» »

Stroški prevoza na delo

Stroški prevoza na delo

Temo vidijo: vsi
1
2
»

IL_DIAVOLO ::

2dark je izjavil:

Pika na i je izjavil:

Ni problem v trajanju, problem je, da javnega prevoza ni.


To je debela laž Javni prevoz je. Samo v ljubljani je slabo organiziran.

Primer odlične organizacije javnega prevoza je recimo relacija Lucija- Piran. Avtobusi vozijo na vsakih 25 minut cel dan.


Pridi malo na podezelje pogledat, kako je stanje.

val46 ::

In on ti da primerjavo Lucija-Piran...da nisi kej v žlahti z našim obalnim "norčkom" shintarom :) Ta relacija ki si jo omenil, je posledica tega, da je piran za osebna vozila zaprt in je občina sofinancirala take vrste prevoz, ker drugače bi piran sameval. Ampak tu govorimo o čisto drugačnih vrstah javnega prevoza. To da se po LJ bunijo je smešno, ne glede na zamude in zastoje, še vedno je dokaj reden in urejen javni prevoz. Problem so drugi kraji po sloveniji, kjer je precej razvita industrija, javni prevozi so pa zanič v teh krajih. Poglej samo kako Idrijo recimo, kjer je na Kolektorju pa Hidriji zaposlenih kakih 2000 ljudi, avtobus pa gre morda 3x iz smeri Logatca in 2x iz smeri Tolmina proti Idriji na dan. No, pa morda še kak šolski avtobus, to je pa tudi vse. In takih krajev je v SLO ogromno(koroška,tolminska,zasavje,novo mesto in okolica,...). Tam brez osebnega avtomobila ne moreš normalno funkcionirat, da bi se pa recimo vseh teh 2000ljudi preselilo v Idrijo, zato da bi imeli do službe 10 min hoje, je pa malo morgan...še domačini nimajo zase dovolj stanovanj, kaj šele da bi se vselili tja vsi iz okolice, ki hodijo dnevno tja na delo. In zato je delodajalec tudi dolžan in primoran plačevati potne stroške, ker v nasprotnem primeru ne bi imeli dovolj delovne sile.

toshiba008 ::

Pozdravljeni! Zanima me kaj boste naredili, ko bo v veljavo prišla nova enotna mesečna vozovnica, ki stane 70€. V naši firmi je pravilo tako, da dobiš min(kilometrina, javni prevoz). Tako bo več deset ljudi izgubilo nezanemarljiv prihodek. Mislim, da bo v takšnih podjetjih prišlo do relativno velikega števila odpovedi in iskanja službe bližje kraju bivanja, kar niti ne bi bilo tako slabo, če smo pošteni (veliko zaposlenih izkorišča prevoz na način, da se jih več pelje skupaj, po možnosti čez pol Slovenije, ali pa imajo prijavljeno bivališče nekje daleč, dejansko živijo pa bližje,...)

starfotr ::

Saj je minister za finance hotel zadeve s svojim predlogom uredit in poenostavit, pa so ga zabremzali.

Normalno, da bo ta zadeva vplivala na vsakdanje življenje in marsikaj se bo spremenilo.

Najboljše je, da letna karta je manj kot 50 eur na mesec.

Upamo, da ne bo več teh neumnosti kot je prevoz in malica, katere so socialni korektiv in niso namenjeni prvotnem namenu.

kriptobog ::

Ja zdaj bodo pa kuili mesecno karto za tistih 70e in sli na javni prevoz. Ali pa se bodo zdilali za kilometrino.

Invictus ::

Javni prevoz v Sloveniji bi bil lahko zastonj.

Združiti vse te prevozniške firme, se znebiti administrativnega balasta, pobiranja denarja, itn, kar vse stane, tako najbrž dobijo več denarja od subvencij kot od kart.

Potem stroškov prevoza na delo ne bi bilo več...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

PacificBlue ::

S kolesi se bomo vozil. win win^^

Twixz ::

Da ne delam nove teme, če po končanem delu (oz. zaprtju poslovne enote) na poti proti sedežu podjetja (kjer se beleži oz. se "štemplamo" za delovni čas) zgodi prometna nesreča, ki zapre promet. A mi je dolžan delodajalec plačat tiste 2-3 ure, ko sem moral čakat da se cesta odpre?

bajsibajsi ::

Logicni odgovor bi bil DA. V praksi pa vprasanje.

feryz ::

Saj si se štempljal kasneje.
Sploh ne vidim problema. Ura pokaže koliko časa si bil v službi.

Jure14 ::

Twixz je izjavil:

Da ne delam nove teme, če po končanem delu (oz. zaprtju poslovne enote) na poti proti sedežu podjetja (kjer se beleži oz. se "štemplamo" za delovni čas) zgodi prometna nesreča, ki zapre promet. A mi je dolžan delodajalec plačat tiste 2-3 ure, ko sem moral čakat da se cesta odpre?

Delodajalec ti je dal direktno nalogo, da se štempljaš na sedežu podjetja. In ti v koloni stojiš, ker moraš do sedeža. Drugače bi lahko šel po drugi poti domov.
Če so v podjetju tako stiskaški, da nočejo plačat še enega registratorja v poslovni enoti, pač ni tvoj problem.

Twixz ::

feryz je izjavil:

Saj si se štempljal kasneje.
Sploh ne vidim problema. Ura pokaže koliko časa si bil v službi.


Ja šef je rekel da bi lahko naredil obvoz in sem ga vprašal če bi mi plačal kilometrino pa me je pogledal pa rekel "kaj vse bi še imel?"

Pač zanima me kaka je zakonska podlaga za to, če sploh obstaja.

Jure14 ::

Ta tvoj primer je v več pogledih malo "čuden".

Od doma greš do sedeža podjetja, kjer se štempljaš, potem se odpelješ v podružnico, kjer delaš, popoldne pa se odpelješ nazaj na sede, kjer se stempljaš, potem pa domov.

Delovni čas teče glede na štempljanje na sedežu?
V poslovalnici si potem krajši čas (manj kot 8 ur)?
A na drugi lokaciji delaš vedno, ali je to le začasna prerazporeditev?

Po moje se ti računa čas med štempljanji, poleg tega pa je pot od sedeža do podružnice službena pot. Znotraj delovnega časa. In se drugače poračuna. Plus potni nalog.

Invictus ::

Zakonsko se šteje čas med štemplanji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Jure14 ::

Dejansko pa verjetno Twixz 7:45 pride na sedež, se pofočka, ob 8:00 pride v podrućžnico, dela 8 ur, gre na sedež in se ob 16:15 odštemplja.

APPluk ::

In potem zapraviš 30 min na dan, ker podjetje špara.
Pri nas so prišli na idejo, da bi vsi delavci štemplali na vhodu in to ob npr.: ob 6:40, ker potem še rabiš po nihovi oceni 20 min da prideš do delovnega mesta in začneš ob 7:00 delat in delovni čas bi ti začel teči ob 7:00.

Jure14 ::

Pokliči Meseca, ravn za take primere je uvedel štemljanje z zakonom.

Twixz ::

Jure14 je izjavil:

Dejansko pa verjetno Twixz 7:45 pride na sedež, se pofočka, ob 8:00 pride v podrućžnico, dela 8 ur, gre na sedež in se ob 16:15 odštemplja.


Nope, v primeru o katerem govorim je tako da se na sedežu firme štempla ob 6:55-7:05 in se potem naloži vozilo s potrebno opremo in se pelje v podružnico firme, oddaljeno 30 km kjer se dela od 8:00 pa do cca. 15:45 in potem nazaj na sedež firme, kjer je odhod štemplan glede na promet in vse (ponavadi okoli 16:15). Ampak se je ravno par avtov pred kolegom zgodila prometna nesreča (čelno trčenje z verižnim trčenjem) in je bilo treba čakati 2,3 ure (obvoz je sicer možen ampak 30 minut daljši (če je cesta prazna, pa je bil nabit ker so se vsi tam gužvali).
Priznanih je 9 ur oz. je sistem firme narejen da se ti minute tudi seštevajo v ure. Vendar več kot 170 na leto (20 na mesec) ne moreš imet, moraš koristit (z vidika zakonodaje in dohodnine).
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Enotna vozovnica za javni promet in stroški prevoza na delo?! (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18513639 (4098) MadMicka
»

Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
26548947 (17169) Wrop
»

prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15625443 (10939) Mavrik
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802113374 (86579) Pika na i
»

Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15831380 (26464) Invictus

Več podobnih tem