» »

Stroški prevoza na delo

Stroški prevoza na delo

Temo vidijo: vsi
«
1
2

delokrepi1 ::

Zdravo,

ker se bom v kratkem zaposlil (v javnem sektorju) me zanima kako se izplačuje kilometrina za prevoz na delo v kolikor vem, da v mojem kraju in okolici ni javnega prevoza (oddaljen je 5 kilometrov pešpoti od mojega doma).

V uradnem neprečiščenem besedilu Kolektivna pogodba za dejavnost vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji sem prebral v 105. členu, da se povrne 15% cene neosvinčenega 95 oktanskega bencina za vsak kilometer poti najkrajše poti na delo, v 1707. Aneks h Kolektivni pogodbi za dejavnost vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, stran 4269. (40/12) pa sem prebral, da je se v javnem sektorju povrne le 8% cene neosvinčenega 95 oktanskega bencina na kilometer (v 5. členu). Ta isti aneks (40/12) ima sicer omenjeno veljavnost v 1. členu do 1. januarja 2014, vendar nisem našel kasneje nobenih predpisov, ki bi urejali to področje oziroma ali so bili posamezni členi, ki se nanašajo na prevoz iz in na delo ponovno uvedeni ali ukinjeni kasneje.

Za pomoč in obrazložitev, se že v naprej zahvaljujem. :D

fikus_ ::

Vpraš bodoče sodelavce, koliko dobijo.

MadMicka ::

Kaj je z vami bolniki narobe? Normalno, če se zaposli, da ga zanima, koliko mora prejeti na račun stroškov za prevoz.

Velja 8% cene bencina 95 oktanov.

Glede aneksa, sklenjen je bil za nedoločen čas, zgolj piše, da se sklepa zaradi realizacije dogovora, ki govori o različnih zadevah v obdobju od leta 2012 do 2014. Ne pomeni pa to, da sam aneks velja zgolj za čas veljavnosti tistega dogovora.

LeyaPrive ::

Eto, dobrih 10 centov na km. https://www.racunovodja.com/printCL.asp...

Tiger ::

delokrepi1 je izjavil:

Zdravo,

ker se bom v kratkem zaposlil (v javnem sektorju) me zanima kako se izplačuje kilometrina za prevoz na delo v kolikor vem, da v mojem kraju in okolici ni javnega prevoza (oddaljen je 5 kilometrov pešpoti od mojega doma).

V uradnem neprečiščenem besedilu Kolektivna pogodba za dejavnost vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji sem prebral v 105. členu, da se povrne 15% cene neosvinčenega 95 oktanskega bencina za vsak kilometer poti najkrajše poti na delo, v 1707. Aneks h Kolektivni pogodbi za dejavnost vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, stran 4269. (40/12) pa sem prebral, da je se v javnem sektorju povrne le 8% cene neosvinčenega 95 oktanskega bencina na kilometer (v 5. členu). Ta isti aneks (40/12) ima sicer omenjeno veljavnost v 1. členu do 1. januarja 2014, vendar nisem našel kasneje nobenih predpisov, ki bi urejali to področje oziroma ali so bili posamezni členi, ki se nanašajo na prevoz iz in na delo ponovno uvedeni ali ukinjeni kasneje.

Za pomoč in obrazložitev, se že v naprej zahvaljujem. :D

Najcenejši javni prevoz oziroma če ni možnosti javnega prevoza pa kilometrina v višini 8% cene bencina
https://www.sviz.si/povracila-nadomesti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tiger ()

b4d ::

Verjetno ti bodo obracunali kilometrino do prvega javnega prevoza in potem od tam naprej mesecno (oz karkoli bo njim najbolj ugodno). O tem, da ta javni prevoz najverjetneje sploh ne vozi ob urah, ob katerih te pricakujejo na delovnem mestu, ne bodo hoteli slisati nic.
b4d.sablun.org

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b4d ()

Sheteentz ::

A ni bilo govora, da naj bi se kmalu v javnem sektorju pot v službo obračunavala zgolj kot kilometrina?

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

alexmarsic ::

b4d je izjavil:

Verjetno ti bodo obracunali kilometrino do prvega javnega prevoza in potem od tam naprej mesecno (oz karkoli bo njim najbolj ugodno). O tem, da ta javni prevoz najverjetneje sploh ne vozi ob urah, ob katerih te pricakujejo na delovnem mestu, ne bodo hoteli slisati nic.


Drži kot praviš. Tako imajo sodelavci

sandmat ::

dobil boš nekaj manj kot mesečno vozovnico za bus.

BCSman ::

Če je registrator za štemplanje recimo znotraj prostora v 3. štuku stavbe, ali je za odhod do pritličja uradno potrebno evidentiranje privatnega izhoda?
Ker prevozni stroški se štejejo do vhoda v stavbo, kaj pa razdalja med vhodom in registratorjem v 3. štuku, se jo kar zanemari? Potemtakem bi se tudi evidentiranje za "klatenje" znotraj stavbe lahko ignoriralo?
Je kje v zakonu tole razjasnjeno?

Groot ::

BCSman je izjavil:

Če je registrator za štemplanje recimo znotraj prostora v 3. štuku stavbe, ali je za odhod do pritličja uradno potrebno evidentiranje privatnega izhoda?
Ker prevozni stroški se štejejo do vhoda v stavbo, kaj pa razdalja med vhodom in registratorjem v 3. štuku, se jo kar zanemari? Potemtakem bi se tudi evidentiranje za "klatenje" znotraj stavbe lahko ignoriralo?
Je kje v zakonu tole razjasnjeno?


Oh jesus 8-O In potem se kdo čudi zakaj imamo tako dolge zakone in še 1000 podzakonskih predpisov.

Če ti pa preprosta logika ne pomaga rešit tvojega vprašanja, potem pa res ni več pomoči. Potne stroške pač dobiš do naslova tvojega delodajalca. Če se počutiš hudo prikrajšanega za tista max 2 centa na dan,ki ju "izgubiš" med svojo potjo v 3. nadstropje, potem pač začni delati zunaj ali nekaj. Glede registriranja prihoda/odhoda pa mislim, da je tudi več kot jasno, da se pač prijaviš ko prideš v prostore delodajalca in odjaviš ko jih zapustiš. To da se ti še vedno potikaš znotraj iste stavbe je pač irelevantno. Po tvoji logiki bi potem lahko v času službe delal karkoli, le da si znotraj iste stavbe :))

sandmat ::

BCSman je izjavil:

Če je registrator za štemplanje recimo znotraj prostora v 3. štuku stavbe, ali je za odhod do pritličja uradno potrebno evidentiranje privatnega izhoda?
Ker prevozni stroški se štejejo do vhoda v stavbo, kaj pa razdalja med vhodom in registratorjem v 3. štuku, se jo kar zanemari? Potemtakem bi se tudi evidentiranje za "klatenje" znotraj stavbe lahko ignoriralo?
Je kje v zakonu tole razjasnjeno?

samo, če je dvigalo počasnejše od 1.345 metra na sekundo! Sicer lahko zahtevaš povračilo dodatnih sekund!!!


/sarkazem off

Bwaze6 ::

b4d je izjavil:

Verjetno ti bodo obracunali kilometrino do prvega javnega prevoza in potem od tam naprej mesecno (oz karkoli bo njim najbolj ugodno). O tem, da ta javni prevoz najverjetneje sploh ne vozi ob urah, ob katerih te pricakujejo na delovnem mestu, ne bodo hoteli slisati nic.


Vodička na enem našem gradu dela tudi ob sobotah in nedeljah, in precej različne ure, tako da tam računovodja dejansko za vsak dan posebej preverja, ali se jim izide javni prevoz, a za tisti izplačuje kilometrino... Idiotsko. No, saj ne da bi delal kaj pametnejšega, če bi bilo to poenostavljeno...

BCSman ::

Groot je izjavil:

BCSman je izjavil:

Če je registrator za štemplanje recimo znotraj prostora v 3. štuku stavbe, ali je za odhod do pritličja uradno potrebno evidentiranje privatnega izhoda?
Ker prevozni stroški se štejejo do vhoda v stavbo, kaj pa razdalja med vhodom in registratorjem v 3. štuku, se jo kar zanemari? Potemtakem bi se tudi evidentiranje za "klatenje" znotraj stavbe lahko ignoriralo?
Je kje v zakonu tole razjasnjeno?


Oh jesus 8-O In potem se kdo čudi zakaj imamo tako dolge zakone in še 1000 podzakonskih predpisov.

Če ti pa preprosta logika ne pomaga rešit tvojega vprašanja, potem pa res ni več pomoči. Potne stroške pač dobiš do naslova tvojega delodajalca. Če se počutiš hudo prikrajšanega za tista max 2 centa na dan,ki ju "izgubiš" med svojo potjo v 3. nadstropje, potem pač začni delati zunaj ali nekaj. Glede registriranja prihoda/odhoda pa mislim, da je tudi več kot jasno, da se pač prijaviš ko prideš v prostore delodajalca in odjaviš ko jih zapustiš. To da se ti še vedno potikaš znotraj iste stavbe je pač irelevantno. Po tvoji logiki bi potem lahko v času službe delal karkoli, le da si znotraj iste stavbe :))


Če ti manjka 5 metrov do pogoja za upravičenost do potnih stroškov je še kako relevantno.
Kaj toliko nabijaš s to logiko, razmerja med delodajalci in delojemalci, sploh v JU, urejajo zakoni in ne logika.

Invictus ::

Glede na to debato, se mi zdi ukinitev potnih stroškov še najboljša rešitev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BCSman ::

Nekaj bo za uredit v tej smeri zagotovo.
Nekdo, ki je 2000 metrov oddaljen do delovnega mesta, dela en delovni dan v mesecu zastonj, v primerjavi z nekom, ki je oddaljen 2001 meter.
Tu vpletat nekih logik in moral ni preveč primerno.

T-h-o-r ::

Ukinit pot službo in vsi, pri katerih je to mogoče, delo od doma. Morda 1x na mesec skupen sestanek.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

3p ::

Invictus je izjavil:

Glede na to debato, se mi zdi ukinitev potnih stroškov še najboljša rešitev...


O, to je najenostavnejši recept, da se tudi pri nas zgodi revolucija. >:D

Okapi ::

Ti potni stroški so (skupaj z malico) res en tak socialističen fosil, ki dela samo zgago.

V vsaki normalni državi je to prepuščeno vsakemu posameznemu delodajalcu, ali kvečjemu kolektivni pogodbi. In seveda, če se plača potne stroške in malico, je to seveda vključeno v plačo, in enako obdavčeno.

Smurf ::

Lahko se malica + prevoz ukine, ampak hkrati se potem lahko malce zmanjsa obdavcitev na dohodnino. Seveda pa je smiselno hkrati uvesti podobno obdavcitev tudi za normirane s.p.-je tako, da se vse poenoti.

T-h-o-r ::

Okapi je izjavil:

Ti potni stroški so (skupaj z malico) res en tak socialističen fosil, ki dela samo zgago.

V vsaki normalni državi je to prepuščeno vsakemu posameznemu delodajalcu, ali kvečjemu kolektivni pogodbi. In seveda, če se plača potne stroške in malico, je to seveda vključeno v plačo, in enako obdavčeno.

Hja, ampak če bi bilo to pri nas prepuščeno kolektivnim pogodbam in delodajalcem, bi bile večinoma plače pod 500 EUR, brez malic, potnih itd. Ne more družba, kjer vse poteka preko državnih regulacij, čez noč postati Švedska, ki ima 100-letno tradicijo kolektivnih pogajanj in aktivnega sindikalizma, ki ni zgolj za piknike in sindikalne izlete.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

val46 ::

Nekateri pozabljate, da potni stroški niso samo stroški poti ki jo nekdo porabi za priti v službo, ampak tudi sam čas na poti v in iz službe. Lepo enim, ki imajo do službe 500m in gredo lahko od doma 10 min preden nastopijo delo. Kaj pa tisti, ki se morajo/moramo voziti po 40 in več km, da pridemo do službe? Sam recimo za 8urni delavnik, porabim cca 9,5h od doma, da nato pridem nazaj domov. In ja, nisem kriv, da sebi primerne službe nimam 500,1000 ali 2000m od svojega domovanja. Verjemi mi, da se takoj odpovem potnim stroškom, če mi lahko nudijo delo 1km od doma. Žal je slovenija taka, da nas veliko živi po vaseh, industrija,pisarne in trgovine so pa v večjih mestih in centrih, do tam pa moramo vsi nekako prilesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Okapi ::

Kako bi pa ti gledal, če bi prišel v gostilno, naročil pir, in bi ti natakar rekel, da stane 3 evre + pol evra, ker se mora od daleč pripeljati v službo?

Plačan si za tisto, kar narediš, in je čisto vseeno, od kje se voziš na delo. Tvoj delodajalec ne more tvojih izdelkov prodati dražje, samo zato, ker se ti od dlje voziš v službo.

Nekateri bi pa očitno radi, da se še čas, ko se voziš v službo, šteje v delovno dobo.>:D

bluefish ::

val46 je izjavil:

Žal je slovenija taka, da nas veliko živi po vaseh, industrija,pisarne in trgovine so pa v večjih mestih in centrih, do tam pa moramo vsi nekako prilesti.
Buh ne daj, da bi živeli v kaki večji ali gosteje poseljeni državi. Tam bi bil šele jamr nad trajanjem prevoza na delo.

Pika na i ::

Ni problem v trajanju, problem je, da javnega prevoza ni.
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.

val46 ::

Okapi je izjavil:

Kako bi pa ti gledal, če bi prišel v gostilno, naročil pir, in bi ti natakar rekel, da stane 3 evre + pol evra, ker se mora od daleč pripeljati v službo?

Plačan si za tisto, kar narediš, in je čisto vseeno, od kje se voziš na delo. Tvoj delodajalec ne more tvojih izdelkov prodati dražje, samo zato, ker se ti od dlje voziš v službo.

Nekateri bi pa očitno radi, da se še čas, ko se voziš v službo, šteje v delovno dobo.>:D


A misliš da bi delodajalec dajal potne stroške, če bi dobil enako ali bolje kvalificiranega in izkušenega delavca bližje svojemu podjetju? Tista razlika pol eura za pir nima s potnimi stroški popolnoma nobene veze. Če je gostilničar preračunal, da zaposli natakarja od daleč in se mu to splača ok, če ne pa naj ali dvigne ceno pira ali dobi druzga natakarja.
Sicer si pa malo zataval.Nisem nikjer napisal, da bi želel, da se mi čas na poti šteje v delovno dobo, samo napisal sem, da če bi imel možnost izbirat, bi tudi sam raje imel delovno mesto, ki bi bilo 5min od mojega domovanja, ne pa slabo uro stran. Žal si vsi tega ne moremo privoščiti, razen če želite, da se vsa 2miljona slovencev nagnetemo v LJ in MB, pol bi blo šele zanimivo.

bluefish je izjavil:

val46 je izjavil:

Žal je slovenija taka, da nas veliko živi po vaseh, industrija,pisarne in trgovine so pa v večjih mestih in centrih, do tam pa moramo vsi nekako prilesti.
Buh ne daj, da bi živeli v kaki večji ali gosteje poseljeni državi. Tam bi bil šele jamr nad trajanjem prevoza na delo.


Zakaj? V bolje razvitih in gosteje poseljenih državah imajo tudi boljše javne prevoze.Mislim predvsem na vlake in kake podzemne, na tak način se večina ljudi vozi v večjih mestih tako v šolo, službo kot po opravkih. Pri nas pa...v celem dnevu gres morda 2x avtobus skozi vas, vlaka sploh nimamo, zdaj pa delaj tri smene pri delodajalcu ob takem javnem prevozu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

bluefish ::

val46 je izjavil:

Zakaj? V bolje razvitih in gosteje poseljenih državah imajo tudi boljše javne prevoze.Mislim predvsem na vlake in kake podzemne, na tak način se večina ljudi vozi v večjih mestih tako v šolo, službo kot po opravkih. Pri nas pa...v celem dnevu gres morda 2x avtobus skozi vas, vlaka sploh nimamo, zdaj pa delaj tri smene pri delodajalcu ob takem javnem prevozu.
Imajo, a je čas poti kljub temu daljši. Žal ne najdem grafa, kjer je bila primerjava razvitih držav. Če se ne motim, nekaj časa nazaj v Delu.

rabelj5 ::

Okapi je izjavil:

Kako bi pa ti gledal, če bi prišel v gostilno, naročil pir, in bi ti natakar rekel, da stane 3 evre + pol evra, ker se mora od daleč pripeljati v službo?

Plačan si za tisto, kar narediš, in je čisto vseeno, od kje se voziš na delo. Tvoj delodajalec ne more tvojih izdelkov prodati dražje, samo zato, ker se ti od dlje voziš v službo.

Nekateri bi pa očitno radi, da se še čas, ko se voziš v službo, šteje v delovno dobo.>:D

glede na to, da je zdaj blizu 5 eur, bi bil vesel, če bi mi natakar rekel da je 3 eur + 0.5 eur za prevoz

Okapi ::

Pridi v Mačkona, tu je pod 3€.;)
https://m.facebook.com/mackon.kavarna

Reycis ::

Jaz bi ukinil plačevanje prevoza na delo, ker je ne-ekološko. Po mojih izkušnjah je služba v oddaljenosti manj kot kilometer vredna cca. 300€/mesec. Pa se kljub temu velika večina ljudi vozi na delo. Tudi v Ljubljani.

BCSman ::

Hja po drugi strani kar pravi val46 je tudi res, nihče ne sili delodajalca, da zaposli nekoga ki je več (10)km oddaljen.

Invictus ::

val46 je izjavil:

Nekateri pozabljate, da potni stroški niso samo stroški poti ki jo nekdo porabi za priti v službo, ampak tudi sam čas na poti v in iz službe. Lepo enim, ki imajo do službe 500m in gredo lahko od doma 10 min preden nastopijo delo. Kaj pa tisti, ki se morajo/moramo voziti po 40 in več km, da pridemo do službe? Sam recimo za 8urni delavnik, porabim cca 9,5h od doma, da nato pridem nazaj domov. In ja, nisem kriv, da sebi primerne službe nimam 500,1000 ali 2000m od svojega domovanja. Verjemi mi, da se takoj odpovem potnim stroškom, če mi lahko nudijo delo 1km od doma. Žal je slovenija taka, da nas veliko živi po vaseh, industrija,pisarne in trgovine so pa v večjih mestih in centrih, do tam pa moramo vsi nekako prilesti.

In zakaj bi bilo lezenje okoli strošek delodajalca?

Pika na i je izjavil:

Ni problem v trajanju, problem je, da javnega prevoza ni.

Tudi če bi bil, ga nihče ne bi uporabljal, ker ima 2 stari kanti za vozit doma...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

nekikr ::

In zakaj bi bilo lezenje okoli strošek delodajalca?

V vsakem primeru in kakorkoli obrneš je to strošek delodajalca. Kdo pa nakaže plačo? Če ukineš povračilo stroška prevoza na delo, se bo morala pa plača dvigniti, da pokrije bencin. Na koncu je enako. Bi bilo pa vseeno smiselno močno prevetriti ta sistem, ker imaš zdaj 4 policaje, navadne inkasante, ne kakšne specialce, ki se vozijo iz Kopra v Maribor, pa 4 take, ki se vozijo iz Maribora v Koper. Vojaki se tudi vozijo po celi Sloveniji. Pa še mnogi drugi javni uslužbenci. Mnogo jih ima samo bivališče prijavljeno na drugi lokaciji, da dobijo velik dodatek, ostali se pa zavestno vozijo po avtocesti vsak dan uro in pol, da dobijo dodatek. Kar je butasto na kubik.

Smurf ::

Stroske prevoza v vsakem primeru krije delodajalec tako, da ne vem kaj sanjate. Edino vprasanje je ali je obdavceno ali ni.

Groot ::

BCSman je izjavil:

Groot je izjavil:

BCSman je izjavil:

Če je registrator za štemplanje recimo znotraj prostora v 3. štuku stavbe, ali je za odhod do pritličja uradno potrebno evidentiranje privatnega izhoda?
Ker prevozni stroški se štejejo do vhoda v stavbo, kaj pa razdalja med vhodom in registratorjem v 3. štuku, se jo kar zanemari? Potemtakem bi se tudi evidentiranje za "klatenje" znotraj stavbe lahko ignoriralo?
Je kje v zakonu tole razjasnjeno?


Oh jesus 8-O In potem se kdo čudi zakaj imamo tako dolge zakone in še 1000 podzakonskih predpisov.

Če ti pa preprosta logika ne pomaga rešit tvojega vprašanja, potem pa res ni več pomoči. Potne stroške pač dobiš do naslova tvojega delodajalca. Če se počutiš hudo prikrajšanega za tista max 2 centa na dan,ki ju "izgubiš" med svojo potjo v 3. nadstropje, potem pač začni delati zunaj ali nekaj. Glede registriranja prihoda/odhoda pa mislim, da je tudi več kot jasno, da se pač prijaviš ko prideš v prostore delodajalca in odjaviš ko jih zapustiš. To da se ti še vedno potikaš znotraj iste stavbe je pač irelevantno. Po tvoji logiki bi potem lahko v času službe delal karkoli, le da si znotraj iste stavbe :))


Če ti manjka 5 metrov do pogoja za upravičenost do potnih stroškov je še kako relevantno.
Kaj toliko nabijaš s to logiko, razmerja med delodajalci in delojemalci, sploh v JU, urejajo zakoni in ne logika.


No in zakon je tukaj zelo jasen. Potni stroški ti pripadajo v primeru, da je tvoje bivališče več kot 2km oddaljeno od naslova delodajalca. Dejstvo da nekdo rabi potem prehodit še 20 stopnic je pač nepomembno. To povem še eno "krivično" stvar v tej zvezi? JU ima (načeloma) določeno, da pri izračunu razdalje uporabljajo najdi.si, ki pa se v praksi lahko razlikuje od npr. Google Maps in pokaže krajšo/daljš razdaljo. Pa prosim ne sedaj organizirati protesta zato.

val46 ::

Reycis je izjavil:

Jaz bi ukinil plačevanje prevoza na delo, ker je ne-ekološko. Po mojih izkušnjah je služba v oddaljenosti manj kot kilometer vredna cca. 300€/mesec. Pa se kljub temu velika večina ljudi vozi na delo. Tudi v Ljubljani.


Kaj si hotel s tem povedat? Da če imaš službo manj kot km od doma, si ne zaslužiš več kot 300€ na mesec?al sm jst kej slabo razumel?

Sicer je pa o teh potnih strošlih bilo tudi na slo-tech že toliko povedanega, pa se vedno eni in isti oglašajo, kako bi to pa malco pa ne vem še kaj ukinili. Zdej ne vem, al so to sami delodajalci, pa jim gre v nos, da morajo človeku plačat, da pride na delo, al pa jim gre na živce, da majo do službe par sto metrov in so fovš, ko folk dobi potne stroške, ko se vozijo od daleč, oni pač ne.

Kar se pa tistih par policajev in vojakov tiče...ja, se strinjam, da to ni pošteno. Stvar je v tem, da noben privatnik ali gospodarska služba, tega ne bi tolerirala, javna uprava pač zgleda da ja. Zakaj je tako, vemo vsi. Če ne gre iz njegovega "žepa" kot pri privatniku, pol nobenega ne briga kolk država pač plačuje svoje ljudi. Tu bi morali narediti red, ne pa pri nas takih, ki dejansko naredimo po 30,40 ali več km, zato da nosimo denar delodajalcu. En je goraj napisal, da se folk vozi po uro in pol po AC, zato da dobi večje potne stroške. Pri nas je tako, da preračunajo km glede google maps in potem izplačajo NAJKRAJŠO varianto in jih prav malo briga, ali je to AC ali makadamska pot. Sam imam namreč po AC 39km, po regionalni pa 37 in mi plačujejo najnižjo, se pravi 37km v eno smer.

louser ::

Pika na i je izjavil:

Ni problem v trajanju, problem je, da javnega prevoza ni.

Ampak če ti delodajalec financira zgolj javni prevoz, potem ga tudi koristiš ne glede na to, ali prideš pravi čas ali ne?

Phantomeye ::

Okapi je izjavil:

Kako bi pa ti gledal, če bi prišel v gostilno, naročil pir, in bi ti natakar rekel, da stane 3 evre + pol evra, ker se mora od daleč pripeljati v službo?

Plačan si za tisto, kar narediš, in je čisto vseeno, od kje se voziš na delo. Tvoj delodajalec ne more tvojih izdelkov prodati dražje, samo zato, ker se ti od dlje voziš v službo.

Nekateri bi pa očitno radi, da se še čas, ko se voziš v službo, šteje v delovno dobo.>:D


Ti imaš ziher firmo in svoje zaposlene, ker iščeš, kako bi se znebil stroška.

Če ni potnih stroškov, potem svojemu zaposlenemu plačaš urno postavko, če je to predrago, ne vzameš nekoga, ki ne živi blizu firme. Samo jeba, če ne dobiš ustreznih kandidatov.

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Jest ce nebi dobil potnih stroskov in malice placanih, se mi nebi splacalo hodit na siht. In pravtako 700 sodelavcem in sodelavkam. Ostalih 300 pa zivi tako blizu, da niti avta ne rabi, ali ima sluzben avto ali pa tako visoko placo, da se jim nebi veliko poznalo.
Noben delodajalec ne bo dvignil place, ce ukinejo placevanja stroskov. In tako bi dobil 850€ namesto 1200.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Alien123 ::

Seveda bi

IL_DIAVOLO ::

Bo treba investirat nekaj milijard v javni prevoz, da bi se sli take igre.

2dark ::

Pika na i je izjavil:

Ni problem v trajanju, problem je, da javnega prevoza ni.


To je debela laž Javni prevoz je. Samo v ljubljani je slabo organiziran.

Primer odlične organizacije javnega prevoza je recimo relacija Lucija- Piran. Avtobusi vozijo na vsakih 25 minut cel dan.

Phantomeye ::

Dr_M je izjavil:

Jest ce nebi dobil potnih stroskov in malice placanih, se mi nebi splacalo hodit na siht. In pravtako 700 sodelavcem in sodelavkam. Ostalih 300 pa zivi tako blizu, da niti avta ne rabi, ali ima sluzben avto ali pa tako visoko placo, da se jim nebi veliko poznalo.
Noben delodajalec ne bo dvignil place, ce ukinejo placevanja stroskov. In tako bi dobil 850€ namesto 1200.


k pol je vseen, če ti firma zaračunava pisarno kjer delaš, elektriko, ki jo porabiš etc. in pol dobiš 500€ ven :D

2dark je izjavil:

Pika na i je izjavil:

Ni problem v trajanju, problem je, da javnega prevoza ni.


To je debela laž Javni prevoz je. Samo v ljubljani je slabo organiziran.

Primer odlične organizacije javnega prevoza je recimo relacija Lucija- Piran. Avtobusi vozijo na vsakih 25 minut cel dan.


A se hecaš? Misliš, da imajo ljudje problem z ljubljanskimi trolami, ko rečejo, da je javni prevoz slab?

Govora je o relacijah Rovte 1 - Ljubljana, kjer so busi skor, da ne na koledar

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Phantomeye je izjavil:



A se hecaš? Misliš, da imajo ljudje problem z ljubljanskimi trolami, ko rečejo, da je javni prevoz slab?




Ne. Javni prevoz v Ljubljani je slab in zamuden. Za to je krivec ljubljanski lopov, ki ga na vsake 4-i leta izvolijo.

Phantomeye je izjavil:



Govora je o relacijah Rovte 1 - Ljubljana, kjer so busi skor, da ne na koledar


Spet se zmišljuješ. Če v tistih rovtah živi 100 ljudi, menda ne bo avtobus vozil 15 krat na dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Phantomeye ::

2dark je izjavil:

Phantomeye je izjavil:



A se hecaš? Misliš, da imajo ljudje problem z ljubljanskimi trolami, ko rečejo, da je javni prevoz slab?




Ne. Javni prevoz v Ljubljani je slab in zamuden. Za to je krivec ljubljanski lopov, ki ga na vsake 4-i leta izvolijo.

Phantomeye je izjavil:



Govora je o relacijah Rovte 1 - Ljubljana, kjer so busi skor, da ne na koledar


Spet se zmišljuješ. Če v tistih rovtah živi 100 ljudi, menda ne bo avtobus vozil 15 krat na dan.


Stavim levo roko, da Pika z "javnega prevoza ni" ne misli Ljubljane, ampak tiste, ki se v LJ vozijo iz vsega živega. Težave v Ljubljanskem LPP-ju mogoče vidite samo ljubljančani, ker je konec sveta, zato, ker trole zamujajo 10 min.

2dark ::

Phantomeye je izjavil:



Stavim levo roko, da Pika z "javnega prevoza ni" ne misli Ljubljane, ampak tiste, ki se v LJ vozijo iz vsega živega. Težave v Ljubljanskem LPP-ju mogoče vidite samo ljubljančani, ker je konec sveta, zato, ker trole zamujajo 10 min.



Sploh nisem iz Ljubljane. Prevečkrat beremo, da nekdo v ljubljani živi 10-15 km stran od službe in bi z avtobusom vožnja trajala 40-50 minut, kar lahko z avtom prevozi v 20-ih.

Okapi ::

Phantomeye je izjavil:

Težave v Ljubljanskem LPP-ju mogoče vidite samo ljubljančani, ker je konec sveta, zato, ker trole zamujajo 10 min.
Odkar lahko na telefonu vidiš na minuto natančno, kdaj bo prišel bus, ni z "zamujanjem" nobenih težav. Problem je, ker je na nekaterih busih ob konicah gužva, in ker so takrat zaradi splošne gneče na cesti še počasnejši od avta.

Lahko se pa usedeš v taksi in če se peljejo trije, je iz predmestja do centra cena praktično enaka, kot če greš z busom.

2dark ::

Okapi je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Težave v Ljubljanskem LPP-ju mogoče vidite samo ljubljančani, ker je konec sveta, zato, ker trole zamujajo 10 min.
Odkar lahko na telefonu vidiš na minuto natančno, kdaj bo prišel bus, ni z "zamujanjem" nobenih težav. Problem je, ker je na nekaterih busih ob konicah gužva, in ker so takrat zaradi splošne gneče na cesti še počasnejši od avta.

Lahko se pa usedeš v taksi in če se peljejo trije, je iz predmestja do centra cena praktično enaka, kot če greš z busom.



A s tistimi lopovi, ki so pred železniško?

Zoki je dal BUs-om desni pas. je samo za avtobuse. Zato ti ne morejo biti počasnejši.

Phantomeye ::

2dark je izjavil:

Phantomeye je izjavil:



Stavim levo roko, da Pika z "javnega prevoza ni" ne misli Ljubljane, ampak tiste, ki se v LJ vozijo iz vsega živega. Težave v Ljubljanskem LPP-ju mogoče vidite samo ljubljančani, ker je konec sveta, zato, ker trole zamujajo 10 min.



Sploh nisem iz Ljubljane. Prevečkrat beremo, da nekdo v ljubljani živi 10-15 km stran od službe in bi z avtobusom vožnja trajala 40-50 minut, kar lahko z avtom prevozi v 20-ih.


Jaz se do kranja vozim z busom (k sreči zivim zraven kranja) in iz tam z busom do ljubljane. Za vožnjo iz Kranja do LJ naj bi bus rabil 37 min. Ampak jih v resnici rabi 1 in 10 min (od tega je pol ure stanja na relaciji medno-šentvid - dva kilometra dolga razdalja. Stoji v gužvi tako avtobus in avtomobili. Če bi se 2/3 ljudi v službo vozilo z avtobusom in/ali vlakom - bi bilo gužve bistveno bistveno manj.

Phantomeye ::

Najbolj optimalno je če se pelješ z vlakom - v primeru, da vlak v tistem dnevu nikogar ne povozi ali če ne pride do okvare. Saj se zgodita dve stvari:

1) Celotni promet na železnici obstoji.

2) Vsi potniki gredo na avtobus - ker se železnice prepočasi odzovejo z nadomestnimi prevozi.

In ker avtobusni promet ni pripravljen (nikoli) na tovrstne dogodke, ti potniki zasedejo avtobuse. Enkrat sem pri šiški čakal 2 uri na prazen avtobus (as in z dovolj prostora, da si je šofer blagovolil ustaviti tam).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
26548190 (16412) Wrop
»

prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15625179 (10675) Mavrik
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802110954 (84159) Pika na i
»

Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15831030 (26114) Invictus
»

rekordne cene bencina...vsak v svojem avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5710411 (8915) Pithlit

Več podobnih tem