Forum » Loža » Enotna vozovnica za javni promet in stroški prevoza na delo?!
Enotna vozovnica za javni promet in stroški prevoza na delo?!
darkolord ::
Folk dobi minimalca plus prevoz plus malico.In kje je problem?
Če država skine prevoz in malico, bo dobil minimalca. In niti evra več.
Če Fata ne more z minimalcem več do Ljubljane, bo rekla za več. Ali pa firma ne bo imela Fate.
Sicer se lahko tudi minimalec dvigne, recimo vsaj za tole tanovo mesečno vozovnico ali pa ekvivalent kilometrine iz enih povprečnih rovt okrog Lj do centra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
feryz ::
Problem je, da se mora fata vseeno voziti in vseeno jesti.
Danes to stane podjetje, recimo, 150 + 150, 300 evrov.
In, vidi boga, če država to ukine in bi fata še vedno rada jedla in kupila goriva ter zamortizirala avto, firmo to stane kar naenkrat 600 evrov.
To pa ni ravno nezanemarljivo.
Lahko pa, jasno, firma ohrani teh 300 evrov pri plači fate, fata pa prešalta iz enega sendviča na dan, na enega na dva dni, gume drajsa dve leti namesto eno, kupi cenejše gare in višek denarja vloži v gorivo in podobno. Ker dobi skoraj pol manj.
Prav imaš, rešitev je nešteto.
Danes to stane podjetje, recimo, 150 + 150, 300 evrov.
In, vidi boga, če država to ukine in bi fata še vedno rada jedla in kupila goriva ter zamortizirala avto, firmo to stane kar naenkrat 600 evrov.
To pa ni ravno nezanemarljivo.
Lahko pa, jasno, firma ohrani teh 300 evrov pri plači fate, fata pa prešalta iz enega sendviča na dan, na enega na dva dni, gume drajsa dve leti namesto eno, kupi cenejše gare in višek denarja vloži v gorivo in podobno. Ker dobi skoraj pol manj.
Prav imaš, rešitev je nešteto.
tikitoki ::
Problem je, da se mora fata vseeno voziti in vseeno jesti.
Danes to stane podjetje, recimo, 150 + 150, 300 evrov.
In, vidi boga, če država to ukine in bi fata še vedno rada jedla in kupila goriva ter zamortizirala avto, firmo to stane kar naenkrat 600 evrov.
To pa ni ravno nezanemarljivo.
Lahko pa, jasno, firma ohrani teh 300 evrov pri plači fate, fata pa prešalta iz enega sendviča na dan, na enega na dva dni, gume drajsa dve leti namesto eno, kupi cenejše gare in višek denarja vloži v gorivo in podobno. Ker dobi skoraj pol manj.
Prav imaš, rešitev je nešteto.
V cem je problem? Kdo subvencinora visje cene in najemnine nepremicnin v mestih? Dvignes minimalca in ukines subvencije. Tako pa kaznujes ljudi, ki zivijo blizje delovenga mesta in subvencinoras vozace.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
darkolord ::
Lahko se zviša minimalec in zniža prispevek, tako da je za delodajalca do neke meje razlika minimalna.
Zdaj je pač nek arbitraren strošek, ki ga delodajalci morajo pokrivati. Saj jesti mora tudi takrat, ko ni v službi.
Zdaj je pač nek arbitraren strošek, ki ga delodajalci morajo pokrivati. Saj jesti mora tudi takrat, ko ni v službi.
starfotr ::
Začnimo pokrivat še stroške frizerja, manikire, pedikure. Lasje in nohti rastejo tudi med službo.
GregiB ::
Tako pa kaznujes ljudi, ki zivijo blizje delovenga mesta in subvencinoras vozace.
Niti ne... vračanje za prevoz je z vidika delodajalca prej kazen za vozača... Predstavljaj si, da v Ljubljani iščeš to... Fato... Pa pred tabo sedijo dve kandidatke z istim skill setom za opravljanje dela. Ena je mlada Fata z 2 letoma delovne dobe (+1,0%) iz sosednje ulice (potni stroški = 0€), druga pa z 30 leti delovne dobe (+15%) iz Celja (potni stroški = 250€) Ktera je ob tvoji odločitvi kaznovana?
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
nejc_nejc ::
free_rider je izjavil:
Tema se bo, tako kot podobne druge, izrodila v nekoristen dvoboj med žabarji in ostalimi, kdo več potegne PS, kdo je bolj prisesan na državo, kdo je bolj ekološki...
Žabarjem "institut" potnih stroškov ni jasen, saj pretežno migrirajo znotraj obroča. Oni bi za vse ostale ukinili potne stroške, oni so v pol ure lahko na katerikoli željeni destinaciji. Drugi naj se pa (po njihovo) vsak dan 4h vozijo z javnim prometom.
Znotraj kotline je očitno preveč služb na lokalno prebivalstvo, da mora obstajati toliko dnevnih migracij.
Pa obrnite in preselite te službe v druge kraje, preprosto.
Aja, še to, službo imam 3 km od prebivališča že 15 let (ne v LJ).
Ma ni glih tako.
Realno gledano, haloo, da mi nekdo plačuje, da pridem k njemu delat. Ostanek Juge in nič drugega.
Možnost ribarjenja v kalnem za vse skupaj, delodajalce, spje, SINDIKATE......
Alien123 ::
Bolj kot si zamenljiv na šihtu, bolj vas delodajalci imajo grdo. Mogoče bi blo treba na tem delat, ne pa se jokat če bodo znižali potne al ne. Pa to da se 4je vozite v avtu na šiht, nwm no. Bo treba malo bolj job hopping-at.
feryz ::
Mislim kakšna brezvezna tema.
Firma, ki kaj da nase, plača max potne stroške in še kartico za tankat da.
Volk sit in koza cela.
Firma, ki kaj da nase, plača max potne stroške in še kartico za tankat da.
Volk sit in koza cela.
starfotr ::
Trenutno je delavcev mnogo premalo. Tako, da ali bodo plačali za delavce ali pa ne in bodo izgubili še to, kar imajo.
solatko ::
Če bi se zmanjšalo število vozačev z osebnimi avtomobili, bi tudi javni prevoz lahko dostavil ljudi v krajšem času. Recimo vlak iz Litije pride v LJ hitreje, kot z lastnim vozilom, iz Grosupljega enako, Kamnika isto,...... V samem centru LJ je ob konicah tak promet, da tudi rumene linije ne pomagajo nič, ker vse stoji in rabiš od Črnuč do Vodmata 1h ali več,....
Če bi bila želja ljudi, da se vozijo z javnim prevozom večja, bi tudi javni promet povečal število linij ter jih ojačal.
Če bi bila želja ljudi, da se vozijo z javnim prevozom večja, bi tudi javni promet povečal število linij ter jih ojačal.
Delo krepa človeka
Mumbru ::
Mogoče pride hitreje na glavno postajo, nikakor pa nekam random v Ljubljano kjer je služba.
Mato989 ::
Dobro je prevoz onracunali na firmi po starem veliki ojri gremo dalje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
fujmoderator ::
Mogoče pride hitreje na glavno postajo, nikakor pa nekam random v Ljubljano kjer je služba.
Tudi tja brez težav prideš hitreje, če se začne zaračunavati uvoz v Ljubljano za vse nestanovalce in stanovalce, ki v roku nekaj mesecev ne dostavijo dokazila o lastništvu parkirnega prostora.
Potem pa lepo s kamerami slediti tablicam in pošiljati kazni tistim, ki pred vstopu v Ljubljano (recimo znotraj obvoznice), niso plačali karte za tisti dan. Potem pa počasi digovati ceno, dokler se vožnja po Ljubljani ne splača več.
Ostali pa imajo lepo na voljo P+R, ki je vsaj 10x cenejši kot z avtom riniti po gužvi, brez avtomobilov pa bo tudi hitrejši kot ste z avtomobilom sedaj.
Pač ljudje so se preveč razvadili, samo zaračunati je treba za razvado.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fujmoderator ()
SambaShare ::
Kar je prav. Vsi enaki, vsi enakopravni.
Zakaj mora firma za isto Jožeta in Janeza plačevat različno?
Zato ker je bil v 90ih družbeni konsenz, da se podeželje ohrani in razvija naprej.
Se pa premalo poudarja, kako se je celoten JS ravno lani spravil na kilometrino. Pri temle zadnjem Golobevem pripetljaju, je to daleč najbolj sporna poteza.
Plus, prav bode v oči res očitna nesposobnost sindikatov v privatnem sektorju. Kaj, 2 tedna pred izplačilom plač, so ugotovili, da zna biti problem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Mumbru ::
fujmoderator je izjavil:
Mogoče pride hitreje na glavno postajo, nikakor pa nekam random v Ljubljano kjer je služba.
Tudi tja brez težav prideš hitreje, če se začne zaračunavati uvoz v Ljubljano za vse nestanovalce in stanovalce, ki v roku nekaj mesecev ne dostavijo dokazila o lastništvu parkirnega prostora.
Potem pa lepo s kamerami slediti tablicam in pošiljati kazni tistim, ki pred vstopu v Ljubljano (recimo znotraj obvoznice), niso plačali karte za tisti dan. Potem pa počasi digovati ceno, dokler se vožnja po Ljubljani ne splača več.
Ostali pa imajo lepo na voljo P+R, ki je vsaj 10x cenejši kot z avtom riniti po gužvi, brez avtomobilov pa bo tudi hitrejši kot ste z avtomobilom sedaj.
Pač ljudje so se preveč razvadili, samo zaračunati je treba za razvado.
Lol, ok ;)
SambaShare ::
Dobro je prevoz onracunali na firmi po starem veliki ojri gremo dalje
Čakaj da pride potreba uskladiti z inflacijo...
Itak je tole obračunavanje stroškov navaden cigumigu, vsaka firma malo po svoje. Prejšnja vlada je hotela narediti spremembo, iti povsot na kilometrino, pa je seveda padlo, ker je predlagala desna vlada.
Je bil pa višek nesramnosti (ali neumnosti), ko je zadnjič nek minister rekel da javni promet ne more biti žrtev povračila stroškov. Že res, ampak velja tudi obratno in dokler je vezano eno na drugo, takih sprememb pač ne delaš.
starfotr ::
SambaShare je izjavil:
Kar je prav. Vsi enaki, vsi enakopravni.
Zakaj mora firma za isto Jožeta in Janeza plačevat različno?
Zato ker je bil v 90ih družbeni konsenz, da se podeželje ohrani in razvija naprej.
Se pa premalo poudarja, kako se je celoten JS ravno lani spravil na kilometrino. Pri temle zadnjem Golobevem pripetljaju, je to daleč najbolj sporna poteza.
Plus, prav bode v oči res očitna nesposobnost sindikatov v privatnem sektorju. Kaj, 2 tedna pred izplačilom plač, so ugotovili, da zna biti problem?
No ja, devetdeseta so mimo. Na podeželju je vse manj aktivnih prebivalcev. Kmetije se opušča. Torej zadeva ni prinesla nič pametnega. Ukinitev tega v 2023 bi bila odlična poteza.
Takoj zatem pa še plačilo kilometrine in za službene prevoze naj se rabi samo službene avte.
Odpade 95 % mutibaričev.
SambaShare ::
Politika je seveda delovala in še dela (prevoz je samo en od večih ukrepov), zato pa nismo kot Hrvaška, kjer je Zagreb in obalni pas, ostalo pa se je popolnoma izpraznilo. Samo ti imaš glavo tako globoko v riti, da tega seveda nisi opazil.
Mumbru ::
starfotr ::
Seveda, če bi imeli na Hrvaškem potne stroške, bi se ljudje vozili na delo v Zagreb iz Splita, kajne?
Hrvatje imajo veliko izseljencev v tujino. Zato ostaja vse prazno in ne zaradi plačila potnih stroškov na delo.
Hrvatje imajo veliko izseljencev v tujino. Zato ostaja vse prazno in ne zaradi plačila potnih stroškov na delo.
Furbo ::
Zdaj se marsikomu ne bo več izšla računica za leasing, neštetokrat sem bral razne izračune, kako se obroki povrnejo s stroški prevoza.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
fujmoderator ::
joze67 ::
mancini ::
Kateri javni prevoz.
Do bliznjega mesta imam 12 km, avtobus mi poleti pelje prvi 5.50 uri.
Cez celi dan vozijo 6 krat.
In tam moram prestopit proti Mb.
Vsi v firmi vkljucno s cistilko in direktorjem delamo po skupnem dogovoru od 6-14.
Z avtobusom bom prisel okrog 8.30 v sluzbo. Z avtom pa imam 30km ki jih prevozim v 21 min.
Toliko o tem nasem javnem prevozu
Do bliznjega mesta imam 12 km, avtobus mi poleti pelje prvi 5.50 uri.
Cez celi dan vozijo 6 krat.
In tam moram prestopit proti Mb.
Vsi v firmi vkljucno s cistilko in direktorjem delamo po skupnem dogovoru od 6-14.
Z avtobusom bom prisel okrog 8.30 v sluzbo. Z avtom pa imam 30km ki jih prevozim v 21 min.
Toliko o tem nasem javnem prevozu
kriptobog ::
Kateri javni prevoz.
Do bliznjega mesta imam 12 km, avtobus mi poleti pelje prvi 5.50 uri.
Cez celi dan vozijo 6 krat.
In tam moram prestopit proti Mb.
Vsi v firmi vkljucno s cistilko in direktorjem delamo po skupnem dogovoru od 6-14.
Z avtobusom bom prisel okrog 8.30 v sluzbo. Z avtom pa imam 30km ki jih prevozim v 21 min.
Toliko o tem nasem javnem prevozu
Potem pa pac na svoje stroske. Ali pa ti bodo placo dvignili.
solatko ::
SambaShare - Ti si torej zato, da se še več vozil dnevno drenja v mesta po Sloveniji.
mancini - Če bi bilo vozačev več, bi bilo tudi linij več, samo dva se v avtobusu ne splača vozit.
mancini - Če bi bilo vozačev več, bi bilo tudi linij več, samo dva se v avtobusu ne splača vozit.
Delo krepa človeka
Alien123 ::
Kateri javni prevoz.
Do bliznjega mesta imam 12 km, avtobus mi poleti pelje prvi 5.50 uri.
Cez celi dan vozijo 6 krat.
In tam moram prestopit proti Mb.
Vsi v firmi vkljucno s cistilko in direktorjem delamo po skupnem dogovoru od 6-14.
Z avtobusom bom prisel okrog 8.30 v sluzbo. Z avtom pa imam 30km ki jih prevozim v 21 min.
Toliko o tem nasem javnem prevozu
Kaj toliko o našem javnem prevozu?
Bolje pomembno je koliko tebe delodajalec plačuje, da sploh razmišljaš o javnem prevozu. Tu je problem.
BaTeMaN ::
Iskreno sam se za ukinitev prevoza na delo. To bi se moralo usklajevati pri plači in se odločiš četi ustreza ali ne. Ker vsak to obračunava po svoje... in sploh ni poštenega sistema.
Korektne firme dajo tiste 0,21 in je vse lepo... pa se znajdi... drugi iščejo vse vogale in ti dajo po kolektivni pogodbi na 5km zaokroženo navzdol plačane kilometre po neki najcenejši pogodbi za javni prevoz s korakom 5km.. in tole samo 70%... raje vse proč... pa mir.. isto malica.
Korektne firme dajo tiste 0,21 in je vse lepo... pa se znajdi... drugi iščejo vse vogale in ti dajo po kolektivni pogodbi na 5km zaokroženo navzdol plačane kilometre po neki najcenejši pogodbi za javni prevoz s korakom 5km.. in tole samo 70%... raje vse proč... pa mir.. isto malica.
less then zero
feryz ::
Ja, ti si za ukinitev in pripojitev k plači.
Malo izračunaj. Plačajo ti, v glavnem, gorivo.
Firma ti da 100 evrov, ti si lahko kupiš za 50 evrov goriva. Ostalih 50 evrov gre kuštravcu in kompaniji.
Zdaj bi rad, da ti firma da 200 evrov, da boš še vedno kupil za 50 evrov goriva, kuštravcu in kompaniji pa poklonil 150 evrov.
Čista zmaga, za lopove na oblasti.
Podobno malica.
Gre za jebene stroške, ne za zaslužkarstvo.
Malo izračunaj. Plačajo ti, v glavnem, gorivo.
Firma ti da 100 evrov, ti si lahko kupiš za 50 evrov goriva. Ostalih 50 evrov gre kuštravcu in kompaniji.
Zdaj bi rad, da ti firma da 200 evrov, da boš še vedno kupil za 50 evrov goriva, kuštravcu in kompaniji pa poklonil 150 evrov.
Čista zmaga, za lopove na oblasti.
Podobno malica.
Gre za jebene stroške, ne za zaslužkarstvo.
BCSman ::
Saj delodajalec pač ne zaposli kandidata, ki je iz preveč oddaljenega kraja? Če se naknadno preseli pa ni dolžen plačevat večjih stroškov (3. odstavek 130. člena ZDR-1).
Mato989 ::
Ja, ti si za ukinitev in pripojitev k plači.
Malo izračunaj. Plačajo ti, v glavnem, gorivo.
Firma ti da 100 evrov, ti si lahko kupiš za 50 evrov goriva. Ostalih 50 evrov gre kuštravcu in kompaniji.
Zdaj bi rad, da ti firma da 200 evrov, da boš še vedno kupil za 50 evrov goriva, kuštravcu in kompaniji pa poklonil 150 evrov.
Čista zmaga, za lopove na oblasti.
Podobno malica.
Gre za jebene stroške, ne za zaslužkarstvo.
Vecina drzav tega ne pozna
Dejansko ce so to stroski zakaj ne dobimo pol vsi se za oblacila ker doma sem lahko skoz v gatah pa za nakup avta to so vse stroski ce nimas sihta si lahko cel dan doma v gatah in 1 hlace in majico zav trgovino
Torej neobdavceno dnevno 3eur zaoblacila tudi feryz????
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
GregiB ::
Gre za jebene stroške, ne za zaslužkarstvo.
Zanimivo, da nikjer v razviti Evropi delodajalec delojemalcu neposredno ne krije teh jebenih stroškov...
Dovoljuje tudi anomalije, kot je bilo že napisano zgoraj... Dva se peljeta v istem avtomobilu iz istega kraja bivanja v isti kraj dela... pa eden dobi 2x več, kot dugi... Eden ima v firmi menzo in mora jesti catering malico, ki delodajalca stane 4€, njegov kolega pa dobi 7€ v žep in strada na delovnem mestu...
Nemec dobi plačo, se sam odloča, kako bo dospel v službo ina ali bo za malico T-Bone steak, spomladanske rolice ali banane iz Lidla
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
T440 ::
Resno vprašanje:
Kako ste enotno mesečno vozovnico za 70 EUR, ki predstavlja prihodnost in ponos ministrice Bratuškove, danes npr. izkoristili tisti, ki se iz gorenjskih koncev z vlakom vozite v nutrijam sovražne kraje (= Ljubljana). Neurje je svoje povedalo ponoči, vlaki potem so, pa niso, pa startajo pa odpeljejo mal nazaj na postajo, pa spet čakajo, pa rabijo elektrike, pa drevesa so na žicah, ipd...
Kako ste enotno mesečno vozovnico za 70 EUR, ki predstavlja prihodnost in ponos ministrice Bratuškove, danes npr. izkoristili tisti, ki se iz gorenjskih koncev z vlakom vozite v nutrijam sovražne kraje (= Ljubljana). Neurje je svoje povedalo ponoči, vlaki potem so, pa niso, pa startajo pa odpeljejo mal nazaj na postajo, pa spet čakajo, pa rabijo elektrike, pa drevesa so na žicah, ipd...
tonttu ::
Gre za jebene stroške, ne za zaslužkarstvo.
Zanimivo, da nikjer v razviti Evropi delodajalec delojemalcu neposredno ne krije teh jebenih stroškov...
So pa zato place razlicne. Ampak tisti, ki imate sluzbo v sosednji ulici, bi radi ukinili potne stroske, hkrati pa jokate da ni fair, da bi delodajalec placeval Jozeta vec kot Janeza.
GregiB ::
Ampak tisti, ki imate sluzbo v sosednji ulici, bi radi ukinili potne stroske, hkrati pa jokate da ni fair, da bi delodajalec placeval Jozeta vec kot Janeza.
Osebno se vozim pol ure v eno smer, torej eno uro na dan zabijem za commute, ampak... Zavedam se, da če bom iskal novo službo bom nekonkurenčen lokalcem, saj se potencialni delodajalec ne bo odločal zgolj na osnovi skill seta, ki ga ponujam amak tudi stroška, da me spravi do pisarne...
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
redtech ::
Za večino so ti stroški dohodek, kot druge postavke v plači, nenazadnje jih tudi banka priznava.
LordOfMoney ::
Povem še svojo stran
Živim 50 km stran od Lj, kar je po zloglasni avtocesti prb. 30 minut vožnje če ni gužve
Za isto pot do Lj pa bi pot potekala takole: 10 min hoje do avtobusne postaje - 20 min vožnje z lokalnim avtobusom do železniške postaje - vlak do Lj (cca 1 uro če ni zamud)
torej za pot do istega cilja porabim ali 30 minut ali 1,5 h v eno smer in iskreno ne vidim učinkovitosti v slovenskem javnem prevozu
Če smo pa pač smotkoti in smo izbrali službo v Lj pa pač jebat ga, kaj češ
Je pa tudi res, kot so že omenili moji predhodniki, da veliko (ne samo EU) držav ne pozna t.i. "potnih stroškov", ampak je na tebi samem da prideš na delo kot znaš in veš, delodajalcu je vseeno. Enako za povračilo stroškov malice
Živim 50 km stran od Lj, kar je po zloglasni avtocesti prb. 30 minut vožnje če ni gužve
Za isto pot do Lj pa bi pot potekala takole: 10 min hoje do avtobusne postaje - 20 min vožnje z lokalnim avtobusom do železniške postaje - vlak do Lj (cca 1 uro če ni zamud)
torej za pot do istega cilja porabim ali 30 minut ali 1,5 h v eno smer in iskreno ne vidim učinkovitosti v slovenskem javnem prevozu
Če smo pa pač smotkoti in smo izbrali službo v Lj pa pač jebat ga, kaj češ
Je pa tudi res, kot so že omenili moji predhodniki, da veliko (ne samo EU) držav ne pozna t.i. "potnih stroškov", ampak je na tebi samem da prideš na delo kot znaš in veš, delodajalcu je vseeno. Enako za povračilo stroškov malice
feryz ::
Fora je samo ena.
Delodajalci plačujejo te stroške zato, ker jih morajo. Ne zato, ker so dobrodelna ustanova.
Če jih ne bo treba, jih že danes ne bodo več. Vsi, ne samo nekateri. In ko boš hoteli menjati službo, ker so ti tu "plačo" zmanjšali, boš ugotovil, da so jo v ostalih podjetjih tudi.
Delodajalci plačujejo te stroške zato, ker jih morajo. Ne zato, ker so dobrodelna ustanova.
Če jih ne bo treba, jih že danes ne bodo več. Vsi, ne samo nekateri. In ko boš hoteli menjati službo, ker so ti tu "plačo" zmanjšali, boš ugotovil, da so jo v ostalih podjetjih tudi.
BCSman ::
Izjemno nenavadno, da je pogoj v privat sektorju 1km peš oddaljenost od dela, v javnem sektorju pa 2km, da si upravičen do potnih stroškov.
Tu bi morala podjetja se pritožit da je čista diskriminacija.
Tu bi morala podjetja se pritožit da je čista diskriminacija.
feryz ::
To je zato, ker gospodarstvo plača prevoz za svoja podjetja in za javnosektorska.
Zato imajo pri slednjih malo popusta.
Zato imajo pri slednjih malo popusta.
Tilen ::
Meni se zdi nesmislno subvencioniranje voznej cez pol slovenije na delo.
To je samo v izogib množičnem izkoriščanju. Folk se prijavi na drugem koncu slovenije, stanuje pa v rangu 5 km od firme in potem vleče visoke potne stroške. Z enotno vozovnico se ta problem reši. V veliki večini primerov ne bo v realnem svetu nič drugače, stroški bodo pa za podjetja in državo manjši.
Podpiram enotno vozovnico za 70EUR.
/sarkazem
Seveda, ker sem tipični Slovenec in ker dobivam sedaj mesečno v povprečju 15 EUR nadomestila za prevoz na delo.
/sarkazem off
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
starfotr ::
Fora je samo ena.
Delodajalci plačujejo te stroške zato, ker jih morajo. Ne zato, ker so dobrodelna ustanova.
Če jih ne bo treba, jih že danes ne bodo več. Vsi, ne samo nekateri. In ko boš hoteli menjati službo, ker so ti tu "plačo" zmanjšali, boš ugotovil, da so jo v ostalih podjetjih tudi.
Saj je obvezna samo minimalna plača pa ima veliko ljudi več od minimalne plače. Kako to?
Če so stroški prevoza ljudi stroški podjetja, naj dajo vse stroške med stroške. Torej nakup in amortizacija avta, servisi gorivo financiranje... Ne pa da to brez davka nakazujejo delavcem.
Mato989 ::
Meni se zdi nesmislno subvencioniranje voznej cez pol slovenije na delo.
To je samo v izogib množičnem izkoriščanju. Folk se prijavi na drugem koncu slovenije, stanuje pa v rangu 5 km od firme in potem vleče visoke potne stroške. Z enotno vozovnico se ta problem reši. V veliki večini primerov ne bo v realnem svetu nič drugače, stroški bodo pa za podjetja in državo manjši.
Podpiram enotno vozovnico za 70EUR.
/sarkazem
Seveda, ker sem tipični Slovenec in ker dobivam sedaj mesečno v povprečju 15 EUR nadomestila za prevoz na delo.
/sarkazem off
Seveda potne in malico moramo ukinit ampak jaz bi po dekretu hkrati dal da se vse place od zaposlenih dvignejo za 250eur bruto to bi naceloma pokrilo malico in pickin dim prevoza
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Liberalec in nasprotnik jv bi po dekretu zvišal plače ;) lepo.
To samo zato da bi pretvoril povprecno malico in potne v bruto da ne navalimo vsi se pogajat
Jaz sem ze povedal ce bo 70eur potni grem za 250 bruto povisico ali nov siht jebiga
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 55383 (23605) | Wrop |
» | prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 27858 (13354) | Mavrik |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 131651 (104856) | Pika na i |
» | Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 34653 (29737) | Invictus |
» | Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13366 (10998) | mikic007 |