Forum » Loža » Stroški prevoza na delo
Stroški prevoza na delo
Temo vidijo: vsi

IL_DIAVOLO ::
Ni problem v trajanju, problem je, da javnega prevoza ni.
To je debela laž Javni prevoz je. Samo v ljubljani je slabo organiziran.
Primer odlične organizacije javnega prevoza je recimo relacija Lucija- Piran. Avtobusi vozijo na vsakih 25 minut cel dan.
Pridi malo na podezelje pogledat, kako je stanje.

val46 ::
In on ti da primerjavo Lucija-Piran...da nisi kej v žlahti z našim obalnim "norčkom" shintarom :) Ta relacija ki si jo omenil, je posledica tega, da je piran za osebna vozila zaprt in je občina sofinancirala take vrste prevoz, ker drugače bi piran sameval. Ampak tu govorimo o čisto drugačnih vrstah javnega prevoza. To da se po LJ bunijo je smešno, ne glede na zamude in zastoje, še vedno je dokaj reden in urejen javni prevoz. Problem so drugi kraji po sloveniji, kjer je precej razvita industrija, javni prevozi so pa zanič v teh krajih. Poglej samo kako Idrijo recimo, kjer je na Kolektorju pa Hidriji zaposlenih kakih 2000 ljudi, avtobus pa gre morda 3x iz smeri Logatca in 2x iz smeri Tolmina proti Idriji na dan. No, pa morda še kak šolski avtobus, to je pa tudi vse. In takih krajev je v SLO ogromno(koroška,tolminska,zasavje,novo mesto in okolica,...). Tam brez osebnega avtomobila ne moreš normalno funkcionirat, da bi se pa recimo vseh teh 2000ljudi preselilo v Idrijo, zato da bi imeli do službe 10 min hoje, je pa malo morgan...še domačini nimajo zase dovolj stanovanj, kaj šele da bi se vselili tja vsi iz okolice, ki hodijo dnevno tja na delo. In zato je delodajalec tudi dolžan in primoran plačevati potne stroške, ker v nasprotnem primeru ne bi imeli dovolj delovne sile.

toshiba008 ::
Pozdravljeni! Zanima me kaj boste naredili, ko bo v veljavo prišla nova enotna mesečna vozovnica, ki stane 70€. V naši firmi je pravilo tako, da dobiš min(kilometrina, javni prevoz). Tako bo več deset ljudi izgubilo nezanemarljiv prihodek. Mislim, da bo v takšnih podjetjih prišlo do relativno velikega števila odpovedi in iskanja službe bližje kraju bivanja, kar niti ne bi bilo tako slabo, če smo pošteni (veliko zaposlenih izkorišča prevoz na način, da se jih več pelje skupaj, po možnosti čez pol Slovenije, ali pa imajo prijavljeno bivališče nekje daleč, dejansko živijo pa bližje,...)

starfotr ::
Saj je minister za finance hotel zadeve s svojim predlogom uredit in poenostavit, pa so ga zabremzali.
Normalno, da bo ta zadeva vplivala na vsakdanje življenje in marsikaj se bo spremenilo.
Najboljše je, da letna karta je manj kot 50 eur na mesec.
Upamo, da ne bo več teh neumnosti kot je prevoz in malica, katere so socialni korektiv in niso namenjeni prvotnem namenu.
Normalno, da bo ta zadeva vplivala na vsakdanje življenje in marsikaj se bo spremenilo.
Najboljše je, da letna karta je manj kot 50 eur na mesec.
Upamo, da ne bo več teh neumnosti kot je prevoz in malica, katere so socialni korektiv in niso namenjeni prvotnem namenu.

kriptobog ::
Ja zdaj bodo pa kuili mesecno karto za tistih 70e in sli na javni prevoz. Ali pa se bodo zdilali za kilometrino.

Invictus ::
Javni prevoz v Sloveniji bi bil lahko zastonj.
Združiti vse te prevozniške firme, se znebiti administrativnega balasta, pobiranja denarja, itn, kar vse stane, tako najbrž dobijo več denarja od subvencij kot od kart.
Potem stroškov prevoza na delo ne bi bilo več...
Združiti vse te prevozniške firme, se znebiti administrativnega balasta, pobiranja denarja, itn, kar vse stane, tako najbrž dobijo več denarja od subvencij kot od kart.
Potem stroškov prevoza na delo ne bi bilo več...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()

Twixz ::
Da ne delam nove teme, če po končanem delu (oz. zaprtju poslovne enote) na poti proti sedežu podjetja (kjer se beleži oz. se "štemplamo" za delovni čas) zgodi prometna nesreča, ki zapre promet. A mi je dolžan delodajalec plačat tiste 2-3 ure, ko sem moral čakat da se cesta odpre?

feryz ::
Saj si se štempljal kasneje.
Sploh ne vidim problema. Ura pokaže koliko časa si bil v službi.
Sploh ne vidim problema. Ura pokaže koliko časa si bil v službi.

Jure14 ::
Da ne delam nove teme, če po končanem delu (oz. zaprtju poslovne enote) na poti proti sedežu podjetja (kjer se beleži oz. se "štemplamo" za delovni čas) zgodi prometna nesreča, ki zapre promet. A mi je dolžan delodajalec plačat tiste 2-3 ure, ko sem moral čakat da se cesta odpre?
Delodajalec ti je dal direktno nalogo, da se štempljaš na sedežu podjetja. In ti v koloni stojiš, ker moraš do sedeža. Drugače bi lahko šel po drugi poti domov.
Če so v podjetju tako stiskaški, da nočejo plačat še enega registratorja v poslovni enoti, pač ni tvoj problem.

Twixz ::
Saj si se štempljal kasneje.
Sploh ne vidim problema. Ura pokaže koliko časa si bil v službi.
Ja šef je rekel da bi lahko naredil obvoz in sem ga vprašal če bi mi plačal kilometrino pa me je pogledal pa rekel "kaj vse bi še imel?"
Pač zanima me kaka je zakonska podlaga za to, če sploh obstaja.

Jure14 ::
Ta tvoj primer je v več pogledih malo "čuden".
Od doma greš do sedeža podjetja, kjer se štempljaš, potem se odpelješ v podružnico, kjer delaš, popoldne pa se odpelješ nazaj na sede, kjer se stempljaš, potem pa domov.
Delovni čas teče glede na štempljanje na sedežu?
V poslovalnici si potem krajši čas (manj kot 8 ur)?
A na drugi lokaciji delaš vedno, ali je to le začasna prerazporeditev?
Po moje se ti računa čas med štempljanji, poleg tega pa je pot od sedeža do podružnice službena pot. Znotraj delovnega časa. In se drugače poračuna. Plus potni nalog.
Od doma greš do sedeža podjetja, kjer se štempljaš, potem se odpelješ v podružnico, kjer delaš, popoldne pa se odpelješ nazaj na sede, kjer se stempljaš, potem pa domov.
Delovni čas teče glede na štempljanje na sedežu?
V poslovalnici si potem krajši čas (manj kot 8 ur)?
A na drugi lokaciji delaš vedno, ali je to le začasna prerazporeditev?
Po moje se ti računa čas med štempljanji, poleg tega pa je pot od sedeža do podružnice službena pot. Znotraj delovnega časa. In se drugače poračuna. Plus potni nalog.

Invictus ::
Zakonsko se šteje čas med štemplanji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x

Jure14 ::
Dejansko pa verjetno Twixz 7:45 pride na sedež, se pofočka, ob 8:00 pride v podrućžnico, dela 8 ur, gre na sedež in se ob 16:15 odštemplja.

APPluk ::
In potem zapraviš 30 min na dan, ker podjetje špara.
Pri nas so prišli na idejo, da bi vsi delavci štemplali na vhodu in to ob npr.: ob 6:40, ker potem še rabiš po nihovi oceni 20 min da prideš do delovnega mesta in začneš ob 7:00 delat in delovni čas bi ti začel teči ob 7:00.
Pri nas so prišli na idejo, da bi vsi delavci štemplali na vhodu in to ob npr.: ob 6:40, ker potem še rabiš po nihovi oceni 20 min da prideš do delovnega mesta in začneš ob 7:00 delat in delovni čas bi ti začel teči ob 7:00.

Twixz ::
Dejansko pa verjetno Twixz 7:45 pride na sedež, se pofočka, ob 8:00 pride v podrućžnico, dela 8 ur, gre na sedež in se ob 16:15 odštemplja.
Nope, v primeru o katerem govorim je tako da se na sedežu firme štempla ob 6:55-7:05 in se potem naloži vozilo s potrebno opremo in se pelje v podružnico firme, oddaljeno 30 km kjer se dela od 8:00 pa do cca. 15:45 in potem nazaj na sedež firme, kjer je odhod štemplan glede na promet in vse (ponavadi okoli 16:15). Ampak se je ravno par avtov pred kolegom zgodila prometna nesreča (čelno trčenje z verižnim trčenjem) in je bilo treba čakati 2,3 ure (obvoz je sicer možen ampak 30 minut daljši (če je cesta prazna, pa je bil nabit ker so se vsi tam gužvali).
Priznanih je 9 ur oz. je sistem firme narejen da se ti minute tudi seštevajo v ure. Vendar več kot 170 na leto (20 na mesec) ne moreš imet, moraš koristit (z vidika zakonodaje in dohodnine).

billy ::
ksz...
kot berem mariskje je tudi pri nas postala folklora da se folk lupi na račun vračila prevoza na delo in so se veleumi fiksirali na najcenejšo karto javnega prevoza.
Mi pa je zanimivo, da so nas pozvali, da izpolnimo eno "vlogo", kjer je vse do potankosti napisano, torej od kje, kakšen javni prevoz, kakšna je cena, prestopi, ipd... Potem pa "grožnja", da bodo zadeve preverjali z google maps in pa seveda ceniki javnih prevoznikov.
Vprašanje..zakaj hudiča moram jaz tisti list izpolnjevat, a ni to naloga kadrovske/računovodstva? Sumim, da želijo samo moj podpis pod "resničnimi podatki", da bi me lahko drkali če se bom zmotil za kak cent? Ker če si lahko prevoz na delo sam računam, naj mi še dajo da si bom plačo bruto neto in vse ostalo?
Kako pa se že gleda na razdaljo do vstopnih postaj javnega prometa? Vem da če je 1km do delovnega mesta, se ne dobi nazaj stroškov. Kaj pa če je recimo železnica vstran 5km, do tja pa vozi avtobus, a potem seštevam karte? Kaj pa iz postaje v kraju dela in do delovnega mesta, se isto gleda 1km? Kaj če ni bližje nobene postaje, kot je 1km? Taxi?
kot berem mariskje je tudi pri nas postala folklora da se folk lupi na račun vračila prevoza na delo in so se veleumi fiksirali na najcenejšo karto javnega prevoza.
Mi pa je zanimivo, da so nas pozvali, da izpolnimo eno "vlogo", kjer je vse do potankosti napisano, torej od kje, kakšen javni prevoz, kakšna je cena, prestopi, ipd... Potem pa "grožnja", da bodo zadeve preverjali z google maps in pa seveda ceniki javnih prevoznikov.
Vprašanje..zakaj hudiča moram jaz tisti list izpolnjevat, a ni to naloga kadrovske/računovodstva? Sumim, da želijo samo moj podpis pod "resničnimi podatki", da bi me lahko drkali če se bom zmotil za kak cent? Ker če si lahko prevoz na delo sam računam, naj mi še dajo da si bom plačo bruto neto in vse ostalo?
Kako pa se že gleda na razdaljo do vstopnih postaj javnega prometa? Vem da če je 1km do delovnega mesta, se ne dobi nazaj stroškov. Kaj pa če je recimo železnica vstran 5km, do tja pa vozi avtobus, a potem seštevam karte? Kaj pa iz postaje v kraju dela in do delovnega mesta, se isto gleda 1km? Kaj če ni bližje nobene postaje, kot je 1km? Taxi?

MadMicka ::
To je različno, ali si zaposlen v javnem sektorju ali v zasebnem in če v zasebnem, ali velja kaka kolektivna pogodba na ravni dejavnosti za tvojega delodajalca...

Mato989 ::
Nekateri pozabljate, da potni stroški niso samo stroški poti ki jo nekdo porabi za priti v službo, ampak tudi sam čas na poti v in iz službe. Lepo enim, ki imajo do službe 500m in gredo lahko od doma 10 min preden nastopijo delo. Kaj pa tisti, ki se morajo/moramo voziti po 40 in več km, da pridemo do službe? Sam recimo za 8urni delavnik, porabim cca 9,5h od doma, da nato pridem nazaj domov. In ja, nisem kriv, da sebi primerne službe nimam 500,1000 ali 2000m od svojega domovanja. Verjemi mi, da se takoj odpovem potnim stroškom, če mi lahko nudijo delo 1km od doma. Žal je slovenija taka, da nas veliko živi po vaseh, industrija,pisarne in trgovine so pa v večjih mestih in centrih, do tam pa moramo vsi nekako prilesti.
Seveda si krov, lahko ti zastartas podjetje in uredis te sihte blizje pa noces...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()

val46 ::
Pizda si pameten, druzga ne morm rečt! Sicer si pa prvleku ven moj 6 let star zapis. Kaj maš od tega? In tko, mimogrede, se s tabo o službah ne bom pregovarjal, ker si itak najbolj pameten za karkoli se tiče dela, delodajalcev in misliš da se svet vrti sam okrog tebe, kar se teh zadev tiče. Im out!

Tiger ::
Vprašanje..zakaj hudiča moram jaz tisti list izpolnjevat, a ni to naloga kadrovske/računovodstva? Sumim, da želijo samo moj podpis pod "resničnimi podatki", da bi me lahko drkali če se bom zmotil za kak cent? Ker če si lahko prevoz na delo sam računam, naj mi še dajo da si bom plačo bruto neto in vse ostalo?
V javnem sektorju velja, da moraš vedno sam poskrbeti za aktualno izjavo o prevozu na delo, na kateri s podpisom jamčiš, da so vsi podatki pravilni, ker drugače izgubiš službo.
In da, to se res dogaja, recimo znan je primer (bivšega) nogometnega sodnika Nejca Kajtazovića, ki so ga leta 2023 odpustili iz OŠ Jakoba Aljaža Kranj, kjer bi bil leta zaposlen kot učitelj športa. Ravnateljica je najela detektiva, ki je ugotovil, da omenjeni stanuje v Kranju, v izjavi pa je uveljavljal stroške prevoza iz Novega mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tiger ()

billy ::
@Tiger to je bilo potem namensko targetirano na njega...kako drugače bi ravnateljica poslala detektiva, verjetno ni tako poceni da bi nonstop preverjali vse zaposlene. Sigurno so tudi vladali neprimerni odnosi in so se ga hoteli rešiti. Kdo pri zdravi pameti bi načevljal zaposlenega samo zaradi potnih stroškov. Še posebej če gledamo razliko v kilometrih med kranjem in NM, ni ravno tako hudo dosti razlike...kot recimo če bi se nekdo šlepal v LJ, uveljaval pa stroške iz lendave...
@MadMicka...sem iz zasebnega sektorja, kako ugotovim če je zadaj kakšna kolektivna oz kakšna je vsebina? Torej se gre naša firma neke mešanja zasebnega in javnega sektorja? Uporabljajo izjave, ki so namenjene javnemu sektorju?
@MadMicka...sem iz zasebnega sektorja, kako ugotovim če je zadaj kakšna kolektivna oz kakšna je vsebina? Torej se gre naša firma neke mešanja zasebnega in javnega sektorja? Uporabljajo izjave, ki so namenjene javnemu sektorju?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

Jure14 ::
@MadMicka...sem iz zasebnega sektorja, kako ugotovim če je zadaj kakšna kolektivna oz kakšna je vsebina? Torej se gre naša firma neke mešanja zasebnega in javnega sektorja? Uporabljajo izjave, ki so namenjene javnemu sektorju?
Če si v zasebnem sektorju imaš zelo dobre možnosti, da sploh nimaš veljavne kolektivne pogodbe.
En kup jih je že pred leti poteklo, pa jih sindikati niso podaljšali.
Če pa podjetje uporablja obrazce, ki sicer veljajo za JS, nikakor ne pomeni, da si ti zdaj JS. Lahko bi samo prepisali vse skupaj na obrazec s svojo glavo, pa mir. Ampak zakaj komplicirat.
Takšna "preimenovanja" se delajo samo v JS, ko se prvo leto po izvlotivi nove vlade vsi ukvarjajo samo z novimi imeni ministrstev in oddelkov. Pa novi papirji, nova grafična podoba, pa nove domene, nove tablice na vratih,...

fikus_ ::
Billy, čisto enostavno v Google Maps vpišeš naslova, prepišeš km in kot prilogo "printscreen" , izpolniš pa je rešeno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

delavec44 ::
Billy, čisto enostavno v Google Maps vpišeš naslova, prepišeš km in kot prilogo "printscreen" , izpolniš pa je rešeno.
Ampak trasa avtobusa ali vlaka je lahko daljša od poti avta po AC po google maps. Če že strošek najcenejšega potnega prometa, potem tudi razdalja od tam. Vsaj pri nakupu avtobusne karte vedno piše tudi razdalja.
Razen če govorimo o razdalji od doma do postaje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()

MadMicka ::
Glede kolektivne dejavnosti lahko vprašaš v kadrovski službi ali pa pogledaš v pogodbo o zaposlitvi, če je navedena, sicer pa greš na Ajpes, pogledaš za delodajalca, katero dejavnost ima označeno kot glavno, nato pa na www straneh ministrstva za delo preveriš seznam kolektivnih pogodb dejavnosti, če katera pokriva glavno dejavnost delodajalca...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Enotna vozovnica za javni promet in stroški prevoza na delo?! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 20327 (10786) | MadMicka |
» | Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Problemi človeštva | 60227 (28449) | Wrop |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 146052 (119257) | Pika na i |
» | Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 37260 (32344) | Invictus |
» | Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13913 (11545) | mikic007 |