušnje iz prve roke, imaš ti drugačne? Imaš drugačen izračun?Ja, da:
- kaj je ta "kup stvari, ki lahko gredo narobe"?
- segrevanje ni nič počasnejše (po minuti že piha toplo)
- močnejši aku, OK, pri bencincu se ti pa aku prej iztroši, ker ti ga alternator ne uspe napolniti na kratkih vožnjah
- smradu ni nič oz. več kot pri bencincih (kjer je vonj kot pri kosilnici)
- ropotanja in tresenja ni (je pa oboje pri bencinskih trovaljnikih, ki so sedaj moderni)
- "mestna vožnja dizla sux" brez kakršnegakoli argumenta za to
Glede cene, pri rabljenih je cena dizlov zaradi večje izbire lahko občutno nižja.
ali pa izbire sploh ni.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Kripto mesi je izjavil:
Najbolj pameten je pa voznik toyote hybrida, ki tuli kot zmesan ce ga malo v obrate pozenes.
Tudi pri tuljenju je tišji od dizlov pri 2000 obratih v tem razredu. In kaj imate dizelfaheri fobijo pred obrati al kaj? Ne bo se razletel na 2000 obratih. No, morda celo bo, ampak tolk bolje če se.
Kvatebrigic je izjavil:
Jaoj, kaj to vse ne prebereš!
A je kdo od vas diesel haterjev vozil kakega dizla novejšega letnika (2017 dalje, recimo)? Če niste, se raje ne oglašajte.
Prepričanih ne boš prepričal. Verjetno se proda toliko premium dizlov, ker gospodje hočejo plačati, da obujajo spomine na svojega prvega golfa 2
Premium dizel ne obstaja. Obstajajo neki čudni dragi dizli, ampak premium - ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
PacificBlue ::
Tsi masine so neverjetno tihe. Start stop sem si izklopil, ker me moti pa se vedno v kriziscu, ko stojim pogledam na display za volanom, da se prepricam da ni vklopljen..ker ne obcutis. Niti tresljajev, nic.
I’m out.
:3
:3
Kripto mesi ::
Kripto mesi je izjavil:
Najbolj pameten je pa voznik toyote hybrida, ki tuli kot zmesan ce ga malo v obrate pozenes.
Tudi pri tuljenju je tišji od dizlov pri 2000 obratih v tem razredu. In kaj imate dizelfaheri fobijo pred obrati al kaj? Ne bo se razletel na 2000 obratih. No, morda celo bo, ampak tolk bolje če se.
Res je, in vsi testi ki govorijo o tuljenju lažejo. En izsek iz: https://www.dnevnik.si/1042892772
Oba voznika se morata znajti z brezstopenjskim menjalnikom, ki sta dejansko še največji šibki točki obeh avtomobilov. Pomenita namreč glasno tuljenje motorja, ko voznik od njega zahteva malce več, a v primerjavi s hrupom se na cesti zgodi manj, kot bi pričakovali. Kar je še en dokaz, da hibridni pogon vseeno ni namenjen kakšni preveč poskočni vožnji, saj vas kmalu začnejo boleti ušesa, zato se tudi z bolj umirjeno vožnjo vsi v avtomobilu bolje počutijo.
m0LN4r ::
Hmm najin bencinar je ziher velik glasnejsi od dizla, pa tut velik hitrej greje. Vozim ze kak teden izmenicno, dizel mi greje konkretno kabino cez 10km, bencinar pa podobno mocno ze pri 5km.
Trese oz. v volanu se ne cuti pri nobenem nic. Ni pa to nov Audi, kjer res ne ves ali je dizel al bencinar notr, ker pri visji opremi notri ne slisis nic oz. moras musko izklopit.
Dizel je teran kok gre tut cez 3k rpm do zdaj 2000km na teden.
Vrjem da Reno dizel in audi dizel v kabini ne bosta niti priblizno isto glasna
Trese oz. v volanu se ne cuti pri nobenem nic. Ni pa to nov Audi, kjer res ne ves ali je dizel al bencinar notr, ker pri visji opremi notri ne slisis nic oz. moras musko izklopit.
Dizel je teran kok gre tut cez 3k rpm do zdaj 2000km na teden.
Moja opažanja pred kratkim: kadim na službeni terasi, pogled na parkirišče. In kadim in opazujem avte, ki ravno odhajajo, ker je bilo konec šihta.
Koncentriral sem se na zvočno kuliso, nehote, zaradi žaganja hladnih zetorjev. Ne moreš preslišat. Čeprav so bojda neslišni, sem se danes naučil.
Avti so bili vse živo od novega do ca 20 let staro. Novejši bmwji in vag grupa so žagali točno isto kot 20 let stari passat. 0 razlike.
Pijejo približno isto, ob strokovnih posegih producirajo tudi isto dimno zaveso smrada.
V čem že je napredek?
Vrjem da Reno dizel in audi dizel v kabini ne bosta niti priblizno isto glasna
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Kripto mesi je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Najbolj pameten je pa voznik toyote hybrida, ki tuli kot zmesan ce ga malo v obrate pozenes.
Tudi pri tuljenju je tišji od dizlov pri 2000 obratih v tem razredu. In kaj imate dizelfaheri fobijo pred obrati al kaj? Ne bo se razletel na 2000 obratih. No, morda celo bo, ampak tolk bolje če se.
Res je, in vsi testi ki govorijo o tuljenju lažejo. En izsek iz: https://www.dnevnik.si/1042892772
Oba voznika se morata znajti z brezstopenjskim menjalnikom, ki sta dejansko še največji šibki točki obeh avtomobilov. Pomenita namreč glasno tuljenje motorja, ko voznik od njega zahteva malce več, a v primerjavi s hrupom se na cesti zgodi manj, kot bi pričakovali. Kar je še en dokaz, da hibridni pogon vseeno ni namenjen kakšni preveč poskočni vožnji, saj vas kmalu začnejo boleti ušesa, zato se tudi z bolj umirjeno vožnjo vsi v avtomobilu bolje počutijo.
Raje si tu poglej, da ne boš tako zabit.
https://www.auto-decibel-db.com/desktop...
Novinarjem pa kar verjemi...ko dizla pri 150 pritisneš kar utihne, a ne da. Kere nebuloze. Da je SUV že itak malo glasnejši pa tudi ni neka skrivnost. Sploh japonski.
Vuli ::
kot tamali otoci ste.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
darkolord ::
https://www.auto-decibel-db.com/desktop...Funny, ni videt nobene razlike med bencinci pa dizli. Benz. so avg malo tišji v idle, dizli pa pri vožnji.
Npr. klasika:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Utk ::
Pri kateri hitrosti tu vidiš da je dizel tišji? 2 decibela je ogromna razlika. To je razlika med neko dacio in audijem.
Badwolff ::
slovenija razdvojena na dva pola, oba smrtna sovražnika... al si pravoveren dizelaš, al pa kurba krivoverna bencinerska
da se vam da...
da se vam da...
Kripto mesi ::
Kripto mesi je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Najbolj pameten je pa voznik toyote hybrida, ki tuli kot zmesan ce ga malo v obrate pozenes.
Tudi pri tuljenju je tišji od dizlov pri 2000 obratih v tem razredu. In kaj imate dizelfaheri fobijo pred obrati al kaj? Ne bo se razletel na 2000 obratih. No, morda celo bo, ampak tolk bolje če se.
Res je, in vsi testi ki govorijo o tuljenju lažejo. En izsek iz: https://www.dnevnik.si/1042892772
Oba voznika se morata znajti z brezstopenjskim menjalnikom, ki sta dejansko še največji šibki točki obeh avtomobilov. Pomenita namreč glasno tuljenje motorja, ko voznik od njega zahteva malce več, a v primerjavi s hrupom se na cesti zgodi manj, kot bi pričakovali. Kar je še en dokaz, da hibridni pogon vseeno ni namenjen kakšni preveč poskočni vožnji, saj vas kmalu začnejo boleti ušesa, zato se tudi z bolj umirjeno vožnjo vsi v avtomobilu bolje počutijo.
Raje si tu poglej, da ne boš tako zabit.
https://www.auto-decibel-db.com/desktop...
Novinarjem pa kar verjemi...ko dizla pri 150 pritisneš kar utihne, a ne da. Kere nebuloze. Da je SUV že itak malo glasnejši pa tudi ni neka skrivnost. Sploh japonski.
Sem pogledal in sem samo potrdil tvojo zabitost, hvala za dokaz. Primerljiv dizel Tiguan SUV je tišji od 90km/h naprej. To so pa tudi v testih povedali, da za bolj dinamično vožnjo ni. Ti pa seveda drkaš na svoje japonske jajce.
Toyota RAV4 Hybrid 2018 35.1 50.1 57.3 66.8 69.2 71.8
Volkswagen Tiguan 2.0d 43.1 52.6 58.4 63.8 66.2 68.8
Aston_11 ::
Dizli smrdijo ko svina, pejt na kolo čez kakšno podeželje, če ne verjameš. Sploh če gre cesta gor in dol, ko mora tiščat gas do podna. Smrdi še minute potem, ko avta ne vidiš več pred sabo. Pri nekaterih (Audi) gre v dolino brez gasa, potem na ravnini, ko doda gas pa moder oblak iz auspuha. Smrdijo kot 40let stari fergusoni.
Saj tudi za bencinarji smrdi, da se ne bi slučajno čudil. Ko greš z bicklom in gre tak mimo, te zažge v pljuča. Tako da pfuj in pfej vaši stari dizli in moderni benzinarji in kar je vmes.
Utk ::
Kripto mesi je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Najbolj pameten je pa voznik toyote hybrida, ki tuli kot zmesan ce ga malo v obrate pozenes.
Tudi pri tuljenju je tišji od dizlov pri 2000 obratih v tem razredu. In kaj imate dizelfaheri fobijo pred obrati al kaj? Ne bo se razletel na 2000 obratih. No, morda celo bo, ampak tolk bolje če se.
Res je, in vsi testi ki govorijo o tuljenju lažejo. En izsek iz: https://www.dnevnik.si/1042892772
Oba voznika se morata znajti z brezstopenjskim menjalnikom, ki sta dejansko še največji šibki točki obeh avtomobilov. Pomenita namreč glasno tuljenje motorja, ko voznik od njega zahteva malce več, a v primerjavi s hrupom se na cesti zgodi manj, kot bi pričakovali. Kar je še en dokaz, da hibridni pogon vseeno ni namenjen kakšni preveč poskočni vožnji, saj vas kmalu začnejo boleti ušesa, zato se tudi z bolj umirjeno vožnjo vsi v avtomobilu bolje počutijo.
Raje si tu poglej, da ne boš tako zabit.
https://www.auto-decibel-db.com/desktop...
Novinarjem pa kar verjemi...ko dizla pri 150 pritisneš kar utihne, a ne da. Kere nebuloze. Da je SUV že itak malo glasnejši pa tudi ni neka skrivnost. Sploh japonski.
Sem pogledal in sem samo potrdil tvojo zabitost, hvala za dokaz. Primerljiv dizel Tiguan SUV je tišji od 90km/h naprej. To so pa tudi v testih povedali, da za bolj dinamično vožnjo ni. Ti pa seveda drkaš na svoje japonske jajce.
Toyota RAV4 Hybrid 2018 35.1 50.1 57.3 66.8 69.2 71.8
Volkswagen Tiguan 2.0d 43.1 52.6 58.4 63.8 66.2 68.8
Jaz, zabitež, bi primerjal hibrida rav4 in dizla rav4, oz kater drug avto v dveh variantah, ne pa en avto z drugim, z drugo izolacijo. In bi videl, da je hibrid tišji ali pa enak tudi na avtocesti. But...thats just me.
Da se dizelfahrerji sklicujete na glasnost hibridov je direkt smešno. Se vidi, da niste še enega vozili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mahoni ::
Hibrida ne da nisem vozil, ampak ko preberem hibrid na nekem vozilu, cutim kako mi gredo kocine na jajckih pokonci. Al vozi bencinarja al samo na stran in ne se it hibridov. Ko sem spogledoval za novim avtomobilom mi je hendler ponudil novega Ford Mondea hibrida. Pa jebemu mater kot bi imel grbo v prtljazniku.
Sem samo odkimal in odpikal ponudbo ter se odlocil za dizelasa. Zdaj pa uzivancija v 210 konjicih in bitturbu mmmmm, pa se hudo dober je za remaping. Da bi imel tak navor pri bencinarju bi moral imeti doma skoraj cisterno.
Sem samo odkimal in odpikal ponudbo ter se odlocil za dizelasa. Zdaj pa uzivancija v 210 konjicih in bitturbu mmmmm, pa se hudo dober je za remaping. Da bi imel tak navor pri bencinarju bi moral imeti doma skoraj cisterno.
Fritz ::
Dizel hibrid krivoversto
Sem ga hotel kupiti, potem pa sem ugotovil, da ga v Sloveniji ne moreš servisirati in je najbližji ustrezen servis v Avstriji.
Res je nekaj manj prtljažnika a kakšnih 40km po mestu bi pa šlo na elektriko.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Utk ::
Hibrida ne da nisem vozil, ampak ko preberem hibrid na nekem vozilu, cutim kako mi gredo kocine na jajckih pokonci.
Ja, za zdravljenje težav okoli jajc ni hibrid primeren. Za vse druge pa je. Niti 3 turbine niso hitrejše od elektromotorja.
sem spogledoval za novim avtomobilom mi je hendler ponudil novega Ford Mondea hibrida. Pa jebemu mater kot bi imel grbo v prtljazniku.
Ja, to ker so hibrida vtaknli v navaden bencinski/dizel avto. To res ne gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mahoni ::
Hibrida ne da nisem vozil, ampak ko preberem hibrid na nekem vozilu, cutim kako mi gredo kocine na jajckih pokonci.
Ja, za zdravljenje težav okoli jajc ni hibrid primeren. Za vse druge pa je. Niti 3 turbine niso hitrejše od elektromotorja.
Ko bom lahko v neki zakotni vasici lahko sel "natankat" strom, ga bom takoj kupil. Pred tem, ga niti povoham ne. Pa seveda trajat ne sme nic dlje kot navadno tankanje bencina.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36015 (5500) | turan |
» | Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25580 (19482) | krneki0001 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109398 (68280) | Berserker |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 199481 (159643) | BigWhale |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32717 (30072) | WarpedGone |